Tékozló Homár

Karácsonyi felárazás a játékboltokban is

2013.12.04. 13:24 | jackyll | 44 komment

Pamutmacska talált egy eredeti, nem felárazott akciós terméket az Árkád Játéksziget boltjában, de nem adták oda neki azon az áron:

Történt tegnap, hogy a budapesti Árkád 2-ben található Játékszigetben szerettünk volna megvásárolni egy akciós játékot. Ebből korábban, nagyjából egy hónapja, vásároltunk ezen az áron (990.-) 3 db-ot is. A játékok még mindig akciósak voltak, igaz, már drágábban. Kivéve egy darabot, amelyen még a régi akciós ár szerepelt (990.-). Én előreosontam a gyerkőccel, hiszen karácsonyra szántuk a szerzeményt, és férjem, valamint a testvérem álltak a pénztárhoz azzal az egy példánnyal, ami még a korábbi akciós áron volt.

A pénztárnál közölték, hogy a játék nem annyiba kerül, amennyi rá van írva. Ők hivatkoztak a törvényre, miszerint tudtunkkal annyiba kerül az áru, amennyi rá van írva, de az üzletvezető ezt cáfolta. Gyorsan le is szedte az akciós árat, ami rá volt matricázva. A polcon nem volt kiírva az ár, a termékekre egyesével vannak rányomtatva, matricával. Tehát számomra egyértelműen az üzlet dolgozói hibáztak.

Olvasson tovább!

Fantomakció a Tescóban

2013.12.04. 12:27 | jackyll | 57 komment

Péter hiába kereste az Aréna Tescóban az akciós dvd-ket, senki nem hallott ilyenről arrafelé:

Kezembe akadt a Tesco legújabb akciós újságja, és benne az alábbi akció.  Mivel az "5-öt visz, 200-at fizet" elég vonzónak tűnt, rögtön felkerekedtem, és elbuszoztam az Arénába, hogy megnézzem. Ekkor november 28-a csütörtök volt, és 11.30-kor léptem be a Tescóba. Az akció, mint alább látható, reggel 6-tól volt meghirdetve.
 
Mivel a műszaki részlegnél csak teljes árú cuccokat találtam, gondoltam, rákérdezek. Még egy reklámújsággal is felfegyvereztem magam. Miután két percen keresztül tologattak egymáshoz a Kedves Kollégák, de látták, hogy nem tágítok, csak kénytelenek voltak meghallgatni kérdésemet.

Olvasson tovább!

Egységes budapesti parkolórendszert, most! (frissült)

2013.12.04. 11:28 | jackyll | 78 komment

Ha már úgyis az önkormányzatokhoz került az összes parkolómaffiacég, talán nincs jogi akadálya, hogy mint egy emberek lakhatására kialakított normális városban, egy darab cég szedje az összes parkolási díjat. Átmeneti megoldásként elfogadjuk, hogy amíg ez a rendszer nem jön össze, felfüggesztik a jelenlegi elmebeteg állapotot, amikor az utca egyik oldala az egyik kerülethez, a másik a másikhoz tartozik:

A Nyugati tér sarkában a Bajcsy Zsilinszky út végén a felüljáróval szemben (az egykori Skála sarkánál) parkolt olvasónk, aki elkövette azt a hibát, hogy a hozzá legközelebb álló parkolóautomatába fizette be a díjat. Vesztére, ugyanis az egy másik kerülethez tartozik. Az eset 2013. március 8-án történt. Olvasónk legnagyobb megdöbbenésére három hónappal később egy fizetési felszólítást kapott a terézvárosi parkolási társaságtól, miszerint parkolójegy nélkül parkolt. Elküldte a beszkennelt parkolójegyet, bizonyítandó, hogy ki volt fizetve a parkolás, és várt a válaszra.

Válaszul arról tájékoztatták, hogy a jegy ugyan szabályos, de területi hatály miatt érvénytelen. Közölték, hogy a Bajcsy Zsilinszky út jobb oldala a lipótvárosi parkolócéghez, a felüljáró alatti rész, tehát ugyanazon út közepe már a terézvárosi társasághoz tartozik. Természetesen a parkolóhelyeken erre semmilyen jelzés, tábla nem figyelmeztet, nem csak az adott parkolóhelyen, hanem az útszakasz kezdeténél sem, a parkolóautomatákon sincs jelzés, vagy rajz, hogy a környék mely parkolóhelyeire biztosít és melyekre nem érvényes jegyet, írta lapunknak a megbüntetett autós.

Olvasson tovább!

Nem cseréli a MediaMarkt a javíthatatlan tabletet

2013.12.03. 15:08 | jackyll | 202 komment

Gábor október óta várja, hogy történjen valami a Display.hu szervizben Myaudio tabletjével, de két hónap alatt odáig jutottak, hogy visszaraktak egy régebbi oprendszert, amitől pont semmi nem változott. A MediaMarkt ezt még nem érzi kritikus hibának, úgyhogy se pénzt, se másik gépet nem adnak:

Vásároltam a páromnak 2013.08.14-én egy Myaudio 916DDC tablet gépet a Media Markt Aréna Pláza üzletében 59.900 forintért (tudom hiba volt, nem kell mondani). A gép másfél hónapig jól működött, napi pár óra youtube, facebook. Hirtelen a kép elkezdett össze vissza ugrálni, teljesen meghülyült az egész (lenti videón jól látható). Töltő nélkül néha be se kapcsol, ha bekapcsol, kikapcsol, vagy újraindul, stb. Visszavittük, ahol alig akarták egyáltalán visszavenni, majd elküldték szervizbe.

 Egy hónap múlva megkaptuk a gépet. Elmentünk érte, majd csodálkozva látom a munkalapon, hogy mindössze egy „képernyő kalibráció” történt. A szervizes még a bluetooth opciót is bekapcsolva hagyta (ennyire nézte meg, hogy működik egyáltalán a cucc). Hazamentünk, de két óra múlva vittük is vissza a gépet, mert pontosan ugyanolyan rossz mint amikor egy hónapja beadtuk.

Olvasson tovább!

Nem megalapozott, hogy leválik a Diesel-cipő sarka

2013.12.03. 13:56 | jackyll | 51 komment

Martin nem teljesen érti, hogy ha hibátlan a jobb lábon leválló sarkú Diesel-cipője, akkor a másik felén miért nem jön le a gumi?

Körülbelül 2-3 hónapja tértem be a Westendben lévő Office Shoes üzletbe, hogy vegyek magamnak egy kényelmes átmeneti cipőt. Egy fehér Diesel vászoncipő személyében meg is találtam a magamnak valót. Megvettem, kifizettem, örültem neki.

Pár hétre rá észrevettem, hogy a jobboldali sarkánál a vászon elkezdett elválni - nem tulajdonítottam neki túl nagy jelentőséget, mivel egyrészt időm sem volt visszavinni, másrészt úgy voltam vele, hogy ez a kis hiba még elfogadható. Ahogy telt az idő, az elválás kezdett egyre szélesedni, majd szinte teljesen szétjött. Láthatóan a ragasztás engedte el az anyagot, így visszavittem a cipőt.

Olvasson tovább!

Gigabájtszivárgás a Vodafone-nál (frissült)

2013.12.03. 12:46 | jackyll | 15 komment

Amikor azt hittük, hogy a Telenornál megismert jelenségnek végre vége, a Vodafone-nál bukkant fel újra. Grafi saját mérése szerint 70 MB-nál járt, amikor megkapta az smst, hogy elfogyott az 500MB-os + 1 GB bónuszos kerete. Egyelőre azonban még a számlarészletezőt sem kapta meg 30 nap alatt, úgyhogy most annak az eltűnését vizsgálják:

Ez év nyarán átváltottam meglévő, fölöslegessé vált előfizetésemet az akkor induló, feltöltőkártyás Vitamax Perc&Net csomagra. A csomag 3000Ft (vagy több) feltöltés mellé 1GB internetet, és 50 perc hálózaton belüli beszélgetést kínál bónuszként, ezek 30 napon belül használhatóak fel. A készülékről minimális mennyiségben telefonálok, leginkább internetezésre használom, számomra tökéletes megoldásnak tűnt. Közeledett a 30 nap lejárta, és az egyenlegem szinte érintetlen volt, ezért vásároltam egy ZsebNet500 kiegészítő internet csomagot (500MB). Lejárt a bónuszom pár nappal később, tehát onnantól kezdve az 500MB-s csomagból gazdálkodhattam. Korábbi előfizetésem mellé is ekkora adatcsomagom  volt, egy hónapig bőven elegendő volt. Épp ezért is csodálkoztam annyira, mikor 4 vagy 5 nap elteltével jött az sms, hogy elhasználtam az adatforgalmamat, vegyek újabb kiegészítőt, vagy töltsek legalább 3000Ft-tal ismét, és kapom azonnal az 1GB bónuszt.

Olvasson tovább!

Hústalanította a kiszállított hamburgert az Avanti

2013.12.03. 11:30 | jackyll | 63 komment

Naiv vega ügyfél véletlenül rántott sajt helyett rántott hússal kérte a csirkeburgerjét, de szerencséjére közel laik az Avantihoz, mert 10 percen belül cserélték:

Annyi átverés és szemétség után kivételesen hadd küldjek nektek egy olyan történetet, amikor a vásárlót szó szerint földig hajolva szolgálták ki. Régóta rendelek a XII. kerületi Avanti pizzériától, főleg Netpincéren át. Rendszeresen szoktam tőlük csirkeburger-menüt kérni, azzal a megjegyzéssel, hogy - mivel vega vagyok - a rántott csirke helyett rántott sajtot kérek bele. Mindig úgy is hozzák. Azon kevés éttermek egyike, ahol el tudják olvasni a Netpincérben megadott megjegyzéseket.

Egy napon valahogy fáradt volt az agyam, és a szokásos üzenet helyett azt írtam, hogy "a rántott csirke helyett rántott húst kérek bele". Odaát vették is az üzenetet, és leszállították a hambit egy jókora bécsi szelettel. Nézem, ez meg mi? Egészen addig néztem, míg fel nem hívtam őket, és ők felvilágosítottak, hogy ez az, amit kértem. Ó, basszuskulcs... Mehet a kutyának...

Olvasson tovább!

Újrahasznosított Whopper a Burger Kingben

2013.12.03. 10:29 | jackyll | 159 komment

Leesett egy kicsit, de még az is lehet, hogy a földet el sem érte, még jó lesz, gondolta a pultossrác:

Rendeltem egy Fiesta- tortilla tekercset, mellé pedig két Whoopert elvitelre. Ket nő volt eladó, egy magas pasi, aki a kaját csinálta. Amikor elkészültek a whooperek, az egyik béna csaj, a másik kiszolgáló olyan ügyetlen volt, hogy leverte a hamburgert, amiből a saláta és egyebek kigurultak a krumplisütő mellé. Azt, hogy esett -e le a földre, nem láttam, mert takarták egymást, úgy szedték fel a dolgokat. Ekkor odakaptak ketten, megfogdosták, összeszedték a maradékot és visszaadták a palinak, hogy csináljon újat. Ezt konkrétan hallottam, am ekkor jött a meglepetés: oldalt álltam, ám a szendvics túl hamar elkészült és láttam, hogy csak visszadobálta a whooperbe a kihullott salátadarabokat és paradicsomszeletet, aki készítette. Ráadásul olyan rafináltak volt az engem kiszolgáló, hogy a zacskóba alulra tették a megütődött, megfogdosott, megviselt Whoopert.

Olvasson tovább!

22 milliós büntetés az Impulsernek csak a reklámjai miatt

2013.12.03. 09:27 | jackyll | 21 komment

A mágnesterápiás termékeket sajnos nem vizsgálta a GVH, ezért csupán a tisztességtelen kereskedelmi kommunikáció miatt büntette meg 2 részletben 22 millió forintra az Impulser-vállalatcsokrot:

Az Inpulsive Energy Kft. 2011 februárjától 2011 decemberéig, az Impulser-Trade Kft. pedig 2012 januárjától 2012. szeptemberéig az Impulser mágnesterápiás gyógyászati segédeszköznek a termék népszerűsítése és értékesítése során igen széles körű egészségre gyakorolt hatásokat, illetve gyógyhatásokat tulajdonított.

A GVH az eljárás során nem a mágnesterápiát, hanem az Impulser készülék kommunikációját vizsgálta, mivel egy gyógyászati segédeszköz kizárólag a használati útmutatója alapján mutatható be. Azt a GVH pedig azt már nem is vizsgálta, hogy a használati útmutatónak megfelelő állítás valós-e.

Ezek voltak azok az imposztorok, akik az Impulser nevében szerveztek bemutatókat az engedélyük nélkül? Muhaha.

A "szart is kipereli" a Gastland naiv ügyfélből

2013.12.02. 15:09 | jackyll | 156 komment

Tovább csordogál az Sz. Kálmán éri Gastlandban nyáron fogva tartott naiv ügyfél ügye, de még nem volt idejük bemenni a kihallgatásra, miután feljelentette őket az étterem:

A múltkori beküldött cikk óta az étterem feljelentést tett ellenünk a rendőrségen, akik a szabálysértési hatósághoz küldték az ügyet. A telefonos megkeresésre az étteremvezető rendkívül agresszívan reagált. Közölte, hogy nagyon meg fogjuk bánni a homáros lejárató kampányunkat és idézném "a szart is kiperelik belőlünk" a barátnőmet nemi erőszakra is bíztatták. Kíváncsian várjuk az ügy végét, egyenlőre még nem tudtunk bemenni a kihallgatásokra, de nyilvánvaló, hogy a feljelentés bosszú a homáros megjelenés miatt.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása