Tékozló Homár

Matraccsere az Ideaa Bútornál

2013.04.15. 14:44 | jackyll | 351 komment

matrac.jpgNaiv ügyfél 9 hétig várta egyre kevésbé türelmesen összeomlós kókuszmatracuk cseréjét, amire kiderítette a forgalmazó, hogy fogalmuk sincs, mikor lesz legközelebb:

A győri Retz, új nevén Ideaa Bútornál (pont most váltottak nevet, nem meglepő, az Interspar mögött található) vőlegényemmel vettünk 2012.05.11-én egy Coco Hygienic matracot 140*200-as méretben. 4-8 hét szállítási időt ígértek a matracra, amit a legeslegutolsó pillanatban éppen határidőre teljesítettek. Magánjellegű okokból a matracot csak szeptembertől tudtuk használni, amit jeleztünk a vásárlás alkalmával az üzletnek is. Szeptembertől januárig elég idő telt el ahhoz, hogy a matrac használhatatlanná váljon, erős hát-, nyak- és derékfájdalmakat okoz, nem pihentető, hanem szenvedés benne az alvás. Itt fontosnak érzem hozzátenni, hogy a kettőnk súlya nem több 140kg-nál, tehát a súlyunk nem indokolhatja a problémát.

Februárban már annyira borzalmas volt a matrac állapota, hogy nem halogathattuk tovább a garancia igénylést, így 02.08.-án felvetettük a jegyzőkönyvet az üzletben. Akkor azt a választ kaptuk, hogy az általunk készített fényképek alapján elfogadják a reklamációt, mert jogos és néhány héten belül megoldják.

Három hét után úgy döntöttem, hogy telefonon érdeklődni fogok, hol tart az ügy, mert túl nagy a csend. Közölték, hogy a gyártó a fényképet elfogadta, nem jönnek ki a helyszínre felmérni a matracot, hanem egyből küldik az új matracot.

Egy hét múlva megint telefonáltam, amikor közölték, hogy az illetékes szabadságon van, a főnök pedig elérhetetlen, így nem tudnak választ adni a kérdéseimre, megígérték, hogy visszahívnak. Nem meglepő, hogy nem hívtak vissza, napok múlva sem.

Megint telefonáltam akkor közölték, hogy érkezik a matrac, de vele együtt jön egy úr ellenőrizni, hogy valóban kritikán aluli-e a matracunk állapota. Kérdésemre, hogy nekem kell-e fizetni a matrac ide szállításáért és a régi elszállításáért, mert nincs autónk, közölték, hogy fogalmuk sincs, majd később valaki tájékoztat. Később azt mondták, hogy kiszállítják, de "majd csak lesz maguknál valaki, aki felviszi".

Minősíthetetlen válasz. Kárpótlásul a pocsék matracért, és döbbenetes ügyintézésért a legkevesebb, amit elvárok, hogy a cég küldjön embereket a matraccal együtt és hozzák fel a 7. emeletre, gyalog, mivel a liftbe nem fér bele. Ők sem gondolhatják komolyan, hogy az egész család vigyáz állásban fog várni, hogy mikor méltóztatnak kifáradni, és még egyszer felszenvedni a matracot a 7.-re, az ő hibájuk miatt.

A 8. hét is eltelt eredmény nélkül (ez már az eredeti 4-8 hét szállítást is meghaladta) talán most álltak neki újra gyártani?! Természetesen újra próbáltam őket telefonon elérni, ahol ismételten visszahívást ígértek, mert "sajnos most nem áll módomban tájékoztatni", ez sem történt meg. És mielőtt a gyártóra fognák a probléma java részét, ne felejtse el az Ideaa Bútor, hogy "A vállalkozást minősíti, a beszállítója is."

A 9. hét is eltelt, most arról tájékoztattak, hogy fogalmuk sincs mikor várható a matrac megérkezése, de legyek türelmes és várjam a hívásukat. Jeleztem, hogy már nem érdekel a matracuk, kérem vissza a pénzemet, és felejtsük el egymást. Nem akarom ezt tovább húzni, főleg, hogy nagy az esélye, hogy megint egy hasonlóan csapnivaló minőségű matracot fogunk kapni, amivel kezdhetjük az egészet elölről.

Kérésemre annyi volt a választ, hogy „ Az nem áll módunkban fizetni, kötelessége megvárni az első cserét, addig nem juthat a pénzéhez.” Jó trükk, ha 5 évig nem ér ide a matrac, akkor 5 évig nem történik semmi, és csak várjak türelemmel? A történethez a matracról készített februári képeket is csatolom.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Körömlakk ® 2013.04.16. 09:46:31

a matracról beszéljetek, mit csináljátok itt a hisztériát?

nekem egy kurvára nem állandó alvásra készített rökamié az ágyam 12 éve. rémszar. de megszoktam.
mikor azomban a barinőm 160 000 ft-os matraccán aludtam nemojanrégen, jót aludtam, de reggel még a szempillám is sajgott.
kókuszt meg a sütibe teszek.
így foglalnám össze a lényegi pontokat.

Atörökk 2013.04.16. 09:49:36

@ColT:
Igen? Hol robbant fel? A fővárosban valami levesbárt? Hagyjuk már...

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:54:34

@Dr. Körömlakk ®: jaja. Matrac. A börtönbe példul nem adnák matract.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 09:55:48

akárhogyis nézem, a világot már megint nem mink fogjuk megváltani, így aztán pöföghetjük az okosságokat naphosszat, de a lepkefingnak több hatása van a világra.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 09:59:53

@zsiráfffff: nem is az a cél. Ez a selejtes, alávaló és hitvány Világ ott rohaggyon meg, ahol van, én már rég levettem róla a kezem.

Atörökk 2013.04.16. 10:08:22

@Rosszindulatú Vászka:
Jaja. Mivel ilyen hálátlan ez a világ, megyek és lángba borítom a sarki jáccóteret.

Mylady 2013.04.16. 10:14:22

@agresszív kismalac: Az már gyaloglás, vagy inkább vánszorgás. Ez meg FUTÁS, helló!

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:15:17

@atörökk: ne legyél már ennyire barbár!

Előtte mindenképpen tiporjad össze a várakat a homokozóba, meg verjed ki a kis pondrók keziből a fagylaltot, és gáncsold el a terhes nőket. Legyünk már igémyesek a picsábamán! aj sé ne feledd el kiszúrkálni a tűzoltóautók kerekeit senem, ez fontos!

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:15:19

Nem lennék most görög, Marathónt most bosszúból biztos bombázni fogják.

Atörökk 2013.04.16. 10:17:40

@Rosszindulatú Vászka:
A népsortot is elszedem az apukáktól, és elrontom a környékbeli tűszcsapokat, ígymán jólesz?

@Egyéves Önkéntes:
:xDDD

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:21:54

@atörökk: Érdekes egyébként a cnn.com-on hatalmas betűvel kiírva, hogy 3 halott, 144 sebesült.

kicsit lejjebb, apró betűvel:
Iraq bombings kill at least 42, wound 257

nyilván ezek már nem olyan fontos emberek mint a fentiek...

Atörökk 2013.04.16. 10:24:33

@Egyéves Önkéntes:
Kb. erről beszéltem pár kommenttel feljebb.

Ahol gyalulnak, ott forgács is hull. Belföldön és külföldön egyaránt.

igi1 2013.04.16. 10:26:02

@Mylady: megint nem értesz hozzá

a futásnál a maraton gyaloglás, az igazi futó nem fut aszfalton

a futásnál ott a legjobb futni, ahol szintkülönbségek vannak, pl. hegyről - völgybe fel és le.

ez az igazi futás, aszfalton futni nem cucc

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:26:28

@atörökk: ja, nem olvasok, csak írok. :)

és persze Irakban sem én kavartam a szart.
se nem te.

Afganisztán is hosszas bombázás után elérte azt, hogy visszajutott oda, ahonnan jött, a világ ópiumának 90%-a onnan jön.
Sikersztori, na! :)

igi1 2013.04.16. 10:27:07

@Dr Jozef Vengloš: az albánoknak tuti nincs pénzük bombára

azok magukat égetik fel

:)

Atörökk 2013.04.16. 10:30:47

@igi1:
Könyörgöm, egy, legalább egyetlenegy dolgot mondj, amit nem tudsz jobban mindenki másnál.

@Egyéves Önkéntes:
Jaja :D
De legalább ezzel párhuzamosan Irakba exportálták a demokráciát és a békét, már csak hetente átlag néhány alkalommal vesznek a népek revansot egymáson gépfegyverrel, és most már köz- és kereskedlemi intézményeket is csak igen indokolt esetben robbantan fel, amióta megmonták nekik, hogy az csúnya dolog :)

Ifj. Pikáns Valentin 2013.04.16. 10:30:52

@hagyma: Ha neked egyesult allamok a hazad, akkor ne ird verd a nyalad, hanem egy egyesult allmokbeli homáron.

Nem kell baszogatni senkit es akkor nem utnek vissza.

Vagy az rendben van, amig ti szopatjatok a vilagot. Amikor meg visszanyal a fagyi, akkor hiszteriazol.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:33:21

@atörökk: úgy, úgy! Az jó lesz, én precíz munka híve vagyok.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:33:38

@atörökk: Amerikai elhozta a félelem nélküli boldogságot határain belül és kívül egyaránt.

@igi1: honnan tudod, próbáltad már? :)

igi1 2013.04.16. 10:34:17

az igazi futónak rangon aluli maratonozni, megvetendő, igazi futós berkekben

több órás futás, hatalmas, vagy minél több szintkülönbség, hegyeken-völgyekeen át, ez az igazi élmény

többször hallottam már ezt, hogy egy magára valamit is adó futó nem alacsonyodik le a maratonhoz :D

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:35:05

@igi1: :)

Szegény Zátopek, ha tudta volna, hogy nem igazi futó, nem erőltette volna magát annyira, hogy egy héten belül megnyerje az 5000m-t, a 10000m-t meg a maratont.

(Amit te írsz, olyan is van, azt terepfutásnak nevezik.)

igi1 2013.04.16. 10:35:26

@Egyéves Önkéntes: mivel kérdés volt, nem állítás, ezért most nem jött össze a kekeckedésed :D

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:36:08

Szarvasűző kupára kell menni, ott nincs robbantás.

És mindenki józan! :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.04.16. 10:36:09

Meccscsere a Mecseki úton. Kell-e mán a zsidózás vagy még nem unjuk kellőképpen a mostaniposztot? KI kell teljesednie, nem beszéltünk még eleget a nyugvófelületekről? Szaloncukrot mindenkinekkaraktert írhatsz még.

Ne pedzegessétek a témát, még bevonzzátok a hábborut!rhatsz még.

igi1 2013.04.16. 10:36:57

@Dr Jozef Vengloš: igen, na ez a pontoSCH-abb megnevezés

van futós ismerősöm, több is, mesélték :)

de mondom, a maratont semmire sem becsülik, attól még indulhat rajta, hogy legyen még több trófea

aki igazi terepfutó, annak a maraton nem játszik, még ha el is indul rajta

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:37:35

@igi1: jó meglátás. Nekem is rangon aluli és ciki volna a zolimpia, ezér inkább én itthon szoktam boxolgatni, meg öttusázni, meg triatlonozni. Mit égessem magam a sok amtőrőrel, meg minek stresszejjem őket? Hát nem? De. Naugye.

Atörökk 2013.04.16. 10:37:57

@igi1:
Na látod. Próbáld meg, hátha jó lesz.

@Egyéves Önkéntes:
Akkora hadsereggel, mint nekik van, könnyű minden félelmet eloszlatni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:38:19

@igi1: egyevesonkentes[kekec]index.hu :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 10:38:26

@igi1: az igazi futó az milyen? mer szerintem az az igazi futó, aki fut. a többi csak sznobéria.

lehet elkezedk gyúrni az ironmanre. még 10 év oszt akár két kilométert is le tudnék futni egyben.

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:38:39

@igi1: "az igazi futónak rangon aluli maratonozni, megvetendő, igazi futós berkekben"

Ezzel szemben az a szokás, hogy az olimpiákon a maratoni futás győztesének az aranyat a záróünnepségen adják át (talán tavaly kivétel volt), hogy az egész világ, beleértve tévénézők milliárdjait, ünnepelhessék.

Mi több, asszem 2006-tól ugyanez van a téli olimpián az 50km győzteseivel is.

igi1 2013.04.16. 10:39:03

@Dr Jozef Vengloš: indulhat rajta, de a futás szakmában nem szeretik a keveredést, meg az olyanokat, akik mindenen indulnak, válogatás nélkül.

ez olyan rivalizálós dolog, a maraton nagyobb nyilvánosságot is kap, mint a terepfutás

ezért szakmában a terepfutás a kemény és a menő

Manyecska 2013.04.16. 10:39:58

@igi1: ja, isteni volt a füredi dombokon futni 3 km-t, levezető délutáni edzésnél!:D Múltkor arra sétáltunk /tavaly nyáron/ hát majdnem köptem egyet:P..Idén is megyünk!:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 10:40:31

Ideaa új postot már!

@atörökk: Ha akár egy uránnal szennyezett bombát beszór egy kisebb rakétával Szöulba, akkor már elég nagy kárt okoz. Nem is anyagit, de sok embernek okoz szenvedést.
És mivel voltak atomkísérleteik, simán lehet valami kisebb atombombájuk.

igi1 2013.04.16. 10:40:42

@zsiráfffff: az igazi futó az, aki nem csak a futásért fut

de hiába magyarázok nektek, tudatlanoknak

@Dr Jozef Vengloš: lásd fent

a maraton nagyobb nyilvánosság, minden hülye elindul rajta, míg a terepfutás szakmabelibb, ott nem akárkik versenyezhetnek

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:41:34

@atörökk: Albánia is csak azért nem támadta meg USÁt, mert nem tudnák hová tenni a sokmillió hadifoglyot.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:43:11

@zsiráfffff: ugyan kérlek. Úrinő nem hogy nem fut, de még csak nem is siet. Soha. De soha. Meg külömbe is, akinek fontos, megvárja. Sőt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.16. 10:43:15

@igi1: :D remegve várom a mesternő tudás mézével terhes szavai cseppenését! :D

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:43:20

@igi1: A terepfutáson is bárki elindulhat, ha leperkálja a nevezési díjat.

Ezt abból gondolom, mivel már abszolváltam ilyet. :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:43:29

@ColT: sokkal nagyobb kárt okoznak Szöülban, ha ledobnak két észak koreai agitátort, aki szocialista gazdaságtant tanít a helyieknek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 10:45:37

@Egyéves Önkéntes: :D
És akkor még nem is beszéltünk Matolcsy bevetéséről

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:45:51

@zsiráfffff: Az ironman az nem egy rockegyüttes? :)

Mylady 2013.04.16. 10:46:13

@atörökk: Ne reménykedj, nincs olyan.

@Dr Jozef Vengloš:
Jól értem, hogy a londoni maratonra készülsz? Hogy állsz vele? táv, iram?

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:46:14

@Rosszindulatú Vászka: Milyen igaz, már a remek hangú Gordon Sumner úr is megénekelte, hogy "a gentleman will walk but never run".

Igaz, ugyanott még másabbakat is mondott.

Atörökk 2013.04.16. 10:46:36

@ColT:
Szerintem inkább képregényeket olvass. Asterixet, ilyesmit :)

@igi1:
Te melyiket csinálod?

@zsiráfffff:
:xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD (még 4753 :D)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:47:26

@ColT: azt, - mint különösen kegyetlen háborús cselekményt-, már tiltja a genfi konvenció

igi1 2013.04.16. 10:47:35

@Dr Jozef Vengloš: @Manyecska: ja és egyébként a terepfutásért többet kell valamivel perkálni is, itt nem konkrétan dombokra kell gondolni, hanem fel a hegyre meg le a hegyről :D

bár az attól függ, milyen terep, de a szintkülönbség a lényeg, minél nagyobb legyen

aki terepfutóként hírnevet szerez, több versenyen, azt a maratonos győzelemnél is jobban tisztelik

SZAKMÁBAN

merthogy ezek a versenyek nem kapnak nyilvánosságot, kizárólagosan szakmában terjednek a versenyek is, nem is nagyon lehet tudni, hol és mikor rendeznek ilyet

mivel általában ezeknél a versenyeknél külön szállásért is kell fizetni, sok van éjszaka is, töksötétben az erdőben :D

tehát kell tudni tájékozódni is

a kerékpározásnál is van ez, hogy maraton, olimpia, meg hegyen

a maraton van a köztudatba, a többség arra játszik

aszfalthon futás nem igényel semmit, csak szedd a lábad

igi1 2013.04.16. 10:49:11

egyébként egy csomó olyan versenyt rendeznek az országban, amiről fogalmunk sincs, egyszerű népeknek :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:49:32

@igi1: jaja. Meg például a böllér szakmába, aki rendesen és tisztán bök, azt jobban tisztelik, mint a vájárokat, meg a sakkozókat. Még a kolbásztöltők, meg a bélmosók is. Érdekes dolog ez.

England win The Ashes! 2013.04.16. 10:50:19

@Mylady: Haladok. Viszont ahogy olvasom, semmi nem lesz belőle két hét múlva nyílik a jelentkezési ablak. Aztán sorsolás következik, októberre pedig szólnak, ha mehet az ember.

Magyarán az esély annyi, mint a lottóra. Esetleg úgy menne, ha valami jótékonysági szervezet égisze alatt jelentkeznék, de ők meg megkérik az árát. Tegnap találtam egy hirdetést az egyiknél, hogy tuti helyet biztosítanak, de 1750 font a beugró náluk (normál esetben olyan ötven körül van). Namost ezt a pénzt másra is el tudnám költeni.

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:53:07

Én nyáron majd átúszom a Balatont és utána a partján visszafutok Csillebércre fát vágni a tábortűzhöz.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:53:57

Az legtöbb él- és extrémsportoló önértékelési zavarokkal küzdő lelki és mentális sérült, ráadásul simán csak adrenalinfüggők. Kár volna ezt túlmisztifikálni. Hallod Igi?

Atörökk 2013.04.16. 10:54:09

@Egyéves Önkéntes:
A futás csak úgy érvénye, ha a hátizsákban viszed a fát, amit magad alatt ástál az esti tűzhöz.

igi1 2013.04.16. 10:56:47

@Rosszindulatú Vászka: most mé, mindenki mást szeret

van, aki szexelni, van, aki homározni, van, aki futni

most élhomározóként én is mentális lelki sérült vagyok?

na ugye!
:D

Mylady 2013.04.16. 10:57:15

@Dr Jozef Vengloš: A futoblogon tavaly(?) volt egy csaj, aki jótékonysági szervezet égisze alatt futott. Ott nem neked kell befizetni a lóvét, hanem össze kell gyűjteni. Ő is kampányolt rendesen, hogy meglegyen. Ha emellett döntesz, válassz egy tényleg jó szervezetet és hirdesd meg a futoblogon, a facebookon stb. Én biztos hozzájárulnék :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 10:57:21

@atörökk: A balcsiból (SLAP!) gyűjtök uszadékfát, mint az Apádra ütök-ben! :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 10:59:14

@igi1: nalátod, az is csak egy buta hobbi,a futkosás, pótcselekvés, mint a gyufacímke gyűjtés. Caak monynuk attól nem lesz valaki fizikailag rokkant pár év alatt.

Manyecska 2013.04.16. 11:01:23

@Egyéves Önkéntes: abba volt hogy: "bemutatom az unokatestvéreimet:
Mel Bekúr és Sheg Bekúr..":))

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:01:31

@igi1: A 250m szintkülönbség megfelelő méretű? Csak mert ahol voltam, annyival volt magasabban a cél a rajttól. Igaz, csóró verseny volt, öt euró volt a beugró. :)

Másrészt én nem a hírnévért csinálom (ill. a maratont még csak feltételes módban van).

Csak csupán azért, mert az ember másképp tekint a saját korlátaira, ha párat ledönt belőlük.

igi1 2013.04.16. 11:01:50

@Mylady: én sose szeretem az ilyen köcsögöket

MAJD ÉN ANNAK ADOK, AKINEK AKAROK, tőlem ne kéregessen senki!

ha adni akarok, elmegyek, megtalálom a módját, hogyan

más ne zsebelje be a dicsőséget, hiszen ÉN ADTAM A LÓVÉT, de ha ő gyűjti össze, hát ő lesz agyonajnározva, pedig más farkával veri a csalánt

igi1 2013.04.16. 11:03:41

@Dr Jozef Vengloš: egészségedre, azért kemény ilyen verseny, most már emelkedett a tarifa, főleg, ha ott is kell aludnod

én csak azt állítottam, a maratonnál a szakmában nagyobb megbecsülésnek örvend a terepfutás, viszont a nyilvánosság nem is nagyon tud ezekről a versenyekről, mert a maratont nyomják

Atörökk 2013.04.16. 11:04:38

@igi1:
Közbe rájöttem, szerintem te azér' nem dugsz, mert nem akarod, hogy esetleg a másiknak is jó legyen.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:06:26

@igi1: Miért kéne ott aludnom? Az esti vonattal már iszkiri is haza.

igi1 2013.04.16. 11:06:34

@atörökk: majdnem

azért nem dugok, mert nincs kivel

meg későn érő típus vagyok, na

:)

de ha elrabolnának egy hárembe, ki tudhassa, milyen energiák szabadulnának fel :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.16. 11:06:51

@atörökk: OK, akkor mivel bizonyítod, hogy nincs semmijük, illetve nem olyan barmok, hogy egyáltalán, akármivel, ne támadjanak a déliekre?
Vagy amire azt mondjuk, hogy nincs, az nincs?

@Egyéves Önkéntes: Já

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:06:59

Az biztos, hogy adni az ajtó alatt kell. Aki a sajtó előtt adakozik, az nem segíteni akar, hanem magát akarja reklámozni.

igi1 2013.04.16. 11:08:01

@Dr Jozef Vengloš: nem mindig tudsz hazamenni, késő esete, az ország másik végében mondjuk

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:08:04

@Manyecska: nem tom, mert én a művészi értékekre figyeltem, nem az altesti humorra!

Atörökk 2013.04.16. 11:10:22

@ColT:
Irakot ugye azért támadták meg, mert előtte hónapokig hazudozták, hogy tömegpusztító fegyvereik vannak. Aztán később nyilatkozott vagy az angol, vagy az amerikai hírszerzésnek valami fejese, hogy ja, bocs, hazudtunk, izé, tévedtünk, mégse volt ilyen egy darab se.
Innentől azt sem hiszem el, amit kérdeznek. De neked további jó agymosást, komolyan. Fel kéne már ébredni egy kicsit.

igi1 2013.04.16. 11:10:27

@Egyéves Önkéntes: én is utálom ezt

de érted, myladi példájából is, a csaj lesz a facebookon a sztár, merthogy adományokat gyűjt

nem te, aki adod,mert te csak többes számba leszel emlegetve

ő fog ebből később is profitálni, meglesz a jó megítélése

szoktam én is adakozni, de sosem adtam még egy jótékonysági akción se pénzt, soha nem küldtem el egyetlen sms-t, de még tehetségkutatóra sem

úgyhogy sms-szűz is vagyok ám, emelt díjast sosem küldtem még sehová

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:11:08

@igi1: Egyrészt nem gyűjtögetnék, mert ismerem az emberek mentalitását. Meg zavarban lennék persellyel állni a tesco bejáratnál.

Azonban aki pénzt ad, nem az illetőnek adja, hanem az adott szervezetnek, akinek gyűjt. A pénz ugyanis jótékony célra megy.

Mondjuk nekik: www.actiononhearingloss.org.uk/get-involved/fundraise/running-and-sports-events/london/virgin-london-marathon.aspx

De mint mondom: én saját pénzből próbálkozom. Ha nem jön össze, semmi pánik, akkor ennyi és kész. Károm nem lesz belőle.

Mylady 2013.04.16. 11:11:19

@Egyéves Önkéntes: Ennek a jótékonysági szervezetes futásnak pontosan az a lényege, hogy felhívják a figyelmet a szervezetre és hogy pénzt gyűjtsenek nekik.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:15:13

@igi1: "a csaj lesz a facebookon a sztár, merthogy adományokat gyűjt"

Na éppen ezért nem csinálnám, meg nem szeretném, ha más is tudna róla. Eddig senkinek sem szóltam erről, sem rokonnak, sem kollégának, senkinek.

Oké, itt egy meggondolatlan pillanatban elpofáztam, de ugye nyilván nem ezzel a névvel jelentkezem.

igi1 2013.04.16. 11:15:26

@Dr Jozef Vengloš: én megválogatom, kinek adok és mennyit

nekem nem kell ajánlgatni

oké, adott szervezetnek, de itt A SZEMÉLYEN VAN A HANGSÚLY, AKI GYŰJT, az senkit nem érdekel: kinek, és kitől

mert, ha én egy emberként gyűjtök valakinek, hát enyém a dicsőség, én aratom le a babérokat, holott a pénzt többen adták össze

de én verhetem más farkával a csalánt, ebből én járok jól, mert ki lesz rólam kiáltva: ennyit és ennyit szedtem össze x-nek, y-tól

de ÉN szedtem össze, és ez számít

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:16:56

@igi1: Ne haragudj, hogy vitatkozom, de mentem már haza koncertről is éjjel fél egykor.

igi1 2013.04.16. 11:18:18

szép dolog adakozni, de nem járulok hozzá x személy dicsőségéhez

2-3 szervezetnek megy évente a lóvé, plusz az adóm 1%-a

egyébként meg hagyjanak békén az ilyen akciókkal, de nem kérek abból, hogy pl. Balázs verhesse ki azért, mert a rádióhallgatók összeszedték a pénzt Kokónak

talán ebben egy kicsi irigység is van, hiszen az, aki gyűjt, jónak lesz beállítva, aki előtt meg kell hajolni mindenkinek, mer ha nem, csúnya vagy és gonosz

Egyéves Önkéntes 2013.04.16. 11:19:29

@Mylady: nem erre mondtam, hanem általánosságban.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:22:32

@igi1: Pont ezért pofázom, hogy nem csinálnám. Utálnám, ha a képembe jönne Magyarországról az RTL meg a Blikk.

Én csak arról dumálok, hogy magas az az 1750 font. Ha 200-ról lett volna szó, simán, csendben kipengetem és kész. 1750-et már sajnálnék erre adni.

Mylady 2013.04.16. 11:23:33

@Egyéves Önkéntes: Általánosságban egyetértek :)))

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:26:07

@igi1: Ez marhára nem így van. Az illetőnek nem hiszem, hogy bármiféle dicsősége* lesz ebből, hiszen nyilván nem végez a dobogón.

* azt, hogy vele lesz tele a bulvár, ha van olyan hülye, hogy hagyja, nem nevezném dicsőségnek.

England win The Ashes! 2013.04.16. 11:31:35

@igi1: "nekem nem kell ajánlgatni"

Nem ajánlásképp linkeltem, csak mutatni akartam, mintegy példa gyanánt, hogy többek között milyen jellegű szervezetekről van szó.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.16. 11:31:54

A jótékonykodás ellenkezik az Evolúció törekvéseivel. Csaxólok. Ráadásul a Természet törvényei ellen is való.

igi1 2013.04.16. 12:32:46

@Dr Jozef Vengloš: pedig járulékos haszon van a jótkéonykodással, ha személyek végzik

mégpedig az, hogy

1. jobb lesz a megítélésed
2. kapcsolatok
3. később előbb jutsz a zemberek eszébe másnál

England win The Ashes! 2013.04.16. 13:33:34

@igi1: Ebben a konkrét esetben hidd el, hogy nem.

Tudná talán két ember, mikor leadnám a pénzt, meg max. tíz másik, akik a verseny alatt kimennének az alapítványt reklámozni, közben pedig szurkolnának azoknak, akik az ő trikójukat viselik.

(Ha gyűjtenék, facebookon akkor sem hirdetném, mert mint írtam, nem szeretném, ha sokan tudnának róla. Néhány embernek elmondom, ha egyáltalán sikerül, de csak utólag. Gondoltam már rá, hogy nem is kellene jelentkezni, egyszerűen futnék egy irányba 21 km-t, onnan megfordulnék és meg is van. De egyedül nem jó, mert nincs motiváció (meg frissítő), mikor az ember a holtpontra jut, és attól tartok, leállnék félúton. Amúgy meg azért sem kötöm senki orrára, mert nem másnak akarok bizonyítani, csak magamnak.)

Jobb megítélésre sem vágyom, csak pont olyanra, amilyet érdemlek aszerint, hogy milyen vagyok. Más nem számít.

gabors 2013.04.16. 15:10:19

@Rosszindulatú Vászka: fasza ... szoval a TV hirado okozza az al-kaidat

jo sok hulyeseget olvastunk mar toled de ez azert megint meretes.

mondjuk afgan orszagban nincs sok TV hirado, meg TV-sem sot kb 25% tud irni olvasni. Oszt 100x gyakrabban robbantgatnak a piacokon, buszokon buszokat, mecset elott mecset mogott, lassan meghaladjak a helyi IED-sek az osszes imperialista aldozatot angolok oroszok nato IFOR stb.

HirTV oda is bekolotozott ???

gabors 2013.04.16. 15:17:20

@Dr Jozef Vengloš: Szinte biztos hogy atneztek a kukakat foleg azon a reszen elotte es foleg a fo attrakcio elott amikor a profik ertek celba kb 1.5-2 oraval korabban.

De a 42 km (vagy mennyi) es 25 ezer benevezett mondjuk csak 2 rokon mindegyikkel azert nem trivialis meg egy jo szaglasu kutyaval sem.

vénszivar 2013.04.16. 17:07:16

@Dr Jozef Vengloš: Amikor hazajössz, nos akkor megbeszéljük s körbefuthatod a földemet, annyiszor ahányszor csak akarod... Nevezési díjat nem szedek s azt eszel iszol, amit hozol, bármikor :))):D
süti beállítások módosítása