Naiv ügyfél a Vatera Bermuda-háromszögébe került, amikor netes felületen megrendelte a PPS szolgáltatását. Futárt ugyanis a DPD küldött, akik ránézésre nem állnak szerződésben a Vaterával, de mi tudjuk, hogy megvetták a GTR-t, ami viszont igen. Namindegyis, a sütőt összetörte a DPD, reklamálni a PPS-nél kellett, de reagálni egyik sem reagál magától semmit:
Eladtam egy beépíthető sütőt. Nézegetem a neten melyik lenne a legolcsóbb szállítás. Ahhaaa megtaláltam PPS vaterafutár. Szuper. Megrendelem netes felületen. Másnap reggel fél 7 kor hív a futár, hogy pontosan merre is kell jönni, mert ő bizony 10 óráig meg fog jelenni nálam a csomagért. Férj előszed sütő becsomagol, eleje vastagon karton oldalai habfólia, és neylon. 10 óra sehol a futár, nekem mennem kell itthonról majd felhív ha baja van. Este 20 órakor hív a futár, hogy bakker elfelejtettem a csomagért menni, mondom észrevettem! Új időpont kedd. Kedd reggel megint hív a futár 7 kor, hogy 10 perc és itt van. ok. Megjött a futár DPD-s kocsival Gondoltam magamba szenilis vagyok h DPD azt biztos PPS nek nézek! Futárt kérdezem, hogy hogy is van. Hát ő sem nagyon tudja de írjam alá és hadd menjen! Csomag be a kocsiba. Kocsi lefullad futár anyázik. behúztuk a futárt és nagy reményekkel tele vártuk a csütörtököt, hogy a vevő felhívjon és megdicsérje milyen szuper sütőt kapott. Csütörtök délután. . . vevő hív, hogy most hívta a futárszolgálatot, mert az anyukája egész nap otthon volt és nem ért oda hozzá a sütő. Mondom az hogy lehet? Azt mondja ez nem a legrosszabb a sztoriban. A sütő összetört. REMEK!
Telefon elő, futárszolgálatot hív. Röpke 4 perc után beszélni is tudtam egy hús-vér emberrel, addig a nagyszerű gyászzene szólt. Jó napot érdeklődni szeretnék a csomagom iránt. Rendben mondja a számát! Lediktáltam, erre ő is megerősített abban, hogy a sütőt gallyra verték! De nyugodjon meg felhívtuk a feladót és tisztáztuk vele, a továbbiakat! Ahhha WTF? A feladó én vagyok és illett volna felhívni... Diszpécser észhez tér és jah, hogy ön a feladó? Igen én vagyok. Akkor meg kell várnia, míg a jegyzökönyv elkészül, és utána jelezni felénk a kártérítési igényét! Rendben.
Két nap múlva újra hívtam a DPD mire egy kisasszony arrogánsan közölte, hogy hívjam fel a PPS-t mert nekik kell beadni a kárigényt! Szuper. Másnap reggel megint olyan 7 óra körül dudálás! Mondom ki az a jóképességü? DPD futár visszahozta a sütőt! Mondom mit kezdjek vele? Vegye át mert vissza kellett hoznom, de a jegyzőkonyv elkészült, kártérítést fogok kapni! Ok. Aláírtam és szerintem itt szúrtam el!Könnyes szemmel kibontom a sütőt, igen tényleg betörték az üvegét...
Sajnálkozom egy ideig aztán észre veszem, hogy a tepsi nincs benne és egy dobozka sem miben a csavarok és pótalkatrészek vannak! A ..... ...átokat! Gooogle elő PPS futárszolgálat telefon... Persze, hogy sehol nincs. Emailben lehet jelezni ha bármi bajod van. Megtettem erre 3 napja semmi.
Jelzem már lassan egy hete összetört a sütő és azóta egyszer sem hívtak semmilyen ügyben sem a DPD sem a PPS. Én hívogattam őket! Illett volna jelezniük, hogy összetörtük a sütőt! Szerintem elrontottam azzal, hogy átvettem a sütőt amikor visszahozta a futár.
Bárkinek bármilyen ötlete van kérjük kézzel inteni, és itt a Homáron megoldásra kerül a sor! Please... Valami okosságot!
Az utolsó 100 komment: