Szabinak több mint egy hónapjába telt, amíg kiderítette, hogy a Tesco rossz helyre küldte szervizbe a fényképezőgépét, azért nem csináltak vele semmit. Az igazi mulatság csak ezután jött, amikor kártérítést kért, és eleinte úgy tűnt, hogy hajlanak rá, aztán elrepült két óra és semmi:
2012.05.21.-én vásárolt fényképezőgépem, már másodszor- 2013.04.04.-én - vittem vissza garanciában ugyanazzal a hibával a mélyen tisztelt miskolci NAGY Tesco áruházba. Természetesen újból elfogadtam a javítást, nem ellenkeztem, nekem is jobb ha minél hamarabb használhatom. Egyébként kb. 2-3 hetet ígértek. A géphez egész jó árérték arányban, árleszállítással jutottam hozzá. Panasonic Lumix FS30 8x optikai zoom, 14 mp. 2013. május 5.-én személyesen érdeklődtem, amire azt a választ kaptam, hogy másnap (hétfőn) de. felhívnak, hogy hol tart a javítás. ,,Miért nem néz utána most?” Azért, hogy sürgetőnek érezzék a dolgot közöltem, hogy elég kellemetlen ha az ember nem tudja megörökíteni 11 hónapos gyermeke fejlődési szakaszait, pl. az első felállásokat, lépéseket. Ígéret szerint hívtak is, bár azzal az indokkal, hogy ahhoz hogy tovább fusson a javítás menete, keressem meg a blokkot és diktáljam be nyugta számát. ,,Mi van?” Hiszen a blokkot nyilván le kell adni a jótállással. Szerény személyem is dolgozott már kettő teljes évig hasonló, minimálbérért foglalkoztató milliárdos árbevételt produkáló cégnél. Visszatérve az eredeti témához a blokkal kapcsolatban kértem még aznap du. -ra visszahívást, de már itt gyanúsnak tartottam, hogy totál hülyének akarnak nézni. ,,Ha tőlem kérik a blokkot, akkor hol tarthat a javítás, egyáltalán mit tudnak a gépemről?” A visszahívás természetesen nem történt meg, ezért még ismét nekem kellett befáradnom 6 nappal később, immáron másodszor saját benzinköltségemen.
Mondanom sem kell a termék még ekkor sem volt kész, ill. semmi konkrétat nem tudtak mondani, így felháborodva megoldást kértem. Abban állapotunk meg, hogy csereutalványt kérnek, intéznek. Ezúton is ígértek másnapra – 2013.05.13.-ra - egy visszahívást. Ekkor már az a hölgy hívott aki felvette eredetileg a jegyzőkönyvet sűrű bocsánat kérések közepette és pár nap türelmet kért míg a csereutalványt elintézik.
Ebből a pár napból pontosan kettő hét lett, így 2013.05.27-én hívott, amikor közölte is, hogy végül is azért tartott ilyen sokáig a javítás, mert nem is jó szervizbe küldték a gépet és csak annyi probléma van, hogy a gyártó nem engedte a csereutalvány kiadását, hiszen a termék még javítható. Megint hülyének néztek!
Azért megnyugtatott, hogy nincs baj mert már itt van a termékem, elvihetem, kicserélték az objektívet. Ráadásul még úgy állította be a dolgot, hogy még szinte köszönjem is meg, hogy a szerviz megjavította a gépet ingyen, mert valami belefolyt. Biztosan állíthatom, hogy kizár dolog, hogy belefolyt bármi is, hiszen minden egyes esetben ha nem használtuk a gépet tokban, elzárt, száraz helyen tartottuk,! Egyébként ezt a gép állapota is tanúsítja, hiszen még egy karcolás sincs rajta. Kérdem én! ,,Garanciálisan javítanak valamit ingyen ha a fogyasztó hibájából történik a meghibásodás?” Ugyan már! Tudomásom szerint a gépemben van bizonyos nedvesség érzékelő indikátor, ami azonnal elszíneződik ha a terméket nedvesség éri. Az utólagosan kikért munkalapon csak az szerepel, hogy belefolyt valami, ez akár fényképpel, vagy bármilyen formában nincs bizonyítva. Mondva csinált indok. Már megint hülyének néztek!
Tesco áruházunk nem megfelelően kezelte a javítás menetét, nem ,,törekedtek” arra, hogy minél gyorsabban intézzék a javítást, főleg úgy, hogy 1 hónapot pihentették is egy másik szervizben a terméket. Egyébként jogszabály nem írja elő a javítás határidejét, azt viszont igen, hogy törekednie kell a hiba mielőbbi kijavítására, főleg a termék használatának fontosságát figyelemben tartva. Nekem ez nem úgy tűnt, mint akiket sürget a dolog. Magasról leszarták, csak az időt húzták, hogy azt az egy hónapot valahogyan kimagyarázzák úgy, hogy az nekem ne legyen feltűnő, bosszantó. Ráadásul tudták is, hogy miért fontos számomra a fényképezőgép, melyet előző beszélgetéseink során nyugtáztak, elismertek,megerősítettek. Ezt lényegesen hátráltatta a forgalmazó sőt érthető türelmességem miatt vásárolnom is kellett azonnal használtan ugyan 15 ezer Ft-ért egy másik gépet,ami mellesleg közel sem tudja az eredeti gép paramétereit, de időközben meg is történt amitől ,,tartottam”, kisfiam megtette már szinte járásnak nevezhető lépteit. Ezáltal szükséges plusz kiadásba kényszerítettek, amit nyilván megengedhetek magamnak, kíváncsi voltamki és hogyan fogja nekem megtéríteni, kompenzálni.
És akkor a végkifejlet…
Ezen felbuzdulva úgy döntöttem, hogy ugyan bemegyek a gépemért, de valamilyen ügyfél elégedettség címén kárpótoljanak. Időm, pénzem áll a dologban. És most jön a hab a tortán. Azonnal kértem a műszaki cikk osztály világvezetőjét, mire a csákó maximális figyelmet fordítva rám lehajtott fejjel, nem túl kellemes hangsúllyal kérdezi. ,, Minek?” Gondoltam én is hasonló stílusban válaszolok. ,,Csak!” Minden energiáját belefektetve, felhajtja fejét, másodszorra is rám néz, hirtelen egy Rubint Rékás tekintet néz vissza rám. Időközben felismert, hiszen már beszéltünk előtte. Ő volt aki a csereutalvány kikérését elsősorban elindította. Telefonál. ,,Máris jön.” 10 perc múlva odajön a csaj, aki az egész javítási tortúrát szerinte kellő figyelemmel és odafigyeléssel elkezdte. Csak a gépemet küldte 1 hónapos Wellness pihenésre rossz szervizbe. Közben mosogatta magát. Még 15 perc elteltével befutott az általam kért hapsi, mire azzal kezdte, hogy ő nem tud semmit intézni, ő nem kompetens személy és a Panasonic tehet róla stb, stb ,stb meg egy kis blablabla. ,,Na itt álljunk meg”- mondtam és egy 10 perces levegővétel nélküli ordítós monológba kezdtem. Fejből elmondtam neki az ügyre vonatkozó összes jogszabályt, amire köpni-nyelni sem tudott, sőt pánikos tekintetéből és hallgatásából azt vettem ki, ,, Bassza meg ez tényleg tudja mit beszél, most mit tegyek." Gyakorlatilag egy gyorstalpaló tanfolyamot tartottam, arról amit neki a 6 hónapos OKJ-s képzésben nem oktattak le.Körül is állta a hasonló képességű és rendkívül segítőkész másik két kollegája.
Azt mondja. ,,Felhívom az igazgató helyettest.” 10 perc konzultálás után azzal a remek ötlettel állt elő, hogy visszafizetik az árát. Azzal én miért járnék jól? 21E Ft-ért még egy szar olympus gépet sem veszek! Illetve elmagyaráztam a nagy tudásúnak, hogy nem a géppel van bajom, számomra a paraméterei minden igényemet kielégítik. Egy laza fejszámolással kiszámoltam neki, ahhoz, hogy ne járjak rosszul adják ki a javított gépemet és 10 E Ft vásárlási utalványt. Mivel két gép nem kell, a másikat 5 E Ft bukóval eladom 10E-ért , csak hogy attól minél hamarabb megszabaduljak és ne álljon benne a pénzem, így 20 E Ft bevételem lesz, 15 E Ft-os befektetéssel. Ezáltal marad 5 E Ft ,,hasznom” kárpótlásként, aminek a fele már előzőekben elment benzinre a többszöri bejövetel miatt. Egyébként szarul járnak, mert ha visszaadják a gép árát az nekik 100%-os veszteség. Olyan mintha 21E-et odaadnak egy vásárlónak a gépet meg kibasszák a kukába. Hacsak nem árusítják ki a gépem, amit szerintem nem tehetnek meg. A vásárlási utalványt meg bár nem szívesen, de levásárlom ott.
Elkezdtünk Áll az alkut játszani, mire mondtam ,,Gundelnak” adja már ide az igazgató urat, merek én vele is ordítani, darab-darab. Erre elment, hogy hamarosan választ kapok. 20 perc után üzente, hogy ,,nem áll az alku”, még csak az orcáját sem merte visszatolni. No akkor úgy voltam, hogy vásárlók könyve, békéltető testület stb, majd ők elintézik.
Bele is írtam, amikor egyszer csak csörög az ügyet intéző hölgy telefonja, hogy pontosan milyen kártérítést is szeretnék. No lám itt Big Brother is van, úgy tűnik ezek azt hitték, hogy csak fenyegetőzök a fogyvédőkkel. Vajon meglátták, hogy nem? A csaj beszól ,hogy ,,döntsem el hogy mit akarok mert felmegy az agyában a vér”. Elnézést és az én kurva anyám! Két infós egy világvezető, egy igazgató helyettes és egy igazgató nem tudja eldönteni 10E Ft sorsát. Majdnem meg kellett várnom, hogy az alapító tagot exhumálják és kikérjék a véleményét, beleegyezését adja az amúgy a 10-es kasszánál egy tized másodperc alatt jelentkező bevétel sorsát. Hát harmadszor ugyan, de elmagyaráztam még egyszer, mire megkönnyebbülten közli hogy jól van, elfogadható a kérésem.
Ezután Vásárlók könyve áthúz, további ügyintézés, papírózás, gép vissza, utalvány előkészítve, amikor is újabb telefon. Alku lefújva. Na megkérdeztem, hogy,, ezt tudják- még fokozni?” Mire a csaj viccesen. ,,Igen tudjuk!” Ergo, minden érőfeszítésem ellenére tényleg hülyét csináltak belőlem! Nem tudom, szerintetek ezt hobby szinten csinálják? Ez a legutóbbi ügyintézés is mellesleg 2 órát vett igénybe, ami ha rajtam múlott volna - a mellé beszédet és az egymásra mutogatást mellőzve - negyed óra alatt megvan. Fejben már teljesen átírtam az orális sex definícióját, véleményem szerint ez meríti ki a szopás, szopatás teljes körű megfogalmazását.
Újból össze kellett firkálnom a vásárlók könyvét, kurvára tele lett a tököm, a gépet otthagytam, úgyis 5 évig meg kell őrizniük, addig míg a bíróság el nem intézi fényképezgetek a 15 E Ft-os használt szarral.
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:16:34
AtiSnatch 2013.06.11. 11:18:36
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.06.11. 11:19:21
Panelproli 2013.06.11. 11:22:40
Dr. Kix 2013.06.11. 11:23:47
AtiSnatch 2013.06.11. 11:23:59
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:25:08
Roltii 2013.06.11. 11:29:18
Egyébként meg fényképezőt csak Aldiból
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:32:50
Az. Nem is tudom, sokan hogy bírnak enélkül létezni. Miért nem említettél kiskutyát is a szövegedben, attól aztán könnyeztek volna.
"21E Ft-ért még egy szar olympus gépet sem veszek!"
Mert az FS30 olyan kurvára profi gép! Amúgy meg pl: www.olcsobbat.hu/termek/panasonic_lumix_dmc_ls5-4f8cc5e7c1a99f7b6e00d41c/
Kábé ugyanolyan, amilyen a tiéd.
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:33:48
Martinicske 2013.06.11. 11:34:06
Nindu 2013.06.11. 11:34:25
Ettől függetlenül 100% igaza van a posztolónak! :D
P.Boby 2013.06.11. 11:34:54
Ez jó duma.
Ennyit elég is lett volna írni, nem is tudom minek olvastam végig.
Roltii 2013.06.11. 11:35:02
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.06.11. 11:35:38
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:36:57
P.Boby 2013.06.11. 11:37:27
Akkor nem kell ott dolgozni. Ezren fognak a helyükre jelentkezni, akár minimálbérért is.
Egyet nem tudok megérteni: amikor ennyi ember keres munkát, hogy-hogy nem mindenhol kedves, hozzáértő, udvarias emberek dolgoznak? Volna miből kiválogatni az ilyeneket.
Panelproli 2013.06.11. 11:42:42
Egy meg azért, mert posztolta.
England win The Ashes! 2013.06.11. 11:43:05
Manapság már videjókat is lehet ezekkel készíteni*, a poszter gondolom a gyermekét majd egy "A baba élete" című remekmű tízórás rendezői változatával akarja meglepni (és égetni) a tizennyolcadik szülinapján.
* nekem van egy olyan masinám, ami rögzít mozgóképet is, de mellé hangot már nem. :) Mentségemre szolgáljon, hogy nem azért vettem, eredetileg azt sem tudtam, hogy van ilyen funkciója is.
Martinicske 2013.06.11. 11:43:29
Ilyenkor gondolom azt, hogy meg kellene kérdezni a másik felet is, hogyan miképpen kezdődött az ordítozás. Az, hogy valahol hibáznak nem jó dolog, de ordítozni ezekkel a szerencsétlenekkel... hát nem tudom.
Nekem is van boltom, itt én saját zsebből azonnal cserélem a garanciát és utólag verem le az importőrökön, de ha valaki úgy jön be ide, hogy ordít meg hőbörög köszönés helyett, akkor én sem leszek segítőkészebb annál, mint amire a törvény kötelez.
Persze nem mondom, hogy a post alapját képző sztoriban ez így történt, de jó lenne ilyenkor mindkét felet meghallgatni.
vape 2013.06.11. 11:44:27
A miskolci Panasonic márkaszerviz, ami fényképezőgépekkel is foglalkozik. Ide kellett volna vinnie a posztolónak a gépét, nem a Tescoba. Nem született volna meg ez a poszt, a világ is csak nyert volna ezzel...
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 11:46:46
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 11:47:50
leonito77 2013.06.11. 11:48:31
Sajnos az ügyfélkezelés a legtöbb ilyen helyen katasztrófa. A vevőszolgálaton egy picit is bonyolultabb ügy azonnali problémát okoz az ott alkalmazott munkaerő hozzá (nem) értése miatt, mert nem fizetik meg a pozíciónak megfelelő kvalitású munkaerőt.
Ebbe sajnos az ember lépten-nyomon bele szalad. És előadódik olykor, hogy betelik a pohár. Normális esetben az alkalmazott bocsánatot kér, hogy igen, sajnos rossz helyre küldte, elnézést, mindent megtesz a hiba kijavításáért, stb... szerintem ebben az esetben nem is fajulnak a dolgok idáig.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.06.11. 11:49:45
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 11:49:52
Mert érteni is kell hozzá.
"Udvariasan, hozzálértéssel vagy gyorsan dolgozunk. Ön választ."
Neela _ t 2013.06.11. 11:50:56
AtiSnatch 2013.06.11. 11:51:25
Atörökk 2013.06.11. 11:52:39
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 11:54:25
Manyecska 2013.06.11. 11:54:55
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 11:55:24
Meg az egója is túl nagy egy csajhoz.
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.06.11. 11:55:59
Manyecska 2013.06.11. 11:57:52
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.11. 12:00:49
Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2013.06.11. 12:02:00
Atörökk 2013.06.11. 12:03:58
Akkor is baszatlan :D
@Manyecska:
Nem hát, mióta ott a zinternet :D
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.06.11. 12:04:01
vénszivar 2013.06.11. 12:04:40
Neela _ t 2013.06.11. 12:05:27
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 12:07:00
mrZigi 2013.06.11. 12:22:51
"Avagy a stílus maga az ember."
Ezt az érvet eddig még mindig csak bzitól meg beszipókázottól hallottam.
Ez valami meleg-libsi félre duma? Mert nagyon gyenge.
Amúgy meg a T. vásárlónak van igaza.
Úgy is mint vásárló (és annak mindig igaza van), meg úgy is, mint totál jogos igény.
Ha valaki elgyurcsánykodik valamit, akkor VÁLLALJA ÉRTE A FELELŐSSÉGET !
Igen, rühellem, hogy ebben a következmények nélküli curvaországban senki sem vállalja a SAJÁT tetteiért a felelősséget, és senki sem számoltatja méltón el érte.
AtiSnatch 2013.06.11. 12:30:07
Manyecska 2013.06.11. 12:33:19
Neela _ t 2013.06.11. 12:35:59
Mondjuk ezek szerint már te se :D
csarli firpo 2013.06.11. 12:41:23
AtiSnatch 2013.06.11. 12:44:29
Atörökk 2013.06.11. 12:47:04
Anyós boldogít még? nem ám szégyent hozni kis feleségedre ;)
Manyecska 2013.06.11. 12:47:53
AtiSnatch 2013.06.11. 12:50:36
Atörökk 2013.06.11. 12:51:26
No para! Elvégre még nem írtál alá semmit!!! :D
Neela _ t 2013.06.11. 12:52:26
Nem gond ha nem érted. A kis rózsaszín lelkem attól teljesen ki van simulva :D
Atörökk 2013.06.11. 12:56:26
Ez úgyszólván koejjói magasságokat súroló lett :D
AtiSnatch 2013.06.11. 12:58:12
AtiSnatch 2013.06.11. 12:59:22
Neela _ t 2013.06.11. 12:59:42
:D
Neela _ t 2013.06.11. 13:01:34
Atörökk 2013.06.11. 13:02:48
Még mindig azon a szóképen rágódok, hogyan lehet egy rózsaszín lélek kisimulva :D
AtiSnatch 2013.06.11. 13:05:05
Neela _ t 2013.06.11. 13:06:49
Na! :3
Neela _ t 2013.06.11. 13:07:56
AtiSnatch 2013.06.11. 13:12:35
Dr. Kix 2013.06.11. 13:17:43
Nemegyszer intéztem már mindenféle dolognak a garanciáját mint vevő, sőt, volt amit meg is kellett reklamálnom, de érdekes módon mindet sikerült kulturáltan megoldani.
És ott van még az a szempont is, hogy ha gyökér módon viselkedsz az eladóval, ne csodálkozz, ha kevésbé lesz segítőkész.
(olcsónarkóslibsibuzidumádtólfügetlenül)
Neela _ t 2013.06.11. 13:21:58
"Halkan szitál a tört fény"
Manyecska 2013.06.11. 13:24:13
Supreme* 2013.06.11. 13:24:57
Manyecska 2013.06.11. 13:36:03
Neela _ t 2013.06.11. 13:37:21
Sokat gyakorlod a cseszegetést?
Kell még / csakszólok/ mert ettől még éjjel nem sírom tele a kispárnám :D
Manyecska 2013.06.11. 13:38:10
klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.06.11. 13:42:54
Atörökk 2013.06.11. 13:44:12
Hiába no, az én eccerű barázdálatlan agyam nem érhetik fel ezekbe a magasságokba :D
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 13:45:04
Semmi.
P.Boby 2013.06.11. 13:48:35
Egyetértek, ordibálni nem kellene, nem visz előrébb.
De amikor az eladónak, vevőszolgálatosnak, pénztárosnak messziről látszik az arcán, hogy én zavarom őt, csak a baja van velem, egyáltalán mi a francnak mentem én oda, akkor azért elgondolkodom, hogy neki meg mi a francért van munkája? Nem érdemli meg.
Sajnos sok embernél még mindig nem esett le a tantusz, hogy eladóként például a vevőkből él. Nem csak kisbolt szinten, hanem mondjuk tesco szinten is. Vagy a vevőszolgálatosra is csak addig van szükség, amíg valaki panaszt is tesz. Ha senki nem szól semmiért, előbb-utóbb őket is kirúgják.
P.Boby 2013.06.11. 13:49:58
A "hozzáértő" ezt jelenti. Már bocs.
Agyalap 2013.06.11. 13:54:18
Ha meg is érdemli azt az 5 ezer forintot amit nyert volna a tortúrán, az már az elején sem annyi lett volna...
Mint tudjuk nyert egy valag ezrest, mert bevallása szerint sem venne hasonló gépet 21 ezerért.
Ez meg, hogy nekiáll alkudozni, röhej. Rá is b@szott és még csodálkozik is...
vénszivar 2013.06.11. 14:00:48
Neela _ t 2013.06.11. 14:11:16
vénszivar 2013.06.11. 14:15:15
Habár egy kisebb "malőr" még nem akadály! Kifejthetnéd véleményedet.:)
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.06.11. 14:19:10
Atörökk 2013.06.11. 14:21:47
Ennek a pálinkája egy vicc...
Neela _ t 2013.06.11. 14:26:45
:D
gabors 2013.06.11. 14:38:38
Hegyirablo 2013.06.11. 14:54:32
vénszivar 2013.06.11. 15:00:06
AtiSnatch 2013.06.11. 15:43:29
vénszivar 2013.06.11. 15:46:52
England win The Ashes! 2013.06.11. 16:36:44
Neela _ t 2013.06.11. 17:10:24
McZozo 2013.06.11. 17:17:56
McZozo 2013.06.11. 17:26:43
Ezzel egyetertek csak sajnos manapsag meg ha nem is a tied a bolt es csak alkalmazott is vagy sok helyen arra kepeznek ki h ogy razd le a hulye usert elsokorben. MAjd ha nem hagyja magat akkro mocanni csak meg. Pl soha eletembe nem voltam az az uvoltozos fajta nem is szeretek konfrontalodni, de pl anno vettem alkatreszeket nagykerbol aztan osszedobtam beloluk egy gepet es eladogattam kis tetelben. Es volt olyan nagyker ahol 10 eladott termekbol 8 volt hibas es aznap mondjuk mar 3x mentem vissza hogy ugyan csereljek mar ki es ezzel mar a benzikoltseg miatt a hasznom is oda volt de mondom ha mar megigertem a gepet atadom na erre a nagykerbe ugy altak hozzam hogy en rosz vevo vagyok es biztos direkt szorakozok veluk es majd jo tiltolistara raknak es nem vehetek tobbet naluk. Na ezen mondatok utan kattant el az agyam es ott tenyleg hangosan leosztottam a szervizvezetot tobb mas ugyfel elott aki ezutan ha morogva is de mindjart c serelte a hibas alkatreszeket. De miert kellett odaig eljutni? Miert nem lehetett elsore igy?
vénszivar 2013.06.11. 17:36:53
LÉPEM!
Neela _ t 2013.06.11. 17:39:36
Szegedtől 62km centire pontosan
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.06.11. 17:57:56
gabors 2013.06.11. 18:16:09
nem talamo a szamologepemet .... egyenlore
atpijkamo* · http://deciki.blog.hu 2013.06.11. 18:19:47
gabors 2013.06.11. 18:21:11
az editorom szerint
szokozok nelkul 8982 betu 1366 szobol all azert majdnem duplaja es a bloggmotor igeenis szamolja "space" vagyis 10,000 karaktert meghaladja :-)
Charles63 2013.06.11. 18:36:55
Én nem hagytam volna abba a beírást, addig, míg nincs a kezemben az utalvány. Egy kört megspórolt volna magának. Mint végül kiderült, később ugrott rá a brére. Ez a vége? Remélem megírja a folytatást is!
mrZigi 2013.06.11. 18:48:52
Szerintem hagyd el ezt a béna szöveget.
Az ember elsőnek nyugodtan, kedvesen mondja el a problémáját, másodjára még szintén, harmadiknál már megemeli a hangját ... és amikor negyedjére kell ugyanazt a totál egyszerű, egyértelmű dolgot egy egy bites biorobotnak elmondani, akkor már igen JOGOSAN kel ki magából.
Pláne, ha a másik szimplán hülyére próbálja venni. Ő is tudja, hogy igazad van, de mivel neki kellemetlenséggel-munkával járna a helyes intézés, ezért inkább a veled szembeni konfliktust válassza (munka-undor)
És ha már fokozásnál tartunk, igen gyakran az eladó aki olyan lekezelő módon beszél, hogy az embernek önkéntelenül is ökölbe szorul a keze.
Láttam már olyat, hogy az eladó (palotapincsi) próbálkozott be a lealázós dumával egy méretes srácnak (roti ... vártam mikor nyeli le keresztbe vagy tépi ketté), de elég volt csak erőteljesebben ráordítania a fszra.
@RosszQtya:
Szervizek szokása direkt eláztatni, hogy ne gariba kelljen javítani.
Velem is bepróbálkoztak már, csak én pölö alaposan lefotózok mindent mielőtt kiadom a kezemből. Mert megtehetik a mocskok.
England win The Ashes! 2013.06.11. 18:49:14
"-4007 karaktert írhatsz még."
Ezek után kimatekoztam, hogy ez így kilencezer-hét karakter.
Charles63 2013.06.11. 19:01:09
Ezt vállalták. Szted 150e nettóért is így viselkedne? Biztos jobban igyekezne megtartani a munkahelyét! Bár manapság már nincs nyugdíjas állás, lehetsz akármilyen élmunkás............
Charles63 2013.06.11. 19:14:32
privatbankar.hu/biztositas/tenyleg-bedoglik-a-mosogep-ha-letelik-a-garancia-felkeszulhet-ra-258610
Az enyém bedöglött 3 nappal utána. Összeesküvés elmélet a programozott elavulás??
vénszivar 2013.06.11. 20:00:10
vénszivar 2013.06.11. 20:14:03
Nemrég egy "lány","nő" miatt már utaztam-tunk pár száz km-ert TEJESEN FELESLEGESEN (a nejemmel együtt). Igaz, az "üzleti" út lett volna.
Úgyhogy egyenlőre csak óvatosan ígérgetnék, mert azt még tudok, de ígérgetni nem szeretek. A távolból, majd sokat gondolok rád! (IS!) :)
Charles63 2013.06.11. 20:57:53
vénszivar 2013.06.11. 21:05:18
Charles63 2013.06.11. 21:23:38
gz0zg74 2013.06.11. 22:26:07
imi60 2013.06.11. 22:34:35
2.garancia érvényesítéséhez nem kell a számla.
3.Garis cuccnak van javítási határideje.
4.mielőtt kiadod a kezedből a számlát,blokkot másold le.a másolat is jó de egyébként NEM KELL a blokk a garis javításhoz.
5....nem oktattak le...hova le? a pincébe? tessék már magyarul írni, nem össze vissza alkalmazni a LE-t.
imi60 2013.06.11. 22:37:24
vénszivar 2013.06.11. 23:09:40
panic_button 2013.06.12. 06:23:14
clior 2013.06.12. 07:42:03
Alapveto hiba ott tortent, hogy 27%-os Afa-val vasarolt az orszagban, ekkora luxust elkovetni nem szabad, foleg azert mert minden kornyezo orszagban jobbak a garancialis feltetelek, tavolabb pedig szinte felfoghatatlanul vasarlo orientaltak az ertekesitesi pontok. A fotouzlet tulajdonosanak csak annyit, ne varja el -nem is varhatja-, hogy tole vasaroljunk, ha extra arkulonbozet van. Sajnos, o is a kedvezobb arat keresi a sajat beszerzeseiben, igy van ez rendjen. Hirdessen tobbletszolgaltatast, hogy megerje nekem tole vasarolni es ne okoskodjon utolag.
A garancialis javitas ideje legjobb tudomasom szerint szabalyozva van, a leirtak alapjan ezt tullepte az aruhaz a felveteltol, siman keszulekcsere lett volna a megoldas...
Dr. Kix 2013.06.12. 08:26:47
mrZigi 2013.06.12. 08:51:53
Igen, tényleg jobban járt volna a posztoló, ha mosolyogva nem kap lóf.szt se :)
Neki legalább volt vér a pucájában, és harcolt az igazáért.
A sok sz.rjankó meg csak mosolyog, és leírja magában veszteségként.
István József 2013.06.12. 09:13:33
Dr. Kix 2013.06.12. 09:59:11
Neela _ t 2013.06.12. 09:59:31
Flekko 2013.06.14. 23:08:18