Tékozló Homár

Hová lett a Star Wars a Kindertojásból? (3x frissült)

2013.04.18. 10:21 | jackyll | komment

kinderstarwars1.jpgA Homár gyermekded lelkületű ismerősei is ezeket a kindertojásos Star Wars figurákat vadásszák, és nem egyszerű. Napalm arra is rájött, hogy miért:

Gyermekemet szerettem volna meglepni Star Warsos kinder tojással egyik délután. Vettem is neki egyből 2 db-ot. Hazaérek a munkából, odaadom neki és hozzáteszem hogy biztos valamilyen Star Wars-os figura lesz benne. Gyerek tojás kicsomagol, megnéz, meg is lepődik (hiszen Kinder meglepetés) hogy valamilyen kisautó köszön vissza a kis sárga műanyag tojásból. Na majd a második. Persze abban valamilyen figura volt, ami nem hasonlított a filmben fellelhető egyik karakterre sem. Hmmm. Biztos valaki kicserélte egy nem Star Wars-os gyűjtőről leszedett tojással. Asszony pár napra rá hoz a munkahelyéről (kereskedelem) egy másik tojást (elvileg szintén Star Wars-os) persze abban sem SW volt;)  Erre alaposabban megvizsgáltunk egy gyűjtőt és ekkor jött (számunkra) a meglepetés! Lásd fénykép lejjebb, bekeretezve az apró betűs rész. Ez már enyhén a megtévesztés kategória. Szerintem.

kinderstarwars2.jpg

UPDATE 14:54: Rosszindulatú Vászka kommentezőnk lehet, hogy már meg is fejtette a feladványt:

Megmértem, a SW figura+műanyag kapszula mind 9-10 grammosak, a csoki+miniumfólia 21 gramm. Ha ennél könnyebb, vagy nehezebb a kindertojás akkor nem SW figura van benne.

UPDATE2 15:05 A Homár saját egyáltalán nem reprezentatív kisközértes felmérése szerint a kiállított tojások 25-37 gramm között mozogtak, de 30-as egy sem volt. A befutónak gondolt 31 grammosakban egy vitorlázó valami, egy kisautó és egy zsírkrétafejű űrlény volt, mind kevés alkatrészből, tehát nem zörögtek. A tojásokban amúgy papír is van, ami még 1 gramm.

UPDATE3 15:23 A 32 grammos tojások között vannak a starwarsosak, a negyedik tojásban ugyanis Obi-Wan Kenobi figyelt:

obiwankinder.jpg

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vénszivar 2013.04.18. 15:42:59

@Zabaalint: rákos a pofája, nem érzi az ízeket...:)

igi1 2013.04.18. 15:43:50

@Manyecska: naa, ha annyi lenne, akkor már a gyámhivatal is járt volna nálatok :D

ne kamuzz

mi gyerekkorunkba úgy voltunk motiválva, hogy félévkor és évvégén átlag szerint zsét kaptunk, de akkor nagyon sokat, pl. 4,2-es átlag esetén ugye ötösönként 1000-et, aztán felsőtől ez már 5000-re nőtt :D

egyébként én se értem, nem voltam soha kiemelkedő tanuló, de a 4 egész az stabilan megvolt mindig, matek 3-as, 4-essel :) és csak a tesi rontotta le durván :D

sose értem, minek nyúztatják a zembert a 100 méteres futással, a 12 körrel, meg a távolugrással

há érted, szintfelmérők, ettől dobtam ki mindig a taccsot, olyan szintekkel, amit csak a sportbuzik tudtak 5-ösre megcsinálni, és ha már 2-est hoztál, jó napod volt :D

@Trejo: meghülyültek és túlérzékenyek lettek, mégis mi lenne ugyan

vénszivar 2013.04.18. 15:45:20

@atpijkamo: Csapkodó szárnyú lepkét nem?!
Igaz, ahhoz már műszaki rajz kell...:):D

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.04.18. 15:48:46

@vénszivar: Olyan akkor még nem volt. Azt majd az onokámnak.

Viszont egyensúlyozó papagályt azt csináltunk.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 15:55:12

@Zabaalint: en nem szeretem a csokit, csak joint utan eszem, de gyerekkoromban szinte sosem ettem meg, pedig akkor szerettem
szerintem szar
de hat izleseken, etelen, italon stb. vitatkozni felesleges
abban tuti vagyok, ha nem lenne benne semmi, a kutya nem venne csak a csokija kedveert

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.18. 15:57:58

@Zabaalint: Jó lenne a csoki, ha lenne benne egy kis kakaó is a sok cukor és kevés tej mellett :)

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.18. 15:59:22

@Zabaalint: Bocs, rosszul fogalmaztam. Az eladhatóságra és a rajongótábor nagyságára értettem a hasonlóságot.

elwood 2013.04.18. 16:21:02

én nem szeretem a kindertojást, mert nagyon rágós a közepe

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:23:55

Még az lehet, hogy nem pontos a mérlegem. vagy a Homáré.

Monnyuk nekem a R2D2 meg a Klónharcos a 10 grammos, a Yoda, Vader, Amidala, 3TPO, Doku 9 grammos kapszulával együtt, Kenonim nincs.

Egy biztos, akkor sem egyformák a figurák, ami talányos, hiszen látszólg nincs különbség köztük, csak a festésük.

Szorongató kétej :(

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 16:26:59

fejletteb orszagban nincs olyan csoki, aminek idegen /mu/anyag van a kozepen

Zabaalint (törölt) 2013.04.18. 16:31:52

@hagyma:
"de hat izleseken, etelen, italon stb. vitatkozni felesleges"

Pedig csak azon lehet igazán :-)

"abban tuti vagyok, ha nem lenne benne semmi, a kutya nem venne csak a csokija kedveert "

De akkor az ugyanolyan ízű Kinder csokit miért veszik? És a Kinder tojás utánzatokat miért nem? Abban szerintem is igazad van, hogy alapvetően azért kezdték el venni anno, mikor ez újdonság volt, rá pár évtizedre már bejáratott márkává vált. Egyébként én a Kinder Bueno-t és a Milchschnitte-t is szeretem.

Zabaalint (törölt) 2013.04.18. 16:34:37

@Távmunkás:
Igen, de én úgy látom akkor is, hogy abszolút értelemben is messze a leghype-oltabb fiktív univerzum, ha meg azt nézem mi van mögötte, akkor még inkább. A Tolkien világ azért sokkal több önmagától is.

elwood 2013.04.18. 16:38:10

@hagyma: én speciel rajongok az amerikai életérzésért, de hogy ott minden műanyag nem csak a közepe az biztos

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:39:06

@Zabaalint: hogy mi van mögötte? Csaxólnák, hogy köszönhetően a megannyi sok könyvnek meg a játéknak, pont a SW univerzum az egyik, ha nem A legkidolgozottabb háttérvilágú fiktív univerzum.

És mielőtt kapnám a pofánlecsót, Tolkien buzi is vagyok. A filmet nemtom, mer az sztem gagyerák, de könyvnek az első kiadás óta a függője vagyok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 16:44:30

@elwood: hat ezert ez tulzas
Mary pl hus es ver
es ha farmokra jarsz vasarolni nem a wal martba, ott megkapsz mindent faszan muanyag nelkul
@Zabaalint: nem tudom miert veszik, szerintem nem jo, szerintuk jo
elvitte a tojas a csokit is, asziszik abban is lesz muanyag-traktor
es akkor elkuldik Iginek

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:48:43

@hagyma: lehet, hogy Méri mutáns testfoglaló ill. és vagy űrlény, végülis még sohasenem bontottad ki.

CID 2013.04.18. 16:49:28

@hagyma: tévedsz van a kinder tetszését, finom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 16:49:46

@Rosszindulatú Vászka: hat ki nem bontottam, de behatolas mar volt

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 16:54:37

@hagyma: kellően alaposan dokumentálva és a vizsgálat minden momentumára odafigyelve? Ugye, hogy nem?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 16:55:23

@CID: ez nem tevedes
nem szerettem meg gyerekkent sem
most mennyunk el abba az iranyba hogy ki szereti a pacalt, vagy a resztelt majat?
en ha csokit eszem akkor kit-kat vagy hershey's es van egy kurva jo csokitojas a cadbury
a kinder nyomaba sem erhet, igaz nincs benne kapszula

kamasuka 2013.04.18. 17:00:02

Csak az SW miatt vettük, és nekünk kilenc azért meg lett a tízből. Ehhez pontosan 34 darab tojást vettünk meg, amiből 19-ben volt SW figura. Csak a qurva Jango Fett nem jött össze ... :(

A taktika az volt, hogy megráztam, és ha volt hangja, és egyben súlya is, valamint zörgött, de nem kattogott, mintha több darabból álló valami lenne benne, akkor nyert ügyünk volt. De természetesen sok egyforma is volt, főleg Darth Vadert és R2D2t osztogattam a haveroknak.

Részemről 10 olyan tojást hoztam haza a "gyerekeknek", amiben SW figura volt, és 10ben nem volt semmi SW. A többit nagyon cseles, már már Baldricki ügyességgel megáldott nagymama és feleség gyűjtötte be, több kevesebb sikerrel, de tény, hogy iszonyat nagy kamu az egész, főleg mert még ha akcióban is részt vevő üzletben is vetted, nagy eséllyel nem az volt benne, akárhogy is taktikáztál, sőt, volt olyan, hogy egy régebbi fő ajándékot/játékot dobott ki, mert a drágák úgy csinálják, hogy: Jéé, kivettek mindent a dobozból? Pisti, hozz már utánpótlást a raktárból! - és Pisti hozta is, de ami a keze ügyébe akadt és Kinder Tojgli. Viszont holmi Lidl és Aldi random viszont rázogatott húzás után simán narancssárga SW tojást dobott.

A nagy Kinderek viszont még nagyobb lehúzások. Nénibácsitól kapott egyet a gyerek, és roppant idétlen játék volt benne, pedig azt hihetnénk, hogy valami értelmeset tartalmaz az a nagy tojás.

Egyébként annyira gagyi az egész Kinder, hogy talán az Asterix-Obelixes széria óta nem volt értelmes ajándék benne, ez is tök béna, de a gyerek imádja, így minden Kinder értelmes ajándékot meg kell becsülni. Legalábbis, szerény véleményem szerint.

Egyébként nem egy nagy összeg a 35, mert húsvét előtt volt, és ált. akcióban (150-159) forintos áron vettük meg, és a kinder csokker alapból baromi finom, tehát megérte, mégha több kisautóval, sárkánnyal, és puzzleval lettünk gazdagabbak. Viszont amikor a gyereket vittük véradásra bevittük a nem SWket a
kórházba, és ott baromi jól jött a laboros néniknek, ha le kellett csillapítani egy vérvételtől remegő kisgyereket.

Viszont az SW miatt a qurva anyját a Kindernek, mert ha már megveszik a mocskos jogokat, akkor legalább az SW esetében ne spóroljanak a narancssárga tojásokkal, mert baromira pofán vágja őket a Luc .... Na ő már nem, ezért spóroltak, mert a Disney ugyanolyan tolvaj állat, mint a EA. :) De komolyan.

www.kephost.com/images4/2013/4/18/a1_2013_4_18_k7c7qb8uac.jpg

kamasuka 2013.04.18. 17:03:58

@kamasuka:
véradásra=vérvételre

Zabaalint (törölt) 2013.04.18. 17:08:22

@hagyma:
Azt mondod, ne menjünk bele ízlés vitába, de te mégis azzal támasztod alá azt, hogy csak a meglepetés koncepció miatt futott be, mert neked nem ízlik, tehát nem jó az íze, ezért az ízének nem lehetett szerepe benne. Holott szerintem meg kurva sok gyerek szereti az ízét is, ami benne van, az meg az extra.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 17:08:35

@kamasuka: ja a csoki az kurva finom, de mindenki reklamal, ha ne, skywalker van benne
ugyanma'

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 17:10:24

@Zabaalint: szerinted kell nekunk mindent egyforman latnunk?
szerintem meg alig varjak, hogy megnezzek, mi van benne es van meg valami csoki, ami extra

kamasuka 2013.04.18. 17:31:18

@hagyma:
Igazából nem az SW a dühítő, hanem az a szemét amit játékként beleraknak helyette.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.18. 17:32:30

@Zabaalint: Az nem kérdés, hogy Tolkien világa és a könyvei sokkal tartalmasabbak. Még akkor is, ha a magyar fordítás nyelvezete sok helyen jobb, mint az eredeti :)

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 18:15:41

@Távmunkás: ez így ebben a formában badarság, merthogy más műfajú és nem összevethető dolgokat állítottál rangsorba. Mintha a cvekkedlit meg az asztaliteniszt rangsorolnád érdemeik szerént.

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:34:38

@hagyma: Katéterezés? Micsoda vircsaft, Sajókám! :D

England win The Ashes! 2013.04.18. 18:49:17

Most olvasom az apdéteket. "a csoki+miniumfólia 21 gramm."

Bakker!!! Míniumba (Pb3O4 - a számok alsó indexbe mennek) nem nagyon csomagol senki semmit.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 18:51:35

@Dr Jozef Vengloš: bocsika, akkor legyen neked sztaniolpapíros.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.18. 19:27:33

@igi1: pedig a tesijegyekkel lehetett a legegyszerűbben feltornászni (figyeled-e a frappáns megfogalmazást??) a bizonyítvány átlagát. meg a rajz meg az ének meg a technika. ezek mindig színötösek, a többi meg ahogy sikerült.

England win The Ashes! 2013.04.18. 19:44:59

@Rosszindulatú Vászka: A sztaniolpapír meg ónt tartalmaz, ráadásul pont nem hinném, hogy azzal tekerik be a tojást, mert drágább, mint az alufólia. Bár megeshet, hogy a kinderes papír ennek ellenére pont ilyen, még sosem elemeztem.

A fentebbi komment meg nem is elsősorban neked szólt, hanem jackyll mesternek, neki illett volna utánanézni az állítás helyességének.

:)

napalm 2013.04.18. 19:47:06

mi folyik itt?
rögtön visszaolvasok, látom délután óta vannak történések.

Egyéves Önkéntes 2013.04.18. 19:52:32

@atpijkamo: Az asszony kifestette a gyereket, te meg lelakkoztad?
Na ezt kipróbáljuk hétvégén!!

@zsiráfffff: Én figyelem! :)

Egyéves Önkéntes 2013.04.18. 19:54:44

@hagyma: Mary hús és vér?
Nekem a maláj csajom félhús és félvér!

igi1 2013.04.18. 19:55:08

@napalm: csak hogy ehhez mi ne tudjunk hozzászólni azé :)

@zsiráfffff: hát azok nekem is, de egyedül a tesi meg a matek volt a mumus

később kémia, fizika

@hagyma: a másik, normális gyereket nem lombozta le az sem, ha nem azt találta benne, amit várt

hanem ette a következőt :)

napalm 2013.04.18. 19:55:13

@Trejo:
újabb idióta, pipa;)

England win The Ashes! 2013.04.18. 20:07:33

@zsiráfffff: Nekem alsó tagozaton az rontotta az átlagot.

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.04.18. 20:12:36

@kamasuka: Afta, tényleg meg van neki a kilenc! :)
Én arra emlékszem, hogy a vámpírosat a 'Vempaör'rajongók gyűjtötték...

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.04.18. 20:15:19

Amúgy Dartvéder, Artuditu béna, de Amidala jó hogy fel van szerelve füllel, legalább lehet közben mit fogni! :D

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 20:18:27

@Dr Jozef Vengloš: tudod mit, akkor legyen neked csak simán csokipapíros. Így jó lesz?

England win The Ashes! 2013.04.18. 20:22:06

@Rosszindulatú Vászka: Ami azt illeti, nem. Azt akarom olvasni: "alufólia-burkolat, uram!"

:D

Taxomükke (UK) 2013.04.18. 20:32:25

@elwood: Nna erről beszélek én is...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.18. 20:53:38

@Dr Jozef Vengloš: nekem meg fordítva. akkoriban még jól csináltam, voltam minden frankó versenyen, tájfutás, triatlon, miegyéb, most meg szinte nulla.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.18. 21:00:36

@Dr Jozef Vengloš: nem precíz. Mer akkor hol marad a nyomtatás ugyebár.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 21:11:09

@Dr Jozef Vengloš: nem akarok dicsekedni de engem hatodikban "Szocske" kifejezedtten meg akart buktatni rajzbol
a tanari kar eros rahatsa kellett, hogy ne tegey
mondjuk O volt a rjvezeto vagy mi, kesobb viragot arult az ABC mellett

England win The Ashes! 2013.04.18. 21:19:21

@hagyma: Azért én ott nem tartottam, de gyerekként kicsit bosszantó volt, hogy rajzból, technikából meg tornából zrikálnak, miközben más síkhülye meg jelest kap matekból, csak mert apuka fejes volt, vagy anyuka nyal a tanító néninek.

Aztán ötödiktől más suliba jártam, "érdekes módon" hirtelen feljavultam, mert ott "furcsa módon" nem a családi hátteret nézték, hanem azt, mit tud a gyerek.

Később apám ezt az egyik tanító, korábbi osztálytársa orra alá dörgölte, szegény csak hümmögött, mert nála pont, hogy jó jegyeket kaptam. :)

England win The Ashes! 2013.04.18. 21:26:07

@zsiráfffff: Nálam (nemcsak nálam, azt hozzá kell tenni) más okok voltak, csak olyan tantárgyakból, amit objektíven lehet osztályozni (matek, magyar, természet stb.), abba nem tudtak beleközni, maradtak a szubjektív dolgok.

Jó, persze tény, hogy rajzból eléggé, khmm, absztrakt műveket készítettem, :) , de azt gyerekként is észreveszi az ember, ha más ugyanolyan alkotásokért egy jeggyel jobbat kap.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 21:26:16

@Dr Jozef Vengloš: ah en utaltam rajzolni meg festeni, mivel nem is tudtam es nalunk az volt a rendszer, hogy ilyen mappaba kellett tenni minden rajzora utan amit muveltunk es ev vegen at akarta nezni, nekem meg nem volt mappam:)
enekbol is hasonlo tehetsegem volt, bar vegul P.Mobil koncerteken kibontakoztattam a tudasomat
a torna nem volt problema
10 eves koromtol vizilabdaztam es labdarugtam
dehat kezsegtargyakat
enek-rajz, osztalyozni sem szabadna,
/maximum az elmeleti reszet/ nem tudom meg osztalyozzak-e?

Egyéves Önkéntes 2013.04.18. 21:31:36

Én full jeles voltam, mert apám kindertojás összeszerelő üzemet vezetett és hordta a tanároknak ingyen a cuccot!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.04.18. 21:33:58

@hagyma: na mongyuk ez igaz, a lányom dolgozatot ír énekből meg a hangjegyekből meg kottaolvasásból(wtf??) mindezt anélkül, hogy bármilyen hangszeren játszana, már persze az idegszálhúrjaim pengetésén kívül :D :D

Atörökk 2013.04.18. 21:41:40

Az utolsó képen Obi-Van olyan, mint egy madárijesztő, akit análisan inzultált egy hegyi gorilla.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 21:50:11

@igi1: normalis gyerek nem evett ilyen szart es igenis idegbeteg lett ha valami baromsag volt a kapszulaban
ez ilyen gyerekkori tulajdonsag
lsd a posztiro gyermeke sirva fakadt a hatodik puzzlenal, mert sw-s izet akart
nem azert vittek neki haza 10 tojast, hogy megzabalja egyszerre, hanem hogy talaljon benne egy Obi-Van Kenobit
ez az egesz brandnek a lenyege

breezer 2013.04.18. 22:14:36

@hagyma: érdekes én kiskoromba pont annak örültem, hogy ha nem egy darab valami volt benne, hanem össze lehetett "szerelni" na persze a puzzlet leszámítva, mer az egy fos :)

amúgy mennyiért lehet ashwill környékén a jointba valót beszerezni?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 22:20:05

@breezer: hat persze, az osszszerelheto az kiralysag volt
de en pl sosem voltam gyujto es a kis biszbaszok gyorsan elkallodtak, a csokijat meg nem szerettem
5 dollar egy pipara valo kb, de minosegi
hetfon suttetek MAryvel egy browniest, meg sosem probaltam
teszunk bele egy huszasert

breezer 2013.04.18. 22:41:07

@hagyma: na ja, én sem voltam gyűjtő, azzal a különbséggel, hogy nekem bejött a csoki is :) főleg amikor az alternatíva az ilyen csokibevonóból készült ehetetlen ízű tojás volt, mert locsolkodáskor a lóvé mellé ezek dukáltak...

amúgy nem is hittem volna, hogy szoktál pipázni.. biztos Mary vitt a rosszba :) azt hallottam ám, USA-ban egy OZ-t hozzádvágnak 100-120 dollárért, ami igen kedvezőnek tűnik Magyarországról nézve.. A brownies pedig biztos nagyon fasza lesz, én is nagyon szívesen kipróbálnám, csak ugye ilyenformában jóval több kell bele, itthoni áron meg kicsit húzós volna, na de majd egyszer...

vénszivar 2013.04.18. 22:57:07

@zsiráfffff: Felkészítik az életre..., fog ő még fuvolázni!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.18. 23:23:23

@breezer: Maryt en vittam a rosszba:)
elottem sosem probalta

gabors 2013.04.18. 23:35:34

@hagyma: azert akkor eleg nagyo rizokot vallaltal mert barmilyen druggal kapcsolatos "conviction is deportable" vagyis nem hogy allampolgarsagod de GC-ad sem lenne ha egyszer lebuktal volna mondjuk 1oz felett ....

England win The Ashes! 2013.04.18. 23:43:43

@hagyma: Namost még nehogy azzal gyere, hogy pszichológus is voltál, mert összekarmolom magam. :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.19. 00:23:42

@gabors: de mar beszelhetek rola, mert allampolgar vagyok:)
meg nehany elnok is bevalllota utolag, hogy kiprobalta
otthon eleg nehez lebukni egy pippanccsal
@Dr Jozef Vengloš: csak nehany honapig, de utana elmentem Vician melle segedmunkasnak

gabors 2013.04.19. 02:26:22

@hagyma: "otthon eleg nehez lebukni egy pippanccsal"

de gondolom valahonnan valakitol meg kell azert venni a ganja-t mert termelni meg kockazatosabb ... es aztan haza is kell varazsolni ... es ha a kocsiba/val fognak el van ahol lefoglaljak a kocsit vegleg !!

en meg soha nem probaltam ki volt mikor lett volna lehetoseg de en soha nem cigiztem ezert fel sem merult...

orulok hogy szerencsed volt ...

Sasyyy 2013.04.19. 04:23:19

finom a kinder tojás,csak nehéz lenyelni a sárgáját....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.19. 06:18:23

@gabors: dehogy foglaljak le a kocsit
mar megint hulyeseget beszelsz
orulok, hogy sosem probaltad ki, de semmi koze a cigizeshez
megvenni a legegyszerubb es nem allitgatjak meg a kocsikat csak ugy talalomra mint magyarorszagon
en elhiszem, hpgy itt elsz, de hogy egy masik vilagban az tuti

napalm 2013.04.19. 07:42:29

@hagyma:
hagyma b+, te itthon hagytad az eszed.,)

kihangsúlyozom ismételten, SEMMI HISZTI nem volt hogy nem sw figura lapult a tojiban.

napalm 2013.04.19. 07:45:11

@Rosszindulatú Vászka:
Vászka, ma teszt, asszony is mér;)

Troppauer_Hümér 2013.04.19. 08:46:04

@napalm: Remélem ikrek lesznek, egy fiú, egy lány.

napalm 2013.04.19. 08:52:43

@stillmátyás: na hallod, a mai világban bármi megtörténhet.

Rosszindulatú Vászka 2013.04.19. 09:13:37

@napalm: sok sikert!

De tudod, hogy a mérés nem százas, csak esélynövelés :D

Manyecska 2013.04.19. 11:12:33

@igi1: vááá, 100 m-es fuvolázást olvastam!:DD

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.19. 11:25:42

@vénszivar: őőőőő, nem öcsém gyűjti és origiket lehet kapni.

Manyecska 2013.04.19. 11:44:37

@igi1: most magasugrás és röplabda a menő a tesiórákon!

vénszivar 2013.04.19. 12:19:16

@Manyecska: Nálunk, anno a pettingezés volt a menő...
Ezért hal ki a nemzet.:)

kamasuka 2013.04.19. 14:27:33

@Madnezz:
UPDATE: Megvan Jango is. Anyósom is hozott egy tojást. :)

gabors 2013.04.19. 15:03:42

@hagyma: "dehogy foglaljak le a kocsit
mar megint hulyeseget beszelsz"

Miert mondasz ilyet keress ra NC-ban is es sok mas allamban ezt rendorseg megteheti (bocs felteteles modot kellett volna irnom) ... ha a mennyiseg eleri azt hogy drug terjesztessel is megvadolhatnak siman es nagyon gyakran lefoglaljak (lefoglalhatjak) a kocsit meg akkor is ha nem a Tied es ha elitelnek nem adjak vissza ha nem akkor meg kifizettetik a tarolasat ugyes. Nem mond hogy errol meg soha nem halottal ???

Nem tudom Te melyik amerikaban elsz ha szerinted ilyen nincs ..??

Talalomra nem allitanak meg??? de az I-95-on siman profil alapjan kapcsolnak le sokakat persze mert gyorsan ment nem iranyjelzett meg hasonlok de a fegyver es a drug miatt allitjak meg oket es eleg jo az arany.

Velem ilyen meg nem fordult elo. Negyszer allitottak meg 23 ev alatt .. 2 gyorshajtas (szerencsere allamon kivul es akkor meg nem voltak osszekapcsolva a rendszerek mindketto 15 evvel korabban csak bunti pont nelkul) 1x nem vettem eszre a balra kanyordas tilos tablat ... ismeretlen helyen GPS-eszel mentem es csapda volt mert 6 voltunk csak akik csak azt a reggelt probaltuk a birosagon megfellebbezni mindenkit ugyanaz a rendor buntetetett 1 oran belul. Nalam kepek is voltak mert vissza mentem es megneztem hogy MI VAN ?? Probaltam mutatni hogy valoban nem lathato (ott volt csak az utrol nem lehetett igazan eszrevenni) a birononek tetszett igy felere csokkentette a dijat (0 buntetes de a "befizetesi dij maradt" vagyis a felevel megusztam plusz 2 pont) a negyedik eset az majdnem veletlen volt .. nem vettem eszre a rendorautot ejjel sotetben es ahogy jott a visszapillantoban vakitott igy jobbra balra huzodtam egy darabig aztan megallitott mert azt hitte reszeg vagyok de nem voltam ... igy abbol nem lett semmi..

amerika nagyo valtozatos es

vénszivar 2013.04.19. 15:25:20

Na! A barmok ITT pofáznak! Ahelyett, hogy OTT ugatnának egymással, ahova kiette őket a rosseb!!!

Madnezz · http://sorfigyelo.blog.hu 2013.04.19. 17:18:27

@kamasuka: Gratulálok! Eddig ez a legjobb mai hír! :D

holdlányka 2013.04.19. 21:04:49

Ezt a postot nem értem.
Réges-régen, egy messzi-messzi galaxisban, mikor a külömböző kinderfiguráknak külön kódjelük volt, és Ferrero felirat volt rajtuk, és nem Kínában készültek, időről-időre piacra dobtak egy-egy kézzel festett sorozatot is. (Happy Hippos, Crazy Crocos, Los Papagalos, Vampirelli, LOTR figurák, Asterix, Leo Venturas, stbstb. A gyűjtők leginkább ezeket keresik) Ekkor megindult a reklámkampány, hirdették a dobozokon, TV-ben, plakátokon, de már akkor sem minden tojásban az volt!!

Hol itt a probléma??????

király vagyok 2013.04.19. 22:25:28

rákos csirák ugyis kihaltok hamarst innén mostan szopátok még egymás káreszát dicsak

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.20. 05:48:45

@napalm: volt egy hozzaszolas hogy a gyereke sirt mert 10-bol nyolc tojasban puzzle volt
@gabors: a jogsidat elvehetik minden szarert pl. ha nem fizetsz tankolasnal stb.
a kocsidat lefoglalhatjak, de
masnap kivalthatod

napalm 2013.04.20. 08:30:47

@hagyma:
"lsd a posztiro gyermeke sirva fakadt a hatodik puzzlenal, mert sw-s izet akart"

a posztíró gyermeke az én gyermekem, és nem fakadt sírva.
továbbra is fenntartom azt az állításomat hogy NEM VOLT HISZTI.
;)

kamasuka 2013.04.20. 08:41:57

@Madnezz:
Minden kicsinek örülünk. ;)

2013.04.20. 09:30:05

@hagyma: hat ki nem bontottam, de behatolas mar volt "

Na ugye, hogy volt benne idegen anyag?

Urbino (törölt) 2013.04.20. 12:09:21

A 90-es évek elején amikor gyerek voltam, akkor kaptam nagyon sokat. Akkor is nagyjából így volt, kaptam 10 darabot (mondjuk akkor még a bérekhez képest filléres cucc volt, kb annyiba került mint egy szelet sport csoki), minden másodikba volt a hirdetett figura, játék.

napalm 2013.04.20. 12:17:32

@Rosszindulatú Vászka :
meg sajna nem, tegnap nem volt ra ido, hetfon....

Rosszindulatú Vászka 2013.04.20. 12:19:20

@napalm: csak mert sokan drukkolunk ám neked!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.04.20. 14:27:13

@napalm: egy hozzaszolo gyereke. nem a Tied

napalm 2013.04.20. 15:17:32

@Rosszindulatú Vászka: ok-ok;)

@hagyma: akkor félreértettem. bocs.

Xezs 2013.04.21. 17:41:32

Azért az mindent elmond egy társadalomról, amikor az a legnagyobb problémája, hogy mi van a kindertojásban.

Atyaég, hova kerültem.

napalm 2013.04.22. 19:43:01

@Rosszindulatú Vászka:
negatív.
30 és 35 grammos voltak a tojások, belső tartalmuk ismeretlen.;(

merénylő aki herén lő 2013.04.24. 18:56:55

A füledhez teszed, amelyik hangosan szuszog az lesz darkveder vagy a Verebes....

magyarcsarda · http://magyarcsarda.blog.hu 2013.04.30. 21:22:52

Vagy megkérdezed a terítőjét és ad a kocsiból neked olyat amilyet kérsz... persze ez top secret és minimum Zeusz fiának kell lenned :D
süti beállítások módosítása