Tékozló Homár

Sportsdirect.com-osok a teljes idegösszeomlás szélén

2013.11.05. 12:19 | jackyll | 38 komment

Szerencsétlen sportsdirectesek az Arénában már eléggé kivannak, amiért nekik nincs saját webshopjuk, viszont mindenki rajtuk keresi a nemzetközi oldal magyar nyelven is rendelhető termékeit, amik náluk sosem lesznek:

A minap felhívtam a Sportsdirect.com üzletét az Arénában és érdeklődtem egy termék iránt, ami a webshopukban megtalálható. A keresztfiamnak szeretnék Mikulásra egy hátizsákot és gondoltam, megnézem, mielőtt megveszem. Szóval a történet a következő. Telefonáltam, szépen köszöntem, majd megkérdeztem, hogy ha mondok egy cikkszámot (vettem a fáradtságot azt is megkeresni, nem csak a termék nevét), meg tudja-e nézni nekem, hogy van raktáron, vagy nincs. Megnézte. Nincs. Ok.

Mondtam, hogy láttam az interneten, majd megkérdeztem, hogy mikorra tudják beszerezni. A (feltehetően) kislány, eléggé ingerülten közölte, hogy nem tudják beszerezni. Megkérdeztem, hogy miért és talán ezt nem kellett volna, mert ez már érezhetően kiverte a biztosítékot. Totál sértődötten közölte, hogy nekik semmi közük sincsen a webshophoz ott sokkal nagyobb a választék és ők nem tudnak onnan semmit beszerezni és rendeljek onnan, majd egy viszlát kíséretében letette a telefont.

Úgy látszik még egy üzlet, ahol nincs szükségük a vevők pénzére. Kíváncsi vagyok, hogy meddig lesz nyitva ez az üzlet...

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.05. 12:27:17

Aha, igen. Ma úgy látszik házon kívül tartózkodik az összes szofisztikáltság, mit valaha is láttam vagy magamra szedhettem, hiszen: a jó kurva anyját az ilyen EQ-low hülyegyerekeknek! Van belőlük sok (sajnos), nem ez a gond, hanem hogy munkája van. Kapott. És így becsüli. És nem fogja fel, hogy nem lesz kibaszva (márpedig nem lesz, hiszen hogy maradhatott volna pozícióban ilyen hangnemekkel eddigis? Nem is kell túl hosszan utána gondolni.) Éshogy hányaknak nincs.
Minékünk, kik tudunk munka közben internetezni _kibaszott jó dolgunk van_. Kicsit ebbe gondoljunk bele. Nagyon megfördetném eme picsát. Szarban persze.

Manyecska 2013.11.05. 12:27:41

Vegyél komplett Mikulást. Hátha hoz hátizsákot is:P

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.05. 12:27:52

Ezér köll a zinterneten rendűni.
Ugorgyunk!44!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.05. 12:28:17

szerintem én még sose vettem hátizsákot, mind ilyen repis cucc volt. ja de de eccer igen. bementem a bótba oszt megvettem amelyik teccett. én kérek elnézést.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.11.05. 12:30:38

Mondjuk az a rész nem tiszta, hogy miért pont hátizsák köll a csimotának?
Netán ő a Mikulás?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.05. 12:33:47

jobban. ez valami spécális diszleksz, mindig lehagyom a szóvég.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.11.05. 12:38:54

Most akkor van közük, vagy nincs közük? Ha nincs, akkor miért nem mennek a picsába, ha van, akkor meg miért nem lehet átvevő pontot csinálni a boltba'? He?

jézushka 2013.11.05. 12:41:09

Most csak azt nem értem, hogy miért akarta megrendeltetni a boltban? Hogy megfogdossa?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.11.05. 12:43:21

Szelektáld magad egy normálisabb medúzamezőre akkor. Ez itt nem az, látod te is. Egyébként meg ne reklámozzál.

Manyecska 2013.11.05. 12:52:33

@ciceró.hu: Normális ember a fogyasztóvédelem hírlevelét járatja.

Atörökk 2013.11.05. 12:52:40

Azarohatt nemzetközi hátizsákmaffija, az az oka!!!

Atörökk 2013.11.05. 12:56:34

@zsiráfffff:
Nebánzsd már, hát törzsvendég.

CID 2013.11.05. 13:03:11

@jézushka: Azé, tipikus esete a baszni is meg szűznek is maradni szitunak. Mit kell azon csodálkozni, hogy nem tetszik az eladó csajszinak nem tetszik, hogy a webshopos cuccok iránt érdeklődnek ?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.11.05. 13:09:48

Pedig ha eszük lenne, külön szolgáltatásként, felárért megtennék a vevő helyett azt a 10 kattintást, amíg lerendelnek valamit :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.11.05. 13:16:16

@dr. phil. Sün‼ ツ: jogos. farsangra jobb volna, akkor öltözhetne zsákos frodónak.

@atörökk: mostanában nagyon megszaporotttak itt az állatok, valaki kiszórt valami tápot nekik?

Manyecska 2013.11.05. 13:17:26

@zsiráfffff: hideg van, behúzódnak xdxd

Atörökk 2013.11.05. 13:20:46

@zsiráfffff:
Énnemtudom. Lehet a fényre gyünnek.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.11.05. 13:45:07

Nem az a felbaszós, hogy a kiscsaj elhajtja a vevőt, hanem az, aki a boltjának ezt a nevet adta.

Ha nyitok egy hentesboltot, és ráírom, hogy PICK, akkor ne csodálkozzak, ha mindenki pick-szalámit akar venni, és aztán azon se, ha jön a brand tulajdonosa, és leperli a gatyámat.

Faus to 2013.11.05. 14:00:19

Most akkor kit kell, a posztoló vagy a kislányt???? Mert én nem értem!

R.G.I 2013.11.05. 15:29:10

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: Én úgy tudom, hogy az angol leányvállalata, de saját árukészlettel. Persze a szállítási költséget 2x is rábasszák az webshopos cucc árára. Regelni kell, rendelni, oszt jóidő. Az arénás üzletbe meg csak azért szabad bemenni hogy felpróbáld azt a cuccot amit kinéztél neten, hogy stimmel e a méret.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2013.11.05. 15:34:35

@R.G.I: Igen, azóta már én is rákerestem (mondjuk komment ELŐTT hasznosabb lett volna)...

Az mindenestre furcsa, hogy az eladó szerint semmi közük a webeshez.

Steckdose 2013.11.05. 15:55:28

Nekem a budaörsiben nagyon kedvesen magyarázta el egy ott dolgozó leányzó, hogy a bót meg a webshop az két teljesen külön árukészlettel dolgozó cég. Még elnézést is kért, hogy tudja, hogy hülyeség, de ez van.

Viszont a boltban nagyon jó cuccok vannak nagyon olcsón, sapkától a cipőig föl lehet öltözni teljesen normálisan olyan kb. 25 ezerért.

buksikutya 2013.11.05. 16:47:17

nem a faradtsagot, hanem a faradsagot vetted.

b

Pa Lee 2013.11.06. 11:03:53

@buksikutya: De a webbótban vagy nem a webbótban? Mert az ugye nem mindegy. Lehet, hogy más volt az árukészlet.
Egyébként meg pénteken veszek a Mikulásra egy puttonyt, mer' akkor lesz a netes vásárlás napja. redir.ec/netesvasarlasNapja

buksikutya 2013.11.06. 11:34:48

@Pa Lee: szuper a commentspamed, majd jol el leszel dadazva.
süti beállítások módosítása