Naiv ügyfelet hetek óta szívatja az egri Euronics, hogy majd elszállítják szervizbe a horrorhangokat adó hűtőjét, de ez sohasem következik be. Néha még cserekészüléket is beígérnek, hogy jobban fájjon. Amikor már nem bírta tovább, elment a Fogyasztóvédelemhez, ahol azt javasolták neki, hogy addig üvöltsön velük, amíg nem történik valami:
Az egri EURONICS áruházban vásároltam nyár végén egy hűtőt. Vásárláskor ajánlották, hogy ha 10.000 ft.-ot ráfizetek a vételárra akkor a 2 éves garanciát 10 évre meghosszabbítják. Szerencsére nem éltem a lehetőséggel. Hazavittem, beüzemeltem, remekül működött. Kb. 2 hét múlva éjszaka arra ébredtünk, hogy a hűtő olyan hangokat ad ki, mint amikor egy Simpson motor kért százkilós emberrel a hátán, egyesben próbál felmenni a hegytetőre.
Ezek a hangok állandósodtak és napi 24 órából 15-ben a hűtő így zenélt. Semmi gond, gondoltam, garancia van, felhívtam a szakszerviz központi számát, amelyen nem vették fel a telefont. Ezt 1 héten keresztül mindennap, megpróbáltam de továbbra sem jártam sikerrel, így bementen a EURONICS-be és jeleztem a problémát.