Zoltán hiába várta az OTP-ben, hogy szólítsák a sorszámát, úgyhogy rákérdezett. Állítólag a 16:09-es kiállítású szelvényét délelőtt egyszer már szólították, de azt nem mondták, hogy melyik dimenzióban:
Kedves OTP! El kell mesélnem, hogy milyen élményekkel gazdagodtunk az egyik fiókotokban a minap. Január 7-én a váci kirendeltségben szerettünk volna egy egyszerű banki igazolást kérni egy aznapi átutalásról. Ugye ez eddig senkinek nem tűnik egy bonyolult feladatnak? Ugye, ha besétál a bankba az ember, és kér egy sorszámot 16:09-kor, akkor joggal feltételezi, hogy még bőven nyitvatartási időn belül (17 óra) végez, és más dolgát is el tudja intézni aznap. Mert hát vagyunk úgy páran, akiknek nem az a hobbija munka után, hogy másfél órákat töltenek egy ilyen piszlicsáré üggyel. Vagyis csak annak tűnővel, mert a hatalmas OTP képességeit ez az ügy meghaladja. De ne rohanjunk ennyire előre.
Tehát beülünk a 16:09-es cetlinkkel, melynek sorszáma a 356-os. Épp a 353-assal foglalkoznak, örülünk, hogy még két ember van előttünk, aztán mi jövünk! Hát nem! Jön a 354-es, jön a 348-as, a 351-es, aztán a 357-es, 360-as!!! Hogy a rákba? Elaludtunk, vagy mi van? Átugrották a mi sorszámunkat? És hogy jönnek a mi sorszámunk előtti sorszámok?Laza 30 perc várakozás után kezdett felettébb gyanússá válni a dolog. Soron kívül megkérdezzük az egyik ügyintézőt, hogy mi lett a sorszámunkkal? Ő, meg sem nézve, elhárít, hogy legyünk türelmesek, mert nem sorrendben hív a gép (Akkor mi a pikuláért van sorszámosztó gép? Hallod, egy kosárba tegyetek ki a bejárathoz egy csomó számot, a betévedő ügyfél húz egyet, aztán vagy aznap sorra kerül, vagy majd jövő héten, nem???) Várunk tehát tovább. De mikor a mi számunkat csak nem akarják kisorsolni, ismét megkörnyékezünk egy ügyintézőt.
- Lenne kedves megnézni, hogy hívták-e már ezt a számot? - mutatom a számot neki.
- Megnézni nem tudom, max megkérdezni! - hangzik a cseppet sem kedves válasz, és hátramutatja a mögötte ülő hölgynek, aki tudomásunkra hozza, hogy a 356-os sorszámot már DÉLELŐTT 11 óra valamikor hívták aznap, szóval most nem fogják.Itt lenne az a pont, mikor az ember felállna és szó nélkül kimenne, hogy többet egy ilyen helyen ne egyék az életét és az idejét, de hát az igazolás megszerzése fontos, legalábbis nekünk.
Rezignáltan kérek egy új sorszámot, a 363-ast, és kérdem, hogy ezzel nem kell ugye újabb 20 percet várnunk? "Nem, mert 9 perc múlva zárunk!" Jaaaa, hogy csak azért…
Na, már hívnak is, igaz, hogy a pénztárba, ahol természetesen a hölgy a "folyószámla ügyintézés" kategóriában nem kompetens, de akkor miért hívnak oda? Ez ismét megkérdőjelezi az ügyfélirányító rendszer létjogosultságát. Jót, átirányít máshova.
Itt már foglalkoznak velünk. Közben szépen kiürült a fiók, mi vagyunk az egyedüli ügyfelek, ránk zárták az ajtót...
Foglalkoznak velünk, de mennyire. Kb 5 perc azzal telik, hogy a hölgy, és a belépő telefonos segítsége együtt meg tudják-e találni, hogy vajon mennyibe kerül az igazolás kiadásának költsége? Ketten keresik a hirdetményben hosszú percekig. Nem tudom, nevessek, vagy bömbölve sírjak. Hopp, megtalálják! Beterheli a költséget nyomtatja az igazolást. Nézzük meg. Nézzük-nézzük. (Ugyan azt szokás ráírni, hogy a fenti/lenti utalás VISSZAVONHATATLANUL teljesült, de elfogadjuk, hogy ezt itt nem lehet, mert amit a gép generál, abba nem lehet belenyúlni.) Már majdnem megkönnyebbülünk, hogy kezünkben a hőn áhított papiros, mikor feltűnik, hogy - nahát -, hibás az igazolás! Ugyanis a közlemény - mely azért az egyik fontos része az utalásnak -, elejét nem a közlemény részben szerepelteti. Ezt szóvá is teszem. Miért nem jó ez, kapom a választ, hiszen látszik, hogy mikor, mennyi összeget és hova utaltam. Hát azért, mert az sem mindegy, hogy milyen számlát egyenlítettem ki az utalásommal - könyörgöm, ezt pont egy pénzügyi területen dolgozónak kell magyaráznom? Szóval kérem, hogy tisztességes igazolást nyomtasson, amin a közlemény teljes szövege a közlemény rovatban szerepel. Micsoda világtól elrugaszkodott, nagyravágyó igényekkel jövök, mi?
Azt nem lehet, mert a szoftverből nyomtat, nem tud rajta változtatni, ez van. Tiszta kommunizmus. Ez van, paraszt, nem kapsz mást. Már pedig mi kötjük az ebet a karóhoz, hogy semmit sem érő papírral nem távozunk, és nyilván nem is fizetünk érte. Főleg nem ennyi várakozás után. Na jó, ismét telefonos segítség, kupaktanács, személyesen átjön egy kolleganő, és még 5 perc után kapunk egy jó igazolást! A meghatottság könnyeivel küszködöm. Ja, még azért lépjünk már be nekik a netbankba, hogy csodálkozva vegyük észre, hogy ott tényleg a közleményben van a közlemény szövege, míg az ügyintéző "rendszerében" (ha ez megérdemli a rendszer megnevezést) két helyen, két darabban. Megfoghatatlan.
Szóval ezt vegyétek építő kritikának, és azokat a pakisztáni vadszamarakat, akik eddig a patáikkal programoztak, cseréljétek le valami használható bandára, szerezzetek használható szoftvert, mind a banki programra mind az ügyfélirányító rendszerre értve! Ezáltal időt, energiát spóroltok meg, és talán elégedett ügyfeleket is nyertek. Engem már nem, mert már évekkel ezelőtt elhagytam az OTP-t, pont az ilyenek miatt. (A párom ügyét intéztük.)
Végezetül egy vicc:
- Hány OTP-s ügyintéző kell egy használható banki igazolás kiadásához?
- Hát három!
- Na jó-jó, és mennyi idő?
- Másfél óra!
Tudjátok, mi a vicc? Hogy ez nem vicc!!!
Ezt a választ adták rá:Kedves Zoltán, sajnáljuk, hogy bankfiókunkban kellemetlen tapasztalatokat szereztél és köszönjük, hogy megosztottad velünk a leírtakat. Ügyfélhívó rendszerünkben a sorszámok kiadása egymás utáni sorrendben történik, míg kollegáink különböző üzletágakra specializáltan, eltérő ügyféligényeket szolgálnak ki. A sorszámok hívási sorrendje függ a választott szolgáltatástól és ezen belül az ügyintézés időigényétől is. Ezért fordulhat elő, hogy - eltérő ügyféligény esetén - egy később érkezett ügyfél kiszolgálása előbb kezdődik meg.
Amire még ennyit írtam:
Köszönöm a választ! De ha jól elolvastátok, nem ez volt a probléma lényege. Az csak szimplán fura, és zavaró, hogy nem sorrendben hívják az embereket. Tudjátok, miért hívják SORszámnak, ha nem SORban kerülnek SORra? De mint mondtam, nem ez a probléma. Hanem, hogy megkapok egy olyan sorszámot, amit aznap már nem fognak hívni, vagyis hiába megyek be majd' egy órával zárás előtt elintézni valamit amit AZNAP muszáj elintéznem, ha nem érdeklődöm, hogy miért nem kerülök sorra, akkor szimplán várhattunk volna zárásig, amikor is kitessékelnek minket, hogy jöjjünk vissza holnap.Értitek, nem melegedni mentünk be, hanem elintézni valamit. Szeretném felhívni a figyelmet, hogy csak a figyelmességünkön múlt, hogy másfél óra alatt el tudtunk intézni egy ilyen bonyolultságú ügyet! 1. ha nem kérdezősködök, záráskor valószínűleg elhajtanak. 2. Ha nem veszem észre, hogy a közleményt a "rendszer" nem tudja helyesen feltüntetni, akkor elhozok egy értéktelen papírt, vagyis mehetek vissza, rohadt idegesen, és megint rabolhatom az időmet, és foglalhatom az ügyintézők kapacitását. Amire nem kerülne sor, ha a rendszereitek megfelelően működnének. Értitek. +1. Van olyan, hogy másnap már késő, mert léteznek határidők. Ha pedig az OTP-n múlt volna csak, akkor leshettük volna az igazolást.
fghjk · http://sorry.google.com/sorry/?continue=x 2014.01.13. 12:06:07
Atörökk 2014.01.13. 12:06:44
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:10:23
Manyecska 2014.01.13. 12:11:19
Manyecska 2014.01.13. 12:13:47
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:15:13
Holló Őrzővédő, Róka Mjúzikel Társulat.
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:17:38
- Ezzel a sorszámmal mikor baszhatok?
- Óóó... túl van már maga azon régen.
- Igen? Akkor fizetnék!
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.13. 12:21:48
Antalbaba 2014.01.13. 12:24:14
Atörökk 2014.01.13. 12:24:31
Rosszindulatú Vászka 2014.01.13. 12:26:22
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.13. 12:35:44
@atpijkamo: "Van aki átutalta az elmúlt húsz évet?" Tőled egy érdekesebb kommenteket olvashatunk! Újraértelmezem, nem baj?
Palvin Barbara reklám kit basz még fel nem kis mértékben? OLYAN PUHA (ostoba, erősen bizonytalan intonációjú tinédzserhangon). Meg Whooper csütörtök. Jajj, hol van az exit? Minden épületben ott kell, hogy legyen,a moziban is csak zavar, a fogyasztói társadalomból meg kifelejtették ezt. Ott nem kötelező.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 12:36:07
Milyen dolgozók vannak már ott? parafenomének?
Atörökk 2014.01.13. 12:38:49
Már délelőtt visszamenőleg előre dolgoztak. Nehogy valaki jöjjön a tarka színű motorján és baj legyen.
Manyecska 2014.01.13. 12:39:17
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:40:19
Baszki, nem átutalta, hanem átaludta. Na, ez mekkora félreírás...
Atörökk 2014.01.13. 12:40:28
Palvin Barbara engem is idegesít. Mer igen messzire van éntőlem.
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 12:40:34
Manyecska 2014.01.13. 12:43:29
Manyecska 2014.01.13. 12:46:18
helianthus 2014.01.13. 12:46:41
A tarka színű motor honnan jött?
Lencsés István 2014.01.13. 12:49:56
Nincs ezzel gond .
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 12:51:55
Időugrás történt, csak a júzer nem vette észre.
@Szőkenő Szarvas:
Mé, sorbaállás van?
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.13. 12:52:21
Mert hülye vagy. A sorszámok sorban jönnek, de nem mindenki ugyanazt az ügyet intézi, az egyes ügyekhez nincs ugyanannyi ügyintéző... Csak jobb helyeken van kategóriát jelölő szám az elején.
"Na, már hívnak is, igaz, hogy a pénztárba, ahol természetesen a hölgy a "folyószámla ügyintézés" kategóriában nem kompetens, de akkor miért hívnak oda? Ez ismét megkérdőjelezi az ügyfélirányító rendszer létjogosultságát."
Ez már tényleg faszább :D
Manyecska 2014.01.13. 12:52:47
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.13. 12:54:28
Amúgy ki csodálkozik még, hogy nem OTP fiókot robbantottak fel? Csak én? :D
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:55:07
Konzum Kult Közélet Szex Gasztro Tech (törölt) 2014.01.13. 12:55:50
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.13. 12:57:09
Aki annyira inteligens, hogy egy bombát össze tud eszkábálni, az észreveszi, hogy van másik bank is, mint az OTP, és sikongva menekül oda. Aztán, hogy ott vette fel a devizakölcsönt, az már egy más kérdés.
Rosszindulatú Vászka 2014.01.13. 12:58:03
Manyecska 2014.01.13. 12:59:17
Atörökk 2014.01.13. 12:59:49
A Béke térnél felrobbantottak egy bankfijókot, és a zelkövető a rendőrsegg hivatalos kommünikéje szerint egy tarka színű motorral hagyta el a hejszínt.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.13. 13:00:02
@Szőkenő Szarvas: bisztos voltam benne! 2001-es nyújorki videjód is van? :D :D
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:01:15
igazolás kiadásának költsége?"
Gugyerák él!
Bérgyilkos Bohóc 2014.01.13. 13:01:51
Tegyük fel, hogy "A" ügyintéző utalással foglalkozik, "B" hitellel. Jön egyszerre 10 ember aki utalni akar(nyilván megkapják az 1-10-ig sorszámokat) vagyis "A"-ra vár, majd jön egy 11. aki hitelt intézni. A logikád szerint, 11-es aki amúgy B-hez menne és akinél senki nincs, várja meg míg az előző 10-et lerendezik, mert úgy van SORban?
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 13:01:58
index.hu/belfold/2014/01/13/robbanas_egy_pesti_bankfiokban/
helianthus 2014.01.13. 13:02:51
@zsiráfffff: köcce! Mindig mindenből kimaradok. :)
helianthus 2014.01.13. 13:03:46
Atörökk 2014.01.13. 13:06:28
Az nincs mer' rajta volt a repülőn!
@helianthus:
Tarka, oszt kész. Nem tuggyuk, sötéttarka, vagy világostarka. Ennyit tudunk.
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.13. 13:06:31
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.13. 13:06:35
kemenyebbek vagytok mint a wall street
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:07:43
Én bármely OTP-ben csak ilyenekkel találkoztam.
...illetve így halottam, na.
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.13. 13:07:47
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.13. 13:07:58
cink.hu/a-tengerbe-esett-a-repuloje-de-uszas-kozben-is-onfotot-1498603400
Atörökk 2014.01.13. 13:08:56
Mindig is undorral tekintettem az efféle szenzációhajhászásra :D
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 13:09:00
Segédmotornak álcázott tarkamarha!
Manyecska 2014.01.13. 13:11:33
Atörökk 2014.01.13. 13:13:29
Tarka motornak álcázott segédmarha!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:15:19
Sz'al kell valakinek egy fél csomag Spar citromos nápolyi (nem vödrös)?
...vagy elviszem atörökk bulijára.
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:16:48
...eddig jó
...eddig jó
...eddig jó
...
igi1 2014.01.13. 13:16:57
Hát ezen sírva röhögök már vagy öt perce.
Atörökk 2014.01.13. 13:18:48
Adok érte háromnegyed zacskó győri édes kexet. Deal?
Vörös Szonja, a tetovált lány 2014.01.13. 13:19:14
Manyecska 2014.01.13. 13:20:24
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:21:49
Disznótoros renonc!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 13:22:18
Melyik évből valók?
Atörökk 2014.01.13. 13:23:14
Annyira ronda??? :D
@agresszív kismalac:
Adok sót is a kexhez.
McZozo 2014.01.13. 13:23:44
Ez igaz de ha elolvastad rendesen akkor latod hogy nem ez a posztolo foprblemaja, hanem az hogy kapott egy olyan szamot ami mar allitolag reggel kifutott.
Amugy meg hozzateszem amit leirsz az az elmelet, mert voltam en mar olyan fiokba is ahol azonos kategiorian beluli kesobb erkezettet is elem hivtak. es mikor szamon kertem oket csak hebegni habogni tudtak
Plusz olyat is tudok meselni csak igy a bankokrol hogy a fiokvezeto hulyesegeket beszel. Mert hogy a felevente cserelodo pultos nem tudja ok de mikor a fiokvezeto kijon lebaszni engem mert egy ugyben kotom az ebet a karohoz. Erre nekem kell felhivni Telefonos segitsegkent az o kozpontjukat ahol kerem az ottani ugykezelomet es elmondom neki hogy a fiokvezeto mit mond o meg szinten ledobbenve mondja hogy baromsag es aztan csak a telefont atadva a fiokvezetonek oldodik meg a szitu es akkor sem ugy hogy elnezest hanem gunyosan hogy na jo most az eccer szabalyellenesen orulj neki megcsinaljuk neked
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:24:05
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 13:24:44
www.origo.hu/nagyvilag/20140113-ferenc-papa-kiallt-a-nyilvanos-szoptatas-mellett.html?sec-1
igi1 2014.01.13. 13:24:54
@Szőkenő Szarvas: azt én nagyon szerettem gyerekként, a méhecskét nézegetni :D
Atörökk 2014.01.13. 13:26:04
Tiszta szerencse, hogy a Spar 100% hazaji tulajdon! :D
Manyecska 2014.01.13. 13:26:04
igi1 2014.01.13. 13:27:49
v mi???
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 13:29:54
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.13. 13:30:26
igi1 2014.01.13. 13:32:41
megy ez a whooperes reklám, amikor tök fiatal tinihangon meglátsz egy kb. 30-re, 40-re hajazó nőt :D
Legalábbis nem lehet a képhez párosítani a hangot :D
00000000-0000-0000-0000-000000000001 2014.01.13. 13:33:45
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.13. 13:37:52
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 13:38:03
igi1 2014.01.13. 13:40:19
én pl. az rtl klubon láttam
és csak egy-egy alkalommal egy nap!
Vörös Szonja, a tetovált lány 2014.01.13. 13:43:17
igi1 2014.01.13. 13:44:21
A poszter ODAMENT DÉLELŐTT, de lelépett, mert voltak még jópáran előtte
és később visszajött, várt, és azt hitte, hogy ő még nem került sorra
igen ám, de ugye kategóriánként megy a szólítás, nem sorszám szerint, az a kategórián belüli sorszámot jelenti
pl. ha csekkfeladás van a postán, akkor vagy az 1240-es
de te a pénzbefizetés 50.000 ft-alattot választottad akkor a 350-es
és még van előtted mondjuk 320-as
de téged szólítanak délelőtt (ez MEGTÖRTÉNT)
ám a poszter nem volt ott, mert lelépett még egyebeket ügyintézni
ez szokás a postán is, hogy kérnek számot, aztán elmennek, mert azt gondolják, hogy még vannak előttük páran
igen ám, csak gyorsan megy a sor, vagy hamarabb végeznek akkor bukta van
valószínűleg a poszter lelépett, vagy valaki más kért neki számot, ezt is csinálják
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.13. 13:44:59
Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.13. 13:46:40
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 13:49:58
batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.01.13. 13:51:18
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.13. 13:54:57
Az a Jóska.
Itt most valami Barbná tartunk.
igi1 2014.01.13. 13:58:34
én egyszer voltam ilyen bankba, ahol ezt csinálták, de nem tudtam, hogy máshol is
be kellett fizetnem valami bankszámlára lóvét
és én is ilyen 570-es voltam, de szólították az 573-ast és az 642-est is
ki volt írva a bankba, hogy
NEM ÉRKEZÉSI SORREND SZERINT TÖRTÉNIK A HÍVÁS, ám számot kötelező kérni mégis
és még olyat is beengedtek annak ellenére, aki soron kívül érkezett és csókos volt, vagy vip - ügyfél
mert két három ember sétált be előttem úgy, hogy nem kért számot
melyik bank is volt az?
Budapest Bank asszem, az Emesés.
az Erste-ben meg biztonsági őr van
az a sorszámos :D
Bérgyilkos Bohóc 2014.01.13. 14:03:44
Mondom, értem én az összes többi problémát. Pusztán arra az értetlenkedésre reagáltam, hogy "miért hívják SORszámnak, ha nem SORban kerülnek SORra?"
igi1 2014.01.13. 14:06:36
összesen és ügyintézőként, és milyen dolgokra járnak be leggyakrabban a bankba, melyekre a legkevésbé
és az ügyintézőnek is csak azért, hogy a gépben benne legyen, hogy hány embert hívott a pultjához
tehát ha szólították már délelőtt, holott ő csak délután ment, valószínű ezért kap valamit az ügyintéző, ha többet üt be véletlenszerűen
lehet hogy darabonként számol el, hogy megvan-e a teljesítménye
és akkor így tud trükközni, hiszen papíron többet csinál, mint a valóságba
Atörökk 2014.01.13. 14:10:28
Lencsés István 2014.01.13. 14:47:51
Mitzimackó 2014.01.13. 14:48:10
igi1 2014.01.13. 14:58:55
hogy kinek, mivel kell elszámolni
máskülönben nincs ennek értelme, hogy 11-kor hívatták, miközbe ő 16:09-kor kapta a számát
?
:D
@Mitzimackó: pl. átutalás 200.000 ft alatt
átutalás 200.000 ft felett
vs.
nem mindégy
igi1 2014.01.13. 15:01:10
asszem az időzavar a homárra meg rám is hat
na meg arról nem is beszélve, h vajh csoportos v mifene
de régen voltam már bankba
elszoktam tőle
Manyecska 2014.01.13. 15:08:31
Lencsés István 2014.01.13. 15:21:16
Manyecska 2014.01.13. 15:24:36
Polir 2014.01.13. 15:42:05
Egész jól látod a dolgokat sorszám ügyben, de sajnos a valóságban nem így van! Tegyük fel van 10 ügyintéző és 10 féle ügy, amit intéznek. Tegyük fel mind a 10-en 1-1 különböző ügyet intéznek. Bejön 10 ember és mind a 10-en ugyanolyan ügyet akarnak intézni, ami az 1-es ügyintézőhöz tartozik. Szerinted egy ügyintézőnek kell elintéznie mind a 10 ügyfél ügyét, a többi 9 ügyintéző meg mindezt végignézi? Nyilván Te is tudod, hogy nem így van! Egy jó ügyintézőt több feladatra is betanítanak azért, hogy többféle ügyet is el tudjon intézni. Ez teljesen rendben is van. Csak az a baj, hogy az ügyintézők is válogatnak az ügyek között és ezért van sokszor kavarodás.
Csak egy példa: Van 3 ügyintéző, akik mindenféle ügyet el tudnak intézni, de mind a hárman legszívesebben a hitelekkel szeret foglalkozni. Bejön négy ügyfél egymást követően. Az első hiteles ügyet akar intézni, a második nem hiteles ügyet akar intézni, a harmadikként és negyedikként érkező szintén hiteles ügyet akar intézni.
A Behívási sorrend a következő lesz:
1. elsőnek érkező
2. harmadikként érkező
3. negyedikként érkező
4. másodikként érkező
de ez is csak akkor, ha időközben nem érkezik egy ötödik ember, aki szintén hiteles ügyet akar intézni.
És éppen azért, mert sok hegyen sok ügyintéző sokféle ügyet is tud intézni - és az ügyfél pontosan soha nem tudja azt, hogy ki mit tud intézni - ezért soha nem is tudja leellenőrizni, hogy megvezették...
csaknem?! · http://csaknem.blog.hu 2014.01.13. 16:33:04
efi 2014.01.13. 18:57:27
A sorszámokat úgy kell jelölni, hogy ügytípustól függően egy betű is kell elé, pl hitel ügy H001-től. Aztán akkor nincs olyan idegesítő hülyeség, hogy a H sorozaton belül belül valaki megelőz.
A nagyokos bankok 20 év alatt nem jöttek rá erre.
Polir 2014.01.13. 19:13:50
efi 2014.01.13. 19:30:03
Számmal az a gond, hogy van, ahol 9-nél több kategória van. Sőt, jellemzően. Emiatt átfedés lehet a 100-es csoportokon belül is és már jönnek is az ilyen anomáliák.
házelnök 2014.01.13. 19:41:53
Mitzimackó 2014.01.13. 21:14:39
Sandor Akarki 2014.01.13. 22:53:58
1. Még a tegnapi volt (napi sorszámnál nyilván paradox, folyamatos sorszámozásnál simán).
2. Béna 3 számos kijelző van és körbefordult (mint az 5 számos Km óra régi autóknál).
lionking 2014.01.13. 23:13:27
a többi meg kb mindenütt így megy ahol ilyen sorszám sorsoló gépezet van.
és a többi bank is pont ilyen töketlen tud lenni ha valami szokásostól picit is eltérő igény merül fel, sőt nem csak bank lehet az té-s ügyintéző vagy bármely más szolgáltató? ügyintézője
Ezeket ugyanott nem képzik ki rendesen vagy mi....
Sandor Akarki 2014.01.13. 23:16:54
Sandor Akarki 2014.01.13. 23:28:49
belgabela 2014.01.14. 04:27:45
Én öt év alatt mióta otthagytam őket, kb. százezer forint költséget, rengeteg ügyintézési időt és idegességet spóroltam meg. Egy nap, míg átviszed a számlát, de utána jön, az anyagi és idegi nyereség.
2014.01.14. 09:02:25
ferand1979 2014.01.14. 10:32:57
Peggy Bundy 2014.01.14. 11:06:59
Lehet jövő héten írok egy posztot is.
De persze csakis eszperente nyelven.
Ez eset sem jelent meg e helyen eme nyelvezeten.
2014.01.14. 12:43:06
- a sorszámon rajta van az előtted várakozók száma.
- az első érdeklődés után miért nem vett újabb sorszámot?
