Tékozló Homár

Kétszer tuti nem cserél cipőt a Sportsdirect.com

2013.08.26. 13:16 | jackyll | 52 komment

András oldalán megakadt a kommunikáció, miután a cserecipője is rossz méretű lett, másodszorra viszont nem ő hibázott:

Eddig szerencsésnek mondhattam magam, az online vásárlások alkalmával nem értek csalódások, azt kaptam, amit vártam; most viszont belefutottam egy pofonba a sportsdirect.com angol webáruházzal. Megtetszett náluk egy itthon nem kapható színváltozatú Nike cipő. Precíz ember lévén elballagtam egy másik sportáruházba és ugyanabból a Nike típusból felpróbáltam egy 41,5-es, egy 42-es és egy 42,5-es méretet. Konstatáltam, hogy nekem Nike cipőknél 42-es (US 8,5-ös) méretű a lábam.

A rendelést persze sikerült elcsesznem, de az az én hibám volt, ugyanis arra már nem figyeltem, hogy az angoloknál a 8,5-es méret 43-as cipőt takar. Mondjuk a webáruház méretválasztó listájában sem volt megjelölve, hogy az angol, vagy amerikai számozás lenne, de ezen nem is akadok fent. 4000 Ft-ért cserébe szépen visszapostáztam a UK 8,5 méretű cipőt és a papír alapúreklamációs lapra ráírtam, hogy US 8,5 méretet kérnék, amit meg is erősítettem e-mail-en.

Két hét múlva megérkezett az új csomag, benne egy US 9-es, 42,5-ös cipővel. Írom nekik a levelet, hogy hibásan teljesítettek, mert én fél számmal kisebb cipőt rendeltem. Meg is jött a válasz:

"I can confirm we have sent a exchange of a size UK8 which is equal to a US8.5."

Vagyis: szerintük a 42,5-es méret megegyezik a 42-es mérettel és ezzel lezárták a kommunikációt,  azóta már a levelekre sem válaszolnak.

Írtam egy levelet a Nike-nak, az ő válaszuk a következő volt:
- UK 8 is NOT equal to a US 8,5 (az angol 8-as méret NEM EGYENLŐ az amerikai 8,5-es mérettel),
- UK 7,5 is equal to a US 8,5 (az angol 7,5-es méret EGYENLŐ az amerikai 8,5-es mérettel).

A sportsdirect.com oldalon kapható UK 7,5 méret a kinézett cipőből, nem értem, miért nem olyat küldtek. Mivel udvarias úriemberként kommunikáltam velük, úgy érzem, a "származási országommal" lehet probléma, basznak ezek rám.

A cipőt saját költségemen még egyszer nem akarom visszaküldeni, mert ez alkalommal ők hibáztak. Azt írtam nekik, postázzanak új cipőt, a mostanit pedig szívesen visszaküldöm, ha küldenek érte futárt. Állítólag van két magyar áruházuk (Debrecenben és Miskolcon), de őket nem tudom elérni a weblapon megadott telefonokon, illetve nem tudom léteznek-e még egyáltalán.

Van ötletetek, mit kezdjek ezzel az angol céggel, vagy tanuljak az esetből és nyeljem be a 18ezres pofont?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2013.08.26. 13:22:29

Helyesebben:
1st world problem!

Manyecska 2013.08.26. 13:22:42

Vegyél két zoknit alá.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.08.26. 13:24:01

Azért egy fél számmal nagyobb cipőt simán el lehet hordani.

Sokorai_Atala 2013.08.26. 13:30:39

Szerencsés, aki cipőt mer rendelni interneten. Én még a cipőboltban felpróbálttal is jártam már pórul, persze, csak magamat okoltam, hogy miből gondoltam, hátha nem fog nyomni egyszercsak:)

England win The Ashes! 2013.08.26. 13:31:44

"Mondjuk a webáruház méretválasztó listájában sem volt megjelölve, hogy az angol, vagy amerikai számozás lenne"

Marhaság! Egyrészt szerinted egy angol áruházban melyik van feltüntetve?

Másrészt viszont a méret megadásakor a legördülő menü mellett van egy bekarikázott kérdőjel. Rákattintva bejön egy táblázat (felugró ablak képében), ahol feltüntetik az UK, US és EU méretek közötti átváltást.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.08.26. 13:32:01

"Van ötletetek, mit kezdjek ezzel az angol céggel, vagy tanuljak az esetből és nyeljem be a 18ezres pofont?"
Van. Azt csinálsz, amit akarsz. Pl. lehet velük veszekedni, de vagy segítenek, vagy nem. Ha igen, akkor örülsz. Legközelebb meg veszel cipőt boltban, ahol pl. akkorát veszel, amekkora ott van. Ja, hogy drágább?

Hartmy 2013.08.26. 13:40:19

Tömd ki vattával... Illetve vásárolj cipőt a boltban :)

Atörökk 2013.08.26. 13:42:01

Jó, hogy bele nem lépett.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.08.26. 13:46:42

mondjuk elég román szokás ez a kismillióféle cipőméretezés.

-taz- 2013.08.26. 13:47:13

Én is most küldtem vissza nemrég polókat, mert nam volt jó a méret, vettem 10et és 3 nem volt megfelelő.
1 hét alatt visszautalták a pénzt, úgy hogy egy hangot sem kellett velük kommunikálni.. Minden rendeléshez adnak egy return nyomtatványt alapból csak be kell jelölni mit miért küldesz vissza.
A kétszeri visszaküldést én sem vállalnám be, viszont gondolom a postoló azért vásárolt ott amiért én is ,mert kb féláras volt a termék, dobd rá a szállítási költséget 2000ft és még úgy is el tudod adni...

Mérgező Hulladék 2013.08.26. 13:56:29

Van/volt magyar áruházuk? Azt gondolnám, hogy az ilyen "behozom az olcsó londoni cuccot a kombi Passattal, aztán jól eladom a Lonsdale/Everlast-buzi suttyóknak" jellegű online shop lehet(ett), esetleg ugyanilyen alapon kisbolt a garázssoron. Problémamegoldásra, garanciára nem számítanék tőlük - persze lehet, hogy tévedek.

Panelproli 2013.08.26. 14:07:17

Most rendeltem tőlük egy 3XL-es pulóvert. Necces, mert általában a 4-5XL-esek jók nekem. De mivel itthon 20ezerbe kerül, gondoltam nekem 4ezret megér. Ha meg nem lesz jó, elajándékozom. Egyébként valóban a méretválasztásnál ott van a kérdőjel, rákattintva meg lehet nézni a UK, US és EU-s méret átváltásokat felnőtt-férfi/nő és gyermek méretben is.

Manyecska 2013.08.26. 14:12:54

.......Én meg a pics..ba küldeném az illetékeseket akik miatt még mindig nincs tankönyv, csak az "első héten valamikor"..és már hetek óta hitegetik a sulit. A lóvét persze jóelőre benyelték.ON

Szexblogger · http://szextorteneteim.blog.hu/ 2013.08.26. 14:13:34

Ahogy elnézem ez egy elég komoly webáruház mind készletben, mind maga a weboldal.

Bár a post felütése negatív, valószínűleg fogok rendelni innen.

Egyébként harmadszorra én már nem csodálom, hogy nem utaztatják át Európát egy pár cipővel.

sangria 2013.08.26. 14:18:21

Hirdesd meg vaterán, Nike-t, újonnan, ilyen méretben tuti elvisznek, max buksz rajta 1-2 ezrest.
Férjem ezt csinálja, ha neten rendel cipőt és nem lesz jó (ő 46,5-es, boltban nehezen kap), nem cseszekszik visszaküldözgetéssel.

Rosszindulatú Vászka 2013.08.26. 14:27:26

@Élő Fa: hányadikos vagy? A tavaji könyv mér nem jó? Megin változott a történelem?

neet 2013.08.26. 14:28:14

@Élő Fa: én ezen akkor töprengtem el, amikor a sokminden mással együtt a borítókat is megvettem. Biztos ami tuti vettem 10 nagyot, 10 közepest, azt majd vagdosom, mint az átkosban. Mert hogy mekkora lesz a könyv, azt ugye kituggya. És még örüljünk, ha hétfőn meg lesz. Meg lesz? meg lesz. Punk és tum.

Hartmy 2013.08.26. 14:31:30

@Rosszindulatú Vászka: Igen, azóta a győztesek újra írták.

Supreme* 2013.08.26. 14:33:37

Angol webáruházban miapicsáért ameriai méret szerint rendel? Ok, elismeri a hibát, de másodszorra ha rájött, hogy ő cseszte el, miért nem lehet angol számozás szerint leadni a csere kérelmet? Önszopatás után önsajnáltatás.

Rosszindulatú Vászka 2013.08.26. 14:36:08

@Hartmy: és ebbe az a vicc, hogy ez nem vicc.

Egy volt szovjet, akkoriba listás másként gondolkodó író mondotta volt aztat, hogy "az én népem múltja megjósolhatatlan".

Hartmy 2013.08.26. 14:38:53

@Rosszindulatú Vászka: Így van. Most is, hogy a tanterveket piszkálták, nyilván kihagyatnak bizonyos részeket... Ergó elkezdődik a történelem átírása. Ezért nem is jó a tavalyi könyv és ezért nem is annyira vicces.

Manyecska 2013.08.26. 14:40:28

@Hartmy: @Rosszindulatú Vászka: ja, lehet hogy most fogalmazzák még!:))

Jokkura 2013.08.26. 14:49:41

@Hartmy: A történelem és irodalom(?) esetén még magyarázat....
de a számtan/matek , nyelvtan , biologia,(nem gazdasági) földrajz, rajz(ha van még),idegen nyelv,stb. esetén miért nem jó az előző évi?

Hartmy 2013.08.26. 14:55:10

@Jokkura: Olvasd el azt a három szót a Tékozló Homár felirat alatt... Kell a fogyasztás, hogy a nyomdáknál levő haveroknak legyen pénze, hiába ez a nagy herdálás úgyis mi szenvedjük meg. Különben nem tudom. Nem olyan nagyon régen voltam szakközepes (na jó kicsit), nálunk viszonylag jól stimmeltek a könyvek évekkel azelőttről is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 15:05:57

@Élő Fa: "nincs tankönyv"

Mert nem hallgatod meg a rózsa nyilatkozatait. Igenis mindenhol van tankönyv, ahol mégse, ott első napon lesz, ha mégse lesz, akkor is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 15:08:53

@Jokkura: "miért nem jó az előző évi?"

Azért,mert kicsit megváltoztatják helyenként, meg eltolják, meg átszámozzák, hogy NE lehessen jó.

Az átkosban persze jó volt évekig, akkor azért nem lehetett átadni, mert szemüveges lett Dózsagyörgy és szakálla nőtt Máriateréziának.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 15:14:44

@Rosszindulatú Vászka: "az én népem múltja megjósolhatatlan"

:))

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.08.26. 15:27:34

@Élő Fa: Épp akartam erről egy posztot írni, hogy mindenki kidühönghesse magát.

Jokkura 2013.08.26. 15:31:10

@Hartmy: A szakközepes könyvek egész jól mentek min. 6-8 évig( a technológiai fejlődéseket vagy "betétként" adták,vagy a tanár mondta el: ..ez nincs benne a könyvben,viszont az érettségin tétel!"...persze,hogy írtuk,mint bolond)@atpijkamo: Azt értem,hogy újranyomják, az okokat felsoroltad,de miért kell TARTALMILAG is megváltozatni bizonyos tantrágyákat (töri,irodalom -ideologia függő,ez egy ok,de a többinél?)
a nem kell újratördelni,akkor gyorsabb a szedés,nyomtatás,ergó azok már készen lehetnek és a "ideologiailag függő" tantárgyakra több idő jutna
Én még azt a függvénytáblát használtam,amit az anyám, jobb volt a betűmérete,láthatóbb volt
A sajátomat ,meg az dolgozatokra/érettségire kipreparáltam :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 15:41:05

@Jokkura: "miért"

Hogy több pénzt lehessen értük beszedni, na.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.08.26. 15:56:12

18K a sprotsdirecten?

Túl azon, hogy elcseszted a méret megadását, mert nem az ő nyelvükön számoztad a rendelt cipőt, büntetni kéne az elszámozott cipőkért a gyártókat (mi az, hogy Nike szerint 42 és fél, adidas szerint meg 43?).

De itt konkrétan vadász-vadász szagot érzek. Amúgy add el.

Én is vettem tavasszal két db 38L-es chino nadrágot, naivan azt gondolva, hogy az L a Loose (laza, bő szabású) rövidítése lesz, mert hát hasban vállas termetemet izmos lábak hordozzák.

Megszívtam, az L a sokkal prózaibb Long rövidítése, magyarul a szára még hosszabb, és szűkebb, mint a normálnak.

Tényleg, nem kell valakinek két db 38L-es hordatlan vászonnadrág? Az egyik pierre carden, a másik nem tudom. Megegyezünk!

England win The Ashes! 2013.08.26. 16:09:10

@atpijkamo: Váháhá, jönnek vissza az emlékek! Asszem az irodalomkönyvben úgy kimaszkíroztam valakit, hogy úgy nézett ki, mint Stallone a Kobrában. XDDD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 16:13:40

@England win The Ashes!: Én a sarkára írtam pálcikaemberkékkel rajzfilmeket. Pörgeted, és akkor mozog.

Manyecska 2013.08.26. 16:57:58

@atpijkamo: mi meg tanuljuk a matekot az egész évest..ugyanis úgy kezdik hogy dogát írnak az előző évből rökktön:D:O..és már nem babra megy a játék..asszem meglesz egész évre az elfoglaltságom délutánonként:))

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.08.26. 17:25:27

@Élő Fa: Így helyes. Felmérő dóga, és a tudás lyukait betömködni. Nyelvtanból lehet rögtön "az igekötőt mikor írjuk egybe/külön" című órát megtartani, és idővel nem lesz annyi tudatlan itt a homáron se.

Hartmy 2013.08.26. 17:56:11

@atpijkamo: Lehet egyikünk pont a csemete lenne? Aki nagyon helyesen ír, az lesz az, mert az Élő Fa ott van mellette és mindig a kezére csap, hogy helyesen írjon.

Manyecska 2013.08.26. 18:07:57

@Hartmy: nem hiszem, az enyimé már angolból a középfoknál tart, rám ütött..én a ziskola legjobb helye sírója voltam általánosban..:P!:)

Hartmy 2013.08.26. 18:18:00

@Élő Fa: Akkor most áruld el, hogy milyen néven írogat ide :D Angol közép fok... most próbálkozok vele, de nekem kínszenvedés :D

endorfina 2013.08.26. 18:25:10

Már van Bp-en áruháza a Sportsdirectnek az Árkádban.
Igaz, kicsi a valószínűsége, hogy orvosolni tudják a problémát, de egy próbát megér.

rhubarbjelly 2013.08.26. 20:33:05

Többször vásároltam tölük, árban jók, fôleg kifutó modellek esetében nagyon jó akciókkal. A posztt és hasonló eseteben soha nem cseréltetünk, mert úgyis elrontják. Cucc visszaküld, pénz visszakap, aztán újra megrendel a jó méret.

klarky · http://kreport.blog.hu/ 2013.08.27. 11:11:30

A poszternak üzenem, h a miskolci bolt létezik és nyitva is van, de aki fél számon rugózik (pláne úgy, h ha jól értem fél számmal nagyobb a cipő) az meg is érdemli a sorsát.

Vegyél vastagabb zoknit, vagy tegyél bele egy vékonyabb másik talpbetétet ha tényleg zavar, de én nem hiszem, h ez akkora méretkülönbség lenne, ami hordhatatlanná teszi a cipőt. (hacsak nem te vagy a borsószem királykisasszony, de akkor semmi sem lesz neked jó, ezt garantálom)

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.08.27. 18:16:28

Add el vaterán vagy akárhol és rendelj újra. Ha jól sejtem még így is olcsóbban lehetsz, mintha hazánkban vetted volna.

CP1 2013.09.27. 20:26:54

Aki esetleg nem hallott volna még róla, létezik egy olyan szervezet, amely külföldi (eus) cégekkel szembeni fogyasztói panaszoknál próbál meg segíteni.
magyarefk.hu , azaz az Európai Fogyasztói Központ. Mivel az eladó cég angol, lehet hogy tudnak segíteni
süti beállítások módosítása