Tékozló Homár

Tovább büntetnek a Nyugatinál

2013.12.10. 12:34 | jackyll | 111 komment

A múltkori, elég nagy nyilvánosságot kapott eset ellenére semmi nem történt a kerületen belüli többcéges parkolás felszámolására, pedig papíron ez fél éve már nincs. Attilát a Nyugatinál a szokásos módszerrel büntették meg és nem hajlandók elismerni, hogy volt érvényes parkolójegye, csak másik cégnél:

2013.12.03-án a nyugati téren ebédeltem valakivel. Érkezéskor elindítottam egy mobilparkolást a telefonomon, a legközelebb általam látott parkolóoszlopon található telefonszámra. Mikor visszaértem, egy büntetőcédulát találtam a kocsimon. 6.600 forintot követelnek tőlem (15 napon belül, utána 18.040), az indoklás a következő: „Eltérő mobilparkolási zóna”. Egyébként 1 óra 23 percet parkoltam, 616 forintért, a büntetést kb. pont félidőben szabták ki.

Elmentem az ügyfélszolgálatra (Terézvárosi Nonprofit Vagyonkezelő Zrt), ahol azt a választ kaptam, hogy én a Nyugati téri felüljáró lábánál, a Bajcsy-Zsilinszky út 65 előtt parkoltam, ami fővárosi fenntartású zóna (? azt nem értem, hogy akkor miért a Terézváros szabja ki a büntetést), de a felüljáró alatti oszlop, (ami kb. 30 méterre van a parkolásom helyétől), az az V. kerülethez tartozik, így nem volt érvényes a parkolásom, ezért ki kell fizessem a pótdíjat.

Ezt nem tettem meg, írásos panasszal éltem, melyben megírtam a mobilparkolási visszaigazolóm azonosítási számát, a parkolás időtartamát és kértem a pótdíj elengedését. Az ügyfélszolgálati tájékoztatás szerint ezt hiába tettem, be kell fizessem a bírságot, mert a két parkolótársaság nem számol el egymással. Esetleg a 616 forintomat (amibe a parkolás került) visszaigényelhetem az V. kerülettől, amennyiben ott bemutatom a megfizetett bírságról szóló igazolást.

Természetes jogérzékem azt mondja, ez nonszensz. Semmilyen anyagi előnyre nem tettem szert azáltal, hogy véletlenül nem a megfelelő számra küldtem a parkolás indítását, hiszen a Bajcsy-Zsilinszky út mindkét oldalán (és a közepén is) 440 Ft a parkolási óradíj. Ráadásul a két parkolási adatbázis össze van kapcsolva, hiszen a büntetőcédulán nem az állt, hogy „nincs parkolójegy”, hanem az, hogy „Eltérő mobilparkolási zóna”. Magyarul a pótdíj kiszabásának pillanatában is tudatában voltak, hogy fizettem a parkolásért, csak éppen a kerülethatáron parkolva nem a „megfelelő” fizetési helyet választottam.

Azt gondolom, hogy a Terézvárosi Vagyonkezelő eljárása ezért rosszhiszemű és nem megalapozott.

Amit véleményem szerint a szolgáltatónak tenni kellene (azon kívül, hogy világosan és mindenki számára egyértelműen jelölik ki a zónahatárokat, illetve ilyen esetekre kölcsönös megállapodásokat kötnek egymással, hogy ne károsítsák meg a figyelmetlen parkolókat), hogy figyelmeztet a hibára, és maximum csak akkor büntet meg, ha adott időszakon belül (30-60-90, stb nap) többedszer követem el ezt a hibát.

Meglátásom szerint maximum ügykezelési költségtérítést kérhetnének tőlem, ami fedezi a társszolgáltató felé való levelezés, valamint az általam megfizetett parkolási díj társszolgáltatótól való átutalásának költségét. Ha erre nincs kapacitásuk, akkor követelhetik tőlem, hogy feléjük is fizessem meg a 616 forint parkolási díjat, és rám bízzák, hogy igényeljem vissza azt a társszolgáltatótól (akinek tévedésből fizettem).

Nem a 7.216 forintról van szó (616+6.600), hanem az elvről. Nem gondolom, hogy azért tartom el az adómból ezeket az embereket, hogy rosszhiszeműen packázzanak velem, és én fizessek tízszeres pénzt azért, mert képtelenek egymással normális elszámolási és ügykezelési együttműködést kialakítani. Ráadásul közös adatbázist már kiépítettek, hiszen tudták, hogy a szomszédos zónában érvényes parkolással rendelkezem, így még egyértelműbb, hogy rosszhiszemű nyerészkedés áll az egész mögött.

