Laci a ki nem küldött karácsonyi kütyüjének már csak az árát szeretné visszaszerezni, de ez sem megy egyszerűen:
2012.12.16-án regisztráltam a "Technik B.Sat Kft. kis- és nagykereskedés" webshopáján, hogy karácsonyi ajándék gyanánt megrendeljek egy SAT finder kütyüt. A megrendelést meg is tettem, abban bízva, hogy 2012.12.24-ig megtörténik a kézbesítés. Akkor a honlapon az az infó szerepelt, hogy a 2012.12.19-én éjfélig beérkező megrendeléseket 24-ig tudják kézbesíteni, az azután beérkezőeket már csak Januárban. Ahogy a weblapon is visszaigazolták a regisztrált felhasználóknak szánt belső levelezésben 2012.12.17 13:38-kor a rendelés állapota a "banki utalásra vár" volt, mivel sürgetett az idő így online utaltam át a postaköltséggel együtt 5560 Ft-ot, így 2012.12.17-én 17:39-kor már megjelent a felületen, hogy "utalás megtörtént". Így bizakodva vártam, hogy 12.24-ig megkapom az árut. Karácsony előtt pár nappal pontosan 12.20-án megírtam, hogy mivel ajándéknak szánom az árut fontos lenne a mielőbbi kézbesítés, és kértem, jelezzék mi a helyzet. Mondanom sem kell, hogy válaszra sem méltattak. Persze a SAT finder sem jött meg. Másik ajándékot is vettem, így azért a az ajándékozásnál nem volt annyira ciki a helyzet. Gondoltam nem szerencsés a dolog, de ez van, biztos el voltak havazva a sok megrendelés miatt, de majd akkor januárban.