Naiv ügyfél és neje belefutott a GVH-nál is több alkalommal emlegetett, mindenféle kamu gyógyhatású termékekkel foglalkozó mosonmagyaróvári Direkt Market Kft.-be, akiktől réz alapú ezüstgyűrűt vásárolt. Pénzt természetesen nem adnak vissza:
Van egy Kft. Direkt Market. Mosonmagyaróvári címmel. Vásároltunk 15880 .-Ft. összegér, amiből 5900,-Ft volt egy "Luxor"fantázianevű ezüst gyűrű, amiről kiderült három hét alatt, hogy tömör rézből készült. Mivel 30 napos visszatérítést vállalt a Kft indoklás nélkül is haladéktalanul, postai úton teljesít, mink indoklással reklamáltunk, majd visszaküldtük a gyűrűt. 2013.01.25.-én kelt a vásárlást igazoló számla számla. 2013.02.22.-én reklamáció elment, 26.-án a tértivevény visszajött. Kaptunk két türelemkérő levelet, 04.03. és 04. 22. keltezéssel, a sürgető e-levelünkre.
A legutóbbi e-levelet 06.20.-án kaptuk, ami kiverte a biztosítékot azzal a kitétellel, hogy "a reklamációval foglalkoznak, érvényessége esetén megtesszük a lépéseket a mielőbbi visszafizetésre." Minden levelük tartalmazza a kezdetek óta ugyanezt a mondatot. Minden esetben hivatkoznak a "főnökségre" mintha egy másik országba lennének.
Gondolom ez lehet is, mert egy kis akcentus érződik az egész brossúra, a levelezés hangvételén. Csak azért próbálom "közkincsé tenni esetemet, hogy mások ne essenek ilyen, vagy hasonló hibába mint mink.
Az utolsó 100 komment: