Kevin agresszív autobuszsofőrrel találkozott, aki megpróbálta megrágni a felszálló utasokat a busz ajtajával. A Kisalföld Volán szerint azonban technikai malőr történt:
Kedves KVZRT! Remélem jó helyre küldöm ezt a levelet, ha nem, kérem továbbítani a megfelelő személyhez. A mai napon Jereváni út, posta megállóhelyen felszálltam a 7-es buszra 15.37-kor (rendszám KZX-003), pontosabban felugrottam a buszra, mert a kedves sofőrnek kedve támadt becsukni az ajtót miközben felszállni készültem. Nagyon siethetett, mert a következő megállónál (Tihanyi Árpád út, adyvárosi tó), amikor leszálltam, egy lány fel akart szállni aki előtt pedig becsukta az ajtót. A lány lent maradt, a busz elindult.
Lehet hogy nem a második ajtón kellene felszállni, tudom, de ez még nem indok odacsukni az utast, akinek egyébként érvényes bérlete van. Kérem a kedves kolléga tudtára adni, hogy attól még hogy kormány van a kezében, nem ő az Orbán Viktor, és nem csinálhat azt, amihez éppen kedve szottyan.
Köszönöttel
Gruber Kevin
A kapott válasz:
Panaszát kivizsgáltam, az érintett autóbuszvezetőt meghallgattam. Munkatársam elmondása szerint műszaki probléma volt az oka annak a jelenségnek, hogy az ajtócsengő kényszerműködtetésével egyidejűleg záródott az ajtó. Nem állt szándékában az utasokat odacsukni, vagy felszállásukat lehetetlenné tenni. A szükséges javítást elvégeztette. Az Önt ért kellemetlenség miatt szíves elnézését kérem.
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény 17/A. § (8) bekezdése alapján tájékoztatom, hogy amennyiben válaszunkat nem fogadja el, úgy panaszával az alábbi hatósághoz vagy békéltető testülethez fordulhat:
· a Kisalföld Volán Zrt. piacfelügyeletét ellátó hatóság: Nemzeti Közlekedési Hatóság Piacfelügyeleti és Minőségbiztosítási Főosztály (címe: 1066 Budapest, Teréz krt. 38.; telefon: 1/3731-403; e-mail: ipehpm@nkh.gov.hu; ügyfélfogadás: telefonon egyeztetett időpontban).
· a Kisalföld Volán Zrt. székhelye szerinti békéltető testület: a Győr-Moson-Sopron megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Békéltető Testület (címe: 9023 Győr, Szent István út 10/a.).
Győr, 2014. január 24.
Tisztelettel:
üzletág-igazgató
Nevetségesnek tartom a cég indoklását, hiszen a busz ajtaja az állítólagos meghibásodás ellenére is gombnyomásra nyílik-csukódik, szomorú hogy képesek ilyen átlátszó indoklást írni a válaszlevelükbe. A sofőr láthatóan erőszakos volt, agresszívan vezetett azon az egy megállónyi távolságon, amin buszoznom kellett. Oka nem volt rá, menetrend szerint ért be a busz a megállóba, késése nem volt.
Az utolsó 100 komment: