Naiv ügyfél mikrofonhibával vitte be telefonját a Telenorhoz javítani, de ők egy hónap után azt bírták mondani, hogy a HTC azt üzeni, hogy 38 ezerért cserélik a kijelzőt, merthogy karcos, és emiatt szerintük nem garanciális. A készüléket viszont azóta sem tudta visszaszerezni, bár a HTC már ígért egy teljesen új telefont, de ők sem hívják:
Október 18-án bevittem egy HTC okostelefont egy Telenor üzletbe, garanciális javításra. A mikrofonnal volt baj, néha működött, néha nem. Elkészítették a munkalapot melyen 2, maximum 4 hét határidő volt feltüntetve. A készülék azóta sem került vissza hozzám, pedig már kétszer is voltam benn az említett Telenorban. Se telefonhívás, se sms, semmi.
Mikor letelt az 1 hónap, bementem és kérdeztem, hogy mi történt. Azt mondta az értékesítő, hogy a HTC ajánlatot tett nekem a kijelző teljes cseréjére, amit 38 ezer forintért elvégeznek. Érdekesnek találtam, hisz mikrofon gonddal adtam le a telefont, a magyarázat az volt, hogy karcos a kijelző és emiatt nem érvényes a garancia. Elég higgadt ember vagyok, gondoltam mindegy, megoldom máshol, nem kell a garancia csak küldjék vissza a telefont. Megértették, elfogadták.Eltelt újabb 2 hét, se sms, se hívás, emiatt ismét bementem az üzletbe. Kijelentették, hogy azt hitték már rég átvettem a telefont, majd hosszas szenvedés után az eladónak állt feljebb, hogy most ezt az egészet neki kell végig vinnie... mégis kinek? Nekem? Megemlíteném, hogy egy 146000 ft-os készülékről van szó. Jelenleg továbbra is várok, és a Telenor szerint ennyi idő után (48 nap) normális, ha ezen a héten (vagy a következőn) vissza kapom ugyan azt a hibás készüléket.
Megkerestem a HTC szervizét telefonon, ahol azt mondták, hogy 30 nap után jár a vadonat új készülék és vissza hívnak még ez ügyben 1 vagy 2 munkanapon belül.. hát, sajnos ez sem történt meg. Továbbra is várok.
Önök szerint ez normális?
UPDATE 12/05: Lokális probléma lehetett, mert a központban azonnal meglett a készülék:
Mai napon felkeresett a Telenor Hungary, jövő hét folyamán mehetek az új készülékért. Ezek szerint nem a központi céggel van a baj, hanem az említett kirendeltséggel. Készséges és segítőkész volt a srác, aki hívott. Ezúton is köszönöm a gyors és pozitív ügyintézést, ez tényleg az volt.
Köszönöm továbbá a témával kapcsolatos kommenteket, a nyelvtan tanárok építő jellegű kritikáját. Bevallom, szép kis szarvashiba volt a bekilefelmegelátráideoodaszétösszevissza alapszabály kétszeri eltévesztése, de mentségemre szóljon, hogy remek érzés volt püfölni a kattogó szpészt az öreg HP-n.
Az utolsó 100 komment: