Tékozló Homár

Fekete péntek az iStyle-nál

2013.12.06. 13:21 | jackyll | 104 komment

Lajos az iStyle-nál futott bele az amerikai Black Friday előkarácsonyi gigaleértékelés magyar változatába, amit a népszerű "keresd az árukészletet" játékkal együtt honosították. Meg lehet ezt csinálni halomba tornyozott termékek nélkül is, így legalább nem tapossák le egymást az emberek:

Sikerült újat tanulnom a készleten szó jelentéséről, hála az istyle.hu webboltjának. Történt, hogy november 29-én rendeltem tőlük egy Apple AirPort Time Capsule Routert. A honlap szerint készeleten volt a termék, a fizetés is gyorsan lezajlott, gondoltam rövidesen érkezik a visszaigazoló levél, benne a szállítás előre várható időpontjával. Levél jöt is, de egy kicsit meglepő tartalommal:

Köszönjük a megrendelést! Amint érkezik az Ön által rendelt termék(ek)ből ismételten értesíteni fogom a szállításról. Megértését és türelmét köszönjük!

Meglepődtem. Szóval termék nincs, hiába szerepelt mellette a készleten jelzés. Értetlenségemnek hangot is adtam egy válaszlevélben:

Ezek szerint nincs raktáron? A webboltjuk szerint a termék készleten van, ez téves információ?

Rendkívül gyorsan jött a válasz:

A házhoz szállítás az Andrássy úti üzletünkből történik, ha más boltban van készleten az adott termék, ezt előbb át kell kérnünk ide, így ez plusz 1-2 munkanapos szállítási időt jelent.

Tehát a készleten nem azt jelenti, hogy ott van a termék, ahonnan a webáruházat ellátják, hanem valahol. Másik boltban, talán egy külső raktárban, esetleg egy nagy hajó konkénerében, útban Európa felé, de az ismert univerzum határain belül. Ez azért nem nyugtatott meg teljesen, így ismét írtam:

Tehát nincs. Ebben az esetben a korrekt eljárás az lenne, ha az Andrássy úti bolt árukészlete lenne feltűntetve a webboltban, mint raktárkészlet. Ez így nem más, mint a vevő tudatos megtévesztése. De ahogy a honlapon láttam, a szombat vasárnap munkanap, így akár hétfőn elindulhat vele a futár. Vagy valamit félreértettem?

Az már biztos, hogy félreértettem, mert azóta eltelt négy nap, és se válaszlevél, se értesítés nem érkezett a megrendelt termék feladásáról.

(⚙_⚙)*✲゚*

Eszter hasonlóan járt, bár ő drágább hardvert nézett ki, úgyhogy neki válaszoltak, egy héttel később:

Istyle-os "élményemet" szeretném megosztani Veletek. Black Friday ugye, mondjuk kétlem, hogy az emberek azért tömegesen rohannának a boltokba MacBookot venni retina display-el, de én szerettem volna, a gép a munkaeszközöm. Prémium termék lévén az ember nem ilyen ügyfél élményt várna...
Webshopos vásárlást választottam, kinéztem a gépet, az oldal szerint volt készleten, választottam hozzá egy tokot is és vártam.

Kaptam is egy szép, tömör levelet, hogy majd ha lesz a termék megkapom. Kérdeztem, hogy mégis, hogy lehet, hogy a termék a webshopon akkor továbbra is készleten és mikor fogom akkor a gépet megkapni. Sokáig semmi válasz, próbáltam őket elérni telefonon, de a szám nem volt kapcsolható, Facebook-on próbálkoztam, ahol azt a választ kaptam, hogy várjam ki a soromat...

Egy hét után, még nekem kell kergetnem a terméket, semmilyen tájékoztatás nem kapok enélkül.
Úgy érzem rendesen át lettem verve azzal, hogy rossz készletadatokat mutatnak az oldalon, többszöri kérdésekre sem válaszolnak. Idézem a levelezést:

2013.11.29. dátummal, 11:51 időpontban iSTYLE webbolt <webbolt@istyle.eu> írta:

Köszönjük a megrendelést! Amint érkezik az Ön által rendelt termék(ek)ből ismételten értesíteni fogom a szállításról. Megértését és türelmét köszönjük!


Mikorra szamítanak a következő szallítasra?
Rendeléskor még azt jelezte az oldaluk, hogy van raktaron.
Viszonylag sürgős lenne, ha sokat kell varni, lehet, hogy megnézném mashol.


Valószínűleg 1 héten belül kapunk ebből a modellből.


Kedves Istyle webbolt! Az általam rendelt termék a webshop szerint akkor is és azóta is készleten van, ezért nem értem, hogy miért nem sikerült egy hét alatt a kiszállítaniuk. Amennyiben a holnapi napon nem kapok a megrendelésről érdemi tájékoztatást, a megrendelésemet lemondom. A kiszolgálás minőségét elfogadhatatlannak tartom.


2013.12.06. dátummal, 7:26 időpontban iSTYLE webbolt <webbolt@istyle.eu> írta:

Először is elnézését szeretném kérni a várakozás miatt. A gépet ma fel tudjuk Önnek adni természetesen, de sajnos a tokra nem tudok pontos érkezést mondani. Megfelelő Önnek így, hogy csak a gépet szállítjuk le és később a tokot?


Nem a varakozasi idővel van a gond. Ha a webshop naprakész lett volna, fel se adom a megrendelést.
Így ezt atverésnek érzem, mert lett volna lehetőségem mashonnan rendelni, vagy a boltba bemenni, akkor már nalam lenne a gép. Azzal van a gond, hogy rendelek egy prémium kategorias terméket és mellé kapok egy végtelenül amatőr, lekezelő ügyfélszolgálatot. Ezzel csak azt érték el, hogy Istyle boltba többet nem fogom a pénzemet költeni.

Azt a kérdést mar biztosan feleslegesen teszem fel, hogy ha ma természetesen ki tudjak hozni, akkor eddig miért nem tették meg. A fekete tokot pedig csak azért rendeltem mellé, mert ez volt az egyetlen, amit készleten jelzett a webshop... (sic!)

Mikor tudnak a gépet leszallítani?


A gépet a következő munkanapon tudná leszállítani Önnek a GLS.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CsakMintTe 2013.12.06. 13:41:52

Tuuudom, E-Digitalnál vásárolni sem túl sikeres dolog, de emlékeim szerint náluk minden egyes boltra lebontva külön fel van tüntetve a raktárkészlet és a szállítási idő. Tehát nem megoldhatatlan az ügy, már legalábbis ha valaki meg AKARJA oldani. Így meg levelezgethet a vevőkkel. Zzzeg.

Dr. Kix 2013.12.06. 13:42:42

Apple = prémiumnak álcázott gagyi

2013.12.06. 13:47:44

Keresőszavak: fogyasztói társadalom, konzumidióta, átbaszott vevő, netbót.

hekhekhekhekkinen 2013.12.06. 13:49:53

@Dr. Kix: Edigital mi? Tavaly novemberben:
akciós fényképező (egynapos akció, kb 20%) honlap szerint raktáron az egyik budai üzletben. Neten megrendelem, visszaigazol, majd pár óra múlva érte megyek.
Ott közölték hogy kurvára nincs és kb 3 nap, majd szólnak.

Vannak jobb és rosszabb helyek, de mindenhol beleszaladsz előbb vagy utóbb a véreres brokettibe.

igi1 2013.12.06. 13:52:22

Hogy rendet tegyek a fejekben:

Van az Apple.
Van Európa.
Van Nyugat - Európa.
Van - Kelet - Európa
Van Magyarország
Van a központi raktárhelyiség
Vannak a boltocskák, fontossági sorrend:
iSTYLE, utána ICentre, utána stb.....
Vannak a többi viszonteladók...
Van 1 honlap, amit központilag üzemeltetnek, országonként

Tehát ha én rendelek vmit, és x boltba kérem a cuccost, akkor elcapplatnak a központi raktárba, megnézik, van-e, nincs, kiviszik a boltba, vagy futárnak adják

Ja, és AMI A LEGSZEBB

HÁROMHAVONTA KAPNAK ÚJ SZÁLLÍTMÁNYT.

Tehát december 6-ára már kurvára nincs semmi, amit kapni lehet, nemhogy ipadet, vagy egyéb cuccot.

Mer nem a honlapnak kell hinni, ha le se szarják, h egy vevővel több v kevesebb, mert megtehetik. Neked kell várnod, és örüljé, ha december 2-án még van belőle.

Mer legközelebb márciusba pattogjál kiscsíra.

JoeDeMiro 2013.12.06. 13:52:44

@Kellemes Zérókomponista: mielőtt mindenki más is belekezdene, ez itt nem az Apple termékek fikázásáról szóló post, tehát abba is hagyhatod. Köszi!

Levelek íróinak: Apple terméket Magyarországon APR-ben nem veszünk. Akkor inkább az Apple online store, még ha nem is akciós, de legalább meg lehet bízni benne.
Ezek az APR-nek nevezett helyek max AR-ek lehetnek, de hogy nem prémium, az biztos.

igi1 2013.12.06. 13:55:33

November 25-én kaphattak nagyobb szállítmányt és többet már nem fognak ebben az évben kapni. Akkor kezdte el árulni az iCentre az új iPad Aireket, és azért adtak akciót az iPhone 5c-re, mert akkor kell elteríteniük a készletet

Az igazi vevő tudja, mikor kapják a cuccokat, és akkor rögtön megy, és még akkor se fog kapni, benne van a pakliba.

Mert akkor meg vannak:

A politikusok
A Politikusok cégei
A politikusok cégeinek fejesei, azok családtagjai
A piacon vezető cégek fejesei
A celebek
A celebek családtagjai
Aztán a középvezetők, vállalatvezetők, kisebb cégek vezetői

Te, kedves poszter meg valahol egyéni vállalkozóként a pórnép körül helyezkedsz el, szóval mellyezzünk tovább.

FDToth 2013.12.06. 13:56:01

Em is hasnoloan jartam, ugyanugy az volt irva h keszleten, de nem jott a termek. Nekem azert volt szerencsem, mert kartyaval online kifizettem a cuccot es kenYtelenek voltak gyorsan szerezni egyet, mert nem lett volna pofajuk 1-2 hetig ulni a penzemen (+tuti visszautalttam volna kamatostul)

igi1 2013.12.06. 13:58:13

A nagy gigaleértékelés magyar változata meg annyi volt, hogy adtak minden termékre, 10, azaz tíz %-ot. Most spúrok voltak, tavaly jobb akciót csináltak.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 14:01:37

Apple AirPort Time Capsule Router
Aha.
Fiú: -Mi a foglalkozásod?
Lány: -Az EDS Hungary EMEA
North-Central HUB Központjában
az ABN AMRO Team-hez tartozó
Workplace Services - Service
Deskjén vagyok Helpdesk Agent. És
te mi vagy?
Fiú: -Én? Ács.

igi1 2013.12.06. 14:03:55

@agresszív kismalac: az idő kapszula az olyan, mint nálatok a fagyasztó

beleraknak titeket, tárolnak, és utána elővesznek, amikor már kihűltetek kellőképpen :P

igi1 2013.12.06. 14:05:31

Meg hát egy router modem nélkül nem sokat ér, de ebbe inkább ne menjünk bele.

igi1 2013.12.06. 14:06:37

de hogy ki volt az a barom, már bocsánat, aki ICENTRE-nek nevezte el az új céget

MI VAN, AZ ICENTER név már foglalt? Vagy már a cégek nevét se tudjuk helyesen leírni? Mer se nem poénos, se nem megjegyezhető, se nem jót sugalló dolog az, hogy vmit iCentre-nek hívnak.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.06. 14:10:00

@JoeDeMiro: elhiheted, hogy nem holmi vásári falkaösztön vezérel, hanem ez az én kis egyéni véleményem.
@igi1: igen, te már máskor is megmondtad ezt. Mi már tudtuk. Akkor és azóta. Is. De mindig vannak újak.

De ha már témánál vagyunk: vannak ugye ezek a legújabb szériák, hogy retinaképernyő (most netbukró beszélünk) és hogy fel kell skálázni az ikonokat, karaktereket, megamindent, hogy lássad egyáltalán. De hogy mennyivel szebb! Hát annyival egyrészt nem, másrészt az ár az... Most erre jönne a replika, ha teret engednák neki, hogyugye a minőséget meg kell fizetni. Hógyne. Nem mondom, hogy 1024x768 az ideális, de ez a 10000x20000 képpont mi a szarnak kell? Valaki mögéje gondolt már, hogy mekkora erősforrás kell ehhez a skálázgatáshoz pluszba, feleslegesen? Engem frusztrál a herdálás. Mindjárt jön valaki és megigazolja, hogy miért kell a retina.

Én meg Bentley-vel megyek zőcségesbe, meg kísér maximális sportsebességen egy Porsche is, így 80 liter benzoából meg is van egy kiruccanás. De legalább retinakirándulás ez. Mekkora egy értetlen, suttyóparaszt vagyok én! Há' még ezt se értem. Megárulom mindenkinek, hogy amibe téleg érdemes fektetni, meg ami jobbabb is (valóságosan), abba érdemes és nem baj, ha más nem látja, nem hallja, nem érzékeli a többletet, ha nekem - megint hangsúlyozom: valóban - többet ad és én vágyom arraa többre, csak magamért, magamban, a katarzisért, anélkül, hogy bárki másnak tudomása lenne erről, akkoroké. De EZ MI? Időkapszula meg INNOVÁCIÓ bazmeg egy keresősáv volumenű baszás miatt. Algoritmusokról, gogolritmusokról, hogy mitől más az a oprencerbe ágyazott kereső, senki nem szól. Se bemutatón, se a fanok, sehol senki. Egy lehető legüresebb bullshitet hajtogatnak és cserélgetnek ki egymás között újra és újra. És ez így megy minden egyes "újításnál". Legyenek vonalak, legyenek partvonalak, legyenek ízlésirányzatok, elhivatottságok, divatok, legyen minden. Az bosszant, hogy a semmiről van szó örökké a fehérszínű újragyermekkor meg körbeölel és szabad az agyfasz.
Egy linuxdisztribúció ujításánál, újverziójánál vannak megbeszélgetések, vannak changelogok, van minden. Itt meg úgy kb. semmi. Nem azt mesélem, hogy kockának köll lenni, értem a system témát, hogy pont nem arra megy ki. De kérem: szimpla humánfelhasználóként sem kötelező az ürességeket és a tényleg, valóban kínos szövegbeszopásokat érvvé érlelve magatokban önigazolást is beteljesítve eszetlenül Apple termékeket venni. Tulajdonképpen senkit nem akarok bántani ezzel, nekem meg a BB telók felé van ilyen lövésem, pedi tökbaszás az is, mert mert. De a szerelem az szerelem. De nem kell, hogy "mindenkilássa mán, hogy hogybehugyáltam, csak én nem, ellenbe' nagyhangon hajtom a magamét még mindig" típusú állapot álljék elő. Fákk.

igi1 2013.12.06. 14:11:15

@AtiSnatch: iShit

@Kellemes Zérókomponista: én csak annyit tudok, hogy a TÁPLÁLÉKLÁNC LEGALJÁN VAGYOK. :D És ebből hozom ki a legjobbat.

igi1 2013.12.06. 14:12:29

@Kellemes Zérókomponista: retina kérdéshez csak annyit mondanék:
Nekem csak az a lényeg, hogy ne gúvadjon ki a szemem a sötétben az iPadtől
ezt meg eddig nem találták fel
sajna

Ofélia . 2013.12.06. 14:16:29

@igi1:
"Meg hát egy router modem nélkül nem sokat ér, de ebbe inkább ne menjünk bele"

De miért nem érne valamit?

Külön is el lehet adni és hogy ki mit hisz és csinál vele az egy dolog:DDD

Ofélia . 2013.12.06. 14:18:03

@igi1:
Feltalálták:ELEMLÁMPA:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.06. 14:18:46

@igi1: hát a meg kontraszt, meg paneltechnológia kérdése is erősen. Van megjelenítő, amire a legjobb szó a fárasztó. Miért dúvad ki a Samed?
Akkor téged esz meg mindenki, ha az (t)alján vagy? Vagy pont ezért épphogy senki se?:)

Manyecska 2013.12.06. 14:22:09

@Ofélia .: Azt kértem karácsonyra. Nem látom sötétben a kutyaszart amit fel kell szednem a blöki után.:D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.06. 14:34:45

@Ofélia .: "ELEMLÁMPA"

Akkumulátoros lámpa még jobb. nekem van ilyen ezerforintos szar, van hozzá töltő is. Meg van bennegy GSM telefon is, nlvjegyzék, 3 ébresztőóra, határidőnapló, játék, istentuggyami.

De iginek nem segítene, szerintem a képernyő olvasásával van gondja. Azt hátulról világítják meg, nem előről.

Bár jó erős napfénynél előlről is lehet.

Manyecska 2013.12.06. 14:38:54

@atpijkamo: elölről mindig rövid őőő kérlek igyekezz lyobban!!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.06. 14:49:39

@atpijkamo: transzflektív kijelzőt simán lehet előlről világítani, sőt, kell is. Emlékszünk még a nagy, góliátelemes zseblámpára? No és a laposelemesre?

Manyecska 2013.12.06. 14:59:59

@atpijkamo: menzesznaptárt is tudsz csinálni benne?? nekem elszállt az összes bejegyzett nap belőle basszus:(:DD csak a hold-állásból tudom megállapítani de tényleg:O:P

Rosszindulatú Vászka 2013.12.06. 15:09:11

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: mér kérdezed meg a lgjobb barátnődet? Állítólag a jóbarátnők együtt menstriznek meg együtt pisilnek is.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.06. 15:11:48

Multifunkciós! Még az is lehet, hogy multimédiás is!!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 15:29:19

@Rosszindulatú Vászka: Úgy ám!
Két szőke jön ki a plázából.
A világosabbik:
-Jajj, elfelejtettem pisilni!
Mire a másik:
-Nem baj, majd megtanítalak.

Andras Horvath 2013.12.06. 15:31:37

"HÁROMHAVONTA KAPNAK ÚJ SZÁLLÍTMÁNYT."

Bocs de ez hatalmas hülyeség, heti többször is jön szállítmány.

Andras Horvath 2013.12.06. 15:36:07

Az iSTYLE oldalán a készletinfó teljesen valós, 2 percenként szinkronizál a boltokban lévő számlázógépekkel. Így néz ki: www.istyle.eu/hu/mac/macbook-pro/retina-kijelzos-macbook-pro/macbook-pro-13-retina-3.html

Ha valaki pénteken rendelt olyan terméket ami nem az Andrássy úton lévő boltunkban volt raktáron, azt a terméket legkorábban hétfőn tudtuk átszállítani egy másik boltunkból, kedden számlázni, majd legkorábban kedd délután de inkább szerdán odaadni GLS-nek.

PS: több ezer megrendelés érkezett pénteken, hiába voltak benn a kollégák péntek-szombat-vasárnap éjfélig, nem sikerült hétfőre kipörgetni minden rendelést.

Andras Horvath 2013.12.06. 15:37:56

"Egyértelmű, hogy nyilván. Azért "van" készleten a termék, mert különben máshoz mennél. "

Nem. Azért mutatja a webshop, hogy melyik boltban van készleten, mert az úgy is van. Ha odamész akkor ott a termék meg tudod vásárolni.

Külön webshop készlet nincs, hiszen össze tudjuk szedni a termékeket bármelyik boltból, de ez nyilván időbe kerül.

Rosszindulatú Vászka 2013.12.06. 15:46:44

@agresszív kismalac: furák a nők. Egy férfi például észre szokja venni, ha vérezik, csak úgy csinál, mintha nem venné észre, mer sebesüléskor sírni nem macsós. Kivéve focimeccsen.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 15:57:47

@Rosszindulatú Vászka: Az ég kék, a víz nedves, a nők furák. (Pig Hallenbeck)

SzerződésSertés 2013.12.06. 15:59:18

Olyan kedves figyelmesség lenne, ha a hozzászólásoknak legalább a fele kapcsolódna a témához, hogy ne a bennszülöttek privátbeszélgetésén kelljen átrágni magunkat, mire 1-1 kapcsolódó véleményt megtalálunk.

Panelproli 2013.12.06. 15:59:39

@Andras Horvath:
A készletből rendelt áruk megrendelése utáni levelezésből mazsolázok kicsit:
"Egy hét után, még nekem kell kergetnem a terméket, semmilyen tájékoztatás nem kapok enélkül."

"Valószínűleg 1 héten belül kapunk ebből a modellből."

"sajnos a tokra nem tudok pontos érkezést mondani. Megfelelő Önnek így, hogy csak a gépet szállítjuk le és később a tokot?"

A teljesen valós készletinfó tuadtában már csak azt szeretném kérdezni, ugyanarról a cégről beszélünk?!

Bérgyilkos Bohóc 2013.12.06. 16:06:31

@SzerződésSertés: Már rég ideje lenne itt is bevezetni a CSAK facebookos kommentet, sikerélményt kereső elsőzős retardáltak és a munkahelyen két passziánsz között vicceskedni próbáló csetelő balfaszok ellen.

Andras Horvath 2013.12.06. 16:06:39

"A teljesen valós készletinfó tuadtában már csak azt szeretném kérdezni, ugyanarról a cégről beszélünk?!"

Igen. Nyilván több ezer termék közül mindig lesz olyan ami épp nincs raktáron, vagy a webshopban készleten látszik, de csak azért mert még nem szinkronizálta le, hogy eladták mondjuk a Westendben.
Megy egy visszaigazolás a rendelésről, aztán még egy, amikor beérkezik a termék raktárra, hogy indíthatjuk-e a szállítást.

Ha valaki érdeklődik, akkor természetesen válaszolnak a kollégák, de ha nincs információnk az adott termék érkezéséről, akkor nem tudnak mást mondani mint amit idéztél.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 16:09:07

@Bérgyilkos Bohóc: Kommentelsz fölül a Facebookra. Mi a probléma?

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 16:12:58

@Andras Horvath: Gondolom, egy számítástechnikával foglalkozó cégnek megoldhatatlan feladat egy valós idejű adatokkal dolgozó szerver felállítása.

Andras Horvath 2013.12.06. 16:29:12

"Gondolom, egy számítástechnikával foglalkozó cégnek megoldhatatlan feladat egy valós idejű adatokkal dolgozó szerver felállítása."

Ez nem ennyire egyszerű. 9 ország van összekötve, 28 bolttal. Fut egy Maconomy, ez kapja az adatokat a boltokban egy iSTYLE shop rendszer a számlázókon, ezek szedegetik le az adatokat, majd a Maconomy felszinkronizálja a webshopra. Amig a sales rajta áll egy terméken a számlázóval, nem szedheti le, mert fizikailag még ott van a termék a boltban. Ha kiment a számla, és megtörtént a fizetés, akkor szól a maconomynek, az meg a webshopnak. Nyilván meg lehetne oldani, hogy még gyorsabb legyen, de nagyon súlyos tízmilliókért, nem éri meg.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.06. 16:37:18

@Andras Horvath: Úgy látszik, ez a vásárlókat nem érdekli.

Panelproli 2013.12.06. 16:50:06

@Andras Horvath: "Amig a sales rajta áll egy terméken a számlázóval, nem szedheti le, mert fizikailag még ott van a termék a boltban"

Akkor minek szinkronizál 2 percenként?!
Úgy nagyjából értem a menetét a dolognak, de nem lenne tisztességesebb, ha a készletinfó mellé mondjuk egy hasonló tájékoztatás kerülne, mint amit mi az előbb kaptunk?

Andras Horvath 2013.12.06. 17:05:08

"Úgy nagyjából értem a menetét a dolognak, de nem lenne tisztességesebb, ha a készletinfó mellé mondjuk egy hasonló tájékoztatás kerülne, mint amit mi az előbb kaptunk?"

Az lesz, hogy a webshop csak olyat enged majd rendelni házhoz szállítással ami van raktáron az Andrássy úton a raktárba. Persze akkor majd az lesz a baj, hogy "de hát a Mammutban van raktáron, miért nem lehet onnan áthozni", de nem tudunk jobb megoldást. Egyszerűen lehetetlen egész nap 5 percenként szállítókat küldözgetni körbe a 6 bolt között.

Rejtélyes 2013.12.06. 17:22:28

@agresszív kismalac: A poen tudod mi a Lany-fiu viccel?

Hogy letezik ez a beosztas, csak anny a valtozas, hogy az EDS-t megvette a HP 6 eve :)

Manyecska 2013.12.06. 17:24:04

@Rosszindulatú Vászka: hülyeséget beszélsz.:D Apti nem a legjobb barátnöm!:OO:D

igi1 2013.12.06. 17:24:42

@Andras Horvath: lehet, hogy a boltokba, egy szállítmányt hetente elosztanak

De nekem azt mondták, hogy Magyarországra, csak háromhavonta jön új szállítmány

Szóval terelsz.

igi1 2013.12.06. 17:28:55

@Ofélia .: tudtommal az is vakít, de amúgy értelmezed is, amit írsz? :D mindenesetre ari vagy.

Mondom, én december 2-án vettem az ipadet, és csak kettő volt belőle akkor, és azt mondták, márciusba kapnak újat abból, akkor jön nagyobb készletfeltöltés

most is kaptak november 22-25 közötti hétvégén, mert osztogatták el az iPhone-t fekete pénteken is

érdekes, hogy nem azt vitték, hanem a Mac-eket.

Szóval, most KAPJA BE A MAGYARORSZÁGI APPLE, szégyelljék magukat, mert tavaly sokkal jobb akciót csináltak!!!!

Ja, és tisztelt Apple:

MIÉRT NEM LEHET IPAD 2-HÖZ BORÍTÓT VENNI A BOLTOKBAN, WEBSHOPBA?

Tudtommal árulják! Ha pedig árulják, szeretnék bőr tokot venni hozzá, nem olyat, ami három hét után szétmegy. Akkor meg tessék árulni olyat is, még ha nem is rakjátok ki a webshopba.

Tudtommal meg az APPLE MEGENGEDHETI MAGÁNAK hogy több milliót kidobjon a honlapja rendben tartására. Ha a kis, nímand cégek erre ügyelnek, akkor a nagy miért nem tud!?

igi1 2013.12.06. 17:41:26

Esküszöm, már mindenki profin tudja azt a dolgot, hogy a kínos kérdésekre hogyan ne válaszoljon, mégis úgy csináljon, mintha arra válaszolna. :D

Rosszindulatú Vászka 2013.12.06. 17:42:41

@igi1: pedig eccerű, mint a faék. Eladott valamit, ami nincs is. Ennyi. A többi csak finggerebjézés.

Atörökk 2013.12.06. 17:43:25

Bazmeg. Emeld meg a segged, ballagj be abba a boltba, ahol kaphat és ne rinyálj. Pöcs.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.06. 17:50:18

@Andras Horvath: "Ha kiment a számla, és megtörtént a fizetés, akkor szól a maconomynek, az meg a webshopnak"

Hoppáhoppá! Akkor egy terméket eladhatnak tíz emebrenk is, mind ott áll a fizetéshez, és csak akkor derül ki, hogy 9 pofáraesett, ha az első megkapta a számlát. Ez egy nagy fasság, és semmi érdeme 2 percenként frissíteni.

Jobb helyeken mikor foglalásba kerül, akkor leveszik a készletből, és ha elfogyott, nem próbálkoznak másodszor is eladni. (Aztán ha véletlenül mégse fizetik ki, akkor visszakerül a készletbe.)

Rosszindulatú Vászka 2013.12.06. 18:06:20

@atpijkamo: jaja. Vagy neten befoglalja, közbe meg a bót elaggyák mire tovább klikkol.

igi1 2013.12.06. 18:23:05

@Rosszindulatú Vászka: így van, ám a lóvén közben azóta is ül, és fialtatja, kamatoztatja jobban, mint egy magánszemély

igi1 2013.12.06. 18:25:03

@atörökk: ha van webshop miért tenné?

arra találták fel, hogy ne kelljen személyesen menni a boltba

ha nem tudsz üzemeltetni rendesen egy webshopot, akkor MINEK VAN?

Manyecska 2013.12.06. 18:43:02

@igi1: ha karikor tengerimalacot akartok pucolni készülj hogy menekülnek:P: most fürdettem meg /:D/ -kergettem a fürdőkádban-, mondjuk a mosdóban már szerette a hajvágást meg a szárítást. Iszonyatos nagy szőre volt mer ugye perui vagy mi, de most legalább nem pompom:P és nem harapott meg egyszer se nagyon büszke vagyok.

igi1 2013.12.06. 18:44:38

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: hihi, szerencsére nem az enyém a malacka, így én csak simogatást érzékelem a dolgokból :P

igi1 2013.12.06. 18:47:40

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: egyébként a rokonnál kint tanyázik a malacka, abban a helyiségben, ahol fűtenek, így nem érzik annyira a büdöset, tehát fürdetni sem kell olyan gyakran, mintha egy házba lenne.

Külön lakrésze van, ám a macska folyton meg akarja enni, de azért barátságba is vannak. :)

Manyecska 2013.12.06. 18:49:10

@igi1: szétmegy a fejem:(((:D annyira felhúzott egy ismim hogy figyelem-elterelésnek ezt a feladatot adtam magamnak:P várjá mingyár bespamolom mert szerintem ehhez is értek/:P/:P! leképeztem.

igi1 2013.12.06. 18:51:16

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: fene tudja, nekem meg azt mondták, hogy milyen jó életem lehet, hát én azóta is ezen röhögök :DDDDD

Manyecska 2013.12.06. 18:57:03

@igi1: Hmmm. Amúgy nincs kizárva! Hát nem sok látszik a zállatból:
www.kepfeltoltes.hu/view/131206/100_0916_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
megyek felsöpröm a kupac szőrt:((:D

igi1 2013.12.06. 19:10:19

Azért tiszta ciki, hogy a világ legnagyobb cége ennyire nem ad honlapja karbantartására. Ami gáz, hogy nemcsak itt, hanem minden országban, hiszen nem külön van a magyar webshopjuk, hanem csak magyar nyelvre váltasz.

igi1 2013.12.06. 19:15:46

Amióta ezt csinálták velem a Burger Kingbe, tökre aggresszív lettem. :P

baxottnagyhomár 2013.12.06. 22:59:36

elbaxta a hantás handrás

Andras Horvath 2013.12.06. 23:14:13

"De nekem azt mondták, hogy Magyarországra, csak háromhavonta jön új szállítmány"

Ki mondta ezt a hülyeséget neked? Ráadásul még el is hitted :)

Andras Horvath 2013.12.06. 23:17:05

"MIÉRT NEM LEHET IPAD 2-HÖZ BORÍTÓT VENNI A BOLTOKBAN, WEBSHOPBA? "

Miért ne lehetne?

www.istyle.eu/hu/kiegeszitok/ipad-kiegeszitok/tok-es-taska/smart-cover.html

baxottnagyhomár 2013.12.06. 23:22:50

ebajon ötödennyiért is van...

killertom24 2013.12.07. 00:16:27

Én már csak azt nem értem, hogy ha egyszer van magyarországon hivatalos Apple online store, mi a francért vesződnek az emberek az ilyen maszek reseller-ekkel? Aztán meg amikor megveszik valami akármilyen boltban a Mac-et az meg elromlik és érvényesítenék a garit, akkor jön a fekete leves és indul az Apple fikázása. Holott annyi történt, hogy az Apple továbbértékesítésre eladott egy terméket, ami onnantól a kiskereskedő felelőssége. Apple terméket csak a rendes online store-ból érdemes venni.

JoeDeMiro 2013.12.07. 02:28:13

@igi1: Az adott problémák nem az Apple Store-ra vonatkoznak, hanem egy Apple PREMIUM Reseller-re, jelen esetben nevezzük iStyle-nak.
Itthon hivatalos Apple Store nincs, csak az online Store, ahonnan a rendelések megjönnek 1-2 napon belül, ha azt jelzik, hogy van raktáron (jellemzően Csehországból, talán ott van valami nagyobb raktáruk, ami kiszolgálja ezt a területet, de erről pontos információm nincs). Nem szabad a hivatalos Store-t egy lapon említeni egy APR-rel, közel nem egy színvonal, és sajnos idehaza bőven nem ütik meg a szintet, de erről majd máskor, ha lesz valami garanciális ügyintézéssel kapcsolatos poszt is. :)

Etniez 2013.12.07. 05:38:39

Én annyit tudok, hogy vasárnap este vettem a Google-től egy Nexus 7-t onlány, hétfőn a kezemben volt. Igaz, UK.

panic_button 2013.12.07. 05:38:55

Premium macbook premium lofasz

Goldmind 2013.12.07. 07:21:07

IStyle 'premium' reseller = nem prémium és no style

Mikor érkezik a megrendelés?
IStyle válasz: 'várd ki a sorod'

Hol képzik az alkalmazottakat a BKV jegypénztárban?

Gyenge szolgáltatást nyújtok, de legalább arogánsan teszem, végül is prémium termékeknél ez így szokás..

kwisatzh 2013.12.07. 07:47:11

Megérdemli az összes "neten vásárolok" mert időt spórolok, meg az "olyan menő idióta!

Szálljatok fel csak szopórollerre, levelezzetek hetekig, idegeskedjetek, ahelyett hogy besétáltatok volna egy boltba és megvettétek volna amit akartok.

Bérgyilkos Bohóc 2013.12.07. 10:11:25

@kwisatzh: Én még soha nem szívtam még netes boltokkal, pedig már legalább száz vásárláson túl vagyok. El vagy tévedve, de köze nincs ennek a "menőséghez". Kissé begyepesedett gondolkodásra vall, így 2014 derekán olyat kijelenteni, hogy netről semmit, inkább sétálj be egy boltba. Elárulom, rengetegen azért vásárolnak neten, mert:
1. olyan helyen laknak, ahol nincs a közelben szaküzlet
2. millió olyan bolt van, ahonnan olcsóbban tudod megszerezni a terméket, de ezek CSAK webshopként működnek
3. vagy nemcsak webshopként működnek, de neten rendelve lényegesen olcsóbban tudják adni a kiválasztott terméket
4. dolgozik az illető, mint minden normális ember, és nem érne a boltba zárás előtt
5. elég problémás mondjuk egy 8 kilós nyomtatót a városon keresztül hurcolni, ha történetesen nincs autód és BKV-val vagy kénytelen megoldani

És még lehetne sorolni... Üdv a 21.században!

Tomasz_a_gozmozdony 2013.12.07. 10:37:16

Epül gép mint munkaeszköz, besírok :-D

Tomasz_a_gozmozdony 2013.12.07. 10:43:36

Handrás boltjával meg aki szivatja magát az meg is érdemli. Azért ilyen szarokra ejakulálni 24/7-ben elég beteges. Több ezer rendelés, mi? És nincs lóvé egy naprakész rendszer létrehozására. Aha, persze.
Ja, a mikulás nem létezik.

Andras Horvath 2013.12.07. 13:03:34

"És nincs lóvé egy naprakész rendszer létrehozására. Aha, persze. "

Ha tudnád mennyibe került a rendszer ami fut, sokkot kapnál...

BTW: teljesen pontos a készletinfó, fentebb megírtam már, hogy mi okozza a több napos szállítást a webes rendeléseknél, olvass vissza.

igi1 2013.12.07. 13:08:40

@Andras Horvath: de hogy az Apple nem engedheti meg magának, az a gáz, de ne zavarjon

csak xólok

igi1 2013.12.07. 13:10:41

@Tomasz_a_gozmozdony: de nem érti, mi van, hiába magyarázod neki

azért cuki ahogy próbálkozik

még tanulni kell neki a mellébeszélést

Andras Horvath 2013.12.07. 13:27:00

"de nem érti, mi van, hiába magyarázod neki"

Te nem érted.

Van 6 boltunk. Ha azt látod, hogy az egyik boltban készleten van, akkor az úgy is van. Ha weben rendelsz, mert azt látod, hogy készleten van mondjuk a Westendben, attól még nem fogjuk tudni neked feladni aznap, mert a webshop az Andrássyról megy, csak azt tudják feladni, ami ott is van fizikailag. Ezért kapsz egy visszaigazoló mailt, hogy majd ekkor és akkor megy a megrendelt termék kiszállítással.

Mint azt mondtam, ezt most nem jelzi a webshop, de megcsináljuk, hogy jelezze, a későbbi problémák elkerülése érdekében, de azt is írtam, hogy ettől még továbbra is lesz anyázás, mert a vásárlók azt fogják akarni, hogy hozassuk át a Westendből, mert látja, hogy ott készleten van. Ezt meg is tudjuk oldani ha kell, de mint ezt is leírtam már, ha pénteken rendelsz, az keddnél előbb nem fog eljutni a GLS-hez, mivel előbb át kell mozgatni a Westendből a terméket az Andrássyra, és mivel sajnos még nem találták fel a teleportálást, ez időbe kerül.

igi1 2013.12.07. 13:39:39

Beruházásról lenne szó, kéremszépen. Ha van egy cég, itt a világ legnagyobb cége, amely üzemeltet központilag egy honlapot, és ez a honlap elérhető a világ minden országában, akkor legyen már arra pénz, hogy rendesen karbantartsa minden országban akár, ahol árulja a termékét. Mert MEGENGEDHETI MAGÁNAK, értve, hiszen nem véletlenül az egyik vezető vállalat a világon.

Ráadásul ez a rengeteg pénz, amit FELEMÉSZT, VALAHOL MEGTÉRÜL, hiszen egy jól karbantartott, működtetett honlap a

A CÉGNEK SAJÁT ÉRDEKE, hogy a honlapja rendben legyen, hiszen akkor többen vásárolnak, gördülékenyebb az eladás, tehát magasabb a bevétel is, tehát a kezdeti beruházás hamar megtérül prémium kategóriánál ráadásul.

Az, hogy az Apple ennyire nem ad a webshopjára, az bizonyítja, hogy megteheti ezt, hiszen a vevők akkor is vásárolnak tőle, ha a honlapjuk nincs rendben, vagyis nem a vevő számít igazán, mégis megy a szekér.

És igen, ha rendelek az Andrássy -úti boltból, ha nincs raktáron, csak a WestEndben, akkor igenis, tessék onnan kihozni nekem a cuccost, és fizessék már azt a k@rva futárt, legyen benne az árban. Azért PRÉMIUM KATEGÓRIA AZ APPLE - TERMÉK, mert így is, úgy is veszik.

JoeDeMiro 2013.12.07. 14:07:53

@igi1: handras mellébeszélése is vicces, de amit Te művelsz, az kész agyrém. Elmondjuk mégegyszer, az Apple mint cég (akit a világon a legnagyobbnak neveztél) nem egyenlő az iStyle-lal. Az iStyle "csak" egy hivatalos viszonteladó, egy teljesen különálló cég.
Mégegyszer összegzésként, két teljesen más cégről beszélünk, akik ugyanazon termékeket árulják. A két céget egy lapon említeni, ismerve a hazai APR-eket, igencsak óriási baklövés. Az itthoni APR-ek nem hozzák minőségben egy külföldi hivatalos Apple Store minőségét, és ezt ez a két rendelés is alátámasztja.
(APR - Apple Premium Reseller)

ancsika 2013.12.07. 14:56:18

roppant egyszerű...
store.apple.com/hu
innen kell rendelni és csókolom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.07. 16:41:01

@Andras Horvath: "Ha azt látod, hogy az egyik boltban készleten van, akkor az úgy is van."

Kér, hogy szart sem ér, mert ha eladták, az majd csak a számlázáskor derül ki.

igazságos 2013.12.07. 23:08:00

@JoeDeMiro:

Van az istyle
Van az icentre(starking régen)
Van az idoki
Stb.m
Ezeket tudom

Igen azapple a hivatalos apple premium resellereken keresztül is árul

Ha jól olvastam az istyle összeolvadt az xms-el innen is üdv horváth andrásnak

Ja h ezzel lett keverve a két dolig

H az apple online storeban rendelsz az viszont ugyanolyan tiszta sor mintha az istyleba rendelnél

-> MINDKETTŐ HONLAPJA SZAR

Namost èn aszittem h az apple nem árul csak viszonteladókon keresztül és ha az online storeba rendelsz akkor átveheted azt az istyleba is

Merhogy az istyle az maga az apple mert a premium resellerek közül az a legnagyobb és legkedveltebb cég,illetve a boltokat is ők nyitották itthon

megvilágosodtam

De viszont ha az istyle külön cég akkor is adnia kene a honlapra, viszont így érthető a karbantartásra nincs zsé duma akkor meg boltnyitásra se legyen meg úgy minek van honlap ?

Azokat kerülóm, ahol a szervíznél nincs árlista

Viszont én az ipademet is istyleba vettem és ott mondták h bizonyos időnként hoznak szállítmányt

Meg tudják nézni h más boltba van-e

És neked kell odamenned v onnan a jó boltba viszik

András ezt mondja h erre nincs zsé egyik boltból a másikba ?

èn most vásároltam a westend istylejába és ott azt mondták h megnézik másik boltba és odaviszik a cuccot nekem a westendbe

Tehát a poszternek még mindig igaza van és jogos a panasz

JoeDeMiro 2013.12.07. 23:55:55

@igazságos: A poszternek(eknek) igaza van, de ezekről a hibákról csak az iStyle okolható, az Apple nem, mivel nincs ilyen szinten köze az iStyle-hoz. Az iStyle rendszere úgy látszik, hogy nincs a helyzet magaslatán, de Andráséknak ezt sem kellene a pénzre fogniuk, mert ez a vásárlókat nem érdekli. Ha azt írja a webshop, hogy van raktáron, akkor ne kelljen a webshoppal levelezni 1 hét múlva is, hogy akkor van, vagy nincs... Ez egyes egyedül az iStyle hibája.
Szoktam rendelni rendszeresen az Apple hivatalos online store-jából, és mindig minden úgy alakul, ahogy fel van tüntetve. Pl. az új iPad Mini megjelenésekor ki volt írva, hogy 5-10 nap múlva lesz szállításra kész, utána expressz szállítással 1-2 nap, es ide is ér házhoz. Csomagkövetés alapján a raktár Csehországban lehet. Ha olyan terméket veszek, ami van raktáron, legalábbis amit annak ír, hogy van, az meg is jön 1-2 napon belül (ugyanúgy a csehektől). Tehát még előbb, mintha az iStyle webshopjából rendeled, ha épp nem az Andrássy úti üzletben van raktáron... :)
Az pl. elég nagy hiba, hogy az iStyle-nál minden azon a bolton megy keresztül, nem igaz, hogy nem lehetne feladni a csomagot másik boltból, a számlázást meg oldják meg, ez megint nem érdekli a fogyasztót.
Én csak azon akadtam fenn, hogy az Apple-t is hibáztatod, miközben ez egyes egyedül az iStyle hibája.

igazságos 2013.12.08. 12:36:37

@JoeDeMiro: mert azt hittem h az apple webshopjábol az istyleba is át lehet venni a cuccot, mivel a viszonteladók közül az istylet tartom a legjobbnak

Tomasz_a_gozmozdony 2013.12.09. 18:19:31

@Andras Horvath: a euronics meg tudja oldani? a notebook.hu? a mediamarkt? sorolhatnám reggelig. Csak ugye ők nem mesterségesen gerjesztett készlethiányokkal operálnak, meg nem kamuzzák be hogy volt 100 db, csak PONT MOST VITTÉK EL AZ UTOLSÓT!!! ezt a márkahű konzumidiótákon kívül sajna senki nem veszi be.

Andras Horvath 2013.12.10. 22:11:44

istylehu: Meghallottuk a Homáros kéréseket! Mostantól, ha kevesebb mint 6 db van egy termékből, ezt jelzi a készletinfó. t.co/BKOQawcp7A

:)
süti beállítások módosítása