Tékozló Homár

131 perces pizza a Pizza Kingtől

2013.12.17. 12:29 | jackyll | komment

Már annyira megszaladt a Pizza Kingnek, hogy az étteremtől 10 percnyi távolságra sem sikerült kivinni egy pizzát több mint 2 óra alatt. Ahogy George R. R. Martin is megmondta: Pizza is coming!

Az oly sok helyen reklámozott Pizza King pizzériáról nekem más tapasztalatom van, mint Majkának, vagy Bécinek... Történt ugyanis, hogy ebédre rendeltem pizzát tőlük, életemben először, és gyanítom hogy utoljára is. A netes regisztrációt elvégezve leadtam a rendelésem egy prémium pizzára (tehát nem a legolcsóbb tételre). A rendelést 11.30-kor adtam le, és mivel a 11. kerületben a pizzériától mindössze 10 percnyire lakom, én kis naiv, azt gondoltam, hogy 1 órán belül jól lakom. Mivel 12.30-kor még híre sem volt, megérdeklődtem a 39 perces kiszállítási "garanciát". Azt a választ kaptam, hogy úton van a pizza, pár perc és odaér a futár.

Nos 13.30-kor ismét felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy a percek alatt nem-e órákat értett. Még az ügyfélszolgálat kérte ki magának, hogy mit türelmetlenkedem, úton van a pizza. Mikor forszíroztam, hogy a kerekítve 40 perces kiszállítási ígéretet több mint 3szorosával lépték túl, és még nincs itt a pizza, sakk-mattot kapott a telefonos...

13.40-kor megérkezett a pizza, amit én barom - mivel éhes voltam - kifizettem és sebtében kezdtem volna fogyasztani, ám a pizza sem állagra, sem méretre, sem minőségre nem közelítette meg az elvárt szintet. Gyakorlatilag egy fornettis pizza ízesebb, mint az volt... Ráadásul teljesen hideg, dermedt volt.

Megírtam észrevételem az ügyfélszolgálatnak, amire 3 hete még csak válasz sem jött... Ami még érdekes, hogy a netes rendelés felvétele a számla alapján 11.31, míg a blokk kiállítása 12.32. Utóbbi időpont előtt 2 perccel telefonáltam először, hogy merre jár a pizza, és ezután még 50 perc volt, hogy kiérkezzen a "dermedvény".

Összesítve: Prémium pizza, ami ehetetlen volt, és 131 perc alatt ért ki a 10 percnyire lévő étteremből. A reklamációra pedig hiába várom a választ...  

ui: kétkedőknek: Amennyiben szükséges, a számlát át tudom küldeni, igazam alátámasztására.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.17. 12:32:05

itt a kommentek is 131 percig tartanak, új iso-szabályzat.

Bluemotion 2013.12.17. 12:32:30

Ez olyan érdektelen poszt. Lapozhatunk...

Manyecska 2013.12.17. 12:34:22

Akkor ezt a Lajka vihette..:DD

Manyecska 2013.12.17. 12:35:28

Bár, a Lajka is döglötten ért vissza az űrből..:XD

fokaorr 2013.12.17. 12:35:35

nebaz mar, hogy uristen 2 ora mulva kapta meg a kajat poszt
tenyleg ki nem szarja le

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 12:38:07

"Pizza King ... prémium pizza"

Oximoron. (Gy.k.: hu.wikipedia.org/wiki/Oximoron )

Iltreno
Iltreno
Iltreno
Iltreno
Iltreno
Iltreno
Basszátok meg, nem tanuljátok meg soha?

Bluemotion 2013.12.17. 12:38:56

Én hetente írhatnék egy pisztot, hogy mikor mennyit késik a futár.

Egyébkén a posztoLÓban, annyi tartás se nincs, hogy felhívja őket telefonon, hogy wtf.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 12:39:54

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Azt híresztelték, hogy altató injekciót kapott. Napersze. Megfőtt a szerencsétlen.

É2I 2013.12.17. 12:40:35

Én most nem kétkednék, de abból hogy tíz perce lévő pizzériából miért nem személyes átvétellel kérte, némi lustaságra gyanakszom. De így jártál, legközelebb elsétálsz.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.17. 12:42:04

@fokaorr: elvégre kaphatta volna taknyosan is vagy sárbaborítva, esetleg anthraxxal fertőzve. vagy belesüthettek volna egy bugyit a közepébe.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 12:43:50

@Bluemotion: "hetente írhatnék egy pisztot, hogy mikor mennyit késik a futár."

Iltreno kihozza az 50. percre. Azt is ígérik. Van mikróm és legalább 50 percre előre tudok tervezni.

Igazi olasz pizzát én még csak olaszországban ettem. (Mondjuk Franciaországban nem is próbáltam.) Itt olyan nincs sajnos. Még az iltrénós is csak gyenge utánzat.

Manyecska 2013.12.17. 12:45:04

@atpijkamo: állítólag a stressztől purcant ki. Sztem kábé inkább:( szegény:)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 12:52:23

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: A Szputnyik-2-ről érkező telemetrikus információk szerint az űrkabin levegője a startot követően felforrósodott és bepárásodott. Az ötödik, illetve hetedik óra után már nem érkeztek életjelek a kabinbó, s mire a kabin negyedszer kerülte meg a Földet, nyilvánvalóvá vált, hogy Lajka már nem éll.

Lajka koporsója, a Szputnyik-2 2570-szer kerülte meg a Földet, mielőtt légkörébe érve elégett 1958. április 4-én.

www.origo.hu/tudomany/vilagur/20021029lehullott.html

Manyecska 2013.12.17. 12:55:42

@atpijkamo: szerencsétlen, nem Majkának született, na.

Mosquito33 2013.12.17. 12:57:38

@atpijkamo:
Akkor még te nem voltál Olasz étteremben itthon.. :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 12:58:34

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "ezt a Lajka vihette"

Az nem tart 131 percig. 90 perc alatt megkerüli a földet is.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 13:00:13

@Mosquito33: "Olasz étteremben itthon"

:)) Oximoron.

@dr. phil. Sün‼ ツ: "Még jó, hogy le nem lőtték!"

Lajkát nem lelőtték, hanem fellőtték.

Manyecska 2013.12.17. 13:00:30

@atpijkamo: nade sokat nem szenvedhetett. Már nem a futár, a Lajka. Tudtad hogy van olyan bor hogy Lajvér?:):D

Manyecska 2013.12.17. 13:03:10

@atpijkamo: haggyuk már, sajnálom őt, most az előbb orrcsepp helyett majdnem a hibajavítót csepegtettem az orromba(:D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 13:03:55

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: :))

"sokat nem szenvedhetett"

160 nap alatt úgyis éhenhalt volna.

Leadfoot 2013.12.17. 13:04:01

"Amennyiben szükséges, a számlát át tudom küldeni, igazam alátámasztására."

A számlán nincs rajta, mikor rendelted a pizzát, sem pedig az, mikor kaptad meg. Én nem vagyok kétkedő, mert tudom, hogy vannak elbaszások a pizza-bizniszben, csak mondom, hogy az nem bizonyít semmit.

dr. Aullah 2013.12.17. 13:04:47

Nem kell a számla. Nem kell több bizonyíték, hogy hülye voltál. Elhisszük így is...

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 13:05:08

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "majdnem a hibajavítót csepegtettem az orromba"

:)) Annak is van oldószere. Utánacseppented. Csak ne hagyd megszáradni!

NagyGenyoo 2013.12.17. 13:17:57

Meg kellett tisztítani a csótányoktól, de ilyen már volt !!

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.12.17. 13:28:45

Te vagy a barom, hogy még át is veszed.

Ehhez nem lehet mást hozzáfűzni.

Azért IS engedhetik meg maguknak az ilyen botrányos kiszállítást, mert a magad fajták átveszik, és megeszik amit kapnak.

Manyecska 2013.12.17. 13:28:50

@atpijkamo: és aztán körözök a fejemmel a térdemre támaszkodva? na mind1 most azt ehetek úgyis amit akarok mer svédasztal lesz:)

ptspts 2013.12.17. 13:30:54

Köszönjük a leírást! Jó tudni, hogy hol milyen szolgáltatást kaphat a vevő.

Velem történt már egy másik helyen, hogy személyes átvételnél is fél órát kellett várni az ígérthez képest. Szerencsére mi jól el vagyunk látva éttermekkel és ételrendelő helyekkel a környéken, könnyen megtehetjük, hogy rossz szolgáltatás esetén máshova visszük a pénzünket.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.17. 13:45:54

Többet én sem rendelek tőlük, eddig 4-ből kétszer csúsztak időben, legutóbb szombaton, 39 perc helyett 75 perc lett. Nem az idő hossza aggasztott engem, hanem hogy hideg lesz a pizza. Aszondja futár, nem az. Igaza volt, mert langyos volt, de rátettem a konvektorra (sztem a pizza mikrózva szar). Aztán mikor nekiálltam volna enni, szembesültem a tetején valami zöld fűfélével: rukkola, amit utálok, és direkt olyat feltétet választottam, ami egyébként ezt nem tartalmazza a leírás szerint.

De sebaj, a XI. kerületbe rengetegen szállítanak; ezt kihúztam a listámról :)

Manyecska 2013.12.17. 13:45:58

@Kitalátor (másként) gondolkodó: hogyan lehet törött rúzst reparálni? mélyhüttőben??

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.17. 13:49:25

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: felolvasztás után visszaöntöd a kupakba, aztán belefaragod a tokjában. monnyuk pacsmagoljon vele a franc, de megoldható.

jézushka 2013.12.17. 13:54:22

de ha 60 percig nem jön valami, akkor miért nem rendel egy másikat máshonnan, ezt meg egye meg a futár. meg az ügyfélszolgálatos.

Manyecska 2013.12.17. 13:57:19

@zsiráfffff: majd a leves felett eljátszom most vele köszi:P

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.17. 14:05:02

@jézushka: én mondjuk azért nem, mert már kifizettem szép-kártyával, azt meg csak előre lehet :/ ez is egy tanulság.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.17. 14:06:32

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Szőlőzsírt és dezodor stiftet már sikerült, rúzst nem próbáltam (nem használom (még?)). Először le kell tekerni a tolólapot legalulra, aztán kíméletesen (nem mikróban!) picit megolvasztani, a talpára állítva függőlegesen tartva, a (vazelinnel bekent) kupakjával lenyomni a szintén meglágyított letört rúd-darabot, majd kicsit a tekerővel a kupakhoz nyomni. és úgy lehűteni. A fagyasztóból kivéve amikor szobahőmérsékletű lesz, még lesz egy dolgod, amit vsz. rutinosabban meg tudsz oldani: hegyesre kell szopni a végét. Mármint a rúzsnak!

szamaritánus 2013.12.17. 14:23:35

1. balfasz vagy.
2. ha 40 percet vársz, de 120 lesz belőle, az nem háromszoros, csak kétszeres időtúllépés. 40+40x2=120. igaz, balfaszkám? amúgy tuti, hogy valami dagadék vagy.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 14:30:26

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "törött rúzst reparálni?"

Késő. Rendeltetésszerűen kell használni, akkor nem törik ketté.

Perverz!

Atörökk 2013.12.17. 14:34:20

Mér vetted át? Ad1. Ad2: 39 perces szállítási garancia után közölni, mikor lejárt az idő, hogy futár a pizzát kenje a hajára, vagy használlja tetszés szerint, és rendelni máshonnan.

Agyalap 2013.12.17. 14:39:07

Kedvencem még a 4000 Ft rendelés felett ajándék 2l-es Coca Cola.
A gyakorlatban ez így működik: ha a cégnél pizzát ebédelnénk, és rendelünk 9-10 db-ot, akkor megkérdezem, hogy két különböző rendelésben rögzítsük, hogy 2 üveg üdítőt kapjunk, vagy mehet egyben is? Persze hogy mehet egyben is! Ki is érkezik a futár 1 db Pepsi Colával...
Nagy megrendelőket fel is hívják utána, hogy meg voltak-e elégedve, észrevételemre a 2 üveggel megnyugtattak, hogy a következő rendeléshez eggyel több üveget küldenek majd.
Szerintetek el is hittem?

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.17. 15:14:33

@Kellemes Zérókomponista: elnézést, nem tudtam, hogy a [homar].blog.hu posztokhoz kizárólag éhező gyermekek és hasonló témájú hozzászólásokat lehet írni. Biztos benne van valahol a szabályzatban, de az apróbetűt nem már nem olvastam.

Attól még utálom a rukkolát, és a pénzem éppen annyit érhetne, mint bárki másé.

Engedélyt kérek ponttá zsugorodni.

Mérgező Hulladék 2013.12.17. 15:15:30

@atörökk: ezt én sem értem. Nem veszi át (így nyilván nem eszik hideg pizzát), még csak személyesen sem kell konfrontálódni a futárral, nem is fizet semmit - az összes kellemetlenség, ami éri, hogy éhes marad plusz egy-két órán át. Meg hogy kihúzhat egy helyet, ahonnan a jövőben kaját rendel. Ha még ez is nagyon megviseli, akkor kárpótolhatja magát azzal, hogy rendel tőlük három óriáspizzát a Mátyás király térre vagy a Zöld Oromba. És még mielőtt megint eltévesztené, emeljük ki, hogy természetesen nem veszi át azokat sem.

spike179 2013.12.17. 15:16:09

Nekem éppen elég volt a lépcsőházunkban otthagyott naptár, hogy tudjam ez egy tahó köcsög banda. Fogtam aztán kidobtam a gecibe.

Mégis mi a faszt képzelnek, hogy bejönnek magánterületre, és reklámokat helyeznek el?

Majd én is bemegyek a Zéttermükbe és kiplakátolok valami reklámot, gondolom biztos nem basznának pofán.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 15:22:37

@Kellemes Zérókomponista: "@Vörös Szonja, a tetovált lány: menjél már a picsába."

Vörös Szonja a védelmem alatt áll. Jókat szokott mondani.

Költők így nem beszélhetnek hölgyekkel. Látod, most kisebbrendűségi érzése van.

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.17. 15:30:57

@atpijkamo: Köszönöm az extra védelmet :)

amúgy nincs kisebbrendűségi érzésem, szeretem az őszinte beszédet, de azt is, ha ennél szofisztikáltabban hozzák a tudomásomra, hogy szart sem érdekli a "problémám" :))

A másik, hogy tényleg azt hittem, itt mostanság a Pizza Kingről van szó, negatívreklám-értelemben, és mivel van saját tapasztalat, nem plágium, gondoltam megosztom. Kb. akkor tévedtem utoljára ekkorát, amikor összeadtam magam a mára már exférjemmel, aztán abból is mi lett... :o)

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 15:43:27

@Vörös Szonja, a tetovált lány: "ennél szofisztikáltabban"

:))

Mondjuk Zéró pont a szofisztikáltabb kifejezésmódjáról ismert, lehet, hogy ma csak bal lábbal kelt, ne zavarjuk.

Általában a homáron az alpári megnyilvánulás a menő, erősen keveredik a plebs a gondolkodókkal, és ez jön ki átlagnak. Én is erősen trenírozom magam, szőp eredményeket értem már el. De nagyon nehéz lemenni kutyába.

dailyvicodin 2013.12.17. 16:17:01

az volt már hogy ha 10 percre lakik miért nem ment át érte gyalog ?

Narancskommunista (törölt) 2013.12.17. 16:20:00

Van pár pizzéria és étterem a környéken, ahonnan rendelni szoktam kaját, és az a helyzet, hogy pont az egyik kedvencemnél fordult elő egyszer egy 2 órás kiszállítás. Mondjuk a futár csaj elnézést kért, de ettől még mérges voltam, ha nem ők lettek volna, át sem veszem, de mivel 100-ból 99-szer időben hozták és jó a kajájuk, ezért nem csináltam balhét.

Viszont volt egy olyan pizzéria, amelyiktől mikor először rendeltünk, 1,5 óra alatt hozták (közelről), és szét volt égve az alja, ráadásul a köcsög futár a hirdetést betette az üveggel fedett hirdetőtáblába, ahol kizárólag a lakók névsora és a közös képviselő üzenetei szoktak lenni.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2013.12.17. 18:07:33

mivel minden rendelésemhez járt az ajándék desszert a késések miatt, lemondtam a pizza kingről tavaly februárban... pár napja gondoltam újból megpróbálom, a 39 perc konkrétan 106 volt ezt csodálkozott, mikor nem vettem át a cipőtalppá aszalódott pizzát...

Manyecska 2013.12.17. 19:25:45

@atpijkamo: jajjmá, most esett le:D@Kitalátor (másként) gondolkodó: hegyesre kell? Nem metszeni szokták, szögbe??:P Itt mindig tanul az ember újat.:DD

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.17. 21:12:24

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: "most esett le"

De nekem még nem. Kérlek, meséld el, hogy milyen perverzió során törik ketté egy rúzs.

cobre 2013.12.17. 21:26:57

Csak hogy konstruktívan is hozzászóljak:
Mi évek óta a Mixr pizzánál rendeljük az összes pizzánkat. Na jó, volt egy-két kilengésünk, kipróbáltunk más helyeket is, de valami mindig volt.

Eleve olyan helyről rendelni, amit Majkával reklámoznak...

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2013.12.17. 22:10:31

Oké. Szonnya ne menjen el a picsába, elnézést kérek. Meggyőztetek. A pizza pedig jó.

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2013.12.18. 02:19:34

Lusta vagyok végigolvasni a kommenteket, de ha 10percre volt, miért nem ment el érte gyalog!? O.o

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.18. 08:02:08

@Vörös Szonja, a tetovált lány: rukkolasaláta lencsével és mozzarellával, ecetolajsóborssal a legkedvencebb nyamiság. eleinte én is utáltam, de ha valamivel ellensúlyozod a kesernyeségét akkor nagyon jó lesz.

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 08:12:07

@Rocco az erdei állat /Mátészalka Rencs/: Írtam, hogy nem értek a rúzsokhoz. Én úgy tudom, metszeni körbe szoktak, de arról sincs tapasztalatom.

pizzaboy 2013.12.18. 09:47:10

Szerintem se rendelj innen többet. Saját érdekedben ;)

Lady Ann 2013.12.18. 10:44:28

Nofene. Én is tőlük rendelek, két bajom volt eddig: a nutellás palacsintában nem nutella van, hanem valami occsóbb, és egyszer 1 db romlott szalámikarika volt a pizzán. Amúgy meg vagyok velük elégedve. Ja, ez a Bosnyák téri üzem, lehet, hogy ott jobb szakács van.

Manyecska 2013.12.18. 11:12:47

@atpijkamo: Nem hiszek a mesékben, egy ideje:DD!! @Kitalátor (másként) gondolkodó: és impotens is vagy. Vagy már vége?:D:P:DD

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2013.12.18. 11:30:01

@Manyecska az erdei állat: Érdekelne, miből vontad le ezt a következtetést.
Tehát nálad az a férfi potens, aki rúzst használ, metszett és ért a focihoz?

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.18. 19:42:22

@zsiráfffff: értem én, és nem is zavar, ha más szereti-eszi :)) hidd el, tettem pár kísérletet eddig vele, de nem muszáj nekem mindent szeretni :) egyáltalán nem vagyok válogatós, de nincs ember, aki mindent szeret. Mellesleg a lencse a másik, amit én nem, és ezzel kb. a negyedénél járunk az összes nem-szeretem kajának (amit eddig kóstoltam)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.12.18. 19:46:27

@Vörös Szonja, a tetovált lány: nem is, csak gondoltam, adok pár ötletet, hátha segít. ha nem, akkor kénytelen leszel lencsés rukkolasaláta nélkül tengődnöd mindörökké :P :D

Vörös Szonja, a tetovált lány 2013.12.18. 19:57:58

@zsiráfffff: ne aggódj, ismerve magamat, úgyis egyszer megkóstolom :) ha más nem, ajánlom valakinek, aki szereti ezeket, és megkérem, hogy adjon egy kis kóstolót :D

mellesleg ez a cikk izgi...nyammi:

www.mindmegette.hu/hires-emberek-kedvenc-etelek-31735

Panelproli 2013.12.19. 09:42:19

Nyáron a Pünkösfűrdői strandra Dr. Ambruska Teofil néven kihelyezett ÁNTSZ. iroda címén rendeltünk pizzát. Érdekes, sosem késett, forró volt és tartalmas. (köpetet nem ellenőriztünk)
Egyszer lemaradt az extra adag sajt, ekkor hoztak helyette 2(!) pizzát.
A házhozszállításnál pedig oly mindegy ki hány percre van a bázisállomástól.
Aki szerint 20 percet (10 oda, 10 vissza) kell utazni ahhoz, hogy egy pizzát egyen az ember, ahelyett, hogy a futár futkos vele, az vegyen egy mély levegőt és tartsa bent amíg vissza nem érek.

feketeöves chemtrail-figyelő 2013.12.20. 10:15:27

"a percek alatt nem-e órákat értett"
Nem beszélni áz mádzsár?
a percek alatt nem órákat értett-e!

The Amazing Racoon 2013.12.20. 14:54:47

Mi is rendeltünk tőlük 11. kerületbe, hogy kipróbáljuk. Hát, nagy csalódás, lassan is hozták ki és borzasztó rossz volt a pizza. Feltét alig, langyos is és a vastag tészta inkább vékony az íze meg... Egyszóval vacak, nem ajánlom.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.12.20. 15:05:53

@The Amazing Racoon: "a vastag tészta inkább vékony"

Kapaszkodj meg, a pizzának vékony a tésztája. Aminek vastag a tésztája, az nem pizza.

The Amazing Racoon 2013.12.20. 16:24:35

@atpijkamo: Igen, vágom, de mi vastag tésztával kértük direkt ;) Mindegy, a lényeg hogy sz@r volt.

csiga bika 2014.01.01. 02:52:20

El sem tudom hinni :'(

Igazság Hangja 2014.06.19. 19:25:25

Pizza King, netes rendelés. Odaírom, hogy "csörgess meg és lemegyek a kapuhoz", mivel nincs az ajtóm fölött házszám és nincs csengőm se. A futárjuk erre csörgetés helyett végigkopogtatja az épület lakásait, majd a központból hívnak, hogy már 20 perce ott a futár, miért nem megyek ki!

Túrós (törölt) 2014.08.10. 17:18:25

biztos elment a pénz a sok reklámra azért nem marad semmi másra, vagy valami pénzmosó
süti beállítások módosítása