Tékozló Homár

Elszívta a Békemenet a cigidílereket?

2013.10.24. 16:36 | jackyll | 235 komment

V.C. körzetében az összes Nemzeti Dohánybolt zárva volt a Nagy Októberi Tankfoglalás emlékére, mert szerinte mindenki a Békemeneten pogózott. Mondjuk ünnepnapokon általában zárva vannak, de persze elképzelhető, hogy kötelező volt a részvétel:

Inkább bohózatba illik a történet, bár ugyanannyira szomorú is, történt ugyanis a tegnapi napon, azaz október 23-án, hogy Békés megye több városában (lehet, máshol is), többek közt a lakóhelyemen is, zárva volt az összes Nemzeti Dohánybolt, tehát nem lehetett cigit kapni. Az ok egyszerű(en tragikus): minden trafikos a Békemenetre ment Budapestre, így nem volt, aki bent dolgozzon a trafikokban.

Az engem hidegen hagy, hogy milyen pártrendezvényen vesznek részt, ő döntésük, de ettől függetlenül cigit kapni nem lehetett még a környező városokban sem. Nem is lenne ezzel gond, csak máskor jelezzék előre, hogy pártrendezvény előtt tankoljak fel pár napnyi cigit, mert a nyitva tartás pártrendezvény-függő...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

helianthus 2013.10.25. 04:50:28

@atörökk: jól esett volna, ha szolidaritásból te is. :( :)
@England win The Ashes!: az én nevemben ne tegyél felelőtlen kijelentéseket! Nem fogok kevesebbet. Azért se nem!

helianthus 2013.10.25. 05:03:48

Ha szombat este, indul a parti.
A malacnak reggel, ki fog enni adni?

Manyecska 2013.10.25. 05:43:44

@helianthus: hát én..Nocsak, korán reggel Republic??:) 16 tonna. A malac.@gabors: nincs is 80 billio dolláros adósságunk:DD

Manyecska 2013.10.25. 07:15:44

@helianthus: kérdezzzük meg Lencsés urat javaslom:))

Xezs 2013.10.25. 07:34:42

A posztoló spórolt egy kis pénzt, nagy ügy. Inkább örülne, hogy így vigyáznak az egészségére.

helianthus 2013.10.25. 08:08:51

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: ő tudja hány órától ér a republic?
A szállodacicás posztban előkerült Rékuc!

khömm.
Hahó VALAKI!
Itt a barátnőd!!!4

Manyecska 2013.10.25. 08:17:46

@helianthus: nemtom kiaza Rékucc, de Lencsés úr életvezetési tanácsokkal is szolgálhat adott esetben szerintem kábé!!:D

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.10.25. 08:35:56

Mától kezdve, nem politizálok. Utálom. Ki is lépek mind a két pártból.

AtiSnatch 2013.10.25. 08:47:49

szép jó péntek reggelt! :)

Manyecska 2013.10.25. 08:49:22

@AtiSnatch: beléd is! mondatkezdés nagy bettű!:P

helianthus 2013.10.25. 08:54:23

@agresszív kismalac:aggódsz mi? NEm kell, Manyecs elvállalt! :)

@AtiSnatch: minden jót! És kellemes hanukát is!

Manyecska 2013.10.25. 08:55:35

@helianthus: ...van is miért aggódnia:P :))!!

England win The Ashes! 2013.10.25. 08:57:49

@AtiSnatch: A péntek reggel mindig jó, mert azzal kezdődik a hétvége.

Manyecska 2013.10.25. 09:00:39

@helianthus: bár a szőre gyönyörű lett malackának az elmúlt egy hét alatt. Szóval ha gondolja..:P

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.25. 09:01:57

Nem cigánybarátok a magyar szállodák. A beékelt Békemenetet pedig sodortam, s elszívtam.

vape 2013.10.25. 09:05:01

Ha még nem kérdezték meg, felteszem a kérdést: posztoló mit fog csinálni dec. 24-26. között? Szerintem a napi nikotin- és kátránydózis hiánya miatt fog elhalálozni...

