Tékozló Homár

Külföldieknek nem kell órákig sorban állniuk az ELMŰ-nél

2013.10.14. 12:01 | jackyll | 79 komment

A rezsicsökkentés áramkikötéscunamit eredményezett, ami cserébe torlódásokat okoz az ügyfélszolgálaton. Naiv ügyfél több mint másfél órája várt, amikor behívták az utána érkező angol úriembert:

A történet előzményei: elfelejtettem befizetni egy elműs számlát, az ajánlott levelet sem vehettem át hiába van az elműs szerződés egyeneságbeli rokon nevén, az elműnél nem fizethettem be a tartozást meghatalmazás nélkül, végül amikor pár hónappal rá a külföldön élő anyukám hazalátogatott(akinek a szerződés a nevén van) és ellátogatott az elműbe a friss mérőállással és azon szándékával, hogy rendezze tartozását rábeszélték, hogy majd küldenek újra csekket úgy egyszerűbb. Aztán kikapcsolták az áramot a kapitális 7000Ft-os elmaradás miatt.Különösképp nem bosszankodtam, végülis az én hibám is, hogy nem írattam át a szerződést magamra illetve nem volt meghatalmazásom. Kértem a munkahelyemen egy kis szabadidőt, hogy október 11-én 10 kor meg tudjam látogatni szeretett áramszolgáltatónkat a hitelkártyámmal és a meghatalmazással.

A lényeg ami miatt kilazult ma egy csavar:
10:05 kor értem be a Dráva utcai elműhöz, hatalmas embertömeg, kígyózó sor az előkészítő ügyintézőkhöz, akik a sorszámot adják. Mögöttem 2 -vel a sorban egy angol úriember állt aki megkérdezte hogy beszélek e angolul és megkért hogy magyarázzam el neki mi történik. Elmondtam neki hol kaphat számot stb. stb. A történet szempontjából később ő érdekes lesz. 10:36 kor megkaptam a számom: 426 várakozók száma: 21. Ezt mondjuk nem értem,  mert a tablón végigment a 400-426 számsor, kb. 10db 1xx, 5db 00x és mindegyikhez mentek be ügyfelek. 12:15 kor én még mindig nem kerültem sorra viszont az angol ürgét behívták. Hagytam, hogy intézze a dolgát, de azért gondoltam csak megkérdezem miért nem sorban hívják be az embereket.

Én: Miért írja a gép, hogy 21 fő várakozik, amikor jelentősen több ügyfél ment be eddig? Illetve milyen alapon szolgálták ki azt az idősebb urat aki utánam érkezett?
Az ügyintéző válasza: Az angol ügét?
Én: Igen.
Ü: Neki külön ügyintézője van.
Én: VIP ügyfél?
Ü:Nem, de angol. Te angol vagy? -Nalátod.
Én: Én beszélek angolul és azt hiszem az ügyfélszolgálatos kollégáját sem Oxfordból importálták ezért Ő is beszél magyarul. Azt hiszem ugyanolyan jogok illetnek meg minket EU állampolgárként. A kérdésem, hogy miért szolgálnak ki embereket soron kívül?
Ü: Nem megyek le a maga szintjére.
Én: Írásba adná nekem, hogy az urat azért szolgálták ki hamarabb mert angol?
Ü: Ki maga a főnököm?
Én: Panaszkönyv?
Ü:Valahol az irodában.
Én: Fel tudna világosítani arról, hogy kihez fordulhatok ebben az esetben.? Ki az önök felügyelő szerve?
Ü:Befejeztem a társalgást.

(A tömeg itt elkezdett hőbörögni és egy úr odajött hozzám adatokat cserélni és közölte, ha kell hajlandó tanúsítani az elhangzottakat. Ezúton köszönöm neki!)

Különdíjat pedig az osztályvezető(?) érdemel aki egy nyugdíjas bácsival közölte, hogy "ki lehet fáradni ha valami nem tetszik, nem kötelező ügyfélnek lenni." (Bár ő legalább effektíven dolgozott.)  "Tetszett" továbbá a másik előkészítő munkatárs is aki azt játszotta, hogy farkasszemet néz az ügyfelekkel mintha nekik akarna menni.

Végülis bejutottam az üvegajtók mögé. 20 perc alatt elintézték, hogy a sorszámommal várhassak még 10 percet a kasszába, ahol is lehúzták a kártyám és minden jóra fordult.

Kedves elmű: kívánok nektek egy jó nagy rezsicsökkentést és hogy ez az egész bagázs minimálbéren dolgozzon.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 12:04:36

"az elműnél nem fizethettem be a tartozást meghatalmazás nélkül"

Nem tudják megakadályozni, hogy a sárgacsekket befizesd, vagy a bankszámlájukra átutald a tartozást.

Manyecska 2013.10.14. 12:06:27

Tiszta szerencse hogy malacketrecet ácsolunk épp, nyúlráccsal felturbózva.

Manyecska 2013.10.14. 12:07:30

@horex: aguti bisztos, 1 tengerimalac-fajta:DDD ON

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:12:00

Lolvastam!!!

a/Nonprofit lesz az elmű oszt rend lesz
b/ Boross Norberthez kell fordulni azonnal, ő a fő ügyfeles

Azt is meg kell kifogásolni, hogy bárhol, legyen az bank, be lehet bárki nevére fizetni pénzt, miért nem lehet az ELmű-nél

Llenben én fizettem már az elműnél más tartozását meghat. nékül, de ez rég volt már

Atörökk 2013.10.14. 12:13:54

Urduul kell panaszlevelet írni, akkor helybe gyönnek ügyintézni.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:14:05

@Manyecska:
Az lehet, csak az angolok ugye ü-vel írják

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:16:58

És ha műt külföldi
Legtöbb telefonközpontban nem, vagy csak nagysokára veszik fele a telefont
Ilyenkor nyomom a 9. vagy más gombot ahol angolul lehet ügyintézni. Jellemzően rövid idő alatt felkapják

Manyecska 2013.10.14. 12:18:30

@horex: :)) off: asszongya az uram fésülni kell a malacot időnként, megkérdezte. Mondtam mennyapi..ba..:DD:(

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:24:04

@Manyecska:
Ez nem off
Persze kell, csak nem fésülni hanem kefélni, súrolókefével
Nagybátyám nem egyszer csinálta és a malac nagyon élvezte

Malac az egyik kedvenc állatom, mindig szerettem volna egy hobbi röfit

Manyecska 2013.10.14. 12:27:32

@horex: Klúninak volt törpemalaca, ágyba is vitte magával /már értem a csajai mért lépnek le folyton:D/..itt egy csaj libát szokott sétáltatni. Pórázon..:DD

Ádám 2013.10.14. 12:27:58

Már készülnek ha a sok barom ááámerikai gazdasági menekült, visszatántorog....

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.14. 12:30:16

Hát ennyi. Mondjuk ez rezsicsökkentés nélkül is megvalósítható lett volna az ELMŰ-nél, eddig is...

Manyecska 2013.10.14. 12:33:40

Nemzeti Árambótot. Mindenki vezessen áramot.

Neela _ t 2013.10.14. 12:38:32

Aldiba van vödrös alma?

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.14. 12:38:42

Nem értem a sorban állást, mi a francnak????
Nem lenne egyszerűbb átutalni??????????

Fluffer 2013.10.14. 12:41:04

Szerintem azért szolgálták ki hamarabb az ángilus ürgét, mert különböző ügytípusok vannak, mindegyikre több, kevesebb ügyintézővel. Amikor bemész a postára, bankba, akármilyen szolgáltatóhoz, ott is többféle célra kérhetsz sorszámot. A postán általában a csekkbefizetésre, levélfeladásra várnak a legtöbben. Ha valaki más ügyben jött, mondjuk valami spéci dolgot akar, pld. postafiókot rendelni, akkor elképzelhető, hogy az azzal a szakterülettel foglalkozó ügyintézőnél éppen nem vár senki, ezért azt az ügytípust hamar el tudják intézni. Ez tök normális dolog, emiatt a postán nem szoktak hőbölögni a csekkbefizetésre váró emberek. Könnyen el tudom képzelni, hogy az ángélus is valami ilyen ok miatt kerülhetett sorra hamarabb, nem pedig kivételezés miatt.

Mindezeken túl ezt az ügyfélszolgálatost simán belegéppuskáznám a Dunába, ugyis ott van a Dráva utca végén. Micsoda hangnem már ez?!?! Uram, uram, a kurva életbe már!

vape 2013.10.14. 12:41:13

"Fel tudna világosítani arról, hogy kihez fordulhatok ebben az esetben.?"
Az áramszolgáltatónak az a feladata, hogy (fel)világosítson, nemde?:)

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.10.14. 12:41:21

@Manyecska: Ne adj ötleteket!!!!

@batgirl: Az ELMŰnek? Szerinted felfognák? :D

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.10.14. 12:42:44

Posztolót nem értem, mert simán be lehet fizetni a sárga csekket, de még a banki átutalás is működik. Le van írva a weboldalukon, hogy a közlemény mezőbe mit és hogyan kell bevésni és onnan kezdve a kutyát nem érdekli, hogy milyen bankszámláról volt az utalás.

duddva 2013.10.14. 12:43:13

Itt van előttem egy ELMŰ-s csekk, ami bár nem az én nevemre szól, mégis jól be fogom fizetni interneten keresztül. Ezt a prosztoló is megtehette volna, ha a homárt ilyen ügyesen megtalálta.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.14. 12:46:27

Az volt már, hogy csekken is be lehet fizetni?

duddva 2013.10.14. 12:48:44

@dr. phil. Sün‼ ツ: Igen, sőt az is, hogy utalni is lehet.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:52:45

@Manyecska:
Ki az a Klúni, valami elműs osztályvezető?

Manyecska 2013.10.14. 12:53:28

@ColT: mér?:)) amúgy most épp a Patkány magazin-t olvasgatom /ketreckészítés.../lennének tippjeim még...:D:DD

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:54:40

@vén szivar:
Mit izélsz? Hagyma még tud magyarul.
Szegény fickó, nem is homározik már!
Legyen 1 sec néma felállás a tönkrement USA-nak

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:55:53

@batgirl:
Vagy neten időpontot foglalni!

Manyecska 2013.10.14. 12:56:14

@horex: :DDD static.fan-site.hu/pic/kepek/126001-127000/126626.jpg
én előfizetnék vödrös áramra ha így lenne4!!:DD

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:57:20

@00000000-0000-0000-0000-000000000001:
Le van írva a weboldalukon, hogy a közlemény mezőbe mit és hogyan kell bevésni"

Asztán meg a képenyő karcos lesz

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 12:58:39

@Manyecska:
Hát ennek malaca van/ahogy a magyar mongya/

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.14. 13:00:57

Nocsak, megéri úriembernek lenni?:o

A legszebb mégis csak ez: "Ü:Befejeztem a társalgást." Előttem van, ahogy a két jómadárné egymásnak feszül. Ők ketten akár tolhatnának közösen üres Suzukt is.:D Most pedig elolvasom miket hablatyoltatok.
Egyékként folyamatszámozás van, nem minden olyan egyszerűmód lineáris, amit a legegyszerűbb/átlag ügyfél is megért. EZT hál' istennek nem kell hozzájuk igazítani.
@batgirl: vedd úgy, hogy beszóltam.

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 13:02:35

@Manyecska:
Vödrös áram van! Magyarul vas-nikkel akkumulátor

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 13:06:22

@horex: :))

Az áram nagyon fáj. Egyszer ráejtettem a lábamra.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.14. 13:08:30

@Kellemes Zérókomponista: "a két jómadárné egymásnak feszül. Ők ketten akár tolhatnának közösen üres Suzukt is."

:))

Manyecska 2013.10.14. 13:09:24

@Kellemes Zérókomponista: "befejeztem a társalgást" = "Az áram én vagyok..!":PDD

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 13:17:08

@Manyecska:
Mennyi az árad?/és mit vállalsz?/

Martinicske 2013.10.14. 13:17:23

Állítólag veszteséges az elmű és nem is néz ki úgy hogy mostanában nyereséges lesz.

Ilyen körülmények között meglepődnék, ha fejlesztenének az ügyfélszolgálaton, vagy egyáltalán bármin is, hogy az ügyfeleknek jobb legyen.

Bunkónak lenni ettől még nem kell, persze olyan soha nem lesz, hogy egy csomó ember egy halom gonddal várakozik és mindenki mindegyik oldalon türelmes, visszafogott magatartást tanúsít...

Manyecska 2013.10.14. 13:28:29

@horex: há' mondjuk otthon lassan már tarifatáblázatot készíthetek: házimunka, halott kisállatok elföldelése,.. stb:PD Kedvencek temetője van már itt lassan:DD

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 13:46:57

@Martinicske:
Nem veszteséges!
A privatizáláskor 8%nyereséget garantált az állam

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 13:48:00

@Manyecska:
Nevettni foKsz
Kisállat temető nagy buli külföldön

Martinicske 2013.10.14. 14:25:27

@horex: privatizáláskor lehet garantálták, de hogy fog ez kijönni a második rezsicsökkentéses díjcsökkenés után?

Egyrészt sehogy, másrészt nyilván épp az ügyfélszoli amin lehet még költséget csökkenteni.

Baluci 2013.10.14. 14:38:07

Brutális ami ott megy! Jómagam is megcsúsztam, rászántam egy délelőttöm a dologra. Hál'isten "csak 55 percet kellett várnom az ügyintézőre, ahol 5 perc alatt végeztünk, de ami utána jött az verte ki a biztositékot!... Ahogy a posztoló írta: egyetlen pénztáros van, ahol ráadásul csak bankkártyával lehet fizetni. Én túl akartam esni a dolgon, erre közölték, hogy most ment el ebédelni/!/... 45 percig tartott!!!

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:39:15

@Martinicske:
Nem tudom hogy lesz
Anno az átkosnban az EÉMŰ-nek mindenféle osztálya volt, maga végezte a javításokat a hálózaton, kutatásokat , órafelhúzásokat , mérő telepitéseket , kábel -légvezeték javítást stb.
Már régen leépitette ezeket, sok ember elbocsájtásával járt anno.
Szerintem 8%-nál sokkal több nyeresége van

horex · http://horex.uw.hu/ 2013.10.14. 14:47:21

@Baluci:
ahol ráadásul csak bankkártyával lehet fizetni."

Ez komoly??

Aureliano Buendía 2013.10.14. 17:44:48

teccett volna időben fizetni
vagy szerezni meghatalmazást
vagy szerződni, ha már használja a szó'gáltatást

akkó bezzeg nem hőbörgött, mikor késve fizetett, aztahéccázát... ez volt a lustasága/trehánysága adója

Kevdves Proszto-ló, üdv a való életben. Hidd el, én is sok helyen várakoztam már sorszámmal, ahol a mögöttem érkezők hamarabb kerültek sorra (pl. hőn szeretett számlavezető bankom), mégsem kértem a panaszkönyvet. Talán azért, mert többféle ügytípus van. Az egyik haladós, a másik meg nem.

Én pl. fával fűtök, petróleummal világítok, a tüzépen nincs sor sosenem.

Xezs 2013.10.14. 18:26:24

Elolvastam a linkelt rémtörténeteket is, és azon gondolkodtam hogy ezekben a sztorikban muszáj hogy az ügyfelek is valahogyan hunyók legyenek.

Aureliano Buendía 2013.10.14. 18:36:13

@Xezs: ott kezdődik, hogy nem fizetett időben, így levágták a hálózatról. Egy pozitívum van benne: beismeri.

Ma unalmas időmben Metro(pol) újságot olvastam. A Kázmér és Huba, Garfield után az olvasói levelek azok, amik feldobják az ember napját.

Ma egy közalkalmazott írt felháborodva, hogy ezentúl az ebédidőt is le kell dolgozni, vagyis ezentúl nem 7 órát és 40 tart a munkaideje, hanem 8 egész órát kell dolgozni. Ott egy pillanatra meg is sajnáltam. Micsoda elnyomás és kizsákmányolás.

Aztán elolvastam a posztót, és egyből az ugrott be, hogy kb. valami ilyen forma írhatta, mint a poszter.

Xezs 2013.10.14. 19:29:02

@uraaam: Egyébként a poszter, meg úgy a lakosság túlnyomó többsége szándékosan szopatja magát. A világ legkényelmesebb dolga a csoportos beszedés, de nekik nem kell. Inkább szopnak.

Aureliano Buendía 2013.10.14. 19:32:46

@Xezs: de akár egyedileg is lehet utalni, ha az ember nem szavaz bizalmat (amire persze ott a limit beállításának lehetősége). Persze ehhez figyelni kell a határidőket. Én is kaptam egy forintos késedelmi kamatot a legutóbb:D

Az ilyenek (mint posztoló is) szerintem önszántukból szopatják magukat. Tán, még élvezik is.

Xezs 2013.10.14. 19:52:52

@uraaam: Lehet, hogy vadász?

Aureliano Buendía 2013.10.14. 20:19:17

@Xezs: afféle

Venator Homariensis :)

Gerilgfx 2013.10.15. 01:05:04

miért nem lövik bele az embereket nyíltan a dunába, nem is értem. éljenazeu.

dark future · http://www.andocsek.hu 2013.10.15. 02:53:04

jön majd Széles a 2.8kW-os ingyenáram-termelő készülékével, az elmü meg bezárhat a francba :)

Ádám 2013.10.15. 06:44:37

@dark future: Kérdéseim lennének.

1. Gábor a Széles?
2. ingyenáramú vagy egyenáramú?
3. miért éppen 2.8 kW?
4. csak hazánk lesz ilyen szerencsés?
5. fénnyel műkszik?

talán most ennyi. válaszaid tűkön ülve várom. :)

Minyimányi Monyó (törölt) 2013.10.15. 07:19:50

@horex: Kurvára nem szabadna az ilyen szolgáltató cégeknek nyereségorientáltnak lenniük.Mint ahogy az egészségügynek sem a profitra kell hajtania,mert nem azért találták ki,hanem azért,hogy az embereket kiszolgálja.

KevinMulder 2013.10.15. 08:41:10

@atpijkamo: Gondolod Te. Mi átutaltuk a hátralékot, lezártuk a szerződést. 3 évvel később keres az Intrum Justitia, hogy kellene még fizetni.

Repült is a feljelentés ...

EasyBenefits 2013.10.15. 08:54:13

Másfél hete voltam az ELMU ügyfélszolgálaton, kb 25en vártak. Amint megérkeztem a biztonsági bácsi egy ügyintézőhöz ültetett le. Volt egy kis moraj, nehány jól hallható beszólás, végig a hátamban éreztem a szűrő tekinteteket. Végeztem, es a poszt irojához hasonló hülye odalépett hozzam, hogy mit képzelek magamról, stb. Neki es a poszt írójának is azt üzenem: LEHET KÉRNI iDŐPONTOT és SORON KÍVÜLI ÜGYINTÉZÉST. Aki hülye, nem tud olvasni, az álljon sorba órákat. Arra tippelek az angol páciensnek is volt IDŐPONTJA! Es nem azert került előre mert angol.

Ádám 2013.10.15. 09:00:57

@EasyBenefits: JA! Valszeg még '56-ban,(előtt) kérte.....:)

hekhekhekhekkinen 2013.10.15. 09:10:33

A posztolónak kurvára nincs igaza.
Ennek mértékét jelzi, hogy még hajlandó voltam billentyűzetet is ragadni.
Halálom az öntudatos primitív proli.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2013.10.15. 10:08:34

Feszültségkeltő feszültséghiány

Tengermélyen Tisztelt ELMÜ!
Nem vagyok ám félkegyelmű,
S észreveszem, hogyha áram
Nélkül marad fellegváram!

Erődvédő áramkörök
Nullázódnak, s jön a török!
Védvonalam nem kap voltot,
Bár tegnap még bőven volt ott!

Hamar leend lakom romos,
Ha lehal, mi elektromos!
Villanypásztorom sem éget
Se birkát, se török béget.

Kínzókamrám ampertelen,
Villamosszékben az ellen
Nem hal, nem vall, hanem nevet,
S nem ereget szenes levet!

Nem duruzsol villanymáglya,
Eretneknek szőrnadrágja
Se ég, mivel nincsen fázis,
S fűtés híján tán még fáz is!

Lovagtermem totál sötét,
Rögtön el is tűnt vagy öt ét-
-készlet, meg a tiszti bútor!
Mi lesz áram-disztribútor?!

Teljesítményt mikor adtok,
Mikor bőgnek fel a wattok?!
Hertz helyett, mi rázna házat,
Nem jő más, csak magyarázat.

Mi? Hogy műzöldikék okán
Döföm magam vakon tokán?!
Őmiattuk fáj e torok,
S állnak félkész reaktorok?!

Környezetet tőlem védik
Kicsit drága édibédik?!
Zöldlétük a váram kára?
Ide velük közmunkára!

Morcos kutyaharapásnak
Kitéve majd árkot ásnak,
S pékkeltétől míg a pék kel,
Színig töltik verítékkel.

(…)

ELMÜ! Nincs mit szigetelni,
S kerítve van sziget el, ni,
Körbevesz egy izzadt nyál-tó…
Egyen meg az áram válltó’!

Bosszancs 2013.10.15. 10:48:04

Annyit az egészhez, hogy aki Net-en tud reklamálni, az miért nem fizet a Net-en?

Egyébként, mivel EU tagok vagyunk, a szolgáltatók ügyfélszolgálatán kötelező angol nyelven perfekten beszélő alkalmazottat foglalkozni. Na, ebbe a sorba szoktak a legkevesebben állni. Én pl. telefonos ügyintézésnél is az angol nyelvűt választom. Ott tuti nem kell fél órákig a várakoztató zenét hallgatni, azonnal kapcsolnak ügyintézőt. Ott meg lehet kérdezni, hogy beszél-e magyarul is, ha nem, akkor meg el lehet intézni angolul az ügyet néhány másodperc alatt...

TheSlaydo 2013.10.15. 10:54:12

Valószínűleg azért nem átutalással fizetett, mert az mondjuk hétfőn ment volna át, szerdán könyvelték volna, köv pénteken pedig visszakapcsolták volna az áramot. Időpontot pedig novemberre lehet kérni az elműnél és az időpontosokat is ugyanúgy megváratják.

TheSlaydo 2013.10.15. 11:06:24

@EasyBenefits: Nem volt időpontja, ugyanazt a menüpontot választotta: számlázással kapcsolatos ügyintézés. Nincs magyar/angol nyelvű ügyintézés különválasztva az ELMŰ-nél.

1M-aniac 2013.10.15. 15:08:17

@TheSlaydo: nem voltam ott, nem láttam az esetet. de ha időpontot kértél előre, a gépből a sorszámot akkor is ki kell kérni, ezzel a jeggyel mész az info pulthoz és közlik hol vár az előre foglalt ügyintéződ. a másik, hogy az angol-német stb ügyintézés valószinűleg úgy van szétválasztva, hogy nem minden ügyintéző beszél üzleti szinten idegen nyelvet, ezért a nyelveket jól beszélő emberhez kerül a külföldi - talán akkor is ha épp nem ő jönne (mivel más ügyfélszolgoshoz nem tud odaülni, hiába vár- ha a másik ELMU alkalmazott nem beszél angolul). nem az ELMU-t akarom védeni, de rengetegen hisztiznek hivatalokban, ügyfélszolgálaton stb ahelyett, hogy egy ici picit előre gondolkoznának. MINDENHOVÁ lehet kérni időpontot, okmányirodától kezdve, az áramellátóig. butaság, lustaság, odanemfigyelés miatt idegeskednek az emberek feleslegesen. továbbra is az a véleményem, hogy volt időpontja - esetleg előre jelezte, hogy ő biz angol ezért szerezzenek neki egy ügyfélszolgálatost aki tud angolol.

szamaritánus 2013.10.15. 15:53:32

jó lenne, ha a posztoló megtanulna központozni. az első mondatba a fejem is belefájdult.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.15. 16:06:37

@szamaritánus: Ne aggódj, ide is ugyanannyira nem releváns a kommented, mint oda.

Xezs 2013.10.15. 19:13:52

@Minyimányi Monyó: A fasztnem. Az állam a legszarabb gazda, mert semmi érdeke sincs abban, hogy rendes szolgáltatást nyújtson.

Xezs 2013.10.15. 19:15:19

@EasyBenefits: Ugyanígy jártam útlevélcsináláskor. Majdnem meglincseltek. Úgy látszik hogy ügyfélszolgálatra javarészt tanulatlan bunkók járnak.

Xezs 2013.10.15. 19:18:04

@TheSlaydo: Csak úgy halkan jegyzem meg, hogy tavaly óta a munkaidőben indított belföldi átutalások 4 órán belül célba érnek.

Aureliano Buendía 2013.10.15. 19:57:32

@Xezs: ocsmányirodába én is csak Ügyfélkapun át foglalok időpontot. Botrány, ami ott van amúgy. A poszter örüljön, hogy nem elveszett iratokat kellett pótolnia.
Tesóm elhagyta kb. mindenét. Nettó 3 óra volt a személyi, lakcímkártya jogosítvány hármas.

Mindenhova máshova, ha csak lehet, email-ben intézem az ügyeket. Ezen kívül nem vagyok rest időben fizetni.

@TheSlaydo: 4 óra. max

Mille38 2013.10.16. 17:51:25

Ha kártyája van, akkor bankszámlája is, miért nem utalt?? Kb. 2 perc és nem is kapcsolják ki és anyukára sem kellett volna hónapokat várni. Vagy ajánlom a dijnet.hu-t.
(Azokat sem értem, akik dupla tr. illeték mellett felveszik a pénzt az ATM-ből, majd bemennek az élelmiszerboltba és az imént felvett kp-vel fizetnek a bankkártyájuk helyett. Ha kártyával fizetne, fele lenne a tr. illeték...)

PannonBoy 2013.10.25. 15:20:24

@Mille38: Így van, számomra is érthetetlen, de azemberi hülyeség határtalan.

Amúgymeg a posztoló ha pl. angolul beszélt volna, lehet ő is kapott volna gyorsabban ügyintézőt.
Ja, hogy a perfekt angoltudáshoz tanulni kellett volna, nem pedig sápogni?
Kellemetlen. xD
süti beállítások módosítása