Tékozló Homár

Az egyik legpofátlanabb webshop, amivel életemben találkoztam

2014.01.17. 13:07 | jackyll | 23 komment

Naiv ügyfél 2,5 hónapja várja, hogy a Babakocsifutar.hu leszálltsa a rendelését, de 9 tételből csak hármat sikerült ennyi idő alatt beszerezni, bár ezek ára sem stimmelt, a maradék pénzt se bírják visszautalni:

2013. november 08-án a Babakocsifutar.hu webáruház az internetes vásárlás napja alkalmából 15 % kedvezményt hirdetett minden termékére. Az akció keretében még aznap 9 terméket rendeltem, melyről visszaigazoló emailt kaptam. Ebben nem volt feltüntetve a 15% kedvezmény, írtam nekik a weboldalon megadott email címre egy levelet, hogy valóban él-e a 15 %. Válasz nem érkezett, viszont a honlapon keresztül a megrendelést nyomon lehetett követni, és ott már a kedvezménnyel csökkentett ár szerepelt. Hozzáteszem, mind a 9 termék megrendelhető állapotban volt, mert több olyan cikk is volt az oldalon, ami bár megjelent az oldalon, de nem lehetett megrendelni (nem volt készleten gondolom).

Eltelt 1-2 nap, írtam emailt, hogy hogyan áll a rendelés. Válasz megint nem érkezett. Felhívtam őket telefonon, azt az információt kaptam, hogy a 9 termékből 3 darabra várni kell, mert nincs jelenleg készleten, de pár nap és lesz. Megegyeztünk, hogy várok. Nos, eltelt megint jó pár nap, nem jelentkeztek. Megint telefonáltam (ez már december eleje volt, tehát egy hónap telt el a rendelést követően), megegyeztünk, hogy akkor azt a 3 tételt ne küldjék, várjuk a többit. Azt mondták, hogy mindenképp írnak emailt a pontos rendelésről.

Nem jött email, helyette viszont jött egy csomag december 10-én. Mivel nem tudtam pontosan, melyik tétel hiányzik a rendelésből, a csomag ára alapján nem tudtam megsaccolni sem, hogy rendben van-e a küldemény, a futár meg ugye nem engedi fizetés előtt kibontani a csomagot, azt meg nem hajlandó megvárni, hogy előtte kibontsam, pláne nem azt, hogy adja vissza a pénzt, és vigye vissza. Merthogy a csomagban a 9 tétel helyett 3 (!) áru volt, a számla alapján nem hogy nem volt 15%-kal leárazva, hanem az egyik tétel még drágább is volt, mint amennyiért én megrendeltem.

Rögtön felhívtam őket (tehát 2013. 12.10-én), én sűrű elnézések közepette megígérték, hogy a különbözetet utalják, mert rosszul állították ki a számlát. Arról már egy szó sem esett, hogy ugyan miért 3 tétel érkezett meg az elméletileg 6 (vagy 9 helyett).

Nos, ma 2014. január 16. van, és még azóta sem utalták a pénzt, többszöri email és telefonos megkeresés után sem. Azt gyanítom, hogy a meghirdetett 15 %-os akciót alaposan megbánták, nyilván nem érte meg nekik, így egyszerűbb volt azt hazudni, hogy nincsenek raktáron a megrendelt tételek. A honlapon nyomon követhető megrendelés sem stimmelt a kiküldött számlával, egyszerűen nem értem, hogy hogyan engedheti meg magának egy webshop, hogy így meglopja a vevőket. Soha nem válaszolnak az emailekre, szerintem már a telefonjukba is el vagyok mentve, hogy ne vegyék fel (mert már észrevehetően névről felismertek…), így a facebook oldalukra írom ki minden nap, hogy még mindig várom az utalást…úgy érzem, ezt bebuktam!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2014.01.17. 13:12:32

Okosat mondani nem tudok, de azt köszönjük meg a poszt-tolónak, hogy ezt a cumit bevállalta. Így nekünk már nem kell.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.17. 13:14:13

"a futár meg ugye nem engedi fizetés előtt kibontani a csomagot, azt meg nem hajlandó megvárni, hogy előtte kibontsam,"

Nem probléma, már viheti is vissza.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.17. 13:15:03

"Nos, ma 2014. január 16. van, és még azóta sem utalták a pénzt, többszöri email és telefonos megkeresés után sem."
Ember, és még nem mentél oda ügyvéddel? :D
Fogyvéddel? :D

Mondjuk szerintem nem is nagyon volt raktáron semmijük, megrendelték Kínából (ha egyáltalán). Aztán ami megjött, azt esetleg odaadták :D

megamenn 2014.01.17. 13:16:41

erről a posztról egy dal jut eszembe, aminek az a vége, hogy pina !

AtiSnatch 2014.01.17. 13:18:25

@megamen: az jó szám :) bár még nem hallottam :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.17. 13:19:56

Katasztrófa sújtotta területekről kitelepítettek átmeneti szállásává minősítette át a kormány az ócsai szociális lakóparkot

hvg.hu/gazdasag/20140117_Nepszabadsag_Megbukott_az_ocsai_lakopark

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.17. 13:22:50

@megamen: Te nem a Balien vagy? :D

@atpijkamo: Jobban teljesít

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.17. 13:29:38

Öt az egyben babaetető termék. maaaóórgitt.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.17. 13:30:42

@ColT: elég marhák, sokkal jobb volna zártosztálynak nyilvánítani.

chloe queen 2014.01.17. 13:34:46

Van egy sanda gyanúm hogy már nem is fog látni a kedves posztoló nem hogy terméket nem, de pénz sem, ugyanis a honlapon megadott cégjegyzék szám alapján a www.e-cegjegyzek.hu/ oldalon található adatok a következők:

I. Cégformától független adatok

1. Általános adatok
Cégjegyzékszám: 01-09-990657
Cégforma: Korlátolt felelősségű társaság
Bejegyezve: 2010/09/06
Törlés hatálya: 2013/12/30
Törlés módja: illetékességváltás
Megjegyzés: összes irat áttéve a Budapest Környéki Törvényszék Cégbíróságára 2013.12.18.

copass 2014.01.17. 13:35:17

@megamen: topten!:D habár a fenekes is jó!:D

a domain már más nevén van?
babakocsi.gportal.hu/gindex.php?pg=14559866
ráküldeni a nav-ot, mi az hogy rossz a számla, meg különbözet.

Pécsi bölcsész 2014.01.17. 13:47:41

Nem telefonálgatni kell, hanem személyesen bemenni!

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.17. 14:15:59

A komolyabb webshopok legfontosabb célja Európa meghódítása. Nagyon ügyelnek a megbizhatóságra, mindent megtesznek az üzlet gyors és zökkenőmentes lebonyolításáért, ezért ha valami nem úgy sikerül, ahogy elképzeltük, nem kell ajtóstól rontani a házba. A kínaiaknak az a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb vevő elégedett legyen, hiszen azok újabbakat hozhatnak.

totalcar.hu/magazin/kozelet/2014/01/17/almaid_kutyui_harmadaron/

FDToth 2014.01.17. 14:44:53

mi az ah a futár nem engedi? dehogynem! nem hülye ő h az álásával játszon! azonnal kirógják, ha panasz érkezik rá, főleg csomagkibpntás miatt!

kölcsönkenyér 2014.01.17. 20:09:38

Amikor nekem futár hoz csomagot, mindig kibontom még mielőtt aláírnék neki. Ha nem engedné meg, vihetné is vissza a fenébe.

nandras01 2014.01.17. 21:27:24

@atpijkamo:
mai sajtóközlemény a fidesz sajtóirodájából.
azt hiszem, ehhez már tényleg nem lehet mit hozzáfűzni.

"Az ócsai lakópark a Gyurcsány-korszak szimbóluma. Egy olyan kormányé, amely a magyar családokat teljesen kiszolgáltatta a külföldi bankok érdekeinek és devizacsapdába taszította őket. Az ócsai lakóparkban otthonra lelt családok, ha a Gyurcsány-kormányon múlt volna, ma földön futók lennének..."
os.mti.hu/hirek/93825/a_fidesz_kozlemenye

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.17. 21:33:30

@nandras01: :))

Még magukkal sincsenek szinkronban: a kormány katasztrófa sújtotta területekről kitelepítettek átmeneti szállásává minősítette át a lakóparkot

www.origo.hu/itthon/20140117-teljesen-elbukott-az-ocsai-lakopark.html

Az a nagy-nagy baj, hogy egyik kutya, mésik eb. Itt az ideje egy újabb forradalomnak.

nandras01 2014.01.17. 21:53:33

@atpijkamo: mind a két hír a mai napon jelent meg.
na, erre varrjál gombot :)

2014.01.18. 12:56:27

Szerintem ez valódi lopás,tehát bűncselekmény.Fel kell jelenteni az oldalt,csak tudja tanúval bizonyítani a feljelentő,hogy valóban 3 tétel volt a csomagban.

R.G.I 2014.01.20. 09:46:45

@atpijkamo: "Az a nagy-nagy baj, hogy egyik kutya, mésik eb. Itt az ideje egy újabb forradalomnak"

+1
süti beállítások módosítása