Jeti Peti üzletének be nem váltott kuponjainak árát a Bónusz Brigád szerint visszautalták a vásárlóknak, bár a vásárlók lemondó leveleit nem voltak hajlandók megmutatni:
Cégesen csatlakoztunk a BB-hez és minden rendben ment. Van egy termékünk, amit meghirdetettünk a piactéren és vettek is elég sok kupont. Lassan elérkezett a beváltási időszak vég, amikor láttuk, hogy több kupont nem váltottak be még be. Kérdeztük, hogy ezzel mi lesz: azt válaszolták, ezeknek az árát visszautalták a vásárlóknak.
Kérdeztük: és erről hogy-hogy nem értesítettek bennünket, úgy, ahogy az az ÁFF (Általános Felhasználási Feltételek)-ben is szerepel... megrántották vállukat és azt írták, hogy: ja, bocs. Kértük, hogy akkor mutassák meg a lemondó leveleket, amik alapján az ügyfelek visszakérték a pénzt, erre nem voltak hajlandóak. Elolvasva a szabályzatot, egyébként erre a vásárlástól számított 14 napon belül van lehetősége a vásárlónak... az akció három hónapig tartott egyébként.
Hogy mi történt? Egyszerűen a BB, a be nem váltott bónuszokra kifizetett pénzeket lenyelte.
Amikor ezt szóvá tettük, elhajtottak minket, hogy ezt az ügyet részükről lezárták és minket nem ért veszteség azért, mert nem értesítettek minket a saját szabályaik szerint a lemondásokról... ha voltak egyáltalán lemondások...Nagyon jól kitalálták ezt: mivel az ügyfél már nem reklamálhat 14 nap után, hogy kéri vissza a pénzt, ők pedig simán megtartják, azt mondván a partnereiknek, hogy azoknak az ügyfeleknek visszautalták az összeget... Megtévesztő, etikátlan módszerük van és ezt ők is tudják, nem hiába dugják a fejüket a homokba, amikor megreklamáltuk a dolgot.
Az utolsó 100 komment: