Tékozló Homár

Az egyházi flotta sem olyan király

2013.01.21. 10:47 | jackyll | 50 komment

Ki gondolta volna, hogy még mindig gőzerővel működnek az elvileg 2011-ben hatóságilag felszámolt szipolynet-csomagok a Telenornál? Természetesen a legjobb, ha az ügyfél megkérdezése nélkül kötik egy éves hűséggel céges flottán belül, ami lehet akár a Magyarországi Evangélikus Egyházé is:

2012 őszén igénybe vettem a Telenor üzleti flottás előfizetőjeként mobilinternet csomagokat. A flotta tulajdonosa a Magyarországi Evangélikus Egyház, telekommunikációs szolgáltatója a Telenor. Elsőként kipróbáltam az 50 megabájtosat, majd a 100 megabájtosat, végül az általam használt adatmennyiség okán a 3 gigabájt adatforgalmi keretesnél maradtam. De sajnos eme szépen megtervezett internet-előfizetésembe a kijelölt ügyfélmenedzser belerondított. Le kellett mondanom a 3 gigabájtos csomagot, mert meg lett rendelve általa egy Mobil Online M nevezetű. Erről engem nem kérdezett meg, engedélyezem-e, illetve semmiféle tájékoztatást nem kaptam a csomag kondícióiról. Ráadásul egy éves hűségidőt is kötött erre a csomagra.

A decemberi számla felbontása után kiderítettem, 100 megabájt ingyenes adatforgalmat foglal magában a csomag, majd efölött megabájtonként 32 forintot emel le a számlámról. Mivel eme korlát túllépéséről a szolgáltató nem figyelmeztetett SMS üzenet formájában (ahogyan ez az 50, illetve a 100 megabájtos és 3 gigabájtos csomagok esetében előfordult), jócskán túlléptem a keretet. A Telenor kiszámlázott 19133 forintot, a számlán csak a GPRS internet volt 19132 forint. És mivel január 19-én vettem észre a turpisságot, és blokkoltam a csomag internet-elérhetőségét a telefonkészülékemen, így majd január végén kb. 15000 forint fog megint jönni.

A szolgáltató nem tájékoztatott semmilyen formában arról, túlléptem a keretet, annak ellenére, hogy ez előírt kötelessége, ezáltal anyagilag megkárosított, becsapott és megvezetett, az ügyfélmenedzser pedig az engedélyem nélkül rendelt meg egy olyan csomagot, amelyet nem akartam, és rendkívül rossz kondíciókkal rendelkezik, így ő is megkárosított. Azt pontosan nem tudom, az Evangélikus Egyháznál kijelölt ügyfélmenedzser rendelte ezt meg, vagy a Telenor kollégája. Kérném a Tisztelt Hatóságot, vizsgálják ki az ügyemet! Lehetőség szerint érjék el a Szolgáltatónál, hogy ne vasaljon be rajtam majdnem 40000 forintot, és mindenféle anyagi következmények nélkül szüntessék meg a hűségidőt a mobilinternetre (tehát ne követeljenek tőlem kötbért), töröljék a Mobil Online M csomagot, és az ügyfélmenedzser legközelebb kérdezzen meg, mielőtt hülyeséget csinál a hátam mögött.

Segítségüket megköszönve maradok tisztelettel: XY

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.21. 10:52:17

Ügyeskedünk a flottával, aztán panaszkodunk?

dr. Aullah 2013.01.21. 10:56:17

Amihez az egyház keze hozzáér, elrohad. Jó lenne, ha nem az állam tartaná el a pedofilokat, hanem a hívők, saját zsebből.
És hogy ON is legyek. Én is flottás vagyok, de máshol. Nálunk úgy volt, hogy 3 hónapig ingyen van net. 100mb gyorsan, utána meg belassul a net (nem kell fizetni, ha átlépjük). Aztán harmadik hó végén lemondtuk és ennyi. Felesleges.

2ik.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.21. 10:56:22

ment volna a katolikus flottához inkább. ott a csomagban egyéb extra szolgáltatások is vannak és még fizetni se kell értük.

MrMegmondoMan 2013.01.21. 10:58:14

@atpjkamo: Szívesen odaadom akkor a csekket, és feladhatod helyettem. ;) Amúgy ha meg is rendel az ügyfélmenedzser egy csomagot, miért rendel meg egy olyat, ami eleve szar, és "szipolynet", ahogy a bevezetőben fogalmaztak? Naná, hogy panaszkodom, mert ne nyomjanak le szart a torkomon. De nem ügyeskedtem flottával, vagy ilyesmi, eddig semmi bajom nem volt vele az ég világon. Csak hát a 40 000 forint, az 40 000 forint, ami nem a fán nő...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.21. 11:02:15

Ez szép.
Házhoz jön a pofobért a Telenor? :D Mert ezekért a dolgokért olyasmi jár...

Mákony Béla 2013.01.21. 11:03:25

Ne haragudjon a kedves poszt toló, de sajnos hiába pöröl a szolgáltató felé, semmi alapja nincs rá.

A flottás csomagok mindenhol úgy néznek ki, hogy van egy vállalkozás, amelyik leül boltolni a szolgáltatóval, hogy akkor adjál nekem egyedi tarifacsomagot, én meg hozok neked várhatóan ikszezer új előfizetőt.

Aztán a csomagot bizonyos időközönként újratárgyalják, és aláírják, ezután az összes ilyen flottásnak szépen lemódosítják a csomagját az új feltételek szerint.

A keretszerződés-módosításról valóban az ügyfélmenedzsernek kell tájékoztatni téged, de a szolgáltatót hiába cseszteted, és fenyegetőzöl ávéhával meg gévéhával, meg péeszáeffel, ez jogilag kb úgy néz ki, hogy a csomag tulajdonosának a kérésére történt a módosítás.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2013.01.21. 11:03:49

@dr. Aullah: Ezzel én is így vagyok, de a post témája a Telenor eljárása, hogy ki a flottatulaj, az irreleváns.

@Zaci: Na, ennyi. Meg attól, hogy ügyfélmenedzser, meg kéne kérdezni az ügyfeleket is...

Dr Gregory House 2013.01.21. 11:05:01

Hír az Index címlapjáról: Tribuszerné újra bíróság előtt

England win The Ashes! 2013.01.21. 11:10:07

@Dr Gregory House: Gondolom gyerekeket és/vagy külföldieket vert át. Mert aki elmúlt húsz és magyar (állampolgár), az már ilyen-olyan csatornán keresztül hallotta a nevét negatív kontextusban.

Dr Gregory House 2013.01.21. 11:14:47

@Dr Jozef Vengloš: Aki nem olvas homárt és átverik, az magára vessen!

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.21. 11:19:25

1. Nekem is flottás előfizetésem van, 500MB-os mobilnettel a telenortól. HA túllépném (mert eddig még nem sikerült 1,5 év alatt) akkor csak belassulna a net, de egy fillérrel sem kell többet fizetnem.

2. első körben miért nem próbálod meg az ügyfél kapcsolattartóval rendezni?? Azok az ilyen apróságokat el tudják simítani.

3. ahogy olvasom sikerült egy Mobil Online 50MB csomagot rendelni, amiben van 50MB internet használat. Hogy lehet ezt összekeverni a 3 Gigabájtos csomaggal?

4. Te hol, kitől rendelted meg?? Talán ott kéne első körben reklamálni

Rosszindulatú Vászka 2013.01.21. 11:27:46

Isten fizesse meg.

Továbbá add meg a császárbak, ami a császáré.

Meg nem halmozz hamis mammont.

MrMegmondoMan 2013.01.21. 11:31:09

@amsz: Most írtam az ügyfélmenedzsernek a kommentek hatására. Talán tud valamit intézni, hogy ennyit ne kelljen kifizetni. Az 50 megásat direkt rendeltem meg amúgy.

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2013.01.21. 11:40:06

@Zaci:
Ezt írtad a posztban:
"Le kellett mondanom a 3 gigabájtos csomagot, mert meg lett rendelve általa egy Mobil Online M nevezetű. Erről engem nem kérdezett meg, engedélyezem-e, illetve semmiféle tájékoztatást nem kaptam a csomag kondícióiról."

Akkor most Te rendelted meg vagy sem?

Ha te rendelted meg, akkor miért baj, hogy ki kell fizeni?

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.21. 11:41:06

@Zaci: "meg is rendel az ügyfélmenedzser egy csomagot, miért rendel meg egy olyat, ami eleve szar"

Rendeld meg te a saját csomagodat.

2013.01.21. 12:01:07

@Prof. Giraffa Camelopardalis Phd.: Nekem Hit gyülis telefonom van! Izraelitást nem mertem, mert féltem a beavatási szerződéstől!

2013.01.21. 12:03:06

Ehh! Ez a poszt hülyeség!

deszant (törölt) 2013.01.21. 12:05:51

:)
Lúzer!
Én is céges flottában vagyok, de nem ilyen hulladék csomagban.

Annak azért fel kellett volna tűnni, hogy a teló/modem GPRS kapcsolatot használ, nem 3/4G-t.

Elolvasni az ÁSZF-t, meg az összes apró betűt, és akkor szabad posztolni.

Azon gondolkodott valaki, hogy ha az egyház (és ez alól nem kivétel a majd' 600 éves evangélikus sem...) több, mint ezer éven át a tudás kizárólagos britokosa volt, és tűzzel-vassal irtott mindenkit, aki tudott (vagy tudni vélt), nos: vajon mi ebben az egyházi/szolgáltatós viselkedésben a meglepő?
OFF: Az egyházak pénzből élnek, és ha nekik egy forinttal is olcsóbb, nem emeli fel a szavát hívei lehúzása ellen. A Biblia szerintem a világ egyik legjobb marketing és MLM kézikönyve.
Többek között ezért mondom én, hogy az egyházakat tartsák el a hívek: egy forintot se nekik a költségvetésből!!!!!!!!!

Manyecska 2013.01.21. 12:08:49

@cirróka: ha van mérgezős poszt, új:) csemege lesz!

2013.01.21. 12:10:44

@Manyecska: Vagy hogy a csivava az asztalra szart miközben a másik vendég szoptatta a csimotát!

Manyecska 2013.01.21. 12:15:05

@cirróka: ja, ha helyett há akart lenni, sza van új poszt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2013.01.21. 12:26:18

@cirróka: azok még a telefonból is levágnak három centit!

FDToth 2013.01.21. 12:59:53

Ügyfélmenedzser ált. egy rakás xar! Nekünk van egy a Magyar Telekomnál és még tavaly felkeresett minket h ez meg ez meg ez, de írásos ajánlatot nem tudott adni, sőt kézzelfogható, konkrét számokkal teletűzdelt brosúrát sem! Azóta ránk se bagózik (az ügyfélmenedzserek sajnos ált. ilyen 20-30 éb közötti hülyegyerekek)

misi46 2013.01.21. 13:00:43

@dr. Aullah: Na! nem mindegyik pedofil, vannak köztük buzik is!

Bálintka. 2013.01.21. 13:11:28

Ezt először a gyóntató papnál kellene megreklamálni, de állítólag előtte önmagad kell megostorozod, miközben a bibliát kántálod.

haveromjeno 2013.01.21. 13:12:22

@Zaci: Nem szoktam szeretni ezen a fórumon azokat, akik a posztoló helyesírásába kötnek bele, de ez a szóhasználat már nekem is túlzás. Ha már a Magyarországi Evangélikus Egyház flottájáról beszélünk...

CID 2013.01.21. 14:01:42

Evangélikus? Lennél katolikus, vagy református akkor magenta lehetnél, ott nincs ilyen gond. Igazolj át ;-)

fess86 2013.01.21. 15:46:55

"A Telenor kiszámlázott 19133 forintot, a számlán csak a GPRS internet volt 19132 forint."
Mi volt az 1 ft-os tétel?

teetotaler 2013.01.21. 16:59:03

Komolyan eljutottunk oda, hogy csak azért, mert leírta, hogy az Evangélikus Egyház tagja, minden második posztnak a vallását kell fikáznia?

Komolyan, 2012-ben még mindig ennyi primitív ember van, hogy egyes embereket azért megbélyegez, mert esetleg valamilyen vallás tagja? Hol a faszomban vagyunk, 1930-ban? Öljünk meg minden zsidót?

Üdv,
egy ateista, aki leszarja, hogy ki miben hisz

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.21. 17:04:15

@teetotaler: "leírta, hogy az Evangélikus Egyház tagja"

Azt pont nem írta le. Lehet, hogy sátánista.

"A flotta tulajdonosa a Magyarországi Evangélikus Egyház"

_atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2013.01.21. 17:06:38

@fess86:

Megy a kurva a stricijéhez.
- Kerestem 10200 forintot.
- És ki volt az a sóher, aki 200-at adott?
- Hogyhogy ki? Mindenki.

venszivar 2013.01.21. 17:42:12

isten mindent lát, ért, hall

de MELYIK?:)

Én_vezettem_? 2013.01.21. 18:05:34

@teetotaler: "Komolyan eljutottunk oda, hogy csak azért, mert leírta, hogy az Evangélikus Egyház tagja, minden második posztnak a vallását kell fikáznia?

Komolyan, 2012-ben még mindig ennyi primitív ember van, hogy egyes embereket azért megbélyegez, mert esetleg valamilyen vallás tagja? Hol a faszomban vagyunk, 1930-ban? Öljünk meg minden zsidót?

Üdv,
egy ateista, aki leszarja, hogy ki miben hisz"

köszönjük, minden normális, tovűbbá midnen IGAZI (és nem gyúlölködő ál-)liberális nevében.

Én_vezettem_? 2013.01.21. 18:14:14

ja és amit sokan elfelejtenek: ma Mo-n demokrácia van, aminek az alapja az, hogy _mindenkinek_ hangsúlyozom mindenkinek, és minden közösségnek, vallási, felekezeti hovatartozásra való tekintet NÉLKÜL egyenlő joga van: politizálni, nem politiázni, véleményét elmondani, pártot alapítani, érdekeit a megfelelő párt (akár KDNP, akár másik) saját legjobb belátása szerint képviselni/képviseltetni, flottában árendengedményben megállapodani, (és sorolhatnám még). Aki ezen kijelentéssle nem ért egyet, nos az a demokráciával nem ért egyet. A vallási nézete kinek, kinek lehet különböző, de akinek ezen jogok érvényesülése azért bánt, mert az illető X vallás híve, az bizony szélsőséges, a demokráciával van baja, és nem kompatibilis azzal. Még ha sejdenagyon demokratikusnak is képzeli magát, csak mert egy olyan közösséget/csoportot gyúlül, akinek gyúlöletéért jelenleg nem jár a közösség rosszallása, nem vált ki tüntetést, nem jár retorzió, attól még jobb ha tudja, hogy nem a vallásellenes, hanem a demokráciaellenes.

Aureliano Buendía 2013.01.21. 18:19:43

Ég már a Gyehenna tüze az eltévelygők alatt, térjetek vissza az Anyaszentegyház kebelére:)

infrablu 2013.01.21. 19:40:52

Csak pár dolog érthetetlen, vagy nem írta le a posztoló. Esetleg azért, mert ha pontosan fogalmaz, nincs mit reklamálni. Szóval, ha flottája van akkor azt fogyaszt és azt fizet, amit a flottaszerződés leír.
Ha nem ő kötötte, akkor azzal üzekedjen, aki a csomagot vásárolta, a szolgáltató a flottatagokkal nincs szerződéses viszonyban. Ha a munkájához kell, akkor a plusz fogyasztást miért nem a munkáltató fizeti? Ha nem a munkájához kell akkor mi az az adattömeg amit nem vezetékes neten tölt le, hanem mobilon? (pl. egy egyház által támogatott hajléktalan, aki csak az aluljáróban tud letölteni?) Akkor a legédesebb szapulni egy multit, ha nem rébuszokban előadott rémtörténetről van szó, hanem fehéren-feketén látszik, hogy nem te vagy a hülye.

átlátó 2013.01.21. 20:15:36

Ilyenek ezek mind.... a szolgaltatokra ertem, mert itt osztan ne hivatkozzon senki a szarmazasra, meg a hiteletre, meg arra se, hogy ki a buzi e

Laci Kalmár 2013.01.21. 20:28:22

Gondolom az evangelikus egyház volt az előfizető, te pedig a számlafizető (különben nem tudott volna helyetted senki sem megrendelni semmit), az is lehet, hogy mind az elő, mind a számlafizető az egyház (ettől még jöhet neked direktben a számla, a számlaküldési cím egy harmadik paraméter). Nos az előfizető felelősséggel tartozik az előfizetésért, szóval ha reklamálsz nála, hogy ilyen csomagot nem kértél, akkor nem hajthatja be rajtad senki, max az egyházon. ha pedig a telenornál volt ez valami adminisztratív hiba (nem tudom elképzelni, tényleg nem, hogy direkt csinálták), akkor majd megreklamálja ő a szolgáltatónál és ilyenkor a szolgáltatónak kell bizonyítania a csomag megrendelését, így ha nem volt ilyen, akkor megint csak nem kell kifizetned. szerintem a legtöbb amit veszthetsz az a számod, mert felfüggesztik, de az előfizetőn fogják végül behajtani. ha pedig az evangelikus egyház beperel, hogy fizesd ki nekik, akkor hivatkozz erre:
"1. Merészel valaki ti közületek, ha peres dolga van a másikkal, az igaztalanok előtt törvénykezni, és nem a szentek előtt?
2. Nem tudjátok-é, hogy a szentek a világot ítélik meg? És ha ti ítélitek meg a világot, méltatlanok vagytok-é a legkisebb dolgokban való ítéletekre?
3. Nem tudjátok-é, hogy angyalokat fogunk ítélni, nemhogy életszükségre való dolgokat?
4. Azért ha életszükségre való dolgok felől van törvénykezéstek, a kik a gyülekezetben legalábbvalók, azokat ültessétek le.
5. Megszégyenítéstekre mondom: Hát nincs ti köztetek egy bölcs ember sem, a ki ítéletet tehetne az ő atyjafiai között?
6. Hanem atyafi atyafival törvénykezik, még pedig hitetlenek előtt?
7. Egyáltalán már az is gyarlóság ti bennetek, hogy törvénykeztek egymással. Miért nem szenveditek inkább a bántalmazást? Miért nem tűritek inkább a kárt? " 1. Korintusi levél 6.
nem veszthetsz :)

Jani haverja · http://alfa-kontakt.info/ 2013.01.21. 20:33:26

Matolcsy-Szíjjártó: "Ne a Zemberek fizessék meg"... Tényleg nem a "zemberek" fizetik meg, hanem az emberek...

MrMegmondoMan 2013.01.22. 10:01:54

Köszönöm mindenkinek a véleményét. Nem is szeretnék "replyzni" az összesre, mert annyian írtatok, így általánosságban mondom el az eddigieket.

Írtam az ügyfélmenedzsereknek, ők továbbították a problémámat az egyház központja felé. Az üzenetbe beleírtam, hogy március közepén fogom kifizetni majd a számlát, megbontatom az ügyfélszolgálattal háromfelé. Nem utasítottam el tehát a fizetést, be fogom fizetni, így perelni se perelhet majd az egyház, bár nem szokása. Kértem őket, lehetőség szerint érjék el a szolgáltatónál, hogy nekem ne kelljen fizetni. Nem fordulok semmilyen hatósághoz sem, mivel korrektek voltak az ügyfélmenedzserek.

Miért kellett lemondanom a 3 gigás csomagot? Mert párhuzamosan ment volna két internetcsomag, azért. Kettőt egyszerre meg nem akartam fizetni, és azt le tudtam mondani.

Tehát, kiderítik, ki rendelte meg a csomagot, és majd ezután intézkednek a szolgáltatónál. Hogy mit, arról fogalmam sincs, majd tájékoztatnak. Attól nem félek, hogy elveszítem a számomat, mert ott ez se gyakori, inkább többet segítenek nekünk, ügyfeleknek.

A radarról levettem a bejegyzést, szóval innentől nem reagálok, mert időm sincs sok erre, de köszi mindenkinek mégegyszer a hozzászólásokat!

CID 2013.01.22. 18:34:01

@deszant:
Csak, hogy tudd a 3,4G is szerepelhet a számlán GPRS-ként hisz azok is csomagkapcsoltak. GPRS sávszélességgel, nem is igazán lehet akkora adatmennyiséget forgalmazni;-)

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2013.01.28. 13:53:28

@teetotaler: YEAH, én nem üldözök egy vallást se! Szerintem az összes hülyeség. Azzal van gond, aki benyalja ezeket a meséket és képes miatta az idejéből és pénzéből áldozni, vagy ahogy más országokban szokás még önkéntes dolgokat is bevállalni és csinálni. Gyerekként láttam, hogy hogyan hisznek a falunk hívői és azóta nem hiszek a hívőknek. (gy.k.: templomban remegő kézzel mint a kisangyalok, előtte utána fél órával a templom előtt meg egymást szapulták és szitkozódtak. De a csúcsa a pap volt! Na őt kerékbe kellett volna törni. Bár annyi esze volt, hogy jól kihasználta privát élvezkedésére a hívők rettegését.)

Hola (törölt) 2013.02.12. 13:42:14

Ez az újmagyar fogalmazás olyan szép: "meg lett rendelve". A macska meg fel van mászva a fára...
süti beállítások módosítása