Richárd megtanulta, bár semmi nem garantálja, hogy a drágább szolgáltató rendesen fog szolgáltatni, az olcsónál biztos, hogy még remény sincs. Az Astra Biztosító emberei 2,5 hónap után jöttek rá, hogy tévesen tájékoztatták naiv ügyfelet, ezért párhuzamosan többen is felmérték a kárát. Ennek ellenére nagyjából az ötödére becsülték a valódi összeget.
Régóta szenvedek az Astra biztosítóval, sajnos kifogytam a lehetőségekből, ezért írok önöknek, remélem tudnak majd ezzel a cikkel nyomást gyakorolni rájuk! Január másodikán belém jöttek hátulról. A károkozó egy 20 éves srác volt,akinek se jogosítványa, se forgalmija, se kötelezője nem volt. Nem volt nála se személyi, se lakcímkártya. Gondolhatjátok mennyire örültem neki, de a rendőrök segítőkészek voltak, ezuton is köszönöm nekik! Másnap bejelentettem az Astránál a kárigényemet, ahogy ezt kell. Felvették a kárigényt es pár napon belül jott is a szemlére a kárszakértő. Gondoltam, innen minden rendben lesz, de naiv voltam.
Gondoltam, beviszem egy márkakereskedés szervizébe az autót, hogy megtudjam, mekkora kárra számíthatok. Első ránézésre kb. fél millió forintos volt a kár (sérült a kocsi hátulja, megcsavarodott a b oszlop, hátsó merevítést cserélni kell, lökhárító leszakadt). Gondoltam nem lesz ebből akkora nagy baj, fizet majd a biztosító. Kiderült, hogy ilyen esetekben, amikor a vétkes félnek nincs biztosítása a MABISZ is szóba kerül. Ott is bejelentettem a balesetet. Február 12.-én küldött az Astra egy levelet, hogy a rendőrségi határozatra várnak. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték, hogy látják, hogy van CASCOm ezért ott is be kell jelentenem. Ezt is megtettem, majd a Casco társaság is kiküldött egy kárszakértőt, ő is leszemlézte az autót és jött is a levél, hogy nem fizetnek, mert az önrészem 200.000 forint és a kalkulációjuk szerint a kár 116.500 forint (nevetséges)!
Vissza az Astrához. 2 hét alatt több mint 15x hívtam őket, soha nem voltak hajlandóak átkapcsolni a kárrendezőhöz, mondván nem tud ő sem segíteni, várjak! Több mint 20.000 foritnot eltelefonáltam csak erre. Voltam benn ügyfélszolgálaton is, de ott sem tudtak segíteni. Sokadik hívásra tudtam beszélni a kárrendezőmmel aki azt mondta, hogy majd értesít, ha lesz fejlemény. Ez 3 hete volt. Írtam neki emailt, de arra sem volt hajlandó válaszolni! Újbóli hívásomra az ügyfélszolgálaton szerettem volna beszélni a felettessel, csoportvezetővel, de a hölgy kijelentette, hogy nem kapcsolja, mert "felesleges"! Mondtam neki, hogy én vagyok az ügyfél, én fizetek és ha beszélni akarok a főnökkel, akkor nekik kutya kötelességük kapcsolni, de ezt is visszautasította, flegmán, kioktató stílusban le akarta tenni a telefont! Azt elfelejtették, hogy az ügyfélnek, mindig igaza van!
Az ügyintézővel kapcsolatban panaszt tettem az Astra email címén, de kétlem, hogy egy Sajnálom emailt se fogok kapni, bár az összes beszélgetés rögzítve van, bárki hallhatja a stílusát. Sikerült megint beszélnem több, mint 2 hónap után a kárügyintézővel, aki közölte, hogy ne hívogassam őt, hagyjam békén és visszaküldi az anyagot felülvizsgálásra továbbá, nem érti miért jeleztem a Cascómnál is az ügyet. Mondtam neki, hogy kolléganője mondta. Tehát félretájékoztattak és én szenvedek, fizetem azóta is a Cascot, kötelezőt, autó hitelt, ami havi szinten 80.000 forint vagy még több is (árfolyam ingadozása....)! 2.5 hónapjukba telt erre rájönni!
Nevetséges ügyfélszolgálat, hozzá nem értő kárrendezők, ügyfél semmibevétele jellemzi ezt a céget! Mindenkit óva intek attól, hogy az ASTRA biztosítóval szerződjön! Hiába spórolhat az ember ezer forintot, de ha kár keletkezik (önhibáján kívül), akkor futhat a pénze után! Ha egy napon belül, nem rendezik, az ügyem akkor feljelentést teszek a PSZÁF-nél, fogyasztóvédelemnél és a kormányhivatalnál! Vicc ez a cég, csak sajnos nem nevetek rajta.... A lehető leghamarabb felmondom szerződésem, családban lévő másik biztosítást is elviszem tőlük! Tanulhatnának valamit arról, hogy mit jelent a 21. században a "costumer service" fogalom! Harmadik hónapja nem képesek lezárni egy ügyet, kitérő válaszokat adnak és minősíthetetlen munkatársakkal dolgoznak!
Egy elvesztett ügyfél!
Az utolsó 100 komment: