Tékozló Homár

Diákhitel-végtörlesztés egyetemváltás miatt

2013.10.14. 14:06 | jackyll | 74 komment

Naiv egyetemistát meglepték a diákhitelesek egy végtörlesztési felszólítással, mert szerintük megszűnt a hallgatói jogviszonya, pedig csak egyetemet váltott:

Tisztelt Diákhitel Központ Zrt!

2013. október 8-án, kedden, miután üzenetben értesítettek arról, hogy törlesztési kötelezettségem lépett fel hallgatói jogviszony megszűnése miatt, befáradtam a központi irodájukba, hogy személyesen jelezzem munkatársuknak, ez így nem teljesen igaz, ugyanis jogviszonnyal rendelkezem, csupán június-augusztus időszakban egyetemet váltottam.

Miután közöltem a munkatársukkal, hogy elnézést, de áprilisban, mikor ellátogattam szintén abba az irodába, és egy kolleginától megérdeklődtem, hogy amennyiben nagy valószínűséggel így alakul a következő félévem, mi a teendő - és erre azt a választ kaptam, hogy semmi, Önök ezt "az adatbázisban" látni fogják (én naiv gondoltam logikus, hiszen ott van a Neptun, a FIR és ki tudja még milyen adatbázisok a hallgatók adataival) - az irodából távozva közöltem is a jó hírt párommal, valamint édesanyámmal, hogy ennyivel is kevesebb macera lesz (ezt azért tartom fontosnak megemlíteni, mert most rákérdeztem, miután munkatársuk megjegyzésemre felindultan, burkoltan hazugnak nevezett, és kioktatott, hogy ők márpedig mindannyian hihetetlenül tapasztaltak és ne találjak ki efféle badarságokat - ami után szóhoz sem jutottam, főleg, mert én nem ilyen hangnemben beszéltem vele; és igen, ők is így emlékeznek - mit tehetnénk, hülyék vagyunk), de úgy látszik tévedtem.

Ugyancsak a központi irodában, 2013. szeptember 6-án látogatásomat tettem adatmódosítás céljából (amiből feltételezhető, hogy nem esett volna nehezemre jelenteni az új jogviszonyt, ha korábban azt az információt kapom, hogy jelenteni kell). A folyamat végeztével megkérdeztem az ügyintéző hölgyet, hogy amennyiben még nem mondom le a folyósítást, azt ugyan úgy október közepére várhatom-e, mire a válasza egy mosolygós igen volt. Kérdem én, ha jogviszony nélkül nincs utalás, és mivel az Önök adatbázisa szerint nem volt, miért nem figyelmeztetett/tűnt fel neki, hogy ennek ellenére én utalást várok, ha ennyire tapasztalt ott mindenki?

A bejelentés után 2 nappal sikerült elkezdeniük az adategyeztetést a jelenlegi egyetememmel, de ami ennél is érzékenyebben érintett, az az, hogy továbbra is elvárják, hogy a kiszámlázott összeget az egyeztetés eredményétől és annak átfutási idejétől függetlenül egyenlítsem ki. Jól ki lett ez találva, bár gondolom túlságosan összetett feladat megkérdezni egy illetékest, hogy "Te X figyelj már, Y oda jár?". Az viszont sajnos mégis arra enged következtetni, hogy miután kedves munkatársuk távozásomat megelőzően megjegyezte, hogy ebben a hónapban már ne számítsak utalásra - azaz az ügyintézés (elintézni egy telefont, vagy váltani egy e-mail-t, nem tudom, hogyan működik ez arrafelé) több időt vesz igénybe, mint 7 nap, az Önök által megszabott határidők nagyszerűen konvergálnak az alkalmazottak sebességével.

Egy szó, mint száz, nem várom el, hogy elmagyarázzák, miért kell kifizetnem a már kiszámlázott összeget, mert azt úgy is ki kell, bízom abban, hogy ha már ilyen ügyesen ki lett találva ez a sok határidő és jogszabály, akkor mindegy mit mondok, van rá válaszuk.

Viszont, ha egy kevéske kis következetesség is szorult Önökbe, kérem, próbáljanak meg logikusan elgondolkodni azon, hogy vajon miért érte volna meg nekem kitalálni, hogy "ó de jó, nem kell jeleznem az egyetem váltást a Diákhitelnél, szép az élet!"? Hogy megspóroljak durván 20 perc utazást, és 3-4 perc sorban állást? Mert ha jobban belegondolok, más pozitív hozadéka ennek az állításnak nem nagyon van azért, hogy ezzel kelljen előállnom a védelmemet illetően.

Mindenesetre szép napot kívánok Önöknek, de legfőképp a keddi hölgynek, valamint az agyontapasztalt kolleginának, akivel áprilisban beszéltem!

U.i.: Jelen levelemet elküldöm a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blognak is, hogy mások tanulhassanak az esetemből, vagy épp betekintést nyerjenek az Önökkel való ügyintézés izgalmaiba.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antalbaba 2013.10.14. 14:10:38

Befáradtam, látogatásomat tettem? Nagymamám vagyok-e???

Antalbaba 2013.10.14. 14:13:37

Olyan modoros itt mindenki 0:-)

Manyecska 2013.10.14. 14:17:48

"agyontapasztalt" höhö:DD

Dr. Kix 2013.10.14. 14:18:18

A jelszó itt is: csináljunk mindent foschbénán!

Manyecska 2013.10.14. 14:18:54

Agyhelyet magad mellett.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.14. 14:20:07

"Önök ezt "az adatbázisban" látni fogják (én naiv gondoltam logikus, hiszen ott van a Neptun, a FIR és ki tudja még milyen adatbázisok"
Tényleg naív :) Az lenne ám a fotosop, ha csak úgy abból kiszednék a zokszigént...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 14:21:10

"az irodából távozva közöltem is a jó hírt párommal, valamint édesanyámmal, hogy ennyivel is kevesebb macera lesz"

Azért már egyedül pisilsz?

Antalbaba 2013.10.14. 14:22:43

@dr. phil. Sün‼ ツ: plurális-ra gondolsz? Nem ez az első eset, nem is az utolsó, hogy vki "befáradt", nem is csak az én vesszőparipám...

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:25:08

az irodából távozva közöltem is a jó hírt "párommal"

Ha hagyma ezt a szót +hallja!!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.14. 14:27:58

@Antalbaba:
Bisztos pécsi bőccsész az illető hovatovább.

Faus to 2013.10.14. 14:28:52

"Jelen levelemet elküldöm a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blognak is"

Na ettől menten összeszarták magukat! Különben meg a pároddal döngetni kéne, nem pedig homár posztban emlegetni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:31:31

@dr. phil. Sün‼ ツ:

Perszenem! Mert
 
"bármelyik modellt is használjuk, a pluralitás jót tenne a magyar szociológiának"
Tehát kevés vagy egyáltalán nincs benne
Szociológia nélkül meg ½kezű órás a társadalom 
 

Csigorin 2013.10.14. 14:32:57

@zsiráfffff: a "befaradtam" egy uj, rendkivul irritalo szokas.
Sajat magunkkal udvariaskodni. Mint a nagybetus En a mondatban...
Na majd megkerem magam, hogy legyek szives ezen nem felbaszni az agyamat...

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.14. 14:38:57

@Csigorin: értem. akkor olyasmi mint a helyet méltóztattam foglalni? szerintem tisztelje az ember magát, hamár más nem teszi :)

TiZ 2013.10.14. 14:40:44

Nem kellene fikázni a posztolót, mert még előfordulhat, hogy valamelyikőtök pénteken leszámol a munkahelyén, szombaton pedig 50 rugót fizethet KMK-ért - fiatalabbak kedvéért az a közveszélyes munkakerülés és hiába pampog, hogy hétfőn kezd az új munkahelyen, ez nem érdekli a rendőrt, mert most még szombat van.
Tudjátok, az a bizonyos munka alapú társadalom...

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:44:25

@Csigorin:
Van jópár elterjedt és teljesen felesleges szó amit előszeretettel használnak manapság
Felnőttek egymásközt "csücsüljön le" ,
egy ténylegesen gyakorlati folyamatok elmondásában 100x szerepel hogy "gyakorlatilag",
felháborodás esetén "ez nem igaz-ezt nem hiszem el!"

A szóvivők hülye dumája, különösen tüzoltó, az meg a másik förtelem

Faus to 2013.10.14. 14:44:46

@TiZ: ja, és honnan a f.ból tudja a fakabát, hogy nincs melóm?

Manyecska 2013.10.14. 14:48:47

@zsiráfffff: tök jó hogy nem hófehérkés..:PDDD@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: főleg hogy a munkakönyv már mexűnt mint olyan..

AtiSnatch 2013.10.14. 14:51:05

Elolvastam a posztot, tisztára befáradtam :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.14. 14:52:46

@TiZ:
Már megbocsáss kéhrlek alássan (csak hogy autentikus legyek), te mely bolygóról érkeztél egésszen pontossan?

Manyecska 2013.10.14. 14:55:38

@TiZ: de ha szombat akkor kommunista szombat, mink akkor jártunk suliba!!:)

Manyecska 2013.10.14. 14:56:47

@dr. phil. Sün‼ ツ: szerintem kábé harminc évvel le van maradva.

Faus to 2013.10.14. 14:57:05

@Manyecska: ja, mink is. Emlékeim szerint olyankor elég sűrűn volt az ebéd rizseshús. Vagy csak nekem tűnt úgy...

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:57:15

@TiZ:
Megállt a Windowsod órája?
'90-ben módszerváltás volt!!

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:59:38

@TiZ:
@horex: és amugy sem úgyvót!
Mert volt MIL lapod és 3 napod volt Lhelyezkedni, addig nem pampoghatott a rendőr sem

Hogy mégis bevitt pár órára és nyakon is vágott ha nem válaszoltál rendesen?
Így lettünk MI emberek
:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.14. 15:00:58

@Manyecska:
Vagy kisz kici kinai.
Neaggyisten északkóreai.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 15:03:34

╔══════════╗
╚══════════╝

Manyecska 2013.10.14. 15:04:18

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt: meg fal munkahelyek, anyám pl.statisztikus volt. szerintem kábé elvolt mint a befőtt:)

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 15:05:40

╔══════════╗
║Diákhitel ║
╚══════════╝

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 15:07:14

@horex:
╔══════════╗
║Diákhitel ║
╚══════════╝

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 15:09:55

@horex:
Mé nem ott van a keret ahova akarom?

Akkor énekeljük el, mert nem off
Nagy Feróval a
www.youtube.com/watch?v=ayjLmsKNXG0

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.14. 15:16:10

╔══════════╗
║   Diákhitel    ║
╚══════════╝

serfecs (törölt) 2013.10.14. 15:26:44

"az Önök által megszabott határidők nagyszerűen konvergálnak az alkalmazottak sebességével."

Van még mit tanulni azon az egyetemen.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 15:49:04

befáradtam, elnézéstde? Ez így vicces. Na jó, rendszerben élünk és ha a juttatást elviseljük, a bökkenőket is tessék akkor. Kellemesnek nem kellemes, de huszonegykétévesek elsőízbeni méltatlankodós világfájdalmát olvasni nem a legjobb. (Miközben folyamatosan ott van, hogy mekkora szar vagy, ha nem érzel vele együtt előkészített zsebkendővel a kezedben, mert mindjárt sírsz.)
Nem lehet mit mondani, üdv az életben, a szatyor vagy szikla játékot meg már említettem.
Széjjel vannak babusgatva 62 oldalról aztán az életképesség meg majd csak úgy megjön. Burkon belülről, mi? Na abbahagytam már.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 15:51:02

Akkora balfasz vagyok ma, amit meg főként akartam, azt meg kihagytam: ÉS ELŐTT NINCS VESSZŐ! Giant fail. Na vissza a bográcsoláshoz.

lutria 2013.10.14. 17:03:10

Úgy látszik manapság nem árt minden ügyintézésre valamilyen hangrögzítő kütyüt vinni arra az esetre ha később hazugnak neveznék az illetőt,bár akkor meg az lenne a baj hogy milyen tetű az illető mert az ügyintéző nem járult hozzá a felvételhez...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 17:31:21

@lutria: "nem járult hozzá a felvételhez..."

Nem kell megkérdezni, és nem kell mutogatni.

Aureliano Buendía 2013.10.14. 17:51:31

Rettentő modoros, olvashatatlan.

Mi a lényeg? Menjen inkább kapálni.

Xezs 2013.10.14. 18:39:16

Simán el tudom képzelni, hogy áprilisban valamit félreértett.

CsakMintTe 2013.10.14. 19:32:15

@Kellemes Zérókomponista: Ezt hol mondták neked? Jó nagy butaság ugyanis.

A poszthoz egyébként: saját keserű tapasztalataimból tudom, hogy kevés veszélyesebb dolog van a felsőoktatásban, mint eltérni az eredetileg megkezdettektől. Tilos szakot váltani, plusz szakot később felvenni, feleslegest elhagyni, hát még egyetemet váltani... Onnantól kezdve ugyanis senki - akinek ez lenne a dolga - nem fogja tudni, kihez, hova tartozol, és még örülhetsz, ha az adataidat, jegyeidet megtalálják a következő félévben. Úgy látszik, ez 10 év alatt szemernyit sem változott, csak lett még hozzá egy-két újabb sóhivatal.

Fluffer 2013.10.14. 19:36:09

@horex: Ne tudd meg, hogy mennyire rátapintottál a pöcsömöccse rendőrségi szóvivőkkel! Ha a hülyegyereket nem vették fel már sehova máshova, akkor jobb hijján elmegy a harmadik helyre beírt kommunikáció szakra. Tanulni, hogy kell fogalmazni. Mintha harmadikos-negyedikes általános iskolás korában nem lett volna ilyesmi a magyarórák keretében, hogy írj fogalmazást! Aztán kapott rá három jegyet, FOGALMAZÁS, helyesírás, külalak. Ez nyom nélkül eltűnt! Bizony mondom, én úgy gondolom, hogy aki már alsós korában is ötöst kapott a fogalmazására, annak sose lesz szüksége kommunikációs főiskolára, aki meg kettest, hármast, azon nem segít az se, ha két diplomát szerez kommunikáció szakon, alap- és mesterképzésben!

Aztán kijön a kamu főiskolai szakról és egész életét semmittevéssel tölti. Hétfőn, a Kék Fényben elmondja egy riportban a szenvedő szerkezetet: "Megállapításra került..." Kész, ez az élete és kapja a nagy lóvét rá.

Tiborfalvi Tibor 2013.10.14. 19:56:01

Na ácsi. Ahogy megszűnik a jogviszonyod, rögtön küldik, hogy fizess, mivel nincs aktív hallgatói jogviszonyod abban a pillanatban, ez feltételezem a nyáron megjött, de te úgy voltál vele, hogy ez el van intézve. Jó, én értem, hogy totál megnyugtattak akkor, de ez egyébként a honlapon is fenn van valahol, most meg nem keresem, de minden tudnivaló ott van, hogy mi a teendő egyetemváltáskor, stb... Szóval nem kell az ügyintéző bemondására hagyatkozni, olvass is utána!

Zsidófalvi Zsidó 2013.10.14. 20:01:30

@Tiborfalvi Tibor: Jó, de akkor minek tartanak ügyfélszolgálatot, ha azok csak hülyeséget tudnak mondani felvilágosítás helyett?

Tiborfalvi Tibor 2013.10.14. 20:09:32

@Zsidófalvi Zsidó: fasza a nicked :D
Figyelj, igen, értem, de gondolj már bele - mi az, amire tudsz hivatkozni? Arra, amit olvastál (=fenn van a honlapon), amiről adtak papírt vagy arra, amit odasúgott az ügyintéző?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 20:20:52

@Tiborfalvi Tibor: mondjuk ide a formális logikán kívül nagyon sokabbminden nem is kellene, dehát nincs. Ilyenkor jönnek a "de hát azt mondták". Gyerek még, na.
@Fluffer: látod, hogy tudnak tökéletes kommentek is születni? Pontosan elmondtad; már alsóban kiütközik. Nem mindenki születhet mindenre, így van ez. Teljesen értem a felháborodásod, egyet érzünk és gondolunk. Ami engem a legjobban zavar - nem az, hogy másnak pénze van az ilyenből -, hanem hogy a KÖZ felé is ez van közvetítve megerősítvén megjobban az agybajt, hogy igen, erre gyúrj kiskomám, ez lehet a te jövőd is. Éleslátás nulla, minden szinten. Legalább buta metódusoknak folyása egyenletes a világban, végre egy biztos pont, ez az, erre lehet támaszkodni (és még ha viccelnék, bár nem rakja össze, sokakban ez van irányjelzőként).
Időénként úgy érzem mindenki elhalad egy fehér vonal mellett, lehet az autóút szélét jelző, de kokóként hat az agyra. Aztán ezzel elvannak.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 20:20:57

@Zsidófalvi Zsidó: "minek tartanak ügyfélszolgálatot, ha azok csak hülyeséget"

Szeretnéd, ha elvesztenék a munkájukat, és bedőlne a lakáskölcsönük, és az utcára kerülnének, és tönkremenne a házasságuk, és árva lenne a gyrekük, mert öngyilkosok lesznek? Ilyen rosszindulatú vagy?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 20:23:18

@CsakMintTe: én így tudom a nagy eszemmel. Általlába nyitott vagyok a tévedéseimre, de itt nem hiszenm, hogy lehetne ilyenről szó. Akárhogy is: idétlenül néz ki és a posztoló kontextusába is pontosan illett a dolog - szintén rettentő idétlenül. De hozhatnál érvet az állításod mellett, kíváncsi vagyok honnan jön ez.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 20:26:30

@atpijkamo: az s szép házastárs amelyik lelép munnkaviszony megszünésse esetébe. Á. Számitto egy világban élünk. Hejj!(négy)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 20:31:07

@Kellemes Zérókomponista: "lelép munnkaviszony megszünésse esetébe"

Az patkányság lenne. Akkor majd én keresek munkát.

CsakMintTe 2013.10.14. 20:40:55

@Kellemes Zérókomponista: Hát jó, ha a többiek nem lincselnek meg a nyelvtanozásért...

Kétféle "és" van. Az egyik egy felsorolás utolsó két tagja között, és ez elé valóban nem kell vessző. (Pl. "A poszt hosszú, modoros és unalmas.") A másik viszont egy kapcsolatos mellérendelő összetett mondat két tagmondata közti kötőszó, ÉS a tagmondatok között mindig kell vessző. Két példa tőled: "Na jó, rendszerben élünk, ÉS ha a juttatást elviseljük, a bökkenőket is tessék akkor." "Akárhogy is: idétlenül néz ki, ÉS a posztoló kontextusába is pontosan illett a dolog - szintén rettentő idétlenül."

Átbogarásztam a posztoló szövegét, és ezek az "és"-ek így ránézésre teljesen rendben vannak nála. Sőt, miközben először olvastam, épp az járt a fejemben, hogy végre egy poszt, ami legalább "nem báncsa és hasogassa" a szememet.

Egyébként meg én kérek elnézést, általában igyekszem jól nevelt, hallgatag nyelvtannáci lenni :)

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 22:12:53

@CsakMintTe: valóban nem csak egyféle van. Akkor ez olyan, mint a vagynál, ott is van eset (tagmondatokat elválasztandó), amikor kell, sőt pont ugyanaz. Hát jól van. De azért ennek még utána nézek.

CsakMintTe 2013.10.14. 22:18:07

@Kellemes Zérókomponista: mek.oszk.hu/01500/01547/01547.pdf
71-72. oldal. De most már tényleg lincs lesz, ha folytatjuk :)

Xezs 2013.10.14. 22:48:59

@Zsidófalvi Zsidó: Ugye azzal tisztában vagy, hogy nem létezik olyan cég, ahol az ügyfélszolgálat ne csupa hülyeséget mondana? Én már csak röhögök az ilyesmin.

