Indulás előtt negyedórával bezárták a Wizzair milánói járatának ajtaját, és közölték naiv ügyféllel, hogy másnap új jegy megváltása után utazhatnak legközelebb. Másnap érdekes módon 10 perccel később zárták be a gép ajtaját, és aznap senkit nem hagytak le:
Budapest-Milánó a gép reggel 6:00-kor indul. Kapuzárás 5:30. Ez szerepel a beszállókártyán. Átmegyünk az összes ellenőrzésen és a fent nevezett kapun. GYALOGOSAN jutunk a hangárig, ahol 5:46-kor a Wizzair képviselője kemény arroganciával közli, hogy nem szállhatunk be, mert a GÉP AJTAJÁT 5:45-kor bezárták. Ordítva intézi, hogy csomagjainkat szedjék le a gépről. (Ez kb. 10 percet vesz igénybe.) Mi csak állunk és kétségbeesetten bámulunk. Sehol nem közölte a Wizzair az 5:45-ös gépajtó zárást saját honlapján.
Vissza a reptér érkezési oldalára egy kedves utaskísérővel, aki együttérzően szabadkozik. Nagy nehezen visszakapjuk a bőröndöket és a Wizzair pultjánál fejenként újabb 29.500 Ft-ért vehetünk jegyet másnap reggelre. A jegyeladó félreérti, a csomagok számát így „módosítani kell” és bár Ő hibázott újabb 9000 Ft-ot fizetünk. BOTRÁNYOS.
Másnap reggel a menetrend azonos, most „sikerrel” beszállunk a gépbe.
A második nap hordaléka:
1. A gép ajtaját senki nem zárta be 5:45-kor.
2. 5:50-kor beszállt egy néger fiatalember,
3. 5:54-kor három fiatal olasz lány száll még be a gépbe fáradtan a Szigetfesztivál megpróbáltatásaitól
4. A gép ajtaját 5:55-kor zárja a steward és 6:00-kor elindulunk.
Tekinthetjük ezt kor szerinti diszkriminációnak, hisz mi nyugdíjas (65 év feletti) utazók vagyunk, míg a második induláskor beszálló hamvas leánykák életkorát összeadva összesen sem voltak 65 évesek.Szerintem ezt a Wizzair nem engedheti meg magának sehol a világon. A második nap tapasztalata alapján kötelességének tartjuk a jegy és pótdíj árának visszatérítését. Reményeink szerint a Versenyhivatal is nekünk ad majd igazat és a jogtalanul kifizetett 68.000 Ft-unk visszatérítésre kerül.
Amennyiben Magyarország és a Wizzair Európában van. :)
Az utolsó 100 komment: