Az iratlan szabályok alapján csapvizet mindenhol ingyen kellene a fizető/nemfizető vendég számára biztosítani. Elvileg. Viki azonban tisztított csapvízzel találkozott, ami értelemszerűen prémium kategória: deciliterenként 60 forint.
Tisztelt szerkesztőség - ma ittam életem legdrágább csapvizét!! Hadd osszam meg Önökkel! Ebédmenü mellé csapvizet kértem... Nem kellett volna! Ma a Bocelli Étteremben ebédeltem, ahol kiderült, még a csapvíz is prémium kategóriás. Annyiba is kerül!
A számlán utólag vettem észre a plusz tételt: az (egyébként langyos) csapvizet utólag 60Ft/decinként számolták fel a Bocelli Étteremben. Erről előre sem a pincér, sem az étlap nem tájékoztatott - ezen ugyanis nem volt feltüntetve a dolog. Nem a 120Ft-tal van a gond, hanem az eljárással és a nagyfokú kicsinyességgel, így szóvá is tettem az étterem Facebook oldalán a dolgot. Ezt sem kellett volna, ki lettem oktatva kapásból!
"Igyekszünk a prémium éttermi kategóriába tartozni, ezért is van víztisztító berendezésünk, hogy a csapvízből is kizárólag prémium kategóriósat tudjunk kedves vendégeinknek biztosítani. Az elmúlt lassan egy évben körülbelül húszezer ember lakott jól nálunk, köztük sok közismert ember is. Eddig csak dícséretet kapott éttermünk az ár/érték arány miatt (is)... Igaz ők nem kértek csapvizet.
Tisztelettel:
Bocelli vezetőség"
A prémium kategória mellé úgy tűnik, prémium kategóriás ügyfélkezelés nem jár: az utolsó némileg lekezelő, cinikus mondatnál csak előjött a rejtett agresszió és a kritizáló, de egyébként fizetős ügyfél lekezelése. Lehet hogy ez az olaszos temperamentum? Elnézést, hogy csapvizet mertem kérni!
INSANT UPDATE: Azóta Facebookon csitulni látszódnak a kedélyek, az étterem például már felajánlott egy egész pohár pezsgőt kárpótlásul.
Az utolsó 100 komment: