Naiv ügyfél pánikrohamba esett, amikor kétszer levonták számlájáról a pénzt, amit előző éjjel nem sikerült kivennie az automatából. Egyre kétségbeesett leveleire aztán 3 nappal később kapta meg a tartalmas választ:
Drága KH Bank,
az úgy volt, hogy hajnali egykor megpróbáltam pénzt felvenni a Dózsa György úti KH bankhoz tartozó ATM-ből. Az ATM hosszan dolgozott, berregett, meg tudomisén, majd nemes egyszerűséggel közölte, hogy "Tranzakció törölve." és visszaadta a kártyám. Az üzenet elég egyértelmű volt, nem aggódtam, hazamentem, aludtam rá egyet.
Ma ellenben arra keltem, hogy kétszer (2x) egymás után kapok sms-t a bankkártyámtól, hogy tegnap hajnali egykor bizony levettem a pénzt. Ha jól tudom sms-t csak akkor kapok, ha tényleges tranzakció történik, az én számlámon most épp pont annyi pénz van, amennyiről az sms-t kaptam, érthető hogy nem örülök neki, ha ezt az összeget kétszer is sikerült levennem anélkül, hogy tényleges készpénz lenne a kezemben.
Szerencsére ettől én még nem riadtam vissza, megnyitottam az online bankfelületet, hogy ott majd leellenőrzöm - de hibáztam, háromszor egymás után, és most 24 órán keresztül nem próbálkozhatok újra.
Gondoltam egy nagyot hát, és felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot. Azt most hagyjuk, hogy két és fél perc, mire keresztülmegyek az automatán, de legalább kedves, és segítőkész ügyfélszolgálatosokhoz jutottam, akik ellenben segíteni nem tudtak semmiben, hiszen telecenteres (vagy hogy hívják) szolgáltatásom nincs, a netbank felületéhez ők meg nem férnek hozzá, hogy legalább a tiltást levegyék.
Vagyis most vagy várok 24 órát, vagy megpróbálom másodjára (bocsánat, a bank szerint harmadjára) is levenni az összeget a számlámról, hátha.
Nem vagyok elégedett.
∊❂⑃❂∍
Drága KHBank,
Örömmel tapasztalom, hogy a kártyámat sem tudom használni, sehol, hibaüzenetet dobnak a posh-terminálok, ATM-ek. Értem én, hogy hétvége, de most már nagyon szeretném megtudni, hogy hol a pénzem, és hogy juthatok hozzá.
Immár nem csak elégedetlen, morcos is vagyok.∊❂⑃❂∍
Kedvesek,
Így, huszonnégy órával a panaszom után, egész komolyan összetett jelzős szerkezetek jutnak eszembe, főleg, hogy a panaszomra, és a pénztelenségemre (mely kettő szorosan összefügg) mindezidáig méltóztattak tojni. Magasról.
Nyilván meg fogom tenni a megfelelő lépéseket, hogy elégtételhez jusson háborgó lelkem. Azt meg csak remélni tudom, hogy a számlámmal, és a rajta lévő pénzzel nincsenek komoly bajok.
∊❂⑃❂∍
Drágák,
ez a negyedik levelem, ami azt is jelenti, hogy csaknem hetvenkét óra telt el az eredeti panaszom jelzése óta. Miért lehet Önöknek levelet írni, ha nincs aki válaszoljon? Már ott tartok, hogy egy automatikus levél is könnyeket tudna csalni a szemembe, mert legalább azt megtudnám, hogy valahol, valamilyen rendszerbe bekerülnek a leveleim.
Nem gondolom, hogy van ok arra, hogy ezt szolgáltatásnak nevezzük. Azóta ismét beszéltem a telefonos ügyfélszolgálattal, akik annyiban tudtak egyedül segíteni, hogy elmondták - a legutolsó tranzakció nem ment végbe, amelyet kezdeményeztem, azt, hogy szombaton miért nem tudtam ennek ellenére használni a kártyámat, senki nem válaszolta meg, még mindig. Bár az ügyfélszolgálati munkatárs kedves volt, és megnyugtatott afelől, a kártyával nem történt visszaélés, ezt egyedül arra tudta alapozni, hogy nem látott új tranzakciót. Ez csak részben nyugtat meg. Az például nagyon nem nyugtat meg, hogy nem válaszolnak.
Tisztelt [konyortelensrac]!!
Elnézését kérjük az Önt ért kellemetlenség miatt!
Levele a Bank központi e-mail címére érkezett. Lehetőségünk a banki termékek, szolgáltatások kondícióinak általános leírására korlátozódik. Így sajnos levele alapján mi konkrét intézkedést nem tudunk kezdeményezni.
Részletes információt az alábbi csatornákon tudunk nyújtani:
- személyesen bármelyik K&H Bankfiókban,
Megértését és együttműködését köszönjük!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy mivel jelen csatornán nem lehetséges a banki- illetve jogszabályok által előírt ügyfélazonosítás, így az ügyfél adatok, valamint a banktitok védelme miatt válaszunk tájékoztató jellegű, nem minősül ajánlattételnek, vagy banki tanácsadásnak. Teljes körű tanácsadásért kérjük, személyesen keresse fel ügyintézőnket a bankfiókokban, vagy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat, a K&H TeleCentert a 06 (1/20/30/70) 335 3355 telefonszámon.
Az utolsó 100 komment: