Csak egy teljesen hétköznapi túlfoglalás történt a **** Apartmanban, ahol kuponos naiv ügyfél csapata úgy érezte, hogy annyira le vannak szarva, hogy még a fűtést sem kapcsolják be miattuk, nemhogy a recepció kinyisson. A létesítmény vezetőjével történt konfrontáció után a felajánlott picsába elhúzás opcióját választották:
Naiv kuponvásárlóként gyanútlanul érkeztünk meg Gyulára (2013.05.26.), a több, mint 2 hónappal korábban a szálló által felajánlott időpontok közül választva. Az, hogy az apartmanunk a megbeszélt 13 órakor nem volt előkészítve, utólag már csak hab a tortán. Gyorsaságot ígértek, 14.15 lett a vége. Már gyanús volt, hogy a ’főépületet’ megkerülve (ahol az iroda-recepció is található) az utcasarkon túl egy teljesen más épületbe érkeztünk. A szobába belépve kissé meglepődtünk, hiszen az általunk megvett kupon Delux apartmanra szólt, amit a neten meg lehet nézni és hát ehhez képest egy kissé hiányosan berendezett jégverem fogadott minket 17 fokkal a szobában. Mindezen túllépve úgy döntöttünk nem szólunk, bár egyértelmű volt a helyzet, ami a későbbi egyeztetések során bebizonyosodott: a szállónak a kuponnak hála túlfoglalása volt. A cash-el kvázi 100%-ot fizető vendégek kapták meg a mi apartmanunkat, amit 2 hónapja foglaltam, a kuponos meg ne akarjon jobbat. Azt hiszem ezt hívják a vevő megtévesztésének, nem?
Na de a sztori itt nem áll meg, a java ezután jött :) A recepción szerettük volna jelezni, hogy egy-két dolog hiányzik a szobából, illetve az időjárásra való tekintettel a 17 fok picit kevés lesz, fűtést szerettünk volna kérni, vagyis volna, mert a szálló és egyben a recepció is ZÁRVA volt. Végülis a recepciósnak is enni kell valamikor, nem? A szállló részéről a probléma megoldása mindössze annyi volt, hogy menjünk az emeletre, mert az melegebb – kár, hogy cserébe nem volt tiszta..
Meguntuk, hogy a recepciós kislányt közvetítőnek használjuk és felhívtuk a vezetőt, aki ebben az esetben is a döntést meghozhatja, eszünkbe nem jutott volna, hogy ezt a helyzetet nem lehet kultúráltan megoldani, úgy, hogy mind2 fél jól járjon…
Kiragadnék pár mondatot a 3 és fél perces szösszenetből, ami a vezető szájából hangzott el: neki most már ebből nagyon elege van – nekem biztos nem, aki több, mint 3 órát utazott Budapestről és 3 napot szeretettm volna eltölteni Gyulán, de nem tudok érvényt szerezni annak, ami feketén fehéren le van írva és jogosan nekem jár. Nem tudja mi honnan jöttünk, hogy nekünk ez az apartman nem felel meg. Budapestről, de kérdem én: ez hogy jön ide?? Delux apartmant foglaltunk, ez nem az! Megkértem a beszélgetés során, hogy próbáljon meg kultúráltan beszélni, ahogy én is, már csak azért is, mert apartman vezetőként a fogyasztóval beszél, akinek jogos panasza van. Mindhiába..
Többször elhangzott, mint a probléma megoldása, hogy el lehet menni haza. Ez aztán az opció. Amúgy is ő ezen baromira nem keres semmit, csak 10.000 Ft-ot. Kell engem, mint vevőt érdekelnie, hogy a kuponos oldallal (jelen esetben: foglaljvelünk.hu) ők hogy állapodtak meg?! Ez egy döntés, nem hiszem, hogy bárki kényszerítette, hogy leszerződjön. Neki nagyon elege van, mert az egész vasárnapját elcsesztük és a beszélgetés zárásaként: remélem felkészültetek: tudjátok mit? Pakoljátok össze a kis cuccaiatokat és húzzatok el a picsába!
Így tettünk.
Az utolsó 100 komment: