Tékozló Homár

Számla nélkül hajtana be a Vodafone

2013.07.03. 13:32 | jackyll | 69 komment

Olgát kicsit zavarták az este érkező üzenetek a Vodafone-tól, amiben egy nemlétező tartozást szerettek volna  befizettetni vele. Az ügyintéző nem látott bele a számlázásba, de azt javasolta, fizessen, aztán majd jóváírják, ha mégsem kellett volna. Valószínűleg tévesen küldték ki a márciusi számláját, de elfelejtettek szólni, csak a robot látta a tartozást:

2013 július másodikán kézbesített válaszlevelét visszautasítom az alábbi indokok miatt! Mint ismeretes, Önök 2013 május hónapban bombázták a telefonszámomat felszólító sms üzenetekkel. Napközben alig, általában este 21 óra után. Ezen felháborodva 2013. május 30-án a sokadik üzenet megunása után felhívtam az ügyfélszolgálatukat, hogy ugyan magyarázzák már el, mi ez a tartozás, hiszen nekem minden kiküldött számlám be van fizetve. A telefonos ügyintézővel arra a megállapításra jutottunk, hogy feltételezhetően (!) egy márciusi számlám hibásan lett kiküldve és azt keresik. Mivel a telefonbeszélgetés után ismét jött az üzenetáradat, berágtam és másnap bementem a helyi ügyfélszolgálatra, hogy megoldjuk ezt a problémát. Vittem a csekkjeimet is.

Ügyintéző szerint, ő nem lát bele a számlázásba, de ha kaptam üzenetet fizessek, mert kell és jobban is járok. Ha pedig téves, majd jóváírják. Itt éreztem először, hogy komplett hülyének néznek! Nem tudják megmondani hogy mire, de fizessek? Gúnyosan megjegyeztem az ügyintézőnek, hogy ezt a korszakot, miszerint ennyi lesz és kész, 89-ben lezártuk. Én egy szolgáltatást veszek igénybe, és számla alapján fizetek. Akkor egy szem megoldás a jegyzőkönyv. Nosza, írjuk.

Betű híven másolom:

"az üf kifogyásolja a számlakezelést, mert minden számlát amit kap rendszeresen időre max kisebb csúszással befizet. 2013-03-25-ig teljesíítési határidővel kapott egy csekket ai 17 Ftrő szól. ezt is befizette. Jelenleg a vodafone követel rajta, 2461Ft. már az üf. szolgálattal való egyeztetés után kiderült,vagyis feltételezik, hogy a 17 Ft számla csak a forgalmi díj volt, és a havidíj ne szerepelt rajta, ebből van az elmaradás. Az üf. folyamatos "fenyegető" sms kap a késedelmi díj kiterheléséről. Az üf. ezt az összeget nem szeretné befizetni, addig amyg nem kap róla csekket. és számlát. A csekkek nem érkeznek meg addig az időig amíg be kellene fizetn, és ezért mindig késve van feladva postai úton az összeg."

Tisztelettel szeretném megjegyezni, ez ugyanis nem a tárgyhoz tartozik, de nem elég, hogy helyesen írni nem tud, még fogalmazni sem. Nem is csoda, hogy nem értette meg a panaszlevelemet. Vagyis, ha kicsit több időt szánt volna rá, talán mégis....

Na erre a remekműre érkezett meg a mai napon, azaz 2013.07.02-án a válasz. Halkan jegyzem meg, a 30 napos válaszadási határidő lejárt, hiszen nem a feladás dátuma a mérvadó, hanem a kézhezvétel napja. Ha Önök ezt a levelet június 26-án postára adták, annak 28-án meg kellett volna érkeznie. Na kb így érkeznek a havi számlák is. Viszont hírértékű, hogy a június 25-i fizetési határidejű csekkem 28-án megérkezett!

Visszatérve az elutasító válaszlevélre. Hagyjuk ezeket a számlaszámos, lekönyvelős dátumokat, mert nincs értelmük. Hiszen én minden részemre kiküldött csekket befizettem! Mit tehetek én róla, hogy a részemre kiküldött csekkek idézem "nem fedezte teljesen a kintlévőséget" ? Ha x összeg szerepel a csekken és nem tudok más összeget feladni. Értik?

Tisztelettel szeretném megkérdezni, hogy honnan veszi, hogy én kértem a megfizetéstől való eltekintést?

Idézek a remekműből:
"Az üf. ezt az összeget nem szeretné befizetni, addig amig nem kap róla csekket. és számlát."

Kaptam? Nem! Akkor mit is kéne befizetnem?  Hiszen tulajdonképpen a válaszlevelében SEM írja, hogy ez miből adódik! Még egy írásos fizetési felszólítást sem kaptam! Lehet velem kötözködni, de egy bíróság és a fogyasztóvédelem körberöhögné a céget, ha számla nélkül akarna kiszedni pénzt belőlem!

A levele végén megjegyzi, hogy minden maguktól telhetőt megtesznek, mégis hiba csúszik a számításaikba, ezért érkeznek a levelek későn. Akkor hogy van képük az ügyfelektől kamatot szedni?

Akkor csokorba szedve a visszautasítás okát:

  • Minden, a részemre megküldött csekkem be van fizetve! Az összes felsorolt számlaszámú!
  • A mai napig nem tudom, mit követelnek. Na annak a sorszáma nincs feltüntetve!
  • A válaszát pedig a határidő lejárta miatt vizsgálatnak nem, csak tájékoztatásnak tekintem.
  • Tájékoztatom a Vodafone Magyarország zrt-t, hogy az augusztusi hűségidőmet nem kívánom meghosszabbítani, az előfizetésem megszüntetem, így kérem email levelem olvasása napján a KÉRT számlát postára adni, mindenféle járulékos költsége megterhelése nélkül kiküldeni!
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

igazságos 2013.07.03. 13:43:38

Mivel a telefonbeszélgetés után ismét jött az üzenetáradat, berágtam és másnap bementem a helyi ügyfélszolgálatra, hogy megoldjuk ezt a problémát. Vittem a csekkjeimet is.

HIBA VÓT, eddig olvastam.

bonifac · http://vezetek.blog.hu 2013.07.03. 13:50:12

"ezt a korszakot, miszerint ennyi lesz és kész, 89-ben lezártuk."

Szerintem pár éve újranyitottuk. Mi, a kétharmad.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.07.03. 13:50:42

Gyöngyszem, főleg a zölddel kiemelt.
Amúgy ha nem tudják, mit követelnek, honnan tudják, az mennyi?

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.07.03. 13:54:55

hát ez a vodafone egy csodafone :)

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.07.03. 13:56:48

"de azt javasolta, fizessen, aztán majd jóváírják, ha mégsem kellett volna."

100.000 usernek kiküld egy 20k-s számlát... mennyi is az? ők meg majd hiteleznek a cégnek kamat nélkül!

erre mondják, hogy ügyes! :)

VéKá 2013.07.03. 14:03:42

Nem tudják mit követelnek. Ma reggel felhívtam a csodafont, hogy adjanak valami direkt emil címet, ahol tudok válaszolni a "kivizsgálásukra". És ha már úgy is elértem őket, rákérdeztem, hogy ugyan mi ez a tartozás, mert azt még mindig nem tudom. Az ügyintéző azt mondta ő nem lát tartozást, a kiküldött számlák rendezve vannak, csak ez nem. De hogy mi ez, aztat ő nem tudhassa....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 14:06:13

értem. tehát a kapott csekkek száma mindig megegyezik a hónapok számával, ha szétrágta a kutya a számlát akkor nem kell befizetni. na, ezt tessenek már beleírni az alaptörvénybe is.

üffélszolgálatos meg menjen el krumplit válogatni, b+ :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.07.03. 14:16:59

Tegnap én is meglepődtem. Jön az elmű számla, amit az én bediktálásom alapján állítottak ki, és jön egy felszólítás az Elmű-Démász kutya fitty fenéről, hogy nem fizettem be a 7900 ft-os számlát.
Ilyen számlám nincs is. Az elmű szokott nekem számlázni. Kijeza elmű-démász fityfene?

Artie 2013.07.03. 14:21:16

telefont a tecsóból/lidliből/hofferból vót má?

qwertzuiop1 2013.07.03. 14:29:11

Ugyan a homár anno volt szíves nem megjelentetni, de kb egy éve hasonlóba futottam bele, csak a Telenorral. Nem fizettem. A vége az lett, hogy az NMHH elkaszálta a k. (mármint kedves) szolgáltatót.

É2I 2013.07.03. 15:00:47

@batgirl: Nem Elmü-Émász az véletlenül?

Atörökk 2013.07.03. 15:00:51

Megbokrosodott a robot. Van ez így.

neet 2013.07.03. 15:12:11

Nekem nincs bajom a vodával, a té sokkal ...-bb.
Mi történt a betűtípussal?
Miért nem tudok válogatni a 100 legfrissebb meg a fullcommentslist közöztt?

elwood 2013.07.03. 15:17:47

"ezt a korszakot, miszerint ennyi lesz és kész, 89-ben lezártuk."

aztán újranyitottuk.

AtiSnatch 2013.07.03. 15:20:56

@neet: várd meg még lesz 100 komment :)

elwood 2013.07.03. 15:21:48

mivel most az a módi, hogy ha nem folyik be a tervezett tranzakciós adó, akkor egyszerűen egy számlára befizettetik a különbözetet,

így a voda is az üzleti terveiben szereplő bevétel, ha kevesebb, hát kiszámlázza a hiányt, oszt jónapot.

Manyecska 2013.07.03. 15:35:56

@batgirl: na, ilyenkor kell mondani hogy b@szná meg!!:D

elwood 2013.07.03. 15:38:20

@batgirl: kóboráram.
pont arra járt.
valakinek ki kell fizetni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 15:38:34

@Manyecska: Neked ma mindenről valami szexuális vonatkozás ugrik be.
Akarsz róla beszélni?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 15:40:25

Asszem, meg kéne enni a szalámis zsömlémet, mielőtt elmászik.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 15:41:52

Vagy, hogy stílszerű legyek é'mász.

neet 2013.07.03. 15:46:29

@A.Snatch: ahhoz én túl türelmetlen vagyok... amíg nincs meg, nem is látom, mennyi az annyi?
Azt neml ehet, h nem ajánlva adta fel a voda a vödrös csekket, azt vélelmezték a kézbesítést?

neet 2013.07.03. 15:48:07

@Manyecska: oszt a kölökcsekket feladtad már? Mekkorát segítettek ezzel a 15 napos határidő kitolással, mi? Jól kitoltak mindenkivel... na jó, befogom, én feladtam (a küzdelmet is meg a csekket is)

VéKá 2013.07.03. 15:58:07

@neet:
Eddig minden csekket megkaptam, bár csúszással.
Most miért ezt az egyet ne kaptam volna meg? A gond az, hogy azt sem tudják mi ez, csak a gép küldi. És ha küldi akkor mégis van.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 15:58:39

@neet: mer itten ezentúl szigorúság van kérlekszépen. csend, rend, fegyelem, vigyázz! lépés iiiindulj!

énpicipónim68 2013.07.03. 16:12:25

csak szólnék, kedves posztoló, hogy a 30 napos válaszadási idő az elektronikus hírkozölési törvény szerint a postázási határidő, nem a kézhezvételi. ha feladták a 29. napon akkor jól jártak el.
de amúgy meg rohadjon meg a vodafone, abban egyet értünk.

neet 2013.07.03. 16:13:44

@VéKá: értem a problémádat. Ezek a csekkes dolgok olyan egyszerűen is működhetnének, azt mégsem.

@zsiráfffff: ezentúl? túl az Ópiba!

neet 2013.07.03. 16:15:03

@VéKá: amúgy pont a csekkes szopatások miatt mondtam le a tés előfizumat. Azóta kártyás vagyok, és mivel nem igazán használom, már jósok pízt megspóroltam vele. Mondjuk azt nem tom, hol van az a píz, de mindegy is, csak ne a ténél legyen.

Manyecska 2013.07.03. 16:20:31

@agresszív kismalac: majd ha alattad fexem édes, így jóóóó?? :DDDDDDDDD! azt mondta az előző topikban hogy a szex mindenre megoldás! Érted??!@neet: jó hogy mondod!!:)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 16:29:47

@Manyecska: @agresszív kismalac: micsoda fertő! kettesben csináljátok? hát minnyár kifordul a belem! :D

Atörökk 2013.07.03. 16:32:24

@zsiráfffff:
Ja. Férfi egy nővel Tisztára bacchanomália :D

VéKá 2013.07.03. 16:44:32

@neet:
Én a párom flottájában vagyok benne. És minden egyes nekem küldött üzenet emilben landol a cégnél is, és csesztetik a párom.
11 éve vagyok telenoros. Ha ezt a telenor csinálná meg, zokszó nélkül befizetném, mert eddig sosem volt gond. De ezek a havi számlát sem képesek időben kiküldeni, és még olyat is akarnak amiről ők maguk sem tudják micsoda.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 16:54:16

@agresszív kismalac: egy malaccal meg egy nyúlfülű tyúkkal? majd még meggondolom.

@atörökk: ehh, nincs ezekben egy semmi szégyenérzet. alap, hogy minimum három a létszám de inkább négy, ezek meg nem restellnek itten konzervatívkodni.

Atörökk 2013.07.03. 16:58:02

@zsiráfffff:
Botrány, komolyan. Ha én olyan volnák, mint ők, nem állnák magammal szóba, az már biztos! :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 17:02:35

@atörökk: bingó! szégyenemben még magam előtt is letagadnám, hogy létezem.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 17:03:25

@zsiráfffff: Repülő zsiráf mondja nyúlfülű csirkének, hogy nagyfejű.

Atörökk 2013.07.03. 17:07:10

@zsiráfffff:
Külön pokolt kell ezeknek nyitni, émmondom.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 17:07:59

@agresszív kismalac: ugye milyen csodás? dali sírva rohanna az ecsetjéért, dehát erről már jól lemaradt!

Manyecska 2013.07.03. 17:08:59

@agresszív kismalac: már megint a szex??:P@zsiráfffff: :DDD @atörökk: :DD esetleg kimegyünk a Hősök terére, hogy emlékezetesebb legyen!:DD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 17:12:05

@Manyecska: jó ötlet, de népnevelési és fajsúlyos állásfoglalási célzattal hatodikán kéne megejteni a dolgot.

Manyecska 2013.07.03. 17:12:53

@zsiráfffff: nade ott a Prájd lesz!!!:(:D még a végén megdobálnak minket tojással!!:DDD

Atörökk 2013.07.03. 17:14:15

@zsiráfffff:
:xDDDDD

@Manyecska:
Egyébként kíváncsi lennék, mi lenne, ha bejelenteném, hogy a Hősök terén Heteró büszkeség napját tartok, a bejelentést tudomásul veszik, és ennek jegyében páran nekiállnának ottan fényes délben nyilvánosan dugni? Vajjon mindenkit bevinnének közszemérem sértésért?
Csak merugye most lesz megint ez a ratyiparádé, nekik akkor miért van joguk pávatollal a picsájukban riszálni magukat? Vagy az nem sért közerkölcsöt, meg közízlést?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 17:14:24

@zsiráfffff: Hát, ha még a lehetséges utódokba is belegondolok... ez a Hieronymus gyerek a kanyarba' sincs.

Manyecska 2013.07.03. 17:16:54

@atörökk: :D like!!! Hát ez az. Mondanám hogy próbáljuk ki páran!:D

Manyecska 2013.07.03. 17:18:35

@atörökk: kérdezd meg a Coltot milyen képeket küldtem át neki pár éve /én sem láttam részletesen!/ a sanfranciscói melegfelvonulásról. Srác az ablakban masztizott tökmeztelen, olyan orgia volt hogy a rendőr is rosszul volt..:P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 17:19:55

@Manyecska: ponnazér!

@atörökk: szerintem ha csapatosan pucéron biciklizni lehet, akkor ezzel se lehet nagy gond!

@agresszív kismalac: az ki a guttmann? (gugli már nem a barátom, tegnap kirúgtam)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.07.03. 17:21:02

@Manyecska: rám ne számíts, én még nem akarom elveszíteni a szüzességem!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 17:21:52

Puccos pávatollal picsájukban pucsítanak. Pokol!

Atörökk 2013.07.03. 17:33:56

@agresszív kismalac:
Ezt még átgondolom.

@zsiráfffff:
Nem bízok émmár itt semmibese nem.

Manyecska 2013.07.03. 18:02:18

@zsiráfffff: ja bocs:D
"engem hidegen hagynak az unalmas intim részek, ne beszélj mellé nekem a lényeget mondd!":P
www.youtube.com/watch?v=Wm2hn0TSF2c

igazságos 2013.07.03. 18:03:41

ha beledöglök, se csekkezek, megfogadtam

Manyecska 2013.07.03. 18:03:50

@agresszív kismalac: az életem nője, pont olyan mint te:P..ezt szokták nekem énekelni!:D:P

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.07.03. 18:22:08

@igazságos: Azt még nem próbáltam. Eddig mindig volt, aki visítson.

hobbitroll 2013.07.03. 20:15:51

@ColT: a nagyvezír kitalálta, hogy nyaralót akar a bahamákon. Annak x $ az ára. Namost, a vodkafonnak van y előfizetője. Innen már igazán egyszerű. x/y = 2461 (ezt kell befizetni)

Manyecska 2013.07.03. 20:21:25

@igazságos: :DDD!@agresszív kismalac: nem tudom, inkább lihegj:D@zsiráfffff: jó hátulról még én se:D!

vape 2013.07.04. 13:42:12

Legutóbbi tapasztalataim szerint (2010 környéki) a Vodafone feltünteti a havi számláin a teljes tartozásod összegét is. Azaz mindent, amit az aktuális havi díjon felül még nem fizettél be nekik az előző hónapokban.
Nos, ha itt egy nagy 0 szerepel, akkor nem tartozol a vodának semmivel.
süti beállítások módosítása