Bence a Pizzaboy nevű budapesti ételfutártól rendelt szegecses-csirkés pennét:
A mai napon rendeltem Önöktől egy kukoricás gombás csirkés pennét, melyről mind az Önök rendszere, mind pedig az általam megőrzött blokk tanuskodik. Az étel elfogyasztása közben vettem észre, hogy egy SZEGECS van benne, amelyet gyomorforgatónak és felháborítónak tartok.
Nem szeretnék jóvátételt, sem pénzvisszafizetést, ezzel is jelezve, hogy nem én voltam olyan vicceskedvű, hogy ilyennel járassam a bolondját Önökkel. Nem számít, hogyan került az ételbe SZEGECS, Önöknél-e, vagy valamely alapanyag-beszállítójuknál, de képtelenség elhinni, hogy sem főzés, sem tálalás közben nem vették észre ezt az igencsak méretes, csillogó fémdarabot, melynek fényképeit jelen levelemhez mellékelem.
Amennyiben esetleg kiderülne, kinek a jóvoltából került SZEGECS az ebédembe, kérem, világosítsák fel a mókáskedvű munkaerőt, mi történhetett volna, ha esetleg a számba kerül az említett fémtárgy, és esetleg ráharapok, vagy lenyelem, neadjisten félrenyelem.
Tisztelettel kérem Önöket, hogy bár lassan egy éve vagyok hűséges ügyfelük, nevemet és címemet az adatbázisukból azonnali hatállyal törölni szíveskedjenek, mert nem kívánok Önöktől a jövőben bármit is vásárolni. Túl azon, hogy az esetet közösségi portálokon is viszontláthatják rövidesen, erősen fontolgatom azt is, hogy további hivatalos lépéseket is tegyek az ügyben.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.