Tékozló Homár

Matraccsere az Ideaa Bútornál

2013.04.15. 14:44 | jackyll | 351 komment

matrac.jpgNaiv ügyfél 9 hétig várta egyre kevésbé türelmesen összeomlós kókuszmatracuk cseréjét, amire kiderítette a forgalmazó, hogy fogalmuk sincs, mikor lesz legközelebb:

A győri Retz, új nevén Ideaa Bútornál (pont most váltottak nevet, nem meglepő, az Interspar mögött található) vőlegényemmel vettünk 2012.05.11-én egy Coco Hygienic matracot 140*200-as méretben. 4-8 hét szállítási időt ígértek a matracra, amit a legeslegutolsó pillanatban éppen határidőre teljesítettek. Magánjellegű okokból a matracot csak szeptembertől tudtuk használni, amit jeleztünk a vásárlás alkalmával az üzletnek is. Szeptembertől januárig elég idő telt el ahhoz, hogy a matrac használhatatlanná váljon, erős hát-, nyak- és derékfájdalmakat okoz, nem pihentető, hanem szenvedés benne az alvás. Itt fontosnak érzem hozzátenni, hogy a kettőnk súlya nem több 140kg-nál, tehát a súlyunk nem indokolhatja a problémát.

Februárban már annyira borzalmas volt a matrac állapota, hogy nem halogathattuk tovább a garancia igénylést, így 02.08.-án felvetettük a jegyzőkönyvet az üzletben. Akkor azt a választ kaptuk, hogy az általunk készített fényképek alapján elfogadják a reklamációt, mert jogos és néhány héten belül megoldják.

Három hét után úgy döntöttem, hogy telefonon érdeklődni fogok, hol tart az ügy, mert túl nagy a csend. Közölték, hogy a gyártó a fényképet elfogadta, nem jönnek ki a helyszínre felmérni a matracot, hanem egyből küldik az új matracot.

Egy hét múlva megint telefonáltam, amikor közölték, hogy az illetékes szabadságon van, a főnök pedig elérhetetlen, így nem tudnak választ adni a kérdéseimre, megígérték, hogy visszahívnak. Nem meglepő, hogy nem hívtak vissza, napok múlva sem.

Megint telefonáltam akkor közölték, hogy érkezik a matrac, de vele együtt jön egy úr ellenőrizni, hogy valóban kritikán aluli-e a matracunk állapota. Kérdésemre, hogy nekem kell-e fizetni a matrac ide szállításáért és a régi elszállításáért, mert nincs autónk, közölték, hogy fogalmuk sincs, majd később valaki tájékoztat. Később azt mondták, hogy kiszállítják, de "majd csak lesz maguknál valaki, aki felviszi".

Minősíthetetlen válasz. Kárpótlásul a pocsék matracért, és döbbenetes ügyintézésért a legkevesebb, amit elvárok, hogy a cég küldjön embereket a matraccal együtt és hozzák fel a 7. emeletre, gyalog, mivel a liftbe nem fér bele. Ők sem gondolhatják komolyan, hogy az egész család vigyáz állásban fog várni, hogy mikor méltóztatnak kifáradni, és még egyszer felszenvedni a matracot a 7.-re, az ő hibájuk miatt.

A 8. hét is eltelt eredmény nélkül (ez már az eredeti 4-8 hét szállítást is meghaladta) talán most álltak neki újra gyártani?! Természetesen újra próbáltam őket telefonon elérni, ahol ismételten visszahívást ígértek, mert "sajnos most nem áll módomban tájékoztatni", ez sem történt meg. És mielőtt a gyártóra fognák a probléma java részét, ne felejtse el az Ideaa Bútor, hogy "A vállalkozást minősíti, a beszállítója is."

A 9. hét is eltelt, most arról tájékoztattak, hogy fogalmuk sincs mikor várható a matrac megérkezése, de legyek türelmes és várjam a hívásukat. Jeleztem, hogy már nem érdekel a matracuk, kérem vissza a pénzemet, és felejtsük el egymást. Nem akarom ezt tovább húzni, főleg, hogy nagy az esélye, hogy megint egy hasonlóan csapnivaló minőségű matracot fogunk kapni, amivel kezdhetjük az egészet elölről.

Kérésemre annyi volt a választ, hogy „ Az nem áll módunkban fizetni, kötelessége megvárni az első cserét, addig nem juthat a pénzéhez.” Jó trükk, ha 5 évig nem ér ide a matrac, akkor 5 évig nem történik semmi, és csak várjak türelemmel? A történethez a matracról készített februári képeket is csatolom.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Supreme* 2013.04.15. 14:46:39

Kókuszmatrac? HE? Az mifánterem? :/

elwood 2013.04.15. 14:48:18

mióta a retz csődbe ment én sem mertem ott vásárolni

igi1 2013.04.15. 14:50:15

Tetszett volna dormeo-t vagy cardot venni, a matrac az a dolog, amin nem spórolunk.

csoreszek

Szeptembertől januárig elég idő telt el ahhoz, hogy a matrac használhatatlanná váljon, erős hát-, nyak- és derékfájdalmakat okoz, nem pihentető, hanem szenvedés benne az alvás.

tessenek vigyázni az orgiákkal, ugye, ugye

igi1 2013.04.15. 14:52:31

@Supreme*: van bambuszrügyes matrac, van ezüstszálas, van aloe verás matrac, klímás matrac (télen fűt, nyáron hűt :) meg ami szem -szájnak ingere.

mi most veszünk éppen dormeot, de a legjobb állítólag az a cardo, ahogy mondták :D

Leadfoot 2013.04.15. 14:53:22

"a kettőnk súlya nem több 140kg-nál"

Egyenként vagy külön-külön?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 14:53:43

Ideaa Bútoromat!!!!

Időhúzás-e?

Ha fogalmuk sincs, mikor, ki, akkor esetleg küldeni egy ilyen kis esetleírást a fogyvédnek is, aztán majd lesz...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 14:55:04

@igi1: ja, meg nemcsak a matrac fontos, hanem az ágyrács meg maga az ágy is.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 14:56:58

Nagyon fontos, milyen matracot használok. Ezen nem szabad spórolni. Azt szokták mondani, hogy az ágy meg a matrac alakja idomuljon a testhez. Ez nekem nem jön be. Inkább erős matracon alszom, és párnát teszek a derekam alá.

Párnából is a kemény, rugalmas kell.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.15. 14:57:20

mért jó a kókusz matrac?
nagyon nyomják mostanában.
Nekem viszont jó matracom van, kb 6 éve. Egy sima memoriahabos matrac..kb 20eFt volt.
Tudom, nem vagyok sikeres ember:(

England win The Ashes! 2013.04.15. 14:59:39

@Supreme*: "Párduc, oroszlán, gorilla" satöbbi... :)

England win The Ashes! 2013.04.15. 15:13:58

@batgirl: Te jó ég, most csekkolom a neten az enyémet. Állítólag egy vagyonba kerül (nem én vettem), ahhoz képest meg egy hulladék. Pff...

Manyecska 2013.04.15. 15:19:25

Segíthetek? két évig aludtam a földön egy matracon!:)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.15. 15:23:04

Ideaa? Adiads! Nikkei! Mivanmég.
@igi1: nekem kókuszrostos van. Jó rajta aludni. Sikeres avagyok!
@Manyecska: megláccik, hogy csóró voltál. Bezzeg én. Én két matracon aludtam. A földön. Rögtön más.

vénszivar 2013.04.15. 15:24:15

A kókusz még összetörve is kibaszott kemény, sőt éles lehet...
Ja! Reszelt kókusz! az más.:)

staropramen 2013.04.15. 15:26:03

Én csak azt nem értem,hogy miért kell már most azon rugózni,hogy ha majd egyszer nagysokára,valamikor megjön a matrac,akkor nem viszik majd fel.
Uramatyám,nincs is mit.
Egy nap,egy probléma!

Manyecska 2013.04.15. 15:27:23

Ezt a kókuszt már tizenéve is reklámozták, gyerekágyba, emléxem:)

England win The Ashes! 2013.04.15. 15:27:23

@vénszivar: Hüje. XD

Bútorozva vettem ki a kérót.

Skodakék Fábia 2013.04.15. 15:28:24

140 széles matrac? Nagy lehet még a szerelem...javaslom inkább nagyobb matracot venni, pár év múlva jön a horkolás, forgolódás, meg a csimóták, kicsi lesz ez ahhoz...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.15. 15:29:22

De ha már így szóba került cseréljük már ki az eszméket, kinek mi jött be? Nekem Rottex van és jó. Maguknak?

vénszivar 2013.04.15. 15:35:01

@Dr Jozef Vengloš: S lekellet dolgoznod?

spiné v. manus? netán párba vágtad őket, "érte", próba gyanánt? Ha meg szar, akkor miért nem vetetsz velük ÚJAT, kókuszosat...!:)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 15:37:04

@Kellemes Zérókomponista: ekem eddig legjobban a markszista dialektika jött be, mer elég veretes és nem sunnyogós, hanem hacrias.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 15:48:05

@atpijkamo: Az én ágyam idomul. Mindig máshol szakad le.

@Kellemes Zérókomponista: Nekem Rothadt.

@Rosszindulatú Vászka: Nem adom az eszméimet!!! Ahhoz elme is kéne, az meg nincs

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 15:50:07

@ColT: :)) Tessék venni egy rendes ágyat! Ha külön neked csinálják, akkor rendeld a szokásosnál kicsit magasabbra, hogy kényelmes legyen felállni róla.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 15:50:42

@ColT: badarság. Ojan is van, hogy az anyag diadala. A legtöbb júzernek meg külömbe is elég, ha megmongyák neki, te minek feszítesz meg önállóskodsz itten?

labi 2013.04.15. 15:56:04

Hm... rohaggyonmeg a gonosz bolt meg a szokásos, de....
Minek kókuszmmatrac felnőtt embereknek?
Egy előnyét ismerem, kisgyerek alá tökéletes, mert amikor éppen lejön a pelenkáról és előfordulhatnak még éjszakai balesetek, akkor a kókuszmatrac nem ázik el, átmegy rajta a cucc, így egy sima lepedőcserével pillanatok alatt orvosolható és aludhat tovább a gyerek.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 16:05:09

@labi: felnőtt is lehet inkontinens.

@Manyecska: annak egy előnye van: nem szakad le az ágy. amúgy elég szar, nekem se volt ágyam egy darabig.

mildi 2013.04.15. 16:10:32

régi, tuti áron vett franciaágyon alszok. olyan dög nehéz, hogy költözéskor a tulaj inkább eladta, mint vigye. a kiszállítók meg úgy káromkodtak, mint a fene, mert ketten (pedig markos legények) is nehezen hozták be a szobába. van neki oldalt kis keretje is , amibe be lehet akasztani a két kis puffszerű asztalkáját. imádom :)a büdös életben nem fogom kifeküdni.
de évekig aludtam sima szivacson (occsó fotelágy), és azzal se volt semmi gondom. meg a koleszos ágyakkal sem. (jó, mongyuk 51kg vagyok, és még ez is 3-4kg-val több a versenysúlyomnál. nem hencegés, csak jelzem, hogy matracügyben nem vagyok épp etalon :)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 16:11:47

Nekem gumimatracom van. Nyáron összehajtom, oszt viszem magammal.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 16:16:02

@atpijkamo: Majd ha a végleges kecóban leszek + ha lesz pénzem ágyra :D

@Rosszindulatú Vászka: Mer' nem leszünk gar... ja az egy másik eszme.

Sokorai_Atala 2013.04.15. 16:16:07

@agresszív kismalac: ha előtte leereszted, sokkal kisebb helyen elfér:)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 16:30:20

@ColT: Garnélák? Gardedámok? Gardéniák? Garanciálosok? Garaboncicások?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 16:42:54

@Rosszindulatú Vászka: Hát gyarapítók, az ziher, hogy nem. Ja de! A Simicska vagyonának gyarapítói... :D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 16:43:30

@ColT: Nem olyan drága egy jó ágykeret. És viheted magaddal. Nagyon fontos a megfelelő alvás.

Atörökk 2013.04.15. 16:48:15

Tán nem ezen a nyamvadt matracon köllött volna elpróbálni a Káma-Szútra első kilenc kötetét.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 16:48:56

@atpijkamo: jó ágykeret nincs csak kurvadrága. az összes boltot végigmásztuk egy normális ágyért, nem volt. lassan már ott tartottunk, hogy megvesszük a faanyagot és összeütünk egyet otthon míg végül találtunk egyet, amit csak kicsit kellett feljavítani.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 16:49:56

@atpijkamo: A jó ágykeret nem drága, de
- ha van annyi pénzed, amennyiért nem drága
- ha hallanád az asszony igényeit, azok meg nem a nem drága kategóriába esnek - ha végre összeköltözünk, hát ő a nem drágába nem fexik, tehét felesleges vinni

@atörökk: De az rendeltetésszerű használat

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 16:51:15

@zsiráfffff: A Lehel úton, jobb oldalt, a Lehet tértől néhány utcasarokra van egy ágybolt. Matrackirály talán. Mindenféle ágykeretük van, mindenféle méretben lehet rendelni, és nem drága.

Atörökk 2013.04.15. 16:55:01

@atpijkamo:
Ki is lehet próbálni a matracokat?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 16:56:54

@atpijkamo: namostan az ágykeretek mintha csak arra lennének vele tervezve, hogy az ember szépen nyugodtan végigfexik rajta oszt szundikál. középen az a léc ami az ágyrácsot hivatott tartani, az mindnél egy háromszor három centis fenyőágacskából volt odabiggyesztve. a gyerek ugrál rajta hármat és eltörik, egyébről már nem is beszélve.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 16:57:28

@atörökk: Igen. Ki vannak állítva. Sokféle matracuk van.

Atörökk 2013.04.15. 16:57:43

@ColT:
Túrabakancsot sem veszel anélkül, hogy ne topognál benne a boltban legalább fél órát.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 16:59:08

@zsiráfffff: A franciaágy középső tartógerendáját egy ötödik láb is alátámasztja. Lehet rajta bátran ugrálni. Még engem is elbír.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 17:05:27

@atpijkamo: az ötödik láb egy műanyag bizbaszovics volt, amit két darab két centis csavar fogott oda, mire beszereled szétesik stílusban. ami rendes darab volt, az meg négyezer péz volt. namost megvettük azt a masszív ágyat, ami jól nézett ki és vettünk bele egy nyolcszor nyolcas tartóizét, felcsavaroztuk oszt így már jó.

England win The Ashes! 2013.04.15. 17:10:06

@vénszivar: Nem. Az árát most láttam először, ennek a posztnak az ürügyén néztem utána.

Amúgy házaspár, innen olyan kilencven mérföldre laknak, szóval nem lógnak a nyakamon.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 17:13:32

@zsiráfffff: csaxólnák, hogy ágyrácsot is lehet venni ám sokfélét külön, konkrétan például ha árérzékeny a prodzsekt, az ikeás egyáltalába nem annyira rossz, amennyire trendi rühelleni és rengetegsok szabvány méretű dizájner ágyba is bepásszíntható. Ráadásul állítható keménységű.

De amit én ajánlok, az a bióökő körynezet- és természettudatos, valamint ősi és jólbevált hagyomáynos szalmazsák. Annál nincs is jobb.

Atörökk 2013.04.15. 17:15:19

@Rosszindulatú Vászka:
Én egy szémaboglyát akartam a hálóba, de nem vállalták, hogy felhozzák a zemeletre.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 17:17:43

@atörökk: akkor nincs mit tenni, vegyél szalmát. De nehogy keresztbe tedd!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 17:20:57

@atörökk: az erkélyen kell termeszteni a búzát, akkor nem kell a szalmát fölhordani!

@Rosszindulatú Vászka: nem az ágyrács volt a gond, hanem az a léc, amin az ágyrács fexik középen. mondjuk az ágyrács meg a matracok pont háromszorannyiba fájtak, mint az ágykeret. ellenbe azóta úgy alszok benne, mint anyám öliben csecsemőkoromban :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 17:22:50

@zsiráfffff: de hát az a ágy része, azt illik rendesen megcsinálni. Monnyuk nekem mindegy, az én koromba már otthon is igen óvatosan ivarkodik az ember ugyebár, hátmég.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 17:24:50

@Rosszindulatú Vászka: hát mink nem óvatoskodunk, mégmitnem. majd ha muszáj lesz, esetleg :D

Atörökk 2013.04.15. 17:25:05

@Rosszindulatú Vászka:
Fáraccságos vóna szálankint felhordani.

@zsiráfffff:
Nincs erkélyem :(

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 17:34:15

@atörökk: :D

@zsiráfffff: A szexben nincs semmi, mocskos, kivéve, ha igazán jól csinálják :D
(WA)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 17:36:47

@ColT: "@atörökk: Káma-szutrával?"

hehe.

- Kezicsókolom, kipróbálhatjuk a matracot?
- Kérem... Nade KÉREM!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 17:45:46

@atpijkamo: ...hűűvaze... asszony, hozd a kamerát, gazdagok leszünk

igi1 2013.04.15. 18:11:35

@Kellemes Zérókomponista: amíg én nem állítom, hogy nem vagy az, addig igen! :)

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 18:18:31

@ColT: "ő a nem drágába nem fexik"

Ezt pedig meg kell oldanod. Hancúrozni szinte akárhol lehet, de azért az esetek nagy része a hitvesi ágyban történik, kell egy megfelelően nagy, biztos alap.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 18:20:01

@atpijkamo: :D:D:D:D:D
Leszakítani jó az óccó is :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 18:21:32

@atpijkamo: ez is korfüggő. Fiatalkorba még minden mindegy, akármijen hej jó és mindég van alkalom, mostan meg már hiába a minőségi alo ugye, már elillant a kedvek nagy része. Hát így megy ez.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.15. 18:39:55

hancúrozni bárhol lehet
olyan nincs hogy nem harcúrhely

igazságos 2013.04.15. 18:48:26

@atpijkamo: az emberek fejével van a gond

nem feltétlen igaz az, hogy a drágább a jobb, és hogy a minőséget meg kell fizetni, itt ki kell javítanom önmagam

de utána kell nézni, kitől, mit veszünk, milyen áron

A matrac azonban az, amin: NEM SPÓROLUNK.

igazságos 2013.04.15. 18:49:32

@batgirl: én például állva is tudok aludni

de álmodtam már éberen is

az alvás olyan, mint a szex, de a hancúr akkor is jobb

pont

vörösbor(de)minőségi 2013.04.15. 18:51:19

@igi1: nincs igazad annyíra-mert marhára nem olcsóak ezek a matracok.konkrétan ezt a gyártásut nem ismerem,de én pölö 7dik éve nyúzok(szó szerint)egy kokoflex matracot hiba nélkül.és nem az olcsó kategoria.szóval ne keverd a szalmával töltött cuccal.ez nem az!

vénszivar 2013.04.15. 18:54:06

@igazságos: az alvás olyan, mint a sex

Ezért nem hiányzik neked a sex és ezért alszol olyan sokat, mert ÓRIÁSI TÉVEDÉSBEN LELEDZEL!!!:):D

England win The Ashes! 2013.04.15. 18:56:09

@igazságos: "az alvás olyan, mint a szex"

Kipróbáltam mindkettőt. Nem ugyanolyan. :)

@batgirl: Tusé! XD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 19:00:47

@ColT: franc se gondolta volna a vudiellenről, hogy bármi fogalma lehet róla, pedig de :D :D

England win The Ashes! 2013.04.15. 19:03:38

@zsiráfffff: "A szerelem a válasz, de amíg a válaszra vársz, a szex felvet néhány nagyon érdekes kérdést."

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:14:20

@zsiráfffff: egy normalis agyon -fejlettebb orszagokban van egy legalabb 20 centis "also" matrac ami masszivabb
es arra megy ra egy ugyanolyan meretu matrac ami a fekvest szolgalja
na azon meg egy zsiraf is nyugodtan ugralhat

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:15:23

@igazságos: en egyszer tenyleg elaludtam allva a metron
/ez meg a csoves korszakom volt/
arra ebredtem fel, hogy kiesett a kezembol a taskam

England win The Ashes! 2013.04.15. 19:23:51

@Manyecska: Nem. De majd végzek közvéleménykutatást.

(Az indie rockot mint olyat szeretem, de ebben nekem túl sok a szintetizátor.)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:24:44

amugy a kibaszot agykeret meg a matrac 1000 dollar volt
egy egesz turheto kocsi ara

England win The Ashes! 2013.04.15. 19:26:07

@hagyma: A túrót! Az igazán fejlett ágyak eleve olyan masszívak, hogy nem kell rájuk/beléjük alsó matrac.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.04.15. 19:26:22

@hagyma: szerelj rá kerekeket, oszt jónapot.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.15. 19:27:39

@igazságos: Ez így van.

Sokat gondolkodtam, de arr ajutottam, hogy az ár és a minőség nem következik egymásból. Az viszont általában kijelenthető, hogy egy adott minőség egy adott ár alatt nem elérhető. Persze néha megcsíphet az ember egy jó üzletet.

England win The Ashes! 2013.04.15. 19:29:51

@atpijkamo: plusz egy,

az előző ágyam milliószor kényelmesebb volt, mint a mostani, pedig nem egy nagy értékű matrac volt benne.

Visszasírom...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:31:08

@batgirl:
hat ha betolsz a meloig....
@Dr Jozef Vengloš: ez nem masszivsag kerdese
magassag pl
a keretre megy a doboz
arra a matrac
kb igy nez ki
t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRIVr68MkbkNAEQ_atUhhmRRlvk6HDQZISXkn9bNSVlCY7i7raZ

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:32:44

ez csak a matrac resz
ehhez meg kell maga az agykeret
csaxolok

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:35:00

@batgirl: nincs itt mert dolgozik
de asszem maradunk a hagyomanyos modszernel es agyon alszunk stb. dolgozni meg a kocsit hasznaljuk
tehat nem teszek matracot a kocsiba, se kereket az agyra
bar lattam mar kerekes agyat, de az altalaban nem egeszseges

England win The Ashes! 2013.04.15. 19:40:52

@hagyma: Köszönöm a felvilágosítást, nekem is ilyesmi van, talán csak nem annyira magas.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 19:44:18

@hagyma: ismerem azokat, hotelágy a neve itten, de nekem az nem kényelmes. belesüppedek nyakig.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:45:39

@Dr Jozef Vengloš: nem akartalak en vilagositani fel, csak zsiraf aszongya, ha ugral a gyerek leszakad az agya
hat ezalatt nem szakad le semmi, eere akartam utalni volt
nekem ennyire magas, meg hat a keret ugye
tehat ha felulok az agyban es jobbra fordulok, foldig er a labam:)
ha balra, akkor ott Mary van, de arrol most nem nyilatkoznek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:47:24

@zsiráfffff: lofaszt suppedsz
attol fugg milyen a matrac
a mijenke kifejezetten kemeny, azt szeressuk
azer mer' vastag, meg nem kotelezo suppedosnek lenni

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 19:51:34

@hagyma: mittomén, nekem nem jön be. ami most van, annak csak a felső rétege süppedős olyan 4-5 centi, alatta meg elég kemény, így kényelmes.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 19:53:56

Én is a keményet szeretem. Jó keményen. Mer kemény vagyok. Nekem senki se mongya, hogy ne legyek kemény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 19:55:57

@zsiráfffff: OK itt ez divik
nekem bejon
kenyelmes
nem suppedos
otthon az elso agyunk, emlekszem, meg kihuzhatos volt
nappal ulo
ejjel agy
hat ugye masfelszobaval kezdtunk

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 19:59:36

@hagyma: jameg a legnagyobb baj vele az, hogy telimegy poratkával, oszt arra nekem súlyos allergiám van. a matracra meg van ilyen huzat amin nem tud átbújni, tehát tiszta marad a matrasz. azt egy hónapba eccer kimosom oszt csá. olyan nagy bufla izékre nem is lehetne ilyen speckó jhuzatot kapni.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 20:05:01

@zsiráfffff: hogyne lenne huzat a matracon is meg a dobozon is!
Te meg nem lattal egy normalis amerikai agyfelszerelest?
hat most nem fotozom le neked, mert sorozok
de ha erdekel a blogomban megtalalod, egyszer irtam rola
/tudom nem erdekel, de azert szoltam/
asziszed huazat nelkul alszunk a matracon?
oh nagyon ki van ez talalva, hidd el super

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 20:09:11

@hagyma: perszehogy van rajta huzat. de azon átmén a poratka. ezek meg ilyen speciálisan szövött anyagok, amik mittomén mekkora mikronon felüli szennyet nem engednek át.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 20:13:47

@zsiráfffff: jobb is, ha az összes atka meg mifenék ott maradnak a lepedőn, az sztem is kényelmesebb úgy.

Én meg egy nagy nájlonot terítek magam alá, az még jobb.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 20:17:36

@Rosszindulatú Vászka: nem érted te ezt. alattad is ott van a kurvanagy atkatelep, csak ha van huzat, akkor időnként legyilkolhatod mindet a mosógépbe oszt egy pár hétig megint nincs.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 20:23:01

@Mylady: mondom nájlon. Mint amibe a parádicsomt tarcsák, meg a hullákat.

vénszivar 2013.04.15. 20:27:17

@zsiráfffff: vízágy! rá csak egy lepedő...

igazságos 2013.04.15. 20:33:25

bezzeg, itt vidéken, libatollas paplanja és párnája van mindenkinek

na, azt fizessétek meg, csóró városiak

most készülök venni egy 6 cm-es kemény fedőmatracot

2013.04.15. 20:35:47

A győri Retz, új nevén Ideaa Bútornál (pont most váltottak nevet, nem meglepő, az Interspar mögött található) vőlegényemmel vettünk

A Retz egész jó kis bolt, volt egy két jó vétel náluk én is tanúsíthatom! Ugyanakkor én is voltam vőlegény (szőke herceg fényes páncéllal) aztán egy tróger lettem akkori ideálom szemében csak nem azt mondta hogy legyek az Interspar mögött található!
Sic transit gloria mundi!
De ez nem érdekes!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 20:36:01

@igazságos: talán pehely, hamár. a toll az az ócsóbbik verzió.

@vénszivar: azon tengeribetegek lennénk :)

England win The Ashes! 2013.04.15. 20:43:07

@Cicmen: O tempora, o mores! Ahogy a művelt szovjet mondja. :D

@igazságos: Libatoll? Kösz, nem. Gyapjú.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 20:44:48

Jut eszembe, tuggyátok a nevét Árpád vezér feleségének?

Hát Pehej.Árpád népe hej.

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.04.15. 20:49:44

érdekesek ezek az új matracok... van egy régi huszonvalahány éves ágyunk, azon tudok a legjobban aludni, éjszaka még a viharra sem kelek fel. A matracos ágyon meg csak forgolódok. Marketing parasztvakítás az egész. Bebeszélik az embernek, hogy több százezerért milyen jól fogsz aludni, de semmi extra.
marketing, marketing, marketing!

igazságos 2013.04.15. 20:57:19

@zsiráfffff: van libapehely meg libatoll, rohadtul nem mindegy

gyapjú is természetes itt vidéken

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 20:58:01

@zsiráfffff: eh... szerelmes vagyok ... (bmakszimegasóhaj)

igazságos 2013.04.15. 21:00:00

ja, van tönkölypárna is

de engem inkább az érdekelne, mit csináltak azon a matracon, a fél év alatt

azért nem kis idő, elég ahhoz, ha nem rendeltetésszerűen használtátok, hanem mondjuk szalonnát sütögettetek rajta

fogas kérdés, nem véletlenül maradt ki ez az aprócska részlet

érted, ha tönkreteszel bármit, akkor milyen jogon várod el, hogy kicseréljék?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.15. 21:03:07

@igazságos: nem biza. a pehely jóval drágább mer jobb meg melegebb meg izé.

@Rosszindulatú Vászka: csak ez a baj? hát az mindig elmúlik, ne aggóggy! ;)

England win The Ashes! 2013.04.15. 21:04:16

@igazságos: A matracot ajánlott időnként megfordítani. Lehet, hogy elmulasztották.

Vagy a júzer hasonló karakter, mint az alábbiak:

www.youtube.com/watch?v=U9EQ5zYCNVQ

asdf 2013.04.15. 21:05:27

"Kérésemre annyi volt a választ, hogy „ Az nem áll módunkban fizetni, kötelessége megvárni az első cserét, addig nem juthat a pénzéhez.”"

Ez netto faszsag, siman elallhatsz a vasarlastol (mar ha a mostani ceg, meg akitol vasaroltal, az meg ugyanaz a ceg), a vasarlas osszeget eztan kotelesek 30 napon belul visszaadni, ha nem adjak, akkor kozjegyzonel matrac ara+kozjegyzoi dij osszegerol fizetesi meghagyas a ceg ellen, ha nem mondanak ellent, akkor mehet az inkasszo, ha ellentmondanak, akkor automatikusan per lesz belole es talalkoztok a birosagon...

1959. évi IV. törvény
a Polgári Törvénykönyvről
(a szavatosságra és a jótállásra vonatkozó szabályok)

306. §

(1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a) elsősorban — választása szerint — kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b) ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni — választása szerint — megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(2) A kijavítást vagy kicserélést — a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel — megfelelő határidőn belül, a jogosultnak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - a termék tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 21:05:42

en leginkabb a libatepertot szeretem, de meg sosem probaltam meg parnat csinalni belole

igazságos 2013.04.15. 21:07:03

@Dr Jozef Vengloš: de érted, gyanús, hogy titkolóznak, meg nem írják meg, hogy is lett használva a matrac

ez lenne a LÉNYEG!

netán hasfelmetsző jacket játszottak, meg bdsm korbácsolást rajta

igazságos 2013.04.15. 21:09:09

@hagyma: itt vidéken mindent hasznosítunk

a liba belsőségeit az állatok, kutya, macska eszi meg, a tollat párnának kötelező varrni, a libamájat meg a többit megsütjük

ha netán lenne még csont, az is megy a kutyának

rohadtdrága már a libatartás, maga az állat is drága

ritka is lett egyébként a liba és kacsatartás is, pedig régen azok is minden második házba voltak

egyébként a liba eléggé hangos állat, és nagyon tud támadni

a kacsa a legbarátságosabb, az meg szeret sáros lenni

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 21:14:50

@igazságos: ahol én lakok, ott meg vidéken minden második házba van ember. Képzejjed el. Mer a többibe meg mindenféle állat.

2013.04.15. 21:16:36

@Dr Jozef Vengloš: Ahogy a művelt szovjet mondja.

Fuck in your mother nigga! Mondta Lenin, amikor megrázta az Aurora cirkáló hibás gyújtáselosztófeje. Mondjuk akkor fogalmazódtak meg benne a GOELRO terv körvonalai! :)))))

England win The Ashes! 2013.04.15. 21:19:41

@Cicmen: XD

Te a ma a szokásosnál is elmeroggyantabb vagy. Már ha ez egyáltalán lehetséges. :)

(Nem kell megsértődni, bók volt.)

England win The Ashes! 2013.04.15. 21:22:22

@Rosszindulatú Vászka: Csak nem te is a mi utcánkban laksz? Ja, az nem lehet: itt az embereken kívül nem állatok, hanem valami alacsonyabbrendű létformák tanyáznak.

Holnap lesz valami lakógyűlés, be nem fog állni a pofám, az egyszer biztos.

igazságos 2013.04.15. 21:22:38

@Rosszindulatú Vászka: vidéken minden második házba?

akkor az valami turistaparadicsom lehet

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 21:23:05

Medve László, méhész. Futrinka utca 6.

dani27bpbp 2013.04.15. 21:23:45

mi lett volna ha az ikejában veszi?

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 21:24:03

@agresszív kismalac: csaxólnák ellembe, hogy mifelénk kevés malac él tartalmas élet.

@Dr Jozef Vengloš: az is van, ojanfélék, akik csak közigazgatásilag emberek, mer külömbe még állatnak is satnyák mentálisan.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 21:26:07

@igazságos: segítek neked. Minden ház mellet van másik ház. Ezt el kell fogadnod, külömbe nem tudonk továbblépni.

Az elsőt úgy nevezik, hogy ház. Ebbe laknak a parasztok. De van, hogy csak egy. A második meg többnyire kisebb, azt hívják úgy, hogy ól. Kivéve, ha nagyobb, mer akkor pajta. Vagy istálló.

Eddig megvan?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.15. 21:26:41

albaniaban a rigot is hasznositjak!

igazságos 2013.04.15. 21:27:15

@Rosszindulatú Vászka: nem érted, mer elsiklottál egy aprócska tény felett

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 21:28:00

@hagyma: továbbá az albán rigó akkroa, mint máshol a strucc, csak ügyesebben repül.

igazságos 2013.04.15. 21:30:54

@hagyma: albániában a legjobban a rigótojásnak örülnek

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 21:35:06

@hagyma: Sőt, ott nem csak fekete-, meg sárgarigó van, hanem mindenféle.
Mégsőtebb- tavaly óta már metálszínű is.

England win The Ashes! 2013.04.15. 21:37:22

@hagyma: És a zusában hogy van? Ott a rigó nem tojást tojik, hanem Stingert? :)

2013.04.15. 21:38:17

@Rosszindulatú Vászka: továbbá az albán rigó akkroa, mint máshol a strucc, csak ügyesebben repül.

Vannak nemzetek akiken képtelenség túltenni! Annak idején a Szovjetunióban legyártották a világ legnagyobb mikrochipjét. Azóta sem érte utol őket senki!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 21:50:06

@Cicmen: Itthon sikerrel pályázunk a legkisebb diktátor címre!

@zsiráfffff: Kis ember nagy bottal jár :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 21:57:57

@ColT: nem nem, ezt rosszullátod. Nem kicsi. Inkéább fogalmazzunk úgy, hogy nem bántóan magas.

England win The Ashes! 2013.04.15. 22:01:21

@Rosszindulatú Vászka: Ellenben saját bevallása szerint rosszak a reflexei.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 22:04:12

@Dr Jozef Vengloš: nem nem. Kiválóak, ez biztos. A legkiválóbbak.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 22:15:17

@Rosszindulatú Vászka: Magasságában korlátozott, hogy egy volt főnökömet idézzem.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 22:17:24

@ColT: nem, nem. Ő nem korlátozott. Sőt, korlátlan.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.15. 22:21:45

@Rosszindulatú Vászka: Nana! Attól függ, miben... Mert van, amiben korlátozott :S

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 22:23:46

@ColT: nem, nem. Ojan nincs. Azt csak a Haza ellenei terjesztik.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 22:27:48

"Törpének óriás,
óriásnak törpe,
playboynak téboly,
egyenesnek görbe."

England win The Ashes! 2013.04.15. 22:33:22

@Rosszindulatú Vászka: Hát pedig szt mondta, hogyaszongya: "Nem vagyok egy bajnok. Rosszak a reflexeim. Egyszer elütött egy autó, amit két pasas tolt."

Rosszindulatú Vászka 2013.04.15. 22:34:18

@Dr Jozef Vengloš: ebből is láccik, mennyire naccerű nagy hatalmagos ember, hogy ennyire udvarias. Hát nem? De. Naugye, hogy ugye.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 22:38:55

@Dr Jozef Vengloš: "Akinek nincs humora, mindenre képes."
Woodynak van.

England win The Ashes! 2013.04.15. 22:39:29

@Rosszindulatú Vászka: És ez?

"Elmentem egy masszázsszalonba. Sajnos önkiszolgáló volt."

:)

England win The Ashes! 2013.04.15. 22:40:38

"Nem vagyok nagy ivó. Szilveszterkor két martini után megpróbáltam elrabolni és Kubába téríteni egy liftet."

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 22:42:22

@Dr Jozef Vengloš: "Ha nem lennének zsebtolvajok, úgyszólván nem is lenne szexuális életem."

England win The Ashes! 2013.04.15. 22:43:09

@agresszív kismalac: "Veszélyes környéken lakom. Ahányszor becsukom az ablakot, mindig odacsukom valaki kezét."

Mylady 2013.04.15. 23:10:03

@Dr Jozef Vengloš: Ez nagyon durva. Én teljesen kiakadtam rajta.

England win The Ashes! 2013.04.15. 23:16:31

@Mylady: Nade ez most így hogy? Az óra kicsivel több, mint négy óra versenyidőt mutat, a legjobbak két óra pár perc körüli időt tudnak, szóval ilyenkor már csak az amatőr futók érkeznek a célba. Mi volt akkor a célja ennek az egésznek?

Mylady 2013.04.15. 23:32:22

@Dr Jozef Vengloš: Szerintem a mennyiségre ment. Az amatőr versenyeken 3:30-4:30 között várható tömeges befutás.

Mylady 2013.04.15. 23:33:35

@Mylady: Mármint úgy értem, az amatőrök között (mindegy, milyen versenyen)

@Rosszindulatú Vászka: Vagy nem ezért :)

England win The Ashes! 2013.04.15. 23:45:03

@Mylady: Jó. Akkor viszont miféle biztonsági ellenőrzés van arrafelé? Itt pl. a célhoz közel már csak jeggyel lehet tartózkodni, a belépésnél pedig motoznak.

Ezek után vasárnap gondolom ugyanaz lesz, mint tavaly az olimpián. Mármint hogy hozzák a szkennereket meg a csipogó kapukat, ahogy a reptereken is látod, aztán a hadsereg végzi a kontrollt.

England win The Ashes! 2013.04.15. 23:46:25

@Rosszindulatú Vászka: Nem-e??? Nézd meg Virént, micsoda macsó szakálla volt. :)

England win The Ashes! 2013.04.15. 23:49:04

Ezek után viszont lehet, hogy itt könnyebb lesz regisztrációhoz jutni.

Igaz, valahogy ennek nem igazán örülök.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.15. 23:59:53

@Mylady: Az én tömegemnek legalább nyolc óra kellene.

England win The Ashes! 2013.04.16. 00:06:19

@Rosszindulatú Vászka: Jól van, azért tíz kilométeren már nem tanácsos túl sok súlyt cipelni. Pláne negyvenkettőn.

Különben meg leszarom. Jövőre ndulni akarok és kész. Ja, és be is akarom fejezni. Mi több: meg is teszem, a kutyamindenitnekije! :)

tengerisün 2013.04.16. 00:41:13

A matracot nekem/nekünk sikerült megvenni. Nem hinném, hogy magyarázatra szorul, hogy az ágyat rendeltetésszerűen alvásra használjuk és a "kettőnk súlya" pedig azt jelenti, hogy a kettőnk súlya összesen. Az ágykeretünkkel nincs probléma, asztalos készítette, megrendelésre. 140*200-as ágy számunkra elég, de egyenlőre nagyobb nem is férne el a hálószobában akkor sem ha szeretnénk. És nem skótok vagyunk, hogy a matracon spórolunk, de bizonyára a kommentelők többsége sem rendelkezett korlátlan bankszámlával, 2x évesen. Ez a matrac fajta, nem a legolcsóbb fajta, de nyilván kitalálható, hogy nem is a legdrágább. Csak arra vágytunk, hogy a kifizetett összegért cserébe, egy használható matracot kapjunk, vagy tévedni ember dolog elven, legalább normális, gyors ügyintézést és új matracot a lehető legkevesebb kellemetlenséggel. Szerintem ez nem nagy elvárás főleg azok után, hogy 9 hétig vártunk több-kevesebb türelemmel. A törvény bemásolást köszönöm, már beszéltem a fogyasztóvédelemmel is, ők is ezt mondták. Azon kívül, hogy a matrac minősége pocsék, nincs magyarázat arra, miért van úgy "összeesve" mint a képen is látszik.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 00:44:18

uja terrorista tamadas erte az egyesult allamokat, a hazamat
dogojjenek meg a gyilkosok

nyolc eves gyerek is az aldozatok kozott

England win The Ashes! 2013.04.16. 00:50:18

@hagyma: Bármibe lefogadom, hogy észak-koreaiak voltak.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 00:54:27

@Dr Jozef Vengloš: cinizmusod gecisegre hajaz
mondjuk nem a Te 8 eves fiad halt meg
es nem a Te labad repult el
akkor leszek cinikus
remelem a kovetkezo angliaban lesz

England win The Ashes! 2013.04.16. 00:58:38

@hagyma: Ebben mi volt a cinizmus, köcsöggyáros? Olvass vissza, ha nem megerőltető, feljebb van pár kommentem, ami a véleményemet taglalja.

Más: talán ellenőrizni kéne a nézőket, ahogy azt pl. errefelé szokás, nincs-e véletlen náluk kés, pisztoly, semtex satöbbi. De ez már csak amolyan magánvélemény.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 00:59:13

@Dr Jozef Vengloš: ja meg az eszak koreaiakat, ugy latszik nem orulnel, ha am,erika - es a britek- megakadalyoznak, hogy eszak korea ugy talalomra atomtoltetu raktakat lonenek ki
en komolyan jo sracnak gondoltalak, de annyira magyarosan gondolkozol
amerikaban minden szar es szegeny eszak korea...
nem igazan ertem
amugy nem, tuti nem eszak koreai volt
valami fanataikus iszlam kocsog

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:00:03

@hagyma: Honnan veszed, hogy arabok voltak? Kilencvenhatban Atlantában sem arab robbantott az olimpiai parkban.

en.wikipedia.org/wiki/Eric_Robert_Rudolph

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:01:04

@Dr Jozef Vengloš: mi?
a hozzaszolas egyertelmuen arra hajaz, hogy amerika okot keres eszak korea megtamadasara es ezt Te ugyanolyan jol tudod, mint en
foglalkozz es apolgasd igit

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:05:49

@hagyma: Ugyan, nem kell itt az aréna. A madridi vonatrobbantásnál kire akarták kenni az egészet? Az ETÁ-ra. Aztán nem ők voltak. A kormány leszarta, hiába magyarázták, hogy a baszkok más típusú huzalt használnak (alumínium helyett rezet - vagy fordítva), csak kenték a szart.

Szinte tuti, hogy itt is keresnek majd egy bűnbakot (csoportot, országot), akin elverhetik a port. Az igazi tettes(eke)t meg majd szép titokban intézik el.

Továbbá, mint fentebb írtam, kurvára dühös vagyok, mert így a jövő évi LM-ra magasabb adrenalinszinttel mehetek.

És igen, meglepődhetsz, de az áldozatokat is sajnálom. Nem azért, mert gyerek is van köztük, pusztán azért, mert nem így kellett volna történnie.

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:08:59

@hagyma: És? Nem keres?

Nehogy félreértsd: egy szóval sem mondtam, hogy megrendezett volt az egész, csak nem lepődnék meg, ha végül ez a forgatókönyv jönne ki belőle.

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:11:19

@hagyma: Aha, szóval nekem ne legyenek előítéleteim, neked viszont lehet.

Célt ért a mondatom, pedig azt hittem, más csap le rá.

Mindegy, pár nap múlva okosabbak leszünk.

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:13:27

@hagyma: Ja, ki ne felejtsem: én ugyan cseppet sem sajnálom a KNDK-t.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:16:12

@Dr Jozef Vengloš: nem , nem keres a meret nem eleg egy haboruhoz, meg ha kim dszing jong kovette is volna el
nem errol szol a tortenet
ez egy terror akcio volt, szinte biztos
sot sokkal tobb aldozat is lehetett volna
eszak korea mas tortenet
van par orszag, amelyik nem szeretne ha eszak korea elkezdene atomtolteteket lovoldozni
nem csak az USA
van par orszag aki leszarja
mint peldaul magyarorszag

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:22:09

hogy a tokombe jutottunk ide a matractol????????
az en matracom extra
bar kurva draga volt

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:27:03

@hagyma: Nomost engem nem érdekel, hogy Magyarország leszarja-e vagy sem, én nem teszem, mert ugye némi fogalmam van egyrészt a radioaktív sugárzásról, másrészt a légáramlatokról.

Terrorakció volt: nem szinte biztos, hanem kábé ezer százalék. Hogy ki tette, majd megtudjuk. Lehet, hogy egy olyan betegagyú, mint az Atlantában robbantó (lásd fentebb a linket), lehet, hogy nem. Morbidnak hangzik, de nem vall profi bombakészítőre a robbanás, a felvételeket nézve kicsi a detonáció és a füst mennyisége is kis mennyiségű töltetre utal (szerencsére, még mielőtt ebbe is belekötsz). Ez alapján, bár továbbra sem zárható ki, de nem tűnik szervezett csoportnak az elkövető, sokkal inkább magányos farkasnak (esetleg két-három fős tímnek). Aki(k) lehet(nek) akár muszlimok is.

Mindenesetre meg lennék lepve, ha al-kaidások tették volna (mégegyszer: azt, hogy muszlimok, el tudom képzelni). Túl amatőrnek tűnik a kivitelezés. Ismét leszögezem: SZERENCSÉRE.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:33:12

@Dr Jozef Vengloš:
szerintem is, foleg ha 09.11.-hez nezzuk vagy a londoni metrorohoz, vagy a a spanyolhoz annak tunik
azert van legalabb 2 halott, es nagyon sok serult, sokan elvesztettek a vegtagjukat, tehat ne petardarol beszeljunk
2 robbant, egy nem de robbant volna ha megoldjak
en most ugy gondolom terrorakcio volt, tehat nem valami aaerikai idiota kovette el, de meglatjuk

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:36:02

egyelore a szkemberek is ezt gondoljak, akik megszolalnak
al-kaidas is lehet amator, bar nem volr=t ez annyira amator
nem csak az a profi ha megolnek 2000 embert
bizony, oda be kellett juttatni a cuccot, valoszinu megelozo napon

England win The Ashes! 2013.04.16. 01:46:28

@hagyma: "bizony, oda be kellett juttatni a cuccot, valoszinu megelozo napon"

Olyan nincs! Itt legalábbis ellenőrzik az útvonalat (már bejelentették, hogy a bostoni eset miatt még egyszer), a célnál pedig tudtommal extra ellenőrzés van belépéskor, nehogy a versenyzőket megdobálják vagy másképpen inzultálják. Mert ugye nem csak amatőrök indulnak, hanem profik is.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 01:53:18

@Dr Jozef Vengloš: hat egy szemeteskukaban elozo ejjel elhelyzett bomba?
nem tudom
robbantottal a szemetleadak, embereket oltek akarhogy is csinalatak es akarkik is voltak
robbantottak mar mindenhol, londonban, madridban stb stb stb
az tok mindegy hogy profik futnak vagy amatorok
emberekrol beszelunk

England win The Ashes! 2013.04.16. 02:05:43

@hagyma: Ilyen esetekben a kukákat is átvizsgálják. A londoni metróban pl. épp ezért nincs egy sem 2005 óta, mert potencionális veszélyforrás.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.16. 02:11:25

@Dr Jozef Vengloš: 2005 ota
mostamtol valoszinu a bostoni maratonin is megneznek midnen kukat e az elet
maholnap megnezik az enyemet is

gabors 2013.04.16. 02:22:28

@Dr Jozef Vengloš: akkor amikor a nyertesek jonnek meg megy a kormanyzo meg gratuala 2 oraval kesobb altalaban mar mehetsz ... voltam New Yorkban tobbszoros igen bazi nagy biztonsag a befuto elott es alatt de 2 oraval kesobb mar kozel sem siman odalehet jutni a celvonalhoz so talan meg tribunhoz is

ez is lehetett az oka akkor tortent es nem VIP idoben... igy is nagyon nagy szemetseg akarki vagy akarkik is tettek...

gabors 2013.04.16. 02:29:57

@Dr Jozef Vengloš: ez nagyon konnyen lehet hazai ...

ma kellett a tax-et fizetni

patriot's Day/Week a fuggetlensegi harc kezdete aprils 19... Oklahmoa City robbantast is pont igy idozitettek.

Wacko elbaszott FBI tamadas is ezt a kulonbozo "patriot" csoportok neonaci, milita tipusok szeritik az ilyen fontos napokat.

Az egyesult allamokban tobb terrortamadasnak minositett dolgot kovettek el hazai terroristak mint kulfoldiek ... Okalhoma City ha jol emlekszem 168 20-nal tobb ovodas !!!

kozel sem egyertelmu hogy arabok avagy al-kaidasok voltak eszak korea sem igen valoszinu

egyenlore semmi konkret bizonyitek nem mutat sehova TV/Internet/Radiok szerint.

gabors 2013.04.16. 02:36:57

@Dr Jozef Vengloš: ezzel a mostani ismeretek alapjan egyetertek mint irtam boven elfordulhat hogy semmilyen arab vagy al-kaida sem lesz ... az idozetes nagyon is az ugynevezet "patriota mozgalolmra hajaz" ezt mar tobb szakerto is az egyik valoszinu lehetoseg mint az Oklahoma-it is volt katonak muve volt de az lathaton atgondolt jol szervezett akcio volt rettenetes eredmennyel a ket robbanst videon lattam most mar tobbszor es szinte hihetetlen hogy egyenlore csak ket halott van (oruok ennek!!)

England win The Ashes! 2013.04.16. 02:37:05

@gabors: Vagy úgy, ezt nem tudtam. Londonban pl. eléggé ügyelnek, hogy ne lehessen csak úgy odaférkőzni. Olvasom, hogy a futóknak előre meg kell jelölniük, hol akarnak a rokonokkal találkozni a verseny után, sőt, a célbaérés után kábé negyven perc múlva történhet mindez, biztonsági okokból.

Tavaly a királynő juileuma alatti rendezvényekre is kapukon át lehetett bejutni. Nem volt motozás, mert milliós volt a tömeg, de a gyanúsnak tűnő táskákat átnézték, ezen felül a tömegben rengeteg egyenruhás és civilben levő rendőr volt.

"igy is nagyon nagy szemetseg akarki vagy akarkik is tettek..."

Ez vitathatatlan, és remélem, hogy ki is derítik, kik voltak valójában az elkövetők.

gabors 2013.04.16. 02:50:37

@hagyma: ez nem valoszinu a hirek szerint azt a reszt kutyakkal vizsgaltak at a verseny elott es a kozvetlenul a befuto elott..

valoszinuleg ezert ezutan kb 2 oraval tortent minden mert addigra a fontosabb vedett szemelyek mert elmentek !!!

gabors 2013.04.16. 03:10:16

@Dr Jozef Vengloš: tudom sogorom a london met police-nal nem is alacsony pozicioban van meselt egy ket esetet meg hogy mikre is szamitottak es gondolom azokat amik meg titkosak nem ... O a westminster egyik bejeratanal volt a fonok megmuttata mert voltunk par honappal kesobb arrafele ... ja ez a wedding volt bocs...

komolyan, O volt aki Wihehouse halalat jelentette be a TV-n mert O volt aznap az ugyeletes akarmi. mi kb 3-oraval tudtunk mert a felesegem huga felhivott minket sot azt is hogy alkohol mergezes volt aztan honapokig ment hogy nem ivott stb.

Es van sokeves tapasztalatom hogy mi tortenik az ENSZ kornyeken a kozgyules heteiben es hogy hogyan fejlodott ez biztonsagi dolog nincs 100%-os biztonsag ...

Amerre a kocsisorok mennek szo szerint leszerlnek minden szemetkukat, postaladat mindent amit el tudsz kepzelni hogy valamit belel lehetne tenni. Minden aknafedot leheggesztenek es megjelolnek ... 1st sugarut lezarva a soszorokent is hasznalt nagy bazi teheratukkal blokkolnak mindent tele homokkal ezek a tovabbi barrikadok elott vannak .. utobbi 2-3 evben meg APC is van

Ja minden kocsit (mert a dolgozok es diplomatek akkor bent parkolhatnak) egyenkent bombakereso kutyaval is vizsgalnak vegig (normalisan nem)

Es ehhez jon meg a kulfoldi elnokok sajat biztonsagi emberei ... tavaly vagy tavalyelott a torokok rendesen birkozasba mentek az ENSZ sajat biztonsagiakkal meg fegyvert is rantott ez egyik (volt video de letoroltettek)... mert a a fo torok egy masik ajton akart atmenni mint ami elore le volt beszelve

ismerosom aki ott volt sot voltak videok is par napig rendes orditozas fizikailag egymasnak mentek persze az ENSZ-sek jartak rosszabbul..

gabors 2013.04.16. 03:22:41

CNN-en most eppen valami "person of interestrol" beszelnek aki maga is megserult ... ha igaz akkor kb az a tunik egyre valoszinubbnek hogy kesobb telepitettek de meg az sem biztos hogyan robbantottak fel a bombakat illetve nem mondjak....

most mar harom halott van

vénszivar 2013.04.16. 06:34:42

Részvétem a vétlen áldozatoknak!!!

ááámerikának, újra van "oka" a gyilkolászásra, idő kérdése s meg is teszi. mert olyan fejlettek...

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 07:44:54

ja, nem mostan a robbantás van.
kissé lesokkolt...

Tisztviselőtelep 2013.04.16. 07:51:35

Minden rosszban van valami jó, csak meg kell találni.
Amikor lerombolták a WTC tornyokat 2 helyet máris előre lépett a kékes-hegyi kilátó - a magassági rangsorban ugye.

be positive

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 08:37:26

@Dr. Körömlakk ®: Mondjuk ezt sosem értettem, hogy ha valami terroristának baja van egy rendszerrel, akkor miért nem azokat a politikusokat irtja ki, akik azt csinálják...

...mert ártatlanokat rohadt könnyű, csak attól nem változik semmi, mert a poliltikusok annyira nem szoktam könnyeket hullajtani pár futóért :S

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 08:41:16

@ColT: mer most mér is, mit nem értesz? Tán a politikások nem ártatlanoakt gyílkolnak meg gyilkoltatnak, hanem csak másik politikásokat? Naugye.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 08:46:20

@Rosszindulatú Vászka: De, csak őróluk mindenki tudja, hogy nem "nemes célért" küzdenek :D Mondjuk persze, ugyanakkora eséllyel az a nemes, mint a terror istvánoké, ami szintén csak attól függ, honnan nézzük...
Valójában meg egy fassssság mind a kettő.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 08:51:55

@ColT: naklátod. Hát így megy ez. Hogy ki terrorista, avagy partizán, vagy netántán hős, az meg csak és kizárólag a hálátlan utókor, illetve a sajtójának a függvénye. Ez van.

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 08:57:09

@ColT: egyetértek. a világ működésképtelen. az utcán is a gyengét, mega zártatlant báncsák, így megy ez.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 08:58:20

@Dr. Körömlakk ®: már én kérek elnézést, de csak a nagyon ostoba, buta ember kezd ki a nála erősebbel.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 08:59:23

Nesztek, kis szemelvény a nagyúri háború szabájairól. Mostan úgyis megin divatos ez a kerekasztal lovagjai sztori.

"Arthur durva szabálysértéssel kezdte és továbbiakkal folytatta. Az elsõszabálysértés az volt, hogy nem várta meg a támadás szokásos idõpontját.Reggeli után kellett volna felvonultatnia seregét Lot seregével szemközt, aztándéltájban, amikor a csatasorok annak rendje és módja szerint felálltak,megadnia a jelt az ütközet megkezdésére. Miután megadta a jelt, lovagjaival Lotgyalogosait kellett volna megtámadnia, Lot lovagjai meg az õ gyalogosaittámadták volna meg.Ehelyett éjnek idején támadott. Sötétben, csatakiáltással - szégyenletes,úriemberhez nem illõ taktika - rohanta meg a felkelõk táborát.Összedûltek a sátrak, lobogtak a fáklyák, villogtak a kardok, a csatakiáltásösszevegyült a meglepetés sirámaival.Mesteri kezdet volt, siker jutalmazta. A kezdeményezést végig a kezébentartotta. Az õsöregek lovagsága egyenként tört utat magának az elpusztulttáborból. Sikerült páncélos alakulattá egyesülniök - amelyik számban még mindigtöbbszörösen felülmúlta azokat a páncélosokat, akiket a király fel tudottvonultatni ellenük -, de meg voltak fosztva szokott fedezésüktõl, agyalogosoktól. Nem volt alkalmuk csatasorba állítani katonáikat, harcosaikvezérek nélkül maradtak. Arthur a saját gyalogosait Merlin vezetésével vetettebe a tábor körül folyó gyalogsági ütközetbe, õ maga pedig lovagjaival magukat akirályokat szorongatta. Megfutamította õket, majd megállás nélkül üldözõbevette. A királyok meg voltak lepve és fel voltak háborodva e lovaghoz nem illõmerénylet miatt, sértésnek vették, hogy megtámadják és kétségtelenül le akarjákmészárolni õket, mintha egy bárót is csak úgy meg lehetne ölni, mint egyangolszász jobbágyot.A király második szabálysértése az volt, hogy a gyalogosokat elhanyagolta.Hagyta, hogy a háborúskodást intézzék el maguk közt. Neki a vezérekkel voltelintéznivalója, s ahogy hajnalodott, egyre nyilvánvalóbbá lett, hogy fütyül aszabályokra.A Tizenegy Király ugyanis védõfalat rögtönzött a gyalogosokból, hogy e mögöttvárja be Arthur rohamait. Arthurnak e halálra rémült embereket kellett volnamegtámadnia, s iszonyú mészárlást végeznie soraikban. De Arthur egyszerûen nemvett róluk tudomást. Úgy vágtatott keresztül a gyalogságon, mintha nem islennének ellenségei, és egyenesen a páncélos magvat rohamozta meg. A gyalogosokhálásan fogadták ezt az irgalmasságot. Úgy viselkedtek, mintha nem tartanákdicsõségnek, hogy meghalhatnak Lothianért."

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:01:59

@Rosszindulatú Vászka: OIK, értjük. Ettől függetlenül ugyanúgy hülyeség tök random embereket felrobbantani egy hót másik országban, mint a BKV sztrájk.

@Dr. Körömlakk ®: +1.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:06:34

@ColT: ha úgy nézed, ez pont az a viselkedéskultúra, meg üzenetjellegű prolivircsaft, mint a flesmob, meg a figyelemfelkeltő falkásodás nevű olcsó reklám biznicek. Egyenes következménye a nyakló nélkül ránkzúdított bulvárhírműsoroknak.

Nagyon fles, de ha belegondolsz abba, hogy ha az egységsugarú proli nem a tévéhíradóra zabálna esténként friss vérre áhitozva, hogy megnyugodva emészthessen, akkor ezek a robbantgatások sem volnának, mer okafogyottá válnának.

Azazhogy ez igenis a mi civilizációs és kulotúsális sallangunk, az életvitelünk folyománya, mi termeltük ki ezzel a nagy szólás- és hírszabadsággal, ami mostanság átcsapott erősen szaabdosságba.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:07:41

@Dr. Körömlakk ®: nem mondtam, hogy jó. Ez van. Nem törekvés, hanem jelenség.

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 09:08:39

@Rosszindulatú Vászka: ebbe sok igasság van. ezérasztán nem nézek híradót meg minden. ügyes vagyok?

Manyecska 2013.04.16. 09:17:46

@Rosszindulatú Vászka: ..ez valami beteg állat lehetett:(( ...De hogy mért nem tudták megelőzni? simán olyan érzésem van mint a tornyoknál:(( .. ????

Manyecska 2013.04.16. 09:18:49

@Tisztviselőtelep: hülye vagy. De nézd a pozitív oldalát, első lehetsz köztük..

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:23:48

@Rosszindulatú Vászka: azám, ez igaz.

Ellenben olvasgattam régebben a témában, és kiderül, hogy az erőszakos cselekményekkel felhívott figyelem a legritkábban éri el a célját. Komnkrétan sosenem.

Ami terrorista csoport eddig célt ért (nem sok van), az politizálással tette azt.

Mondjuk ez be is látható, hogy amíg a politikusok a saját akaratukat érvényesítik, nem a választókét, addig tök mindegy, hogy a választókat felrobbantod-e azért, amit a "vezetőik" elkövetnek valahol máshol.
Amíg a saját bőrükön nem érzik, addig nem változik semmi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:24:55

@Dr. Körömlakk ®: Én nézek, de mostanában inkább a full érdektelenségbe fullad, meg a fejem fogom tőle.
Amikor elkezdett durvulni az Észak-Koreai konfliktus, akkor az m1-en pl. egy büdös mondat nem volt róla! Ez azért már durván népbutítás.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.04.16. 09:26:32

@Rosszindulatú Vászka: Hát, ja. Lakat Karcsi bá'ra is rászólt süldőkorába' az egyik öreg hátvéd, mikor már félpályánál megtámadta az ellenfelet:
-Lakat, mit csinál? Eddig mi támadtunk, most ők jönnek.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:28:33

@Manyecska: mind állatok vagyunk. És nem a tettes a beteg, ahnem a egész társadalom, ez pedig, a robbantás nem a betegség, csakcsupán a tünet.

@ColT: bizony. Ahogy a tüntetés és mindég ebenguba, mindég. Érdemes elméjedni Gandhi mester szellemi hagyatékába, mer nem volt buta ember. Hibátlan se, de nagyon ravasz és különleges abba is, hogy következetes. Nemeg, hogy szervezett tüntetéssel eddig csak neki sikerült bármit is elérnie. No persze többször be is törték közbe az okos fejit, meg hát ne volt vértelen a hirigje. De megcsinálta.

Atörökk 2013.04.16. 09:28:40

@ColT:
Mert a fene tudja csak, pontosan mi is a helyzet Észak-Koreában. Ha a fegyvergyártóknak épp az az érdekük, hogy Amerika megint ellődözzön pár milliárd dollár ára patront, akkor biztos be fognak róla számolni, hogy micsoda életveszélyes tömegpusztító, stb. fegyverei vannak Koreának. Ha ez még nem érdek, akkor pont leszarják, mi történik ott. Gondolod, hogy a mai technikai fejlettség mellett Amerika nem tudja pontosan még azt is, hogy egy korei katonának hány pár tartalék cipőfűzője van?

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 09:28:46

@ColT: én nem nem és nem... rájöttem, így sokkal jobb. a dolgok akkor is megtörténnek, ha nézem, és akkor is ha nem. de így legalább nem parázok feszt. szarok én mán bele.

England win The Ashes! 2013.04.16. 09:29:13

@Manyecska: Hát ez az! Pont a kukákat nem nézik át? Egy jó szimatú kutya simán észrevette volna.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:30:11

@agresszív kismalac: bizonyám. A minta ugyanaz, na ebből is kiviláglik, hogy az egész túlhájpolt és hazug lovagi kultúra egy nagy humbug :)

Manyecska 2013.04.16. 09:30:13

@Rosszindulatú Vászka: majd ha felkötik/elaltassák injekcióval remélem nem lázong ellene:( Az is csak a tünet lesz..

Atörökk 2013.04.16. 09:30:49

@Dr Jozef Vengloš:
Ugye? Nem beszélve egy jó szimatú hajléktalanról.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:31:42

@atörökk: +1

@Manyecska: nem, nem. Az a tüneti kezelés lesz. Meg a sok prolikoknak a kussoltatás, hogy lám csak, lám, a probléma kezelve lett. Pedig nem.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:34:29

@agresszív kismalac: Hülyék ezek.

@Rosszindulatú Vászka: Meg más kérdés, hogy miért nem volt vértelen.

Mondom, másik kedvenceim a strájkok, pl. megáll a BKV, aminek a fejesei szolgálati autóval járnak. Hol zavarja őket, hogy a pórnép nem tud buszozni...

@atörökk: OK, de attól még a közhíradóban illene megemlíteni.
Illetve, a koreaiak maguk nyomják a saját propagandájukat. Nyilván egy világméretű izét nem tudnak kirobbantani, de attól még nem repesnék még egy háborúért.

@Dr. Körömlakk ®: :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:38:31

@Rosszindulatú Vászka: Igaz, de legaább nem etetnénk a bűnözőinket. Luxus.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:39:10

@ColT: jaja. Az a proli, akit kibasztak a munkahejéről, mer nem tudott beérni időbe, nem nagyon fog szolidálisan gondolni a veszteséges vállalat eltartott dologtalan dolgozóival.

Atörökk 2013.04.16. 09:40:43

@ColT:
Ha a nemzetközi sajtó nem venné át a propagandájukat, nem nyomatnák, ennyire egyszerű. Egyébként meg az egész kb. vihar a biliben.
Engem jelenleg jobban érdekel, hogy idén Szekszárdon jó legyen a körte-termés :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:42:24

@ColT: namost konrétan a börtön, mint ojan sztem egy érdekes mutáns keverék maradványa a középkori toroló-büntető és a liberális átnevelő intézményeknek. Tökre hagymázas bölcsészábráns. A halálbüntetéstől való ódzkodás meg szintén kultúrális sallang és felelősségterelés az elelnzése.

A demokrácia is erőszak társadalom, ezzel azért együtt lehet élni. A beteg álalt meg ki kell lőni a falka érdekében. Nincs ezzel semmi baj. A gond az, hogy ki dönti el, ki a beteg állat.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:44:31

@Rosszindulatú Vászka: Pl.

@atörökk: Ö, ezek idióták. Ha nem vennék át, és olyanja van a Kim Dzsong Unokának, akkor is felrobbant valamit. Szerintem ők leszarják.
Igen, valszeg a hadseregüket simán fel lehet morzsolni, de az atommal nagyobb kárt okoznak (még ha nem is atombomba, csak piszkos, vagy vegyi, ami kb. bárkinek lehet), illetve láttunk már abban a térségben gerillaháborút, ami nem jó dolog.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 09:45:30

@Rosszindulatú Vászka: Meg hogy azt a saját céljaikra használnák fel a legtöbben, főleg itthon.

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 09:46:31

a matracról beszéljetek, mit csináljátok itt a hisztériát?

nekem egy kurvára nem állandó alvásra készített rökamié az ágyam 12 éve. rémszar. de megszoktam.
mikor azomban a barinőm 160 000 ft-os matraccán aludtam nemojanrégen, jót aludtam, de reggel még a szempillám is sajgott.
kókuszt meg a sütibe teszek.
így foglalnám össze a lényegi pontokat.

Atörökk 2013.04.16. 09:49:36

@ColT:
Igen? Hol robbant fel? A fővárosban valami levesbárt? Hagyjuk már...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:54:34

@Dr. Körömlakk ®: jaja. Matrac. A börtönbe példul nem adnák matract.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 09:55:48

akárhogyis nézem, a világot már megint nem mink fogjuk megváltani, így aztán pöföghetjük az okosságokat naphosszat, de a lepkefingnak több hatása van a világra.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:59:53

@zsiráfffff: nem is az a cél. Ez a selejtes, alávaló és hitvány Világ ott rohaggyon meg, ahol van, én már rég levettem róla a kezem.

Atörökk 2013.04.16. 10:08:22

@Rosszindulatú Vászka:
Jaja. Mivel ilyen hálátlan ez a világ, megyek és lángba borítom a sarki jáccóteret.

Mylady 2013.04.16. 10:14:22

@agresszív kismalac: Az már gyaloglás, vagy inkább vánszorgás. Ez meg FUTÁS, helló!

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:15:17

@atörökk: ne legyél már ennyire barbár!

Előtte mindenképpen tiporjad össze a várakat a homokozóba, meg verjed ki a kis pondrók keziből a fagylaltot, és gáncsold el a terhes nőket. Legyünk már igémyesek a picsábamán! aj sé ne feledd el kiszúrkálni a tűzoltóautók kerekeit senem, ez fontos!

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:15:19

Nem lennék most görög, Marathónt most bosszúból biztos bombázni fogják.

Atörökk 2013.04.16. 10:17:40

@Rosszindulatú Vászka:
A népsortot is elszedem az apukáktól, és elrontom a környékbeli tűszcsapokat, ígymán jólesz?

@Egyéves Önkéntes:
:xDDD

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:21:54

@atörökk: Érdekes egyébként a cnn.com-on hatalmas betűvel kiírva, hogy 3 halott, 144 sebesült.

kicsit lejjebb, apró betűvel:
Iraq bombings kill at least 42, wound 257

nyilván ezek már nem olyan fontos emberek mint a fentiek...

Atörökk 2013.04.16. 10:24:33

@Egyéves Önkéntes:
Kb. erről beszéltem pár kommenttel feljebb.

Ahol gyalulnak, ott forgács is hull. Belföldön és külföldön egyaránt.

igi1 2013.04.16. 10:26:02

@Mylady: megint nem értesz hozzá

a futásnál a maraton gyaloglás, az igazi futó nem fut aszfalton

a futásnál ott a legjobb futni, ahol szintkülönbségek vannak, pl. hegyről - völgybe fel és le.

ez az igazi futás, aszfalton futni nem cucc

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:26:28

@atörökk: ja, nem olvasok, csak írok. :)

és persze Irakban sem én kavartam a szart.
se nem te.

Afganisztán is hosszas bombázás után elérte azt, hogy visszajutott oda, ahonnan jött, a világ ópiumának 90%-a onnan jön.
Sikersztori, na! :)

igi1 2013.04.16. 10:27:07

@Dr Jozef Vengloš: az albánoknak tuti nincs pénzük bombára

azok magukat égetik fel

:)

Atörökk 2013.04.16. 10:30:47

@igi1:
Könyörgöm, egy, legalább egyetlenegy dolgot mondj, amit nem tudsz jobban mindenki másnál.

@Egyéves Önkéntes:
Jaja :D
De legalább ezzel párhuzamosan Irakba exportálták a demokráciát és a békét, már csak hetente átlag néhány alkalommal vesznek a népek revansot egymáson gépfegyverrel, és most már köz- és kereskedlemi intézményeket is csak igen indokolt esetben robbantan fel, amióta megmonták nekik, hogy az csúnya dolog :)

Ifj. Pikáns Valentin 2013.04.16. 10:30:52

@hagyma: Ha neked egyesult allamok a hazad, akkor ne ird verd a nyalad, hanem egy egyesult allmokbeli homáron.

Nem kell baszogatni senkit es akkor nem utnek vissza.

Vagy az rendben van, amig ti szopatjatok a vilagot. Amikor meg visszanyal a fagyi, akkor hiszteriazol.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:33:21

@atörökk: úgy, úgy! Az jó lesz, én precíz munka híve vagyok.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:33:38

@atörökk: Amerikai elhozta a félelem nélküli boldogságot határain belül és kívül egyaránt.

@igi1: honnan tudod, próbáltad már? :)

igi1 2013.04.16. 10:34:17

az igazi futónak rangon aluli maratonozni, megvetendő, igazi futós berkekben

több órás futás, hatalmas, vagy minél több szintkülönbség, hegyeken-völgyekeen át, ez az igazi élmény

többször hallottam már ezt, hogy egy magára valamit is adó futó nem alacsonyodik le a maratonhoz :D

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:35:05

@igi1: :)

Szegény Zátopek, ha tudta volna, hogy nem igazi futó, nem erőltette volna magát annyira, hogy egy héten belül megnyerje az 5000m-t, a 10000m-t meg a maratont.

(Amit te írsz, olyan is van, azt terepfutásnak nevezik.)

igi1 2013.04.16. 10:35:26

@Egyéves Önkéntes: mivel kérdés volt, nem állítás, ezért most nem jött össze a kekeckedésed :D

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:36:08

Szarvasűző kupára kell menni, ott nincs robbantás.

És mindenki józan! :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.16. 10:36:09

Meccscsere a Mecseki úton. Kell-e mán a zsidózás vagy még nem unjuk kellőképpen a mostaniposztot? KI kell teljesednie, nem beszéltünk még eleget a nyugvófelületekről? Szaloncukrot mindenkinekkaraktert írhatsz még.

Ne pedzegessétek a témát, még bevonzzátok a hábborut!rhatsz még.

igi1 2013.04.16. 10:36:57

@Dr Jozef Vengloš: igen, na ez a pontoSCH-abb megnevezés

van futós ismerősöm, több is, mesélték :)

de mondom, a maratont semmire sem becsülik, attól még indulhat rajta, hogy legyen még több trófea

aki igazi terepfutó, annak a maraton nem játszik, még ha el is indul rajta

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:37:35

@igi1: jó meglátás. Nekem is rangon aluli és ciki volna a zolimpia, ezér inkább én itthon szoktam boxolgatni, meg öttusázni, meg triatlonozni. Mit égessem magam a sok amtőrőrel, meg minek stresszejjem őket? Hát nem? De. Naugye.

Atörökk 2013.04.16. 10:37:57

@igi1:
Na látod. Próbáld meg, hátha jó lesz.

@Egyéves Önkéntes:
Akkora hadsereggel, mint nekik van, könnyű minden félelmet eloszlatni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:38:19

@igi1: egyevesonkentes[kekec]index.hu :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 10:38:26

@igi1: az igazi futó az milyen? mer szerintem az az igazi futó, aki fut. a többi csak sznobéria.

lehet elkezedk gyúrni az ironmanre. még 10 év oszt akár két kilométert is le tudnék futni egyben.

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:38:39

@igi1: "az igazi futónak rangon aluli maratonozni, megvetendő, igazi futós berkekben"

Ezzel szemben az a szokás, hogy az olimpiákon a maratoni futás győztesének az aranyat a záróünnepségen adják át (talán tavaly kivétel volt), hogy az egész világ, beleértve tévénézők milliárdjait, ünnepelhessék.

Mi több, asszem 2006-tól ugyanez van a téli olimpián az 50km győzteseivel is.

igi1 2013.04.16. 10:39:03

@Dr Jozef Vengloš: indulhat rajta, de a futás szakmában nem szeretik a keveredést, meg az olyanokat, akik mindenen indulnak, válogatás nélkül.

ez olyan rivalizálós dolog, a maraton nagyobb nyilvánosságot is kap, mint a terepfutás

ezért szakmában a terepfutás a kemény és a menő

Manyecska 2013.04.16. 10:39:58

@igi1: ja, isteni volt a füredi dombokon futni 3 km-t, levezető délutáni edzésnél!:D Múltkor arra sétáltunk /tavaly nyáron/ hát majdnem köptem egyet:P..Idén is megyünk!:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 10:40:31

Ideaa új postot már!

@atörökk: Ha akár egy uránnal szennyezett bombát beszór egy kisebb rakétával Szöulba, akkor már elég nagy kárt okoz. Nem is anyagit, de sok embernek okoz szenvedést.
És mivel voltak atomkísérleteik, simán lehet valami kisebb atombombájuk.

igi1 2013.04.16. 10:40:42

@zsiráfffff: az igazi futó az, aki nem csak a futásért fut

de hiába magyarázok nektek, tudatlanoknak

@Dr Jozef Vengloš: lásd fent

a maraton nagyobb nyilvánosság, minden hülye elindul rajta, míg a terepfutás szakmabelibb, ott nem akárkik versenyezhetnek

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:41:34

@atörökk: Albánia is csak azért nem támadta meg USÁt, mert nem tudnák hová tenni a sokmillió hadifoglyot.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:43:11

@zsiráfffff: ugyan kérlek. Úrinő nem hogy nem fut, de még csak nem is siet. Soha. De soha. Meg külömbe is, akinek fontos, megvárja. Sőt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 10:43:15

@igi1: :D remegve várom a mesternő tudás mézével terhes szavai cseppenését! :D

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:43:20

@igi1: A terepfutáson is bárki elindulhat, ha leperkálja a nevezési díjat.

Ezt abból gondolom, mivel már abszolváltam ilyet. :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:43:29

@ColT: sokkal nagyobb kárt okoznak Szöülban, ha ledobnak két észak koreai agitátort, aki szocialista gazdaságtant tanít a helyieknek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 10:45:37

@Egyéves Önkéntes: :D
És akkor még nem is beszéltünk Matolcsy bevetéséről

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:45:51

@zsiráfffff: Az ironman az nem egy rockegyüttes? :)

Mylady 2013.04.16. 10:46:13

@atörökk: Ne reménykedj, nincs olyan.

@Dr Jozef Vengloš:
Jól értem, hogy a londoni maratonra készülsz? Hogy állsz vele? táv, iram?

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:46:14

@Rosszindulatú Vászka: Milyen igaz, már a remek hangú Gordon Sumner úr is megénekelte, hogy "a gentleman will walk but never run".

Igaz, ugyanott még másabbakat is mondott.

Atörökk 2013.04.16. 10:46:36

@ColT:
Szerintem inkább képregényeket olvass. Asterixet, ilyesmit :)

@igi1:
Te melyiket csinálod?

@zsiráfffff:
:xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (még 4753 :D)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:47:26

@ColT: azt, - mint különösen kegyetlen háborús cselekményt-, már tiltja a genfi konvenció

igi1 2013.04.16. 10:47:35

@Dr Jozef Vengloš: @Manyecska: ja és egyébként a terepfutásért többet kell valamivel perkálni is, itt nem konkrétan dombokra kell gondolni, hanem fel a hegyre meg le a hegyről :D

bár az attól függ, milyen terep, de a szintkülönbség a lényeg, minél nagyobb legyen

aki terepfutóként hírnevet szerez, több versenyen, azt a maratonos győzelemnél is jobban tisztelik

SZAKMÁBAN

merthogy ezek a versenyek nem kapnak nyilvánosságot, kizárólagosan szakmában terjednek a versenyek is, nem is nagyon lehet tudni, hol és mikor rendeznek ilyet

mivel általában ezeknél a versenyeknél külön szállásért is kell fizetni, sok van éjszaka is, töksötétben az erdőben :D

tehát kell tudni tájékozódni is

a kerékpározásnál is van ez, hogy maraton, olimpia, meg hegyen

a maraton van a köztudatba, a többség arra játszik

aszfalthon futás nem igényel semmit, csak szedd a lábad

igi1 2013.04.16. 10:49:11

egyébként egy csomó olyan versenyt rendeznek az országban, amiről fogalmunk sincs, egyszerű népeknek :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:49:32

@igi1: jaja. Meg például a böllér szakmába, aki rendesen és tisztán bök, azt jobban tisztelik, mint a vájárokat, meg a sakkozókat. Még a kolbásztöltők, meg a bélmosók is. Érdekes dolog ez.

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:50:19

@Mylady: Haladok. Viszont ahogy olvasom, semmi nem lesz belőle két hét múlva nyílik a jelentkezési ablak. Aztán sorsolás következik, októberre pedig szólnak, ha mehet az ember.

Magyarán az esély annyi, mint a lottóra. Esetleg úgy menne, ha valami jótékonysági szervezet égisze alatt jelentkeznék, de ők meg megkérik az árát. Tegnap találtam egy hirdetést az egyiknél, hogy tuti helyet biztosítanak, de 1750 font a beugró náluk (normál esetben olyan ötven körül van). Namost ezt a pénzt másra is el tudnám költeni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:53:07

Én nyáron majd átúszom a Balatont és utána a partján visszafutok Csillebércre fát vágni a tábortűzhöz.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:53:57

Az legtöbb él- és extrémsportoló önértékelési zavarokkal küzdő lelki és mentális sérült, ráadásul simán csak adrenalinfüggők. Kár volna ezt túlmisztifikálni. Hallod Igi?

Atörökk 2013.04.16. 10:54:09

@Egyéves Önkéntes:
A futás csak úgy érvénye, ha a hátizsákban viszed a fát, amit magad alatt ástál az esti tűzhöz.

igi1 2013.04.16. 10:56:47

@Rosszindulatú Vászka: most mé, mindenki mást szeret

van, aki szexelni, van, aki homározni, van, aki futni

most élhomározóként én is mentális lelki sérült vagyok?

na ugye!
:D

Mylady 2013.04.16. 10:57:15

@Dr Jozef Vengloš: A futoblogon tavaly(?) volt egy csaj, aki jótékonysági szervezet égisze alatt futott. Ott nem neked kell befizetni a lóvét, hanem össze kell gyűjteni. Ő is kampányolt rendesen, hogy meglegyen. Ha emellett döntesz, válassz egy tényleg jó szervezetet és hirdesd meg a futoblogon, a facebookon stb. Én biztos hozzájárulnék :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:57:21

@atörökk: A balcsiból (SLAP!) gyűjtök uszadékfát, mint az Apádra ütök-ben! :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:59:14

@igi1: nalátod, az is csak egy buta hobbi,a futkosás, pótcselekvés, mint a gyufacímke gyűjtés. Caak monynuk attól nem lesz valaki fizikailag rokkant pár év alatt.

Manyecska 2013.04.16. 11:01:23

@Egyéves Önkéntes: abba volt hogy: "bemutatom az unokatestvéreimet:
Mel Bekúr és Sheg Bekúr..":))

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:01:31

@igi1: A 250m szintkülönbség megfelelő méretű? Csak mert ahol voltam, annyival volt magasabban a cél a rajttól. Igaz, csóró verseny volt, öt euró volt a beugró. :)

Másrészt én nem a hírnévért csinálom (ill. a maratont még csak feltételes módban van).

Csak csupán azért, mert az ember másképp tekint a saját korlátaira, ha párat ledönt belőlük.

igi1 2013.04.16. 11:01:50

@Mylady: én sose szeretem az ilyen köcsögöket

MAJD ÉN ANNAK ADOK, AKINEK AKAROK, tőlem ne kéregessen senki!

ha adni akarok, elmegyek, megtalálom a módját, hogyan

más ne zsebelje be a dicsőséget, hiszen ÉN ADTAM A LÓVÉT, de ha ő gyűjti össze, hát ő lesz agyonajnározva, pedig más farkával veri a csalánt

igi1 2013.04.16. 11:03:41

@Dr Jozef Vengloš: egészségedre, azért kemény ilyen verseny, most már emelkedett a tarifa, főleg, ha ott is kell aludnod

én csak azt állítottam, a maratonnál a szakmában nagyobb megbecsülésnek örvend a terepfutás, viszont a nyilvánosság nem is nagyon tud ezekről a versenyekről, mert a maratont nyomják

Atörökk 2013.04.16. 11:04:38

@igi1:
Közbe rájöttem, szerintem te azér' nem dugsz, mert nem akarod, hogy esetleg a másiknak is jó legyen.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:06:26

@igi1: Miért kéne ott aludnom? Az esti vonattal már iszkiri is haza.

igi1 2013.04.16. 11:06:34

@atörökk: majdnem

azért nem dugok, mert nincs kivel

meg későn érő típus vagyok, na

:)

de ha elrabolnának egy hárembe, ki tudhassa, milyen energiák szabadulnának fel :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 11:06:51

@atörökk: OK, akkor mivel bizonyítod, hogy nincs semmijük, illetve nem olyan barmok, hogy egyáltalán, akármivel, ne támadjanak a déliekre?
Vagy amire azt mondjuk, hogy nincs, az nincs?

@Egyéves Önkéntes: Já

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:06:59

Az biztos, hogy adni az ajtó alatt kell. Aki a sajtó előtt adakozik, az nem segíteni akar, hanem magát akarja reklámozni.

igi1 2013.04.16. 11:08:01

@Dr Jozef Vengloš: nem mindig tudsz hazamenni, késő esete, az ország másik végében mondjuk

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:08:04

@Manyecska: nem tom, mert én a művészi értékekre figyeltem, nem az altesti humorra!

Atörökk 2013.04.16. 11:10:22

@ColT:
Irakot ugye azért támadták meg, mert előtte hónapokig hazudozták, hogy tömegpusztító fegyvereik vannak. Aztán később nyilatkozott vagy az angol, vagy az amerikai hírszerzésnek valami fejese, hogy ja, bocs, hazudtunk, izé, tévedtünk, mégse volt ilyen egy darab se.
Innentől azt sem hiszem el, amit kérdeznek. De neked további jó agymosást, komolyan. Fel kéne már ébredni egy kicsit.

igi1 2013.04.16. 11:10:27

@Egyéves Önkéntes: én is utálom ezt

de érted, myladi példájából is, a csaj lesz a facebookon a sztár, merthogy adományokat gyűjt

nem te, aki adod,mert te csak többes számba leszel emlegetve

ő fog ebből később is profitálni, meglesz a jó megítélése

szoktam én is adakozni, de sosem adtam még egy jótékonysági akción se pénzt, soha nem küldtem el egyetlen sms-t, de még tehetségkutatóra sem

úgyhogy sms-szűz is vagyok ám, emelt díjast sosem küldtem még sehová

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:11:08

@igi1: Egyrészt nem gyűjtögetnék, mert ismerem az emberek mentalitását. Meg zavarban lennék persellyel állni a tesco bejáratnál.

Azonban aki pénzt ad, nem az illetőnek adja, hanem az adott szervezetnek, akinek gyűjt. A pénz ugyanis jótékony célra megy.

Mondjuk nekik: www.actiononhearingloss.org.uk/get-involved/fundraise/running-and-sports-events/london/virgin-london-marathon.aspx

De mint mondom: én saját pénzből próbálkozom. Ha nem jön össze, semmi pánik, akkor ennyi és kész. Károm nem lesz belőle.

Mylady 2013.04.16. 11:11:19

@Egyéves Önkéntes: Ennek a jótékonysági szervezetes futásnak pontosan az a lényege, hogy felhívják a figyelmet a szervezetre és hogy pénzt gyűjtsenek nekik.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:15:13

@igi1: "a csaj lesz a facebookon a sztár, merthogy adományokat gyűjt"

Na éppen ezért nem csinálnám, meg nem szeretném, ha más is tudna róla. Eddig senkinek sem szóltam erről, sem rokonnak, sem kollégának, senkinek.

Oké, itt egy meggondolatlan pillanatban elpofáztam, de ugye nyilván nem ezzel a névvel jelentkezem.

igi1 2013.04.16. 11:15:26

@Dr Jozef Vengloš: én megválogatom, kinek adok és mennyit

nekem nem kell ajánlgatni

oké, adott szervezetnek, de itt A SZEMÉLYEN VAN A HANGSÚLY, AKI GYŰJT, az senkit nem érdekel: kinek, és kitől

mert, ha én egy emberként gyűjtök valakinek, hát enyém a dicsőség, én aratom le a babérokat, holott a pénzt többen adták össze

de én verhetem más farkával a csalánt, ebből én járok jól, mert ki lesz rólam kiáltva: ennyit és ennyit szedtem össze x-nek, y-tól

de ÉN szedtem össze, és ez számít

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:16:56

@igi1: Ne haragudj, hogy vitatkozom, de mentem már haza koncertről is éjjel fél egykor.

igi1 2013.04.16. 11:18:18

szép dolog adakozni, de nem járulok hozzá x személy dicsőségéhez

2-3 szervezetnek megy évente a lóvé, plusz az adóm 1%-a

egyébként meg hagyjanak békén az ilyen akciókkal, de nem kérek abból, hogy pl. Balázs verhesse ki azért, mert a rádióhallgatók összeszedték a pénzt Kokónak

talán ebben egy kicsi irigység is van, hiszen az, aki gyűjt, jónak lesz beállítva, aki előtt meg kell hajolni mindenkinek, mer ha nem, csúnya vagy és gonosz

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:19:29

@Mylady: nem erre mondtam, hanem általánosságban.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:22:32

@igi1: Pont ezért pofázom, hogy nem csinálnám. Utálnám, ha a képembe jönne Magyarországról az RTL meg a Blikk.

Én csak arról dumálok, hogy magas az az 1750 font. Ha 200-ról lett volna szó, simán, csendben kipengetem és kész. 1750-et már sajnálnék erre adni.

Mylady 2013.04.16. 11:23:33

@Egyéves Önkéntes: Általánosságban egyetértek :)))

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:26:07

@igi1: Ez marhára nem így van. Az illetőnek nem hiszem, hogy bármiféle dicsősége* lesz ebből, hiszen nyilván nem végez a dobogón.

* azt, hogy vele lesz tele a bulvár, ha van olyan hülye, hogy hagyja, nem nevezném dicsőségnek.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:31:35

@igi1: "nekem nem kell ajánlgatni"

Nem ajánlásképp linkeltem, csak mutatni akartam, mintegy példa gyanánt, hogy többek között milyen jellegű szervezetekről van szó.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 11:31:54

A jótékonykodás ellenkezik az Evolúció törekvéseivel. Csaxólok. Ráadásul a Természet törvényei ellen is való.

igi1 2013.04.16. 12:32:46

@Dr Jozef Vengloš: pedig járulékos haszon van a jótkéonykodással, ha személyek végzik

mégpedig az, hogy

1. jobb lesz a megítélésed
2. kapcsolatok
3. később előbb jutsz a zemberek eszébe másnál

England win The Ashes! 2013.04.16. 13:33:34

@igi1: Ebben a konkrét esetben hidd el, hogy nem.

Tudná talán két ember, mikor leadnám a pénzt, meg max. tíz másik, akik a verseny alatt kimennének az alapítványt reklámozni, közben pedig szurkolnának azoknak, akik az ő trikójukat viselik.

(Ha gyűjtenék, facebookon akkor sem hirdetném, mert mint írtam, nem szeretném, ha sokan tudnának róla. Néhány embernek elmondom, ha egyáltalán sikerül, de csak utólag. Gondoltam már rá, hogy nem is kellene jelentkezni, egyszerűen futnék egy irányba 21 km-t, onnan megfordulnék és meg is van. De egyedül nem jó, mert nincs motiváció (meg frissítő), mikor az ember a holtpontra jut, és attól tartok, leállnék félúton. Amúgy meg azért sem kötöm senki orrára, mert nem másnak akarok bizonyítani, csak magamnak.)

Jobb megítélésre sem vágyom, csak pont olyanra, amilyet érdemlek aszerint, hogy milyen vagyok. Más nem számít.

gabors 2013.04.16. 15:10:19

@Rosszindulatú Vászka: fasza ... szoval a TV hirado okozza az al-kaidat

jo sok hulyeseget olvastunk mar toled de ez azert megint meretes.

mondjuk afgan orszagban nincs sok TV hirado, meg TV-sem sot kb 25% tud irni olvasni. Oszt 100x gyakrabban robbantgatnak a piacokon, buszokon buszokat, mecset elott mecset mogott, lassan meghaladjak a helyi IED-sek az osszes imperialista aldozatot angolok oroszok nato IFOR stb.

HirTV oda is bekolotozott ???

gabors 2013.04.16. 15:17:20

@Dr Jozef Vengloš: Szinte biztos hogy atneztek a kukakat foleg azon a reszen elotte es foleg a fo attrakcio elott amikor a profik ertek celba kb 1.5-2 oraval korabban.

De a 42 km (vagy mennyi) es 25 ezer benevezett mondjuk csak 2 rokon mindegyikkel azert nem trivialis meg egy jo szaglasu kutyaval sem.

vénszivar 2013.04.16. 17:07:16

@Dr Jozef Vengloš: Amikor hazajössz, nos akkor megbeszéljük s körbefuthatod a földemet, annyiszor ahányszor csak akarod... Nevezési díjat nem szedek s azt eszel iszol, amit hozol, bármikor :))):D
süti beállítások módosítása