Naiv ügyfél 10 év után új Whirlpool mosogatógépet vett 115 ezer forintért, ami azonban nem hozta az eddig megszokott teljesítményt. A szervizben több hetes teszteléssel sem sikerült reprodukálni a hibát, pedig előtte mindig marad koszos pohár, bármilyen mosogatóanyaggal. A MediaMarkt jóságosan felajánlotta, hogy 25000 forintért adták volna el bizományban:
4 hónappal a vásárlás után megtudtam, hogy egy Whirlpool mosogatógép esetén, 1-2 pohár minden mosogatási ciklus végén koszos maradhat. A tisztának tűnő poharak is megbüdösödhetnek, a gép belsejében ételmaradék rakódhat le, de mindez megfelel a gyári előírásoknak. Mosogatógép típusa: Whirlpool ADP 7442 A+ PC 6S WH
Munkafelvételi lapról:
Bejelentett hiba: Koszosak maradnak a poharak a program végén. A program végigmegy, hibát nem jelez a gép.
Munka leírása: Több hetes tesztelés során a gép a gyári előírásoknak megfelelően működött, hibát nem találtunk.Ügyvédek örülnek, ha ilyen választ látnak, hiszen a válasz nem az, hogy a poharak egytől-egyig tiszták. Nem az a lényeg, hogy az edények és poharak tiszták legyenek. A lényeg az, hogy a gép fűtsön, keringesse a vizet, használjon mosogatószert, sót, öblítőt és ezzel kész is, a kosz maradhat. Kíváncsi lennék, hogy azt a vizet, energiát, mosogatószert, amivel én elmosom a mosogatógép által kihagyott poharakat, azt beleszámolták-e a mosogatógép gyári fogyasztásába?
Volt már ilyen tapasztalatom több mint 10 évvel ezelőtt. Ez akkor azt jelentette, hogy hiába mentem be a szervizbe, hiába mutattam meg a szervizesnek, hogy na, látod itt a hiba. Azt mondta látja de a „gyári specifikációnak megfelel”, nem kell nekem a legnagyobb felbontásban használnom a monitort, minek nekem 1280x1024, használjam 640x480-ban ott nem látszik a hiba. Akkor végül a kiskereskedő szánt meg, és belátta, hogy a monitornak a legnagyobb felbontásban is tökéletesen kell működnie, ezért kicserélte a terméket.
A mosogatógépet a MediaMarktban vásároltam, az eladó is ezt a márkát javasolta, és én is ezt preferáltam. Végül is mindvégig segítőkészek voltak, gyorsan reagáltak, próbálták meggyorsítani a Whirlpool márkaszervizt, sikertelenül. Azonban a szerviz véleménye alapján kérésemet, hogy másik márkájú gépbe számítsák bele ennek a vételárát, végül elutasították, de legalább ezt a döntést is gyorsan hozták meg. Köszönet nekik a gyors reagálásokért, de erről a gépről megpróbálhattak volna lebeszélni.
Előre is elnézést kérek, de a folytatás hosszú lesz. De végigcsinálni még hosszabb, és a végeredmény: elbuktam, 115 000 HUF-ot, plusz a szállítást, a mosogató gél árát és négy havi kézzel mosogatást és a rá pazarolt időt.
Jöjjön a részletes történet:
2013.03.19. Mivel a 10 éves Whirlpool mosogatógépem elromlott, a javíttatás helyett elmentem és vettem egy új készüléket. A régi gépem tökéletes volt, így nem is volt kérdés, az új is Whirlpool lesz. Ebben a MediaMarkt eladója is megerősített, Ő a gőzölős változatot javasolta. Mivel a korábbi gép tökéletesen mosogatott mindenféle mosogatószerrel gőz nélkül is, úgy döntöttem jó nekem az olcsóbb is (ez egy középkategóriás gép).Az új gép várakozáson alul teljesített, az összes itthon lévő tablettával kipróbáltam, állítottam a kosarakon és a tányértartókon is. De 3 nap iszonyú kevés idő letesztelni a készüléket, főleg hogy 2 naponta jön össze nálunk egy teljes töltet.
2013.05.03. Lejelentettem hibára a készüléket.
2013.05.06. Szervizes megnézte pontosan milyen mosogatószereket használok, mert szerinte az volt a hiba forrása. Finish Classic Pre-soaking Action, Finish Power Powder, Calgonit PowerBall Quantum, alio Complete. Javasolta, hogy vásároljak mosogató gélt, illetve próbáljam ki, mi történik, ha csak poharakat mosogatok.
Ha továbbra is elégedetlen lennék, akkor hívjam a központot, kérjek beszállítást (Whirlpool márkaszervizbe szállítja a gépet és teszteli, hogy hibás-e). Emellett az első percben kicserélte a felső kosár alján található vízszóró kart egy olyanra, amelyiken plusz egy lyuk található, hogy a mosóport rendesen kimossa a gép a mosószer tartó rekeszből. Tablettás mosogatásra ennek semmiféle hatása nincs, pedig én azzal mosogatok.
Már itt elkezdtem gyanakodni, a 10 éves gépem a 22,5 Ft-os alio tablettával gyönyörűen mosogatott. De az új majd csak a 60 Ft körüli géllel? De ez a szervizest nem is érdekelte, a gép nem lehet hibás, és kész. Velem van a gond, és a mosogatószerekkel, amit használok. Úgy hogy csak a mosogatógép változott, és a korábbi Whirlpool gép remekül működött.
2013.05.21. Hívom a központot, és beszállítást kérek. Közlik, hogy azt nem kérhetek, azt csak a szerelő kérhet, küldik a szerelőt.
2013.05.22. Ugyanaz a szerelő jelenik meg, vizsgálja, hogy fűt-e a készülék, de mást nem tesz. Elviszi az egyik poharat, hogy bent is megnézik (ígéri, hogy a poharat visszakapom, ez azóta sem történt meg). Bár nem kérdi, de elmondom, hogy a javaslatának megfelelően vásároltam Finish GEL All in 1, és az eredmény ugyanolyan rossz. Valamint kipróbáltam csak poharakat mosogatni, szintén rossz eredménnyel.
2013.05.28. Hívom a szerelőt, hogy miért nem jelentkezik. Közli, hogy nem illetékes, hívjam a központot. Hívom a központot, mondják, hogy hét végére várható az eredmény. Kérdésemre közlik, hogy nincs törvényes határidejük a készülék javításának befejezésére, akár évekig is húzhatják a dolgot.
2013.06.06. Levelet írok a Whirlpoolnak, semmi válasz, telefonon azt az információt kapom, hogy 30 napjuk van a válaszadásra. Szerintük a gép jó. Bár nem is tesztelték.
2013.06.18. Levelet írok a MediaMarktnak.
2013.06.19. MediaMarkt telefonon jelentkezik, hogy felvette a kapcsolatot a Whirlpool ügyfélszolgálattal, megpróbálja meggyorsítani az ügymenetet.
2013.07.04. Megérkezik a válasz a Whirlpooltól. Idézem:
„Javasoljuk, hogy próbálja ki a készüléket úgynevezett Classic tablettával (nincs benne öblítő sem és vízlágyító sem, csak tisztítószer).” „Amennyiben ez a megoldás sem hozza meg a kívánt eredményt, úgy elkerülhetetlen a készülék Márkaszervizbe történő beszállítása.”Visszatértünk oda, ahol 2 hónapja tartottunk. Finish Classic tablettával már korábban is kipróbáltam a gépet, és ezt a tényt a szervizes tudomására hoztam (2013.05.06.), nem mosogat vele elfogadható minőségben.
Beszállítást már korábban többször kértem, a szerviz javaslatára, ez eddig nem történt meg. A semmitmondó válaszukra 28 napot kellett várnom.2013.07.04. Újabb levelet írtam a Whirlpoolnak.
2013.07.05. Újabb levelet írtam a MediaMarktnak.2013.07.10.-én szállította el az Infotek Kft. a mosogatógépet. Mondták, hogy majd ők fognak jelentkezni, de ez nem történt meg. Egy héttel az elszállítás után érdeklődtünk, az Infotek Kft.-nél hogy mi a helyzet a géppel. Ekkor tájékoztattak, hogy tesztelik, addig hibát nem találtak.
2013.08.01. Három héttel az elszállítás után érdeklődtünk újra az Infotek Kft.-nél, hogy mi a helyzet a géppel. Ezt a választ kaptuk:
- a gép nem hibás, erről tájékoztatták a Whirlpoolt
- nem náluk van az ügy, a Whirlpool fogja eldönteni hogy mi legyen, hívjam a Whirlpoolt
- semmiféle határidőt nem tudnak mondani arra, hogy mikor fog történni valami, kapok-e szakvéleményt arról, hogy a gép jó, vagy hogy mi lesz a helyzet megoldásaHívtam a Whirlpool ügyfélszolgálatot, Ők tájékoztattak, hogy rossz helyen járok, a Whirlpool Panaszkezelést kell keresnem, nekik nincs telefonszámuk, csak e-mail címük. Egyszer már írtam a Whirlpool panaszkezelésnek, 28 nap után kaptam egy semmitmondó választ.
2013.08.01. Levelet írtam a MediaMarktnak.
2013.08.03. Felhívott a Whirlpool Márkaszerviz (Infotek Kft.) és közölték, hogy mindenféle javítás nélkül vissza kívánják szállítani a mosogatógépet. A gép mellé ígértek egy szakvéleményt, hogy szerintük a gép jó.
2013.08.07. Megkaptam a szakvéleményt a MediaMarktól, és a tájékoztatást, hogy fordulhatok a Fogyasztóvédelemhez, vagy a Békéltető testülethez. A szakvélemény nem tartalmazza, hogy tisztára mosogat a mosogatógép, csak azt, hogy a gyári előírásoknak megfelelően működik. Lehet a Whirlpoolnál nem gyári előírás, hogy a mosogatógép tisztára mosogassa az edényeket…
Érdeklődtem, hogy mennyiért tudnám bizományba eladni ezt a mosogatógépet, 25000 Ft-t ajánlottak érte és még el sem mondtam, hogy szerintem rossz, de a gyári szakvélemény szerint hibátlan (lelkiismereti okokból, végül mindenképp el fogom mondani ezt a tényt, ha végül eladom).
Ami leginkább felháborít az egész ügyben, az a Whirlpool egyértelmű időhúzása, náluk ez a sztenderd ügymenet. A Whirlpool-on belül 3 osztály van:
- az Whirlpool Ügyfélszolgálat, Ők csak felveszik a telefont, rögzítik az igényt, mást nem tesznek
- a szerviz az Infotek Kft. aki kijön, esetleg elviszi a gépet
- a „Whirlpool” legalábbis a másik két osztály így hívja őket, nekik nincs telefonszámuk, állítólag még az ügyfélszolgálat sem tudja felhívni őket, ők a Panaszkezelés is, és leginkább azzal foglalkoznak, hogy az időt húzzák, így a másik két osztály általában rájuk vár.Mind az ügyfélszolgálat mind a szerviz remekül kiképzett. Udvariasak, tisztában vannak, a törvényekkel egyetlen pillanatra sem lehet belekötni abba, amit mondanak. Ilyen termékek mellé kell is a kiképzés.
Az alábbi linken korábban volt egy másik vásárlói vélemény, de Ő elégedett volt az 1-2 koszosan maradó edénnyel, ez a vélemény azóta eltűnt az oldalról.
Lehet magyarázni a bizonyítványt, de a tény az tény: a hibabejelentést követően (2013.05.03.) három hónap telt el a szakvélemény kiállításáig (2013.08.07.). Végül is igaza volt a szervizesnek már az első napon (2013.05.06.) a hiba bennem van:
Igen hibáztam, Whilrpool-t vettem.
Hartmy 2013.08.16. 14:03:11
fiktiv állat 2013.08.16. 14:04:15
Atörökk 2013.08.16. 14:07:06
Hartmy 2013.08.16. 14:09:57
Leadfoot 2013.08.16. 14:17:42
Igen.
Dr. Kix 2013.08.16. 14:21:09
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 14:25:02
Hartmy 2013.08.16. 14:32:39
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 14:33:56
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 14:35:11
Más kérdés, mennyire maradnak piszkosak azok a cuccok. Van, akinek egy-egy mikroszkopikus pötty maga a halál.
Postoló beszopta. Lehet npereskedni, ha megéri, és egyáltalán nem biztos, hogy nyer...
@*hoppmester*: Igazii férfi sehogy nem mosogat :D
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 14:36:10
Akkor garantált, hogy a vízkő miatt hamarosan tényleg lesz hiba :D
@*hoppmester*: Vibrátorszopó gép. Az az igazi.
A villanyírógép mellett van a polcon.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 14:37:01
Minek a villát nyírni?
Hartmy 2013.08.16. 14:37:08
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 14:39:37
- Jean, az a kertész feladata.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 14:45:10
gyugyó 2013.08.16. 14:45:26
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 14:47:12
Manyecska 2013.08.16. 14:55:58
Hartmy 2013.08.16. 15:00:46
Hartmy 2013.08.16. 15:01:45
gyugyó 2013.08.16. 15:02:00
gyugyó 2013.08.16. 15:04:25
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.08.16. 15:10:56
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.16. 15:15:59
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.16. 15:19:26
kézi táskáját,
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Belenyúlt a táskájába, a kis
erszényt kivette,
A táskán a cipzárat
összehúzta és letette.
Azután a kis erszényen húzta
szét a cipzárat,
Kivette a pénzt, azután
behúzta a cipzárat.
Újra a kezébe vette a nagy
kézi táskáját,
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Beletette a kis erszényt, a
cipzárat behúzta,
Azután a táskáját a hóna alá
eldugta.
Pénzt adott a kalauznak, s
mikor jegyét megkapta,
A következőképpen a
táskájába elrakta:
Hóna alól elővette a nagy
kézi táskáját,
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Belenyúlt a táskájába, a kis
erszényt kivette,
A táskán a cipzárat
összehúzta és letette.
Azután a kis erszényen húzta
szét a cipzárat,
Betette a jegyet, aztán
behúzta a cipzárat.
Újra a kezébe vette a nagy
kézi táskáját,
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Beletette a kis erszényt a
cipzárat behúzta,
Azután a táskáját a hóna alá
eldugta.
Amikor ez megtörtént, egy
ellenőr belibegett,
És a nőhöz odaérve kérte
tőle a jegyet.
Erre újra elővette a nagy kézi
táskáját
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Belenyúlt a táskájába, a kis
erszényt kivette,
A táskán a cipzárat
összehúzta és letette.
Azután a kis erszényen húzta
szét a cipzárat,
Kivette a jegyet, aztán
behúzta a cipzárat.
Újra a kezébe vette a nagy
kézi táskáját,
Egy rántással szétrántotta
táskáján a cipzárját.
Beletette a kis erszényt a
cipzárat behúzta,
Azután a táskáját a hóna alá
eldugta..."
ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.16. 15:37:31
@00000000-0000-0000-0000-000000000001: Meg rendesen javítja a vízszámlán található fogyasztást.
hobbitroll 2013.08.16. 15:55:26
Milyen módszerrel tesztelt a szerviz több héten át? Feltéve, hogy nem ez az egy készülék volt bent, jól gondolom, hogy bevállalták a BP-i óvodák részére az ingyenes mosogatást?
Ádám 2013.08.16. 15:58:22
McZozo 2013.08.16. 15:58:30
#nem tudsz tutit venni sajna.nekem whirlpool volt otthon es tok jo volt de az is mar tizeneves. mig most ahol lakom vamami uj bosh van es ugy szar ahogy van. egyre romlik minden mert direkt arra keszitik h ogy minel olcsobban minel rovidebb idore. 90 es evekben vettem egy aeg t mosasra ami olyan 13 eves korara nyult ki tan akkor is lehetett volna javitani csak nem akartam belemenni a szoporollerbe inkabb vettem egy wirlpool 6 sence okossagot. na hat elmondom az mar 3 eves kora korul szerelot kellett lasson. de anno kerdeztem szereloket mit vegyek es ok mondtak hogy mar mindegyik elromlik csak a kulonseg melyiket mennyi idon belul es mennyiert lehet javitani. Meselte pl hogy az lg szep jo de ha elromlik valami mivel egybe van az egesz belseje igy egy uj araert tudod csak javittatni mig akkor meg mondta hogy a wirlpoolba legalabb lehet elemenkent. De most pl itt kint mar Samsungot valasztottam mosogepnek.. aztan remenykedek
Bejgli 2013.08.16. 16:15:44
Manyecska 2013.08.16. 16:21:47
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.16. 16:30:39
Manci néni, a szomszéd 2013.08.16. 17:19:09
BöszmeBunkó 2013.08.16. 17:22:32
www.whirlpool.com/service_support
leírni az eddigi nyafogást (kicsit tömörebben és lehetőleg vmi emberi nyelven, angolt pont megteszi), és majd gyorsan alakulnak a dolgok.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.16. 17:31:23
:)) Legközelebb gyorsabban tárcsázod a szerelőt.
(Én az első pofonnál otthagytam volna, gondolom nem most kezdte.)
FDToth 2013.08.16. 17:42:18
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.16. 17:46:22
Ádám 2013.08.16. 17:48:49
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.16. 17:50:13
herk 2013.08.16. 18:13:35
herk 2013.08.16. 18:23:58
Nem 3 hétig kellett volna megállás nélkül tesztelni, hanem egyetlen 1x, amikor az ügyfél is ott van. Egyből kiderül, hogy kinek van igaza.
A posztoló rákérdezhetett volna, hogy mit is jelent egészen pontosan a 3 hét tesztelés. Mert én dolgoztam tesztelőként, ott a 3 hét azt jelentette, hogy az eszköz 3 hétig folyamatosan üzemelt, és közben figyeltük. Persze nyilván nem teszteltünk semmit 3 hétig, a leghosszabb teszt 1 hét volt, de az természetesen folyamatos. Mi routereket, switcheket, stb. teszteltünk.
Mégis hogy a jóéletbe lehet egy mosogatógépet 3 hétig tesztelni? 1 óra 1 program. 8 * 15 = 45 db tesztet csináltak a 3 hét alatt ? Hol van a teszteredmény. Mert ugye azt minden tesztelő kiállit.
Kivéve persze a sufni Whirlpool tesztelő ezekszerint, aki megelégszik annyival hogy 3 hétig tesztelve. De milyen körülmények között? Milyen mosogatószerrel? Milyen eszközökkel? Milyen eredménnyel? És pontosan milyen szabványnak felelt meg?
A képzeletemben ezt látom:
0. nap: berakták a cuccot a szervizbe a sarokba
5. nap: valaki belerugott véletlenül, majd: "Te Józsi, mifasom ezt itten?" Ja, majd a jövőhétre van beütemezve.
17.nap: "Hubazzeg, ez még itt van? Jó akkor holnap ránézek"
21. nap: Fönök: "Te Sanyi, mivanmár a mosogatógéppel?", Sanyi: "izé, itten-e, 3 hetet teszteltem, még 1 óra van a teszt végéig, eddig minden oké"
Gyorsan bedurrant egy tesztet: "Hubazzeg, ez télleg fos. De most mit mondjak a főnöknek? Hogy 3 hétig hozzásem nyúltam? Azt mégsem mondhatom. Tudodmit? Jó lesz ez az ügyfélnek, örüljön, hogy egyáltalán visszakapja a szrját.."
Répalaki Edömér 2013.08.16. 20:44:29
A tesztre azért kíváncsi lennék. Mi szemcseszóráshoz használt ipari kompresszorral és festékszórógéppel is jártunk úgy, hogy szerviz nem próbálta le terhelés alatt, mielőtt visszaküldte a javításból. Elektronikát, mechanikát megnézték, reparálták (ha ugyan), majd beindították. "Há, megy e' !" Amikor meghozták, akkor meg vonogatták a szemöldöküket, hogy a rákapcsolt 40 méter festék~/légtömlővel meg lefullad. "Hello, mi? Na, irány vissza a műhely, barkácsoljátok tovább!"
Ezért azt elképzelhetőnek tartom, hogy itt is csak a funkcionalitást nézték, talán nem is volt igazi szennyes étkészlet benne, elvégre honnan a francból szereznének naponta annyi mosatlant? Bár, az akár működhetne is, hogy csillag (és igény) nélküli kisebb vendéglőknek "olyan lesz, amilyen" alapon bérbe adják a szervizidőt. Így még a teszten is egy csomót keresnek. Vagy az a kákán szokták...?
loloppo1 2013.08.16. 21:05:53
A gep mukodott, mindent vegigcsinalt ahogyan meg volt irva. Vegigneztem az osszes csovet, motort, futoszalat, tomitest, programokat, semmi rendellenes. De lattam en is, hogy szarul jon ki belole minden.
Szerncsere nem garancialis dologrol volt szo, mert akkor valoszinuleg en is hasonloan jartam volna el, mint a szoban forgo szerviz.
Amugy arra is gondoltam, hogy ez valojaban lehet, hogy a nagy energia-gazdasagossag eredmenye. Minel rovidebb ciklus, minel kevesebb energiaval...stb. Lehet, hogy a laborban elmosta a frissen bepiszkolt kavesbogreket, de a jo magyar sertesporkoltos fazekakhoz mar kell a kraft.
Vannak ezek a hasonlo meretu ipari mosok, azokat fel kell tolteni egyszer reggel, felfut 40 perc alatt, telenyomja a tankot a szerekkel es 10 perces ciklusokkal megy egy bivajeros pumparol egesz nap es fogyaszt kb 2KW-ot. Szerintem akarmelyik haztartasban lepucolna akar a raszaradt edenyeket is 2-3 ciklus alatt. Csak hat feltolteni meg beinditani...Lehet honap vegen a Whirlpoolra szavazna mindenki meg igy is.
Kenderice 2013.08.16. 21:08:52
A tesztelés úgy történt, hogy betettek egy koszos poharat, majd a három hét alatt munkaidőben nyolcszor elindították a programot.
A nagy számok törvénye alapján 45 program után a pohár tiszta volt.
Hol itt a hiba?
loloppo1 2013.08.16. 21:14:14
Vendeglok nem szorakoznanak, hogy naponta jonnek cserelni a gepeket mindenfele valogatott hulladekra, aztan dontsek el jo-e vagy nem. Meg persze szallitasi es egyeb koltsegek.
Egszerubb bedobni a sarokba, elhuzni amig lehet, aztan ha birosagra kerul meg mindig egyszerubb kicserelni egy ujra, mint vegigmenni megannyi kalvarian.
loloppo1 2013.08.16. 21:15:21
Manci néni, a szomszéd 2013.08.16. 21:15:50
panic_button 2013.08.17. 06:56:08
HeartExpress 2013.08.18. 00:53:07
dani27bpbp 2013.08.19. 22:05:36
Rókakígyó 2013.08.20. 17:40:57
Tony Almeida 2013.08.21. 13:48:55
Fórumok szerint a Whirlpool, candy stb. vonalat szigorúan elkerülni, szopóág!
Csakis Miele, Bosch, Siemens! Mi egy alap (80k HUF) bosst vettünk, istencsászár, egy kiskanalat nem mosogatok kézzel.
Hartmy 2013.08.21. 13:57:41
Janika95 2013.08.29. 19:21:39
holl gold 2013.11.09. 20:33:54
holl gold 2013.11.09. 20:49:02
van olyan tabletta amelyik kemenyre van preselve es mikor a vizet kiuriti a gep akkor meg megvan a fele mert nem oldodott fel az egesz, ellentetben a gel-lel vagy a porral, a következö viznek mar öblögetni kellene de meg mindig azzal foglalkozik hogy feloldja a megmaradt tablettadarabot, ez is lehet oka a foltos szaradasnak...
rooter 2013.11.18. 13:32:02
DeadBodiesEverywhere 2014.04.18. 10:58:15
Elvitték, megvizsgálták, visszahozták, hogy minden OK vele...
És a végén velem akarták kifizetettni.
Ott is mindent a mosószerre, stb fogtak.
De amit kértünk hogy takarítsák ki, azt pl. nem csinálták meg.
Szóval tök felesleges drága cuccokat venni, vagy kiterjesztettgaranciával.
2-3 év után beszarik és vehetsz újat.