Tékozló Homár

Lelopták az ingatlanosok a hirdetését az Ingatlan.comon

2013.03.18. 16:00 | jackyll | 198 komment

Naiv főbérlőnek nem sikerült megtudnia az Ingatlan.comtól, melyik iroda nyúlta le és árulta saját néven az ő lakását:

Márc.4-én feladtam a lakáshírdetésemet az ingatlan.com oldalon.Sikerült is gyorsan bérlőt találni. Majd miután több érdeklődő is, egy ingatlan irodára hivatkozott az utolsó érdeklődőt kikérdeztem, hogy miről is van szó, ugyanis én nem bíztam meg ingatlanirodát. Közölte, hogy a hírdetésem az iroda nevével jelent meg,ezek szerint ellopva a fotókat, szöveget, és pénzért adták meg az én számomat neki is. A legszebb azonban az , hogy már sokadik levelemet hárítja az ingatlan.com adminja, hogy semmi felelősségük az ügyben. A hírdetésért egyszer tőlem, egyszer a csaló irodától is felvették a pénzt.Kérésemre sem adnak adatot a csalóról, pedig feljelentést akarok tenni a rendőrségen.

2013.03.14. 14:26 keltezéssel, *** írta:

T. ! 2013.03.04-én feladtam lakáshírdetésemet az oldalon a *** számon. Már sikerült a lakás kiadása, ezért 11-én este inaktívvá tettem, de még a mai napon is hívtak egy számomra ismeretlen ingatlanirodára hivatkozva, akivel szerződést NEM kötöttem, sőt kifejezetten kértem csak magánszemélyek jelentkezését. Ma 14-én utoljára, elmentettem az érdeklődő számát, aki azt mondta egy belvárosi ingatlanirodában kapta meg a számomat, természetesen pénzért, miután az Ő hírdetésükben talált az én lakásomra! Ha jól értettem vmi Tarsoly? ingatlan. Még egyszer hangsúlyozom, hogy nem adtam semmilyen megbízást ingatlanirodának ezzel kapcsolatban! Ez jogosulatlan adatkezelés, és csalás amit a törvény büntet. Kérem az ügyben lépéseket tenni, és tájékoztatni az eredményről, amennyiben nem kapok 10 napon belül kielégítő tájékoztatást megteszem a megfelelő lépéseket.

 2013.03.14. dátummal, 16:28 időpontban  írta:

Kedves ! Köszönöm megkeresését. Az ingatlan.com a hirdetések megjelentetésére vállal felelősséget az Általános Szolgáltatási Feltételekben leírtak szerint. Amennyiben azt tapasztalta, hogy más értékesítő, megbízás nélkül hirdeti az Ön tulajdonét, kérném ebben az esetben szíveskedjen felvenni vele a kapcsolatot. Az ingatlan.com oldalán a hirdetés alatt található "hibás hirdetés bejelentése" linken keresztül van lehetőség erre vonatkozólag bejelentést tenni. A hirdetésekért az értékesítők a felelősek.

2013.03.15. 1:41 keltezéssel:
Ha eddig nem lett volna erről tudomása:

Btk. 177/A. §

“(1) Aki a személyes adatok védelméről vagy kezeléséről szóló törvényi rendelkezések megszegésével jogtalan haszonszerzési célból vagy jelentős érdeksérelmet okozva
a) jogosulatlanul vagy a céltól eltérően személyes adatot kezel,
b) az adatok biztonságát szolgáló intézkedést elmulasztja,
vétséget követ el, és egy évig terjedő szabadságvesztéssel, közérdekű munkával vagy pénzbüntetéssel büntetendő.

2013.03.18. dátummal, 10:32 időpontban írta:

Az Ön által bemásolt jogszabály, egy része az ingatlanirodára vonatkozik. Az ingatlan.com nem használta fel az ingatlan hirdetését, mi az értékesítők számára a felületet biztosítjuk, a hirdetéseket nem mi kezeljük. Amennyiben Ön ezt sérelmezi, kérném szíveskedjen a hirdetés felhasználójával felvenni a kapcsolatot. Azonban az alábbi jogszabály nem ideillő, mivel az értékesítő nem az Ön személyes adataival élt vissza, hanem jogvédetten hirdetésével.

2013.03.18. 11:07 keltezéssel írta:
T.Cím! Kérem a hírdetésemet sajátjaként használó iroda adatait , az adatokkal (IP cím, fizetési azonosítók) együtt bizonyitékként megadni.


Dátum: 2013. március 18. 12:35:10 CET
A hirdetésben szereplő eltelhetőségeken, ezeket az adatokat szíveskedjen az értékesítőktől bekérni.
Ahogy az Ön IP címét nem tárolja a rendszerünk, úgy más hirdetőét sem logoljuk.

 Megértését köszönöm!

 Üdvözlettel,

 ügyfélszolgálati kapcsolattartó
ingatlan.com

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 21:42:11

Elnézést, ha eltértem az ingatlankereskedéssel kapcsolatos témától.

Atörökk 2013.03.18. 21:43:19

@Jani haverja:
Az történt, Andi helyett Adriennt kiabáltam. Igazából csak pár másodperc ketrecharc volt, utána folytattuk. Abban az időben kicsit nagy volt a jövés-menés, mindenkivel előfordul az ilyen ;)

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 21:45:42

@l4c1: az nem, csak műtős és szeretem a friss menzás kórházi májat.

Nyaldoklás ügyben meg nem tudok tanácsot adni, magam is csak a tévéből szerzettem be tudástáram kimeríthetetlem forrását.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 21:46:06

@atörökk: De legalább nem ölt meg. Kemény tud a harag lenni!

Atörökk 2013.03.18. 21:49:08

@l4c1:
Éppen más dolgok voltak fontosabbak.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 21:50:50

@Rosszindulatú Vászka: Oké, én meg csak azt tudom mondani, hogy mindig csak azt tedd, ami jólesik. A fő szabály: ha valami nem egyértelmű, beszéljétek meg. Különben később valamelyikőtöknek rossz emléke lesz, vagy haragudni fog.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 21:52:37

@l4c1: badarság. Ha mindég azt tenném, ami jól esik, már rég nem élnék :D

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 21:55:42

@Rosszindulatú Vászka: Köszi a máj ötletet, régen szerettem, ideje felelevenítenem :) VAS! dfjigun éee,mskdgf dlskfs isiufguisipo48787wtuwejf
A billentyűzetem unortodox volt, bocs

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 21:56:11

@Rosszindulatú Vászka: Ha viszont rám hallgatsz, azt csinálsz, amit akarsz.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 21:58:27

@atpijkamo: Klasszikus mondás, a szabad akarat tökéletes filozófiája :)

Anomalocaris (törölt) 2013.03.18. 22:01:00

@l4c1: Linkeltem az előbb.

www.point-market.eu/static/img/termek/nagy/81.jpg

Én a Spórolósban veszem, de biztos van másutt is. De ez a féle is jó, csak ez kicsit drágább:

vog.hu/feltoltesek/termekfotok/nagy/311758.jpg

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 22:01:27

@l4c1:

Öreg székej saját hányásába fetreng a kocsma előtt a pocsétába, kérdez tőle egy nemomki de akárki:
- De hát Áron bácsi, mér nem csak annyit iszik, amennyi jól esik?
- Kuss! Nem volt annyi pénzem.

Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe 2013.03.18. 22:01:34

adnek egy jo tanacsot

bing.com, kereses es cached
talan fent van
oszt szerezni egy elfekvoben levo laptopot vagy szamitogepet ami meg eppen megy
azon elkesziteni a screenshotokat es onnan elkuldeni a levelet
csak precaution meg egyebek, mert mintha valaki rinyalt volna hogy a T. rendorseg lefoglalta a gepet es mellesleg pájröszi szoftokat talatak rajta, azt hiszem a winrar-t :)))))
ja es akkor linux + GIMP :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:06:31

@Transzoxánia: Köszönöm, ez nagy öröm nekem, mert az 58-ast én is többször fogyasztottam, és szerettem.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:09:38

@Rosszindulatú Vászka: Ez jó, én félig székely vagyok, félig paraszt nyugat Magyarországról :)
Mennyit ihatok, ha rámjön az ihatnék?

Anomalocaris (törölt) 2013.03.18. 22:09:48

@l4c1: Csak az már 300 fölött van, a Silverfish meg (még) csak 200 körül. És ha már Spar, akkor spór.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 22:14:35

@l4c1: hát ugye még az is van, mikor
a

öreg székej fetreng a pocséta a kocsma előtt és spekulál veszettül:
- ha most fel tudok állni, akkor bemegyek és iszok még egyet, ha nem tudok felállni, akkor haza megyek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.03.18. 22:15:06

@atörökk: még jó, hogy nem Attilát! akkor lett volna izgimozgi igazán :D

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:15:22

@Transzoxánia: Ez érdekes, itt Győrben össze-vissza áraznak. Majd utánanézek.

Anomalocaris (törölt) 2013.03.18. 22:19:42

@l4c1: Itt is ugrál időnként. Most például csak 189, érdemes most bespájzolni belőle.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 22:20:41

@l4c1: ha úgy etikailag, meg logikailag tekintem, akkor hibátlan az érvelés. Ezt be kell látni.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:21:02

@Nick Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekbe: Egy privát jó tanács: Ha nem akarod, hogy a nyomodra jussanak, ne írkálj a netre személyes dolgokat. Se blogba, se szociális oldalra. Ide sem.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:24:39

Köszönöm, hogy segítettetek. Mára elbúcsúzom, további kellemes éjszakát mindenkinek!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.18. 22:27:25

@l4c1: Azt, hogy "Győrött", csak a buzik mondják?

England win The Ashes! 2013.03.18. 22:30:57

@agresszív kismalac: A Kedves Vezető viszont aszonta, hogy a szabadság a bátraké.

Mivel én bátor vagyok, megyek is szabadságra. :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:31:38

@agresszív kismalac: Há!
Még feltámadtam!
Győrött téma:
Néha a buzik mondják, néha meg a vérmacsók :)

Kik mondják előbb?

Rosszindulatú Vászka 2013.03.18. 22:32:48

@agresszív kismalac: +1
meg azt is, hogy Pécsett. Bezzeg azt csak én szoktam, hogy Bécsett.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:37:20

@Rosszindulatú Vászka: Hát a Bécsett elég furcsa egy kuruc fülének. Mi, erdei harcosok, azt szoktuk mondani, hogy "at Vienna"

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 22:38:32

@agresszív kismalac: Na de közel 20 év együttélés után?

Mi van, ha kiröhög?

D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.18. 22:39:58

@Dr Jozef Vengloš: Erről Tabi László írása jutott eszembe:
Nem tudom, hogy
kivándoroljak-e, vagy sem.
Mariska néni szerint
bolond vagyok, ha nem
vándorolok ki. De ő marad.
Márton bácsi azt írja a
mexikói Vapapuanalhából,
hogy maradjak, de ő kint
van. Somlófi Sanyi, a
sógorom azt kérdi: miért
maradnék? Stefánia néném
azt kérdi, miért mennék?
Tehát a magam feje után
kell mennem. Vagy
maradnom. De mit mond
az én fejem? Semmit. Az én
fejem tétovázik. Tavaly még
nem voltam ötvenéves,
tavaly még mentem volna.
De most mehetek. De
akkor miért menjek, ha
úgyis mehetek? És hova
mennék? De ez a második
kérdés. És miért mennék?
Ez a harmadik kérdés.
Hogy hova mennék, nem
tudom. Valamelyik
rokonomhoz mennék
nyűgnek. De hát rokon van
itthon is, nyűg lehetek
itthon is. Viszont kint van
magánkezdeményezés,
kezdeményezhetnék
valamit magán, talán
bizony
meggazdagodhatnék. Az jó
lenne. De fel is kophat az
állam, az nem lenne jó.
Harmadik lehetőség az,
hogy épp hogy megélnék.
De hát itthon is csak ez a
három lehetőség van.
Márton bácsi azt írja
Vapapuanalhából, hogy
már tud spanyolul. Na jó.
De a spanyolok is tudnak
spanyolul. Vagyis tudnék
beszélni a többiek nyelvén.
De hát a többiek nyelvén
tudok beszélni itthon is.
Vagyis maradok.
Csakhogy majdnem
kétszázezer ember ment ki,
az nem mind hülye ám!
Tehát megyek. Viszont
kilencmillió itthon maradt.
Tehát maradok. Nem
mindenben értek egyet
azzal, amit ez a kormány
csinál. Tehát megyek.
Viszont a kormány sem ért
mindenben egyet azzal,
amit én csinálok. Tehát
maradok.
Ha kivándorolok,
kiderülhet, hogy itthon
jobb dolgom volt, mint
kint. De viszont, ha nem
vándorolok ki, nem
derülhet ki, hogy kint jobb
dolgom lett volna, mert
nem tudhatom, milyen
dolgom lett volna kint,
hiszen itthon maradtam.
Tévút. Máris tévútra
jutottam. Mert az első
kérdés az, hogy miért
vándorolnék ki. Nincs mit
ennem? És leendő árváim
is éheznek? Nem igaz.
Eszek, eszegetek, és leendő
árváim is esznek,
eszegetnek. Valami mindig
akad, különben nem hízna
az egész család. És pláne a
feleségem. Ruhaneműre
nem nagyon jut, az igaz, de
azért csak nem utazhatom
Vapapuanalhába, hogy egy
új ballonkabátot vegyek
magamnak? Miért is
akarok kivándorolni?
Csakugyan, miért is? Pedig
tegnap még a fejemben
volt. Ja persze, a
szabadság! Hát az bizony
nagy dolog. A szabadság,
az nagy dolog. Írja is a
Márton bácsi, hogy
Vapapuanalhában olyan
nagy a szabadság, hogy ő
még olyan nagy
szabadságot nem is látott,
pedig diákkorában járt
egyszer a kenyérmezei
csata színhelyén is. Ott kint
reggel az emberek biztosan
úgy üdvözlik egymást: „na,
mit szól, mára megint
nagyobb lett a szabadság”.
És azt is írja Márton bácsi,
hogy Vapapuanalhában az
ember nyugodtan szidhatja
a mexikói kormányt a
villamoson. De azért nem
érdemes kivándorolni. Itt is
nyugodtan szidhatom a
villamoson a mexikói
kormányt.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 22:45:27

@atörökk: "@Jani haverja:
Az történt, Andi helyett Adriennt kiabáltam."

Ah, és amikor már fél órája nem jut eszembe a neve, óvatosan kerülgetem a szavakat, nehogy lábonlőjem magam...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:46:53

@agresszív kismalac: Igen, emlékszem rá :)
Nemrég a rádióban is volt valahol. Hát ez is elgondolkodtató, csak előképzettség kell hozzá. Főleg történelmi.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 22:48:00

@agresszív kismalac: "Vapapuanalhában az ember nyugodtan szidhatja a mexikói kormányt a villamoson. De azért nem érdemes kivándorolni. Itt is nyugodtan szidhatom a villamoson a mexikói kormányt."

:))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.03.18. 22:51:00

@atpijkamo:
-Feri, a minap azt mondtad, hogy valami fantasztikus étteremben voltatok, mi volt a neve?
-...várj csak, mindjárt eszembe jut... mi az a virág, aminek tüskéi vannak?
-Rózsa.
-Igen, ez az! ... Rózsikám, kicsi szívem, hogy hívják azt az éttermet, ahol a múltkor voltunk?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 22:51:21

@Jani haverja: Akkor nem lehetsz túl messze a svéd rokonaimtól, anyám testvéreitől, pár fjord :--)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 22:53:45

@l4c1: Hát azért elég messze vagyok, mert Tirana elég messze van Svédországtól... :)

Én ugyanis Albániában élek. Viszont itt is nagyon gyakori az ë betű.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 22:54:45

@agresszív kismalac:

- Hallottam, olyan oktatáson voltatok, ahol fejlesztették az emlékezőképességedet.
- Igen, nagyot fejlődtem.
- És hol volt a tanfolyam?
- Tudod, az a kis lila virág tavasszal...
- Ibolya?
- Az! Ibolya! - kiált ki a konyhába - Hol is volt a tanfolyam?

Atörökk 2013.03.18. 23:03:15

@atpijkamo:
Nem is, mert az Ibolya egy presszó a Ferenciek terén.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 23:05:57

@Jani haverja: Ja, tényleg, Albánia, de hülye vagyok, pedig annyit meséltél, hogy milyen barátságosak az emberek, a vendéglátás mennyire otthonos színvonalú, olyan jól beleéltem magam. Meg a tengerpart. Két-három napon, vagyis éjszakán álmodtam arról, hogy nekem is hasonlóan váltanom kéne. A kecskesajtot például nagyon szeretem. Nálatok olcsóbb, mint Magyarországon?

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:09:13

@l4c1: Én átszámolva 1.200 Ft-ért veszem a házi kecskesajtot itt Tirana külvárosában. Boltban ugyanennyi, csak nem olyan finom, meg van valamivel drágább is (1.600 Ft), de az sem jobb, mint a házi.

A magyar árakhoz képest viszont mindegyik nevetségesen olcsó.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 23:11:04

@Jani haverja: Megmondom őszintén, soha nem gondoltam, hogy nálatok van "ë" betű. Mindig tanul az ember valamit.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 23:15:11

@Jani haverja: Sajnos nálunk más a mentalitás, akinek gazdasági befolyása van, extraprofitot akar. Ez egy ilyen ország. Ezért nem ehetek kecskesajtot.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:15:30

@l4c1: Pedig a leggyakoribb magánhangzó itt, a magyar ö-nek felel meg, de néha, főleg szavak végén nem is ejtik.

Itt egyébként mindent őznek, még az ABC-t is, tehát nem bé, cé, stb, hanem bö, cö... (mármint kiejtve) :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:18:22

@l4c1: Gyere ide, itt annyit ehetsz, aamennyi belédfér, meg birkasajtot is kb. ugyanilyen árban. Tehénsajtot meg már 800 Ft/kg áron nagyon jót lehet kapni. (ezek mind fehérsajtok, kashkaval, azaz sárga sajt az csak tehénsajt van, abból 1.100 Ft-nál kezdődik a jó minőségű).

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 23:19:06

@Jani haverja: Az jópofa lehet, mert lágy hangzású, biztos az embörök is barátságosak :)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2013.03.18. 23:21:13

@Jani haverja: Ne fájdítsd a szívem, inkább elmegyek aludni, aztán majd álmodok valamit :)

Atörökk 2013.03.18. 23:22:28

@Jani haverja:
Ne is mondd. Egy-két helyen itt is árulnak már tényleg jó, tényleg házi sajtot, kecske, bárány, no de 3500-4000 körül mérik kilóját...

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:23:22

@l4c1: Azok nagyon, de maga a nyelv (főleg a ragozások) iszonyat nehéz. Én mindig azt hittem, hogy a magyar nyelvet lehet egy külföldinek a legnehezebben megtanulni Európában, most már erősen kételkedem ebben :)

Ettől függetlenül hibásan nem olyan nehéz megtanulni, aztán úgyis megértik :)

Meg az, hogy minden folyóvölgynek szinte más nyelve van, más szavakkal, az azért nagyon durva.

England win The Ashes! 2013.03.18. 23:25:19

@agresszív kismalac:

Reagan és Gorbacsov beszélget:

R.: - Nálunk akkora a szólásszabadság, hogy bárki nyugodtan kiabálhatja a Fehér Ház közelében, hogy "le Reagannel", nem esik bántódása.

G.: - Ugyan már! Nálunk is bárki kiállhat a Vörös térre skandálni, hogy "le Reagannel", anélkül, hogy bántódása esne.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:25:53

@atörökk: Tudom, néhány magyar vállalkozó már próbált innen vinni, de az a baj, hogy az EU-ba állati terméket nagyon nehéz az EU-n kívülről bevinni, főleg sajtot (kivétel az ömlesztett sajt, de azt meg nem éri meg Magyarországra vinni, mert itt kevés van és drága is relatív).

Úgyhogy ez van sajnos, pedig nagyon jó üzlet lenne.

Atörökk 2013.03.18. 23:28:38

@Jani haverja:
Az biztos. Azon gondolkozom, Szerbiában is biztos van jó, mert mitől ne lenne, és onnan még lenne is, aki hozna. Meg ha már arra jár, egy kis bárányt. Meg szilvapálinkát ;-)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:33:10

@atörökk: A sajttal kis mennyiségben (1-2 kg) semmi probléma nincs, a piát-cigit szokták keresni a határon a magyar vámosok a kocsiban, de kevés pálinka az megengedett (asszem 1 liter fejenként), kisbárányt meg szerintem nem lehet Szerbiából bevinni Magyarországra, mert azt még el se könnyű dugni :) Max levágva, feldarabolva hűtőtáskában :)

Atörökk 2013.03.18. 23:37:39

@Jani haverja:
Feldarabolva, igen. Amúgy röhej, a teljesen egészséges körülmények között tartott, jó ízű állat húsát 100 km-ről nem hozhatod be, Kínából meg hozhatják konténerszám a macskahúst meg egyéb vágóhídi hulladékokat meg ki tudja miket tartalmazó zacskós leveseket.
1 liter pálesz az meg kevés, mert aki hozná, ő is azt issza ;-)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 23:39:47

@Jani haverja: "kisbárányt meg szerintem nem lehet Szerbiából bevinni Magyarországra, mert azt még el se könnyű dugni"

Megtanítod ugatni, és behozod, mint pitbullt. A szőrét kell még megnyírni, kiegyenesíteni.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:46:37

@atörökk: Hát az EU szabályozás elég hülye rendszeren alapul.Csak egy példa: tojás az EU-n kívülről az EU-ba. A vámja 100 kg-onként valamivel több, mint 30 EUR. A selejtnek (ipari felhasználásra lévő duplasárgájú, vagy méreten aluli) is, meg az osztályon felülinek is. A selejt, meg az osztályon felüli között árban meg legalább háromszoros különbség van. Röhej.

A páleszre meg egy tipp, remélem vámos nem olvassa:
Valamilyen szerb vendéglátóssal meg kell egyezni, hogy a leggyakoribb fajta fél literes kiürült ásványvizes műanyag flakonokat rakja el kupakostól, meg egy 24-es kartont is úgy bontson fel, hogy csak egy kicsit tépje fel a nejlont az egyik sarkán, és úgy vegye ki az üvegeket. Aztán a kiürült üvegek mehetnek vissza a kartonba pálinkával töltve. Úgy kell csinálni, hogy a kartonból 3-4 flakon hiányozzon, mintha vettél volna a nagykerben egy karton ásványvizet, aztán megittál volna belőle 3-4 flakonnal. Ezt a tippet anno 2007-ben kaptam itt Albániában :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.18. 23:47:59

@atpijkamo: Nem jó, mert az EU-ba már csak beültetett csippel ellátott kutyát lehet bevinni, és az drága, meg még a szerb állatorvost is meg kellene vesztegetni :)

Atörökk 2013.03.18. 23:50:34

@Jani haverja:
:D
Jól hangzik :)
De amennyire tudom, az átlag autóst annyira nem kapkodják szét Röszkénél, tehát ha van 3-4 pillepalack folyadék nálad, nem nagyon állnak neki felbontogatni, hogy mi van benne. Legrosszabb esetben elszörnyülködsz, hogy mi történt, romlott vizet adtak el, azért van ilyen szaga :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.03.18. 23:58:02

@atörökk: "@Jani haverja:
:D
Jól hangzik :)"

Azért vigyázzatok, rózsaszín kupakú legyen az ásványvíz, "mentes". Ha kék kupakú és hozzáér a vámos és nem feszes, akkor kiszúrja, hogy valami nem kerek.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.19. 00:05:15

@atpijkamo: Nem mindenhol rózsaszín a mentes víz kupakja, itt Albániában pl. van kék, zöld, rózsaszín kupakú mentes víz is, meg sárga kupakú mentes is, de az citromos.

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.03.19. 00:07:22

@atörökk: Nem tudom, anno engem egyszer eléggé szétszedtek pont Röszkénél. Persze van, amikor nem cseszegetik az embert, nem tudom, másfél éve nem voltam Magyarországon.

England win The Ashes! 2013.03.19. 01:09:15

@Jani haverja: Na igen, de azt a magyar vámos nem tudja. Úgyhogy ha én ilyen szituba kerülnék, hogy piát csempésszek, mint a Duke fiúk meg Cooter, akkor én is a rózsaszín kupakra voksolnék.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.03.19. 07:30:03

@Jani haverja: Itthon ugyanezek. De a rózsazín, az tuti buzivíz.

Manyecska 2013.03.19. 07:42:12

:D Itt buziztok nekem meg olyan fájásaim vannak:P mintha hasonrúgtak volna. Kérem jegyzőkönyvbe venni.

Rosszindulatú Vászka 2013.03.19. 07:56:32

@atpijkamo: fals, leginkább csak errefelé rózsaszín a mentes kupak, van ahol piros, van ahol meg kék.

Manyecska 2013.03.19. 08:14:15

@atpijkamo: ezt megvétózom, ez az én szövegem volt múltkor! /ill.az emberé/:)

2013.03.19. 09:10:47

@atpijkamo: fenn van sün oldalán.
leszedette, de akkor is közszájon forog. pont az ugrálása miatt. anélkül simán elfelejtettük volna már régesrég.
bár őt azért nem sikerült még überelni.

Manyecska 2013.03.19. 09:32:02

Valaki ugrál a méhszájamon.

Manyecska 2013.03.19. 09:36:04

@ColT: estére tervezem hogy kifingok!!! :DD

Manyecska 2013.03.19. 10:24:00

@Sekaiii: :DDD basszus a fehér hiányzik a billiárdasztalról..

Manyecska 2013.03.19. 10:39:06

@zebraság fél cicaság: naná hogy belülről mintha az M1-ről terelték volna rá a felszabaduló forgalmat:P

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.19. 11:19:01

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Biztos meghirdetted valami ingyenes oldalon, és a profik odaküldtek egy rakás pénzes palit...

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.03.19. 11:22:12

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Én viszont rövidebb távon tervezek, és nem használok felesleges igekötőket...

2013.03.19. 11:47:54

Gyertek zuhanyozni, van új!

Manyecska 2013.03.19. 11:52:11

@Sekaiii: nefürggyé le!
Nekem is mondták hogy a lukácsba ne menjek különben, ahová én járok kristálytiszta, töküres, felújított és minden f..sza. kivéve a szaunát mert ott is tömeg van:D

shimizu 2013.03.19. 15:27:18

ha már a hangsúlyból nem érzi a posztoló, h hova kell tenni a vesszőt, legalább arra az órára üljön már be a legközelebbi általános iskolában, amelyiken elmesélik - szigorúan nem tanítják! -, h a 'hír' hosszú 'í'-vel íratik, míg a 'hirdetés' rövid 'i'-vel.....
mi olyan k nehéz ezen?

pizzaboy 2013.03.19. 16:14:14

Ha nem logolják a userek IP-jét balfaszok, ha meg igen, hazudnak.

Lehet választani melyik a jobb.

ErtelmetlenSzajkarate (törölt) 2013.03.19. 22:43:43

"Kérésemre sem adnak adatot a csalóról, pedig feljelentést akarok tenni a rendőrségen."

Tedd meg ismeretlen tettes ellen. A Rendőrségnek majd kiadják.
süti beállítások módosítása