Fejlemények azóta:
2013.12.05-én  levelet kaptam az önkormányzati vagyonkezelőtől, melyben elutasítják az elsődleges felvetésem, miszerint érvényes volt a parkolásom.

Erre az alábbi választ küldtem nekik, most itt tartunk:

„Tisztelt XY, Tisztelt Terézváros Vagyonkezelő,

Csalódottan fogadtam levelüket, melyben díj- és pótdíjkövetelésüket továbbra is fenntartják.
A díj és pótdíjfizetést továbbra is megtagadom, követelésüket nem ismerem el. Fenntartom, hogy a kérdéses helyszínen és időpontban érvényes mobilparkolással rendelkeztem.
Ennek alátámasztására az alábbi tényekre hívnám fel a figyelmüket:

Az önök által hivatkozott Budapest Főváros Közgyűlésének 30/2010-es (VI.4.) számú rendeletének 8. paragrafus (1) bekezdése szerint

„A várakozási övezet területén a várakozási díjat

  1. az abban a díjövezetben elhelyezett parkolójegy kiadó automatánál váltott parkolójeggyel, a megállást követően haladéktalanul, külön felhívás nélkül, vagy
  2. a mobiltelefonos parkolási díjfizetési rendszer használatának esetén annak megindításával, a megállást követően haladéktalanul, külön felhívás nélkül, vagy
  3. kézi beszedésű parkolójeggyel kell megfizetni.”


Hogy félreértés ne legyen, a 9. paragrafus (1) bekezdésében felsorolják a díjövezeteket is:

„A várakozási övezetek díjtételeinél a következő területi felosztást kell alkalmazni:
a) 1. díjtételű,
b) 2. díjtételű,
c) 3. díjtételű,
d) 4. díjtételű,
e) 5. díjtételű
területek. A várakozási övezetek fenti díjtételekbe való besorolását jelen rendelet 2. számú melléklete tartalmazza”

Mivel a hivatkozott 2. számú melléklet szerint a Bajcsy-Zsilinszky út mindkét oldala (valamint a Nyugati tér, és az egész környék) a 2. díjtételű várakozási díjövezetbe tartozik, ezért az ebben a díjövezetben megfizetett mobilparkolás a díjövezet teljes területén érvényes parkolásnak minősül. A hivatkozott rendelet NEM rendelkezik arról, hogy a díjövezeten belül a jegyet csak bizonyos parkolási társaság által működtetett automatából lehetne megvásárolni, vagy adott társaság által elfogadott telefonszámra küldött sms-sel lehetne érvényesen mobilparkolást indítani. Ezért a „Rendelet területi hatálya” alapján a mobilparkolásom érvénytelenségére hivatkozni az önök részéről teljes tévedés.

Ezzel valószínűleg önök is tisztában vannak, tekintettel arra, hogy BBT/2715/2011 számon (2011. december 28-án) már kaptak ilyen tartalmú ajánlást a Budapest Békéltető Testülettől. A dokumentumot mellékletként csatolom, de az indoklás lényegi elemét ide is másolom önöknek:
„Az eljáró tanács a csatolt iratokból megállapította, hogy a vállalkozás által sem vitatottan érvényes mobilparkolással rendelkezett a fogyasztó, azt azonban a területi hatályra tekintettel nem fogadta el a vállalkozás mégsem.

Az eljáró tanács álláspontja szerint a területi hatályról kizárólag a helyi önkormányzati rendeletben esik szó, azonban a fent idézett Fővárosi Közgyűlés rendelete és a helyi önkormányzati rendelet szerint is a várakozási díjat az abban a díjövezetben elhelyezett parkolójegy kiadó automatánál váltott parkolójeggyel kell megfizetni.

A fogyasztó abban a díjövezetben elhelyezett automatáról olvasta le a telefonszámot, onnan indította a mobilparkolást, mindössze az az automata nem a vállalkozás kezelésében áll, azonban a rendelet nem parkoló társaságok által kihelyezett automatákat említ, hanem díjövezeteket. A díjövezet pedig ugyanaz az Andrássy út adott szakaszán és a Káldy Gyula utcában is.”

Kérem továbbá, küldjék el nekem azt a jogszabályi szöveget (pontos forrásmegjelöléssel), ami területi hatályánál fogva gyökeresen különböző pótdíjazási eljárást ír elő a VI. kerület két különböző határán:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/2012/06/05/parkoltam_fizettem_megbuntettek/

A fenti cikkből világosan kiderül, hogy a VI. kerület VII. kerülettel közös határán (Király utca) a parkolási társaság elfogadja a szomszédos parkolási társaságnál megváltott parkolójegyet, mobilparkolást, a tévesen kiszabott pótdíjat eltörli. Tudomásom szerint nincs olyan jogszabály, ami ettől eltérő gyakorlatra lehetőséget adna. Amennyiben tévednék, kérem küldjék azt el.

Kíváncsian kérdem továbbá – és azt gondolom állampolgári jogom erre választ kapni - mi oka van a két parkolási társaság mobilparkolási adatbázisa összekötésének, ha nem használják azt semmire? (legalábbis semmi olyanra, ami előnyére válna azoknak, akiknek önök szolgáltatni hivatottak)
A két parkolási adatbázis ugyanis nyilvánvalóan össze van kapcsolva, hiszen a büntetőcédulán nem az állt, hogy „nincs parkolójegy”, hanem az, hogy „Eltérő mobilparkolási zóna”. Magyarul a pótdíj kiszabásának pillanatában is tudatában voltak, hogy fizettem a parkolásért, csak éppen a két parkolási társaság működési határvonalán parkolva nem az (önök szerint) megfelelő fizetési helyet választottam.

Azt gondolom, hogy a Terézvárosi Vagyonkezelő eljárása ezért is különösen rosszhiszemű és megalapozatlan.

Az fentieken kívül kérem válaszolják meg azt is, hogy a Budapesti Önkormányzatok Szövetsége honlapján (www.buosz.hu) található 2013.07.03. dátumú sajtóközlemény vajon valótlanságot állít, vagy esetleg önök alkalmazzák tévesen a szabályokat?

„Az önkormányzati érdekképviselet hozzátette, az új önkormányzati törvény megnyugtatóan rendezte a kérdést: egy kerületben csak egy társaság üzemeltetheti a parkoltatást, s a kerülethatárokon megállapodások alapján elfogadják egymás parkolójegyeit a társaságok.”

Kérem a Fentiek alapján vizsgálják felül álláspontjukat és a tévesen kiszabott pótdíjat törölni szíveskedjenek.”

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 12:51:52

@IP gyűjtögető: akkor húzzál kapálni valahová, az levezeti a frusztrációdat. hamár ahhoz is hüje vagy hogy kiverd magadnak.

Atörökk 2013.12.10. 12:54:12

@zsiráfffff:
Látom, te is a népi gyógymódokban hiszel :D

AtiSnatch 2013.12.10. 12:58:47

jé, egy csendes troll, ne báncsátok!

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 12:59:24

@atörökk: igen, főleg a szemmelverésben meg a piócázásban :D

igazságos 2013.12.10. 13:00:39

@AtiSnatch: a troll sose lehet csendes, csak halk és hatásos :P

Atörökk 2013.12.10. 13:00:54

@ColT:
Nem kell poszt, kollektív Darwin-díj.

@zsiráfffff:
Én hiszek a szemöldökfelvonás erejében is!

Atörökk 2013.12.10. 13:02:13

@AtiSnatch:
És még mennyi olvasótroll lehet! :D

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.10. 13:04:33

Az volt már, hogy "kurvaanyátokat!"?
...a ravatalon ofkorsz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:06:53

nini, zavar van a mátrixban. bisztos a hülyetrollok zavarják a mágneses mezőket!

@atörökk: én meg a trollfelvonásban az első kerítésre bokával felfelé!

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2013.12.10. 13:07:31

@IP gyűjtögető: Te csak irigykedsz. Szeretnél ide tartozni, de csak ennyi telik tőled. Szomorú. Így karácsony táján feltörnek belőle különös érzelmek..és ezért nem ajánlok fel, hogy dugd fel magadnak a wc kefét.
Látom, másnál is lebeg karácsony szelleme, és ők azt kívánják, hoyg szerezz örömöt magadnak. Ajánlom igi nevét, állítólag 85D-s cicije van.

igazságos 2013.12.10. 13:07:52

@dr. phil. Sün‼ ツ: röviden és tömören: büntit kapott, mert b*szott rendesen parkolni

de a jogait nagyon tudja

Atörökk 2013.12.10. 13:07:54

@zsiráfffff:
Igen, erről jó volna egy trollvonással döntést hozni!

igazságos 2013.12.10. 13:09:04

@batgirl: héé, csak a magad nevében beszélj

de ha te kiakadtál rajta, én kapitulálom akkor őt :P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:09:22

Fox kupon által átvert, becsapott vásárlókat várunk ide, közös fellépés céljából.

vajon énekelni fognak majd vagy tánci-tánci színművet adnak elő? jegyeket a pénztárnál kuponra vásárolhattok!

Atörökk 2013.12.10. 13:10:18

Hogyan kell kapitulálni valakit? :o

igazságos 2013.12.10. 13:11:42

@atörökk: sztem addig jó, míg nem tudod

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:12:24

@ColT: mindet egymás után!

@atörökk: majd kiadjuk valakinek a melót, mert én ezekhez nem nyúlok hozzá, az tuti!

Atörökk 2013.12.10. 13:13:34

@igazságos:
Közben nem ásod magad alatt a fát?

Manyecska 2013.12.10. 13:13:47

@igazságos: ja, én sem akarok egy naaagy, meleg családhoz tartozni!:P:DDD

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:14:48

@atörökk: először is fox egy szép nagy érett kapitot. lehetőleg trollhoz tartozzon, így eggyel kevesebb van máris. aztán az ún. tulálóval (fanyelűvel!) alányúlsz és egy gyors mozdulattal legurítod a dombról. régi kedves népi gyerekjáték :)

Manyecska 2013.12.10. 13:16:17

@atörökk: lásd még: batikolás..:D
Ma két nagy állat lesz du.5-től a Hal a micsodában feltétlenül nézni kell!:D:P

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:17:48

@igazságos: gyanítom, hogy most megint kiverted a gyufát nála!

igazságos 2013.12.10. 13:18:50

@zsiráfffff: dehogy, én a törökkel nagyon kesztyűs kézzel bánok

egyszer nagyon bedühítettek, a nyalással, és akkor helyretettem valakit a saját módszerével

na ez a kapiutáltatás :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.10. 13:20:08

@zsiráfffff:
Vagy a biztosítékot.
Én kérek elnézést.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:20:44

@igazságos: annyira rosszul csinálták? mer az mondjuk tényleg dühítő tud lenni.

Atörökk 2013.12.10. 13:21:45

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Nem, a gyufát. A biztosítékkal nem kompatibilizál.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:22:28

@dr. phil. Sün‼ ツ: ez nem brazilul van hanem igiül, azé' nem érted. majd írok egy szótárt neked, jó? :D

igazságos 2013.12.10. 13:24:28

@zsiráfffff: hát ja, lehetett volna neki egy kis tartása, ha már nyal, legalább tegye rendesen

a poszter is parkoljon legközelebb normálisan

meg az is kiderült, hogy a Nyugati - térnél enni nem vall sikeres emberre, saját példámat felhozva

Manyecska 2013.12.10. 13:24:32

Az Aldiban szerencsére ez nem fordulhat elő.
Ott legalább tegnap nem működött a kártyaizé. Ki is írták az ajtóra, sajnálatos módon az önműködő ajtóra. Senki nem bírta elolvasni:DD volt haccacáré.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:24:51

@dr. phil. Sün‼ ツ: szerintem a mellyivel csinálja! én nem tudhatom, mer nekem nincs :D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:27:03

@igazságos: ennél normálisabban nehéz parkolni. esetleg ha mindehová elküldi az smst.

Atörökk 2013.12.10. 13:27:39

@dr. phil. Sün‼ ツ:
1. Kihúzod félig a gyufásdoboz gyufákkal teli belit.
2. Megráncolod a szemöldököd.
3. Határozott mozdulattal ráütsz a doboz aljára.

Atörökk 2013.12.10. 13:30:59

@agresszív kismalac:
Hogyan kell kesztyűs kézzel nyalni?

AtiSnatch 2013.12.10. 13:31:00

@dr. phil. Sün‼ ツ: ahogy magad alatt vágni az árkot :)

igazságos 2013.12.10. 13:31:18

@zsiráfffff: most bizonyítsd be, hogy nem szándékosan b*szta máshová elküldeni azt az sms-t

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.10. 13:33:21

@atörökk: Szerintem ugyanúgy, mint kesztyű nélkül.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.12.10. 13:35:06

@igazságos: igy lehetett
parkoloor a masik cegnel es novelni akarta a bevetelt
ezert is zabalt a nyugati teren
uzleti ebed
mindenre fenyt deritettel

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:35:58

@agresszív kismalac: no, azér ne lőjünk már át a ló túloldalára, mer még csehül fog állni a vaj a fejünkön!

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.12.10. 13:36:32

amugyis van uj poszt
valami tivadar irta

AtiSnatch 2013.12.10. 13:36:47

@igazságos: ne beszélgess, mert még lógásod van :D

Atörökk 2013.12.10. 13:37:29

@zsiráfffff:
A lényeg, nehogy a bezáruló körben a kígyó a farkába harapjon!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.10. 13:37:57

@zsiráfffff:
És elmúlt?
Attyavilág, mi lesz így a zemberiséggel?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2013.12.10. 13:39:10

@AtiSnatch:
Te minden nap kapol képet?
Reklamálni fogok!

AtiSnatch 2013.12.10. 13:41:04

@dr. phil. Sün‼ ツ: mé, szerinted a ncore naposbérlet? :D

igazságos 2013.12.10. 13:44:31

@zsiráfffff: aki a jogainak csak utólag néz utána, akkor viszont nagyon az retardált

Atörökk 2013.12.10. 13:47:11

@zsiráfffff:
Nem sikerülhet minden egy napon :D

igazságos 2013.12.10. 13:48:12

@AtiSnatch: nem felejtettem ám el, csak szedem össze a bátorságot, hogy azt elküldjem úgy, hogy ismersz :P

de egyébként már paypaloztam, visszaadom a meghívót mindenképp

igazságos 2013.12.10. 13:49:28

@zsiráfffff: ha nekem egyszer vki felolvasná a jogaimat és az nem lenne házas, meleg rendőr :DDDD

borso 2013.12.10. 13:49:34

szeretném tudni végre mikor húzza valaki karóba a szó szoros értelmében ezeket a velejéig korrupt rohadt pénztarháló parkolási biznisz maffia vezetőit nyilvánosan, zeneszó mellett....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 13:52:03

@borso: nem tudom, de nagyon szívesen adok hozzá karót és zenét is!

AtiSnatch 2013.12.10. 13:52:12

@igazságos: nem kell, nehogy vissza küldd, használd egészséggel :) (de ne valami 10mp kép legyen :D )

Így meg főleg ne: Egyik meghívottad (Igi....) 6 hónapos prémium tagságra fizetett elő, ezért jutalmul 14 nap prémium tagságban részesülsz.

A prémium csomagokról bővebb információt ITT találsz.

Üdv: a Staff

Atörökk 2013.12.10. 13:53:34

@AtiSnatch:
Az mijen, ami prémijumba van csomagolva? :D

metal · http://electric.blog.hu 2013.12.10. 14:00:22

Nem értem ezt az egészet. Eleve nonszensz, hogy a zónahatárokon nincs kinn a zóna vége, majd a zóna kezdete tábla. Egy normális bíróság előtt biztosan nem áll meg a dolog, mivel az "ügyfél" mindent megtett, hogy a szerződést betartsa.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 14:02:05

@metal: nem lesz itt semmiféle bíróság. ők is tudják, hogy nincs igazuk, csak így szedik be a kávépénzt.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2013.12.10. 14:04:21

@metal: eleve nonszensz az egesz
az meg haggyan, hogy keruletenkent kulon szedik
de hogy meg keruleten belul is mas az uzemelteto...
meg a parkolasi penz java magankezbe kerul
na ez a nonszensz

Atörökk 2013.12.10. 14:13:33

@AtiSnatch:
Azt a mesét ismerem! A térdig érő paszuly!

Manyecska 2013.12.10. 14:17:02

@AtiSnatch: nekem a seggem 85D és senkit nem érdekel itten.

IP gyűjtögető 2013.12.10. 14:18:55

@zsiráfffff: Ugye, ugye, nemhiába mondtam én, hogy ELŐTTE 1 óra élőduma. Veled attól még éjfélkor is fél 6 lesz ;)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.10. 14:27:31

@IP gyűjtögető: no látom készen lettél magaddal. remélem nem a függönybe törülted a kezedet! édesanyád haragudna érte.

Steckdose 2013.12.10. 14:28:54

Gratula a posztolónak, mindig óriási örömmel nézem, amikor valaki fingatja ezeket a mocskos hivatalokat.

Manyecska 2013.12.10. 14:31:28

Meg kéne fordítani a dolgot és valamiféle kötbérre kötelezni a parkolótársaságokat az ilyen húzásokért.

Manyecska 2013.12.10. 14:32:36

@AtiSnatch: @dr. phil. Sün‼ ツ: dedósokkal nem foglalkozom. Sajnálom, ez van:)

akárki_voltam 2013.12.10. 15:09:44

GPS, rádió + bólogató kutya ugye van az autódban?
Na, ezentúl nyomtasd ki ezt is
www.fizessenmobillal.hu/szolgaltatasok/mobilparkolas/budapesti_parkolo_zonak

Viccet féretéve
Ne hagyd magad!
Elég sokat járok arra és én is azt hittem az egy parkoló cégé, a fővárosé, merthogy főútvonal
Legközelebb mégjobban figyelek majd

Már régen előaadta Tarlós, hogy egységes parkolási rendszer lesz és mégsincs
Miért
Hogy szopathassák az autósokat, meg persze minden kerület saját féltett bevétele.

Szemét egy helyzet Mo-gon minden

akárki_voltam 2013.12.10. 15:13:15

@akárki_voltam:
Teszem hozzá
regisztrálni kell az okmányirodában az autóhoz tartozó tulajdonosi telefonszámot

Bilincselés esetén, ami park.jegy hiánya esetén is aktuális, fel kell hogy hivjanak telefonon és ha negyed órán belül az autónál vagy, csak fél bírság a helyszinen

Megtettem, sose tudni mikor szalad bele egy ilyen esetbe az ember

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2013.12.10. 15:15:28

Mos'má' mongya el valaki, mi az az enkór! Valami pornócsatorna?

akárki_voltam 2013.12.10. 15:21:08

@metal:
Van néhány helyen ilyen tábla

igi1 2013.12.10. 15:29:15

@dr. phil. Sün‼ ツ: te nem kaptál merőszalagosat úgyhogy potolom

FDToth 2013.12.10. 19:28:29

Tavaly ketszer is felig-meddig szivtam hasonlo szitu miatt: egyik a madach ter konnyeke volt. Megallatm, sehol a kornyeken egy parkoloora. Elmente az egyik iranyba, ott lattam egyet, mibilparkoltam, mentem vissza, ott a csekk, csinaltam kameras felvetelt, higy aki ott megall nem lat sehol sem parkoloorat. Elmentem az ugyfelszolgalatra, bemutattam az smst, es annyi megjegyzeseel h ez az elso ilyen esetem, elengedik, a masodik 2012 decembereben volt, ii. Ker csalogany utca. Bal oldalon oarkoltam, a legkozelebbi orara mobilparkoas. Megyek vissza, ott a csomag. Irtam az ugyfelszolgalatnak, mire ok nagy kegyesen meltanyossagbol elengedtek,
Ezek direkt csinaljak. Ahelyett h egy db parkolasi tarsasg lenne...

régebb óta vagyok Subban mint te 2013.12.10. 20:39:20

@IP gyűjtögető:
szerinted ezek az idióták el tudnak olvasni négy sorosnál hosszabb posztot?

A homár már régen szar, szétbaszták az egymás faszát szopkorászó, kisköcsögök.

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.12.11. 12:28:21

El kell vinni bíróságig az ügyet. Nekem az se derült ki ebből a leírásból, hogy az adott parkolótársaságnak egyáltalán bármilyen jogköre van az adott helyen. Szóval én a bíróságon ezzel kezdeném: megkérdőjelezném a társaság hatókörét és feltételezném, hogy rosszhiszeműen átment egy másik területre és jogtalanul szabott ki büntetést. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem tudnák cáfolni.

Nem tudom van-e már ilyen, de egy jogvédő alapítvány sokat segíthetne, mert akkor el tudna sok ilyen eset jutni a bíróságig. Mert ugye sokan vannak, akik inkább benyelik a kisebb veszteséget, minthogy egy még annál is nagyobb perköltséget megkockáztassanak, még akkor is ha jó esélyük van megnyerni.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2013.12.11. 16:49:04

@régebb óta vagyok Subban mint te: Ezt nagyon szépen megfogalmaztad. Vicces, hogy néhány naponta jön valaki, aki kifakad, hogy megy az off nagy erőkkel, majd a horda jól leugatja. Nyilván a homárék sem olvassák ezt a sok baromságot, amit idehánynak, pedig elég hamar ki lehetne iktatni ezt a fajta pöcsködést.
Ebből is látszik, hogy nem érdeke rendet tenni itt senkinek, szóval egyszerűbb belenyugodni a cigánykodásba, mint lázadozni.
süti beállítások módosítása