Tékozló Homár

Már a teát is kispórolják a filterből

2013.02.28. 12:53 | jackyll | 321 komment

Újabb borzalmas összeesküvés sejlett fel a nem létező világválság 5,5. évfordulóján. Ezúttal a Rossmannál kapható borsmenta tea árát duplázták fel diszkréten árcsökkentésnek álcázva:

Nagyon szeretem a borsmenta teát - talán megbocsájtható, nem is túl tékozló szenvedély -, és „Pfefferminze Tee” néven a Rossmann üzletlánc éppen utamba eső boltjában szoktam megvásárolni. Eddig egy – egy dobozban 25 db tasak volt található, egy doboz tea ára 349.- Ft., vagyis 350.-Ft volt. Újabban a dobozokba már csak 20 db tasak van, bár egy doboz tea ára 299.- Ft., kerekítve 300.- Ft lett. Ránézésre olcsóbb, de ha utána számolunk, egy tasak tea ára csak 1 Ft-tal lett drágább. ( 350 : 25 = 14 Ft 300 : 20 = 15 Ft. )

Amikor hazavittem az „olcsóbb” teát, akkor vettem csak észre, hogy nemcsak a doboz lett kisebb, hanem a tasakok tartalma is könnyebbé vált, a régi csomagolásban egy teafilterben 2,25 g tea volt, az újabb, „olcsóbb” csomagolásúban egy teafilterben már csak 1,25 g tea található.

Kíváncsi lettem, vajon mi volt az oka a csomagolás megváltoztatásának? Mennyibe kerülhet 1 g borsmenta tea a régebbi és az újabb csomagolású változatban? Mennyibe kerül most az én szenvedélyem, amikor eddig 1 db teafilter (2,25 g) elegendő volt egy jumbo teásbögre (kb.: 1/2 liter) teához? Röviden szólva, a duplájába. 

De lássuk a bizonyítást is:
A régebbi dobozban: 1g tea 6,2 Ft-ba került
(25 x 2,25 = 56,25 g tea 349.- Ft 349 : 56,25 = 6,2 Ft)

Az újabb dobozban: 1 g tea 12 Ft.-ba kerül
(20 x 1,25 = 25 g tea 300.- Ft 300 : 25 = 12 Ft )

Így érthető, miért kellett a csomagolást megváltoztatni, úgy érni el a nagyobb hasznot, hogy úgy látsszék, mintha engedtünk volna az árból. Gratulálok a Rossmann üzletlánc termékfejlesztőjének, a fogyasztót határozottan ösztönzi a tékozlásra.

Persze van kevésbé tékozló megoldás is:
Egy másik üzletláncban az 50 db 2,25 g tartalmú filtertasakos borsmenta ( „Pfefferminze”) tea 400.- Ft-os áron kapható, azaz 1 tasak ára 8.- Ft., és 1 g tea ára 3,56 Ft. (50 x 2,25 = 112,5 g tea 400 Ft. 400 : 112,5 = 3,56 Ft.) Úgy látszik, ennél az üzletláncnál még nem alkalmaztak termékfejlesztőt…

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:55:28

Elsőre mi a baj? Olcsóbb lett a tea, mert kevesebb van benne.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 12:56:22

vegyél herbáriás zacskósat

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 12:56:51

@☺ágica: Vagy vegye a másik üzletláncban, ha ott olyan, amit szeretne.

Irigylem a postoló problemáit. Nem cserélünk?

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 13:00:20

@ColT: akár. de én pl nem szoktam filtereset venni, max a milfordos rumosat télen, és ezzel kifújt

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 13:01:25

amúgy ez kb olyan, mint a szokásos danone joghurtos posztok

@Dr Jozef Vengloš: ahogy mondod

England win The Ashes! 2013.02.28. 13:05:24

Különben meg vödrös teát csak az Aldiból!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 13:06:37

@☺ágica: Én szoktam, az is tea, kevesebb vele a macera :D
De még inkább sört.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.28. 13:06:57

Nem kedvelem a teát, de a kölykök igen. A múltkori valamilyen gyümölcsös teánál, én is meglepődtem. Az a fajta tea volt, ami még külön papírzacskóban is be van csomagolva adagonként. A 25 db teából három papírcsomagolás üres volt. AKkor én is használtam az "ügyes" szót.

Mérgező Hulladék 2013.02.28. 13:09:57

@☺ágica: de itt már bonyolultabb a számtan! Akár már egy ötödikest is megizzasztana.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 13:14:14

vegyen vödröset, az ócsóbb! mi van itt???

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 13:15:32

@☺ágica: Miért? Ha hamisítják, akkor a filter nélkülit is...

England win The Ashes! 2013.02.28. 13:18:46

Régen a teafilter is jobb volt. Mer' abba' még vót anyag!

Fuxika 2013.02.28. 13:24:51

Na most értettem meg, mi is az a tealízis.

Nindu 2013.02.28. 13:26:48

Igazából nem értem a hozzászólókat mostanában. Csak fikázni tudják a posztolókat! Igen is igaza van, ez egy szemét kis sunyi átbaszás! Mér évek óta megfigyelhető, hogy valami érthetetlen módon mennek össze termékek és mivel az ár nem változik úgy tűnik mintha nem emelkedne az ára, Pl. tejföl 175g - 150g - és most 125g és még lehetne sorolni. A múltkor majdnem én is beszoptam, mert elég jó áron volt az étolaj és csak az utolsó pillanatban vettem észre, hogy 900 ml! Ezért vásárlok mindig úgy, hogy megnézem, hogy mennyi az egység ára a terméknek amit veszek!

England win The Ashes! 2013.02.28. 13:32:24

@Nindu: Miért lenne átbaszás? Olaj volt benne? Gondolom igen. Annyi, amennyi rá van írva? Akkor lenne átbaszás, ha egy liter lenne ráírva, de csak kilencszáz milliliter van benne.

Fuxika 2013.02.28. 13:32:54

Régen, kiskoromban a teámba még rumot is tetek, meg mákgubót is áztattak.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.02.28. 13:34:09

@Fuxika: mondjuk ezt az infót, nem kéne megosztani:))

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 13:38:03

@☺ágica: Csak a kinézetet kell eltalálni :D

@Fuxika: Rumot én most is szoktam... ^^

@Dr Jozef Vengloš: Meg tea! Meg filter is!

@Nindu: Szemét és sunyi, de mit tudsz vele csinálni?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.02.28. 13:40:11

Figyike csak? Nem kéne a filteres szinten megragadni. Nem sajnálok senkit, nem érzek együtt senkivel. KÉNE TUDNI HOL A HATÁR. Az igényesség kezdete. Az agyhalott tömegcikkfogyasztás vége.
A ilyen termékek menjenek is össze nulla grammra, oké? Oké, hát! Csőő.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:44:22

en mar nem csodalkozom semmin a sorom is dragabb lett a benzin is megy felfele
amugy teahoz valot lehet gyujteni a termeszetben
ingyen

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:45:44

egyuttal lehet loni medvet is meg ilyenek
/fejletteb orszagokban pesze/

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 13:47:46

veszel a teszkóban egy poharas mentát, elülteted bárhová és ki se lehet irtani.
amíg élsz ingyé lesz a menta tea

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 13:50:50

@Nindu: ott is előfordul átbaszás, mikor ki van írva, hogy 1 literes öblítő, 1399 ft, alatta meg, hogy 1 Ft/ml.
És hány ilyet láttam már.
vagy az egyik ft/ml, a másik ft/csomag ként van kiírva.

England win The Ashes! 2013.02.28. 13:51:08

@hagyma: "amugy teahoz valot lehet gyujteni a termeszetben
ingyen"

Persze, de ki a fenének van kedve ezért Dardzsilingbe utazni?

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 13:53:08

@hagyma: nem, te természetet mondtál én pedig urbános környezetet
micsoda különbség, mind közgazdaságilag, mind jogilag!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:53:26

@Dr Jozef Vengloš: az en idomben meg voltak novenyek es gyumolcsok, meg erdok otthon is, de lehet Viktor kiirtotta, nem tudom

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:55:56

@Egyéves Önkéntes: nana
akar egy erkelyt is nevezhetunk termeszetnek
es ott siman megterem a menta
meg a muskatli

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 13:56:59

@Dr Jozef Vengloš: persze
filteres kordonos megoldassal
tavasszal vissza kellett metszeni

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 13:58:35

Na de! Sokkal feltűnőbb lenne, ha a filtert spórolnák le...

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:02:56

Amerikában mindenki kap a zöld kártyához egy százholdas mentaültetvényt.

Manci néni, a szomszéd 2013.02.28. 14:06:17

Addig-addig csökkentik a tartalmakat, amíg a végén csak csomagolásokat fognak árulni.

0g tejföl, 80 Ft.
0g tea, 200 Ft.
0ml étolaj akciósan csak 300 Ft.

Ezzel jelentősen fel fog pörögni a gazdaságunk, új munkahelyek tízezrei jöhetnek létre a csomagolóanyag gyárakban, nem is beszélve a szállítási cégek jelentősen megnövekvő forgalmáról.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:07:57

@Egyéves Önkéntes: nem kerdes, bar inkabb marihuanara lenne igeny

Nemszereteknicknevengondolkodni 2013.02.28. 14:09:33

Ennyi számolástól megfájdul a fejem.
De azér a kurvaannyukat,az aldiba ilyen bezzeg soha nem.....

sangria 2013.02.28. 14:13:46

Én a filteres teánál azt nem értem, hogy mi a francnak kell a filtereket egyesével becsomagolni?
Már alig lehet olyan teát kapni, ami nem ilyen. Feleslegesen drágít és környezetszennyező.
Múltkor vettem megfázásra gyömbérteát, a doboz normál méretű, kinyitom, félig üres, 15 db volt benne (a 15-ös nagyon aprón elrejtve a doboz oldalán az egyik sarokban volt feltüntetve, alig találtam meg). DE legalább egyenként be voltak azok csomagolva!

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:17:11

@sangria: azért mert az emberek lusták

usában lehet kapni főtt, pucolt tojást is

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.02.28. 14:21:43

Nem olvastam végig a kommenteket, lehet, hogy valaki írta már:

Szóval akkor köpködött volna igazán a posztoló, ha nem a teát spórolnák ki a filterből, hanem a filtert a teából! (szó szerint is köpködött volna:))

sangria 2013.02.28. 14:24:11

@Egyéves Önkéntes: A lustaság pont hogy ellenérv lenne, mert most így ugye külön ki kell csomagolni, kidobni a papírt, mielőtt áztatható állapotba kerül, nem lehet csak úgy belelógatni a vízbe.
Talán a logisztikai szempontból hasznos lehetne az egyenként csomagolás, de ki hurcolászik teafiltereket egyesével-kettesével valahova?

Bálintka. 2013.02.28. 14:28:18

Adott típusból egy öt ajtós autónál olcsóbb a három ajtós, de sajnos nem arányosan, így ott is megfigyelhető, hogy a három ajtós egységára (x Ft/ajtó) sokkal magasabb.

Állítólag egy doboz cigiben sem 20 szál van, hanem 19.

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:28:51

@sangria: egyszerűbb belógatni aztán meg kibaszni a kukába mint szűrögetni.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 14:30:01

@sangria: tovább őrzi a jó sok aromát amit belepakolnak

Sokorai_Atala 2013.02.28. 14:33:36

@Bálintka.: én is ezt tapasztaltam 19 van benne, és az is van ráírva:)
Meg ronda képek és halálos fenyegetések, de azt nem látom szemüveg nélkül és így nem vagyok jó clközönség:)

sangria 2013.02.28. 14:35:08

@Egyéves Önkéntes: Szerintem félreértettél, én arra gondoltam, amikor a rendes lógatható teafilterek egyesével be vannak csomagolva.

Manyecska 2013.02.28. 14:36:31

@Bálintka.: az lehet, meg fogom számolni. Lehet kapni csak cigihüvelyt is, abba még teafiltert is tölthetsz...

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:36:54

@sangria: ja azt hittem, hogy a filter létjogosultságát vitatod.
mert már az eleve egy nagy baromság, hogy grammonként becsomagoljuk a teát.
és 20 gramm kerül annyiba, mint törökországban egy kilós bála teafű

Manyecska 2013.02.28. 14:38:27

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: baszki, bocsánat. márhogy teafüvet!! üvöltök az álmosságtól lassan:(:P

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 14:40:41

@Egyéves Önkéntes: Vagy az egyik jégkrém grammra van, mellette a másik milliliterre. Aztán hasonlíccsad mán össze.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:42:14

@Egyéves Önkéntes: bizony hogy lehet
de jelzem urban legend is egyben mert altalaban hotelek alkalmazzak,a hol van reggeli is a szobaarhoz
lemegy a kis etterembe es van a huttoben fott tojas is becsomagolva
micsoda truvaj!!!!!!!!!
"kozertben" nem nagyon latsz
na ott meg praktiukus

Manyecska 2013.02.28. 14:43:57

@Egyéves Önkéntes: talán az állagát jobban megőrzi, a kávét is jól zárható helyen /pl. urnában/ kell tárolni:).

sangria 2013.02.28. 14:43:58

@Egyéves Önkéntes: Hát tény sajnos, hogy a filteres sokkal praktikusabb.
Srí Lankáról hoztam pár hónapja teát be az irodába, ott ugye filterest nem is csinálnak, hát az azóta is itt áll, mert senkinek sincs kedve szűrögetni, hiába sokkal jobb, mint a bóti :-)

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:44:26

@hagyma: a boltban van, de ha te azt mondod, hogy nincs akkor neked hiszek és nem a szememnek

@agresszív kismalac: ha a jégkrém ml-ben kiírva akkor mi azt a szintén ml-ben kiírt öblítőhöz hasonlítjuk, és ha a jégkrém jóáras, akkor azzal mosunk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:44:35

@Egyéves Önkéntes: tehat ilyen etkezdeknben praktikus
bar lehet otthon kiteszik a nyerset es akkor kell neked forralni vizet es megfozni
hat nem szeretnem

Bálintka. 2013.02.28. 14:44:52

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Azért én kíváncsi lennék a teafű elszívására. Ki kell áztatni teának, majd kiszárítani, nikotinnal összekeverni, és elszívni. Csaknem olyan rossz, de sokkal olcsóbb.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:47:12

@Egyéves Önkéntes: ahova en jarok ott nincs
a salatabarban a bolt sarkaban van
de ott van meg sok minden mas is
turok sajtok felszeletelt hagymak es salatak,pedig lehetbne fejesen is majonez, pedig magadnak is keverhetned
krumplisalata pedig ott van a zoldsegesreszen a szep nagy krumpli
megpucolod
osszedobsz egy salatat
nade a fott tojas az horribilediktu

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:48:45

@sangria: nekünk van srí Lankán egy teafiltergyártó üzemünk, de elég szarul megy a bolt.

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ez az urna, amit Pécsen bányásztak?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:49:22

@Egyéves Önkéntes: errol beszeltem, a;talaban hotelekben es motelekben talalkozom vele
ott praktikus
boltban meg nem nagyon lattam csak a salataszekcioban, de attol meg lehet
de ha lenne is boltban..
tudod miert van
megy bazmeg reggel melozni es akarsz enni
es pont fott tojast ennel a szendvicsedhez, akkor korulmenyes a kocsidban megfozni
kene hozza ilyen gyorsforraslo, fazek viz ilyesmi
szoval erted-e?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:53:16

@Egyéves Önkéntes: pont ilyet ettem a multkor a bestwesternben charlotteban
malegitettem hozza bagelst, megkentem kremsajttal
tej
kv
pont eleg volt reggelire
ilyenekre van kitalalva

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:55:52

@hagyma: biztos voltam benne, hogy találsz megnyugtató választ a problémára és abban is, hogy bebizonyítod, hogy márpedig az amcsik nem lusták.
mert egyébként ha valaki nem atomtudós, akkor bizony nem tud tojást főzni, különösen ha a munkahelyén nincsenek meg a csak űr és nanotechnológiában használatos edények és a vízhez való hozzáférés is limitált.
ki merne ekkora rizikót felvállalni?!
de akkor miért nem szeletelt főtt tojást árulnak?
Mivel vágja fel szerencsétlen amerikai a tojást a szendvicsre?
és hogy tegye bele?
miért nem árulnak egyből tojásos szendvicset?

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 14:56:14

Ezexerint akkor féllábon, egy dorkóba köll mostantól tejázni. Hol itt a gond?

Manyecska 2013.02.28. 14:56:31

@Bálintka.: az tuti olcsó, mink mariskát teszünk bele:P..nemtom, én utoljára 18 évesen dohányoztam, azóta találtam egyéb káros szenvedélyt:(...@Manci néni, a szomszéd: :)) valamelyik hülyének eszébe fog jutni, előbb-utóbb..:))

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 14:57:30

@hagyma: azt mondtad, hogy nincs ilyen boltban, mikor kiderül hogy van, akkor meg már ettél is ilyet.

tisztára mint a székely:

Öreg székelytől kérdezi az unokája:
- Öregapám, látott már antennát?
- Hát láttam is, meg ettem is.
- De hát az fémből van.
- Akkor csak láttam.

Manyecska 2013.02.28. 14:58:40

@Egyéves Önkéntes: vagy előre megrágott tojásos szendvicset. Reggel tojást főztem, igaz nem a kocsiban ahogy hagyma szemléltette!:))

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2013.02.28. 15:00:04

@Egyéves Önkéntes: Te komolyan elhiszed, hogy egy pincér választ tud neked adni egy ilyen fontos kérdésre?

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 15:02:20

@Andrass9: amerikában csak az lehet pincér, akit a nobel bizottság arra érdemesnek talál
nem úgy van, mint nálunk

Manyecska 2013.02.28. 15:02:29

@Egyéves Önkéntes: a pécsi urnáról nem hallottam.., én ettől buktam ki: www.origo.hu/egeszseg/20130227-nemsokara-ujra-lesz-vigantol-dvitamin.html sok mazsom felvásárolta szerintem:( barmok..:O

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:04:14

@Egyéves Önkéntes: a bestwestern az egy hotel
nem bolt
csaxolok
boltban van de nem ez a csomagolt
bar tuti nem jartam be amerika osszes boltjat, hogy ezt megnezzem

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:06:57

@Egyéves Önkéntes: gyorsettermi helyekre megy pl teszem azt wendis
megcsinaljak neked
rengeteg buffe jellegu etteremben van szeletelt fott tojas
gondolj bele egy anmerikai hogy meglepodne, hogy ilyen bura alatt van zsirral megkent pirosparikas hagymas kenyer a kocsmaban
te meg a fott tojason lepodsz meg

helianthus 2013.02.28. 15:08:19

De jó, hogy itt van megint mindenki!
Úgy hiányoztak már ezek a párbeszédek, a sok vicces, buta infó, meg ilyenek!

Ez most komojjj!

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ezt nem értem, nem szabad a gyerekeknek D vitamint adni? Vagy min buktál ki?

Manyecska 2013.02.28. 15:12:22

@helianthus: @helianthus: azon, hogy nincs! egy hete lehetett olvasni mindenhol hogy a D-vitamin jó az influenza ellen, oszt tessék...babáknak napi egy cseppet kell kiskanállal a szájába bele:)...na mindegy. megyek a fodrászatba levezetésképp.. :( :P

England win The Ashes! 2013.02.28. 15:12:35

@hagyma: Te a Best Westernbe mentél? Mikor a Hilton alig kerül többe? Nem vagy sikeres.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:15:06

@Dr Jozef Vengloš: a hilton ketszer olyan draga es ez a hotel volt az imigracios irodahoz a legkozelebb
es ennyi penzert tok megfelelo
haromszor voltam
tobbet mar nem kell
az allampo0lgari eskum itt lesz ashevilleben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:19:49

lusta magyarja egy faxom zsiroskenyeret keptelen megkenni es kocsmaban eszi
eszem megall

vénszivar 2013.02.28. 15:20:24

A filter nyomokban tartalmaz teát+macska+kutya+denevér ürüléket, esetleg dohány törmeléket. MSz 1999/IL18/Tu154.:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:21:30

@Dr Jozef Vengloš: amugy tenyleg nagyon jo arban volt talan $ 40 kettonknek reggelivel /fott ojassal/ tv internet...
es tisztasag, recepcio, tehat nem motel

England win The Ashes! 2013.02.28. 15:24:06

@hagyma: Hát pedig a gúgl azt dobta ki, hogy BW "from negyvenhat.huszonhét", a Hiltonra ötvennyolc.nyolcvan" font. Az nem éppen dupla.

A Mariott szintén ötvennyolc.nyolcvantól van, az pedig a BW-től nincs messze. A gúgl szerint.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:33:08

@Dr Jozef Vengloš: tudod mi a vicc
mar kivancsisagbol raneztem
amit mi kivettunk 3 hete ~ $120 ert ket napra az most egy napra tobb
ebben voltunk
book.bestwestern.com/bestwestern/selectRoom.do?stdRateFlag=false
vagy emeltek, vagy "ideny" van

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:35:51

es azert volt 120 mert az egyik nap beleesett a valentinesbe
az dupla volt
hm
jo hogy nem kell tobbet menni, bar oszinten szolva en kifejezetten olcsonak is talaltam es feltem is tole, de rendbe volt minden
nagyonis

tea is volt amugy nem is keves
meg kv is
a szobaban bent

Egyéves Önkéntes 2013.02.28. 15:41:31

Amerikában filteres tojás is van.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:43:50

@Dr Jozef Vengloš: tenyleg csak lesek este megmutatom Marynek 160 dollar egy ejszakara most?
nekunk unneppel volt 120 2 ejszakara:)
nem fogja elhinni milyen meno helyre vittem
persze a lenyeg az allampolgarsagi vizsgam sikerult:)
de ennyiert nem aludnek ott
foleg nem ketszer

Szenthomárság 2013.02.28. 15:50:36

@hagyma: "persze a lenyeg az allampolgarsagi vizsgam sikerult:)"

mi volt a feladat? le kellett lőni egy négert?

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 15:58:23

@Szenthomárság: "produkáljon honvágyat. Szintidő három perc.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 15:59:30

@Szenthomárság: kerlek szepen, nem
a vizsga meg ennel is egyszerubb

dikatalas utan le kell irnod hibatlanul egy angol mondatot,
majd
fel kell olvasnod 3 angol mondatot
majd 10 szazbol szabadon kivalsztott kerdesre kell helyesen /ebben van politika gazdasag tortenelem stb./
igen, a homar buszke lehet ram, mert 100-%osan teljesitettem
19-en esku

helianthus 2013.02.28. 16:00:04

@Szenthomárság: nagyon-nagyob hüle vagy! és lossz kisfiú is. JJJ

England win The Ashes! 2013.02.28. 16:01:11

@Dr Jozef Vengloš: nem baj, határeset, ezt még elfogadjuk...

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 16:01:38

@Szenthomárság: csaxólk, a magánmtulajdon szándékos rongálása ott is bűncselekmény ám.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:02:05

@Dr Jozef Vengloš: nekem is eleg lett volna ha hatot tudok, de tudtam mindet:)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:03:07

ehhez kepest egy 101....@Rosszindulatú Vászka: egy kicsit mar valtozott ez a helyzet
csaxolok

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 16:14:34

@hagyma: ja télleg, volt a tévéb is a múltkor hogy rendőrök ilőtték a fekát. Jó hír, hogy megint lehet lőni rájuk.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:17:51

@Rosszindulatú Vászka: A teatojás jó megoldás, azt teszel bele, amit akarsz.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:21:13

@hagyma: Sztereotípia. Én szilaj magor vagyok, egyedül kenem a zsíroskenyeret. Akár a hatvanas évek végének kezdetétül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:28:06

@Rosszindulatú Vászka: a rendorok borszinre utalas nelkul lonek
@l4c1: te vagy a kocsmaros
es kepes vagy 200 forintert adni a zsirosdeszkar

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:30:23

@hagyma: Nem lehetett könnyű, de lehet, hogy csak én gondolom így, mert te már jó ideje alkalmazkodhattál ahhoz a kultúrához. Igen, írtad. Gratulálok!

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:34:37

@hagyma: Én soha nem lennék kocsmáros. A kereskedelemben, és a vendéglátóiparban sem hiszem, hogy megfelelnék.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:35:01

@l4c1: egy ilyen adottsagokkal ellatott embernek konnyu volt
koszonom

England win The Ashes! 2013.02.28. 16:35:08

Régen a vizsgák is jobbak voltak. Azokban még volt anyag...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:36:20

@l4c1: szerintem sem, azok tul bonyolult dolgok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 16:39:10

@Dr Jozef Vengloš: ez jo viccnek szant dolog, de amugy igaz
regen a tanulok nem a rektorokkal ittak meg tuntettek es foglaltak termet
de ha erre tart a vilag?
nekem 8
csak majd mikor bemegy vizsgazni
"azzal a szep sallal Te tuntettel az allasomert?
igen
akkor koszi
kesobb lehet berugni
dugni
meg ilyenek
es onnantol nincs szukseg egyetemre
nagy dzsembori
oszt kesz

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:40:14

@hagyma: Szerintem hasonló adottságokkal rendelkezünk, ezért kedveltelek meg :)

England win The Ashes! 2013.02.28. 16:41:41

@hagyma: Az a baj, hogy nem szántam viccnek. :(

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 16:44:29

@l4c1: A vendéglátóiparra a személyes adottságaim miatt nem lennék alkalmas; ki erre jó, ki arra...

Van, aki a halottakat nem bírja, vagy a hosszú éjszakázást.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 16:52:23

@☺ágica: A milford nem tea, hanem filteres gyümölcskeverék, hibiszkusszal, meg minden szarral töltve. Volt munkahelyem forgalmazta pár éve, az volt mifelénk a védőital.:D

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 16:56:20

@stillmátyás: jóvan, úgy értettem, hogy ezt az egy filterest vettem még anno. mosmá ezt se nagyon. de szerintem értetted:)

@Rosszindulatú Vászka: meg van olyan betétes bögre is. az még jobb, mint a teatojgli

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:01:42

@☺ágica: Tudnál egy linket mutatni a betétes bögréről? Lehet, hogy vennék egy olyant.

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 17:04:50

@☺ágica: Értettem. Mondjuk a vámpírteánál jobb.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:05:02

@l4c1: ilyen, nem tudom a rendes nevét:

static.licit.hu/img/d/6/4/150294/1240387578_HPIM0918.JPG

mármint az enyém nem, az a kikából van amúgy, a melóhelyes meg a spórból

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:08:47

@stillmátyás: Én a gyógynövényteákat szeretem, kisroromban volt egy könyvem is, az volt a címe, hogy "Fűben-fában orvosság". Azóta szeretem szagolni az erdők-mezők-mocsarak illatát :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:10:08

@hagyma: Igazad van. Általában az egyszerűbb megoldások a jók.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:13:24

@l4c1: szivi:) az a könyv meg anyunak is megvan:)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:14:20

@☺ágica: Én azt hiszem, olyant fogok keresni, ami kék és zöld színek kombinációjából áll.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:22:13

@Rosszindulatú Vászka: az a "cápa a bögre alján" cucc nagyon jó:) gondolom értelme nem sok van, csak vicces, meg mosogatni is jó móka lehet, de mindegy, mert szeretem a cápákat...

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:23:36

@☺ágica: hát ja. Úgy áltlába a vicces cuccok, meg a nagyon dizájnosak pár percig okoznak csak örömet otthon, aztán jobban idegesítenek, mint nem.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:24:11

@Rosszindulatú Vászka:
Stirlitz: Mein Führer, ez a birodalom legszebb teáscsészéje!
A.H.: Szép munka volt, mein Freund!

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:26:03

@Rosszindulatú Vászka: igaz. de vendégeket jól lehetne riogatni egy ilyennel:)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:28:22

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: "a kávét is jól zárható helyen /pl. urnában/ kell tárolni"

Kipróbáltam, de összekeveredett az anyóssal.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:29:14

@l4c1: ihattak volna ijenből a Brigantys filmbe :)

@☺ágica: na ja, meg magát is vidámíthatja vele a júzer, szal nekem is tecc

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:29:40

@☺ágica: Én is, amíg lehetett kapni cápaszeletet. Betettem a mikróba, aztán a saját levében megpároltam. Zárt jénaiban. Natúr. Kellemes emlékek. Akkor még volt feleségem.

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:32:32

@Rosszindulatú Vászka: :)

@l4c1: pfuj. én mint állatot/élőlényt szeretem. meg a krokit is...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:33:06

@l4c1: És azt hogy forralom fel, nagyokos?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:33:08

@Rosszindulatú Vászka: Az csak fantázia, a valóságtól elrugaszkodott, de tetszett :--)(Főleg a színészek játéka.)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:39:46

@l4c1: Hát a teát. Vagy kávét, mittomén. Nem esszük nyersen.

Milyen ütős lenne az anyós hamvaival felturbózva!

Troppauer_Hümér 2013.02.28. 17:41:12

@☺ágica: Semmisemmi, csak egy otromba poén akart lenni.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:42:52

@l4c1: tulajdonképpen minden történelmi film hazudik, de legalább csúsztat, de leginkább ugye a történelem senem egzakt, senem objektív tudomány.

És az a film úgy jó, ahogy van. Meg a Djangó is nagyon patent film.

Anomalocaris (törölt) 2013.02.28. 17:45:25

Pfefferminzét csakis jumbo bögréből, tékozlóan? Egyáltalán minek teát inni, ha éppen nem vagytok betegek?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:45:27

OK. Értem én, de a hamvak szinte tiszta kalcium, mész..

Hagyjuk..

Szerintem úgy jó a tea, ha a forró vizet csak ráöntjük, aztán várunk pár percig.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:47:25

@l4c1: Ugye nem mondod senkinek? Szóval van abban egy jó adag arzén is.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:48:33

@l4c1: nagyon figyejjél, ez eléggé bonyolult és sokrétű válasz lesz, lassan olvassad és gondolt át, mielött riposztolsz:

mert kibebaszott állatjó film. Azért.

Kifejcsem?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 17:51:47

@l4c1: bocsánat, hogy belegagyogok, de nekem például azér teccett, mer halálra röhögtem magam rajta.

Manyecska 2013.02.28. 17:52:51

@atpijkamo: :))))) ne már, most ettem, boooáááááá!:) /nyugodjék békében../

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 17:54:57

@Rosszindulatú Vászka: nem is fogalmazhattad volna meg jobban:)

@zebraság fél cicaság: mondjuk nem halálra, de én is jót röhögtem itt-ott:) pl azon a hülye óriásfogon, ami a kocsi tetején himbálózott:DDD

Manyecska 2013.02.28. 17:55:14

Tényleg, aki még nem ismerné:
www.youtube.com/watch?v=1A1bJKg0B5E
"Éreztem, amikor megláttalak, hogy sohasem tudnám szétrúgni az....":D!

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:55:20

@Rosszindulatú Vászka: "A történelmet mindig a győztesek írják" (Kormány Viktor)(vagy még sem ő mondta?)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.02.28. 17:56:09

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: "ne már, most ettem, boooáááááá"

Ti kezdtétek ezet az undorító teázós, kávézós dolgot.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:57:59

@zebraság fél cicaság: engem kicsit zavart, hogy nem minden fegyver volt korhű, például az a Yellowboy az elejin a Don Johnsonos részbe csak 1866-ba jelent meg, meg a Doktor Shaprs-a pedig (amikor a hegytetőről lövik le a cenket) 1874-es - ezt monnyuk, bár sanszos, hogy én kombinálom bele, de lehet akár dupla utalás is, egyrészt a Tom Selleck-es Vincseszter mestere című elég korrekt filmjére (mely különösképpen a benszülötteket ért szegregáció és rasszizmus ügyében is figyelemreméltó) meg ugye az kansas-i rabszolgaságellenes lázadóknak Bechers tiszteletes Biblia feliratú ládákban csempészte a Sharps puskákat, aztokat hívja a jenki szleng Becchers Bible-nek.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 17:59:37

Django: Meg fogom nézni, Tarantino és Waltz kedvelt művészeim :--)

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 17:59:41

@l4c1: nem csak azért, hanem alapvetően szubjektív dolog, hogy ki hogy látja, még akkor is, ha ott volt, meg hát utólag meg végképpen cselendzs, hogy mit spekulálsz ki a talált forrásokból, amikről szintén nem lehet tudni, hogy menynire objektív vagy hazudott.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 18:01:44

@Rosszindulatú Vászka: Figyi, ebben a műfajban ne keresd a történelmi hűséget. Ez semmi több, mint mese :--)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 18:02:55

A történelem a feledésben és a levéltárak mélyén rejtőzik.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 18:07:30

@l4c1: ugye alap, mint a Tarantino filmek, hogy nagyon erős dialógusokban, meg színészekben és rendezésben, plusz a zenék megint csak különösen igényesen és érdekesen vannak összeválogatva (ez áll a Woody Allen filmekre is)

Süvölt róla a mozifilmek szeretete, mókás a sok respekt meg kikaccsintás a klasszik és igazi spagetti veszternre, nem a torz erkölcsiségű és népirtós John Ford féle stílusú jenki-re

jenki filmhez képest nagyon cizelláltan, érzékenyen és kultúráltan áll hozzá a rabszolgaság kérdéséhez, ami lássuk be egy rendezetlen ügye az amerikai kultúrának (az európainak is)

mindezek mellett ami igazán fontos, hogy nagyon jó hangulatú és veretes és szerethető kalsszikus spagettivesztern, csak sokkal cizelláltabb történettel, jobb poénokkal, következetes sztorival és remek jelenetekkel (pl. van benne szinte Monthy Pythonos groteszk is), és egyáltalába nem véres, direkt megnéztem utána a klasszik és igazi Djangót, na az véres és szenveleg a gyilkosságban meg kegyetlenkedésekben

de ez mind bölcsészrinya és picsogás, egész eccerűen egy patent film, van mit nézni rajta és élvezhető jóízű mozi

+1 ha látni akarod Kamie Fox répáját meg seggét, mindenképpen nézezd meg

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 18:10:25

@☺ágica: hát ugye mindenki máson röhög, én szó szerint a könnyeimet törölgettem a röhögéstől végig.

@Rosszindulatú Vászka: engemet ez nem zavart annyira, főleg azérnem, mer nem vettem észre.

ami zavart, az a mozibéli tajparaszt közönség. most képzeld el, hogy a faroklevágós résznél besokalltak az úrilányok és a szemüket eltakarva, majdhogynem öklendezve vonultak kifele a mozibul, a majom férjeik társaságában. hatan-nyolcan kivonultak szemforgatva, asse zavarta őket, hogy én esetleg a filmet óhajtanám bambulni nem pedig az ő pohos seggüket elhaladtukban. nahát. bár rajtuk is röhögtünk, szall nullszaldóra jött ki.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 18:10:31

@l4c1: valszeg ezek direkt utalások, mert az összes revolver rendes korhű csappantyús, ott nincs keveredés, még az a deringer is rendbe van

ja meg a Yellowboy vincseszter még azért is lehet szándékos utalás, mert a Karl May filmekbe meg a Karl May Múzeumba az Old Shatterhand híres Henry puskája (ami fals és filmes tévedés amúgy)

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 18:13:41

@zebraság fél cicaság: zavaróak azért, mert nem egyértelmű, de mondok, a legvalószínűbb, hogy azok mind utalások, ha valaki, hát a jenkik aztán értenek hozzá, hogy mivel lőtték egymást a polgárháborúba, meg előtte és utána, lévén, hogy azoknak a fegyvereknek még a másolatai is ipari mennyiségben készülnek a mai napig, még olasz és német gyárak is ontják az eredetiknél jobb minőségben

merthogy tarantinónál semmise véletlen ugye, mint köztudott, azok nagyon megcsinált és kigondolt filmek

☺ágica (törölt) 2013.02.28. 18:13:59

@zebraság fél cicaság: csak kiragadtam vmit:) az ilyenek kis hülyeségeket mindig kiszúrom:)

na lelépek
csóközön

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 18:21:19

@Rosszindulatú Vászka: pedig ölég drágák, meggugliztam. ezernyóccáz dollárnál kezdődnek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.02.28. 18:22:31

@hagyma: Normális oktatók tudják, hogy mire megy ki a játék, és a diákok (meg az állásuk ;) ) mellé álltak.
Ez nem jelenti azt, hogy szakmailag kevesebbet követelne egy vizsgán.
Amelyik igen, az érdemelné meg, hogy kirúgják.

Idiotizmust egyik fél sem köteles támogatni (rózsikát).

@Rosszindulatú Vászka: Azám, ha akarna simán csinált volna hiteles történelmi filmet, de az nem ő ;)

Anomalocaris (törölt) 2013.02.28. 18:24:05

@l4c1: Ez dakota közmondás vagy Paulo Coelho?

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 18:32:22

@zebraság fél cicaság: mert hobbieszköz.

Egy Uberti Schoefield (olyannal ölt Will Munny a Nincs bocsánatban, meg azzal lőttel a kissrác a vécébe trónoló nitangot)revolver kb. 230.000 Ft, egy Uberti Peacmaker (generál vesztern Colt, Bud Spencer a legtöbb folmbe olyat használ) lényegesen olcsóbb, de ezek prémium kategóriás játékok és ezek európai cuccok.

Egy eredi, korabeli, működőképes darab ennek a sokkal sokszorosába is kerülhet.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 18:52:23

@Transzoxánia: a te habitusodnak és igényeidnek inkább valami nagy kapacitású sorozatlövő fegyvert javallok, esetleg egy lángszórót.

szombi 2013.02.28. 19:04:26

A SPAR-os tényleg átbaszós, abban hiába van 2.5g egy filterben, 1 liter vízben megfőzve SZÍNTELEN és ÍZTELEN marad, míg a Sir Morton vagy Lipton filterrel(még a világos Ceylon is) szépen besötétül. Biztos a SPAR beledarálja az ágakat vagy homokot is tesz bele. A homok szerintem esélyesebb...

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 19:04:42

@Transzoxánia: no persze azokkal korántsem annyira élvezetes a hentelés, mint a hagyományos vágó- és szúrókézségekkel, de hatékonyságban persze verhetetlenek, bár kotántsem aanyira, minta a napalm és a biológiai hadviselés is.

szombi 2013.02.28. 19:06:07

Leszoktam a Sir Morton - ról is, mert az Alghazaalen tea (nem filteres) negyedannyiba kerül, így olcsóbb lesz a bubi.

Don Quixote de la Ferko 2013.02.28. 19:13:13

Így jár, aki lusta rendesen teát főzni. A filteres teánál még a teabolti kimért kilós tea is olcsóbb. Jobb. Ízletesebb.

De akinek kell a 10-15000 forintos tea, az csak igya a filterest.
Egészségére.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 19:26:59

@Transzoxánia: jaja. Lebombázni a bitangokat, a hörgő túlélőket meg egyenként fejbeverni.

@zebraság fél cicaság: hát a lövöldözés ne is legyen olcsó hobbi, ez is egy szűrő, hasonlóképpen, mint a golfnál, csak ez nem annyira uncsi. Meg hát ez csak egyféle része a lődözésnek, a veszternakciólövézet, simán csak lődözni lehet sokkal olcsóbban is.

Manyecska 2013.02.28. 19:28:16

A borsmenta különben szélhajtó, tudta a poszter? lehet jobb is hogy kevesebb van benne..:D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 20:05:32

@Transzoxánia: olcsó lónak is híg a leve. persze a drágának is.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 20:26:16

Olcsó lének búsuljon a ló!

igi1 2013.02.28. 20:28:51

@zebraság fél cicaság:
a titok nyitja az, hogy Magyarországon, és Kelet-Európában ne vegyél teát :)

aki már így számolgat, 12 forintot, az nagyon csóró, durván rá van szokva a teára

és függő

ezért is érzi meg, ha a teával nem stimmel valaki

igi1 2013.02.28. 20:33:30

szóval már a teát is higított lóból csinálják

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 20:38:43

@igi1: nahát, tennap vettem kis marhacsontikát a huslevesbe, mer azt úgy szeressem ha csontikás, oszt kinyitom a csomagot oszt nem vót kóser a szaga. mellédobtak valami tüdődarabot véletlenül oszt megbüdösödött szegényke.

kidoptam, mer ha odaadom a kutyának az végigcibálja a lakáson oszt az életbe nem tudom eltüntetni azt a szagot.

szal csak annyit akartam ezzel mondani, hogy ittse mindég csillogvillog a kereskedelem annyira, mint sokan hinni szeretnék.

igi1 2013.02.28. 20:40:34

@zebraság fél cicaság: hja, nem mindenkinek lehet rokonja a hentesnél, hogy a jókat kiválogassa :)

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 20:44:29

@zebraság fél cicaság: a marhahúst rögtön ki szokjuk venni a henteses papírosból, meg zacsiból mer pár óra alatt megromolik benne. Monnyuk nem párszor montam rá, de nem figyeltél.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 20:44:32

@igi1: így jártam. sőt, még zőccséges rokonom sincs, pedig az még jobb vóna.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 20:46:54

@Rosszindulatú Vászka: ez nem az én hibám, mer tudom én a szabájt ám oszt ahogy hazaértem vele földobta a szakácsom főzni a husit. ez biza mán a bótba büdös volt, de nem akartam visszavinni, mer még megtámad valami kutya az uccán...

igi1 2013.02.28. 20:49:55

@zebraság fél cicaság: pedig ilyenkor vissza kell vinni rögtön, megreklamálják a főnökségen :)

te meg vagy veszel másikat, vagy levásárolod

de ha ilyen szaga volt ennek, akkor biza kellett volna érezned vásárláskor is.

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 20:52:24

@zebraság fél cicaság: akkor átvertek valóba. Vagy még az lehet, hogy a hosszabbik úton mentél haza, azért büdösödött meg a cucc.

igi1 2013.02.28. 20:56:12

bizony, én már vásárláskor is rászoktam a szagolgatásra

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 21:01:04

@igi1: nem reklamáltam, mer amúgy ez a környék legpatentabb bótja, oszt sok éve oda járunk, mindég tisztaság van meg éppencsak a seggünket kinem nyalintják ott, szal csak valami véletlen lehetett.

@Rosszindulatú Vászka: :D:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 21:02:28

@igi1: jameg ugye be volt zsugorfóliázva oszt így nem bírtam alászaglintani se.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 21:06:02

@Transzoxánia: Szia, Űrgyík! Megnéztem a "Cannibal holocaust" című filmet.
Tetszett.
Köszönöm, hogy ajánlottad. Szerintem az a mondanivalója, hogy mi, emberek (vidéken:embik), nem állunk túl távol az állatvilágtól.

A film alázatra tanít, és arra, ha tovább akarunk élni, egy szint után már az etika csak egy üres fogalom. De a legfontosabb, hogy törekedjünk összefogni, mi emberek, mint törzs, mint egy klán. Mert egy erős, de
kis csoport legyőzhető. Egy ideig.

/A színészek játéka közepes, a karó általában a nyak, vagy a kulccsont környékén jön ki, szájon soha.

Az állatkínzás már nem eurokonform, de igazi. Tiszteletem a mellékszereplőknek, akik nem kis kellemetlenségeket viseltek el a forgatás során./

igi1 2013.02.28. 21:07:40

@zebraság fél cicaság: ezé nem veszek SOHA előrecsomagoltat

mindig a hentes néitől, bácsitól kérem

igi1 2013.02.28. 21:09:03

@zebraság fél cicaság: pedig a reklamálásért a bolt is kap jutalmat ám

meg hát az a főnökasszony/főnök rezortja

igenis, tessék azoknak munkát csinálni, mer mindent szeretnek a dolgozókra hagyni

England win The Ashes! 2013.02.28. 21:13:18

@igi1: Te a hentesnél vásárolsz, miközben ott a farmod??? ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.02.28. 21:14:07

@igi1: akkor lehetnék vegetáriánus es, mer itten nincs hentes vagy 8 kilométeres körzetben. meg mondom, soha nem volt ilyen korábban.

igi1 2013.02.28. 21:19:58

@Dr Jozef Vengloš: nem, anyám dolgozik ott

kemény egy meló, a ki -bepakolás miatt, takarítás miatt, azokat szereti csesztetni mindenki, ellenőrök a tejtermékeket és a húsokat nézik, plusz egy percre nem ülhetsz le, mer oda mindig jön valaki

komolyan mondom, én az előrecsomagolt húsokat, úgy kerülöm, mint a pestist, na meg olyan, mint a fagyasztott, előrecsomagolt hús, már a gondolatától besokkoltam

én jót akarok a hasamnak, gyomromnak, köszi

de persze, ha ti úgyis azt csináltok, amit akartok, felőlem

ja, állatokat nem tartunk, csak csirkét, tehát tojást sem kell venni

mi az állatok takarmányát adjuk, a tritikálét, a búzát, a lónak zabot, lucernát, szalmabálát, kukoricát, napraforgót

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.02.28. 21:23:38

@igi1: Ha ott lennék melletted, most megsimogatmám a fejed.

England win The Ashes! 2013.02.28. 21:47:10

@igi1: Otthon (mármint nem itt otthon, odahaza) mi előrecsomagolt húst fogyasztunk. Mi csomagoltuk előre. Aztán bepakoltuk a fagyasztóba. Hátra. Vagy alulra. :)

igi1 2013.02.28. 21:56:47

@Dr Jozef Vengloš: azt lehet :)

az otthoni fagyasztóba hiba nincs, ha felcímkézed, mikor raktad bele, és mit :)

a kedvencem az, mikor telepakolod, és ha utána ki akarod venni, az

1. tuti az alján lesz

2. soha az életbe nem tudod úgy visszatenni, ahogy volt :)

England win The Ashes! 2013.02.28. 22:02:15

@igi1:

1. a szüleim egy sötét szobában, egy gyertya halvány pislogása mellett ötven méterről, ellenszélben megmondják, milyen húsról van szó, mit evett utoljára az állat és milyen idő volt, mikor levágták

2. biztos, ami biztos alapon felcímkézik azért :D

Rosszindulatú Vászka 2013.02.28. 22:07:22

Az én kedvencem a tálcás-fóliás akciós hús. Monnyuk én felszínes és igénytelen vagyok. Ha nagyon büdös, akkor meg csipős-sós páccal kicsit megbolondítom, oszt jó az. Ha meg már mozog, akkor bedarálom pizzaszósznak vagy megy a hortobágyi palacsintába.

igi1 2013.02.28. 22:10:31

@Kindle Fire vásárlás: csak függő

egyébként a büdösnek vannak kategóriái

1. hacsak kevésbé büdös, akkor sós vízben áztatni fél napot is legalább

2. ha nagyon büdös, kutya, macska, vagy visszavinni

esetleg petrezselyem, mint szageltávolító?

:) büdös húst megreklamálni, szenvedjen má egy kicsit a főnök is

England win The Ashes! 2013.02.28. 22:14:53

@igi1: Navárjámá, most látom, hogy @Kindle Fire vásárlás: nem rám értette, mert három másodperc alatt nem hiszem, hogy elolvasta, majd kommentelt is. Szóval asszem te vagy a címzett. :)

igi1 2013.02.28. 22:24:34

@Dr Jozef Vengloš: nyugi, a nevemet tuti nem hagyta volna ki

én nem is veszem olyankor magamra

mer, aki engem akar, tuti belémköt

igi1 2013.02.28. 22:25:55

le a köcsög kindle-vel

kurvadrága itthon

3-4 fonttal drágábbak a könyvek, mint amcsiknál

pedig ugyanaz az angol

kapjabe

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 22:36:58

@zebraság fél cicaság: Ez bisztos akciós volt. Máma a csontho' tüdőt adunk! Ilyesmi.
Vagy csak termékminta volt, hátha rákapsz.
Vagy a hentes végstádiumú tbc-s volt, oszt beletüsszentett az acskóba véletlen.
Ezek jutottak eszembe.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 22:43:10

@Rosszindulatú Vászka: És ha a hortobágyi paliból marad, azzal micsinálsz?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.02.28. 22:44:22

Csak ne hagyjunk már elvarratlan szálakat a riszájkling témába', ugye.

gabors 2013.02.28. 23:01:34

@hagyma: hagyma · hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 14:42:14
bizony hogy lehet
de jelzem urban legend is egyben mert altalaban hotelek alkalmazzak,a hol van reggeli is a szobaarhoz
lemegy a kis etterembe es van a huttoben fott tojas is becsomagolva
micsoda truvaj!!!!!!!!!
"kozertben" nem nagyon latsz
na ott meg praktiukus "

Szar kozertbe jarsz (el-chepo)! amelyikbe en jarok ott bizony van csomagolt megtisztitott fott tojas. 6 es 12 db-os kiszerelesben is nem is dragabb igazan mint a "friss" hejas ...

Persze aki a Mason-Dixon vonaltol delre el annak csak olyan kozert jut :-)

England win The Ashes! 2013.02.28. 23:02:34

@igi1: Arról nem a cucc tehet, hogy Magyarországon drága. Másrészt rendelj a zusából vagy a királyságból, akkor olcsóbban kapod. Postaköltséggel együtt is.

Amúgy meg én eddig még sosem kötöttem beléd. ;)

England win The Ashes! 2013.02.28. 23:03:59

@gabors: "Persze aki a Mason-Dixon vonaltol delre el annak csak olyan kozert jut :-) "

Ez tetszett! :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 23:23:06

@gabors: enm mondom, hogy nem vennem meg
meg sosem tunt fel hogy van
ha otthoonra veszunk akkor veszek normalis tojast es azt mikor hogy, elkeszitjuk
van par modja
keszen nem vennek, csak ha eppen azonnal kellene, de pont azt mondtam, semmi erdekes nincs benne
mas hozta fel, hogy micsoda barom az amerikai van kesz fott tojasa....
hat az amerikai ilyen barom
elnezest kerunk magyarorszagtol emiatt diplomaciai jegyzekben

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 23:24:11

@Dr Jozef Vengloš: north vcarolina a vonalon van
az egyik legjobb allam az allamokban
csaxolok

gabors 2013.02.28. 23:28:14

@hagyma: enm mondom, hogy nem vennem meg
meg sosem tunt fel hogy van...

en meg arra irtam hogy "a kozertben nem nagyon latsz"...

mifelenk a libsi Eas-Coast-on minden atlag kozertben van (legalabbis amerre en jarok). ez nagyon praktikus tud lenni... nem mintha en vennem ... de van akinek macera lehet a fott tojas meghejazasa vagyo olyan zseniknek akik meg egy fott tojas is rocket science

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 23:35:37

@gabors: nem
nem macera
ezt nem ertik
a fel orszag napkozben es utkozben eszik
kocsiban meloban stb
ezert vannak ezek kitalalva
ezert lett itt mekdonaldsz stb

lehet itt orjongeni, hogy huje amerikai a tojast sem kepes megfozni
nem
ahuje amerikai dolgozik egesz nap es kozben akar enni
neha fott tojast

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 23:40:02

amugy a best westernben tokeletes volt a fott tojas
anyam se tudna jobbat fozni, mert egy fott tojas egyszeru mint egy fott tojas

gabors 2013.02.28. 23:46:31

@hagyma:
"ezt nem ertik
a fel orszag napkozben es utkozben eszik kocsiban meloban stb"
"a huje amerikai dolgozik egesz nap es kozben akar enni neha fott tojast "

Azert nem kene itt tevhiteket terjeszteni aki igy eszik napkozben meg autoban az nem kozertben veszi a fott tojast ...hanem az altalad emlitett 'mekdonaldsz'-ot latogatja ... avagy mifelenk a "deli"-t ahol szinten van fott tojas... felezve vagy negyedelve mert igazan nehez egesz fott tojassal kocsiban (foleg menetkozben) elbanni

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.02.28. 23:50:09

@Dr Jozef Vengloš: nekunk minden kozelvan
itt vannak autopalyak
@gabors: sokan vesznek kajat kozertben is
ott allnak a melos kocsik
nem csak meki meg subway letezik
amugy nem tudom mi a problema egy egesz fott tojast megenni menetkozben?
meg a sofornek sem
de a melosok tobben jarnak
a lagy tojas az mas pl
azt 3,5 percig kell fozni forrastol szamolva es otthon
kis soval izesitjuk

gabors 2013.02.28. 23:50:10

"@Dr Jozef Vengloš: @hagyma: Nekem úgy tűnik, nincs a vonal közelében sem:"

Ha igaz Tampabol (az Florida boven delebbre) irt mikor meg irt a blogjara ...

Par hete meg valamelyik masik deli allamba (Missisipi??) ment allampolgarsagi vizsgara vagy zoldkartyaert .... most nem pontosan emlekszem

gabors 2013.02.28. 23:56:44

@hagyma:

Feladom ... azonkivul hogy mifelenk latni fott tojast a kozertben de fogalmam nincs ki veszi azt meg. Foleg mert 6db-os-nal kisebbet nem lattam a kozertben.

Ja itt is vannak autopalyak a varoson belul utak is verik az M7-est LIE vagy Grand Central Parkway. Amugy "igazi" autpalyan (Interstate Highway) eleg ritkan jarok.

gabors 2013.03.01. 00:00:45

@Dr Jozef Vengloš:

"Nem Mississippi, Charlotte, NC. "

Az is deli allam boven a vonaltol delre van :-)

Kulonben is csak viccnek szantam...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.01. 01:52:35

@gabors: en nem tudom ki vesz 6 darab fott tojast
mint mondtam nalunk nincs is
a hotelben ketttot ettem
de ha valakinek az esti szendvicsehez eppen 6 kell a gyerekei vegett az miert ne vehetne meg
ott all a pultnal
OK
lesz szalami

sajt
valami kenyer
OK veszek 6 tojast is
kesza a vacsora
ebbol lejon, az amerikai lusta meg tojast is fozni
nade akkor suthetne kenyeret, keszithetne szalamit es megfejhetne a tehenet a sajt vegett
es van a hol ez tortenik
varosokben nem

gabors 2013.03.01. 02:59:30

@hagyma: "ebbol lejon, az amerikai lusta meg tojast is fozni"

Nem nekem. Ha olvasnad is amit irok talan sejthettned en is (mar 23 eve) az usa-ban elek igy tudom hogy a legtobb amerikai NEM lusta.

De mindegy ... is ...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.03.01. 03:06:00

@gabors: jop OK
mar belefardtam a harcaba ,hogy minden amerikai hulye es meg fottojast sem foz, csak automata a kocsija es egyaltalan
szoval bocs
mar amerikai vagy?
nekem 19-en lesz az eskutetelem
15 ev utan

gabors 2013.03.01. 03:23:32

@hagyma:

"mar amerikai vagy?
nekem 19-en lesz az eskutetelem
15 ev utan "

Eloszor is gratulalok...

Nem egyenlore Green card ...az elso 14 evben "G4 vizummal voltam itt"

Jovore tervezem az allampolgarsagot .. kicsit komplikalt volt az eletem az elmult 10 eveben igy nem biztos hogy minden "smooth" lesz ha erdekel maganban megirom ... nem a vizsgatol tartok leginkabb :-(

Ja a blogod kicsit haldoklik :-)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.01. 05:34:58

@igi1: Egy korábbi postban mintha azt írtad volna, hogy nem tudsz húst venni, inkább az anyádra hagyod. Csak úgy meglepődtem, na.

vénszivar 2013.03.01. 06:49:08

Eddig a hó ért a tökömig, most meg a víz! Ha sokáig így marad vén harcsa leszek. Megyek "homokozni".:)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.01. 07:25:43

Jana ásványvíz, CBA, Magyarország, Kelet-Ejrópa:
1 liter 149 HUF
0,5 liter 165 HUF
0.25 liter 149 HUF

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 07:56:47

@Dr Jozef Vengloš: régebben a fekete lyukak is jobbak voltak, még volt bennük anyag.

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 07:58:22

@☺ágica: "ilyen, nem tudom a rendes nevét:"

bölcsészbögrének hívják

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 08:00:49

@l4c1: mi lett a feleségeddel, csak nem megette egy cápa a pincében? :)

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 08:05:48

@zebraság fél cicaság: nem akarom védeni őket, de nem lehet, hogy egy darab kis romlott tüdőhöz ajándékba adtak egy nagy marhacsontot?

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 08:14:13

@Egyéves Önkéntes: tényleg? de én nem bőcsész vagyok...

2013.03.01. 08:18:44

Nagyon szeretem a borsmenta teát - talán megbocsájtható, nem is túl tékozló szenvedély -

Én is és megbocsájható szenvedély. Azért nem szól az asszony, nem úgy mint ha vörösbor iszok, amit szintén nagyon szeretek és ha nagyobb mennyiséget felhörpintek azonnal családi vitanapot akar rendezni, de az elől megpróbálok dülöngélve kitérni!

2013.03.01. 08:20:40

A mentolos teáról még csak annyit, hogy egyszer megpróbáltam feloldani forró teában egy Negrót, de nem értem el a kívánt ízhatást!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.01. 08:29:04

@agresszív kismalac: látom, nincsenek vendéglátós tapasztalataid. maradék hortobágyit ledarálják, ízesítik, húspogácsának elmegy. annak a maradéka felaprítva, májjal dúsítva ponnjó a májgombóclevesbe, ha még abbul is maradna, akkor meg mehet vissza a hortobágyiba.

2013.03.01. 08:30:17

Tegnap este találtam egy backdoor üzit a lépcsőházunkban.
A lényege, hogy valaki fél nyolckor befúrt öt darab lyukat a falba és most kifogásolja az eljárást, hogy letépték a postaládája ajtaját ás szart kentek bele!
Gyorsan megnéztem a postaládákat és tényleg!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.01. 08:33:45

@Sekaiii: én örülnék, ha fél nyolckor fúrnának és nem háromnegyed tízkor. mer ugye tízig szabad fúrni. mondjuk szar az éppen akad a háznál.....

2013.03.01. 08:34:20

@zebraság fél cicaság: látom, nincsenek vendéglátós tapasztalataid. maradék hortobágyit ledarálják, ízesítik,

Tudtommal a hortobágyi már eleve maradékból készül.

2013.03.01. 08:43:03

@zebraság fél cicaság: én örülnék, ha fél nyolckor fúrnának és nem háromnegyed tízkor.

Nálunk mindig fúrnak. Inkább ez a szarkenés aggaszt, eddig viszonylag normális emberek laktak a házunkban, ez viszont most olyan prolis volt!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.01. 08:46:49

@Sekaiii: namost este fúrni meg még prolibb. a csaj aszonta, ő nem ér rá máskor fúrni, mer heti kétszer dolgozni jár és elfoglalt. asztakurva mondom, de jó ennek. én heti kéccer nem járok dolgozni!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.03.01. 08:55:25

Őszes tea. Filtertel. Lóptátok már!? Igen.

Szar vs. zaj. Nagyon jó. De érted, hogy nem érti, szóval mégsem jó. Mivan, ha visszaadja? Elszarul minden?

sam poppat 2013.03.01. 09:06:53

jóhergelt.

bódog pénteket mindegy kinek.

sam poppat 2013.03.01. 09:08:49

@Rosszindulatú Vászka: nem voltunk mi kollégák úgy a nyócvanas évek közepén a tavernánál nagyuram?
:D

@Sekaiii: jobb helyeken igen,mesélhetnék.
kultúrálatlan helyen képesek ilyesmiért külön pörköltet csinálni meg ilyen úri flancok.pffff.

:D

sam poppat 2013.03.01. 09:10:43

@zebraság fél cicaság: az évek meg a rutin?
vagy csak szintén vendéglátósnak teccet tanulni?
:))))))

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 09:18:02

@☺ágica: akkor keress magadnak rendes bögrét :)

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 09:25:51

@☺ágica: ez lesz a hétvégi, de vegyél egyet hétköznapra is.

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 09:30:36

@Egyéves Önkéntes: ragyogó:S mi van a klorofilloddal? még mindig el van suvasztva?

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 09:34:03

@☺ágica: felraktam a wordhoz egy chemistry editort vagy mit, de azóta a word is lefagy :)
úgyhogy kerestem egy klorofill szerkezeti képletet a neten és fotosoppal a saját igényeimhez szabtam.
a nobel díj gálát nézzed a tévében és majd integetek.

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 09:56:54

@Egyéves Önkéntes: jóvan:) akkor végre nyugodtan alhatok... a gálára meg igazán kicsempészhetnél egy bőröndben:) amíg te felmarkolod a díjat, én várostnézek. na?

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 10:01:07

@☺ágica: hát ha bőröndben vinnélek, akkor már tényleg oszlóban lennél :D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.01. 10:03:43

szépjóreggeltmindenkinek

tegnap dolgom, keveset voltam itt, de szerencsére furaszem mindig megemlít valamelyik szövegében, ezért nem is izgulok, hoyg elfogtok felejteni.

talán szerelmes belém
ez tudja, hogy én ragaszkodom a szexhez, ezért nem jön be nálam?

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 10:03:46

@Egyéves Önkéntes: hülye:) amúgy elég kicsi vagyok, megfelelő méretű bőrönddel megoldható:)

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 10:11:56

@☺ágica: jó, de befóliáztatom, hogy ki ne lopjanak a ferihegyi rakodók. :)

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 10:14:54

@Egyéves Önkéntes: oké, csak csinálj lyukakat a fóliára, különben megfulladok. tartok tőle, hogy egy o2 palack már nem férne be mellém...

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 10:18:23

@☺ágica: úgy ítélem meg, hogy jelentősen kevesebb gond lesz veled, ha mégse fúrok lyukat :)

phylloceras 2013.03.01. 10:22:01

Nem tudom lattatok-e mar 0.9 kilogrammos kristálycukrot a boltban? Akció!
Mikor megláttam mar nem is csodálkoztam.

Atörökk 2013.03.01. 10:22:17

Lóhús legalább volt benne?

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 10:23:05

@Egyéves Önkéntes: a halálomat akarod, te latol?! na szép...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.01. 10:25:27

@sam poppat: nem tanultam, de volt szerencsém beletekinteni cseppet:) azér főzünk otthon inkább :D

2013.03.01. 10:37:37

@atörökk: A lóhús lejárt lemez. Csaxólok!

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 10:37:55

@☺ágica: dehogyis, de ha kilopnak, ki néz várost? tán azt is én? :)

@phylloceras: na az ilyen akciókat, meg a tegnap említett 0,9 literes étolajat díjaznám a versenyhivatal helyében 30 milliós bírsággal és ha nem értené a cég, hogy miért volt, akkor még harminccal.

Atörökk 2013.03.01. 10:39:48

@Sekaiii:
Lejárt lóhús. Még inkább!!!

Egyéves Önkéntes 2013.03.01. 10:46:42

@☺ágica: ne legyél kishitű, a vesédért például vagyonokat kapnának amerikában :D

igi1 2013.03.01. 11:02:06

@Sekaiii: lószőrből is lehet teát csinálni

Állítólag

2013.03.01. 11:42:21

@igi1: lószőrből is lehet teát csinálni

Meg zokniból is, de azt nem szeretem!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.01. 11:48:12

grillsmedve bácsi a szarból is főz teját. ültessen borsmentát száríccsa ki, és kész.

most én akadjak ki hogy régen olcsóbb volt a cigi, és még 20 db volt benne, most meg drága és csak 19?
értse már meg a posztoló hogy három eset van. vagy drágább lesz és marad ugyanaz a méret. vagy marad az ár és kevesebb lesz a méret, vagy olcsóbb lesz, és mégkevesebb lesz a méret.
a hülye cég profitot akar, és pont leszarja hogy így neked többet kell fizetni a teáért.

2013.03.01. 12:00:23

a múltkor vettem mákot és azok is egyenként be voltak csomagolva.

Manyecska 2013.03.01. 12:08:04

Én meg állítólag 98 db kiflit a márketbe ahová naponta yárok, múltkor, nézem mér 5800 Ft /vettem mondjuk ezt-azt/, oszt a blokkon 98 db van. Visszatolom a kocsit oszt asszongya: bocs, 9 helyett 98-at ütöttem be..1700 Ft difi. Mondom: vegyek még esetleg majd százat??:P

Manyecska 2013.03.01. 12:10:06

Szárított teveszarból is lehet teát csinálni..

2013.03.01. 12:22:03

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Szárított teveszarból is lehet teát csinálni..

Meg bikaspermából, ha meg mered fogni a "filtert" !

☺ágica (törölt) 2013.03.01. 12:24:41

@Hurrá Torpedó: most akkor igen vagy nem? amúgy ha igen, akkor az blogmoci hibája. különben sem szeretem a páros számokat:P

Manyecska 2013.03.01. 12:25:27

@Sekaiii: csak nehogy egyszer a kezedben maradjon, vigyázz!! Ez olyan mint a cigi, roppantós filter is van benne, amit a száddal kell összeroppantani?:D:D

Manyecska 2013.03.01. 12:26:53

Gy.k /pl.rókák, büdösborzok stb./ roppantós: ami mentolos ízű ha szétrágod, ember szívja..hadd..

Manyecska 2013.03.01. 12:31:53

Na persze, akinek csak szarrágás marad..

2013.03.01. 12:41:35

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Gy.k /pl.rókák, büdösborzok stb./ roppantós: ami mentolos ízű ha szétrágod, ember szívja..

Ne nagyon büdösborzozzál, mert kapsz valami nem mentolos szívnivalót!

Manyecska 2013.03.01. 12:50:16

Aztat lógasd be inkább a liftbe!:D:D

Manyecska 2013.03.01. 12:52:55

jajjj ne légy már olyan vérzékeny, izé, érzékeny...!

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.03.01. 12:53:53

van új poszt. gyertek, mert unatkozok.
ez már úgyis lejárt szavatosságú teafilter.

Manyecska 2013.03.01. 12:58:13

A filter káros a zegészségre egyes egészségesen élő emberek szerint, mert klór van benne. És? Mintha nem ezen a bolygón élnének.. :D mint a szomszédom, napsütésben is úgy sétál mintha egy zivatarfelhő függne csak az ő feje felett és szakadna rá az eső:D:D..
Na mindegy.

vega2 2013.03.03. 16:56:33

@hagyma: Ja , mint Columbo. Csak sót felejtett el vinni hozzá...

Urbino (törölt) 2013.03.07. 16:25:04

Bevezették a terméket. Jól fogyott.

Majd elővettek egy jól bevált szokást. Vagy a minőségen rontanak (pl tisztítószereknél figyelhető meg, amíg megy a reklám kampány akciósan nyomják és jó a minosége, majd amikor ez a készlet kifogy a boltokból felmegy az ára és a minősége (sűrűsége, tiszítóanyag tartalma, stb) lemegy.

Itt is ez történt. Bevezették a terméket, jól fogyott. Levették a mennyiséget, az árat meg egy kicsit, meg a darabszámot 5-tel, hogy úgy látszódjon ugyanannyi. De nem.

Egyszerű átbaszás. Olyan mint a turó rudi. A múltkor néztem az akciós pöttyös 10 darabos 599. De a rudi csak 20gr (amúgy külön-külön, vagy régebben a srágább 10-es csomagolásban 30gr).

Trükközések. Ott szabnak át, ahol tudnak, ahol akarnak. És az átlag biztos nem számol utána. Maximum akkor ha már megitta a fél dobozt, azt nem olyan volt az íze.
süti beállítások módosítása