Tékozló Homár

Egyre tovább tart OTP-számlát megszüntetni

2013.04.02. 10:38 | jackyll | 111 komment

Benedek többször járt a bankban, de még mindig nem sikerült felmondania számláját. Amikor úgy tűnt, hogy végre vége, új kártya kibocsátásának díját számlázták ki neki, ami miatt sajnálatosan panaszt tett, úgyhogy további 30 nappal kitolódik a bank elhagyása:

A legutóbbi OTP-s számlamegszüntetési akciómat szeretném megosztani veled. Hosszú évekig az OTP-nél vezettem a folyószámlám, azt hiszem, nem kell bemutatni a bankot, hogy minden ügyintézés órákba telik náluk, és folyamatosan húzzák le az embert mindenféle költségekkel, továbbá a kínált kamatok is a béka segge alatt vannak a többi bankhoz képest. Ezt megelégelve döntöttem úgy, rászánom az időt és átviszem a pénzem egy másik bankba. Az új számlámat meg is nyitottam, a pénzemet áthelyeztem, már csak az OTP-s számla megszüntetése volt hátra. Először besétáltam egy bankfiókba, kivártam a soromat, mondtam, mit szeretnék. Rémült tekinteteket kaptam, hogy jaj, ők most nem tudnak számlát megszüntetni, de adnak egy időpontot egy ügyintézőhöz, aki majd tudni fogja.

Másnap elmentem az adott időpontban, adott helyre, ahol 4 ügyintéző vagy 20 aláírása és 2 és fél óra kellett ahhoz, hogy a számlamegszüntetés elinduljon. Ekkor közli velem az ügyintéző kiscsaj, hogy bekrepált a rendszer, nem tudja a kártyámat letiltani és bevonni, ezért jöjjek vissza egy másik időpontban, most nem szedi be tőlem a kártyát. Visszamentem, elmondtam a panaszom. Ekkor közölték, hogy már le van tiltva a kártya, nem is kell beszedniük, nincs más dolgom, mehetek haza. Nagyon jó, gondoltam végre valahára megszabadultam ettől a bandától, meg is küldték a záró számlaegyenleget, és hogy a számla meg lett szüntetve

Hetekkel később kapok az OTP-től egy levelet, hogy a már nem létező számlámon 3500 Ft tartozásom van, melyet 8 napon belül köteles vagyok befizetni, különben átadják a követelést a végrehajtónak. Ekkor már nem voltam nyugodt, feldúltan bemegyek, hogy mégis milyen jogcímen követelik ezt a pénzt tőlem a már nem létező számlámon. Ekkor a bankfiókban azt mondták, hogy jaj, ők nem tudnak segíteni, ezt csak abban a fiókban, az az ügyintéző tudja elintézni, akinél 10 évvel ezelőtt a számlát nyitottam. Bemegyek ma az adott bankfiókba, elmondom a panaszom, erre szörnyülködve néznek, hogy ez az egész el lett szúrva, ők még ilyet nem láttak. Rosszul szüntették meg a számlám, hogy a kártyámat nem vették el tőlem, és megszüntetés után még készpénzfelvételi díjat és új kártya kibocsátási díjat is terheltek az akkor már nem létező bankszámlámra.

 Erre mondtam, hogy engem már ez az egész nem érdekel, én csak meg akarok szabadulni az OTP-től, kifizetem a 3500 Ft-ot és kvittek vagyunk. Mondja erre a csaj, hogy az nem olyan egyszerű, én nem fizethetem ki, mert már át lett adva az ügy kivizsgálásra a panaszkezelési osztálynak, és legyek kedves befáradni egy óra múlva, hogy aláírjam, hogy panasszal éltem.

Erre kérdezem, hogy ha ezt aláírom, akkor végre elfelejthetem az egészet? Ja nem, mert 30 nap alatt vizsgálják ki a panaszt, és ha jogos, akkor semmit sem kell fizetnem, ha jogtalan, akkor a vizsgálat díját is rám terhelik.

Most telt be nálam végleg a pohár, ezért írok neked is, kedves Homár, és nem leszek rest a PSZÁF-nek egy csinos kis levelet fogalmazni. Mindenki meneküljön az OTP-től, ha van egyáltalán még valaki, aki az ő ügyfelük!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2013.04.02. 10:44:10

Gusztustalan banda, amúgy.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 10:56:13

Először is, minek nyitotta meg ennél az őskövületnél. Már tíz éve is volt sok más bank.

vénszivar 2013.04.02. 10:58:11

Oszt hol NEM nehéz megszüntetni a szerződést...? Mobilos, Kábel Tívís, Bankok, stb. mind azt ott akarnak tartani!

Manyecska 2013.04.02. 10:58:30

@atpijkamo: Mer útba esik jövet-menet. /Meg pisztolyt tartottak a fejéhez:DD../

vénszivar 2013.04.02. 11:01:15

@Dr. Kix: Legjobban a vezííírük!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 11:02:46

@Chichén Itza /Quetzalcoatl/: Hát igen. Kérdeztem a bankomat, hogy lehet-e interneten bankolni velük. Monták, persze, havi hatvanezer. (Akkori hatvanezer.) Nóóórmális?

Manyecska 2013.04.02. 11:04:09

@atpijkamo: havi hatvanezerér' már egész jó nőt is kapsz..:DD

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.04.02. 11:04:35

A posztoló ott követte el a legnagyobb hibát, hogy egyáltalán számlát nyitott a fos OTP-nél. A többi csak következmény.

Putyur 2013.04.02. 11:07:29

Hát, nemtudom. Én három hete szüntettem meg az egyik OTP-s számlámat (minek legyen kettő); eltartott vagy 8 percig. De leginkább azért, mert az ügyintéző gyakorlatlan volt, és telefonos segítséget kellett kérnie a kolléganőjétől.
Hja! A bankkártyát nem letiltani kell (mert annak díja van), hanem csak úgy simán leadni.

@Dr. Kix: melyik bank NEM gusztustalan...?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 11:09:24

@Putyur: "melyik bank NEM gusztustalan...?"

Budapestbank.

Putyur 2013.04.02. 11:12:00

@atpijkamo: Volt szerencsém hozzájuk, köszönöm szépen. Kb. negyvenmilliószor voltak g*cibbek, mint az OTP.
Inkább tereferélek egy mérges csörgőkígyóval, vagy egy éhes oroszlánnal, minthogy még egyszer a BB-hoz menjek - hála a jó istennek, megszabadultam tőlük.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.02. 11:12:23

"hogy minden ügyintézés órákba telik náluk,"
Nekem eddig nem telt, általában a várakozás volt hosszú.

Igaz, amit csak lehet, netbankon intézek. Bekaphassák.

Amúgy jogos a dolog, végülis mi a francot akarnak behajtani?

@atpijkamo: Mer...? :)

60 ezer a netbank? Mi van? :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.02. 11:22:01

szegény posztoló. szinte látom magam előtt, ahogyan borzas hajjal és üldözött arccal, zilált ruházatban megfojtja az ügyintézőt :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 11:26:17

Bence!

Inkább szójj Ödönnek!

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 11:28:21

@Putyur: Amikor még be kellett hozzájuk járni, mindig kedvesek voltak. semmi probléma soha nem volt velük.

@ColT: Kábé én is így néztem ki a fejemből.

pdw (törölt) 2013.04.02. 11:38:42

"Erre mondtam, hogy engem már ez az egész nem érdekel, én csak meg akarok szabadulni az OTP-től, kifizetem a 3500 Ft-ot és kvittek vagyunk."

Hulye vagy! Hulye vagy! :D

Szamlamegszuntetes papir a lenyeg.
Ha barmit baszakodnak elkell nekik faxolni v emailezni es leirni hogy a szamla meg van szuntetve minden mast leszarok, oldjak meg a nyomorukat.

Nekem mukodott mar anno egy Amex-el.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 11:41:40

Eh... sárdobálós poszt.

Bármejik bank lehetne az inkriminált fentemlített gyalázandó, csibész banda mind, maszkimum nincs jelen minden szopórolleres ügyfél.

Atörökk 2013.04.02. 11:44:31

Némi pultcsapdosás, továbbá leszarom tabletta bevétele a megoldás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 11:44:58

hat en mikor 4 eve idekoltoztem, Louisvillebol, meglepodve tapasztaltam, hogy az adott banknak carolinaban nincsenek fiokjai
ezert visszatertem Bank of americahoz. a regi banknak a 2 kartyajat kettevagtam beletettem e gy boritekba es 3 sorban leirtam, hogy a szamlamat megszuntettem nalatok
elotte persze ATM-n kivettem a zsetont

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 11:46:22

@Putyur: BB volt az utolso bankom otthon, a legnagyobb kocsogok
na az egy lehuzos bank

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.04.02. 11:51:01

"meg is küldték a záró számlaegyenleget, és hogy a számla meg lett szüntetve"

Ezek után Te még bemész hozzájuk reklamálni? Amikor papírod van róla, hogy minden rendben van??? Hát eszednél vagy Te?

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 11:55:22

@hagyma: ami azt illeti, ez elég nagy baromság volt, merthogy vélhetően nem csak annyi pénz járt volna neked vissza, amit le tudtál emelni az ATM-ből, ellembe az se feltétlenül biztos, hogy nincs a banknak feléd követelése, szal egyáltalába nem lehetetlen, hogy az ügynek azzal nincs vége :D

Atörökk 2013.04.02. 11:59:50

@Rosszindulatú Vászka:
Fejlettebb országokban a bank akor is feizet, ha megszűnteted a számládat náluk mera zügyfél a király. Na.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.02. 12:01:36

@Rosszindulatú Vászka: de vege van
megirtam az uj cimemet is, semmi reakcio 4 eve
neked bavallom oszinten, meg tobbet is vettem le rola, mint amennyi volt, itt lehet minuszba menni
/nem volt sok rajta, nem csak ez a bankszamlank volt, de ennek nem volt fiokja itt, gondolod 12 orat autozok, hogy megszuntessek egy szamlat?/

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 12:02:27

@atörökk: hát pont ez az, erre próbáltam utalni, hogy hát a kamat meg a banknak ajándékozta nagy büszkén amúgy csekonics módra :D

Hacsak nem ojan szegény országba volt a számla, mint Svejc, ahol mínuszos a betéti számla ugyebár.

Atörökk 2013.04.02. 12:04:36

@Rosszindulatú Vászka:
Hádde ez azérvan, hogy mínuszos betéti számla, mer' pont emiatt van a bank, vagyis belőled él hogy kiráj lehessél mint ügyfél, nem olyan bonyulut ez. :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 12:07:44

@atörökk: monnyuk úgy mínuszba nem raknám azt a pénzemet, ami nincs, meg lehet, hogy amúgy se azokhoz a sunyi náczikhoz. Az persze igaz, hogy a ciprusi betét még zorkóbb ugyebár. Azt Isten segedelmével szerencsésen pont megúsztam.

DestinyClassSpaceShip 2013.04.02. 12:07:50

Még decemberben szüntettem meg számlát az MKB-nál. Az egész 5 percig tartott...

Putyilov gyári melós 2013.04.02. 12:10:07

Ismerős szitu, OTPék lemaradtak a szocializmusban, nem szolgáltatnak, hanem ők a Hivatal.
És az is tipikus náluk, hogy nem tudja a balkéz, mit csinál a jobb. Szerencsétlen kisalkalmazottaknak vannak ősrégi protokollleírásaik, és ezeket kell végrehajtaniuk, nix rugalmasság, nix ésszerűség és főleg nem az ügyfél számára.

Pl. telefonon amikor keresik és basztatják az adós ügyfeleket, akkor úgy azonosítják be őket, hogy az eljárástól még félázsiai kishazánk adatvédelmi biztosa is kitépné a maradék haját.
(Mondj be egy ismeretlen telefonszámnak személyes adatokat, mert irgumburgum.)
De az OTP megteheti, mivel Csányi főgóré együtt szurkol a Falkaforradalom vezérével.

Úgyhogy az OTP egy rakás félázsiai szar!

Atörökk 2013.04.02. 12:10:20

@Rosszindulatú Vászka:
Ha igazi férfi vagy, keresel egy jó kis magyar Takszövöt. Ahová még Chuck Norris sem merte betenni a pénzét.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.02. 12:14:06

@atörökk: hát de neki minek a kamat, meg neki aztán senki se merne rosszul visszaadni, az tutifiksz!

Putyur 2013.04.02. 12:24:14

@Putyilov gyári melós:
"... Mondj be egy ismeretlen telefonszámnak személyes adatokat ..."
Ezt simán megcsinálta velem többször is a Citibank, rejtett számról. És még megsértődik az ügyintéző, amikor elküldöm a náthás török gatyájára.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.04.02. 12:42:05

Egy ilyen jelenet ihlette meg Romerot, hogy a Doom-ba tegyenek láncfűrészt is.

vape 2013.04.02. 12:58:05

@Putyur:
És mi lesz akkor, ha esetleg megtudja a hívó fél, hogy mikor születtél, vagy mi az édesanyád neve? Talán lakáshitelt vesz majd fel ezen adatok birtokában?
Facebook/Iwiw profiloddal több infót árulsz el magadról, mint hogy telefonban bemondod ezeket valakinek...

helianthus 2013.04.02. 13:33:32

@Putyur: @hagyma: ezzel mélységesen egyetértek. Én úgy vagyok vele, hogy ha egyetlen bank lesz az országban, a BB, akkor nem leszek banki ügyfél, addig meg bármelyik másiké leszek, csak az övék nem. Fősulisként kötelezően voltam náluk és életem legszebb pillanata volt, amikor végeztem, besétáltam hozzájuk és közöltem, hogy megszüntetem a számlám.

@atpijkamo: akkor te jól fizető ügyfél vagy és sok lóvét tartasz náluk. Engem nem vettek emberszámba, bár a fejemre pont nem sz&tak éppen, de azonkívül nem köszöntek, megvárattak, bunkók voltak és minden szinten éreztették velem, hogy a havi pár ezres forgalommal (akkor még nem volt azért rossz pénz az) mennyire szánalmas és piti ügyfél vagyok. :(

2013.04.02. 13:36:22

@Putyur:
AXA.
Igazából közel 10 éve nem is volt velük tennivalóm. A kártyákat küldik ha lejár, és egyszer kellett címet változtatnom. Kinyomtat, kitölt, postára ad és csókolom. Más elintéznivalóm nem is volt velük. Csak használom. :)

Putyilov gyári melós 2013.04.02. 13:38:03

@vape:

Csak épp ott magad teszed ki, a másik esetben meg rákényszerítenek irgumburgumos szövegekkel.

Adatvédelmi biztos előtt nem állna meg ez a módszer.

És vissza lehet élni személyes adattal elég szépen, egy ismeretlen hívó egyik darab infot szedi ki belőled, a másik a másik darabot, aztán akár össze is rakhatják és a vége még akár lakáshitel is lehet a nevedre vagy néhány milliárdos adótartozású cég, stb, stb.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 13:41:59

@helianthus: Nem hiszem, hogy a pénzmennyiség számít. Csak folyószámla szintű pénzem van náluk, az smafu. Inkább a fiók számíthat, az enyim itt a Rózsadomb aljában van.

Meg én mindenkihez udvariasan fordulok. Ha szomorú, nem állom meg, hogy meg ne vigyorogtassam. Ha nincs humorérzéke, akkor csak megdöbben, de az se rossz. (Nem kétlem, hogy te is kedves vagy a droidokhoz, de aki lekezelően áll hozzá, azt nem csoda ha megszivatják.)

Kedvenc viccem, hogy tud-e ezresből visszaadni, az minden pénztárost elgondolkoztat.

Putyur 2013.04.02. 13:52:11

@vape:
Ez sem lehetetlen, de nem is nagyon érdekel miért kíváncsiskodik.
(Amúgy a Facebook-profilomból ennél kevesebbet tudsz meg; kb. 2 éve be sem léptem, azelőtt sem nagyon posztolgattam soha semmit, csak játszottam a Farmvillen. Csak azért nem törlöm a profilt, mert kb. negyvenezer helyen van gyorsítótárazva, tehát normálisan semmit nem érsz a törléssel. Iwiwen meg sosem voltam. Abszolút közösségioldal-ellenes vagyok.)
---
@kowee:
Én az OTP-vel vagyok úgy, mint Te az AXA-val... :-)

mediacapic 2013.04.02. 13:55:38

Én a múlt héten 15 perc alatt
megoldottam... Nem mondom, h simán ment, de azért a 2 óra azért elég horror...

mediacapic 2013.04.02. 13:58:48

egyébként a számla megszüntetésről adnak papírt, úgy mint a kártyabevonásról! ha az a kezedben van, akkor nincs gubanc! Ha ilyent nem kaptál, akkor ők nyertek...:(

Sákif za morro? 2013.04.02. 14:00:12

Ne is mondd kedves poszter! Én azért nem szüntettem még meg, mert nem tudtunk sehogy se időpontot egyeztetni, szabadságot meg nem akarok kivenni egy ilyen miatt.

mediacapic 2013.04.02. 14:02:18

Reméljük, ne m ide tetted a pénzed...:

"Újabb bank vonul ki Magyarországról
Az eddig 8 milliárd mínuszt termelő Banco Popolare hálózata félmillió euróért a MagNet banké lesz."

Azért ez az ugrálás is veszélyes üzem...:(
Nyilván azért van kedvezőbb kondíció egyes bankoknál, mert ingoványosabb is ott tartani a pénzt...

egy atlag 2013.04.02. 14:02:37

Nekem is hasonló kálváriám volt a fosTP számla megszüntetésénél. Átmentem a Ráfizetsz bankba eddig nagyjából működött, de ott meg konkrétan elkezdtek meglopni és a §-ás számlámat terhelgették ilyen-olyan díjakkal. Úgyhogy a fosTP mellett a Ráfizetsz bank is kerülendő.

2013.04.02. 14:07:34

@Putyilov gyári melós: Nincs igazad !
az ótépénél is csomó rendes ember dolgozik, mint ahogy a cibnél, bb-nél akármelyiknél is vannak lelkiismeretlenek.
A teljes hivatali/bankszektorral az a baj, hogy az ügyintéző személyes hibáját nem hajlandóak elismerni és kártalanítani az ügyfelet, inkább hazudozva megvédik a dolgozójukat és szarnak az ügyfélre.
Ez az egész országban közös mentalitása a "HIVATAL" nevű intézménynek.
Mindenhol így megy sajnos

(II. Torgyán Виктор) THY Rokk *n* Troller 2013.04.02. 14:09:41

Nekem sikerült otthagyni őket:
-Itt a kártya, vegye át, zárja le a számlát, pénzt ide most kp.
-Dehát visszakellene jönni!
-Most vagyok itt. Soha többet nem tudok ide jönni, mert az akaratom által akadályoztatva leszek.

2,5 órába tellett, de lezárták... Azóta se hallottam felőlük...

netrunner71 2013.04.02. 14:18:18

@(MNB kifosztó) THY Rokk *n* Troller:

Nekem sem volt gondom velük, egy héttel ezelőtt besétáltam a Népfürdő utcába az OTP fiókhoz, kártya lead, számla megszüntet.
20 perc.
Még pénzt is kaptam, a kártyadíj időarányos részét kiköhögték.
Lehet, hogy mázlim volt és normális ügyintézőhöz kerültem?

2013.04.02. 14:22:02

@(MNB kifosztó) THY Rokk *n* Troller: Ez de jó, használni fogom! Akaratom által akadályoztatva :D

Megadatott 2013.04.02. 14:24:52

Én eddig 2 helyen szüntettem meg számlát. CIB és OTP. A CIB 5 perc volt és normálisak voltak. Az OTP kb 30 perc, és parasztok voltak. Ahogy megtudták hogy számlát akarok megszüntetni hirtelen váltottak. Semmi nem volt jó. Az aláírásomat pl 3x nem fogadták el. Előttte évekig mindig jó volt. Most hirtelen kiderült nem igazán stimmel a leadottal. Mindegy kibírtam valahogy...

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.04.02. 14:26:06

@netrunner71: Szerencséd volt.
Én amikor léptem tőlük, akkor még a következő kártyám díját (amit kb 3 múlva kellet volna cserélni) is ki akarták fizettetni. De közöltem, hogy nem fizetem ki. Kaptam egy 0-s igazolást. Szerencsére azóta se hallottam felőlük.

Dr. Kix 2013.04.02. 14:29:56

@egy atlag: Van ott paragrafusos számla?

vénkujon 2013.04.02. 14:30:10

@netrunner71: várjon még egy hónapot kend...

nyman 2013.04.02. 14:32:43

Elottem szolo nehany emberhez hasonloan az OTP-nel mar en is szuntettem meg szamlakat. Az egesz tizenotpercen belul lezajlott.

Most megint van, de csak azert mert Az elmult jo nehany evben Euroban kerestem, es ok deviza vetelin valtanak, ami soxor jobb, mint a sarki penzvalto.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.04.02. 14:34:20

Nekem alapvetően nincs bajom az OTP-vel, de ezt a küldözgetős dolgot velem is játszották már el.

Bementem a legközelebbi OTP-be, h pénzt szeretnék küldeni külföldre. Na azt látni kellett volna, kb. úgy megijedtek, mintha azt mondtam volna, h bankrablás, kezeket fel.

Fogalmuk nem volt róla, h hogy kell, mibe kerül, mit kell kitölteni hozzá, azt mondták menjek már be a belvárosi nagy OTP-be, mert ők ilyet itt nem szoktak, ott meg minden napos és biztos tudni fogják.

Nem hittem a fülemnek...

MIx 2013.04.02. 14:43:28

Szinte pontosan ugyanígy zajlott le azén OTP elhagyásom is, 2004 körül, Dunaújvárosban. Nagyon elegem volt belőlük, volt olyan hónap, amikor a havi kártyahasználat SMS-ekért 1300 Ft-ot számláztak!
Végigcsináltam mindent, lepapíroztuk, aláírtam mindent, kijelentették, hogy megszűnt a számla. Erre néhány hónap múlva kapok egy többezer forintos számlát, fizessem be az elmaradt számla fenntartási díjamat.
Bementem hozzájuk, rájuk borítottam az asztalt (pedig egy nyugi pasi vagyok), bevallották, ők rontották el, s végül fizetés nélkül isten bizony törölték.
Ritka pocsék egy társaság!

2013.04.02. 15:00:02

Nos, köszi az OTP-s infót, tuti minden ismerőst eltanácsolok ettől a levevős fostalicska cégtől, ha kérdeznek. Plusz sajtát tapasztalat: sziti, káendhá, emkábé - meneküljetek előlük, nagyon felejtősek, legalább annyira sunyik, mint a Zótépé. A sziti különösen, hajszálra ugyanaz a felmondási sztorim náluk, mint Neked a Zótépénél.

De újfent hangoztatom: rúgjátok ki a bankotokat, vegyétek fel a fizetéseteket KP-ben, és intézzzétek az átutalásokat sárga csekken. Még így is sokkal olcsóbb, mint egy bankszámlán keresztül. Évente egy teli tank benzin ára visszajön egy családnál.
És az apekk se lássa a dolgaidat.

Szuncika 2013.04.02. 15:00:21

Nekem 2 hét és 3 fordulós ügyintézésbe került megszüntetni, de 30 napig (kb most jár le) még él a számlaszám valamilyen okból, úgyhogy még érhetnek meglepetések. Minden bajuk volt:
Abaqoos számlát CSAK otthon lehetett megszüntetni... hm
Ja és az is baj ha használod a kártyád a megszüntetés előtt pár nappal!

Az igazi Sipi - Citizen of European Union (törölt) · http://www.youtube.com/results?search_query=ud+zrt 2013.04.02. 15:01:41

otpnel szamlat vezetni osi roman szokas:-)

anno ugy 10-12 eve velem is megprobaltak eljatszani ezt a trukkot. en siman megmondtam nekik, hogy csinalnak a szamlaval amit akarnak, en bejottem, szoltam, tobbet ra penz nem erkezik, tobbet a szolgaltatasaikat igenybe nem fogom venni es visoznlangos.

egy darabig kuldozgettek leveleket, atzan fenyegettek, hogy fizessem ki a nem hasznalt szamlam vezetesi dijat, aztan evek ota csond van...

csak azt tudjak megszopatni aki azt hisiz, hogy muszaj reszt venni az aljas kis jatekaikban. nem muszaj.

regress 2013.04.02. 15:02:20

én a múlt héten fejeztem be ezt a tortúrát.soha többet otp.

Leone_510 2013.04.02. 15:08:45

nekem szerencsém volt, Fogarasin nyitottam a számlát 20éve, 1 hónapja szüntettem meg az Eurocenterben, 5 perc volt , asszem csak az ügyintéző kellett hozzá (lehet elvitte még egy csókához aláíratni , nem emlékszem) mivel előre fizetjük a havi számlavezetési díjat a fennmaradó napokra visszaadták a lét kp, a kártyát azonnal bevonták és előttem vágta szét a skac

sok ocsmányságot tapasztaltam ezért is hagytam őket a francba, de amit leírt a fazon az túlzás

ja amikor vállalkozói számlát szüntettem meg 1 éve, akkor sem tartott tovább 10 percnél, na ebben az esetben el kellett mennem a számlanyitó bankba (köcsög otp)

_ng_ 2013.04.02. 15:34:22

Nekem ugyan nincs bankkártyám, de két hónapja minden rosszra felkészülve besétáltam egy (nem a számlavezető) OTP-fiókba, és az első ügyintéző ugyan egy másikhoz irányított, de ez a második kb. tíz perc alatt lezárta a számlámat.

helianthus 2013.04.02. 15:36:52

@atpijkamo: "Meg én mindenkihez udvariasan fordulok." Hidd el, hogy nálam sem ezzel volt probléma. De nem akarlak meggyőzni, ha neked jók, akkor jó, nekem nem azok és ritkán döntök el véglegesen valamit, de őket kitöröltem a listámról és nem vagyok hajlandó vissza írni. Persze túl sokat nem vesztettek velem, ez tény. JJJ

Justice for 96 2013.04.02. 15:39:06

Na B+! Most akarom idő előtt visszafizetni a hitelemet náluk. Akkor vigyek hideg élelmet és túlélőkészletet, no meg persze Seduxent is?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 15:39:34

@helianthus: "Hidd el, hogy nálam sem ezzel volt probléma."

Hát nem ezt írtam? Nem PONT ezt írtam?

gabors 2013.04.02. 15:51:28

@Rosszindulatú Vászka: Ezt mire mondod egyeszeru mezei "checking account" mostanaben 0% kamatozik de ha kamatozik is akkor is PONT annyit lehet kivenni ami a szamlan van es igy siman meg lehet szuntetni (de csak a fejlettebb orszagokban)... :-)

helianthus 2013.04.02. 15:55:30

@atpijkamo: ezt írtad? PONT ezt írtad? :}

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.02. 16:01:05

@helianthus: Álmos vagy, édes? Mi van veled ma?

@atpijkamo: "Nem kétlem, hogy te is kedves vagy a droidokhoz"

campobaszo 2013.04.02. 16:06:43

Amikor én szüntettem meg az OTP-s számlámat,akkor az egyik ügyintéző hihetetlenül kedves volt,a másik viszont velem is megpróbálta eljátszani,hogy a kártyát nem is kell leadni.De mivel én tudtam,hogy a kártya a bank tulajdona,ragaszkodtam hozzá,hogy elvegyék.

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2013.04.02. 16:06:55

@klarky: Egyes fejlettebb országokban is van ilyen. A Bank of America egyik nagyobb fiókja (Bostonban, nem falun) három nap alatt volt képes csak egy svájci utalást megcsinálni. Kellett hozzá három banki alkalmazott ás telefon a célbankba, amikor kiderült számukra, hogy az összes adat a kezükben volt már a kezdetkor. Az IBAN szám teljesen elegendő minden utaláshoz mindenütt a világon.

t74 2013.04.02. 16:07:09

A poszt írójához hasonló tortúrán mentem végig pár évvel ezelőtt, amikor meghatalmazottként és örökösként az elhunyt nagymamám számláját szerettem volna megszűntetni. Minden papírt vittem magammal (halotti anyakönyvi kivonat, közjegyzői végzés, stb.), de egyszerűen nem voltak hajlandók megszüntetni a számlát. Persze kiderült, hogy arra játszottak: az aktuális nyugdíj még oda érkezik majd és lehet kezelési költséget számítani, illetve a nyugdíjfolyosítónak való visszautalás költségét. Nagyon nehezen viseltem el ezt a rosszindulatú bürokráciát... Fura ügyfélközpontúság létezik az OTP berkeiben.

v2peti 2013.04.02. 16:11:11

@atörökk: A takarékszövetkezet még akkor is lehúz, ha befizetni szeretnék, azokon a zöld csekkeken! Eddig csak a hónap egyik felében tette ezt, de a csekkadónak a következtében, a hónap másik felében is ráterheli ezt a lakosságra! Igazán kedvesek! Hacsak nem kis faluban lakom, ahol nincs más, eszem ágában nem lenne takarékszövetkezetbe rakni a pénzemet.

v2peti 2013.04.02. 16:12:11

@t74: Na ja, nekem úgy tűnt egy hasonló esetben, mintha ott csak örök életű ügyfeleknek lenne számlája...

titkosgyilkos 2013.04.02. 16:17:04

Nem tudom, írták-e már. de: egykapus ügyintézés?

"A Magyar Bankszövetség azonban - még 2009-ben - kidolgozott egy olyan ajánlást a bankok számára, mellyel az azt elfogadó bankok lehetővé teszik az egykapus ügyintézést, vagyis azt, hogy Önnek csak egyszer, a kiválasztott új bankjánál kelljen sorba állnia a teljes bankváltási folyamat sikeres végigviteléhez, beleértve a régi bankszámlája megszüntetését is."

Nem tudom, mennyire gördülékeny a dolog, kb. fél év múlva tesztelem majd. Szvsz egy alap folyószámla-nyitás, megszüntetés kéne, hogy menjen, minden egyebet (lekötés, csoportos beszedési megbízás stb.) már úgyis netbankon lehet intézni.

titkosgyilkos 2013.04.02. 16:19:17

Ja, OTP-s számlát kb. 6 éve szüntettem meg - akkor még nem volt egykapus kísérleti módszer -, kb. mintha a fogát húzták volna az ügyintézőnek, de ~20 perc alatt elváltunk egymástól. Fiókja válogatja, úgy tűnik.

Kinai cuccok blog · http://kinaicuccok.blog.hu 2013.04.02. 16:27:58

Ha van egy papírod arról hogy megszűnt a számlád akkor ne foglalkozz vele. A többit majd megoldják házon belül.

Kepan 2013.04.02. 16:42:10

Nekem nincs bajom az OTP-vel. Kár ennyit rinyálni. Na ugye. :D

paveway 2013.04.02. 16:45:43

Pontosan az ilyen "ügyfélbarát" ügyintézés miatt hagytam ott őket.

igi1 2013.04.02. 16:46:41

Halljátok, hogy kell kiszúrni ezekkel: MINÉL TÖBBSZÖR VÁLTANI, mind bankot, mind bankon belüli számlát. Itt fejre mennek, látják, kit nem engedhetnek el, ki az, akivel ezt megcsinálhatják. A kártyahasználatért fizetsz, lemondáskor mondják meg, mennyit. Ha fél éved van az évből, kapsz vissza pénzt. Éves kártyadíjat, ha még nem vonták le erre az évre, akkor fizetsz. Az ügyük még mindig meg vannak baszva lemondáskor? Sötét középkori cég, Csányi bával.

igi1 2013.04.02. 16:49:57

Ilyenkor a poszter helyébe lecövekelnèk, és kivárnám a 2 órát, nem érdekelnek a többiek, ha másképp nem lehet...

RedRum 2013.04.02. 16:55:27

Kb. 10 perc alatt szuntettem meg OTP szamlat a mult heten, meg 3 teljesen kulonbozo dolgot inteztem el(pl. lakaskassza) u.annal az ugyintezonel, nem zavart mas szamot huzni, aki nagyon kedves, es aranyos volt (na jo, ez tenyleg nem divat a zoldeknel).
Szamomra meg mindig az OTP szamla eri meg legjobban. Nem vagyunk egyformak. Meg a fiokok sem.

netrunner71 2013.04.02. 17:08:16

@vénkujon:

:-D
Lehet, hogy korán örültem?

McZozo 2013.04.02. 17:24:18

@Putyur:
Nem akarlak elkeseriteni de meg ne orulj. az hogy te azt hiszed megszuntetted az meg nem jelenti azt hogy az OTP bugyraiban valahol meg nem bujkal a szamlad es evek multan ez valahol nem fog felbukanni tobb eves szamlavezetesi dij es annak nemfizetesi kamatainak radterhelesevel egyetemben :)
Nekem is volt meg nagyon nagyon regen OTP szamlam es meg nagyon nagyon regen megszuntettem es aztan ra evekre megis beprobalkoztak.

Visionstar 2013.04.02. 17:31:19

Jól kib@sztál magaddal. Nem vettél észre a házad körül gyanús autókban, gyanús embereket? Ilyet nem szabad írni a nemzet bankjáról! Majd jól el fog vinni a TEK!

Tamás Csacsicska 2013.04.02. 17:32:30

A legegyszerűbb megoldás: vedd ki a pénzed – már amíg megteheted! – és hagyj bent 1 forintot, vagy 100-at. Mindegy. Keveset. Utána feléjük se nézz! Ha írnak, bontatlanul dobd ki a levelüket – úgysem arról értesítenek, hogy adtak neked 10 millió forintot ajándékba. A kártyájukat keretezd be. Ha nincs pénz a számládon, akkor fabatkát sem ér.

Egy darabig még próbálkoznak negatív egyenleg közlésével, de pár hónap után belefáradnak és feladják a küzdelmet.

Minden perc, amit az OTP-re áldozol, elvesztegetett idő az életedből. És az OTP lehet végtelen, az életed azonban véges, így be kell osztanod az idődet. Ja: és a PSZÁF-től se számíts semmire. Amíg a vezetői az OTP-től kapnak kedvezményes (VIP) kölcsönt, addig mire vársz?

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.04.02. 17:36:46

@Andrass9: Ez rendben van, nekem nem is ezzel volt a bajom. Hanem bementem és a mellettünk lévő kisebb OTP-ben senki nem tudta, h hogy kell elutalni (ők nem szoktak ilyet csinálni, ezt mondták) és ahelyett, h segítettek volna, vagy utána kérdeznek, vagy vmi olyan hozzáállást mutatnak, ami azt szolgálja, h mindent elkövetnek, h ott helyben ezt a piti ügyet elintéznék azt mondták, h menjek a városközpontba, mert ott tudni fogják.

Hát ez milyen már? Mintha elmennék a cukrászdába és azt mondanák, h nekem nem adnak vanília fagyit csak csokit, mert ők azt tudnak csinálni, ha kell vanília, akkor menjek már be a városközpontban lévő üzletükbe, ott jobban pörög a dolog és ott még vaníliát is szoktak csinálni, profik.

Én nem hiszem, h a banki alkalmazottakat úgy képzik, h te csak belföldre, te meg mindenhova tudsz utalni. Ez butaság...

helianthus 2013.04.02. 17:43:06

@atpijkamo: MA? Hetek óta ez van velem. JJ A szerelem megőrjít és megbolondít. Ja!
Az ugyanaz.
Mind1.

dr Smittpálelnökúr 2013.04.02. 17:59:10

Van több ócska bank, de az otp ritka tróger pénzintézet, az tuti.

mig 2013.04.02. 18:04:51

Posztolo, ha mar menekuljunk, megmondanad melyik az a full korrekt, fain bank Mo-n ahova atvitted a penzed? Roppant kivancsi vagyok. (minden ironia nelkul - na jo, egy kicsi van benne :)

Ugyandehogy (törölt) 2013.04.02. 18:10:33

@Putyur: minek veszed fel a rejtett számot.

igi1 2013.04.02. 18:15:08

@RedRum: gondolom azt csak akkor érdemes lemondani, ha lejár, egyébként rajtavesztesz

HA OLYAN JÓ AZ OTP, MINEK SZÜNTETTED MEG? állitásod szerint a legjobb neked, akkor hogy is van?

most komolyan, hülyézzelek le, vagy mi?!

miaturo 2013.04.02. 18:26:52

A PSZÁF-nak ugyan írhatsz, válaszra sem méltatnak.

Putyur 2013.04.02. 18:31:53

@Babette_: Muszáj. Lehet hogy üzlet. Az ügyfeleket nem lehet egzecíroztatni, hogy csak számkijelzéssel hívhatnak... :-)

Putyur 2013.04.02. 18:33:49

@McZozo: Nézd, nem örülök; de eddig még jól és egyszerűen mentek a dolgok, nem úgy mint a posztolónál.
Amúgy a cégemtől épp most követelik az 1992-es (!!!) társadalombiztosítási bevallásokat az alkalmazottainkról (soha nem volt alkalmazottunk).

outmigrant 2013.04.02. 19:01:42

Anno, 12 éve nekem nem volt más választásom, a lakáshitelt az OTP-én keresztül vettem fel, és köteleztek arra, hogy nyissak náluk számlát, ahonnan azóta is vonják a havi törlesztőt. Szerintem ez olyan árukapcsolás volt, amit nem volt fair, de nem jártathattam a számat, örültem a pozitív hitelelbírálásnak, és tudomásom szerint ez akkor elfogadott volt, mármint hogy a hitelt adó banknál számlát kellet nyitni. Tudja esetleg valaki, hogy ez változott-e ez a gyakorlat? Örülnék, ha tudnék bankot váltani, és megszüntethetném az otp-és számlát.

Atörökk 2013.04.02. 19:04:21

@outmigrant:
Ha a hitelszerződésedben benne van, hogy csak arról a számláról fizetheted a törlesztést, akkor sajnos nem tudsz mit csinálni, függetlenül attól, ez mennyire etikus a bank részéről, avagy nem az.

zdanee 2013.04.02. 22:19:56

No, nekem kísértetiesen hasonló esetem volt az OTP-vel, mint a poszt tolónak. Lejárt a kártyám szeptemberben, így bementem a hozzám legközelebb eső fiókba, hogy kapjak újat. Mondták, hogy semmi gond, mert a központ látja és már folyamatban van az új kártya, csak dőljek hátra. Így is tettem, bár két hét után kezdett zavaró lenni a hiánya, így a következő készpénz kivételnél ismét rákérdeztem. Azt mondták, a rendszer szerint már rég kipostázták. Kérdezem, ajánlva? Ja, nem, csak úgy a ládába begyűrve. Mondanom sem kell, a kártya azóta sem került elő, legyen vele boldog, akinél végül kikötött... Szóval 30 nappal később újfent kérdőre vontam az ügyintézőt, aki ezúttal azt válaszolta, hogy menjek be abba a bankba, ahol (10 évvel korábban, a város átellenes felében) a számlát nyitottam. Ilyesmire persze nincs ideje az embernek, pár nappal később azonban a közelben jártam, így bementem. A kártya ott sem volt, de mint kiderült, a számlámra már ráterhelték a díját és mondták, ha kéne egy új kártya, akkor az eltűnt kártya letiltása X Ft lesz, egy új kártya igénylése meg 30 nap és Y Ft. Na, ekkor megköszöntem az együttműködést és helyben áttettem minden pénzem egy másik banknál vezetett számlámra, valamint (és itt követtem el az ordas hibát) panasszal éltem a meg nem érkezett kártya kiszámlázására és kértem vissza az X Ft-ot. A számlát ekkor nem szüntethettem meg, mert akkor az OTP nem tudja visszaadni az X Ft-omat. Telt-múlt az idő, válasz nuku, ellenben hívnak mobilon, hogy minuszban a számlám és tudom-e, hogy tartozom az OTP-nek, és azonnal felszámítanak Z Ft késedelmi díjat, ha 5 napon belül nem rendezem. Gondoltam, az X Ft-ot már buktam, most az (üres) számlavezetésért való pénzt is, ideje megszüntetni a számlát. Becammogtam ismét a legközelebb eső fiókba, megszüntetni, sóval felhinteni. Jah, azt nem lehet, ugyanis panasszal éltem (kártya, X Ft), és amíg arra ők nem válaszolnak, addig nincs megszüntetgetés. Mondom, akkor én most itt lemondok az X Ft-ról és szüntessük csak meg. De szerinte akkor sem lehet, azt a rendszer nem engedi. Viszont de jó, hogy itt vagyok, mert a számla minuszban, azt fizessem már be. OK, azt be is fizettem, de nem hagytam annyiban a dolgot, átmentem a flórián téri über-giga OTP palotába, és előadtam újra a panaszomat. Hopp, mindjárt kiderült, hogy meg lehet szüntetni a számlát! Persze, az X Ft-ot már nem látom viszont, de hogyne, a megszüntetés sima ügy. Az is kiderült, hogy kb 40Ft minuszban van a számlám. Kérdem, hogy azt hogy, amikor nincs fél órája, hogy befizettem a különbözetet. Hát úgy, hogy a másik fiókban annyit mondtak, hogy egy kicsi tartozásom még legyen. Mint kiderült (ezt bizalmasan mondta az ügyintéző, és én most visszaélek a bizalmával) a kis fiókok mindent megtesznek azért, hogy ne náluk szüntessük meg a számlánkat, mert az a kimutatásaikon nagyon rosszul mutat. Ha sikerül a bravúr máshol, az ügyfél már utólag nem foglalkozik vele, hogy panaszkodjon rájuk, megtehetik. Azt is mondta, hogy a pár forint minusz sem véletlen, a Z Ft késedelmi díjra hajtottak. És igazuk lett, nem mentem vissza rájuk borítani az asztalt a kis fiókba, pedig több napom és W Ft pénzem rájuk ment, hogy az ő kimutatásaikon ne legyen ott az, hogy én elégedetlen vagyok velük és megszüntetem a számlámat. Bár talán mégis fel kellett volna gyújtanom őket a gecibe, ameddig forrt bennem a düh, mert most már csak legyintek, hogy vannak nagyobb disznók is errefelé...

Megdobbent 2013.04.03. 00:38:23

@igi1: jaja, hulyezd le, azert jott. Me gmindiki! Hujek ezek! Buzik.

VT Man 2013.04.03. 14:58:32

Nekem egyik OTP számlamegszüntetés 40 perc volt, a másik "csak" 30 perc.

Persze ez pár éve volt. Azóta normális(abb) banknál vagyok.

napalm 2013.04.03. 15:24:13

sajnos még van ügyfelük...idióták még mindig vannak ezen a sárgolyón.

Celtic 2013.04.06. 13:48:37

@Putyur: +1. En sem szeretem az OTP-t, de egesz gyorsan megszuntettek a szamlam vagy 10 eve. Videki kisvarosban nyitottam, ahol nem volt masik bank, Budapestre koltozve inkabb a CIB-hez mentem. Bementem az egyik fiokba es kb. negyedora alatt megszuntettek a szamlam. Mult nyaron a Sziget felaru miatt nyitottam, szeptemberben megszuntettem, az sem volt feloranal tobb.

Amikor az anyam altal meg a mult szazadban (es az emlitett kisvarosban) nyitott Ifjusagi takarekbtetet akartam elintezni, akkor is cska azt mondtak, jojjek vissza egy hettel kesobb, addig elkerik a kotvenyt a fiokbol. Egy hettel kesobb bementem es tiz perc alatt kifizettek plusz megszuntettek a kotvenyt.

Amiert en annak idejen nagyon felkaptam rajuk a vizet, az az emlitett kisvarosi fiokban tortent (nameg az is, hoyg a netbankhoz 1200 Ft-os szamlavezetesi dij tarsult....CIB-nel ez 150 volt)

Decemberben megjon a fizetesem, fel akarom venni, jo resze hianyzik. Bemegyek megerdeklodni es kozlik velem, hoyg sajnos az egyik ugyintezo az en szamlamrol vonta le az ABC-ben utanam kovetkezo user lakastorleszteset. Jo, van ilyen, de akkor legyenek szivesek visszaadni.

Hat azt nem lehet, majd ha az user visszafizeti, akkor jovairjak nalam. Asszem, itt pattant el a hur, addig nyugodt voltam, de akkor kikattantam es uvoltozni kezdtem (a fizetesem eppen az ehenhalas elkerulesere volt eleg akkoriban, szoval iszonyuan kellet volna), hoyg megis hoyg kepzelik, en megertem, hoyg hibaztak, nem is azert vagyok ideges, hanem azert, mert rajtam fuggetlen okbol nem jutok a penzemhez.

Megoldas: a kiccsaj szamlajarol atraktak annyit az enyemre, szigrouan szavamat vettek (!), hoyg amint visszajon a penz, visszaadom....Ez olyan 2000-2002 korul volt....

Term. visszaadtam, de nem akartam elhinni, hoyg ilyen van.

Rakovetkezo nyaron meg jott a level, hoyg mar ketszer ertesitettek, hoyg vegyem at a bankkartyam, de nem vettem, ezert x ezer forint orzesi dijat szamitanak fel....

Nem mondom, hoyg az egesz OTP ilyen, de az a kisvarosi fiok ilyen volt.

۝merta-X 2013.04.14. 20:10:42

Az a különbség pl egy angol és egy magyar bank között, hogy amikor a magyar számlámon van a pénz, eltűnik, ha hagyok a banknak időt ellopni.

Espe57 2014.03.13. 08:20:42

Ne igyál előre a maci bőrére. Én tavaly júniusban mentem az oTÉP-ébe a folyószámlámat meszüntetni, nekem is kb. addig tartott...csodálkoztam is. Most 2014. március 1 3.-á n ! kaptam levelet tőlük, hogy 4.800.-Ft tartozást mutattak ki, annak ellenére, hogy rendeztem minden adósságom. Ebben benne van olyan is, hogy- nem szerződés szerű viselkedés, azután a levél postadíja, valami 1-Ft, meg a kezelési költség, kamat kamatjának kamatos kamatjának a kamataaaaaaaaaaa...
Olvasom az üzletszabályzatukban, hogy a folyószámla megszüntetése ingyenes-és itt pont-,de a számla még 1-2 hónapig él, ezért a megszüntetés nem ingyenes.(?!) Egyszerűen- lélegzet elállítóan leleményesek!!-finoman fogalmazva... :/
süti beállítások módosítása