Tékozló Homár

Átírták a nevére volt férje tartozását

2013.03.14. 12:42 | jackyll | 138 komment

Egyedülálló anyukát újra zaklatni kezdték a szolgáltatók, akik a válás idején benyelték, hogy apuka nevén nem fizették pl. a gázt. Akkor ugyan megpróbálták saját kezűleg átírni a nevére a tartozást, de úgy tűnt, feladták. Évekkel később kiderült, hogy mégsem:

Aki azt hiszi valaki, hogy itt a közműtartozás rendezését a szolgáltatók nem tudják megoldani, az téved. Vegyük például egy család esetét egy központi fűtéses társasházban. Adott egy család- anya, apa, gyerekek. Apuka egyszer bekattant ésjó sokba kerülő szeretőt kezdett tartani.Ezt úgy tudta finanszírozni, hogy azokat a számlákat nem fizette, amiket nem tudnak kikapcsolni, pl. a fűtést. Amikor több hónapos huzavona után végül Anyuka megunta a cirkuszt, és elváltak, akkor indult be a meglepetéssorozat.  Jött a felszólítások tömkelege, pl. hogy Apuka fizesse ki a fűtést. Amint Anyuka kezdte kiszedni a postaládát, sorra derültekki a tartozások. Paff volt az értesítőktől, berohant aszolgáltatóhoz ahol elmondta, hogy ő erről nem tudott, hajtsák be azon akinek a nevén van, ő csak onnantól fizet, hogy Apuka elköltözött.  Ami tartozás ezelőtt keletkezet, azt hajtsák be azon akinek a nevén keletkezett. Mondták neki, hogy, vállalja át és írják át az ő nevére a levelezési címet. Anyuka mondta: majd ha bolond leszek, akkor fizetem én ezt ki más helyett. Egyedül, támogatás nélkül tartom el a gyerekeket, a beteget gyógyíttatom, fizetem a tanulásukatés fizetem a közösen felvett banki hitelt..., ezt fizesse ki az akinek a nevén van. Logikus.


Sajnálatos módon az elején említett szerető közeli rokona is az ügyintézők közt volt, bár ebből nem akarok messzemenő következtetéseket levonni. Eltelt pár hét és egyszer csak Anyuka nevére kezdtek jönni a levelek, valamint újra megérkezett a fizetési felszólítás, csak már az is Anyuka nevére, nem Apukáéra, mint anno. Anyuka beszáguldott újra az illetékesekhez és megérdeklődte,hogy hogy került át minden a nevére, mert azt neki alá kellett volna írni. Azt mondták, aláírta. Akkor Anyuka mondta: Rendben, ha aláírtam mutassák meg. Hát sajnos megmutatni nem tudják, mert " költözött az iroda és ott biztos elkeveredett". Mondta  Anyuka, hogy oké, ha előkerül szóljanak, mert ezt ugye nem gondolják komolyan, hogy a volt férje nem fizet, elköltözik és ő majd mindent kifizet helyette szó nélkül úgy, hogy valahogy átkerül az adósság a nevére?
 
Akkor a távhő szolgáltató főnöke és a helyi polgármester is türelmet kértek az ügy megoldására. A szolgáltató megyei központjába az ottani jogászig jutott a titokzatos átírás ügye, de ő lezárta annyival, hogy nem is érti a történetet, visszautalja az önkormányzatnak az ügyet.
 
Aztán évekig csend volt. Év végi kimutatásokban sem szerepelt sosem az az összeg, amit előtte be akartak hajtani Anyukán, Apuka helyett. Most eltelt néhány év és Anyukán újra követelik a pénzt. És ő újra kéri, mutassák meg hol írta ő alá, hogy a nevére jöhet bármi. A volt férjé ugyanúgy 50%ban a lakás, őt miért nem zaklatja senki?


Most itt tartunk. Mit lehet tenni ilyenkor? Mi a következő lépés? Nem akarom elhinni, hogy ez így mehet, hogy ha az egyik nem akar fizetni, akkor a hivatalban valahogy átkerül a másik fél nevére a számla még azokat a tartozásokat is rajta követlik, amik még az előző "címzett" ideje alatt keletkeztek... Vagy ez így a normális?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michelle, a francia ellenállástól 2013.03.14. 14:20:15

Nem tudom, hogy jól értem-e, de arról van szó, hogy anyuka és a gyerekek fürdenek, amikor meg ki kellene fizetni, akkor ráfogják apukára?
Nem rossz, mi is bevezetjük otthon.
Hazaviszem a kenyeret, aztán amikor jönnek a pénzért, azt mondom, hogy apuka ette meg, de már elköltözött.

ferand1979 2013.03.14. 14:22:51

@Horst Nilgerson: ÖÖöö.. ezt nem tudom, hogy honnét vetted.. De nem fogadtam be még senki nyomorult sorsút.. De látom, és sajnálom őket, a néha rajtuk kívül eső okok miatt, hogy iylen helyzetbe kerülnek...
A rezsiköltség természetesen nem terem, azt ki kell gazdálkodni, meg kell érte dolgozni.. mint az összes tisztességes ember teszi.
Az a lakás természetesen amit nem fizettek vissza (a hitel), ill. aminél messze el vannak maradva a közüzemi szolgáltatásokkal természetesen már csak névileg az az ember tulajdona, aki hanyagul fizetett.. Egy idő után ugyis elveszik..
De mint tudjuk Magyarországon nincs lehetőség egyelőre "kiszállni" a hajóból. nincs lehetőség családi, vagy egyéni csődöt jelenteni..
Attól, hogy az ismimtől elveszik amjd a lakást, és azt eladják pl.6-7 milláért, még fog tartozni a banknak 8-9 millval.. De a fedezetként behúzott ingatlan sem éri el a 8-9 millát.. Így ha azt is lefoglalják, és bagóért eladják, akkor is még fog tartozni a banknak, amit élete végéig akár kis összegekben törlesztenie kell... És olyan szép törleszteni egy adosságot akkor, ha már nem élvezed a házad a fejed fölött... nemde?
Ez a rendszer hibája, hogy elengedte "futni" az adosságot...
Természetesen fogjuk rá a felelötlen hitelfelvétel az emberekre.. tudom...
Mindig az ember a hibás, mert volt képes arra kérni a bankot, hoyg csak CHF alapú, később csőbe húzó rendszerű hitelt adhasson kizárolagosan...
Hát...

vagy nem erre gondoltál?

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 14:25:24

@CBF: kíváncsi lennél a végére?
tessék:

Most itt tartunk. Mit lehet tenni ilyenkor? Mi a következő lépés? Nem akarom elhinni, hogy ez így mehet, hogy ha az egyik nem akar fizetni, akkor a hivatalban valahogy átkerül a másik fél nevére a számla még azokat a tartozásokat is rajta követlik, amik még az előző "címzett" ideje alatt keletkeztek... Vagy ez így a normális?

Homárfaktor:(5/5)

Manyecska 2013.03.14. 14:26:57

@Michelle, a francia ellenállástól: tényleg, a kurváról tudott a tartozásról meg nem..??

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 14:27:41

@ferand1979: "Attól, hogy az ismimtől elveszik amjd a lakást, és azt eladják pl.6-7 milláért, még fog tartozni a banknak 8-9 millval."

Mennyit vett fel az ismid, hogy még mindig tartozik 12-16 millióval????

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.03.14. 14:31:14

ezért tart itt az ország, mert anyuci is nagyon fillérbaszó!

Ifj. Pikáns Valentin 2013.03.14. 14:35:17

@ferand1979: A rendszer hibája, meg Bajnaié, meg persze a zsidóké is egy kicsit (nagyon) meg a karvalytőke is hibás, a multikapitalista bankok is, az imperialista kizsákmányolók is, na és nem kis mértékben a svájci jegybank.
Egyes egyedül a hitelt felelőtlenül felvevőt nem terheli semmiféle felelősség, mert őt megvezették!

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 14:36:13

@Ifj. Pikáns Valentin: na meg a négerek se ártatlanok ám ebben!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 14:39:00

Sokan írták már, de én is kommentelek (MERT MA ILYENEM VAN)

1. Azt a fűtést te és a gyerekek is élvezték.Mindegy, hogy kinek a nevén fut az előfizetés.
2.Mondjuk az is előfordulhatott, hoyg te elhatárlódtál a melegvíztől és a fűtéstől?
3.Valaki hamisít, bokaütés ténye forog fenn, járj utána, és pereld be a szolgáltatód, ha igazad van.
4. A pasasok már csak ilyenek, jön egy harmadik és 50%-ban azzal szexel.
5. Ez azért a nőknél is előszokott fordulni.
6. Sajnálom, hogy nehéz az élet, sokan vannak mostanság így.
7. Javaslom a szolgáltatókkal a fizetési megegyezést. Kérj fizetési ütemezést, általában megadják. Indoknak ne azt írd, hoyg a férjed nevén van az előfizetés, mert itt csak írásban basztattunk ezért az indokért, de ott szóban is megkaphatod, és nem fog jól esni.
8.ennyi

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 14:40:48

@batgirl: így van!

50%-ban a harmadikkal szexelnek, a maradék 50%-ban pedig a negyedikkel :)

Manyecska 2013.03.14. 14:42:53

@RosszQtya: apuci meg simán..:P Metszőolló: 2000 Ft, de a hatás megfizethetetlen..:DDDD

Toportyán Ulla 2013.03.14. 14:45:18

Hát már bocsánat, nemcsak apuka fűtött! A házasság meg ugye nemcsak vagyonközösség, hanem adósságközösség is. Ha jól értem a levélből, apuka elment, és a KÖZÖS lakást otthagyta anyukának. Akkor????

elwood 2013.03.14. 14:48:44

@Egyéves Önkéntes: fiatalabb koromban a 60%-60% is ment.

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 14:56:48

@elwood: 60-60 még nekem is, de akkor otthonra már csak 30% jutott.
:)

Manyecska 2013.03.14. 14:57:20

@ferand1979: te ez borzalmas:( mondjuk a fizetése max. 30%-ig tudják csak terhelni.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:06:21

@Egyéves Önkéntes: "@ferand1979: "Attól, hogy az ismimtől elveszik amjd a lakást, és azt eladják pl.6-7 milláért, még fog tartozni a banknak 8-9 millval."

Mennyit vett fel az ismid, hogy még mindig tartozik 12-16 millióval???? "

Úgy saccolom 8 millát vehetett fel 7 éve, ha rendesen fizette, és még 12-vel tartozik.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:07:37

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: "a kurváról tudott a tartozásról meg nem."

A barátnőnek van szaga, a tartozásnak nincs. Se rúzsa, se hulló-tapadó szőke hajszálai.

Manyecska 2013.03.14. 15:10:10

@atpijkamo: sose értettem azokat akik egy-két kisgyerek mellett félrebasznak nade nem vagyunk egyformák.

Manyecska 2013.03.14. 15:11:29

@atpijkamo: jah, aztán akkor toszik majd rá ha a barinője kiteszi a szűrét mert nem lesz pénze Apucinak! :DD Ha elég hülye még vissza is fogadja /Anyuci/:D

ferand1979 2013.03.14. 15:13:48

@Egyéves Önkéntes: kb 9-9,5-t... fizeti 5 éve kb.. mint tudjuk a tőke az első 5 évben szinte soha nem csökkent... A hitelt 150-160 Ft/CHF árfolyammal vette fel..
most 240feletti.. az árfolyam..
Így a tőke 1,5szörösére emelkedett..

+Nem fizetik már 1 éve...

Mostanság kerül át a behajtási/tudomisén miylen csoportba...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:15:40

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/:

Sose akarta, a zasszony elsunnyogta az általa korábban vállalt fogamzásgátlást. Vagy kilyukadt a gumi. Szóval ha már megtörtént, házasodjuk össze. Vagy minden gyerek a postásra hasonlít.

Hát ha a zember valamikor akarta a zasszonyt, akkor én se értem. Szólni kéne ezeknek a kanoknak, hogy amíg az idősödő férfiak egyre sármosabbak lesznek, a nők épp ellenkezőleg egyre csúnyulnak. a legjobb tanács, ami létezik: Nézd meg az annyát, vedd el a lányát.

Hammeg gyerekeket is akart, akkor végképp nem értem.

ferand1979 2013.03.14. 15:18:10

@Ifj. Pikáns Valentin: :-)
hát.. ez nem igaz.. de mégis ő fizet... Ő a tartozó...

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: ja a fizetése max 30%-áért.. Az is hiányozhat alkalmadtán... Mert ha mennie kell, akkor bérlakás... Azt meg fizetni kell...
De kapja a családi pótlékot is.. Nem tudom, hogy abból tudják-e vonni, vagy sem... ill, hogy abból terhelnek-e valamit...

Manyecska 2013.03.14. 15:18:35

@atpijkamo: ez lehet hogy pár embernél így volt/van, de akkor minek házasodnának össze? van élettársi kapcs.is. Másrészt én még 38 felé is gyönyörű vagyok :DDD

Manyecska 2013.03.14. 15:21:14

@atpijkamo: én itt a homáron hallottam, tényleg. El vagy tévedve:D@ferand1979: lehet ilyen átmeneti szállást kérni, de azt is egy évig tudnak, ilyen anyaotthonok, tudod..

Manyecska 2013.03.14. 15:22:25

@agresszív kismalac: nem, én szoktam magam csodálni a tükörben, a száradó bugyikkal a háttérben ugye.@ferand1979: családi pótlékból szerintem nem..

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:23:38

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ismi házasodott. Néztem a leendő anyóst. Hát az egy boszorkány volt. (Most is az.) De hát ki vagyok én, hogy az ő életébe beleszóljak. Lett két szép gyerek. Lett csúnya válás. Tartásdíj, vasárnapi apuka. Senkinek se jó, de mindenki beletörődött, van új férj, van új barátnő...

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:24:51

@agresszív kismalac: Na, elmész te a fenébe. Manyecskának elhisszük. Mondd, mibe kerül neked?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:26:55

@atpijkamo: "Már három szép gyerekünk van.
...meg két csúnya."
(N.B.A.)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 15:27:26

a házasság csodálatos dolog, csak tudni kell időben abbahagyni..

Manyecska 2013.03.14. 15:28:36

@atpijkamo: mondjuk xar napjaimon sminkelek!:D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:29:22

@atpijkamo: Olcsóé' elhiszem.
És akkor beleírhatja a párkereső lapjába, hogy "mások által szépnek mondott".
Rögtön a "harmincas" mellé.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 15:29:49

Néha meglepődöm a főzési tudományomon...
palacsintát elszúrni..ez igen..

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:31:50

@atpijkamo: Szerintem ez nem is a Manyi. Hol vannak a bugyik?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.14. 15:32:10

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: "@agresszív kismalac: milyen párkeresőbe vazze??:D"

Hülye malacc nem tudja, hogy már van aki verjen.

Manyecska 2013.03.14. 15:33:05

@agresszív kismalac: jah, tudom kire gondolsz. Óhhh. Kár volt magad "kanos, de érzelmes disznó"-nak kiadni:DDD!:))

Manyecska 2013.03.14. 15:34:09

@agresszív kismalac: Nomert? Én a Teletex Szexchat-be hiszek :D

ferand1979 2013.03.14. 15:34:30

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: jaja
@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: önkormányzati szociális lakás.. Azt kinézte már magának.. De megvárja, hogy kitegyék előbb, és utána költözik, hoyg az a 2 év amit kihasználhat ott, az minél később kezdődjék.. Mondjuk én felhívtam a fiygelmét, hogy a lakásból azért az értéket nyugodtan menekitse ki elöször. Mert ha már egyszer elmennek a kilakoltatók, és leltárba veszik a butorzatot is, és mindent, akkor egy fogpiszkálót sem vihet magával...

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:35:03

@atpijkamo: Az nem CicaAnyu volt? Vagy itt minden nőt vernek?
Lehet, hogy én csinálok rosszul valamit.

Manyecska 2013.03.14. 15:35:06

@atpijkamo: de tudja, mert szoktunk levelezni, elég sűrűn, és ha nem hagyja abba megsütöm:DDD

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 15:36:13

tessék nekem segíteni, please!!!!!!!!

a kutyám hasát kellene bekötni, szivárgásmentesen. körbe tekerni kutyát hiába, mert a műtétiseb vége nagyon hátul van a lábainál. ötlet?

Manyecska 2013.03.14. 15:37:33

@ferand1979: addig át kell tolni a szomszédba a bútorokat, miképp lefoglalásnál!:P komolyan. Ékszereket felaggatni magadra stb.

Manyecska 2013.03.14. 15:38:55

@agresszív kismalac: mivan???:O:DD
van szexchat, ott virít a felirat, ilyen rapid-kefélések belenéztem:DD!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:39:00

"Válaszokat Lila orchideák jeligére a kiadóba kérek."

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.14. 15:47:31

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Most találtam neked egy hirdetést a Palacsintálózóba: Mailfiók csajoknak! ...@csinibaba.hu

Patrick Bateman 2013.03.14. 15:55:59

Öt év után elévül, ha egyéb interakció nem volt.

Manyecska 2013.03.14. 15:56:45

@agresszív kismalac: NEM élek párkeresővel megyek palacsintát sütni bibíí!:D

igi1 2013.03.14. 15:57:05

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: szerinted mièrt nincs feljelentés?

mert anyuka se egy maszületett, megcsalt báràny

nem akart egyik se fizetni, akkor se, amikor együtt voltak

azèrt normàlis embernek kèt hónap utàn feltünnènek az értesítők

hacsak a pali el nem dugts

de nekem fura az ügy

igi1 2013.03.14. 15:58:55

egyèbkènt meg az, hogy e fèrj nevèn volt, anyuka IS hasznàlta a szolgàltatàsokat

mièrt csak a fèrj fizette a rezsit?

pizzaboy 2013.03.14. 15:59:02

Anyuka vonuljon börtönbe, és ülje le a tartozást. Mindenkinek jobb lesz, ezt Anyuka is beláthatja.

England win The Ashes! 2013.03.14. 16:06:19

@igi1: Namost szerintem nagy eséllyel úgy volt, hogy bár a számlák Apuka nevére érkeztek, de Anyuka fizette be a postán. Aztán mikor Apuka becsajozott, Anyuka, tudván, hogy a papíron nem az ő neve van, nem fizetett, arra gondolva, hogy jól kitol a pasassal.

igi1 2013.03.14. 16:09:20

@Dr Jozef Vengloš: ez NEM derül ki itt, talàn nem vèletlenül

bàr ismerem, aki előbb tudja szivatni a màsikat az a menő

de itt megint ki van hagyva sok dolog

tènyleg, mièrt nincs rendőrsèg?

ha nem fizetsz, kikapcsolnak mindent, hogyhogy mèg jönnek a szàmlàk?

meg a vègrehajtó, meg egyebek...

England win The Ashes! 2013.03.14. 16:13:04

@igi1: "ha nem fizetsz, kikapcsolnak mindent, hogyhogy mèg jönnek a szàmlàk?"

Ezen én is elgondolkodtam, de panelban vagy távfűtésnél (vagy mittoménhol) nem úgy van, hogy nem kapcsolnak le csak úgy? A végrehajtó jöttéig meg még futnak pár kört előbb.

igi1 2013.03.14. 16:13:32

egy àtíràs nehèz ügy, tanúk, egyebek, èrtesítők

többfordulós kör

a màsik, ha tartozàs van, addig semmit nem lehet a rendszerbe se csinàlni, amíg nincs rendezve az

belepiszkàlàs se lehet

ha anyukàt felvettèk újkent egy címre, az adóssàgokat akkor se lehet a nevère rakni rendszerileg, egyèni azonosító

England win The Ashes! 2013.03.14. 16:14:57

@igi1: @Dr Jozef Vengloš: Most látom, ott van a posztban, hogy "központi fűtéses társasház".

vundergraf (törölt) 2013.03.14. 16:33:05

Nem értem.... hol a gond?

Házasságban éltek, tehát vagyonközösségben is.

Így a válás előtti tartozás is közös.
Azt bármely féltő jogosan követelheti a szolgáltató.
Még az is mindegy, hogy a válóperben EGYMÁS KÖZÖTT miként rendezték a kérdést, ha rendezték. Mert ez nem tartozik a szolgáltatóra. Anyu majd peri aput, ha nem az egyezség szerint jár el...

----

A válás után pedig, ha jól értem fele-fele a ház OSZTATLAN KÖZÖS tulajdon vélhetően.
Azaz a szolgáltató ismét csak jogosan fordul BÁRMELY tulaj ellen.
Aztán a tulajok majd egymás között lemeccselik...

--------------
Teccettek volna nem közös tulajdont létrehozni a váláskor, akkor nem lenne most gond.

TaKy99 2013.03.14. 16:34:14

@ColT: " akinek a nevén van a szerződés, az fizet." Ez ebben az esetben nem igaz!
Olvass egy kicsit: amiotthonunk.hu/jogi-penzugyi-kalauz/kulonadossag-kozos-adossag.html

Kiemelem a lényeget: "az egyik házastárs által vállalt kötelezettségért a másik házastárs aszerint felel, hogy a kötelezettségvállalás saját különvagyonára, vagy pedig a közös vagyonra vonatkozik-e."

Azaz itt a közös ingatlan fűtéséről van szó. Azaz a tartozás is közös. Ezt bármelyik bíróság így fogja kimondani.
A posztíró helyében egyezkednék a szolgáltatóval, és nem ügyvédi és perköltségre költeném az 'esetlegesen' elárverezett/eladott' ingatlan árát...

2013.03.14. 16:45:01

@ferand1979: az emberek sokkal felelősségteljesebb magatartást tanusítanának, ha nem az összes ember által összeadott adóból vagy kifizetett számlákból KELLENE a bajbajutottakat vagy felelőtleneket megsegíteni, hanem mindenkinek a saját fizetéséből kellene beleadni a kalapba.
Addig mindenki nagoyn liberális meg toleráns amíg el van mosva a dolog és nagykalapból támogatjuk ezeket.
De ha konkrétan a te fizetésedből (nyilván bruttóról beszélünk) kellene támogatni a hátrányosokat akkor kiderülne a nagy empátia.
Amikor az állam kötelezően levonja a maga adóját és ebből kéne mindnekit támogatni addig mindenki "adna"

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.14. 16:46:03

@Toportyán Ulla: a lakást is meg a hitelt is. ami persze oké, mer aki megtartja a lakást, az fizeti a hitelt is utána. az élet nagyon dulván igasságtalan, de ha nem az lenne akkor meg halálra unnánk magunkat. ( kopirájt by zebraság coelho)

vénszivar 2013.03.14. 17:23:01

Akkor jól járok, ha a nem velünk lakó anyósom nevére iratom a közüzemi számlákat? Mikor gáz lesz, akkor befűtök nekik árammal s a szemetet is ők intézhetik a közös képviselőnél.

igi1 2013.03.14. 17:25:54

@zebraság fél cicaság: de itt mindketten megtartották a lakást, hiszen a férjé is az 50%

egymással akarnak kibaszni, de mindketten szívnak

ez a szép a történetben

azért én úgy látom, eleve az anya járt jobban eddig is, hiába nem fizetett a férj

Egyéves Önkéntes 2013.03.14. 17:41:24

@Kulics: Előző munkahelyem százmilliókkal támogatta a sportot, aztán egyszer csak vége szakadt, na a kollégák fel voltak háborodva.
Mondom semmi baj nincs, beballagsz a sportklubba és adsz nekik.
Hogy ő, a fizetéséből, még mit nem?!
Az emberek olyan kib.szott ostobák, hogy azt elmondani nem lehet.
Mintha a másik pénzt a legyek hordták volna össze...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.14. 17:46:33

@igi1: ott valami nem kóser. ha elváltak, akkor kellett lenni vagyonmegosztásnak is elvileg, bár ez bonyi.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.03.14. 17:59:16

Baszki! Az milyen poszter, aki már az első mondatnál úgy kifáradt, hogy 4 szót nem bír értelmesen egymás után tenni?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 18:05:24

@zebraság fél cicaság: mi a franccal????
csak az az ezüst vastag ragasztó van itthon, gondolkodom is rajta nagyon.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.14. 18:07:58

@batgirl: verébre ágyúval? híjjad föl a számot amit attam, majd ő megszakérti neked a kutyát.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.03.14. 18:09:24

@zebraság fél cicaság: köszi, de most egy egészen más gyógymódot olvastam, és azt próbálom:))

vénszivar 2013.03.14. 18:14:59

@batgirl: Be kéne pelenkázni+gumi bugyi.

vénszivar 2013.03.14. 18:38:41

@batgirl: Na ugye ugye. Tudunk, MI.:)

England win The Ashes! 2013.03.14. 18:40:55

@igi1: De még az is megeshet, hogy a férj nem verte át a nőt a számlákkal. Mivel ugye a történetet csak az egyik fél szemszögéből ismerjük.

igi1 2013.03.14. 19:25:12

@Dr Jozef Vengloš: akárhogy is, amíg tartozás van, addig senki semmibe nem tud belepiszkálni a rendszerbe

pláne új nevet felvenni

addig csak azt tudják megnézni, ki tartozik, ki mennyit fizet

England win The Ashes! 2013.03.14. 19:53:14

@igi1: Azért biztos van rá mód. Tudod, van az a pénz meg ilyesmi...

Dr. Kix 2013.03.14. 20:28:31

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ön garantáltan jól cselekedett. Ilyen téren példaképemmé választom! :)

JFK-alapítótag 2013.03.14. 21:15:10

@TaKy99: Az E-On nem volt hajlandó megmondani, hogy mennyi az áramszámla, pedig be akartam fizetni. 50% tulajdonrészem van, de az ex nevén volt a szerződés. Egyetemlegesen felelünk a tartozásért, de nem mondják meg, hogy mennyi.

metal · http://electric.blog.hu 2013.03.14. 21:19:45

A levél stílusa alapján meg tudom érteni, hogy az apuka miért újított be:)

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.14. 21:24:41

Ez nem homárra való, nincs itt semmi szolgáltatói szivatás. Kedves anyuka, a házasság két különböző nemű ember házassági-és vagyonközössége. Úgy szopás van, a régi számla közös.

Manyecska 2013.03.15. 07:21:16

@Dr. Kix: ókösszépen! melengeti a lelkem..helyét:D!

Dr. Kix 2013.03.15. 12:17:10

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Ezzel együtt viszont, ha az ön lelke odvában meghótt a bagoly, én elvonulok sírni csendesen. :O

McZozo 2013.03.19. 14:25:30

@batgirl:

egyes pontban elmeletben igazad van, viszont ha a pasi neven volt a szamla attol meg hogy igazad van a szolgaltatonak nincs jogaban onkenyesen atirni a nevet, mert most o az elerheto. Az osszes szolgaltato ezt a gusztustalan eljarast folytatja hogy a kissebb ellenallas fele probal indulni meg ha szabalytalan is csak hogy a penzehez jusson.

bregana 2013.03.22. 18:43:14

A kiindulási helyzet ezeknél az eseteknél? megnézni az adott cég szerződési feltételeit.Ha ebben csak annak van kötelezettsége, akinek a nevére a számla szól, akkor Öntől nem kérhető. Az átírás ügyében viszont feljelentést kell kérni, ami viszont az eltelt idő alatt, (3 év) lehet hogy elévült. Marad az írásszakértői vélemény kérése, ehhez viszont szükséges az irat. Ezt bíróságon keresztül érdemes intéztetni. A névátírás lakásvásárlás esetén sem lenne egyszerű, mert ha tartozás van az előző tulajtól, akkor sok esetben a szolgáltató nem hajlandó addig átírni a nevet, amíg a számla ki nincs fizetve. Javasolhatom még a válással foglalkozó bíróság megkeresését, a vagyonmegosztás ügyében, mert ha itt a bíróságon megegyeznek, hogy kit terhel ez az összegű tartozás, akkor talán ez is megoldás lehet.
süti beállítások módosítása