Anna is rájött, hogy kizárólag úgy érdemes feladni bármilyen számítástechnikai eszközt futárral szervizbe, ha lefotózza/videózza a becsomagolást. Különben vagy eltűnik belőle valami, vagy, mint esetében történt, pozdorjává zúzták a laptopját, amit 70 ezer forintért javítottak volna nem garanciálisan:
A LENOVO ideapad típusú notebookomat nem lehetett elindítani. Elvittem ahhoz a céghez, ahol vásároltam. Ott arról adtak tájékoztatást, hogy 99%, hogy az alaplapom égett le, és javasolták, hogy ezzel forduljak a LENOVO szakszervizhez. Mivel még csak másfél éves gépről van szó, így elméletileg élhettem a garanciámmal. Mivel azonban 3 napos korában székestül felborult, volt rajta egy pici horpadás, ezért bizonytalan voltam, vajon élehtek-e egyáltalán ezzel a garanciával. Felhívtam telefonon a Romániában található magyar LENOVO ügyfélszolgálatot. Ott nagyon készségesen elmondták, hogy valószínűleg a kis horpadásnak nem lesz köze a notebook működés képtelen állapotának, így élhetek a garanciámmal. A szervíz Lengyelországban található és az UPS futárszolgálattal állnak kapcsolatban. Amit tennem kellett: megadni azt a címet, ahonnan a notebookomat átveszik, amiért az UPS kollégái eljönnek, és kiviszik azt Lengyelországba. A telefonbanülön a LENOVO kollégái kérték, hogy alaposan csomagoljam be a gépet. Én mindent úgy tettem,a hogy kértek. Egy eredeti notebook karton dobozba, hungarocell borítással biztosítva alaposan becsomagoltam a notebookom. A futár jött - adott egy adatokkal teli A5-ös méretű matricát, a másik matricát pedig a dobozra ragasztotta.