Tékozló Homár

Boldog 2014-et kívánt a NAV

2014.01.02. 14:20 | jackyll | 76 komment

NAV52M.jpgDecember 31.-én kapta naiv ügyfél az értesítést a CIB-től, hogy egyenlege -52,7 milló forintra változott:

a kép önmagáért beszél. most megyünk bíróságra....

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tron65 2014.01.02. 14:24:05

"most megyünk bíróságra...."
Mert??
Ha az eddigi egyenleg -52.735.741 Ft volt, akkor korrekt.
Ha nem, akkor is előbb a bankba mennék.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 14:26:36

nem kellett volna anyyit pezsgozni

Atörökk 2014.01.02. 14:27:08

Így majd' két hónap után? Ügyes vagy, buksisimi.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 14:31:18

Na jó, de csak az sms volt ilyen hülyeség, vagy tényleg?

Meg a post információtartalmával azért vannak gondok...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:32:40

Arról meg nem is beszélve, hogy tévedni emberi dolog. Mivel a gépezeteket is emberek készítették, azok is tévednek olykor.

Nem? De. Nagy ugye.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 14:33:18

@atörökk: 2 napja kapta az ertesitest
csaxolok
hogy tulajdonkeppen mirol van szo egy telefonnal telefonrol keszult foto nem sokat arul el
de a birosagra mehet
ott futenek

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.02. 14:34:30

Így jár, aki majdnem két hónapig be se kapcsolja a mobilját.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:35:53

@hagyma: Szia, Hagyma! Milyen az idő nálatok? Itt Győrben épp süt a nap, azon morfondírozok, hogy elmenjek-e sétálni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 14:36:04

@l4c1: Nanananana.
Ez kicsit érdekes ahhoz, hogy adatbázis hiba legyen.
Na meg a banki rendszerek nem is a freemail adatbázisának szintjén vannak. Talán nem véletlen... Na persze nem az ügyfél érdekében :D
Illetve, a gép nem téved, csak ha rosszul megírt programot kap. Csak az meg nem olyan jellegű hibákat okoz, hogy egyszer csak eltűnik a lé a számláról...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:37:19

@hagyma: Igen, nem sok bizonyító ereje van. A bíró majd azt modja, ebéd után dönt :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 14:39:50

@l4c1: 31 F kicsit felhos borus / hajovontak talalkozasa tilos/
tokom se megy setalni, meg csak fel 9
a hegyekben kicsit hidegebb
tegnap buktam 40 dolcsit a jeghokin, ma nyerni kell
Mary megy melozni halistennek
ha ram hallgatsz ne mennyel sehova

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:40:00

@ColT: Vagy összeesküvés elmélet, vagy programhiba.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:42:40

@hagyma: Jó, rád hallgatok, alszom rá egyet. Apropó, te látod az ékezetes betűimet? űő -re gondolok...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.02. 14:44:36

@l4c1: Hát, talán. Mondjuk az a bank, ahol lehet 50 milla mínuszban egyenleg, nem sikeres :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.02. 14:46:04

@ColT: A múlthavi számlavezetési díj. Miért ne lenne sikeres, ha az ügyfél befizeti?

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.02. 14:49:24

Valszeg az egyenlege 0.52766855 * 10 ^ -32
volt, csak ilyen kis számokra nem készítették fel az SMS küldő progit. Meg kéne sasolni a számlaegyenleget a neten. Addig meg tegyen nitroglicerint a nyelve alá, hogy ne vigye el a szívbaj.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 14:49:47

@l4c1: tokeletesen, bar mar hasznalok olvaso szemuveget es 125%-on megy a monitor

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 14:54:48

Mi az a kalapos kép a háttérben?

zoleebara 2014.01.02. 14:58:56

Ha szilveszterkor kapta miért november 13 a dátum?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 14:59:35

@ColT: ..vagy a sötét zónában sikeres :)

Ilyenkor érdemes rányomozni..

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.02. 15:00:48

@zoleebara: Két hünapja először kapcsolta be.

EvilHedgehog 2014.01.02. 15:01:14

Azért a NAV brahiból nem inkasszózik...

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:02:39

@atpijkamo: Ellenkező esetben a klasszikus ciánkapszula is megoldást jelenthet.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:04:09

@EvilHedgehog: Tudomásom szerint a nagyobb értékű esetekre dolgozik rá jobban.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 15:05:42

@atpijkamo: Ez nekem volt ajándék. Kedves tőled.

Atörökk 2014.01.02. 15:07:36

@l4c1:
Dehogy. Szórják az inkasszókat a néhány tíz, néhány százezer forintos tételekre, lévén azok előbb befolynak, mint az igazán nagy pénzek, plusz aki kevesebb összeggel tartozik, sokkal ritkábban vitatja, mint aki sokkal tartozik (nem áll mögötte ügyvédek hada).

Black Hole 2014.01.02. 15:08:17

@Nattramn: májküldzsexony. Nem ismerted +?

Black Hole 2014.01.02. 15:11:21

@EvilHedgehog: de csinál furcsa dolgokat. Nekem annak idején a 300 ezer forintos adótartozásból pikkpakk csináltak 15 milliót.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:11:58

@l4c1: ha en arra gondoltam, hogy arra gondolsz, hogy ekezettel kene irnom, de szolok,csak a homar kedveert / mert szinte csak ide kommentelek magyar oldalra/ nem fogok ekezetet hasznalni
koszonom a megertest:)

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:14:28

@atörökk: Akkor mást propagálnak. Amit mondasz, logikus. Szerintem a valóság a kettő között van valahol. Van egy csoport, amely a nagy halakra dolgozik, és van, amiről te beszélsz.

Nem tudom, melyik hozza nekik a nagyobb bevételt.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 15:14:28

@Black Hole: Először azt hittem, a poszt toló régimódi kamerája tükröződik, amivel fotózott. Csak nem értettem, miért fölfelé tartja.

szmoker (Homo Trollicus) 2014.01.02. 15:14:39

@EvilHedgehog: mmmmmmmmmm
Ja és áfacsalás sincs, egy hétvége alatt megmondta a belső átvilágításuk.
Én hiszek nekik.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:17:03

@hagyma: Nem, ezt már rég megbszéltük, nem zavar az ékezetnélküliség, csak az érdekel, hogy amit én ékezettel írok, az nálad hogyan jelenik meg.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 15:22:06

@l4c1: tokeletesen, mivel ugyanazt latom amit te
bizonyos uzeneteknel, akar e-mailnel is akadhatnak problemak de itt termeszetesen azt latom amit leirsz

chloe queen 2014.01.02. 15:22:21

- 52 millós egyenleg? Az szép! Csak nem a cukor áfáját csalta el a posztoló?

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:27:26

@hagyma:

Ennek örülök, mert épp egy árvíztűrő tükörfúrógépen dolgozom :)

metal · http://electric.blog.hu 2014.01.02. 15:29:52

Arról azért nagy a hallgatás, hogy van-e alapja a NAV eljárásának. Ez minimum gyanús:)

Atörökk 2014.01.02. 15:37:34

@l4c1:
Szerintem a viszonylag kis cégektől/magánszemélyektől bevasalt lóvé.

Székely Máté László · http://l4c1.blog.hu/ 2014.01.02. 15:40:37

@atörökk: A "sok kicsi sokra megy" alapon? Lehet, nem a szakterületem.

Black Hole 2014.01.02. 15:43:03

@Nattramn: én meg azon tépelődök, hogy ez igaziból nem-e, egy burkolt nokia reklám? Az milyen jó lenne, ha a régi telefon kijelzőjén az új telefon tükröződne, mondjuk egy iphone, hogy Igi boldog legyen.

Atörökk 2014.01.02. 15:47:12

@l4c1:
Arányaiban sokkal több van kisebb cégből/egyéni vállalkozóból/magánszemély adózóból, mint kifejezetten adócsalásra létrehozott cégből. Azok mögött általában eleve komoly ügyvédi/könyvelői háttér van, így ha meg is állapít valamit az adóhatóság, évekig húzzák az eljárást, és a végén jó eséllyel nincs mit behajtani.

Kis cégek/magánszemélyek sokszor nem azért nem fizetnek, mert nem akarnak, hanem mert nem tudnak időre. Viszont egy működő cégnek érkezik pénz a számlájára időnként, így előbb-utóbb az adóhatóság le tudja inkasszálni a kisebb tartozásokat.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 15:57:19

@Black Hole: Tükröződhetne mindjárt Igi. Kaméleonnal a vállán!

Black Hole 2014.01.02. 16:09:35

@Nattramn: szerintem Igi nem járatja le magát azzal, hogy nokiát fényképez. Szerintem Ő egy legújabb iphone-nal csak egy nem legújabb iphone-t fotóz maximum. Képzeld el, virslit reggeliztem.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.02. 16:16:28

@Black Hole: Felrobbant? Én mára hagytam. Most nem fogom teljesen felforralni, csak majdnem.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.02. 16:16:56

@l4c1: meg is jelent a szemeim elott

de hol van Igi?
meg mindig a desznyot kergetik a hatarban?

Black Hole 2014.01.02. 16:35:17

@Nattramn: nem robbant fel :) próbáld +, hogy nagyon kevés vizet melegítesz, épp, hogy ellepje. És NE lobogva forrjon, sőt, ne is forrjon, csak olyan 90 fokos legyen. Max 4 percig hagyd a vízben, és garantált a siker.

peppe83 2014.01.02. 16:39:34

Inkasszózzon is csak az adóhatóság. Érdekes, tőlem sosem inkasszóztak még, ja mert mindent befizettek utánam/befizettem? pl. önkormányzati adók

Black Hole 2014.01.02. 17:27:40

@peppe83: majd ha valami tróger meghúz egy olyan 10 millióval, akkor is mond ezt. Az adóbefizetés nem mindig az adós hibája. Gondolj bele egy olyan helyezetbe, mikor elméletileg van mondjuk 20 milliód, gyakorlatilag meg van 10 millió tartozásod. De tény, hogy sokan ügyeskednek.

Aureliano Buendía 2014.01.02. 18:16:11

és ezen a 31e ft-on múlik? Nem hiszem.

Én ma 50 percet vártam egy (ge)cib fiókban, megírjam tényleg?

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2014.01.02. 18:29:39

Eleve érdekes, hogy -50 milláig le se mehetne az egyenleg. Ha a hitelkeretet kimerítik, akkor nem utal többet a bank.

metal · http://electric.blog.hu 2014.01.02. 19:42:48

31e Ft-t vont le a NAV. Nem 50 misit:)

komplikato 2014.01.02. 21:09:32

@peppe83: "Érdekes, tőlem sosem inkasszóztak még, ja mert mindent befizettek utánam/befizettem?"

Szerintem keress rá itt a Homáron a kedves sztorira, amikor egy cégtől egy olyan másik cég inkasszózott több tízmilliót akivel soha semmilyen kapcsolatban nem álltak ... így nyilván tartozásuk sem lehetett. Sokat megvilágít a Hungarian Reality-ből.
A dologban az a szép, hogy a bank nem volt hajlandó eleinte kiadni az inkasszózó cég adatait(!), majd semmit nem tettek amikor kiderült, hogy nincs is tartozás. És egy zárolt számlájú cég akár hetek alatt csődbe mehet ...

komplikato 2014.01.02. 21:15:32

@atörökk: Nem változik semmi. anno első melóhelyemen (kis hajózási ügynökség) kiküldtek valami kis pite tartózási összegről csekket (APEH), valami 38.280 forint vagy ilyesmi összegben. Persze nem volt semmilyen tartozás és nem is fizettük be. :)
Viszont később kiderült, hogy vagy 40.000 cégnek küldték ki, fillére ugyan azzal az összeggel, és a nagy részük be is fizette, mert nem volt kedvük újat húzni az APEH-el ... csak ezért. És aki kiküldte a csekkeket, az pontosan tudta, hogy így lesz.

A másik "büntetés" meg azért jött az APEH-től, mert nem jelentettük be a telephely változást, így engem küldtek el a HATODIK telephelyváltozás bejelentővel és előző ÖT bejelentő lap másolatával intézkedni. Persze a büntetést nem kellett kifizetni, csak ugye hatszor ment a levesbe 5000 forint okmánybélyegre.

Most 2013/2014-ben, internet és számítógépkorszakban semmit nem változtak ezek a dolgok, sőt.

komplikato 2014.01.02. 21:16:57

@metal: Azon gondolkodom, hogy a cégek akik megnyertek EU pénzeket pályázaton és el is költötték, majd a Lézer Jani döntése miatt vissza kell, hogy fizessék "csak mert" alapon, ha nem fizetik ki ... azt a NAV fogja behajtani? Esélyes.

EvilHedgehog 2014.01.02. 22:31:11

@szmoker (Homo Trollicus): Nem úgy értem... Inkasszó előtt jó pár levelecskét kap az ember.. nem szó nélkül megy a dolog..

komplikato 2014.01.02. 22:53:05

@EvilHedgehog: A fentebb említett céges inkasszónál semmilyen levél nem volt a bank részéről, se az inkasszózó cég részéről. Mivel utóbbinak nem is volt erre létjogosultsága, nem is küldhetett róla semmit.

Egy olyan országban, ahol jogi akadály miatt nem írnak a nevedre egy 49 milláért vásárolt lakást, de 3 évvel később azért befizettetik a 1.5 milliós átírási költséget, hogy 13 évvel később kiröhögjenek amikor elveszik a lakást tőled ... tényleg elhiszed nem lehet figyelmeztetés nélkül inkasszózni?

PannonBoy 2014.01.02. 23:11:04

@ColT: Dehogynem sikeres, ez épp azt jelenti, hogy te (azaz a posztoló) tartozik a banknak 52 millió Ft-tal.

Amúgy ez nem NAV-os poszt, hanem inkább CIB-es poszt.
Amúgy valami szoftverhiba lehet a dolog mögött, viszont nem hinném, hogy a posztolónak valóban ennyi lenne az egyenlege. Szerencsére a könyvelésnek köszönhetően, könnyen ki lehet deríteni, hogy egyáltalán van-e szó bármilyen pénzmozgásról.

kisQtya 2014.01.02. 23:22:44

Na már mostan szerintem a NAV inkasszója legfeljebb 0-ba viheti az egyenleget, de mínuszba nem, mert az azt jelentené, hogy a bank meghitelezte a tartozást.

Inkasszóra fizet a bank, de ha nincs fedezet, sorbaállítja az inkasszót, mínuszba nem vághatja az egyenleget.
Rosszul gondolom?

kisQtya 2014.01.02. 23:25:06

@komplikato: És akkor még a fantomcégnek kiadott pénztárgépengedélyről nem is beszéltünk, amikoris tündibundi navocska mossa kezeit, hogy a rák enné el a mocskos pofájukat.

kisQtya 2014.01.02. 23:29:28

Úgy egyébként a cég pénzét sosem tartjuk a számlán, épp az inkasszó miatt, hanem azt kölcsönadjuk évi 0,2% kamatra egy megbízható, de vállalkozási tevékenységet nem folytató nyugdíjasnak, akitől nem lehet inkasszálni, viszont megengedi, hogy rendelkezzünk a számlájával...

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2014.01.03. 00:08:44

hülye poszt...nulla info, novemberi dátum...hagyjuk már wazz

komplikato 2014.01.03. 00:36:33

@FILTOL: "novemberi dátum" - December 31. Akkor kapott értesítést. A november 13-i akcióról. :D
Mondjuk kaptam már SMS-t 1-4 nap késéssel, na de 6 hét???

SarahConnor 2014.01.03. 10:24:59

Cseszdmeg, ötször olvastam végig, mire a facebook-picsákat kenterbe verő rejtjelezést megfejtettem. Aki ilyen sms-t küld nekem az azonnal megy a kukába.
Na jó, a mínusz 50milla nem szórakoztató, de valószínűleg benézett valamit a rendszer, vagy rossz helyre tették a vesszőt.
Vagy nem?

j311 2014.01.03. 12:06:54

Nem igazan ertem...
NAV elvitt 31k HUF-ot.
Igy az ~52 735 000 tartozasbol let ~52 766 000. Ez olyan nagyon erdekes, hogy Homarra valo?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.01.03. 16:31:12

Addig renben, hogy s CIB a számlatulajdonos kérésére értesítést küld, amikor teljesül a tranzakció. Olyan is megesett velem, hogy az OTP (mint elszámoló) a kártyás vásárlás időpontjától két órával korábbi időpontról küldött értesítést.
Amit nem értek:
- A CIB CLASSIC nem magán-számla?

Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2014.01.03. 16:49:54

(no ez elszállt félkészként)
- Ha az, akkor ki kaphat ekkora folyószámlahitelt?
- Hat hét késéssel küldtek SMS-t?
- Miből látszik a dec. 31?
- A CIB-es sms-értesítőkben a feladó telefonszáma és a terhelés szó között van a feladás dátuma. Itt hova lett?
- Mit törölt ki a poszt toló?
- Aki törölni tud képrészleteket, az nem tud beírni is?
- 2014 első fényképboltos posztját láthatjuk?

PannonBoy 2014.01.03. 21:27:48

Na asszem megvan az első kamuposzt. Ugyanis a küldő telefonszám nem CIB-es szám.

2014.01.04. 16:11:27

Ez van manapság selyemzsinór helyett?

vörösbor(de)minőségi 2014.01.04. 17:56:51

@hagyma: en arra gondoltam, hogy arra gondolsz, hogy ekezettel kene irnom, de szolok,csak a homar kedveert / mert szinte csak ide kommentelek magyar oldalra/ nem fogok ekezetet hasznalni..

ez mondjuk igy nem fedi a valóságot,mert a határátkelőéknél is bölcselkedsz,és az igaz,hogy mindjárt elhagyod a 60at(életkorban nem sebességben)de jó pár helyről ööö "kibillentyűztek"drága hagyma,akinek a memoriája együtt öregszik a gazdaállattal....:)))
süti beállítások módosítása