Meridian74 2013.10.15. 04:46:07

"...levelemet elküldöm a Tékozló Homár nevű fogyasztóvédelmi blognak is, ..."

Ez valami befenyítés akarna lenni?
Ki olvas manapság már Homárt? Legfeljebb pár tucat troll és a rajtuk röhögő slepp ;) :P

Manyecska 2013.10.15. 09:18:42

@Meridian74: pontosan meg tudom neked mondani hánytucat az a troll mert a videóim felrakásakor a számlálóállás ragyogóan kimutassa:)) stat.átlagot számítottam és elég jó eredmény jött ki.

gtlfrxt (törölt) 2013.10.16. 17:49:33

<- poszttoló erre

köszi, hogy kiraktátok!

@Antalbaba: szerettem volna jelezni, hogy azért lenne jobb dolgom is, így igen, fáradtam ;>

@atpijkamo: pisi-kaki egyedül megy, megkért jóanyám, hogy hívjam már fel, ha végeztem, asszonnyal meg amúgy is meg kellett beszélni, hogy (@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt) hányra menjek át döngetni :D

@horex: hagymától nem félek, túl messze van ahhoz :>

@dr. phil. Sün‼ ツ: a bölcsészet szerencsére távol áll tőlem, már ha rám céloztál

@Magyar seggbe NEMZETI lófaszt @Meridian74: nem hiszem, hogy összeszarták volna magukat, de legalább nem a hátuk mögött fröcsögök, csaxóltam nekik, hogy ilyen is van :>

@serfecs: egyetértek, értelmetlen. my bad

@Kellemes Zérókomponista: hoppá ;> elviselem a bökkenőket is, nem mentem asztalt csapkodni, hogy nemfizetembe!!4 nem az a baj, hogy gáz van, hanem az, hogy hülyének néztek ,,,és élből letámadtak. de ettől szerencsére továbbra se lett világfájdalmam :>

@uraaam: majd mellékelek egy alpári edisönt is. ha nem tetszik, monnyon le.

@Tiborfalvi Tibor: a jogszabály szerint amire hivatkoztak, a jogviszony megszűnését követő 4. hónap 1. napjától hajtható be a cucc. nem az az elsődleges problémám, hogy egy részletet ki kell fizetnem, mert legalább a törlesztésbe megy, hanem az, hogy semmi előzetes értesítés a "hogyantovábbot" illetően, csak rögtön a felszólítás, hogy mától törlesztenem kell, 4 napom van fizetni.

ad2 biztos fent van a honlapon, de gyanítom még a szerződésben is benne van, csak szeretem a friss, biztos(?) infókat, így inkább az ügyintézőt kérdeztem meg. legalább legközelebb nem leszek ekkora idióta

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 18:12:34

@CsakMintTe: Pontosan.

Egty helyet találtam, ahol rontot, de ez belefér:
"hihetetlenül tapasztaltak és ne találjak ki"

Az oktatást köszönjük, sajnos nagyon ránkfér.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 18:15:00

@Kellemes Zérókomponista: "ez olyan, mint a vagynál"

Szerintem igen.

Szeretem az almát vagy a körtét.

Megeszed ezt az almát, vagy inkább magaddal viszed?

CsakMintTe 2013.10.16. 19:19:40

@atpijkamo: Bingó :) És szívesen. Szerintem ez az első hely széles e neten, ahol nem sértődés lett a dologból.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.16. 19:31:27

@CsakMintTe: :)) Először találkozol hatvanéves pacákkal.

Én sokat röhögök, és sokat tanulok itt.

CsakMintTe 2013.10.16. 19:51:01

Na speciel röhögni én is szoktam eleget. Jó kis hely ez :)
(Pacák? Mennyi?)

CsakMintTe 2013.10.16. 19:52:19

Izé. Oda: @atpijkamo:
Ja, meg várnom kell.

CsakMintTe 2013.10.16. 20:14:12

@atpijkamo: ó, semmit, a sok paca megzavart :)
süti beállítások módosítása