Naiv ügyfél fia megelégelte, hogy 5 hete várja a hivatalos bocsánatkérést a CBA-tól, miután lopással vádolták édesapját. Emailben az alábbi üzenetet juttatta el nekik:
Tisztelt CBA,
Családom rendszeres vásárlója a szám alatti élelmiszer üzletüknek és mélységesen felháborító az utóbbi pár hónapban a dolgozók magatartása. Édesapámra fennhangon durván rászóltak, hogy "Mit lopott? Mutassa a zsebét!" bármilyen illedelmes megszólítás vagy udvariasabb köszönés nélkül. A vád természetesen alaptalan volt, mint kiderült, de a tiszteletlen pénztáros bocsánatkérése is elmaradt, mintha mi sem történt volna. Édesapám a megalázó helyzet után már nem is vásárol Önöknél.Édesanyám a csemegepultnál szokott venni felvágottat, és meglepődve konstatáltam már többször is, hogy a sötét hajú, idősebb, szemüveges pénztáros nő 10-20 Ft-tal mindig kevesebbet ad vissza, amit már csak én veszek észre otthon. Amúgy sem akarná anyukám feltartani a sort azzal, hogy végigszámolja az egészet, viszont a jóhiszeműségét csúnyán kihasználják. Az idősebb, szemüveges, sötét hajú pénztáros rendszeresen lehúzza a szüleimet azzal, hogy kevesebbet ad vissza.
A másik az üzletvezető, aki azt gondolja magáról, hogy illedelmes megszólítás nélkül bárkit megvádolhat lopással és fogdoshatja a zsebeit. Ehhez semmi joga nincs. Alaptalan vádak esetén pedig ez nem, hogy „nem megfelelő”, hanem becsületsértés.
Kérném nagy tisztelettel, hogy a személyleírásnak megfelelő idősebb, sötét hajú, szemüveges pénztárost vagy rúgják ki azonnali hatállyal, vagy helyezzék egy szellemileg kevésbé megterhelő munkakörbe, de mindenképpen kérjenek bocsánatot.
Számítok segítőkész együttműködésükre!
Amire a CBA válasza ez volt:
Köszönettel vettem megkeresését, levelét továbbítjuk az üzlet tulajdonosának, aki válaszlevélben fogja Önt tájékoztatni a megtett intézkedésekről. Továbbá köszönöm hogy az interneten is közzétette véleményét, bizonyos szóhasználat nem megfelelő, de ezt Ön is tudja.
Az utolsó 100 komment: