Egyedülálló anyukát újra zaklatni kezdték a szolgáltatók, akik a válás idején benyelték, hogy apuka nevén nem fizették pl. a gázt. Akkor ugyan megpróbálták saját kezűleg átírni a nevére a tartozást, de úgy tűnt, feladták. Évekkel később kiderült, hogy mégsem:
Aki azt hiszi valaki, hogy itt a közműtartozás rendezését a szolgáltatók nem tudják megoldani, az téved. Vegyük például egy család esetét egy központi fűtéses társasházban. Adott egy család- anya, apa, gyerekek. Apuka egyszer bekattant ésjó sokba kerülő szeretőt kezdett tartani.Ezt úgy tudta finanszírozni, hogy azokat a számlákat nem fizette, amiket nem tudnak kikapcsolni, pl. a fűtést. Amikor több hónapos huzavona után végül Anyuka megunta a cirkuszt, és elváltak, akkor indult be a meglepetéssorozat. Jött a felszólítások tömkelege, pl. hogy Apuka fizesse ki a fűtést. Amint Anyuka kezdte kiszedni a postaládát, sorra derültekki a tartozások. Paff volt az értesítőktől, berohant aszolgáltatóhoz ahol elmondta, hogy ő erről nem tudott, hajtsák be azon akinek a nevén van, ő csak onnantól fizet, hogy Apuka elköltözött. Ami tartozás ezelőtt keletkezet, azt hajtsák be azon akinek a nevén keletkezett. Mondták neki, hogy, vállalja át és írják át az ő nevére a levelezési címet. Anyuka mondta: majd ha bolond leszek, akkor fizetem én ezt ki más helyett. Egyedül, támogatás nélkül tartom el a gyerekeket, a beteget gyógyíttatom, fizetem a tanulásukatés fizetem a közösen felvett banki hitelt..., ezt fizesse ki az akinek a nevén van. Logikus.