Tékozló Homár

Kedvezményes számlavezetés az Ersténél

2013.04.26. 12:41 | jackyll | komment

erstejovair.jpgNaiv ügyfél bekajálta az "akár 100 ezer forint jóváírás" reklámszöveget, amiből még 15 ezer forint kedvezményt sem kapott meg már 7. hónapja:

Ösztöndíj-diákhitel óta vagyok Erste-ügyfél. Ugye emlékeztek a talán most talán már nem futó akciójukra, miszerint munkabér, hitelkártya, csopimegbízás és még pár dolog teljesül,  a boldog számlatulajdonos (persze szerződéssel és összesen stb.) részesül "akár 100 000 forint" jóváírásban. Jó kis marketing. No, miután már letelt a próbaidőm a munkahelyemen, szaladtam is a bankba, hogy nesztek, itt a 3 hónap, az összeg is megfelel a kritériumnak, sittysutty ide a 15 ezret érte. Most. Igen ám, de a szerződésben az is szerepel, hogy kb. 3-4 hónap múlva teszik ezt meg, és jó, ha még az 5. hónapon sem változtatok számlacsomagot/bankot (persze időközben beindult a "szupcsinulla számlacsomag", amire emiatt nem válthattam).

A szerződéskötés a  bónuszra 2012 szeptemberében történt. A dokumentet jól elolvas, várakozik, számol (időközben a a bónusz jóváírást a különböző jutalékok és díjak formájában persze kitermeltem nekik). Arra számítottam, hogy decemberben, jön a zsé – pont aktuális karácsony előtt. Abba reménybe ringattam magam, hogy.  Nade semmi. 2013. januárban írtam nekik (sajnos a banki felületen) egy levelet, hogy itt a szerződés, ekkor történt, hol a lóvé? 1-2 hét múlva kaptam a következő választ:

Tájékoztatjuk, hogy "Az arra jogosult Ügyfél Banknál vezetett lakossági forint bankszámlájára érkezzen a Kedvezmény nyilatkozat aláírásának tárgyhónapját követő 4 (négy) hónapon belül:
·      o minimum 60 000 forint egyösszegű munkabér-jóváírás legalább három egymást követő hónapban, vagy
·      ominimum 60 000 forint egyösszegű nyugdíj-jóváírás legalább két egymást követő hónapban.
Amennyiben a jelen I.4.1. pontban írt feltételek teljesülnek, úgy a Bank az Ügyfél Banknál vezetett lakossági forint bankszámlájára a Kedvezmény Nyilatkozat aláírásának tárgyhónapját követően, de legkésőbb az 5. hónap végén jóváír 15 000 forintot.  
 
A jóváírás feltétele, hogy az a bankszámla, amelyre a jóváírást biztosítja a Bank, ne kerüljön megszüntetésre a Kedvezmény Nyilatkozat aláírásának tárgyhónapját követően, de legkésőbb az 5. hónap végéig."
 
Amennyiben a munkabér akcióhoz kapcsolódó nyilatkozat kitöltése szeptember hónap folyamán történt és a feltételek teljesültek, akkor a 15 000 Ft jóváírása február hónap végén esedékes.
 
Az akció feltételeit és részletes leírását az alábbi linken mellékeljük Önnek:
 http://www.erstebank.hu/static/internet/download/LBBH_m13_20121001.pdf
 
Felmerülő kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat a 0640-222-222-es (külföldről a 00361-298-0222) telefonszámon vagy keresse fel az Önhöz közeli bankfiókot, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.
 
Tisztelettel:
 
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.  
Ügyfélszolgálat

Ám Türelmes ember lévén várok-várok, nem pazarlok telefonegységet rájuk. Meg annak nálam nincs nyoma, tehát nem hivatkozási alap. Húsvét közeledtével ismét eszembe jutott, hogy mit nyomok kis locsolóim kezébe, miből veszek nekik kindertojást – jaj, de jól jönne ez a kis 15 ezer... Hopp, írok is nekik még egyszer, bemásolom és kiemelem a fent is látható, korábbi levelüket, hogy kérem szépen, szövegértésből átmentem, itt a szerződés, ezek a pontok teljesültek, mostakkor mivan, mikor dől a lé? Közben igényeltem hitelkártyát, és az iránt is érdeklődtem, hogy érvényben van-e még ez az úgynevezett kedvezményprogram. Szóval jó összetett voltam, na, hogy két kérdést feltettem a témában. Az ügyfélszolgálatnak kábé 4 (azaz NÉGY) hétbe tellett válaszolniuk:

Elnézését kérjük a késedelmes válaszadásért.
 
Az akcióban részt vehetnek azok a lakossági Ügyfelek, akik a Banknál lakossági forint bankszámlával rendelkeznek és az Erste Kedvezmény Program keretében a Kedvezmény nyilatkozat aláírásának tárgyhónapját megelőző három hónapban egyszer sem érkezett a Banknál vezetett bármilyen forint bankszámlájára minimum 60.000 forint egyösszegű munkabér- vagy nyugdíjjóváírás.
 
Ön 2012. szeptember hónapban csatlakozott az akcióhoz, viszont ezt megelőzően július, és augusztus hónapban is érkezett jövedelem jóváírás a számlára.
 
Amennyiben további kérdése merül fel, kérjük, jelezze levelében illetve hívja ügyfélszolgálatunkat a 0640/222-222, külföldről a 361/298-0222 telefonszámon.
 
Megértését és türelmét köszönjük.
 
Tisztelettel,
xxxxxxxxxx xxxxxxxxxx
 
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.
Központi Ügyfélszolgálati Osztály
 
 Azt hiszem őnáluk, illetve a választ küldő alkalmazottaknál  lehetnek gondok a szövegértéssel hiszen az első bekezdés azt írja, NEM érkezett 2013 január előtt 3 hónapig a számlámra munkabér, tehát a hitelkártya-kedvezmény nem jár. OKÉ. De akkor mi köze van ennek ahhoz, hogy 2012 szeptembere előtt 3 hónapig (és persze azóta folyamatosan is) érkezett munkabér a számlámra?

 Valahogy nem a kérdésemre válaszoltak, illetve csak egy pontban mondtak nemet (méghozzá olyan kérdésben, amely alapvető szerződési pont is volt). Azaz ha min. 6 hónapig nem érkezik nettó valamennyi fizetésed, akkor nem is kaphatsz hitelkártyát.

 Akkor az hogy lehet, hogy  hitelképes vagyok szerintük, ha három hónapig nem volt munkabérem, miközben volt? Ja, és nem válaszoltak a MIKOR JÖN A ZSÉ című kérdésre - áprilisban (az aláírástól számított 7. hónapban)

 Érdekes, ha csúszik az ügyfél valamivel, azaz szerződést szeg, akkor jön a bünti: a késedelmi, illetve a hitelkamat, neadjisten per. Fordított esetben pedig… akkor Homár!
 
 Gondolom, nem vagyok egyedül. A programban résztvevőknek sok türelmet kívánok, és Varga hajcseppeket!
 
 Üdv:

 L

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 12:44:57

Több szót nem tudok németül.
úgyhogy negyedik!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.26. 12:45:06

Amit szabad Jupiternek, azt nem szabad a...

Amiben az van, hogy akár, azt nem érdemes megrendelni, mert általában minimum szűzlányok vére kell, hogy teljeseüljön a dolog.

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 12:46:00

@ColT: mindig vannak, akik megnyalják a mézesmadzagot!

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.04.26. 12:47:36

@Egyéves Önkéntes: Csak annak a végén mindig egy nagy f@sz van... :D

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 12:51:09

@ColT: többnyire! :)
de most komolyan, aki nem érti meg azt, hogy:

"AKÁR 100.000 forint" az azt jelenti, hogy "a LÓF:SZT 100.000 forint"

Manyecska 2013.04.26. 12:55:23

@ColT: :DDD hát az még a rendszerváltás előtt volt /:DD/!

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 13:07:24

@lazarjozsef75: :) én ilyen filmeket sosem néztem!

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 13:15:40

@ColT: nincsenek meg hozzá az adottságaim :)

@lazarjozsef75: hangalámondásosat

PITTA 2013.04.26. 13:22:18

Én Kb Novemberben nyitottam számlát és kértem HK-t és kb 1 hónapja meg is kaptam a 15+5e forintot. Valami ott tényleg nem klappolt... Bár én szupernullát nyitottam.

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 13:22:35

@helianthus: tettem ám szmájlit, ergo nem ártatlanul kérdeztem!

PITTA 2013.04.26. 13:23:39

@Egyéves Önkéntes: Nekem fizettek, szóval nem humbug :-)

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.04.26. 13:24:07

NEM érkezett 2013 január előtt 3 hónapig a számlámra munkabér, tehát a hitelkártya-kedvezmény nem jár. OKÉ. De akkor mi köze van ennek ahhoz, hogy 2012 szeptembere előtt 3 hónapig (és persze azóta folyamatosan is) érkezett munkabér a számlámra?

Itten ellentmondás van kérem. Most akkor érkezett vagy nem érkezett a lóvé? Vagy érkezett, de 60 ezernél kevesebb? Havi 60 ezer fixszel az ember nem könnyen viccel.

Egyéves Önkéntes 2013.04.26. 13:28:55

@PITTA: nem azt mondom, hogy humbug, hanem csak azt hogy az "akár" szó mit jelent egy banki ajánlatban

PITTA 2013.04.26. 13:32:51

@Egyéves Önkéntes: Egyébként ilyen esetben mélyen az ügyintéző szemébe kell nézni és megkérdezni, hogy istenbizony megfelelek-e a feltételeknek... ha igen mehet, ha nem, nem...

Manyecska 2013.04.26. 13:36:12

ne röhögtessetek már!!:D meg duguláselhárító kisiparos, ezen két percig nyüszítettem:))))

Taxomükke (UK) 2013.04.26. 13:58:03

Sikerült a szerintem legszarabb magyar bankhoz menned, bocs náluk maradnod, mindezt egy hazug marketingakció következtében. Te tényleg naiv vagy.

Atörökk 2013.04.26. 15:25:27

Bújtál volna el a locsolók elől, szuka.

thisiswhatklfisabout 2013.04.26. 15:31:22

"Csopimegbízás" - hogy a *** rakja bele a ***át az ilyen videókari, kori hetes proci meg kazis jellegű vivatelevíziós jellegű szókicsavarásokból. És egyetemet végzett. Azt a tetves ku**a életbe....

Amúgy meg az "akár 100.000 forint" meg azt jelenti, hogy akár lehetne annyi is, de nem lesz, mert átbasszuk az agyadat, mert megtehetjük és nem lesz következménye.

thisiswhatklfisabout 2013.04.26. 15:33:02

Noh, "jellegű" szót kétszer sikerült egy mondaton belül elsütni. Jól felbasztam magam agyilag.

Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz_ (törö 2013.04.26. 16:06:15

nekem anno jóváírták (utalták),
igaz az még "más akció" volt...

PannonBoy 2013.04.27. 02:58:34

@Taxomükke: Az Erste mióta magyar? Talán felvásároltuk volna?

Taxomükke (UK) 2013.04.27. 11:50:10

@PannonBoy: Még nem, de ha Orbán még jobban meghülyül, akkor lehet...

argab 2013.05.01. 19:20:24

"No, miután már letelt a próbaidőm a munkahelyemen, szaladtam is a bankba, hogy nesztek, itt a 3 hónap, az összeg is megfelel a kritériumnak, sittysutty ide a 15 ezret érte."

Nos ha jól értem már akkor a számlára ment a munkabér mielőtt a papírt aláírtad volna náluk, tehát értelemszerűen így nem jár kedvezmény azért, hogy az eddig nem hozzájuk érkező munkabért onnantól kezdve oda kéred.

_parmenion_ 2013.05.10. 12:32:26

Nekem megjött a 15e, emlékszem, az feltétel volt, hogy oda kellett utaltatni a munkabért és előtte meg nem oda ment.
"A csatlakozás további feltétele, hogy a megelőző 3 hónapban egyszer sem érkezett az Erste Banknál vezetett, bármely lakossági folyószámlájára egyösszegű munkabér vagy nyugdíj jóváírás..."

A szupernullával nem volt ilyen szerencsém: rögtön beterhelték az 1490 Ft-ot. Március 19-én váltottam, minden hónapra teljesült a feltétel, de a processz csak 19. utáni időszakra nézte meg, hogy a hónapban kaptam-e fizut. Szóltam, visszaadták.
süti beállítások módosítása