Tékozló Homár

A Tesco szerint a szavatossági idő csak tájékoztató jellegű

2013.05.08. 11:37 | jackyll | 72 komment

teszkosalatamix.jpgLarának sikerült hűtőben megrohasztania a teszkós salátamixét egy nappal a rányomtatott dátum előtt. Kínkeservesen visszaszerezte az árát, bár egy megmondásra jogosult alkalmazott szerint erre igazából nem jogosult, mert 24 óra a friss termékek eltarthatósága.

Szeretném veletek is megosztani a Tesco új üzletpolitikáját! :) Múlthét pénteken (május 3.) a kecskeméti Tesco Hipermarketben POTOM 699 ft-ért vásároltam egy 500 g-os vágott Saláta keveréket, amin 2013.05.07. lejárati dátum szerepelt és HŰTŐBEN TÁROLVA a tegnapi napon már löttyösre, nyálkásra és bűzösre ROHADT BONTATLANUL!!!! Inkább nem részletezem azt a szagot, ami a felbontáskor fogadott... Hát gondoltam egyet szépen lefotóztam a salátát a lejárati dátummal jól láthatóan és írtam a Tesco Magyarország facebookos oldalára és a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal facebookos oldalára is a fotót csatolva :)

A Tesco Magyarország kedvesen azt válaszolta, h nyugodtam vigyem vissza és kicserélik. Na így is tettem. Ma reggel 9-kor visszamentem a kiskunfélegyházi Tescoba a blokkal és a löttyösre rohadt, folyós állagú salátával, h visszacseréltessem. A következő választ kaptam valami helyi kisfőnöktől, akit a Vevőszolgálatos hölgy hívott oda: "Nem cserélünk vissza semmit, mert a 'friss' termékekre CSAK 24 óra az eltarthatósági idő, és a gyártó által rányomott szavatossági idő csak TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ!"

MIVAN??? EZ MOST KOMOLY??? :DDD Mindenesetre nem hagytam magam, addig viaskodtam, h nagy nehezen, elég nagy fintorgással és ellenszenvvel visszakaptam az árát egy jegyzőkönyv keretében...de gondoltam megosztom veletek és a többi kedves fogyasztóval is, h jó ha tudják, h a Tescoban vásárolt termékek a vásárlástól számított 24 óráig tarthatóak el, mind1 mi van írva a csomagolásra... :)

Az eszem megáll!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.08. 11:38:15

" "Nem cserélünk vissza semmit, mert a 'friss' termékekre CSAK 24 óra az eltarthatósági idő, és a gyártó által rányomott szavatossági idő csak TÁJÉKOZTATÓ JELLEGŰ!""

A fogyasztóvédelmi törvény viszont nem csak tájékoztató jellegű...

Különben a szar szeletelt kenyeretek is megpenészedik pár nappal a lejárat előzz, büdös banda.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.05.08. 11:38:42

tájékoztató jellegű saláta. ez teccik nekem.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 11:43:08

- Jean, miért ketyeg a saláta?
- Azért uram, mert van benne egy zsebóra. Azt figyeli folyton a saláta, hogy pont a lejáratkor megrohadhasson.

C00ler 2013.05.08. 11:47:45

Az ilyen mindennapos és semmi esetek helyett miért nem rakjátok ki azt, amit én küldtem be? Az talán kicsit nagyobb dolog volt(Erkel színház olyan napra adott el 2000 jegyet, amikor nem is volt előadás, és a rengeteg embert csak zárt kapuk fogadták az előadás napján, értesítés nuku).

tregard 2013.05.08. 11:59:46

a nem megfelelő tárolás miatt lesz ilyen a saláta idő előtt: ha megfagy, mert túl hidegen tárolták, majd kienged. ha kb. 5-8 fokon van tárolva, még a szavatosság lejárta után 2-3 nappal is friss és ropogós lehet.

vénszivar 2013.05.08. 11:59:49

Csernobilkor, bezzeg sokáig "el állt" a kenyér is + a saláta is! Csak szegény embörök nem annyira...

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.05.08. 12:01:40

A helyes válasz a vevőszolgálatostól az lett volna, hogy "Elnézését kérem a kellemetlenségért. Hozassak önnek egy másikat, vagy az árát szeretné visszakapni?"

A hazánkban szokásos, de legalább támadhatatlan válasz az lett volna, hogy "Asszonyom, tudja-e ön bizonyítani, hogy a terméket +5 és +8 között tartotta, és amíg hazaért, addig sem szakadt meg a hűtőlánc? Mi nagyon nagy gondot fordítunk az általunk forgalmazott termékek megfelelő tárolására, hogy áruink tetszetősek legyenek, és fogyasztásuk örömet okozzon vásárlóinknak, emellett a nyilvánvaló érdekünk a tárolás során keletkező veszteségek minimalizálása. Erre vonatkozóan 48 féle minőségbiztosítási rendszert vezzettünk be. Sajnos a nálunk vásárolt áru nem megfelelő szállítása komoly és látványos minőségromlást eredményezhet, ezért igyekszünk üzlethálózatunk fejlesztésével a lehető legtöbb háztartáshoz elérhető közelségbe kerülni, hogy a szállítási távolságok rövidülésével vevőink elkerülhessék a hasonló kellemetlen szituációkat."

Érdekes megfigyelni, hogy a szokásos koptatást ("Nem is _minállunk_ romlott meg, köcsög!") Milyen hosszas, önfényező céges piármaszlaggal önti nyakon.

Az odahívott kisfőnök az adott válasszal nem kevés szakmai inkompetenciát mutatott (Nem, bzmg, nem tájékoztató jellegű, hanem...), emellett képtelen volt a támadhatatlan válasz megadására is. Én leváltanám.

Manyecska 2013.05.08. 12:02:14

UTE-meccsre megyek nemsoká, jut eszembe..ez fradiszínű:O

igazságos 2013.05.08. 12:06:23

Gyerekek, örömmel jelentem be: már teljesen leszoktam a Tescóról, fél éve felé se mentem!

Akkor telt be a pohár , amikor már a Coca Cola is romlott volt egymás után négyszer!

Amúgy meg eddig 4 kilót fogytam, majd három hét alatt.

És már futok is.

Salátát is eszek, pedig nyúlkaja, de csak saját magam csinálom! Mikor úgyis olcsó a saláta, miért nem tetszett fejessalátát venni????

Komolyan nem tudom megérteni az ilyeneket. Mikor most gyümölcs, és zöldségszezon is van, most jön az, hogy a saláta is olcsóbbá válik, egy-két darab paradicsom, mellé egy vörös és egy hagyma, egy sárgarépát lereszelünk.

Tényleg nagy baj van mostanába a fejekkel.

vénszivar 2013.05.08. 12:12:13

@igazságos: Miért ? Fofol a romlott colától?:) Milyen gyümölcs szezon van, éppen most? megy? cserkó? barack? alma? dinnyék? körte? másik barack? szilva? ribizli, pöszméte?
Mert nálam még csak az eper, de csak FÉLIG MEDDIG...
Hallgatlak! :)

igazságos 2013.05.08. 12:12:20

Számoljunk akkor:

1 db saláta 250 Ft/db körül van most

1 db sárgarépa 90 ft (az a nagy)

2 db hagyma, lilahagyma, számoljunk 110 ft-ot (nagylelkűen)

esetleg egy-egy ízesítés, kukorica (250 ft), erre számoljunk 400-at, esetleg öntet 200 ft

Akkor tehát: 450 ft-ból nem ilyen kis adagot csinálhatsz, hanem háromszor ennyit, friss, azt teszel bele, amit te szeretsz

kiegészítőkkel 800 ft-ból két napig elég salátát csinálhatsz

Mi ez a kis 500 grammocska, amiben 420 gramm van akkor?????

igazságos 2013.05.08. 12:14:39

@vénszivar: a romlott kólának olyan szaga van, mint a romlott pálinkának, ha így jobban érted :)

BÜDÖS konkrétan a romlott kóla, jobb esetben már végigszagolgatod a sort, és meg tudod mondani, melyiket ne vedd meg.

Rosszabb esetben csak kóstolás után derül ki.

hát jó, még túloztam, de most jön a gyümölcsszezon

egyébként most a körte az olcsó, fene tudja, miért (lengyel????)

úgyhogy azt zabolászom, az alma mellett

de a legjobban az eperszezonra készülök, bár még két-három hét, de már ettem magyar epret itthon

Manyecska 2013.05.08. 12:14:45

@igazságos: fejessaláta, főtt tojás, répa, pari + natúr joghurt kis majonézzel, őrölt borssal..

Manyecska 2013.05.08. 12:16:23

@vénszivar: majd heresznye, meg eper, de az inkább júniustól, ha nem gyorsérlelővel fújják le..!

igazságos 2013.05.08. 12:18:35

@Manyecska: nyamm

mindenki azt tesz rá, amit akar, na
de nem készen veszed, nyamvadt kis zacskóba
ilyenkor, mikor salátaszezon van

nekünk már a kertbe is van, újhagyma is

megyek is kajálni

nem szeretem a salátát, de mostanába már valahogy arra is rászoktam

pedig még nem is vagyok terhes, sem részeg

de a saláta nyúlkaja

pont

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 12:19:26

Én ezt a salátát már láttam így rohadtan az üzletben.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 12:20:42

@igazságos: mitől lennél terhes?? lemaradtam valamiről?
Bepasiztál?

Manyecska 2013.05.08. 12:22:55

@batgirl: futni jár, bizonyára üldözték!:DD

England win The Ashes! 2013.05.08. 12:47:09

@igazságos: Futni jársz???

Nem úgy volt a múltkor, hogy futni hülyeség? :)

serfecs (törölt) 2013.05.08. 12:48:43

A Tesco szerint biztos a fogyasztóvédelmi törvény is csak tájékoztató jellegű.

Mákony Béla 2013.05.08. 12:51:46

Szerintem hazudsz, posztoló, mutasd, hol mondták ezt.

Szerintem azt sem hiszem el, hogy hűtőben tartottad.

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 12:56:05

@Dr Jozef Vengloš: hé..vendéglős uram, maga fut? Talán maga után futkos eza szegéyn traktoros jány?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.08. 13:00:29

@batgirl: Ugyanott vásároltok a postolóval? :D

"vagy üldöz valakit:D"
Igi pszichopata gyííkos

England win The Ashes! 2013.05.08. 13:05:49

@batgirl: Márminthogy én? Ja, szoktam futni "kicsit".

mildi 2013.05.08. 13:08:46

@igazságos: 250 salátáért sok. mi tegnap 150-ért vettük a helyi ződségesben (ma vót hozzá tojásos nokedli).
btw. azért jók az ilyen előrecsomagolt salátakeverékek, mert ha külön-külön veszed meg a hozzávalókat, bazisok, gyak. egy embernek kezelhetetlen mennyiségű saláta lesz a végeredmény, és kidobni alsó hangon min. a felét is pazarlás.

igazságos 2013.05.08. 13:13:40

@mildi: ha már egyszer fogyókúrázol, salátát én például két nap is ehetek, de akár három nap is

akkor meg már a család is egyen belőle, hátha ők is szeretik

:)

való igaz, én most sokmindenben nagyítottam, a saláta árában is

akkor vonj le egy százast

azért egy fejessalátából nem jön ki olyan sok mennyiség, csak két napra elegendő max.

én korábban utáltam, de mostanába már rászoktam teljesen

az előrecsomagolt salátakeveréket tényleg csak ha nagyon lusta vagyok, meg télen, ha vendégek jönnek, vagy kívánom :)

ilyenkor már van a kertbe is

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 13:13:58

@ColT: vagy csak szeretne gyííkos lenni:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.05.08. 13:14:52

@igazságos: hűha, micsoda kerted lehet, ahol előre csomagolt saláta is terem.

igazságos 2013.05.08. 13:19:03

@Dr Jozef Vengloš: napi fél óra, beláttam, kell a mozgás, mert megkukulok a sok számítógépezéstől

England win The Ashes! 2013.05.08. 13:23:11

@igazságos: Nem megmondtam? :)))

Ja, jó hogy említed a számítógépezést, erről jut eszembe, hogy fél óra múlva mintha vizsgám lenne...

Balra el.

igazságos 2013.05.08. 13:27:00

@batgirl: ugye? kimegyek, aztán már ehetem is a salátát a földről, mint a nyúl

sőt, futás közbe is azt rágcsálhatom

természetesen biosalátát :)

Bálintka. 2013.05.08. 13:49:12

Naná, hogy tájékoztató jellegű. Ezért kell inkább naponta teszkóba járni, mintsem hetente. Aznap kell elnyalni a vajat, elrágcsálni a fűszereket, és meginni a söröket. Nem is értem minek találták ki a hűtőgépet.

vénszivar 2013.05.08. 13:50:45

@Bálintka.: Hűtő van! "csak" áramra nem telik...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.05.08. 14:00:08

@Bálintka.: Tájékoztató jellegű, hogy mikor kellene átcímkézni :D

Atörökk 2013.05.08. 14:19:15

Szerencsétlen állat. Óvodások is tudják, a Tescoban kb. 90%-ban dögöt meg hasonló, rohadt zöldséget árulnak. Mi a halál faszáért kell ott megvenni? Ott az alföld közepén biztos nincs egyetlen termelő sem, akitől lehetne venni friss zöldséget...

Manyecska 2013.05.08. 15:01:27

Há biztos megsérült a csomagolás valami műkörmös liba a tízcentis karmaival..

bigmac 2013.05.08. 16:14:31

Tescoból fóliás salátamix.....váháááá....csak a piac....meg egy jobb féle konyhakés:)

Fejesrob 2013.05.08. 17:05:06

Ezt a teszkós mizériát nem értem. (Azt pláne nem, ha valaki szezonban vesz ilyet egy Teszkóban).

Szar helyre nem megy az ember és ha a tejjel átbasszák, át fogják baszni a salátával is.

Fejesrob 2013.05.08. 17:09:27

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Máshol ez így is van.

Vettem egy kisközértben tejet és annak ellenére, hogy belül volt a szavatossági időn belül, visszavittem. (Meleg volt, az ajtó előtt akartam meginni).

Simán visszavette és keresett egy újabb tejet.

A teszkó azonban úgy van vele, ha átbaszom a prolit akkor idejön a zsömléért, mert 1 Ft-al olcsóbb. Pedig maga a zsömle is átbaszás, liszt nem sok van benne.

Erhardt von Rheindars 2013.05.08. 17:16:16

@atörökk: nagyot tévedsz barátom a teszkónak van az egyik legszigorúbb beszállítói feltételrendszere, olyannyira hogy a legtöbb magyar cég képtelen azokat teljesíteni. a termelői áruval is szívhatsz ugyan úgy mint a teszkóssal.

Erhardt von Rheindars 2013.05.08. 17:21:32

@Fejesrob: a teszkó nem átbaszni akar mert érdeke hogy a pénzed ott költsd el, és visszamenj máskor is. a közértes is ezért cserélte be neked. ő is keres rajtad,és sokszor nála is hulladékot vehetsz. sajnos a multinál dolgozók tesznek rá hogy ilyenkor a panasszal foglalkozni kell, ezért kitalálnak/ mondanak baromságokat,de ez nem tescos álláspont.

BannD 2013.05.08. 17:33:22

Így már én is jártam. Mondjuk én simán megettem, jóhogy, már benne volt a tonhal.
(:

Atörökk 2013.05.08. 18:03:37

@Erhardt von Rheindars:
Elhiszem. Csak éppen piacon jól megnézem az árut, válogatok, ha nem tetszik, megyek egy standdal arrébb. És nem veszek meg ki tudja hány napja nejlonban rohadó zöldséget. De te vásárolj ott továbbra is, hajrá.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 18:05:55

@atörökk: Megvan az áruháznak is a maga előnye. Megfogdoshatom, válogathatok. Háromszázé pomelo sincs a piacon.

Atörökk 2013.05.08. 18:10:14

@atpijkamo:
Igazad lehet. Nagy trauma ez nekem. Gyerekkoromban asztal körül kergettek, ha nem ettem avokádókrémmel töltött szarvasgombás pomelót.

England win The Ashes! 2013.05.08. 18:10:32

@ColT: Ja. Legutóbb én is a konzervatívokra szavaztam, de annyi lett hirtelen a roma, hogy legközelebb a BNP-t ikszelem.

Nem, mintha haszna lenne, de legalább felfigyelnek rá.

Erhardt von Rheindars 2013.05.08. 18:30:44

@atörökk: Akkor is szívhatsz a termelőivel ha jól megnézed a külsejét, a piacon megveszel olyat ami ki tudja mennyit volt permetezve, a mikotoxin és a peszticid tartalma ismeretlen, lehet mérgezni magad ezzel is :D A házi termesztésű dolgoknak is megvan az előnyük de a hátrányuk is. Am nem nagyon szoktam teszkóban vásárolni csak dolgoztunk velük, sajnos.

A bio dolgoktól óvakodjatok, az az igazi átverés.

SarahConnor 2013.05.08. 20:53:22

Poszter, csomagos salátát ne vegyél, olcsóbb, vagy ugyanannyi megvenni a friss zőőőccséget. Igaz, azt fel kell szeletelni, meg szétcafatolni, meló van vele. De az nem lesz nyálkás.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.08. 22:04:09

@igazságos: jogos amit mondasz, autót se vegyen senki, sokkal olcsóbb vashulladékot felvásárolni, és abból összedobni egyet

egyébként is... egy igazi macsó nem eszik salátát, csak húst

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 22:16:35

@wmiki: "autót se vegyen senki"

Te, én nem vagyok egy konyhatündér, de ha a majonéz meg van készen, akkor tudok készíteni salátát. És még az ujjamat se vágom el.

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 22:31:52

@Dr Jozef Vengloš: :))

Pedig se főzni nem tudok, se nem beszélek csúnyán.

England win The Ashes! 2013.05.08. 23:16:14

@atpijkamo: Még nem késő elkezdeni. Mármint a főzést persze. :)

Vittore. 2013.05.08. 23:34:41

Nekünk is megrohadt, igaz kibontva, de hűtőben tartva és 2 nappal a lejárat előtt. Ja és nem tudom a képen látható saláta milyen márkájú, a mienk Eisberg volt, én nem is láttam a Tescoban teszkógazdaságos salátát.

England win The Ashes! 2013.05.08. 23:39:38

@Vittore.: Mi? A zöldségnek már márkája is van? OMG

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.08. 23:45:03

@Vittore.: "nem is láttam a Tescoban teszkógazdaságos salátát."

Persze, mert azt az osan árujja.

@Dr Jozef Vengloš: "Még nem késő elkezdeni."

:)) Oké, próbálom művelni magam, van olyan homározó, aki megköveteli, csak abból ért.

Nightrood 2013.05.09. 00:36:20

Kedves Poszter már biztos írták neked feljebb de te vagy a hülye nem a Tesco és igen rendes tőlük hogy visszavették a szemetedet :)

Nem Olvastam feljebb volt e már ezt nézzétek el nekem.

A Frissáruk beérkezése minden magára valamit adó áruházba szigorú hűtőlánc fenntartással történik azaz hűtőt helyen állítják elő szállítják és hűtve is tárolják az áruházban. Biztos olvastad már a mirelit árukon ezeket a feliratokat:
1. "Felengedés után visszafagyasztani tilos!"
2. " *** hűtés esetén( ez a -18fok alattit jelent ) a feltüntetett időpontig"
3. " ** hűtés esetén 1 hónap"
4. " * hűtés esetén (azt hisze ez a 6fok alatti hőmérséklet) 1 hét"

Azaz ha valamit nem megfelelően tárolsz szállítasz az elkezd megromlani.

A Friss saláta amit megvettél fogadjunk nem került hűtőtáskába és az ajánlott 8 fok alatti hőmérsékleten nem tartottad hazáig. Hazaérkezedkor nem raktad azonnal a hűtőbe ezzel is megtartva a hűtőláncot ami alapfeltétele a minőség megőrzésének(óvásának)

A képen is jól látszik a tárolási hőmérséklet 5-8 fok!!!

Ha egy termék felmelegszik megkezdődnek a bomló folyamatok ez duplán igaza friss termékekre a magas víztartalmuk miatt (hús, vágott zöldségek)

Utána hiába hűtőd vissza a folyamat visszafordíthatatlan.

Így a Tesco-s fiatalembernek van igaza ha azt mondja, hogy tájékoztató jelegű a felírat csak akkor igaz ha betartjuk a tárolási hőmérsékletet.

Meleg van emberek mindent hűtőtáskába és amilyen gyorsan csak lehet haza és hűtőbe...

U.I.: Igen szép dolog volt a Tescotól, hogy visszavette, a körítés ellenére is ők jártak el gálánsan!

Üdv
Night

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2013.05.09. 08:18:25

@atpijkamo: :x jahogy nyugdíjas vagy...

akkor persze ráérsz, a ruhákat is olcsóbb, ha a patakban mosod, mint mosógéppel

Manyecska 2013.05.09. 08:21:09

Na, lebuktam, én is szoktam venni néha ilyen zacskós salátát /igaz, kétszázér'../,..már másnap fonnyad a hüttőben is ha ki van bontva, utána már rohad:D:(

atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.05.09. 09:26:12

@wmiki: Nem hiszem, hogy egy saláta elkészítéséhez nyuggernek kellene lenni. Az inkább csak arra jó, hogy van idő az unokákra.

Répalaki Edömér 2013.05.10. 23:05:30

@Nightrood:
Előrecsomagolt salátát nem szoktam venni, mert drágállom, de Tesco-Spar jégsaláta, sárgarépacsík rendszeresen kerül hozzám, főleg az akciós időszakból: 1 fej sali (kb. 30-40dkg) 149-199 Ft (349-399.- helyett), egy tasi csík 119-149Ft (199.- helyett).

Alig két-három hete volt országos akció a 119.- forintos sárgarépacsík és bizony a sokszor üres érdi zöldségespolc helyett most hegyekben álltak a (belül!) vizes, összecsomósodott, szottyadt-csoffadt zacskók a polcon, tehát olykor igen is a bolti tárolás a hibás. Ennek ellenére még 2-3 nap szavatosság volt vissza, de ránézésre már az erjedt répaszagot éreztem. (Nehéz elhinnem, hogy véletlenül volt ilyen a teljes kínálat az akció idején - vagy Tesco vagy beszállító raktár, illetve hűtőház söprés lehetett.) Nálam egy-két óra, míg hazaér a termék és ennek ellenére 3-5 napig teljesen normális állagú szokott lenni, amikor frissen sikerül levenni a polcról, szóval azért azt a 5-8 fokot én nem venném annyira szigorúan, legalábbis hűvösebb napokon, de persze az ilyen nyári időjárás esetén mindenképp célszerű a hűtőpultos részeket a bevásárlás végére hagyni és igyekezni hazafelé a cekkerrel.

Jégsaláta, répacsík, csemegekukorica, crouton (Mogyi Rolli fokhagymás), ezersziget öntet, sült-grillezett csirkemell falatok. A kedvenc salátám.
kepfeltoltes.hu/130510/chopped_icesalad_striped_carrot_canned_corn_fried_chikenbreast_crouton_hundred_island_sauce_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Nightrood 2013.05.15. 00:25:55

@Répalaki Edömér:
Teljesen igazad van a boltban is lehet probléma. Rossz áru-t nem veszünk!
Te sem vetted meg a már láthatóan rossz minőségű árut a poszter viszont megvette amiből arra lehet következtetni, hogy akkor érzékszervileg nem látszott rajta hiba. Talán nem vette volna meg pont mint-ahogy te sem vetted az érzékszervileg érzékelhető problémák miatt a sárgarépacsíkot.

Üdv
Night

siskalaszlo · http://vulgarian.blog.hu 2013.05.20. 21:22:14

érdeke... Én dolgoztam az egyik tescó áruházba a zöldség részlegen és ez nem megengedett. Kőkeményen figyelni kell a szavidőt. Korán reggel, aki kezdi a munkát végignéz, hogy mi az aznapi áru ami lejár vagyis mi az az áru ami még aznap a pulton tartható. Ami mai, azt leütik 50 vagy 70%-al. (persze ha nem rothad) Persze hiba lehetséges, mert emberek dolgoznak. Én mindenesetre azt tanácsolom, hogy mindenki nézze a szavidőt, és emellett nézze is meg a terméket, mert van úgy, hogy a szav idő jó, de már a termék romlott. Mondom ellenőrzik folyamatosan, de előfordul. (ésszel vásároljunk)

rooter 2013.07.03. 13:22:07

Teszkó agymosott népe.
süti beállítások módosítása