AtiSnatch 2013.10.25. 09:12:55

@England win The Ashes!: kezdődhetne a péntek délután 3-mal is :D

@helianthus: hanukát csak hártmy tartja :)

u.i.: kivót az a hülye aki kitalálta, a tegnapesti focit 9től?

szekertabor · provo.blog.hu 2013.10.25. 09:14:01

Nem értem a problémát. Én meg tejet nem tudtam vásárolni. Nemzeti ünnep volt, minden bolt zárva.

Persze értem én, fáj, hogy a kocsmában meg a benzinkúton nem kapni cigit. Mert a dohányzás alapjog, nem úgy, mint a kenyér. És ha valaki magasról tojik az ünnepi nyitvatartásra, és nem veszi meg előző nap a betevő koporsószöget, arról gondoskodjanak a gonosz mutyitrafikosok, jelöljenek ki körzeti ügyeleti dohányboltot, mint a gyógyszertáraknál. Különben Strasbourgig elmegyünk az igazunkért, mi?

Manyecska 2013.10.25. 09:23:05

Most tényleg nincs annyi eszük hogy kölcsönkérjenek a szomszédtól pár szálat??

England win The Ashes! 2013.10.25. 09:23:06

@AtiSnatch: Kezdődni kezdődhetne, de nekem már elkezdődött, mint fidesznek a jövő. :)))

AtiSnatch 2013.10.25. 09:34:52

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: az hagyján, de előző nap tán még nyitva vót a bót, mondom ezt gyakorló dohányosként...

helianthus 2013.10.25. 09:35:43

@Manyecska /névtelenülFosóÁllatok.Klub//: azt hiszem abbahagyom a kerítést. A részleteket (pölö, hogy mit csinálsz a malacka szőrével, márha van egyáltalán neki) beszéljétek meg nélkülem plíz! :D

@AtiSnatch: de ő nincs itt! Most ezzel arra célzol, hogy nem lesz megtartva? Azt nem lehet!!!!

Bogoj · http://bogoj.blog.hu/ 2013.10.25. 09:37:44

az már szar ügy, ha egy szenvedélyes dohányosnak 1 napra való tartalék cigije sincs (ha nem lenne szenvedély, nem okozna gondot az 1 nap kimaradás).
mit csinálsz, ha váratlanul kitör a zombiapokalipszis? akkor hogy jutsz el a nemzeti dohányboltba? még ha éppen nyitva is van...

AtiSnatch 2013.10.25. 09:39:25

@helianthus: konkrétan arra célzok, hogy Hartmy Zs. :D

Csigorin 2013.10.25. 09:55:24

Azt ertem hogy unnep leven zarva volt a dohanybolt, mint annyi mas uzlet.
De ehhez mi a fasz koze van a kormanynak vagy a fidesznek?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 09:55:42

amíg gyün a nyúposzt addig művelőggyetek egy cseppet. rátokfér, mer mostanában senki se olvasott könyvet, pupákok.

www.youtube.com/watch?v=hpP5lh6Pl6c

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.10.25. 10:18:24

Elmondjam hogyan legyen? Javasolhatom a mai programot? Fél 1-ig ne legyen új poszt, aztán egymásba hasalva legyen rögtön 4!:S

@Csigorin: semmmi, ilyen egy jól idomított politikai választó. Elhitetik velük, hogy minden erről (róluk) szól, ezért szavazzanak rájuk, s ne a másikra. Eszméletlen kaliberű butaságok a mindennapokban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 10:21:14

@atpijkamo: cöccö. na akkor monddd meg nekem gugli nélül, hogy ki kapta a legtöbb nobel díjat!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 10:36:30

@szekertabor: "tejet nem tudtam vásárolni"

Tejet, kenyeret ünnepkor a vendéglők árulnak.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 10:37:13

@atpijkamo: eccer valahun azt olvastam, hogy disney kapta a legtöbb nobel díjat, de bizonyítékot nem találtam rá. reméltem, hogy te tudni fogod :)

Panelproli 2013.10.25. 10:42:30

Karácsony éjfélkor a BKK buszain sem lehet majd cigerettát vásárolni?
SkandalluM!
Amúgy sosem értettem a dohányosokat.
Azon túl, hogy fekete lesz a tüdejük, miért adnak dobozonként 500Ft-ot Felcsútnak?

England win The Ashes! 2013.10.25. 10:43:39

@zsiráfffff: Én tuttam! :P

Amúgy Linus Pauling for prez!

England win The Ashes! 2013.10.25. 10:54:08

@atpijkamo: Nagylófaszt! :P Ezt anélkül is tudni kéne az embernek*, másrészt van még rajta kívül három másik (név szerint nem tudom), de Pauling mester az egyetlen, aki mindkettőt egyedül kapta, nem megosztva.

Amúgy (és ezt már valóban gúgllal:) legtöbbször a Vöröskereszt nyert.

:P:P:P:P

* pláne akkor, ha éppen molekulamodellekkel játszik, mint most én. :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 11:00:15

@England win The Ashes!: majdnem mondtam mivel jáccanál inkább, az hasznosabb volna :D :D méghogy molekulamodell. :D :D

England win The Ashes! 2013.10.25. 11:01:06

Aszongya az index-címlap, hogy "Disznókat lopott V. Károly"

Én marha meg kattintottam, mert azt hittem, a néhai német-római császárról van szó.

elwood 2013.10.25. 11:01:21

@Csigorin: "Azt ertem hogy unnep leven zarva volt a dohanybolt, mint annyi mas uzlet.
De ehhez mi a fasz koze van a kormanynak vagy a fidesznek? "

mer ők intézték el, hogy így legyen.

családi tulajdonú boltok pl. nyitva lehetnek, és vannak is. vettem is kenyeret 23.-án is.

kocsmák, benzinkutak is nyitva vannak. a rohadtkomcsik alatt ott is lehetett venni cigit, de még fájdalomcsillapítót is ha véletlenül odakapcsolok a tévén a 20 milliós tömegre és megfájdul a fejem.

a dohányosok meg szívjanak gázt, 70%-ban ők is tehetnek erről bagázsról, legalább ezzel magukat szopatták engem nem.

England win The Ashes! 2013.10.25. 11:03:03

@zsiráfffff: nem hiszed? Na várjál, mindjárt feltöltöm.

helianthus 2013.10.25. 11:04:48

@AtiSnatch: ezt kérem én nem tudhatom. Ha őszinte lehetek, kb nem is nagyon érdekel. Tőlem lehet bantu néger vagy afroamerikai (de szépen mondom, mi?) is.
Ahogy te is.
Amíg viccesek vagyoltok, nincs harag.
:)))

helianthus 2013.10.25. 11:19:30

@dr. phil. Sün‼ ツ: ez jó volt, köcce! Sírtam kicsit! :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 11:26:08

@England win The Ashes!: ez jó, a fijamnak mágneses van, csak ő helikoptert csinál belőle mindég. most éppen pilóta akar lenni :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.25. 11:26:20

@helianthus:
Ugyehogyugye!
Fürdőkád mögé szarik, meg ilyesmik.
Az ám a királyság!44!

helianthus 2013.10.25. 11:27:30

@dr. phil. Sün‼ ツ: nekem az tetszett, hogy a szaki kikezdett a mamával és amikor kikosarazta, hazament, mert ilyen rossz hangulatban nem tud dolgozni. :))

England win The Ashes! 2013.10.25. 11:30:29

@zsiráfffff: Az se rossz. Mármint a mágneses. Sajna én ezt kaptam, ezzel (meg egy pc-szoftverrel) kell számolgatom a szögeket meg a kötéshosszokat meg minden egyéb nyavalyát. :(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 11:32:25

@England win The Ashes!: node minek? hát előtted már millióan kiszámolták, gondolom esse változott azóta.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 11:32:54

@zsiráfffff: "vegetáriánus volt."

Pedig le is lövethette volna.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 11:35:52

@England win The Ashes!: A Grimmek szerint Hamupipőkének is ezt a feladatot adta a gonosz mostohája, egy fehérjére kellett kiszámolnia... Csak aztán a gyerekekre való tekinettel kiszedték a horror elemeket a meséből.

England win The Ashes! 2013.10.25. 11:40:21

@zsiráfffff: Jogos felvetés. Nade a Cauchy–Bunyakovszkij–Schwarz-egyenlőtlenséget, ill. annak levezetését is illik tudni egy átlagembernek, pedig azt a fentebb nevezett három úriember már kifejtette. :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 11:41:07

@zsiráfffff: Én egy békés ember vagyok, amíg egy növény ki nem hozza belőlem az állatot, vagy amíg egy állat ki nem hozza belőlem a növényt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 11:45:23

@England win The Ashes!: ez szép káromkodás, még nem hallottam! az én matematikai fejlődésem megakadt a törtek osztásánál. fel nem foghattam soha, hogy mia jóistenér kéne nekem törteket osztanom. jobb lesz attól valakinek? kitör a világbéke vagy esetleg netán hazamennek a ruszkik, vagy rendeződik a darfuri árvák sorsa? hát így.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 11:46:48

@England win The Ashes!: Bizonyítsd be nekem, hogy egy A és B ponton átmenő folytonos függvény valahol átmegy az A és B pontok közötti C ponton is.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.10.25. 11:57:07

@dr. phil. Sün‼ ツ: @helianthus:

ez a legjobb: a munkás lelakkozta a padlót, rádobta a csikket, leégett a ház.

helianthus 2013.10.25. 11:58:48

@zsiráfffff: :D igen. Ennek is van homárfaktora.

Manyecska 2013.10.25. 11:59:51

@zsiráfffff: ja:DD a Zoltánnak is a legutolsó pillanatban kiáltottam a vécébe be -láttam hogy égő cigivel megy be- hogy nehogy bedobja mert hypóval volt tele. utolsó pillanatban!:) Különben lehet robbant volna nem kizárt:(
:DD

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.10.25. 12:09:09

@zsiráfffff:
Szvsz ebben a cickben a homár két heti postmennyisége benne van.

goes 2013.10.25. 12:26:39

Ez mekkor kamu. DK aknamunka a poszt szerintem.

peter3374 2013.10.25. 14:50:39

Ezek szerint a nyugatra is bevonult Orbán és a fidesz, mert arrafelé ünnepnapon szintén zárva van minden, sőt van ahol estefelé már nem lehet alkoholt kapni a boltokban, rohadt fidesz biztos elfoglalta észak európát...
vagy ott nem ilyen barmok laknak mint a posztoló és ez természetes?

Nikorene 2013.10.25. 16:47:50

@peter3374: Hülye vagy fiam, csak nem forogsz. Itt nyugaton sincsenek zárva a benzinkutak ünnepnapokon, és vazz, kézzeld, lehet cigit kapni... meg sört... meg csipszet. És még benzint is.

Nikorene 2013.10.25. 16:50:52

A nemzeti trehányboltok zárva vannak-e vasárnap? Vagy a vasárnapi pihi nem jár a szegén dolgozóknak?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 17:06:27

@Nikorene: Te ugye sose jártál "nyugaton"?

Van ahol nyitvavannak este, hétvégén, vagy akár ünnepnapokon is, van ahol nem. Van ahol mindegyik, van ahol csak néhány.

Pl. Máltán csak hétköznap nappal van nyitva benzinkút, máskor az automata kutakhoz lehet csak menni.

Nikorene 2013.10.25. 19:48:02

@atpijkamo: olvasd el mégegyszer. Segítek ha nem megy :)
_ITT_ nyugaton.

Nikorene 2013.10.25. 19:58:15

@atpijkamo: érted egyébként Te is gondolom, csak jobban esik valamiért széttrollkodni a posztolót :)
Amik eddig nyitva voltak Magyarországon, azok jelenleg is nyitva vannak ünnepnapokon, csak most már nem lehet ott cigit kapni. Viszont a trafikok ha jól tudom (nem biztos, mert nem veszek Magyarországon cigit) 24 órás nyitvatartásban vannak... vasárnap is, így nem biztos, hogy ördögtől való a posztoló azon gondolata, hogy 23-án is nyitva vannak.
Azért széttrollkodni a posztot olyanokkal, hogy ünnepnap nincs semmi nyitva, mert le merészelte írni okként azt, amit hallott/gondolt, elég szánalmas tempó :) Ráadásul oda is írta, hogy magasról szart volna bele, ha mondjuk ki lett volna előre írva, hogy 23-án zárva lesz. Ennyi. Aki ebből jobber meg balliba flame-et csinál a homáron, az egy barom :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.25. 20:14:06

@Nikorene:

"Amik eddig nyitva voltak Magyarországon, azok jelenleg is nyitva vannak ünnepnapokon, csak most már nem lehet ott cigit kapni."

Ez így van.

"Viszont a trafikok ha jól tudom (nem biztos, mert nem veszek Magyarországon cigit) 24 órás nyitvatartásban vannak..."

Ez nincs így. Van néhány Nemzeti Dohánybolt, ami napi 24 órát van nyitva. Például a Teszkó is napi 24 órát van nyitva, mégis pirosbetűs ünnepekkor zárva tartanak. Asszem az 1971-es kereskedelmi törvényben van ez szabályozva. Pirosbetűs ünnepkor a vendéglő, szórakozóhelyek, benzinkút, virág és csokiárus lehet nyitva. Meg azok a boltok, ahol a tulajdonos maga árul. Ezt fentebb leírtam már, csak el kéne olvasni.

Ez minden országban másként van szabályozva, a nyugati országokban is egyenként másként, ezért azt írni, hogy "_ITT_ nyugaton" így vagy úgy van, szimplán a legalantasabb trollkodás, és a helyzet nem ismerése.

konigjanos 2013.10.27. 21:26:28

"Nagy Októberi Tankfoglalás emlékére" menjen az író a büdös picsába! utálnék demagóg lenni, de abban a forradalomban jópár ember az életét adta azért, hogy egy jobb, ruszki és komcsi mentes világban éljünk...

Nikorene 2013.10.29. 09:40:11

@atpijkamo: Ha elolvasod, akor a nyugatozást nem én kezdtem. Az _ITT nyugaton_ pont azt jelenti, hogy itt. Tehát én nyugaton élek. Itt. Nem ott nyugaton, hanem itt. Ott, akárhol máshol nyugaton, lehet másképp vannak szabályozva a dolgok, de itt nyugaton nem. Tehát amit írtam, továbbra is megállja a helyét, ellenben a "Ezek szerint a nyugatra is bevonult Orbán és a fidesz..." kezdetû mondat továbbra is faszság.

"Viszont a trafikok ha jól tudom (nem biztos, mert nem veszek Magyarországon cigit) 24 órás nyitvatartásban vannak..."

"Ez nincs így."

Említettem, hogy ebben nem vagyok biztos, így elfogadom, hogy rosszul tudtam. Azonban ez a tény továbbra sem változtat azon, hogy ha megszoktad, hogy eddig ahol cigit vehettél nyitva volt ünnepnapon, akkor simán beleeshetsz abba a hibába, hogy ez továbbra is így van, így egy figyelmeztetô tábla hiányát akár sérelmezheted is. De zárjuk rövidre, augusztus 20-én nyitva voltak-e a dohányboltok? Ha akkor sem voltak nyitva, akkor a posztoló téved az okokat illetôen, és csak a figyelmeztetés hiányának felrovásában van igaza, ha igen, akkor viszont a többiben is.

Nikorene 2013.10.29. 09:46:32

@atpijkamo: "Meg azok a boltok, ahol a tulajdonos maga árul."
Tehát az a meglátásom is helyes volt, hogy aki szegény dolgozók nevében anyázza a posztolót, hogy nekik is jár a szabadnap, az csak simán egy troll, hiszen a dolgozók így is, úgy is szabadnapot kapnak piros betûs ünnepen. Rádásul ez megint csak a posztolót támasztja alá abban hitében, hogy a tulajok megkapták az ukászt a menetre, és ezért nem voltak nyitva a boltok.
Bár én inkább azt tartom valószínûnek, hogy szegény tulaj csak egy helyen lehet nyitva egyszerre, és ha a környék összes boltját összemutyizta, akkor egy kivételével az összes többi zárva kellett, hogy legyen.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 10:15:09

@Nikorene: "Nem ott nyugaton, hanem itt."

A magyar szöveg értelmzésében nem értünk egyet. Lehet, hogy túl soká éltál már itt/ott nyugaton.

"továbbra is így van"

Fél éve attól hangos a sajtó, hogy a régi trafikengedélyeket elveszik, és húsz évre csókosoknak adják, az összes szabály újraírják. Akinek ez elkerülte a figyelmét, nem életrevaló.

Nikorene 2013.10.29. 11:49:11

@atpijkamo: "továbbra is így van"
értsd: továbbra lehet kapni ünnepnap cigit a trehányboltokban.
a teljes mondat: "hogy eddig ahol cigit vehettél nyitva volt ünnepnapon, akkor simán beleeshetsz abba a hibába, hogy ez továbbra is így van "
Valóban nem értünk egyet a magyar szöveg értelmezésében, de a fenti példa azt támasztja alá, hogy ennek nincs köze ahhoz, hogy én hol és mióta élek.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 11:55:51

@Nikorene: "értsd: továbbra lehet kapni ünnepnap cigit a trehányboltokban."

Nem lehet, mert megszűntek. Nix. Nyista. Felszántották. Vége. Stop. Ende. Finish. Bemész a régi megszokott trafikodba, megszűnt. Vagy ha nem szűnt meg, nem árul dohányt. Nem árulhat. Új törvényi szabályozaás van. Lézer Jani, és a dohány nagyker írta a törvényt maguknak. State capture. Nemzeti Dohányboltok. Olvass újságot!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 11:58:04

@Nikorene: "ennek nincs köze ahhoz, hogy én hol és mióta élek."

Akkor miafaszé hozakocc elő vele? Kit érdekel?

Nikorene 2013.10.29. 12:31:17

@atpijkamo: lol... Te télleg debil vagy :) Nem etetlek tovább :)

Nikorene 2013.10.29. 12:34:53

@atpijkamo: a szövegértéshez nincs köze ahhoz, hogy hol lakom... Tipikus trolltempo, amikor szövegkörnyezetbôl kiragadott félmondatokon rugózol :)
Befejeztem legyen tied az utolsó, hadd örüljé :)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 13:01:29

@Nikorene: Te pedig egy lófasz vagy. Hosszú, vastag, görbe.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 13:03:25

@atpijkamo: "rugózol"

Éééén??? Te hoztad fel, te rugózol rajta, montam, hogy leszarom. A szövegértésed egy nagy 0.

Hobbi Gilda · http://kismalac.blog.hu 2013.10.29. 13:13:10

@atpijkamo: Ha átjössz az új posztra, nem kell itt magaddal veszekedned.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 13:16:41

@Alfa tarcsiba: :)) Mi lenne velem nélküled?
.
.
.
A Törökköt olvasnám.

Nikorene 2013.10.29. 13:21:56

@atpijkamo: :) :) :) kinek mia perverziója, én pl nem tudom hogy néz ki egy lófasz, de látom Te ebben a témában otthonosan mozogsz :D Egészségedre

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 13:59:53

@Nikorene: A krumplit se tudod, hogy néz ki? Egyszer krumpli helyett lófasszal mész haza a piacról, ha nem tájékozódsz.

Ez a metroszexuális juppie generáció hajmeresztő. Én is városban nőttem fel, ott élek, de alapvető állat- és növénytani ismereteim azért vannak. Simogattam lovat, ettem is, láttam krokodilt, ettem is, bálnát még csak filmen láttam, de azt is ettem már, elefántot etettem is már.

Nikorene 2013.10.29. 14:09:44

@atpijkamo: :) ne égesd magad. Pont ez a lényeg, pontosan tudom, hogy néz ki egy krumpli, láttam már, fogtam már, vettem már a számba. Te meg tudod pontosan, hogy néz ki a lófasz, gondolom hasonló okokból :D :D :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.10.29. 14:28:24

@Nikorene: Áííí, ezt nem kellett volna! Már eldöntöttem, hogy ezt az értelmetlen szócséplést nem folytatom veled, de ezt a labdát le kell ütnöm.

"pontosan tudom, hogy néz ki egy krumpli, láttam már, fogtam már, vettem már a számba."

Mivel a lófaszról nem tudod, hogy néz ki, lehet, hogy összetévesztetted a krumplival, és... Na, inkább nem mondom ki.

Nikorene 2013.10.29. 14:35:26

@atpijkamo: :) :) Hál Istennek Veled nem fordulhat elô ezekszerint a fordítottja, Te mindjárt tudnád, hogy nem lófasz, hanem krupmli :D :D

Nikorene 2013.10.29. 14:39:16

@atpijkamo: én is abbahagytam volna már, ha nem szórakoznék ilyen jól az öngóljaidon :)
süti beállítások módosítása