Tékozló Homár

Orosz rulett a webshopos rendelés a T-Mobile-nál

2013.09.02. 13:06 | jackyll | 75 komment

Azt már feldolgoztuk, hogy a mobilcégek webshopjai és üzletei között nincs kapcsolat. Ez viszont a gyakorlatban azt jelenti, hogy a T-pontokban átvett, weben rendelt készülékeket a helyszínen nem cserélik, ha véletlenül gyárilag hibásak:

T-mobile indított egy új szolgáltatást miszerint webshopból megvett telefonok átvehetőek személyesen üzletben sőt még ki is jelzik kedvesen melyik üzletben van raktáron termék. Mivel épp sürgősen kellett telefon így 3-5 napig húzódó házhozszállítás helyett Köki centerben lévő T-pontban vettem át. Azonban már átvételnél kiderült, hogy a telefon hibás. Ekkor már átvettek tőlem közel 100.000 ft-ot hiszen addig még meg sem nézhettem telefont, míg ki nem csengettem érte a pénzt. Kérésemre akkor legyen kedves kicserélni egy hibátlanra hiszen volt még üzletben készleten több ugyanilyen telefon is nem volt hajlandó ahogy pénzt vissza adni sem. Kitöltött egy vissza árú nyilatkozatot és közölte 30 napos törvényi határidővel visszaadják pénzt viszlát.

Természeten dolgot nem hagytuk annyiban felhívtuk telefonos ügyfélszolgálatot ahol közölték márpedig ilyenkor boltnak ki kell cserélnie készüléket hiszen ezt is kértem nem pedig a pénzt hiszen telefonra van szükségem. Majd utána  mégiscsak kiderült kicsit félretájékoztattak az oldalon, mivel hogy ők ezt a telefont futárral! ideszállítják  a boltba tehát nem bolt árukészletéből szolgálnak ki hiába van ott egy tucat raktáron és hiába választod ki, direkt ebbe boltba mész mert van készleten.  Tehát így a bolt semmilyen felelősséggel nem tartozik kvázi egy átvevő helyként működik.

Kérdésemre  az hogy  akkor erről miért nem tájékoztatnak egyértelműen, illetve hogyan gondolják most 30 napig nem tudok telefonálni miközben előfizetői díjat ugye számlázzák érdemleges választ nem kaptam. Hogy lehet egy ilyen nagy mamutcég ilyen udvariatlan és kompromisszum képtelen egy sok éve becsületesen fizető ügyféllel azt nem tudom.

Ja de ajánlottak lehetőséget fizessek még  közel 100 ezret és adnak egy telefont addig is míg vissza utalják. Csak kérdem én 70 eres minimálbérű  országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 13:08:57

fejlettebb orszagokban ilyenkor eloveszik a stukkert es...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.02. 13:11:52

@hagyma: "fejlettebb orszagokban ilyenkor eloveszik a stukkert es..."

... fejbelövik az utcán szembejövőt. Tudjuk, nem mondtál újat.

Dr. Kix 2013.09.02. 13:14:00

Kezdem a poszt-tolóval: az utolsó mondatot nagyon nem kellett volna.

Amúgy meg igaza van. Az alkotmány újraírása helyett inkább a fogyasztóvédelmi törvényeket pofozták volna ki ezek az akasztófavirágok.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.02. 13:15:41

"70 eres minimálbérű országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?"

Megint egy IQ bajnok. Akkor veszel édesem egy ezerforintos telót, és több hónapi zsíroskenyér evés után áttérsz a paprikáskrumplira.

bekbórd! 2013.09.02. 13:16:23

@hagyma: ha már orosz rulett a poszt címe

fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2013.09.02. 13:17:17

"Csak kérdem én 70 eres minimálbérű országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?"
lol, 100 az nem sok, de 200 az igen? főleg úgy h 100-at később visszakapsz?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 13:18:12

@atpijkamo: nem-nem, rossz valasz
azt mondjak
semmi cico, nalam a slukker, adod vissza a 100 rugot vagy egy uj telefont
ez az erdekervenyesites utja

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.02. 13:21:24

@hagyma: Igen, azt is tudjuk, hogy nem csak ellenszenvből gyilkolók, hanem rablógyilkosok is járják az országot. A lakosság számánál több fegyver van magánkézben, akármilyen félkegyelműnek lehet fegyvere. Nem mondtál újat.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.09.02. 13:21:26

Ezexerint a Telekom a Magyar Honvédség leányvállalata. Ott megy az, hogy ami gömbölyű, azt ölben viszik, ami szögletes, azt meg gurítják. ...de csak addig, amíg le nem gömbölyödnek a sarkai, mert onnantól...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 13:22:06

@bekbórd!: hat nem volt veletlen az atkotes...
@atpijkamo: na, meg egy "edesem"
amugy ha 100 rugot kifizetek, hagy kapjak mar egy egezseges normalis hibatlan akarmit
a homar mar regen nem fogyasztovedelmi, hanem szolgaltato vedelmi blog
koszonhetoen a kommenteloknek
persze , faszt akar
kifizet 100 rugot es meg telefont is kapjom
lofaszt a seggebe
@fghjk: fizesssen meg 100-at es hatha majd visszakapja es amugyse vegyen draga telefont
mikor van olcso is

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 13:25:00

@atpijkamo: ez nem valos
itt meg Te sem kapnal, barmennyire felkegyelmu vagy
mondjuk eleve be sem engednenek ide

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.02. 13:26:05

@hagyma: "@atpijkamo: na, meg egy "edesem""

Csak nyugi, bizonyított buzikra és lófaszokra nem használom.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 13:27:45

@batgirl: nem nezheted meg, hogy hibatlan-e a telefonod, csak azutan, ha kifizetted
viszont ha hibas, akkor sem kapod vissza z arat
se masik telefont
magyaran lutri, de az orosz rulett hangzatosabb

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.09.02. 13:34:39

@hagyma: "be sem engednenek ide"

Nyilván 40 IQ alatt kell hozzá lenni, ahogy elnézlek. Egy növény, ami gépel, világ csodája.

elwood 2013.09.02. 13:41:24

"Csak kérdem én 70 eres minimálbérű országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?"

nekem.
örülök, hogy segíthettem.

Tiborfalvi Tibor 2013.09.02. 13:48:58

"Csak kérdem én 70 eres minimálbérű országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?"

100 volt neked is :D

AtiSnatch 2013.09.02. 13:53:04

az utolsó mondat úgy látom borította a mondanivaló érdemi részét :D (pedig abban igazad van :) )

AtiSnatch 2013.09.02. 14:02:26

utolsó mondat romba döntötte a jogos panaszt :)

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

AtiSnatch 2013.09.02. 14:03:33

utolsó mondat romba döntötte a jogos panaszt :)

Hiba történt a komment elküldése során, kérjük, próbáld meg újra!

Belana 2013.09.02. 14:04:14

3 napon belül kötelesek azonnal cserélni (bár itt vissza kellett volna adják a pénzt azonnal, ha azt kéred!).
8 napon belül pedig mindenféle kötelezettség nélkül elállhatsz a vásárlástól (távollévők közötti szerződés), még akkor is ha nem postán kapod az árut, hanem személyesen veszed át: www.nfh.hu/magyar/hasznos/vasarlas/internetes/elallasijog.html

Semmilyen jogalapjuk nem volt a pénzed elvenni, sőt, fizetés előtt JOGOD van a készüléket megvizsgálni működés közben akár.

Belana 2013.09.02. 14:05:33

@Tiborfalvi Tibor: De lehet, hogy azt a 100e Ft-ot hónapok óta gyűjtögette:)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.09.02. 14:05:41

@hagyma: értem én, nem vagyok hüje, de az orosz rulett kapcsolódik a halálhoz. Egy szar telefon, azért még messze van tőle.

AtiSnatch 2013.09.02. 14:06:56

@Belana: még ha ott veszed meg akkor is kipróbálhatod, nemhogy így "online" vásárolva...

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 14:08:01

@batgirl: hat ha erted , akkor erted, hogy ezt ugy szoktak hangzatosan hasznalni na
amugy meg kerdezd meg jekilt:) atpijkamo: szot sem erdemelsz
@elwood: az OK, 70 erem nekem is van
azt nem tudtam, hogy megszunt a forint es erben fizetnek

AtiSnatch 2013.09.02. 14:11:32

@hagyma: ha nem érdemel szót, akkor miért írsz neki szavakat? a 22-es csapdája...

Martinicske 2013.09.02. 14:11:34

A boltokat gondolom alvállalkozók üzemeltetik, ők nem fogják cserélni a saját készletükből a valójában nem is náluk vásárolt telefont. Hiába van kint a T felirat, nem biztos hogy az anyacég az üzemeltető. A bolt talán pár forint jutalékot kap, hogy ott vetted át.

Így aztán tényleg az van, ami az online rendeléseknél (hülyén hangzik, de mégis: távollévők között kötött szerződés 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet), hogy elállási jogot lehet gyakorolni és 30 napon belül kell visszatéríteni a vételárat.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 14:16:20

@Ati Snatch: mert mostantol nem erdemel szot
es ezt kozolni kell
hetek ota csak lenovenyez, pedig lathatoan hagyma vagyok, tehat nem mond ujat
tehat innentol nem erdemel szot
unalmas

McZozo 2013.09.02. 14:17:17

Azt a reszet meg ertem es el isfogadom hogy nem tudnak masik keszuleket adni mert masik ceg. de hogy pent miert nem tudnak visszadni az rejtely szamomra. Ugyanis ott elottuk nezed meg latjak hogy nem rontottad el. Ebben az esetben en kivertem volna balhet hogy adjak vissza penzt es kuldjek vissza hibas termeket.
A Pozto LO eseteben viszont azt nem ertem hogyha volt ideje bemenni atvenni akkor mivel lett volna nehezebb ott megvenni es akkor legalabb ez elkerulheto lett volna.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.09.02. 14:40:58

70ezres minimálbérből nem veszel 100 ezres telefont

CID 2013.09.02. 14:44:20

Mondjuk az bassza szájba a dadogós cápát, aki ezt kitalálta ( mármint, hogy a T-Pontokban vehetik át az ügyfelek a neten, kedvezménnyel megrendelt telót). Kedves postoló viszont sajna rábaszott, ha futár vitte volna neki, a GLS sem cserélte volna készletből, így marad a visszárúzás :)

Legközelebb szépen bemegy az üzletbe, kiválasztja az üzletkötő segítségével, az üzletkötő kap utána jutalékot és máris segítőkészebb lesz vele ;)

chloe queen 2013.09.02. 14:46:16

@McZozo: Gondolom a T nem csak az ügyfeleivel olyan jó fej, hogy szétcseszegeti őket, hanem az alvállalkozókkal is. Értem ez alatt azt, hogy el tudom képzelni, hogy közlik az alvállalkozóval, aki hibás termékként próbálja meg, az amúgy valóban hibás terméket, hogy ez nem is volt rossz vagy ők ill. az ügyfél rontotta el, ergo kérik a 100.000,- Ft az alvállalkozótól. Aztán majd a 30 napos vizsgálat után talán visszakapja, vagy nem. Ezt meg gondolom nem kockáztatják.
A másik fele: webshopos vásárlásnál vannak kedvezmények, míg mondjuk a boltban 90%-ban közlik veled, hogy ilyen telefon nincs raktáron de megrendelik neked (4-5 nap és ott lesz) tehát ugyan ott vagy mintha webshopban vennéd. Csak ez utóbbi esetben annyi mázlid van, hogy távollévők között kötött megállapodás 8 napon belül, indoklás nélkül felmondható.

chloe queen 2013.09.02. 14:47:28

egy visszaküldeni kimaradt:)

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 14:55:22

Poszter többszörös fasz. Nem csak az ábécékben van leltár, meg raktárkészlet, hanem a Tahóboltokban is. Ha futár hozta máshonnan, annak mi köze van az átvevőhelynek? Lásd a Pick-pack pontok jelenlétét, a fent említett üzlet is csak ezt a szerepet töltötte be.

Másfelől: többször rendeltem mobájlt tés webshopon, mert lusta disznó vagyok, és 1-2 nap alatt hozta is a futár, házhoz. De ha 3-5 napig is tart, addig nem bírod ki a régi készülékkel, b+?

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 14:57:17

@atpijkamo: A számból vette ki uram. A szót.
Mijafasznak egy átlaggyurkának 100 ezres teló? Ha péniszt akar vele hosszabbítani, a negyvenezres szegmensben is akadnak már jópofa darabok.

Belana 2013.09.02. 14:58:52

@chloe queen: ki állította ki a számlát a vásárlásról? A Té vagy pedig az a hely, ahol átvette? Mert ha az a hely, ahol átvette, akkor a raktáron lévő készletükből ki kellett volna cserélniük!
Vicces, hogy még a pénzét sem adták vissza, hiszen ki sem vitte a boltból.
Tehát otthagyott 100000 Ft-ot, hogy 30 napig dolgozzon X cégnek (vagy a T-nek), miközben a terméket egy percig sem használhatta.
Simán feljelenteném őket a létező összes felügyeleti szervnél.

McZozo 2013.09.02. 15:00:24

@chloe queen:
Ezt elhiszem neked. Az en gondom ott van hogy ehez nekem mi kozom mint vasarlo. Bokszolja le az alvallalkozo a t hommal. En meg kapjam vissza a lovemat es joccakat.
a hasonlat itt annyi hogy t home egy futar ez esetben tehat en odaadom alovet a futarnak odaadja a telefont. ott elotte kinyitom rossz ekkor csomag vissza futarnak atad lovet visszaker aztan majd a futar elmagyarazza a boltnak hogy miert nincs love. Szoval meg mindig nem vagyok meggyozve hogy jogilag milyen alapon nem adja vissza Trehome a lovemat ott a helyszinen

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:02:09

@hagyma: De visszakapod az árát. Ha futár viszi házhoz, mint ahogy EREDETILEG kellett volna történnie, akkor is ez az eljárás. Nem jó, küldje vissza, kap másikat, vagy pénzt. Sajna ez van, mióta egykaptafára készülő, felmárkázott távolkeleti cuccokkal vagyunk elárasztva, a kínai kisgyerekeknek is lehet rossz napjuk, esetleg elfáradnak 12 óra után, és becsúszik pár selejt. Erre van a garancia.

Smiszandwesszonlandben nem így működik?

Belana 2013.09.02. 15:03:33

@stillmátyás: azt nem értem miért az a kérdés, hogy minek neki 100e Ft-os teló (bármivel behelyettesíthető)? Mert szeretné. Vágyik rá. Szüksége van rá.
Teljesen mindegy.
Nem jártak el vele korrektül, kiadott egy csomó pénzt és nincs telefonja.

chloe queen 2013.09.02. 15:04:45

@Belana: Mint a posztoló is írta, a boltnak készleten valójában nem is volt telefonja, hiszen oda is futár vitte ki a telefont. A számlát minden bizonnyal a T állította ki, a T pont alvállalkozója csak egy elismervényt adott, miszerint a pénzt átvette. Nekem legalábbis ez a tapasztalatom ez ügyben.
A T pedig sajnos előszeretettel használja a jogtalanul beszedett pénzt, annó írtam is erről a homárnak, de nem hozták le: tavaly ilyenkor rengeteg számlámat elrontották (túlszámlázták), amikor bementem reklamálni, akkor közölték, hogy ezt azért fizessem be (kb 10.000,- Ft-tal számláztak túl), mert ha nem teszem, akkor kikapcsolják a szolgáltatást és akkor még visszakapcsolási díjat is fizethetek, és ha a 30 napos kivizsgálás után nekem adnak igazat majd jóváírják a számlámon... De addig használják a pénzem ingyen és bérmentve...

Joe911 2013.09.02. 15:05:11

@Martinicske:

Ez még igaz is lehet, de kitől kapta a számlát ? A T-izé állította ki vagy a bolt ahonnan vette ? Utóbbi esetben teljesen mindegy milyen módon került a boltba a telefon, akár Ukrajnából is küldhették oda, Te a bolttal kötöttél szerződést, tehát vele állsz jogviszonyban , ergo pénzt vissza vagy azonnali csere 3 napon belül, 8 napos elállás nem játszik.

Szerintem...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.09.02. 15:06:37

" Csak kérdem én 70 eres minimálbérű országba kinek van 200 ezer forint zsebében csak telefonra?"
Postolónak volt 100...

" ők ezt a telefont futárral! ideszállítják a boltba"
T logika. Nó komment.

Amúgy a postoló elmehetne helyesírást tanulni.

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:07:19

@batgirl: Ezt magyarázd el annak a párezer nyálcsorgatós, kocka baromnak, akik egy üzlet előtt töltik az éjszakát, hogy elsőként vehessék át a legújabb szifont, aminél mondjuk a Samsung például jobb telefonokat gyárt, de sebaj, a birtokvágy teszi ezeket a félcédulásokat teljes emberré.

Egy ilyen átvirrasztott éjszaka után közölnék velük, hogy mégsenincsen új Szifon, 10 százalékuk a helyszínen felkötné magát egy nokiatöltőre.

Martinicske 2013.09.02. 15:08:35

@Joe911: Nem tudom ki és milyen címen állított ki számlát, én úgy tudom az számlázhat csak akitől a készüléket vette. Persze ettől még abból a nyomtatóból jön ki ami a boltban van (ilyet lehet csinálni teljesen legálisan), meg kell nézni a fejlécet.

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:08:40

@Belana: Mindennek megvan a maga menete. Az üzletből vette? Nem. Visszakapja a pénzét? Igen.

Lapozzunk.

chloe queen 2013.09.02. 15:10:02

@McZozo: Mert jogilag nem is helyes szerintem sem, ezért erről nem győzhetlek meg. :D
Csak azt vázoltam fel, hogy az alvállalkozó miért nem akarta visszaadni a pénzt. De egyébként teljesen igazad van abban, hogy bokszolja le a T-vel, de azt is megértem (a T hozzáállását ismerve a dolgokhoz), hogy ez az alvállalkozónak miért nem akaródzik.

Belana 2013.09.02. 15:12:33

@chloe queen: Oké, cserélni nem tudta volna a bolt azonnal, mert nem volt készleten, de nem tudok olyan jogszabályról (pedig hasonló webshop és bolt is helyen dolgozom), ami indokolná, hogy ott AZONNAL ne adják vissza neki a pénzét.
Amúgy a 30 napos pénzvisszafizetési határidő a kiszállítással kapott termékekre vonatkozik, nem azokra, amiket személyesen vett át.
Nálunk ez úgy működik, hogy behozza az ember a terméket, megvizsgáljuk, megvan minden, nem sérült, kap egy papírt, megy a pénztárhoz, pénzt visszakap, boldogan távozik.

Belana 2013.09.02. 15:17:32

Miután ki sem vitte a boltból a terméket, egy HIBÁS árut akartak neki eladni, semmiféle jogi alapja nincs annak, hogy rögtön nem adták vissza a pénzét!

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:18:57

@Belana: Ugyanígy volt ez a nullás Szuzukikkal is, most tele van velük a hahu, mert vinné a bank.
Persze ismerőstől megvett, leinformált, jó állapotú használt autó 5-800 ezerért már túl snasszvolt, most meg mindenről a svejci frnak tehet, ugye.

Na, csórónak ugyanez a száz gurigás telefon, csak kicsiben. Gondolom megveszi nulláért, és a kijelölt előfizetéses csomagra vállalt kétéves hűséggel visszacsenget havi tizenkettőt-tizenötöt, így negyedmillával gazdagítva a téhomot. Ha közben kirúgják a minimálmunkahelyéről, akkor először nem fizet, majd felfüggesztik az előfizetését, kötbér, és bevasalják rajta. Felelőtlenség kicsiben.

AtiSnatch 2013.09.02. 15:19:51

@Belana: a kiszállításnál meg úgy működik,hogy kihozza a csóka, megnézem, nem jó, pénzt elő se veszem, mehet Istenhírével!

neet 2013.09.02. 15:21:50

@Élő Fa: Szia Manyecska! Itt lehet már offolni? Jó hír: az összes könyv, amit megkaptunk, már be is van kötve. Mondjuk sok dolgom nem volt...

@stillmátyás: +1

Pandalap 2013.09.02. 15:23:27

Eléggé gyerekcipőben van még a minőségi webshop szolgáltatás, én úgy veszem észre. Nem csak logisztikai hibákkal találkozni, hanem eleve a termékmegjelenítés is hibás, vagy hiányos általában a webshopoknál. Nagyon jó keretrendszerek vannak már pedig, a termékmegjelenítésre meg itt a Brandbank, akik professzionális csapattal, stúdióminőségben készítik el a webshopok termékfotóit.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 15:24:11

@stillmátyás: nem tudom hogy mukodik
en ha telefont akarok, elmegyek es veszek
bar volt mar amikor rendeltem, az total ingyen volt, persze csak telefonalasra alkalmas, es szerzodes nelkul jott ingyem az elso havi 30 dollar elofizetest kellett befizetni, mondjuk tonkre is ment fel ev mulva, de kit erdekelt?

500 dollarert itt urhajot adnak nem telefont

McZozo 2013.09.02. 15:25:20

Ezt a harminc napiig nem tudok beszelni reszt nem ertem. En Utso telefonomat a webshopbol rendeltem mert a boltba mar hetek ota nem volt. KEt napon belul ott votl a lakasban de a szolgltatas csak akrko induult ha a telefont aktivaltam Addig nem indult a szerzodesem

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:27:12

@hagyma: 10-15 dolláros telefon, meg 1000 dolláros is, ez nem újdonság.

Ami a lényeg: ha árérzékeny, vegyen pénztárcabarátot, vagy ne sírjon.

Belana 2013.09.02. 15:28:10

@stillmátyás: igen, ebben igazad van, felelőtlenség megy ezerrel hitelekkel/előfizetésekkel kapcsolatban.

Ellenben ebben a történetben én úgy látom, hogy vett (venni akart) egy telefont - nem 0 Ft-ért, részletre, ki is fizetett 100e Ft-ot - előre ne ítéljük el, hogy majd úgyis számlatartozása lesz:D

chloe queen 2013.09.02. 15:29:21

@Belana: de nálatok arról van szó, hogy ugyanannál a cégnél veszed át a terméket, aki kiállítja a számlát és ugyan attól a cégtől is várod vissza azon nyomban a pénzt. És egyébként ti ezek szerint nagyon korrekt módon álltok a dologhoz. Ugyanakkor jelenleg az a szitu, hogy van a T aki adja a készüléket és a számlát és van az alvállalkozó, aki biztosítja az átvételi lehetőséget (de csak ennyit). Az alvállalkozó részéről annyiból érthető a dolog, hogy neki semmi köze a dologhoz (a készülék nem az ő raktárában volt a telefon, nem ő adta a számlát stb.), gondolom felvették a jegyzőkönyvet, hogy a készülék hibásan lett kiszállítva stb. ennél többet nem hiszem, hogy saját kár nélkül tudtak volna tenni. Persze az egy más kérdés, hogy a T egész rendszere életképtelen és alkalmatlan a gördülékeny ügyintézésre és inkább senki nem mond semmit és nem tesz semmit (ügyfélszolgálatos, alvállalkozó), mert még őt b*sszák meg érte, amiért segíteni próbált.

Joe911 2013.09.02. 15:30:24

@Martinicske: Hát igen a posztoló megnézhetné, hogy milyen számlát kapott. Ha a T-izé állította ki akkor a 30 napos pénz vissza törvényes, de nem egy korrekt eljárás, még ha végén vissza is kapja a pénzét.
Ha a bolt állította ki akkor azonnali csere vagy pénz vissza.

Ennyi szerintem a lényeg.
Ill. most már mindegy is ,ha már megvolt a visszáru akkor nem sok mindent lehet tenni.
A T-izét meg szerintem pont nem érdekli hogy a vevőnek 30 napig nem lesz telefonja , csak ő kapja meg a pénzét és slussz-passz.

garathna 2013.09.02. 15:34:04

@stillmátyás: Meséld el hol írta azt hogy nulláért vette meg? Nekem úgy tűnik azt írta hogy kifizetett százezret.....

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.09.02. 15:34:47

@stillmátyás: de
sirjon
en kurvara ideges lennek, ha kifizetnek 500 dollart egy telefonra es ha rossz nem cserelnek azonnal, vagy nem adnak vissza a penzt
bar ezt a T-Pontos ugyletet nem ismerem, nem tudom mi all a szerzodesben, vagyis az ajanlatban

Troppauer_Hümér 2013.09.02. 15:43:35

@garathna: Első szó: gondolom, feltételes mód. A legtöbb hasonszőrű így cselekszik, utána sír.

Manyecska 2013.09.02. 16:15:37

@neet: hát mise kaptunk meg mindet, pedig a rádióba azt mondják az összes könyvet kiszállították. Na mindegy. Fiam kicsit ideges már, hozzávágta a cipőjét a kutyához mert tombolt az eb /tényleg idegesítő/ most várjuk az üvegest mert a kutya sajnos a földig érő ablak előtt állt:DDD :(( óvattafakk!

hekhekhekhekkinen 2013.09.02. 17:18:32

Én azt nem értem, hogy a magyarokban mi a tököm ez a reflex, hogy minden papírt aláírnak kérdés nélkül, amit az orruk alá dugnak.
Komolyan kérdezem, erre tudja valaki a választ?

Atörökk 2013.09.02. 18:14:46

*mégnagyobbatásít*

lordjim 2013.09.02. 18:30:10

@batgirl: attól, hogy azt mondod: szpasziva, oszt jól fejbebasznak

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.03. 06:50:55

Udvariatlan mamutcég, kedvesen való kijelzés! Khmm.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.09.03. 07:01:40

@chloe queen: ahogy a jelen példa is mutatja, nem igaz? (8 napos elállás) Teljesen egyértelmûen kisült, hogy T-nél ez nem megy, te meg mantrázod itt a fantáziavilágodat. Hahó, input line üzemel?

chloe queen 2013.09.03. 08:17:43

@Kellemes Zérókomponista: 1. Szállj már le rólam, fogadd el, hogy nem lesz soha olyan dolog amiben egyet fogunk érteni, mert Te minden mondatomba belekötsz.
2. Milyen fantázia világról beszélsz már megint? Arról, hogy leírtam, hogy az adott T pont, aki minden bizonnyal egy alvállalkozó volt miért nem vállalt felelősséget a készülékért? Nem mondtam hogy ez rendben van és ha megint a kötözködésed helyett elolvastad volna amiket írtam, akkor tudhatnád, hogy ezt le is írtam párszor.

Panelproli 2013.09.03. 13:37:04

@hekhekhekhekkinen: Mi magyarok, vagy ti magyarok?
Én nem írok alá semmit. Nem lenni én magyar?

Panelproli 2013.09.03. 13:44:19

Az orosz rulettben van egy csomó üres töltényűr és egy töltény. Ami ha elsül, kellemetlen meglepetést okoz használójának
Ebben a történetben egy üres raktár és egy vaktöltény, ráadásul a lövés pillanatában derül ki, hogy vak. És ez okoz kellemetlen meglepetést.
Szóval ez nekem inkább zsákbamacska. Bár az egylövetű történet miatt orosz zsákbarulett a macskával.

kacaj hangosan 2013.09.05. 22:41:47

az utolsó mondat vitt mindent
süti beállítások módosítása