Tékozló Homár

Feloldhatatlan számlázási nehézség a UPC-nél (frissült)

2013.06.26. 10:24 | jackyll | 32 komment

Naiv ügyfél kénytelen ezentúl sárga csekken fizetni a UPC-nek, mert az egyszer már kitörölt bankszámlaszámát újra már nem lehet felvinni:

Meg kell irnom mi történt velem, a kb 20 éve UPC  előfizetővel. Ez év áprilisában ugy döntettem hogy az OTP-től a Raifeisenhez viszem át a csoportos beszedési megbizásomat. Megadtam a Raiffeisennél a megbizást az én bankszámámról, /a fizető az OTP-nél is én voltam / de helytelenül a férjemet jelöltem meg a szerződő félnek. Erre másnap rájöttem, hogy a szerződő is én vagyok, bementem a  Raiffeisenhez ott töröltük ezt a megbizást és adtam egy uj  banki hozzájárulást mostmár mindkét esetben az én nevemet megadva. Megkaptam a következő számlát sárga csekkel.

Az ügyfél szolgálat többszöri telefonnal  /természetesen az én számlámra/ átfaxolva  a banki meghatalmazást, közölte, hogy adjak meg másik bankszámlát, vagy ezután csak sárgacsekkel tudom a számlámat rendezni, ugyanis a rendszerük az egyszer törölt bankszámlát már nem veszi fel.

Nincs másik számlám. Ezek után csak a drágább fizetési módban tudom rendezni az előfizetésem
A fenti hozzászólást felraktam a UPC facebookjára.

UPDATE 06/27: A UPC-nek mégis sikerült átírnia a számlaszámot:

Ma  délután megkeresett az ügyfélszolgálatuk és  rekord gyorsasággal az ügyem elintéződött. Kérem hogy ezt is közöljék.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.06.26. 10:30:22

Mér', a szerzõdõ-identitás elõtt mit gondoltál magadról? Egyébként 'dick.

Panelproli 2013.06.26. 10:34:52

A ráfázol banknál a törölt meghatalmazás hogyan jutott az upécéhez törölt számlaszámként?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.06.26. 10:37:04

Mi a szar az az ügyfél szolgálat? Az ügyfelek hozzák a pizzát a cégnek?

Panelproli 2013.06.26. 10:39:09

@atpijkamo: ügy félszolgálat. Nem teljes, csak fél.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.06.26. 10:39:23

@nyauuuuu: "Amúgy meg díjnet."

Hogy ne két céggel kelljen harcolni, hanem egy harmadikkal is? Maaaargit, nóóórmális???

homar.blog.hu/2012/03/22/nem_lehet_normalisan_fizetni_a_fogaznak
és társai...

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2013.06.26. 10:46:23

@atpijkamo: ez egy marhaság, mint a hozzászólások között le is írták. Bankkártyával kell fizetni a Díjnet-en keresztül és kész. Nincs olyan hogy a szolgáltató nem tudja levonni, mert az ügyfélnek kell a befizetést intézni, a szolgáltató csak egy számlát küld a Díjnetnek, aztán azzal a user azt csinál, amit akar.

Én 2 éve fizetek a közös költségen kívül mindent a Díjneten keresztül (FŐTÁV, ELMŰ, UPC, Díjbeszedő), de még sose volt gond, az ELMŰ-s visszafizetéseket is nagyon szépen kezeli a rendszer (amíg a túlfizetés tart, automatikusan fizetettnek nyilvánítja a havi számlát)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.06.26. 10:50:14

@urimate: "még sose volt gond"

Szeretem az érvelésnek ezt a pontját.

Én mindig behunyt szemmel szoktam átszaladni az úttesten. Teljesen biztonságos. Még sose volt gond.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2013.06.26. 10:54:39

@atpijkamo: Mégis mivel tudna érvelni az ember, mint a saját tapasztalatával?

A legegyszerűbb megoldásokat kell választani adott körülmények között és akkor minimálisra csökkenthetjük a hibázás lehetőségét. Akárhány posztot olvasok itt a témában, mindig az jön le, hogy az emberek nem akarnak (megszokásból, régi beidegződésből), vagy nem tudnak (információhiány miatt) egyszerűsíteni a saját problémájukon, aztán ez lesz a vége.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.06.26. 10:59:32

@urimate: "Mégis mivel tudna érvelni az ember, mint a saját tapasztalatával?"

Lásd a fenti hozzászólásomat, amit intelligensen lemarhaságoztál.

A buta ember a saját kárán tanul, az okos a másén.

"A legegyszerűbb megoldásokat kell választani"

Na, ezzel általában egyet tudok érteni. Ezért nem hoznék bele a dologba egy harmadik, negyedik, sokadik felet. Körbeértünk.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.06.26. 11:00:48

Béna ügyintéző.
Illetve otthagyni az egész bagázst a francba.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2013.06.26. 11:05:31

@atpijkamo: Ok, nekem egyszerűbbséget jelent az, hogy nem kell a bankba vagy a postára szaladozni és/vagy plusz költséget fizetni, annak ellenére, hogy egy plusz lépcső kerül a folyamatba, főleg úgy, hogy az egész elintézéséhez a fotelból sem kellett felkelnem. Ezzel és azzal együtt, hogy az eddigiekben csak pozitív meglepetéseket okozott a Díjnet (lásd ELMŰ-s példa), én bárkinek nyugodt lelkiismerettel javaslom.

"A buta ember a saját kárán tanul, az okos a másén."

Ennek mentén akkor sose üljek repülőre, mert már valakik lezuhantak, vagy hogy a te példáddal éljek, ne kelljek át az úton a zebrán, mert már valakiket halálra gázoltak?

hobbitroll 2013.06.26. 11:06:48

az volt már, hogy akinek a szarfejzennél van számlája, sikeres ember nem lehet?

hobbitroll 2013.06.26. 11:11:40

@urimate: Szerintem nem tudnak. Csak arra nem tudok rájönni, hogy mi ennek az oka. Így hirtelen két lehetséges okot látok
a., a világ IQ-ja állandó, csak egyre többen vagyunk rá (nekem szerencsém van, '72-ben még kevesebben voltunk, így nekem egész baráti adag jutott :P)
b., a több évtizedes népbutítás,agymosás,agysejtpusztító ker.tv-ken látható kül/bel-földi szappanoperák eredménye ez?

Mikorka Kálmán okleveles duguláselhárító kisiparos 2013.06.26. 11:26:40

A díjnet nekem is évek óta hibátlanul megy. Sőt megyen.

Atörökk 2013.06.26. 11:27:12

Ügyfélszolgálaton elkövetett nagyobb szabású cirkusz segít rendezni az ilyen problémákat.

nyauuuuu 2013.06.26. 11:29:42

@atpijkamo: Ott is írja a posztoló, hogy nem a díjnet, hanem a főgáz szúrta el azt az esetet. Én upc-t ott fizetek régóta, semmi probléma soha nem volt vele. De ez nyilván nem akadályoz meg téged abban, hogy erre is beszólj nekem valamit.

CsakMintTe 2013.06.26. 11:35:22

Tényleg én vagyok az utolsó ember, akinek még soha lényegi problémája nem volt az upicivel, sőt? Gondoljátok, hogy csak idő kérdése, hogy az évtizedes jó ügyfél-szolgáltató viszony a fejemre omoljon?

hobbitroll 2013.06.26. 11:44:50

@Blue23: úgy kb ja. Már én is 6 éve vagyok a zemlített cégnél, voltak nagyobb problémák. Csak idő kérdése, és részed lesz benne.
Persze ha csak fizetsz a szolgáltatásért, de nem használod, akkor a ti kapcsolatotok ideálisnak mondható :)

P.Boby 2013.06.26. 13:02:55

@Blue23:
Költözz a 29-es körzetbe, és megtudod milyen itt júpíszísnek lenni!

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.06.26. 13:07:13

@Blue23: ketten vagyunk! igaz, én még csak 2,5 éve vagyok önálló ügyfelük, de soha egyszer sem volt bajom. Amikor kijöttek internetet csinálni, akkor ki akarták húzni magukat valami mondvacsinált indokkal (a dagadt nem akart felmászni az oszlopra, na), de nekem nagyon kellett a zinternet, tehát órán belül lett is :D

ja, és én is díjneten keresztül rendezem, a legjobb. Jön email, aztán emlékeztető, visszaigazoló, és három klikkel rendezhető az egész, imádom. :)

Kaoraku 2013.06.26. 13:34:01

Csak nekem nem jön össze 20 év ha az UPC '98 óta van?

McZozo 2013.06.26. 16:37:17

Eseti atutalas? Esetleg.
Amugy meg nekem zavaros ha a ferje szamlajat adta meg akkor miert volt torolt az ove mikor meg akarta adni?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.06.26. 17:55:17

@Blue23: Én is marha sokat balhéztam velük, el is jöttem rájukbatyva a számlámat :)
Ezek voltak:
- sosem kért szolgáltatás aktiválása,
- figyelmeztetés nélküli emelés (ez az én hibám, lejárt a hűség),
- lemondott ingyenes próbaszolgáltatás továbbszámlázása,
- emiatt csoportos beszedés meghiúsulása,
- emiatt csekkre állítás (kérésem nélkül).

velnöki 2013.06.26. 19:20:58

A fent leirtUPC számlázási problémám a mai napon rekord gyorsasággal elintéződött

velnöki 2013.06.26. 19:25:00

Az előző hozzászólásom még tul korai.Van még egy kis szépséghiba a most kapott értesítés szerint még folyamatban van az ügy!!!

Atörökk 2013.06.26. 19:30:04

@velnöki:
Ne igyál előre az UPC medvebőrének a számlájára.

velnöki 2013.06.26. 19:37:46

Már ebben a pillanatban jött egy telefon hogy rendben van az ügy.
Mostmár csak a következő számlájukat várom, de nagyon beindult a gépezetük.,

bigmac 2013.06.26. 19:53:11

@Blue23: nekem sincs bajom upcvel...nem lehet tartozni 30napnál többet mert offolják az embert a többi szolgáltatónál ez 60nap viszont lényegesen szarabb és drágább a net...én is dijneten köhögöm mesterzsugával és mükszik...
süti beállítások módosítása