H4R 2014.01.18. 08:23:01
original size : 1142 (2Kb)
created on : 18-Jan-14 07:51:52
encoded on : 18-Jan-14 08:11:37
approximate encoded size : 2Kb
number of sections : 1
lines per section : 26
section 1 of file J < UUE by Necromancer's Dos Navigator >
filetime 1144143482
begin 644 J
M5`$EH\_(UXB62;D;8C&>/#GVMI'.RK8@H@1HGQ^T3@H.FQRH#XB4Q,"O_/2+
MZFOEA)?ZV6_Y9KZGM__TR#L%\#,)X'>E8_;23'=X#=9%['.'O:2=0*<W4I9$
M<`8<Q_R(V%#L/!=Y=G^VPS_#Y6#%A]8K&>(RA_#2<Z/.(SB5XMI9V-I#AQB=
M-P%^B`OQU3/["&[BB08\=N=3"WY8$?*/:\*S9)&D")@=U1,:(*H+4"[>AF-:
M#JKULOL?`LTS!9/&K+#/U6FS%+4_2[X4/*)T6H2>]8FJ"%2F3<T,JJ.MW[\;
MP%8BQ"]U9_;PV=#BXBY%%(;-:7&=_QY\Y"ZA'*XL"8^N%X8]]D;@W3Q.L2G?
M[S$IE@KK:'I<G<OLD.@T<_M1:'1!+A$22>W9]J$AK9?/Z*D"!632(`7>;@1_
MH@Q<RX=CY;WP53)EG_`,1X>CN>ID#C4>YBKC81KA;@H=$M4JR(W'Y<F040RP
M/7K8)A8.0J+=A*ZNC?*KV&9)P;M6H&]*[A'SH^V3-L`A.7OE/%Y/DKR.',8H
MBEV97^]%"O%23T!I'A-*#\UJ/.A*55YTR%GVAAY-`@(>ZE`S])=MUA9UEP/K
M0](^Z+9S1@^;WNS]V:>\:S/KWN\@L5VNW"K/$8I:]Z7VEZ%^9?U\U>8#-[:P
M3U_@,.':V'W\9%4=X]>0CW([M_V]4L,2=T(6#_^SF.-MPU=H#&^0+2"TKCL1
MNL`$\H^4K/8J&'BF>R#F2!:-#]A0]]WH6_W'J`/W6=B5OO8:N]S*<?+EHFE_
M.8SX>UI?IW"^(Y#@2$:?JU)8*G<O+F4-",%DFT4L((5%5*<)EZ[<`O":G(<Q
MC3:FQ.LI7N;#@AOZQU.7MJ6-?=U4IF3`B6&T!$)@>Q8KANEQRN/K<FJ>V4I8
MP9_Z"@2"IUTKD>,SOA<]HO3<ML"N<^QM^3WVR"H_?>W$"QJ+7!:0PO'J3.L@
M7&$17L_B*>E*(G66N?&\BLDU,"=:.^<\"U.$W]<#%C$30\<P+.H=CR@X.AM-
MW7N3_,-]_-R=<*A8XU"7XZV06#2;8"Z<LH(-4@TG=>5J@J'OOT__UFN;\5V&
M1A^4PK7S6IA"3^</')W7RAUY0*R#Y-L[?92P`EV#:1P,&JNU,FB[C@(!T(L,
M00H9--)L#WX%1'SB5881+>0NC=P'>"[O=9Y:>NS6VYRA%FEN_UX]CUEKH?MG
M5I/+60(V[<JC3;JC)$/*=J#&7TYRYTWR;?_&\<S'1^\PP)LFW"X%:?TR@E%O
MPL[O,_;3ZVW$5$PI!P_2BM&98,3`A`&1-(J9KE"R>MJY_;83`XS(X>PU7?7B
MJXS**B'`Z0$H0GZV-TM3"V4K.O%O'5[8W0$*?8RS8B91$^OW?L*E]5W=&VTQ
M!<8[ON*TN</G8]O&I..([5`VA9<>QW1:/6@FJZL60M6?TXWJ8W@_3L.#;'U!
M]QS\ZY-@6Q%R^%&!^;\/1?)V]968=NFIQ5ENDV&[DE5'+V_L0/MUWG.I$P(6
1T_-/(4K`SGD9YRM,%,`'````
`
end
sum -r/size 47429/1594 section (from "begin" to "end")
sum -r/size 63125/1142 entire input file