Tékozló Homár

Kommandósnak hallucinálják magukat a közterületesek

2014.01.30. 16:12 | jackyll | 409 komment

A legfrissebb utasleteperős videofelvétel kapcsán naiv ügyfél azt állítja, hogy az ellenőrök megakadályozták, hogy jegyet lyukasszon a buszon. A Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság szerint viszont az utas próbált bliccelni, bár volt jegye, ezért volt szükség, hogy már a buszon lefogják, aztán pedig a Ferenciek terén egymásra halmozódjanak a földön. A közterületrendészek szerint a konfliktus alapja, hogy:

nagyjából 20 másodperc elteltével kezdett el a zsebében kotorászni, majd menetjegyet vett elő, az ellenőrrel nem állt szóba, odarohant  az első ajtónál lévő mechanikus  jegykezelő készülékhez. Az ellenőr felszólítására nem adta át a jegyet, aki ezután a közterület-felügyelőket  intézkedésre kérte fel.

Ezzel szemben naiv ügyfél szerint esélye sem volt lyukasztani:

amikor felszálltam a buszra a Rudas fürdőnél egyből odajött hozzám az ellenőr, hogy jegyeket bérleteket, én meg amúgy is épp a tárcámért nyúltam, hogy lyukasszak, de azt már nem engedte, hogy lekezeljem a jegyem. Erre mondom neki, hogy én nagyon szeretnék fizetni az utazásért, de ha nem engedi, akkor sajnos nem fogok tudni. Erre az egyik ellenőr megszólal, hogy “innentől a tiétek”. Mint kiderült, ez a közterületeseknek szólt.

Aztán jött az intézkedés:

A Rendészeti Igazgatóság az üggyel kapcsolatos tájékoztatás mellett emlékeztetett arra, hogy a bliccelők a fővárosi adófizetők és a jegyüket megváltó utasok pénzén buszoznak, villamosoznak vagy éppen metróznak, "viselkedésükkel nemcsak anyagi, de erkölcsi kárt is okoznak", a BKK számításai szerint pedig éves szinten több milliárd forintos kárt okoznak a fővárosi tömegközlekedésben.

Ha nem közpénzből tartanák fenn a BKV/BKK Zrt.-t, az ember nem érezné úgy magát, hogy a napi jegyét akkor is kifizeti, ha életében soha nem ült buszra. De ha mégis felül a buszra és van nála jegy, az azt jelenti, hogy minimum 2x fizetett a szolgáltatásért. Ehhez képest talán elvárható lenne, hogy a fejlesztés iránya a humánerőforrás drasztikus csökkentése legyen, mert ahogy korábban az ellenőrök, most a közterületfelügyelők "viselkedésükkel nemcsak anyagi, de erkölcsi kárt is okoznak", ami már 26 éve is abszurdnak hatott:

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dr. Aullah 2014.01.30. 16:15:45

Szerintem hazudik. Páran írták már tegnap, hogy nem akart lyukasztani, menekülni próbált és anyázott folyamatosan.

Ádám 2014.01.30. 16:16:13

tekkesek akarnak lenni, edzenek!

gabors 2014.01.30. 16:17:18

mi ez ma youtube lett a homar ??

zdanee 2014.01.30. 16:17:46

"...á terrorista megvan a rohadt terrorista..."

Ádám 2014.01.30. 16:18:51

@dr. Aullah: S ezek főbenjáró bűnök?

Biztos vagyok benne, hogy egy főtől egy gyomrost te is kiérdemelnél! így látatlanban.:)

gabors 2014.01.30. 16:19:57

@Ádám: tekkesek ezek pufajka meg fekete cipo!!!

masodallasban meg kozteret oriznek :-)

@dr. Aullah: ES ???

akkor harman leteperik ??? fel kene fegyverezni oket akkor 10 meterrol le is lehet loni az ilyet nem ??

Dr. Kix 2014.01.30. 16:21:00

@Ádám: Én láttam, ahogy @dr. Aullah egyszer a kutyája után nem szedte fel a kutyapiszkot, bizony! :)

(Ráadásul 4 mp-cel meg is előzött.)

Leadfoot 2014.01.30. 16:21:59

Látom olvastok 444-et...

Szerintem frankón kamuzik a csávó. Simán nem lyukasztott, aztán mikor ezt számon kérik az emberen, akkor már késő. Ha nem így lenne, akkor hetekig/hónapokig tudna járni valaki egyetlen menetjeggyel úgy, hogy nem lyukaszt, csak ha jön az ellenőr.

Az előadott sztorija - ahogy mondani szokták - nem életszerű. Nem tudom, a BKV-nál hogy van, de mifelénk a jegylyukasztó az ajtónál van, hogy ha fölszállsz, rögtön tudj lyukasztani.

Argentínában megdöntötték Perón asszonyt 2014.01.30. 16:23:32

hisztis kisköcsög ingyen buszozna, majd földhöz veri magát, mikor kiderül, hogy nem így működik a rendszer.

Ádám 2014.01.30. 16:31:41

Mivel Én, HA öt évente 2x-3x tömeg közlekedem, ezért az anyagi károm óriási, mert az én adómból is költenek az ilyen mocskokra....
De főleg az erkölcsi károm miatt vagyok kikelve az ágyból is.:)

igazságos 2014.01.30. 16:35:06

Nagyon állat, ahogy a csávókám, aki mellesleg buzinak néz ki, úgy óbégat, mintha egy csirke rikácsolna, miközben hárman is alig bírják lefogni. :DDD

Meg ahogy veri a lábát a földre, csákókám nem kispályás, ammá biztos. Ahogy arra is fogadok, a pali el akart futni, márpedig akkor ott nem volt tiszta a jegykezelése sem.

Azért elég tanulságos, hogy akkor sem marad mukkba, amikor ott vannak a rendőrök.

@jacques shiraz: ugye? a fiúra kell nézni, és abból kiderül minden, mint ahogy az is, hogy ez soha az életbe nem akart lyukasztani, csak volt nála jegy, oszt arra fogja, hogy nem engedték

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.30. 16:36:44

Micsoda akció! Hőseink megmentik a BKV-t
...egyszer látnám, hogy azokra vetik így magukat rendőrök, akik a lóvét talicskával hordják ki a BKV-ből :D

igazságos 2014.01.30. 16:36:53

@Leadfoot: a mamzer is nagyonnagy, aki odaszól, hogy de hát milyen modor ez kérem :P
A pali el akart futni, onnantól kezdve meg mindegy, mit mond.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 16:39:05

@gabors: otthon siman, minden ok nelkul egy heten at, megallithatnak az utcan es rutinszeruen atvizsgalhatjak a kocsidat, meg ha gyalogos vagy a ruhadat
index.hu/belfold/2014/01/30/oriasrazzia_van_budaorson/

Ádám 2014.01.30. 16:41:03

@igazságos: "Azért elég tanulságos, hogy akkor sem marad mukkba, amikor ott vannak a rendőrök."

miért? ha ott vannak a rendőrök, akkor már meg sem lehet szólalni? különben + hol látsz zsarukat?

maximum1 2014.01.30. 16:44:52

Lassan azokat is megverik akiknek érvényes jegye van, lesütött szemmel kell utazni mert ezek a rohadékok keresik a szemkontaktus.

Ez a fickó egy balek volt, egyet azért illett volna kicsinálni a 3 kápósból, ha már felvette velük a harcot.

igazságos 2014.01.30. 16:47:03

@maximum1: itt a csóka nem volt ártatlan bárányka, szóval nem kell a rikácsolás folytatása

Ez a pali, mint egy rikácsoló női csirke, úgy óbégat. Nem semmi.

Ádám 2014.01.30. 16:48:34

@maximum1: én, HA esetleg ilyen helyzetbe kerülnék, amire nincs esély, beledőlnék a kirakatba a három mocsokkal.....:)

Atörökk 2014.01.30. 16:51:30

Ja, bringásfutár hátizsák a hátán, merő lazacsávó. Így járt.

igazságos 2014.01.30. 16:57:24

@Ádám: szerintem kettővel simán elbánnál, az tuti.
A harmadik meg választhat, elmenekül, vagy biztosítja a terepet, mint itt a negyedik
Azért fura, hogy egy vékonydongájút hárman is alig bírnak lefogni, fene a gusztusukat, aszitték, könnyű dolgok van buziskodni a köcsöggel, oszt tévedtek. :D
Érdekes, hogy ezeknek mindég ilyenek az áldozataik.

@atörökk: ugye? engeggyémánel :P segíccség

igazságos 2014.01.30. 16:59:52

@Leadfoot: az izmozást nem értem soha, a menekülésre fogókat
A múltkor ugyanezt játszotta a csaj, de annyi esze se volt, mint egy tyúknak, folytatta az útját gyalog a következő megállóig, de az ellenőrök is résen voltak, mert látták, hogy jön a végállomásra. :DDDD

AKi márpedig menekül, ott van adrenalin, és éppen ezért bukott a csirkésgádzsó.

Leadfoot 2014.01.30. 17:08:02

@maximum1: Te összekevered a BKV-zást egy Mad Max filmmel.

maximum1 2014.01.30. 17:08:27

@igazságos:
Többen haltak már meg ebben a játékban, sajnos.
Őt pont láttam, letakarva: www.origo.hu/itthon/20120502-baleset-miatt-lezartak-a-hungaria-korut-es-a-thokoly-ut.html
Nem hinném hogy életükkel kellene fizetniük az ilyen kápók miatt.

Valami más lenne a megoldás, más országokban működik.....

maximum1 2014.01.30. 17:10:00

@Leadfoot:
Inkább a hegylakó, tudod, "csak egy maradhat".

amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.01.30. 17:11:12

Rohadtul utálom a közterületeseket (mert nagyon sokat gondolnak magukról), de miért is akart elfutni? Talán azért mert tudja hogy nem volt tiszta?? Jaa akkor jogos a földre-vitel.

helianthus 2014.01.30. 17:11:51

Ez megint az a szitu, hogy mindkét fél hülye?
Aki bliccel és nem vállalja a következményeket, meg aki meg akarja büntetni és eltúlozza?
Szívem szerint mindkét felet felpofoznám azonnali hatállyal.

igazságos 2014.01.30. 17:14:39

@helianthus: egen az

@maximum1: nem kell túlozni, és példákkal dobálózni, mert felesleges
A leteperés azután jött, hogy el akart futni, a tolvaj is menekülőre fogja, ha jönnek a zsernyákok.

Egyébként meg itt is bliccelt, és senki nem sajnálta az illetőt, mondván:

MINEK MENEKÜLT, HA EGYSZER ÁRTATLAN???

Yumurdzsak 2014.01.30. 17:15:12

sztem nem kamuzik a csávó. ha felszállsz a buszra és ott van sok kaller meg közteres, miért ne lyukasztaná ki? mert az más, ha már ott trónol a műbőr ülésen és jön a razzia és akkor turkál a zsebében

maximum1 2014.01.30. 17:22:10

@igazságos:
Mint a videón is látszik, a fickó visít, tehát zsákmányállatként viselkedett, ergo az ilyen menekül.
Ezért futott el mert sarokba szorították, kéne valami pszichológiai tanfolyam is az ilyen munkakörben dolgozóknak, nem csak súly alapján rájuk húzni a karszalagot.

helianthus 2014.01.30. 17:22:37

@igazságos: aham.
Akkor énekelje mindenki együtt, hogy
Hey you see me pictures crazy...

igazságos 2014.01.30. 17:24:00

@Yumurdzsak: ez meg a másik, hogy értve azt, hogy "odaszólt"? Mert ha közteresek is voltak, akkor eleve úgy szállt fel, hogy tudta, hogy ellenőrök ott állnak, tehát lyukaszt, és készítette ki a jegyét a kezébe, úgy szállva fel.

Meg ha nem jutott tovább a jegykiadó automatánál, hogy a francba rángatták le a buszról? Érted, utána még álltak páran, vagy nem? Azok mind utat engedtek nekik?

Az ennyire kapálózást, és hisztizést meg végképp nem lehet megérteni, hogy mit kell cirkuszolni, megbüntetnek, oszt jóvan, kit érdekel?

Ami a legdurvább, az az, hogy mennyire látható, hogy a csávó tiszta idegbeteg egyed, és mennyire képtelenség lenyugtatni, döbbenetes, hogy mennyire el van borulva az agya, márpedig ehhez valami nem volt tiszta nála. Normális ember, ha bliccel, akkor se csinál ilyet, még neki is támadott volna három embernek, hogy elfuthasson.

Amihez meg kellett pofa megint.

Bluemotion 2014.01.30. 17:26:26

@igazságos: Na ez az, ha van nálam jegy és lyukasztani akarok, akkor nem menekülőre fogom, hanem lyukasztok.

igazságos 2014.01.30. 17:27:04

Aki csak akkor veszi elő a tárcáját, amikor már fenn van a buszon, és látja, hogy ott vannak az ellenőrök, akkor az az illető nem akart volna lyukasztani.

Mert egy igazán lyukasztó ember ELVE ÚGY SZÁLL FEL, HOGY ELŐ VAN KÉSZÍTVE A JEGYE, és a kezében nyomorgassa.

Innen látszik, hogy a pali csak azután kezdett kutakodni a jegye után, hogy észrevette az ellenőröket, és mivel tudta, hogy rajtakapták, azért kezdett el menekülni is.

igazságos 2014.01.30. 17:29:25

@Bluemotion: az ellenőrök, ha látják, hogy tényleg úgy szálltál fel, hogy a kezedben a jegy, akkor végképp nem pattoghatnak. Az esetnek meg szemtanúnak kell lennie az első két széken ülőknek, az utána felszállóknak, és a sofőrnek is, ha ugyebár az első ajtón szállt fel, de ha középen, annál jobb, hiszen akkor több szemtanú lehet.

Ez a pali tényleg elég hülye, ha nem úgy szállt fel, hogy a kezében volt a jegye.

Mert ugye az van a sztoriban, hogy UTÓLAG kezdte el keresgélni a jegyét, vagyis tényleg nem volt akarat benne a lyukasztásra.

kamushamus 2014.01.30. 17:37:39

Hey you see me pictures crazy... www.youtube.com/watch?v=ZGuNj26gSJk
Bitang. :))))))

Bluemotion 2014.01.30. 17:39:37

@igazságos: Én, ha jeggyel szállok fel, akkor jegy a kézben és belépéskor az első lyukasztón le is kezelem. Ha, ez nem egyértelmű az ellenőrnek (vagy bármi közben jön), akkor normálisan keretek között megbeszélem vele.
Remélem a közeljövőben itt is bevezetésre kerül a londoni vagy chichagoi mintára az érintésmentes kártya, amely nagyban segítheti a budapesti utazási kultúra színvonalának emelését és a bliccelők visszaszorítását.

helianthus 2014.01.30. 17:45:24

@kamushamus: nocsak. Szintén zenész? Teljesen rájuk kattantam, több mint egy hónapja ők zenélnek nekem. :)))

bigmac 2014.01.30. 17:47:19

Amatör volt a bliccelö lelkecském....

igazságos 2014.01.30. 17:47:21

@Bluemotion: én láttam ilyet, hogy megvárták, amíg mindenki felszáll, utána jöttek ők, és letakarta a kezével a lyukasztót, hogy márpedig innen senki. Gondolhatod, páran felpattantak, hogy hátrasurmoljanak a tömegben, mindenkin áttaposva, hogy érvényesítsék a jegyet. Mert ezek az ellenőrök középen szállnak fel és hátul, tudván, hol menekül először a nép. Tehát, ha onnantól kezdve letakarja, akkor minden hiábavaló. Namost gikszer ott szokott lenni, hogy ha felszállsz, nem működik teszem azt az első lyukasztó, se a második, se a harmadik, csak a leghátsó (igen, szokott, hogy beleragasszák a rágót ugyebár a nyílásba). Namost, ha ilyenkor nem lyukasztasz, de mutatod az ellenőrnek a jegyet, akkor nem büntethet, hiszen úgy szálltál fel, hogy a kezedben a jegy.

Itt a pali akkor kezdte el keresgélni a jegyét, mikor látta, hogy jön az ellenőr, azt nem vitatja senki. Márpedig ez lopás, hiszen úgy vette igénybe a szolgáltatást, hogy nem akart fizetni érte. Ráadásul menekülőre fogta a dolgot, amivel saját helyzetét súlyosbította. Ergo, akárhonnan nézem ez a pali nagyonhülye köcsög, és pont.

Ami viszont a köztereseket illeti, hát ők is hülyék valahol, hiszen nem igaz, hogy egy ilyen palira, hárman kelljen már ráugrani, hogy ne menekülhessen el, mer akkor körberöhögök mindenkit ott.
A pali nagyon erős volt, hiszen három ember is alig bírta lefogni, és még akkor is pattogott a lábaival, ha ketten-hárman nem fogják le, ugye a negyedik figyelt.

Ami még fura, hogy a negyedik csak ácsorgott, és nem tiltotta meg a kamerás csávónak, hogy ne kamerázzon, és nem küldte el az embereket. Ott bámult három mami, akik simán lenyomhatták volna az ellenőröket, mégse segítettek semmit, hívtak volna rendőröket, vagy valami. Tehát a mamák, mint bámészkodók is bűnösek voltak, ha csak álltak és bámultak.

helianthus 2014.01.30. 17:52:53

Father, father, father, father
Father, into your hands I commend my spirit
Father, into your hands
Why have you forsaken me?
In your eyes forsaken me
In your thoughts forsaken me
In your heart forsaken me, oh

Trust in my self-righteous suicide
I cry when angels deserve to die
In my self-righteous suicide
I cry when angels deserve to die

helianthus 2014.01.30. 17:55:23

@igazságos: nincs kamera a buszon? Vagy csak akarták? Ezt a sztorit rövidre lehetne zárni.

Black Hole 2014.01.30. 17:58:17

Nekem az jutott eszembe, mikor a kolleganőm elkapta a cigó asszonyt, mikor az könyékig volt a táskájában. Az meg azt kiabálta, hogy "báncsák a kismamát, csak azért mert cigány!"

Black Hole 2014.01.30. 18:00:00

@helianthus: énekeled, vagy csak szavalod? Mert ha énekeled, akkor dobogok hozzá a lábammal.

helianthus 2014.01.30. 18:01:51

@Black Hole: szájdobolhatsz is. Tudsz-e?

maximum1 2014.01.30. 18:03:28

@igazságos:
A 4. kamerázott, tudod, jön a választás, fizetett akció volt.

igazságos 2014.01.30. 18:11:39

@maximum1: az csak ott állt, végig, oszt nézte, mit csinálnak a többiek. :P

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2014.01.30. 18:14:22

néhány éve utaztam egy éjszakai járattal, ahol asszem két ellenőrre jutott két erős ember. egyszer csak három fiatal elkezdte énekelni a "mocskos BKV, sállálálálá" nótát, amire nem az volt a válasz, hogy földre vitték őket, hanem az egyik ellenőr csaj(!) kicsit kopogósan megkérte őket, hogy akkor ezt most hagyják abba.

szerintem egyszerűbb lenne minden magyart megverni, úgy három-négy évenként. a mihez tartás végett...

igazságos 2014.01.30. 18:21:56

@dr. phil. Sün‼ ツ: neked az is elég, ha mindenkihez odadörgölőzöl :P oszt megcsináltad már a hangulatot máma

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.30. 18:29:00

@helianthus: Miket tudsz te

@idelle: Olyankor valahogy nem olyan nagy a szájuk. Tök érdekes.

Manyecska 2014.01.30. 18:30:23

Úgy fest mint egy orgia.

Black Hole 2014.01.30. 18:37:05

@helianthus: persze, én mindent tudok, még szájdobolni is :)

Black Hole 2014.01.30. 18:39:51

@Szőkenő Szarvas: szerinted is felizgult mindenki? Talán még a nénik is?

Manyecska 2014.01.30. 18:45:24

@Black Hole: én hangosan röhögtem amikor láttam a videót, pont a Főzelékfalóban ettünk:) tök amatőrök. Térdeltek volna a hátába úgy szokták

igazságos 2014.01.30. 18:47:01

@Black Hole: hallottad, hogy belepofázott a mamzer? :DDD

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 18:47:49

@Szőkenő Szarvas:
Fejj, micsoda fertő!44!

@Black Hole:
Csak egy van.

@igazságos:
Úgy nem lehet zenéni, ne izéjj má!

igazságos 2014.01.30. 18:53:28

@Szőkenő Szarvas: nekem a mamikák tetszettek benne, ahogy beszólt, meg az, ahogy a csávó a lábait verdeste a földhöz :DDD

Még ha felpattant volna, akkor röhögtem volna egyet.

helianthus 2014.01.30. 18:53:32

@ColT: na ugye, hogy ugye.
@dr. phil. Sün‼ ツ: egy dobverővel vered a csalánt? Lúzer-e vagy? :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 18:55:45

@helianthus:
Nem. Üsddobos.
Nem aprózom el holmi pergődobra a tudásomat.
Én adom az ütemet.

Manyecska 2014.01.30. 18:57:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: csak kívülről szar, belül nem olyan rossz.:DD@igazságos: jól szórakoztak az igaz:)

helianthus 2014.01.30. 18:58:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: diktálod az ütemet, érzed a ritmust? ;)

helianthus 2014.01.30. 18:59:44

Never free never me..

igazságos 2014.01.30. 19:00:29

@Szőkenő Szarvas: te, nem lehet, hogy titokba kielégítették, orálisan? :D

Manyecska 2014.01.30. 19:00:58

@dr. phil. Sün‼ ツ: a függetlenítés is megy már?? tudod, külön-külön a kezek..
www.youtube.com/watch?v=T56c_1BUAII
itt már zsenge korban ment a rákkendroll:DD apa is dobolt kamaszkorában amikor még volt vmennyi esze, egy együttesben, azt néha előveszi:P

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:04:24

@helianthus: Énekelsz. Megint vodka volt? CSÜTÖRTÖKÖN?

Manyecska 2014.01.30. 19:04:37

@igazságos: :DD csak azt látni hogy alulról egy kabátos asszonyság kúszik a lábuk közé:DDD..:DDD

igazságos 2014.01.30. 19:07:39

@Szőkenő Szarvas: annak nem tetszett az, hogy minden buliból kimarad, akármibe fogadok, még kérdőre is vonta őket, hogy mit képzelnek magukról

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:08:14

@Szőkenő Szarvas: és az anya, aki magával az örgöggel is megharcol érte.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 19:11:12

szal szerintetek a zellenőr bácsik szexujálisan kiéhezett üzemmódban kihasználták a lehetőséget, hogy alantas ösztöneiknek engedve egy férfit fogdoshassanak kielégülési célzattal?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 19:14:53

@helianthus:
Háppersze.
Beépített metronómom is van.

@Szőkenő Szarvas:
Háppersze.
Mindig kétoldalt hordom őket, tök függetlenül.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.30. 19:16:09

@Black Hole: Na, azt kellett volna levideózni, aztán a Horváth Aladár orrát beleverni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.30. 19:17:51

Tényleg, az volt már, hogy a 24-es villamoson miért nem ilyen fickósak?

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:19:32

@sugargiraffusplumps.: Nem olvastam még el a posztot. Ez ilyen hormonrabos-felvilágosítós?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 19:20:32

@sugargiraffusplumps.:
Nem egésszen
Szerintem a három kobboj segíteni akart felkelni a bátor vinettunak, aki elesett.
De ő hősiessen nem hagyta magát.

igazságos 2014.01.30. 19:21:26

@sugargiraffusplumps.: az biztos, hogy a közteresek és az ellenőrök is TUDTÁK, kin élhetik ki a vágyaikat :P

Black Hole 2014.01.30. 19:22:28

@Szőkenő Szarvas: nagyon vágod a témát, csak nincs valami kiképzésed? Vagy volt valami kommandós ismerős :)

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 19:23:57

@dr. phil. Sün‼ ツ: így-e? :D :D

www.youtube.com/watch?v=NUnqW9TKqys

@Nattramn:
szerintem igen. különös tekintettel az sm és a bandázs motívumokra!

Manyecska 2014.01.30. 19:24:59

@Black Hole: hát nem nézel híradót?:D

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:28:22

@agresszív kismalac: a 69-esen meg koitálnak. /Most olvsasom zsiráf könyvét./

igazságos 2014.01.30. 19:28:24

@sugargiraffusplumps.: a pali nyögéseiből ítélve jól megkaphatta, ammá biztos

helianthus 2014.01.30. 19:32:32

@Nattramn: tényleg vodkázok. Honnan tudod? Megijesztesz. :O

Ádám 2014.01.30. 19:34:23

@igazságos: " a pali nyögéseiből ítélve jól megkaphatta, ammá biztos"

A te nyögéseidből mikor derül már ki, hogy megkaptad VÉGRE?!? :)

Black Hole 2014.01.30. 19:35:39

@igazságos: persze, cimmogott ott minden polgár. Csak azt nem fogják fel, hogy a bliccelő tulajdonképpen lop. Az egyenruhás meg a dolgát teszi, ahogy tudja. Annak idején, mikor busszal jártam, akkor mindig a jeggyel a kezemben szálltam fel, ahogy itt már többen mondták is. Volt olyan, hogy nem volt jegyem, és jött az ellenőr, akkor meg adtam egy kukk nélkül a személyit. Érdekes módon, ha volt jegyem/bérletem, soha nem basztattak. Ha nem volt jegyem, az kb azért volt, mert otthon felejtettem a bérletem. Gyerek koromban mondjuk szoktam tudatosan lógni, mert inkább sört vettem.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:35:45

@helianthus: Csütörtök van, és csütörtök nálad vodkanap. Ezért énekelsz észveszetten. Pedig ha csak egy napot tudnál várni, akkor péntek lenne, és akkor ihatnánk "együtt".

FDToth 2014.01.30. 19:36:39

Kevesszer ertek egyet a bkk/bkv val de most igen, igenis f,el kell lepni hatarozottan a bliccelokkel szemben. A fo ok amiert nem mukodik a bkk bkv az az utasokban keresendo. Meg mindig rengetegenn bliccelnek es inygen utazhatnak (kiv a nyugdijasok akiknek ingyenesseget szabalyozzak)
Kb 15 eve bkvzom mindig vettem jegyet vagy van volt bereketm es soha nem volt gondom sem ellenorrel sem kozteressel. Becsuletes, fizeto utasal normailsan bannak

helianthus 2014.01.30. 19:37:35

@Nattramn: I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

igazságos 2014.01.30. 19:38:58

@Ádám: okvetlen szólni fogok :D

@Black Hole: ha mondod, hogy otthon hagytad a bérleted, akkor még fel is ajánlják, hogy ha bemutatod pár napon belül, ennyivel kevesebb lesz a bünti

Meg hogy x munkanapon belül felét kell csak befizetni.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:39:46

@sugargiraffusplumps.: Hogy rúgkapál a videón az embi. Ez tényleg mókás.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 19:45:37

@helianthus:

Düşman geldi tabur tabur dizildi,
Alnımıza kara yazı yazıldı.
Tüfek icad oldu mertlik bozuldu
Gayri eğri kılıç kında paslanmalıdır.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 19:48:46

@Black Hole:
Üsddobot? Csak eggyel!

@uraaam:
Én, eszt kár kérdezni.

Black Hole 2014.01.30. 19:49:12

@agresszív kismalac: ááá, ez csak 1 elszigetelt eset volt :)

igazságos 2014.01.30. 19:50:52

@Nattramn: mondom, az lenne az igazán mókás, ha valahogy sikerült volna felkelnie így is. :P

Aureliano Buendía 2014.01.30. 19:52:02

@Nattramn:
dağlarda kar sesi var da
tavlada zar sesi var
kurban olam baket'e de
içinde yar sesi var

zeytin yaprağı yeşil de
dibinde kahve pişir
benden sana yar olmaz da
git aklın başan devşir

Black Hole 2014.01.30. 19:52:56

@igazságos: hát már rég régen volt ilyen, de valami rémlik, hogy egyszer vittem bemutatni a bérletet.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 19:52:57

@Ádám: a baromarcú?

@dr. phil. Sün‼ ツ: jó, na... csak érdeklődöm. Rég jártam erre, nem akarok kimaradni.

Black Hole 2014.01.30. 19:56:42

@Szőkenő Szarvas: én inkább olyanokat nézek, amiben bögyös nők küzdik le egymást, és nem térdelnek egymás hátába, hanem...

nedecz 2014.01.30. 19:56:59

Érdekes,hogy amikor a kopasz fejemet kapucniba burkolva a fülemben az MP3-mal bambulok a 7-es ablakán kifelé nem egyszer megesett már,hogy tőlem "valamiért" nem kérték a bérlem.Egyszer meg egy rakat cigány nőtől nem kérték,de tőlem igen.Azt mondtam,hogy ha tőlük elkérik én is megmutatom.Nem kellett előszednem akkor sem...

Black Hole 2014.01.30. 19:59:08

@uraaam: ezt megkönnyeztem, nagyon szép.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 19:59:11

@Nattramn: @uraaam:

Boo, benekli boo
Kafa ne kuyruk, ne
Biz yaşamak gitmek
Nerede sütüdür.

Boo, soğuk boo
Ben onun pantolonunu dikti
O kiralamak istemedi
Ben yatağa koymuştu.

helianthus 2014.01.30. 19:59:39

@Nattramn: tudod mit? Csak a te kedvedért iszok holnap is. :}

Ádám 2014.01.30. 20:01:48

@helianthus: rossz utakra visznek tégedet

persze, ha hagyod!:)

Aureliano Buendía 2014.01.30. 20:03:05

@Black Hole: amúgy tényleg az, nekem tetszik.

@sugargiraffusplumps.: ez sem rossz, de a zenyimé szebb:P

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 20:04:17

@helianthus: Nem fog maradni. Holnap délben fogsz felébredni fejfájással az ágy mellett a kiürült vodkásüveggel, és rémülten döbbensz rá, hogy bizony elkéstél a munjából.

Manyecska 2014.01.30. 20:04:33

@Black Hole: :DD véletlen találam most ezt, ez is orgia. Eskü hasonlít rám:P
www.youtube.com/watch?v=p8-pP4VboBk
Éppen 10 éve halt meg szegény:(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 20:06:33

@uraaam:

akkor már mégis az enyém a szebb!

Peygamberlerin yazdıkları hangi duvar
Dikişleri de çatlama.
Ölüm araçların üzerine
Güneş ışığı pırıl ışıldıyor.
Her insanın paramparça olduğunda
, Kabuslar ve hayallerle
Kimse defne çelenk koyacak
Sessizlik çığlıkları boğarken zaman.

Karışıklık benim mezar kitabesi olacak.
Ben bir çatlak ve kırık bir yolda sürünürken
Biz yaparsak hepimiz arkanıza yaslanın
Ve gülmek.
Ama ben ağlıyor olacağım yarın korku,
Evet ben ağlıyor olacağım yarın korkuyorlar.

Kaderin demir kapıları arasında,
Zamanın tohumları ekildi
Ve olanların eylemleriyle sulandı
Bilen ve bilinen kim;
Bilgi ölümcül bir arkadaşım
Kimse kuralları koymadığı zaman.
Gördüğüm tüm insanlığın kaderi
Aptalların elinde.

Karışıklık benim mezar kitabesi olacak.
Ben bir çatlak ve kırık bir yolda sürünürken
Biz yaparsak hepimiz arkanıza yaslanın
Ve gülmek.
Ama ben ağlıyor olacağım yarın korku,
Evet ben ağlıyor olacağım yarın korkuyorlar.

Black Hole 2014.01.30. 20:11:19

@sugargiraffusplumps.: hosszabb esetleg nincs? Mire bele jövök vége :)
Amúgy nemtom, hogy a Lencsés P. ebbe is belekötne-e helyesírásilag?

helianthus 2014.01.30. 20:11:22

@Ádám: ne vigy engem a kísértésbe. Odatalálok egyedül is.
@Nattramn: holnap délben már 6 órája dolgozni fogok.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 20:15:31

@helianthus:

Helli meeli, qolli baadi; helli leena lally bader
Henni leena, t.oo beena; imli kol el-kone habayeb

Gayyah wef albi shaylah ahlam kol el-seneen
W'el-farha elli f ' 'enayya halaeeha kol een
Gayyah (w'el-hozn safer), gayyah (w'el-hob qader)
Yesba' w'eyh.alli olobna tohdon bukra b'haneen

Geena n'qol el-hozn fareqna
Geena n'h.alli el-hob t.areqna
H. at.wa b'h.at.wa, g. enwa b'g.enwa

Geena n'qol el-hozn fareqna
Geena n'h.alli el-hob t.areqna
H. at.wa b'h.at.wa, g. enwa b'g.enwa
Geena n'lef el-donia b'shoqna

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 20:18:19

@sugargiraffusplumps.:
Én csak pirézül tudok, meg brazilul egy kicsit.
Ez mijatúró?

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 20:20:52

@helianthus: A vodkamámoros álmodban. Aztán egyszercsak felriadsz a szörnyű valóságba.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 20:21:10

@ColT: találós kérdés avagy csellendzs :)

@Black Hole: esetleg bemásolhatnám kéccer egymás után, igény esetin. pistuka szegényke szerintem meghótt , már vagy egy hete nem jelentkezett raportra az istenbarma. majd küldök egy szép koszorút a sírjára, az lesz ráírva, hogy

pistuka már nem javít
szinten alul oszol épp
mondatkezdés nagybetű
nem reagál a tetű.

igazságos 2014.01.30. 20:22:01

@helianthus: Ádám is aszitte, oszt mi lett belőle?

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 20:25:07

@agresszív kismalac: "valójában otthon sem hagyta a bérletét, az ugyanis végig ott lapult a táskája aljában"

Nagy szerencséje, hogy nem ide tolta a posztot.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.30. 20:39:04

Hülyeamerikaiak. 40 százalék nem tudta, hogy a peteérés 14 nappal a következő menstruáció előtt megy végbe. 40 százalék tudta úgy, hogy a petesejtek folyamatosan képződnek ahelyett, hogy minden nő véges mennyiségű petesejttel születne.

index.hu/tudomany/egeszseg/2014/01/29/a_nok_egy_resze_nem_tudja_hogy_lesz_a_gyerek/

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 20:39:48

Én is szoktam magam kommandósnak képzelni.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.01.30. 20:41:34

@sugargiraffusplumps.: Nekem nem hiányzik.
Meg vannak itt helyette ON-követelők, z nem jó?
Igaz, nem oylan kitartóak.

@nedecz: :D Milyen érdekes

helianthus 2014.01.30. 20:42:01

@sugargiraffusplumps.: ez a vers dönörű. Tisztára magasművészeti. :')

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 20:46:38

@ColT: de jók. csak hiányzik belőlük ez a mélyről bugyogó, megingathatatlan elemi buzgás, ami annyira megkapó a pistuka munkásságában.

@helianthus: ugye. látom már te vagy itt az egyetlen aki érti a magasműjészetet. ennek a szövege amúgy:

www.youtube.com/watch?v=6pWslJn8fH4

Aureliano Buendía 2014.01.30. 20:54:53

@sugargiraffusplumps.: úgy látom, te ilyen kultúrizé vagy, neked ajánlom sxeretettel:

www.youtube.com/watch?v=DX5sbFCmXtM

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 20:55:37

@sugargiraffusplumps.: ez nekem megvan CD- is, meg vinylen is. Meg az extra dupla CD-s Editaph is.

Black Hole 2014.01.30. 20:56:23

@sugargiraffusplumps.: ismerős a versike, de honnan...? Nem ezt mondta el valami színház lépcsőjén egy fazon, amiből aztán forradalom lett?

Bluemotion 2014.01.30. 20:58:35

"gearman • 15 órája −
No, hogy rendbe tegyük a dolgokat, ott voltam a buszon, amin a csávóka is.

Szépen felszállt a Rudasnál, nézelődött, nem akart lukasztani. Amikor az ellenőrök kérték a jegyét pofázott valamit és próbált menekülni a buszon előre, az első ajtóhoz. Amikor látta, hogy több ellenőr jön (öten voltak, két nő), akkor elkezdett kurvaistenezni, próbált lukasztani valamit (nem tudom jegy volt-e) és arról magyarázott, hogy ahol ő felszállt (második ajtó) ott nem műx a jegykezelő. (Nem igaz, meg sem próbálta, de az egyik ellenőr mutatta neki, h jó az..)

Ez után eldurvult a szitu és mire befutottunk a Ferenciekre már ordítva üvöltözött, mint egy elmebeteg. Ekkor az ellenőrök levitték a buszról, szóltak az ott járőröző yardnak, akik igazoltatni próbálták a tagot. Változatlanul üvöltött és szidta őket.. gondolom ez később sem változot.

Tbh teljesen jogos volt az igazoltatás, az ellenőr csajszi szépen kérte tőle a jegyét/bérletét és nem ők kezdték sem az ordibálást sem a tettlegességet. Ez az eset nagyjából rendben van."

Black Hole 2014.01.30. 20:58:38

@uraaam: egy kézzel? Mert csak úgy sportszerű.

igazságos 2014.01.30. 20:58:45

az utas hangosan ócsárolta a közterület-felügyelőket, és megpróbált elszökni.

:P

Black Hole 2014.01.30. 21:01:04

@helianthus: beszélgessünk a palacsintáról. Nagyon megkívántam.

Bluemotion 2014.01.30. 21:01:58

cornea • 5 órája −
Tudom, hogy én is csak egy anonymus vagyok a százból, és nagyon ritkán kommentelek, de most egyszerűen nem bírom magamban tartani a hozzászólásomat. Én is azon a 7A buszon utaztam, amin az ominózus eset történt, és mivel a Móricz Zsigmond körtértől egészen Reiner Frigyes parkig mentem, volt szerencsém az első perctől az utolsóig végignézni az incidenst. Ráadásul a busz elejében ültem, a konkrét lökdösődés és cirkusz pedig az első ajtónál és az amellett található jegykezelőnél történt, úgyhogy volt szerencsém félméteres távolságból "élvezni" a jelentet. Éppen ezért egész egyszerűen BICSKANYITOGATÓNAK tartom a "szegény, ártatlan utas" álszent és hazug levelét! Elismerem, hogy előfordul, hogy udvariatlanok az ellenőrök és a közterületesek, de valahogy általában okuk is van rá...ebben a konkrét helyzetben pedig egyszerűen nem volt más választásuk, mint hogy lerángassák a buszról a cirkuszoló, üvöltöző, lökdösődő, kurvaistenező "Dávidot", aki a minősíthetetlen viselkedésével nem csak az én, hanem a körülöttem ülő többi utas, köztük egy pár hónapos csecsemő épségét is veszélyeztette, akit a velem pontosan szemben (tehát szintén kb. centiméterekre) ülő édesanyja kenguruban hordozott. Gyönyörű lett volna, ha kedves Dávid rájuk löki az egyik ellenőrt, aki a munkáját próbálta végezni. Egyébként az ellenőr akkor mondta a közterületeseknek, hogy innentől a tiétek, amikor már tényleg nem tudtak vele mit csinálni, mire a szegény, terrorizált Dávid egy "mi a faszom vagy te, rendőr?" vagy felkiáltással próbálta lerázni magáról a közterületest, aki erre válaszolta azt, hogy nem, de ugyanolyan jogköröm van, mint egy rendőrnek." És igaza van, szerencsétleneknek az a dolguk, hogy az ilyen tróger vadbarmokat leszedjék a járművekről. Nem irigylem őket. Úgyhogy nagyon kérem a kedves olvasókat, senki higgyék el "szegény, terrorizált Dávid ömlengését"! Semmi érdekemben nem áll bármelyik résztvevő pártját fogni, de ilyen felháborító dolgot már régen olvastam. Elnézést kérek az trágár szavak használatáért, de muszáj volt szó szerint idéznem.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:02:16

@uraaam: nagyon tehetséges, jóhangú és zeneileg cizelláltra képzett fiatalok ezek, eccer még sokra fogják vinni!

@Rosszindulatú Vászka: jó, de nekem vinyiljáccóm is van hozzá :P

@Black Hole: mellikre gondolsz, a zanyám tyúkjára? :D

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 21:03:28

@Black Hole: már úgy cekcuálisan? Lazulj el és csak beszélj...

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:04:31

@Bluemotion: biztos egy BKK bértollnok írta ezt:)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:05:24

@uraaam:
Én egyedülülök a bilin!44!
És ez komoly.

@Rosszindulatú Vászka:
Én néha jáccok dzsingiszkánt.
Olyankor bátor vagyok, meg erős.

helianthus 2014.01.30. 21:06:25

@Black Hole: én is, de tegezz nyugodtan. ;)

helianthus 2014.01.30. 21:08:26

@dr. phil. Sün‼ ツ: én néha cicásat játszok.
Olyankor puha vagyok és dorombolok.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:08:40

@Bluemotion: s a Viztézy légió támadásba lendült:)

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:09:45

@Black Hole: a zegyiket a zegyikke, a másikot a másikkal. Ha egyszerre csinálom, nehezebben kapok levegőtet.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:10:43

@dr. phil. Sün‼ ツ: én már a fülét is elmerem közben engedni... Igaz, még csak pár hete.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:11:59

Én amúgy nem is csodálom, hogy a gyerekrákos Balogh inkább a saját mentőjével furikázik, ki akarná magát ilyennek kitenni nap mint nap.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 21:12:31

@atpijkamo: hulyemagyarok
fenyes nappal teljesen ok nelkul megmotozhatnak es atkutathajak a kocsidat

index.hu/belfold/2014/01/30/oriasrazzia_van_budaorson/

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:13:27

@sugargiraffusplumps.: deugye? Még talán eccer valami díjat is kapnak, és akkor elmondhatom, hogy az zénekesnek a zismerőse vagyok.

igazságos 2014.01.30. 21:13:42

@Bluemotion: mellyemre, cimbora, én megmondtam. :P ELSŐRE.
Kurvaisten?

XD

igazságos 2014.01.30. 21:15:18

@hagyma: látod, mán megint igazam lett máma. Nyugtával dicsérem a napot.

igazságos 2014.01.30. 21:16:23

Azé ezeket a köztereseket még elküldeném egy kis karate-edzésre. HOgy az ilyen nyikhajokat le tudják teríteni egyedül is. :DDDD Szégyen ez rájuk nézve, hogy alig bírtak el hárman is a nagypofájú nyomoronccal.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 21:18:24

@Bluemotion: Istenem a CSECSEMŐNEK A KENGURUBAN UGYE NEM ESETT BAJA???

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:19:08

@helianthus:
És ki vagy te? A cica, vagy a zegér?

@uraaam:
Bátor vagy! Dömperezni szoktá-e?

@igazságos:
Te egy hős vagy, én esztet má tudtam rég!

igazságos 2014.01.30. 21:20:36

@dr. phil. Sün‼ ツ: akkó megnyugodtam, mer aszittem az utóbbi időben hogy mégse szerecc :(

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 21:21:26

@helianthus: A csiga is puha. Szoktál játszani csigát? Nyeles szemmel?

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:23:22

@igazságos:
Pedig szeretlek!
Csak nem udvarolok.
Mer itt nem divat.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:24:24

@uraaam: biztos voltam benne, hogy ismered őket vagy magad is tikácsolsz köztük. ezt a szintet normális ember nem ismeri de borzasztóan szoktunk drukkolni szegényeknek. amúgy ezek mindég 20 év múlva izgalmasak, mikor visszanézzük a videjókat meg meghallgattyuk a kazettákat meg előkotorjuk a régi plakátokt oszt sírunk egy cseppet :D :D

@Rosszindulatú Vászka: hát ez olyan langyos uszulás, mer tízes skálán mondjuk hatos, de az legalább konstans hatos már vagy sokéve. több lemez már nem köll ingyér se mer nemtom hova rakni.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:24:32

@Nattramn:
Találós kérdés:
Hány lába van a csigának?

Hartmy 2014.01.30. 21:24:32

Csak hogy érezzétek a törődést pajtások... Élek ám, csak nem nagyon :D Jóccakát minden ápoltnak és ápolatlannak...

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:24:58

@dr. phil. Sün‼ ツ: persze, de igazából mindig is egy pedálos Moszkvicsra vágytam. Az kéne.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:26:33

@sugargiraffusplumps.:
Ollyan romantikus vagy ma.
Csak azok a düllett szemek....

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:27:00

@sugargiraffusplumps.: jómagam nem értek a muzsikához, csak élvezője vagyok. De az jó, hogy annyi celebjlöltet ismerek. Mindegyiknek ott a kezében a lehetőség. Vagy a marsallbot. Jah, az csak este 10 után. Szorri.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:28:47

@Nattramn: igen, mert a húszezres nem fér bele a jukasztóba. Ez itt a baj. Vitézy tehet mindenről.

@dr. phil. Sün‼ ツ: székelési problémái vannak egy ideje. Én mondtam neki, hogy egyen egy dinnyét, utána igyon tejet, de nem hallgat rám.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:29:06

@uraaam:
Az lófax.
Pedál néküli tricikid van-e mán?
Cipőd orra millyen?

@Nattramn:
A kismamaszaurusszal vigyáni kell!

igazságos 2014.01.30. 21:30:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: szóval becsajoztál

értek én a szóból :P

@Hartmy: jó hát aszittem, hogy még nem értél vissza a traktorshowról, asszem kezdődik nemsoká, de neked ugye oda kell utaznod előző nap

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:30:53

@Nattramn:
Nem nyert, mer eggy.
Montam, hogy én nyertem.

@uraaam:

Én má attól befosok, ha ránézek.

yxcvbnma 2014.01.30. 21:31:14

A közterületesek miért nem jólláthatósági kukásmellényben verik az utasokat?

Ha rajtuk lett volna, akkor ez az egész incidens meg se történik, mert már felszállás előtt látta volna, hogy itt bizony lyukasztani kell.

Lehet, hogy bliccelt, de azért ez nem tempó, hogy hetente látunk szabadfogású birkózó videókat a közterületesekkel...
Ha már rendőröset játszanak, akkor kapjanak már kiképzést is, ne legyen már ilyen "adj király katonát" típusú szerencsétlenkedés....

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:33:52

@dr. phil. Sün‼ ツ: nincsen alkoholos filced? besatírozhatnád a monitorodat a zavatarom fölött, akkor hátha nem zavarna ennyire. vagy ragaszthatnál rá leukoplasztot. vagy ctrl+ aztán jobbrahúzod a képet, akkor nem láccik.

@uraaam: nem baj az. hát nem vóna min szörnyülködnünk ezek nélkül, meg a cigiszünetbe is miről beszélgetnénk, tán a kvantumfizikárul? na látod, jól van ez így.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 21:36:20

@sugargiraffusplumps.:
Nekem a tikszó tűnik a legideálissabb megoldásnak.
Vagy hibalyavittóval elmaszatolom.

Black Hole 2014.01.30. 21:37:25

@sugargiraffusplumps.: a költő asszem stimmel. Talán ebben mondja, hogy:
"Selected in cannabis...'
Remélem jól idéztem.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.30. 21:39:44

@hagyma: Mert ááámerikában nem.

Na, ne idegeskedj megnt, csüccs vissza, szépen fotoszintetizáljál tovább.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:41:08

@dr. phil. Sün‼ ツ: van szemcsis fotóm is, majd ma este abban leszek, nehogy elbaszd a monitorodat.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.30. 21:42:21

@sugargiraffusplumps.: "szerinted másutt hány százalék tuggya?"

:)) Nincsenek túl nagy elvárásaim. Mondjuk az én ismeretségi körömben a nők mind többet tudnak nálam, én pedig tisztában vagyok az alapokkal. Szerintem legalább annyinak kéne tudnia, amennyi írni-olvasni tud. Mondjuk a szövegértést már a szavazati joghoz kötném. illetve fordítva.

igazságos 2014.01.30. 21:45:01

@atpijkamo: ajjaj, bekeményítettél, úgy látom. :P ezzzaz, ne haggyad

@Nattramn: imádott Vitézymet nem bántani, a tarlóslúzeren kell röhögni.

Black Hole 2014.01.30. 21:45:26

@igazságos: engem még nem hívtál meg a mellyedre. Ez számomra nagyon elkeserítő :'(

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:46:41

@atpijkamo: láttam én már olyan diplomást, aki írni-olvasni tudott, szövegérteni is sikerült neki és négy abortusza volt mer nem sikerült neki összefüggést találnia a szex meg a terhesség között.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:48:34

@dr. phil. Sün‼ ツ: hiába terelsz, a lábbal hajtós moszkvics a legnagyobb királyság.

Black Hole 2014.01.30. 21:48:45

@Nattramn: a csiga nagyon ügyes jószág. Úgy ki tud nézni az ablakon periszkóp nélkül, ahogy Te csak periszkóppal.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:50:06

@dr. phil. Sün‼ ツ: várjá, most lecserélte a zavatarját, szerintem ez egy Guttalax reklám lehet.

igazságos 2014.01.30. 21:51:02

@Black Hole: ami késik, nem múlik. Má mondtam, hogy veled személyesen kontaktolunk majd. :P

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.30. 21:51:09

@igazságos: :)) Miafaszt lehet csinálni egy ilyen megkövesedett erdei trollal?

@sugargiraffusplumps.: :)) Teneked elhiszem.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 21:52:21

@sugargiraffusplumps.: esetleg a vietnámi otthonkadivat legújabb irányzatairól.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 21:53:44

@atpijkamo: ki van zarva macskamano, hogy bekesen setalgatok es megallit a rendor, hogy igazoljam magam meg megmotozzon
teljesen KI VAN ZARVA
nem igazan van meg sima rutinvizsgalat sem
az mas ha valami esemeny van, vagy okot adok ra, reszeg vagyok, uvoltozok stb.
de csak ugy megyek maryvel

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 21:55:15

@atpijkamo: ez csak az volt amit bevallott nyíltan, egyébre nem voltam kíváncsi. a másik meg jósnőhöz mászkált meg ingázott. mármint nem busszal hanem madzagossal. szal nem sikerült még felfedeznem a normalitás egyértelmű áttribútumjait sehogyse.

Black Hole 2014.01.30. 21:55:30

@uraaam: azt én is nagyon bírtam, mentem vele mint az állat. Volt még világítás is rajta.

igazságos 2014.01.30. 21:57:40

@hagyma: most mé vagy ünneprontó. Pedig már elképzeltem, ahogy két kancigány közrefog, és leteper, közbe megmotoznak, és megtapogatnak az érzékeny pontjaidat kapirgálják. :DDD

@atpijkamo: megvan a módszer, hogy kell bánni vele csak figyeljé

helianthus 2014.01.30. 21:58:36

@Nattramn: azt nem. Csak nyelvem van. Nyelem nincs.
Ja, de! (homlokracsap)
Kapáé.
Kilóg a számbúl.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 21:59:44

@Black Hole: Csak ha belemászik az a paraizta és zombivá válik, már egészen másképp néz ki. Bár ilyesmit gyakran látni embiknél is.

statics.photodom.com/photos/2007/05/22/350182.jpg

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 22:01:52

@hagyma: kivéve ha kurvára hasonlítasz egy éppen kersett bűnözőre és pechedre ponnolyan a hátizsákod színe is mint a leírásukban. akkor nem kérdeznek semmit, max méritől annyit, hogy kék vagy fekete hullazsákba tegyenek bele.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 22:02:13

@atpijkamo: te meg eletedben nem szavazhattal volna
ugyhogy ezt ne akard
mar ha akarsz savazni

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 22:02:32

@Black Hole: de ha meg nagyon siet lobog a szeme és semmit se nem lát.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 22:03:46

@Black Hole: nekem sajnos nem volt sajátom, és ez nagyon fájt. Most is nehéz róla beszélni.

igazságos 2014.01.30. 22:04:11

@helianthus: kicsit elfajult ma este a helyzet, úgy érzem

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.30. 22:04:26

@uraaam: én az aprómintásra szavazok! a nagymintás kövérít!

@Black Hole: kannába viszik a szeleket? hádde annak semmi értelme!

igazságos 2014.01.30. 22:06:07

@Nattramn: tarlós még a másik kapituláltatáshoz is hülye meg kevés

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 22:07:50

@helianthus: Ha homlokon csapod magad egy kapával, persze hogy kilóg utána a nyele. O_o

Black Hole 2014.01.30. 22:08:21

@Nattramn: ennek elég masszívak lettek a szemei. Stabilabbnak tűnik az átlagnál.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 22:09:32

@sugargiraffusplumps.: nem tudom latszik-e a kulonbseg?
budaorson 1 hetig barkit barmikor megallithatnak a kocsjat atkuteathatjak, feltartjajk
gyalogoskent igazoltathatjak es ruhaatvizsgalast tehetnek

hat ez itt kizart
ha rosszkor vagy rossz helyen, itt is erhet baleset, de hogy 1 hetig vegzaljak a lakosokat minden ok nelkul, az kizart

hiaba magyarazzatok, ez a szemlyes szabadsag korlatozasa

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 22:10:50

@igazságos: Zarlós Úr kussol, mivel mostmár fizetnek is a szervezők a helyszínért.

igazságos 2014.01.30. 22:11:23

@Nattramn: én azt a majdnem puccskísérletét nem tudom feledni, hát az valami nagyonnagy. :DDD

Black Hole 2014.01.30. 22:11:41

@Rosszindulatú Vászka: az mondjuk igaz. Szerinted a csiga úgy kacsint mint az ember, vagy teleszkóposan, hogy behúzza, meg kitolja gyorsan?

Black Hole 2014.01.30. 22:13:23

@uraaam: az enyém meg el lett adva, mer azt mondták, hogy már kinőttem. De szerintem átvertek.

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 22:14:05

@Black Hole: vagy meglóbálja, még az lehet.

@hagyma: Isten álgya Amerikát!

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 22:16:08

@igazságos: Tsrlós István és a főváros a korábbi gyakorlattól eltérve nem egyeztetett a változásokról sem a kerületekkel, sem a szakbizottsággal és a közgyűléssel.

Hartmy 2014.01.30. 22:16:33

@igazságos: Ezt te honnan tudod? :D vagy ezt mondtam itt is? Gyanús vagy nekem... Erről mesélj nekem, hogy honnan az információ. :D

Hartmy 2014.01.30. 22:20:18

@igazságos: Különben már Pesten vagyok hétfő óta, szerdán kezdődött.

Aureliano Buendía 2014.01.30. 22:24:31

@Black Hole: simán el tudnám képzelni, hogy le lehetne gyártani néhány felnőtt méretűt, szerintem lenne rá piaci kereslet. :)

helianthus 2014.01.30. 22:29:27

@Nattramn: bóbitás Odrikát. o_O
Azt hittem kitalálod.

igazságos 2014.01.30. 22:30:32

@Hartmy: ne vicceljé, én olyanokat tudok, amit magam se gondoltam volna. :DDD

Nem megmondtam most is?

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 22:32:51

@helianthus: Volt egy rémes sejtésem, de tőled akartam hallani. Ideje betenni őt a formalinba mára.

Anomalocaris (törölt) 2014.01.30. 22:34:55

@igazságos: Tarkós István szerint a főváros igazgatásában vannak bizonyos hatáskörök, amelyeket központosítani kellene.

És még mindig nem fogytam ki. Ez egyszerűen ZSENIÁLIS.

igazságos 2014.01.30. 22:35:59

@Nattramn: hát sokmindent kellene, csak nem tud, ami a legnagyobb gond tarlóssal :DDD

gabors 2014.01.30. 22:37:26

@hagyma: ezt eddig is tudtam sajnos ... es kicsit meg voltam lepodve 6-8 eve mert elszoktam ettol, mikor leintettek a 2A-an hazafele ejfel korul opera utan ...

meg jo hogy ott voltak a szuleim mert kezdtem vitatkozni hogy ugyan mar ha nem mentem gyorsan eg a lampam es azondkivul semmi mast nem csinaltam mi a faszt ellenoriznek rajtam ..

a sztori akkor kezdett alakulni mikor a new yorki vezetoi engedelyemet adtam oda meg mondtam hogy fogalmam sincs mi hol van mert a kocsi az Avis-e .... kb 3 percig tanakodtak aztan jo ejszakat mehet ..

az usa-ban ilyen velem meg nem tortent ... 2 hete allitott meg a rendor azzal hogy elevagtam mikor ugy 3mph havas esoben savot valtottam indexeltem es ugy hely volt nem hiszem hogy fekeznie kelett csak az arca volt nagy

de vegul nem lett balhe mert bocsanatot kert a nejem :-)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 22:40:46

@Rosszindulatú Vászka: igy van
meg a magyart
latod meg az amerikai kettes szamu himnusz is ugy startol, mint a magyar:)
@gabors: ezt a rutinellenorzest sosem ertettem
kulonosen gyalgosokra vonatkozoan
mi a fasz megyek az utcan fenyes nappal bekesen es elkerik a szemelyimet
milyen alapon?

Black Hole 2014.01.30. 22:43:54

@uraaam: lehet. Végülis arra a sokszemélyes bicikli marhaságra is van.

Black Hole 2014.01.30. 22:48:10

@Rosszindulatú Vászka: de most még az jutott eszembe, hogy a csigacsajnak nem kell elmenni nőgyógyászhoz, mert a párja simán körülnéz neki. Talán még élvezi is.

gabors 2014.01.30. 22:49:22

@Nattramn: "A felügyelők higgadtságának köszönhetően a cselekménysor "

ez a legjobb ... mondom adjunk nekik stukkert es amikor nem higgadtak akkor leloni a mocskot elobb utobb elfogynanak a bliccelok ...

gabors 2014.01.30. 22:51:30

@hagyma: hat mer gyanus vagy (akkor eppen annak a rendornek) de az is lehet hogy valami kvotat rendszert kell teljesiteni

new yorkban ez minden napos dolog es van kvota ..... is

ha fekete vagy latin vagy kapucnis valamiben 13-21 ev kozott (de itt meg van az oka ...)

Rosszindulatú Vászka 2014.01.30. 22:52:47

@Black Hole: vagy cserélnek, lévén a csiga hímnős. Szal menstri meg hüvejgomba nem akadáj.

Bluemotion 2014.01.30. 22:52:58

@hagyma: Ha nem tetszik, irány Észak-Korea :)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 22:53:18

@gabors: mondtam mar, hogy nem akarok se elni sem dolgozni NY-ban?:)
pedig nem lennek celszemely az igazlotasra
/ott is megallitanak fenyes nappal csak ugy es megmotoznak?/

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 22:54:33

@Bluemotion: nem hiszem, hogy szeretnek odamenni, amellett nem vagyok biztos benne, hogy az amerikai utlevelemmel szivesen latott vendeg lennek arrafele:)
/a magyar lejart/

Black Hole 2014.01.30. 23:05:20

@Rosszindulatú Vászka: ja, ezért mi a haverommal nagyon irigyeltük a csigákat, mert saját magával szexel, úgy, hogy az mégsem masztinak van minősítve. Lehet bulizni lányok nélkül, mégsem buzik.

gabors 2014.01.30. 23:06:41

@hagyma: mint irtam NEM MINDENKIT ...

nem halottal meg a "stop and frisk"-rol ?

ezt eleg celzottan csinaljak a fiatal nem ma barnultakkal szemben foleg a jobb hiru keruletekben

amugy mikor meg metroval jartam voltak rutin taska/csomag ellenorzesek .... nem volt kotelezo csak akkor nem mehettel be azon a bejaraton ... (en mindig elmentem kovetkezo sarokig mert olyan sosem volt hogy egy allomas minden bejaratanal ott legyenek a rendorok itt is nagyon okosak tudnak lenni

amugy nem tudom feletek mi van de minden koz es egyre tobb magan epuletbe sem mehetsz be taska/csomag ellenorzes nelkul, es csak fegyver kereso kapun keresztul

gabors 2014.01.30. 23:08:06

@hagyma: ha tudsz kosarlabdazni akkor jo az usa utlevel is :-)

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.30. 23:10:26

@uraaam: A Helyszínelőkbe' volt egyszer, hogy fejlett országokban komplett boltok vannak, ahol felnőtt méretben lehet minden csecsemődolgot kapni... másként gondolkodók részére.

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 23:11:12

@Hartmy:
Részvétem.

@Black Hole:
Az tévwdés, mer a csiga himnős.
Ergó nem köll nekijje partner.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.30. 23:15:56

@dr. phil. Sün‼ ツ: "Ergó nem köll nekijje partner."
"Pedig de." (P. Boborján)

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.01.30. 23:17:28

@gabors: de
hallottam
halaegnek felenk nem mukodik:)
/es afroamerikai buta kosarlabdazo sem vagyok/
hat felenk altalaban a birosagon neznek taskat
de nem motoznak
detektoros kapu van, meg atvilagitjak a csomagot a szalagon
meg a repteren
mashol itt nem talalkoztam vele
ez egy bekes kisvaros:)

Black Hole 2014.01.30. 23:20:09

@dr. phil. Sün‼ ツ: épp erről van szó, hogy ezért nem látsz depis csigát, mert nincs nőhiánya. Elvan úgy magában :)

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.30. 23:22:10

@Black Hole:
Hát a sümök is elvannak magukban.
Mer minek is másik nemű izé?

Bluemotion 2014.01.30. 23:22:14

@hagyma: Amíg Rodman-nel mész, addig no para :D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.30. 23:30:02

Na őszintén, bebasztam. Éppen ezért, valaki foglalja össze, kérem.:D Már a kommenteket. A poszt nem túl érdekes. Néha az csak. Kevés az eredeti perszonál.

Black Hole 2014.01.30. 23:37:47

@dr. phil. Sün‼ ツ: végülis én sem panaszkodhatok. A fekete lik sem társas lény :)

2014.01.30. 23:42:19

@Rosszindulatú Vászka: lévén a csiga hímnős.

Ollé!!!! Az tömény erotika lehet! :)

igi1 2014.01.30. 23:43:14

@Kellemes Zérókomponista: már meginn igazam volt, a többi meg kit érdekel.

Mityu Addideapénzt kft LE 2014.01.31. 02:37:55

@hagyma:

Majd az előre bejelentett nagy razzia ópárdon fokozott ellenőrzés után bejelentik nagy mellénnyel, hogy elfogtak az egy hét alatt egy azaz egy fő körözött személyt, s lefoglaltak egy darab lopott autót. A körözött személyt is csak azért sikerült, mert olyan ostoba volt, hogy erre az egy hétre nem volt képes elkerülni Budaörs területét. :D

glinolid 2014.01.31. 05:10:49

Dávidkát, ezért a viselkedésért, itt az Angyalok városában, a helyi közteresek, aka Los Angeles Megyei Sheriff, telepakolnák ólommal, jobb esetben csak demonstrálnák rajta a magasfeszültség fiziológiai hatásait. Esetleg, ha éppen arra jár, a K9-es blöki is beszállna a partiba, fegyelemezésféleképpen. Még egyszer sem láttam bliccelőt, aki nekiment volna Sheriffnek.

glinolid 2014.01.31. 05:19:19

@hagyma: San Diego után, északra, a I5-n van egy ellenőrző állomás. Ott, az év 365 napján bármikor ellenőrizhetnek a helyi erők. Bejelentés nélkül.

kézműves étcsokimikulás 2014.01.31. 07:39:32

@ColT: nem elerheto a zoldal...
igy hogy lajkoljalak,he???
:D

igi1 2014.01.31. 08:11:23

@batgirl: meg híradós szereplést.

Manyecska 2014.01.31. 08:26:14

Odáig olvastam hogy Rudas, onnantól már nem volt kérdésem. A síelő ismerősöm-aki búvár-:DD, mesélte, elment a kötényesbe...azt melléültek finoman.:P akkor menekült arrébb..:D

megamenn 2014.01.31. 08:36:37

jó reggelt mindenkinek !
ismét gyönyörű álmom volt. egy csodálatos svájci napon sétálgattam a csodás svájci napsütésben, békésen, nyugodtan, nem gyanúsan. ekkor feltűnt a svájci semmiből két svájci rendőr, odamentek egy svájci emberhez -aki én voltam- és megkérdezték -svájciul- segíthetnek-e valamiben. mielőtt válaszolhattam volna, elővették az igazolványaikat -nem gyanúsan- és igazolták magukat, majd a félreértések elkerülése végett a szolgálati rádiójukon leprióztatták magukat. útjukra engedtem őket.

Aureliano Buendía 2014.01.31. 08:41:59

@agresszív kismalac: ez azért egy kicsit más kategória. Neked nem volt soha ilyen moszkvicsod?

Aureliano Buendía 2014.01.31. 08:44:19

@megamen: de hol van a történetből a pina?

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.31. 08:45:30

@glinolid: az biztos nem ámerikába van, ott ilyen nem történhet!

megamenn 2014.01.31. 08:48:00

@uraaam: ebben a történetben nincsen pina, mert ez a történet svájcban játszódik, ahol oly csodás az élet, hogy nincsen szükség pinára.

Aureliano Buendía 2014.01.31. 08:53:04

@megamen: ez abban az esetben lenne igaz, ha a svájciak hímnősök, vagy önbeporzók lennének. Azért a kakukkos óra gyártás, és az árfolyamos manipulálása után el tud fáradni a derék svájci is, és szüksége van svájcipinára.

Szerintem te nem is a megamen vagy, hanem csak valaki, aki a megamen nevében írogat.

AtiSnatch 2014.01.31. 08:56:55

én vagyok a pin... izé megaman! jó pinát!

AtiSnatch 2014.01.31. 09:05:42

elmentek már a koma dósok?

helianthus 2014.01.31. 09:05:49

@megamen: hiányolom a történetből azt a részt, amikor a svájci rendőrök megajándékoznak svájci csokival.
Szerintem te nem is svájcban jártál álmodban!

helianthus 2014.01.31. 09:08:24

By the way svájcban milyen nyelven beszélnek?
A svájcin kívül?

kézműves étcsokimikulás 2014.01.31. 09:13:01

@megamen: igen,svajcban annyira csodalaltos minden,hogy a svajciak a svajci bulikban a svajci konfettit egybol a porszivoba ontik...
(by bodocs tibike...)
:D

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.31. 09:14:37

@uraaam: @dr. phil. Sün‼ ツ:

akkor így már nyilván sose megyek férjhön :( az égig hallaccik a zokogásom!

megamenn 2014.01.31. 09:19:53

@kézműves étcsokinyuszi: látom, te érted a svájciság lényegét.
de, hogy a történet mások tetszését is elnyerje -akik persze nem svájciak- szeretném, ha mindenki megadná, mi tenné számára teljessé a sztorit. amit eddig tudunk:
- pina
- csoki
- .....

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.01.31. 09:21:36

@sugargiraffusplumps.:
Próbájjad meg a vakok intézettyébe!44!!
Hátha...

@kézműves étcsokinyuszi:
Ja. Meg brazilul.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.31. 09:24:07

@dr. phil. Sün‼ ツ: nem jó! még kitapogatják a szemeimet és asziszik, hogy négy mellem van!

@megamen:

- pina
- pina
- pina

kézműves étcsokimikulás 2014.01.31. 09:26:41

@megamen:
-pina
-csoki
-....
-csattogos lepke (by sun...)
-karora
-gleccser expressz

Aureliano Buendía 2014.01.31. 09:28:02

@megamen: pina. És ennyi.

@kézműves étcsokinyuszi: te inkább azzal foglalkozz, hogy mennyi idő alatt éra vonat Esztergomból Pilisvörösvárra, meg ménem olyan mint a tézsévé:)

2014.01.31. 09:35:23

bliccelőt már lehet ?

Atörökk 2014.01.31. 09:41:28

Valaki hozzon kv-t, mert ha nem, leteperem! Kéccer!4!!

zooDoo 2014.01.31. 09:43:47

Azám, amikor egy szefós már kényszerítést alkalmazhat! A fontos, hogy a szefós pozicionálása a dolgozó társadalom fölé történjen, hogy érezze a törődést a humán.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.31. 09:44:10

@batgirl: ez most ilyen gyurcsányi szünettel, középen megtűzött mikrofonbabeszéd, avagy te magad is érzed, hogy nagoyn nem kellett, volnavessző? Oda!
@Kulics: mindigis lehetett vón. A.
@megamen: rendes voltál nagyon. Teljessé a teljesség tenné, de azt ugye meg nem említed. Fúúúú, de rafinált vagyok!
@igi1: remélem nem veszi túl lezserre a figurát a mellbimbód. Ez akkor valósul meg, ha nincs akár csak egy nagyjábóli, jól elhatárolható vonalvezetés a mellbimbó és a nemmelbimbói terület között. Egyszóval legyen valami kontúrja, ha többcentiméter vastag övezetben húzza-nyújtja, mossa keni a blurt a természet, na az úgy nem jó. Mire való az? Hát kérem, még a fogatlancsecsemő, mi még se programozni, se csajozni nem tud (de azért csecst szívni EPROM programbú, na azt tud), szóóval még az se nem tudja becélozni, ha nem konkrét a korong. Ergó, ha te ebben nem vagy konkrét, akkor ne is írkálj ide. Akkor felesleges. Így megy ez, meg kell felelni az életben. Kérdés, hogy kinek, minek.:D

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.31. 09:53:52

@zooDoo: na csak azt ne mondd, hogy mennyire életidegen ez. Mondj egy esetet, csak egyet, mikor nem számító és/vagy félig félkegyelmű vakok közötti félszeműt választ meg a közösség, mely lehet, kicsi, nagyi, szóva hány esetben dönt jól. Afelé mennek, ki az egóbajnokokat, meg hülyegyerek szintjén megrekedt önérzeteket, érzelmi világokat kiszolgálja. Ilyenkor van a fortyanás, hogy ne uralkodjék felettünk a plebs. Holott ha, de, ha más titulust suggárzó ruhaszövetbe bújtatnánk, nyakkendősbe azt a koszterületest, egyből kezetcsókólna neki a szolgalelkű - most hivatalból puffogó - széplelkű nép. Ha ezt valamivel szebben mondtam volna, hát elspricceltem volna. Mindegy, hagyok a Többieknek is szereplé. Si. Helye. T.

Jut eszemben: beszélgettetek már T9-es idiótákkal? Meg az úgy megvan, hogy aki idióta, rendre nem tudja mi az az idióma? Úristen, hogy sziporkázok ma! Tehát arra akartam-vón kilyukadni, hogy a tábleteken van ez az automatika kiegészítéses szóírás és akkor elvannak azzal, hogy "ír helyettem". Meg az kényelmes. Mindegy, ha hülyeséget, ír helyette. És akkor na. Megfigyelhető: minden kor kitermeli a maga hülyéit. Már vártam, vártam erre, hogy milyen lesz a formátum. Hát ilyen. Kérem tipolja meg a következőt. Lehet tenni befutóra, de inkább szétfolyóra (agy).

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.01.31. 09:58:38

@atörökk: szólok iginek!!

@Kellemes Zérókomponista: eccer kísérletképpen összehoztam egy féloldalas szöveget az automatice szóbeillesztővel, mindég rányomtam a spészre nótórikusan. és szinte értelmes szöveg vót! ha sikerül áttranszportálnom az emailemre majd elkűdöm.

Aureliano Buendía 2014.01.31. 10:06:38

@atörökk: vigyen neked kávét a Sugár Meliton!:)

Nyomába se érhetsz Koellónak.

Atörökk 2014.01.31. 10:08:06

@uraaam:
Genyó banda, végén kénytelen leszek magamnak megcsinálni :)

Aureliano Buendía 2014.01.31. 10:08:40

@atörökk: ahogy nézem, kiverned is magadnak kell:)

helianthus 2014.01.31. 10:11:55

@uraaam: jáccódtam vele egészen addig, míg ezt kaptam.
"A munka szilánkos ereje véget nem érő tövissel sebez."

Innentől nem látok a könnyeimtől, szal mostantól asse tudom mit gépelek és inkább csendben zokogok továbbá el a messzeségbe, magányos lovam nyergében mióta megdöglött* a napnyugvásos látóhatártól 30 fokos szögben eltérve...

*utalás a "Magányos így a nyeregben, mióta megdöglött a ló." népi bölcsességre.

zooDoo 2014.01.31. 10:12:07

@Kellemes Zérókomponista: Elhiszem, hogy a te tájékozatlanságod és/vagy perverzitásod trágyával dúsított táptalaja serkent az öltönybe öltöztetett szefós kiszolgálására, de ne mindenkit a saját mércéddel próbálja meg felbecsülni. Mert talán nem te vagy a mérce. Hoppá.

T9 - úgy hívják innováció, ami a fejlődés egy fontos eleme, amely soha nem kész terméket jelent, mert további fejlesztési lépcsőket érhet meg, vagy elhalhat.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.31. 10:18:30

@zooDoo: szépen beszélsz magadról hülyegyermekem. Kicsit is ismernél, figyelemmel kísérted volna itteni munkásságomat, nem látnád belém a magad szintjét, mely ironikus módon egy szintén projektált állapot felfedezésében valósul meg általad. Nem magamról írtam, a szomorú, fájó valóságról írtam, mely a nép. Nem tudom milyen támadást véltél belé a kommentembe, de ne legyél ökör.
A fejlődéssel meg tudni kéne élni, de nem tudnak, épp ez az.

Bee.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.31. 10:21:53

@helianthus: kérdés, mit szerettél volna írni eredetileg. Mert ha pont ezt, akkor te egy tiszta Sztálin vagy, nagyolvasottsággal. Persze sztálinnak nem voltak mellei. Nem stimmel ez így.

AtiSnatch 2014.01.31. 10:22:34

bronzhely van üresen

zooDoo 2014.01.31. 10:23:22

@Kellemes Zérókomponista: A troll nem ritkán tükörrel harcol. Ékes példája vagy. Fáklyákkal megyünk a barlangjába, hogy legalább így vigyünk némi világosságot.

Ezt nevezed te munkának / értéknek, amit itt csinálsz? Szegényke. Te nem ismered a népet, csak tipizálsz szerény tapasztalásod alapján.

helianthus 2014.01.31. 10:31:08

@Kellemes Zérókomponista: igazad van. pont azt akartam írni, amit írtam.
Ergo nem jó ez így.
Olvasottságom hatalmas, bár 3000 könyvet nem hiszem, hogy elolvastam már.
Azt se mondhatom, hogy törekszem rá, mert ebben a hónapban megint nem volt könyv a kezemben.
Salynos!

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.01.31. 10:37:06

@zooDoo: értem, idejöttél önérvényesíteni. Véletlenül se érdekeljen, hogy nem én tűnök gyengén próbálkozó trollnak. Jajj, bocs, most kapcsolok, melyik részét vette magára az önérzeted? Legegyszerűbb - bár fifikásnak látszani akaró - metodikával plebszeskedsz itt, kikopsz egyrészt a geciben, másrészt ez itt nem szint. Ezt még nem tudod, nem is akarod felfogni, mert nem tudsz így kiteljesedni (levezetni valamit, amit egyébkén semmi módon, hát, szar ügy), ha ez nem elég, márpedig nem az. Hihetetlen.

zooDoo 2014.01.31. 10:44:39

@Kellemes Zérókomponista: Igen, itt önérvényesítek, és rímeket írok, mert nem tudok egyetemelegesen fogalmazni. Bezzeg te. Elhiszem, hogy nem vagy szint, senki nem is mondta, hogy az vagy. Főleg, hogy már elérted a troll azon szintjét, mikor elkezd mocskolódnia :D

Nem értem mit zagyválsz, próbálj meg felülkerekedni a hangokon. Fifikás vagyok? Bocs, mindjárt letörlöm.

zooDoo 2014.01.31. 10:45:37

@Kellemes Zérókomponista: A zsidózás archivementet még nem unlockoltad, lassan azt is tedd terítékre!

Tiborfalvi Tibor 2014.01.31. 10:54:46

Természetesen - mint ahogy már rengetegszer - nem tudjuk megállapítani ennyiből, hogy valójában mi történt. Én el tudom képzelni simán mind a két esetet is, jobbára az a vélemény itt, hogy főhősünk nem akart lyukasztani, van nála 1 vonaljegy, majd ezzel jár hetekig, olykor hónapokig is, hiszen ha nem jár metróval, sok idő eltelhet, amíg nem ellenőrzik. Persze lehet szidni, jogos lehet a büntetés azért, ha tényleg csak akkor kezdett el a lyukasztó felé indulni, amikor már meglátta a karszalagokat, de nem kéne egy sorozatgyilkosnak kijáró 'tisztelettel' eljárni vele szemben.

Jobbára bérlettel utazom, ugyan nem Pesten, de itt jobban ellenőrzik talán, mint a BKV-nál. Előfordul, hogy 1 hétre kell csak igénybe vennem a szolgáltatást, akkor is csak ~8 alkalommal, bizony én is jártam már úgy 6-án (5-én jár le az előző havi), hogy 2 megállóval utána jöttem rá a dátumra, vagy hogy 11 hónap után most nincs bérletem és csak vonaljegyet vettem. Simán el lehet nézni, először helyet keresni magának, aztán persze, ha úgy jönnek az ellenőrök, beszopni ezt az egészet.

Annyi biztos, hogy irtó megalázó ez az eljárás és a közterületesek többségének hozzáállása az emberekhez.

Tiborfalvi Tibor 2014.01.31. 11:15:46

@igazságos: Normál esetben vidáman fogadnám a 'nembüntethetnekmeg.txt'-det, viszont kétlem, hogy a fejpénzt kapó jóskapista ellenőr úr majd pontosan tekintettel lesz arra, hogy te éppen nem tudtál 4 lyukasztóból 3-nál kezelni és a tömött buszon nem másztál végig ötven emberen.

Pl. : kaptam már büntetést azért, mert a ~10 számból álló diákig.számból 1-et nem tudott 100%-os biztonsággal elolvasni, be kellett mennem bemutatni (miután azt a fél milliméternyi olvashatatlannak tűnő részt egyértelművé tettem), 500 forint ellenében.
Vagy : külföldi hallgató (kőgazdagnak kinéző) megveszi a jegyet a villamosvezetőnél, szeptember elején, persze úgy gondolta, hogy ha már vesz egy jegyet ott helyben, akkor már ez onnantól fogva érvényes is... Na de jön az ellenőr, megbünteti a faszba, de persze elmagyarázni nem tudja neki, hogy miért is büntették meg, csak elkéri az iratait és kitölti a csekket, az persze megy neki.

Én szégyelltem magam az ellenőr helyett, hiába mondtam neki én is, hogy szerencsétlen gyerek honnan tudhatná év elején, hogy itt mi a rendszer, hős ellenőrünk marha büszke volt magára, hogy fogott egy embert.

Tehát szép és jó, hogy ráutalod magad az ellenőrökre, közterületisekre, rendőrökre, de az biztos, hogy ha valamiért megbüntethetnek, akkor meg is fognak, hiszen a berkeken belül bevédik egymás seggét, ha pedig neked van fél éved szaladgálni az igazadért, akkor sok sikert hozzá...

00000000-0000-0000-0000-000000000001 2014.01.31. 11:21:28

Miért van, hogy engem még egyszer se szemelt ki magának egy deviáns ellenőr se? Ja, hogy nekem mindig rendben van a jegyem/bérletem? Hát ilyen egyszerű lett volna ebben az esetben is a megoldás. Más szemtanúk szerint egy picit másképp zajlott ez a történet, mint ahogy a bliccelő elmeséli.
A videó meg lófaszt se bizonyít, a bliccelőn kívül senki sem erőszakoskodik rajta, csak visszatartják az illetőt.
Szóval kedves bliccelő, vedd meg a bérletedet te is, aztán húzd be a füledet, farkadat és somfordálj el valamerre!

Répázó 2014.01.31. 11:43:54

Itt páran védik ezeket az AVH-sokat. Rengeteg történet kering az interneten, amik arról számolnak be, milyen elvtelen, gerinctelen férgek dolgoznak a közterületesek és a BKV soraiban. Ilyet semmilyen módon nem lehet megtenni egy állampolgárral. A milliárdos veszteség emlegetését eléggé álságosnak tartom, tekintve, hogy a BKV igen komolyan az állam keblein csüng, amely az adóból finanszírozza évtizedek óta, annak teljesen pazarló és gazdaságtalan működtetését. Ergo, valóban mindenki fizet érte, de még Nyíregyházán is. Ehhez képest aki mégis megváltja korrektül a jegyét, az fűtetlen vagy épp nyáron hűtetlen buszokon, retkes bűzlő aluljárókban, bűnözőktől hemzsegő villamosokon kénytelen utazni. Nemcsoda, ha egyesek kivonják magukat a díjfizetés alól, hisz már adóztak a szolgáltatásért. El sem merem képzelni, mi lenne, ha ezeke a bátor legények és legényovák, a zsebeseket, szatírokat vadásznák a 4-6 villamoson, és a metrókon. Inkább tűnik félelemkeltő szervezetnek és pénzbehajtónak, mintsem "közterület felügyelet"-nek. Ha valakinek nincs jegye, szállítsák le, nem leteperni kell. Csak egy jegy, nem hal bele senki. Milliárdok tűnnek el a BKK-nál éves szinten, de nem az utasok miatt. Elfogadhatatlan, hogy míg az utcákon a belvárosban, hegyekben áll a szar, tele van piti bűnelkövetőkkel, kurvákkal, drogosokkal, addig a "közterület felügyelet" ezekkel foglalkozik. Nem tartozik rájuk, a BKK nak erre van saját apparátusa, az ellenőrök. Nem hiszem el, hogy a köztereseknek nincs más munkájuk. Söpörjenek, takarítsanak, tegyenek rendet a közterületeken. Van mit tenni!

2014.01.31. 11:51:29

@Dávid András: "fűtetlen vagy épp nyáron hűtetlen buszokon"
Sajnos hazudsz.
Az új merci buszok télen melegek, nyéron légkondisak és sok ilyen van.
A nyíregyházi közl.vállalat is közösségi adóból megy és a dombóvári is.
Faszkalapság állandóan a vidék-pest ellentétet élezni.
az hogy büdös csövesek telepednek a buszokra az a társadalom szégyene, nem a bkv-é.
Nem elég leszállítani mert akkor mindenki bliccelne, majd max leszáll.
A logikád alapján lopni is bárki lopjon, ha lebukik max visszaadja az akkor ellopottat. de a legtöbb esetben úgyse bukna le.
Fájdalmasan hazug és primitív az érvelésed.

igi1 2014.01.31. 13:06:00

@Tiborfalvi Tibor: hiába izmozil, ott lennie kellett akciónak a leterített részről, mert csak úgy senkinek nem esnek neki, illetve, miért kell 3 azaz három embernek lefogni a mindenáron menekülni akarőt. Ez az az érv, amivel senki nem tud vitatkozni, h miert kellett 3 embernek lefognia, ha annyira menő volt a pali.

igi1 2014.01.31. 13:08:27

A pali még 3 ember lefogása ellen is meg akart lépni, aki ennyire nem bïr magával az pszichs idegbeteg. adják ide a büntit, oszt kit érdekel.

a külföldieket nem kell bemutatni, h egy eurőt is sajnàlnam a wcre kifizetni, nemhogy bkv jegyre. Az egész világon kell érvényesítenina jegyet, szóval nem kell a süket duma.

igi1 2014.01.31. 13:14:52

Gondolhatjátok, h a való életben mit meg nem engedhet aganak a pali, ha ennyire nem bír viselkedni.

azért meg mindig SZÉGYEN az, hogy 3 nem kisdarab ember is alig bírt el 1 emberrel

Ezért kapják meg a magukét.
Ez az elïtlendő. A pali mivel ellenállt, és nekiktámadt 3 embernek is, hivatalos szemèly elleni erőszak miatt fog felelni.

Azért ehhez kell vastagbőr, én nem mernék nekitámadni 3 embernek. Még el is iszkolt volna leterítve is. Idegbeteg, pszichés beteg, gondoljatok bele, h mit meg nem engedhet magánsk, aki erre kèpes, h 3 nagydarab embernek nekimenjen.

Ádám 2014.01.31. 13:20:26

@igi1: "gondoljatok bele, h mit meg nem engedhet magánsk, aki erre kèpes, h 3 nagydarab embernek nekimenjen."

még tán tégedet is megdugna!:):D

RedWing 2014.01.31. 13:29:00

Az egyik oldalon olvastam egy szemtanú (persze, ha igaz) hozzászólását, aki ott volt a buszon. Az alapján egyértelműen az utas (akarom mondani a bliccelő) volt a ludas. Innentől meg jogszerű az intézkedés.

Ettől függetlenül rengeted buta, alul képzett, retardált barmot foglalkoztat a közterület felügyelet/bkv..

Nekem egyszer a Moszkván, a metró lejáratnál tépte ki a kezemből a bérletet az egyik agyas, mert aszongya, h.: "Ez hamis, elkobozom!" Mondom rendben, akkor hivatalos jegyzőkönyvet kérek róla! "Na húzzál anyádba köcsög". Oké, mondom. Metróból ki, szerencsére pont voltak rendőrök a téren, odahívom, h. intézkedni kellene, itt a hivatalos bkv pénztárból származó számla a zsebemben, rajta a bérlet sorszámával, érvényességi idejével, ha tényleg hamis, hívom a munkáltatómat, szóljon az ügyvédnek pereljük a bkv-t, hiszen a bérletet a munkáltatótól kapom, ha hamis, már eleve úgy adták a pénztárban. Ellenőrünk nem kicsit sápadt le, mikor vázolták a zsaruk a szitut! Hivatalos panasz persze ment, azóta nem láttam arrafelé az észlényt, remélem kirúgták a francba!

Atörökk 2014.01.31. 13:39:15

@Ádám:
Ne legyél már állat :D

Ádám 2014.01.31. 13:42:45

@atörökk: ne zavarj az udvarlásban!

ja, hogy én zavarok! döntsd el, hogy a szotyi v. a csöcsi...., mindkettő, nem ér!:)

igi1 2014.01.31. 13:43:30

@Ádám: az ilyen elvetemültből még azt is kinézném.

Atörökk 2014.01.31. 13:45:14

@Ádám:
Jahogy udvarolsz, az más! Eccer már átvert, de azt csinálsz, amit akarsz! :D

Ádám 2014.01.31. 13:46:51

@atörökk: :):D egyszer csak + lesz dugva!:D

Atörökk 2014.01.31. 13:50:19

@Ádám:
Meg hát! Legfejjebb nem leszel ott!4!! :D

igi1 2014.01.31. 14:03:44

@Ádám: a töröknek ne higgyé el semmit, mer ő a férfiakhoz vonzódik, vagyis rád hajt.

Manyecska 2014.01.31. 14:11:09

@RedWing: Talán mert hamis ellenőr volt az nem jutott az eszedbe? :D egy időben szórakoztak a Deáknál is így..mondtam előbb maga mutassa meg. Valami xart előhalászott mondom "jóvan itt az enyém is a többiek meg vígan felszálltak addig a metróra úgyis!" Mondjuk, nem a mozgólépcsőnél álltak hanem a metrónál. Résen kell lenni:)!

Ádám 2014.01.31. 14:14:53

@atörökk: A didi királynő, TÉGEDET! erősen lebuzizott! csak nem fél hatot mutattál neki! :):D

Manyecska 2014.01.31. 14:15:27

@igi1: legjobb lesz ha mindkettővel egyszerre beszélsz meg randit. Egymással jól elvannak amint látod:P!:)

igi1 2014.01.31. 14:33:36

@Ádám: de bemutatta nekem a hat férjét. :P

@Szőkenő Szarvas: látod, hogy egymásra találtak, mi? :P

Répázó 2014.01.31. 14:53:33

@Kulics: Először is egy kis iskola.
A hazugság definíciója:A hazugság valótlanság állítása más(ok) vagy önmagunk félrevezetése céljából.

Nos ez akkor lenne igaz jelen esetben, ha a BKV járművei kivétel nélkül télen fűtöttek, nyáron pedig hűtöttek lennének, de ez nem így van. Több mint egy évtized BKV-zás van a hátam mögött, nem a levegőbe beszélek. Máskor gondolkoz mielőtt belekezdesz egy válasz megírásába és talán használd a jobban ideillő "tévedsz!!" szót, ha igaznak is gondolod állításodat az enyémmel szemben. Ugye nem akarsz a BKV elavult, ámde tekintélyes járműparkjához képest elenyésző számú, korszerű 50-100 db Mercedesz busszal jönni. Szánalmas. A BKV csaknem 1500 autóbuszának átlagéletkora majdnem 20 éve. Ugye tudod mit jelent az átlag?

Továbbá, szövegértelmezésből 1-es. Épp azt fejeztem ki az írásommal, hogy még a Nyíregyházán élők is finanszírozzák az adójukból a BKV-t, amit igazságtalannak tartok, mivel aki ott adózik, annak az adóforintjait, az ottani fejlesztésekre kellene fordítani. De hát ez a központi költségvetés egyik hátulütője. Ugye tudod mi az?
Hogy büdös csövesek telepednek a járművekre, az nem a társadalom szégyene, mert azt hiszem igen kevés ember él ma Magyarországon, aki elvette volna mások vagyonát, földönfutóvá téve azt. Ez az állam szégyene, a rossz gazdaságpolitka következménye. A BKV viszont állami szerv. Ha figyelmesen elolvastad volna a kommentem, akkor rájönnél, hogy a gond a sorrendiségben van, kis hazánkban. Ugyanis míg más országokban, előbb szolgáltatnak utána fizetsz, nálunk előbb fizetsz és utána is alig kapsz valamit. Ugyanis a jegyárak, nem állnak összhangban a színvonallal. Ezt nem én mondom, ez általános utasvélemény. Márpedig mi a legfontosabb egy vállalkozásban? Az ügyfél elégedettsége. De a BKV nem vállalkozás, hanem állami pénzmosoda, így az utóbbit leszarják. Az ügyfelek meg a jegyváltást szarják le és teszik ezt nagyon helyesen. De a válasz nem a színvonal emelése, és a jegyárak kiigazítása lett, hanem az ellenőri gárda megerősítése és az utasterror! Ennek oka pedig: A BKV nem profit orientált vállalat, hanem állami szolgáltató így nem érdeke az utasok elégedettségével bíbelődni. Úgyis felülnek rá, más nem lévén.

A lopás ellenpéldaként elvérzett, mert az más tulajdonának elvétele.

Fájdalmasan hazug és primitív az válaszod!
Helyesebben teszed, ha utánanézel a BKV álatános megítélésnek, utaspanaszoknak (és más jellegűeknek is) azok kezelési módjának, illetve a kezelés hiányának.

Említek mindjárt egy példát. És óóó ez csak egy. Jómagam törvénytisztelő, jogkövető polgár vagyok. Egy nap beutazni kívántam a belvárosba, trolival, zuglóból. Van ott az APEH-nál egy troli forduló, amolyan végállomás, tartózkodóval. Na mondom, vegyünk jegyet ás nyomás. Trolin lehet a sofőrnél. De nini, ott egy automata. Nem működik, leragasztva, marad a sofőr. Sofőrnél bár ki van írva, hogy van, még sem van jegy. Kérdem tőle, most meg mi? Vállrándítás. Hát én ugyanezt tettem és bliccelve bementem a belvárosba. Két helyen próbáltam jegyet venni, sofőr leszarja, hogy nincs nála, én leszarom, hogy nincs nálam. Persze a buszon olyan hideg volt, hogy a lábujjam lefagyott mire beértünk. Ennyit a színvonalról. Ja és lett volna 800 Forint kettőnknek. Hallkan jegyzem meg, a taxi oda 2000. Fűtött, nincs csöves és nem rabolnak ki és a a sofőr emberségesebb. Visszafele az is lett. De érzed az arányokat ugye?

Hát ez hosszú lett. Bocs, de úgy éreztem, neked hosszan kell magyarázni a dolgokat. Szép napot!

Ádám 2014.01.31. 15:04:56

@Dávid András: Ne izgasd magadat! az (ez),csak egy nyugdíjas rendőr....a bunkó kimaradt, de pótolom!:)

2014.01.31. 16:05:41

@Dávid András: ugye megint a demagógia, hogy a nyíregyházi fizeti a bkv-t.
A pesti meg fizeti a dombóvári, szabadszállási és talicskapusztai buszozást. Mivel a Bpestiek elég nagy arányban járulnak hozzá (látszámuk és fizetésük miatt) a közös teherviseléshez, ezért inkább a pestiek fizetik a vidékiek buszozását és mávozását.
részemről ennyi.

Répázó 2014.01.31. 16:11:38

@Kulics: Ugye nem haragszol, ha azt mondom, itt fejezzük be? Nem kínoznám tovább magam, sem pedig a tisztelt olvasókat. Köszönöm!

JohnHenry 2014.01.31. 17:45:45

aki tudja, hogy busszal fog utazni és szándékában áll jegyet lyukasztani, az nem a felszállás után, egy már mozgó buszon fog nekiállni kotorászni a tárcájában jegy után.

M_R 2014.01.31. 17:56:16

A az ellenőrök "trükkje" hogy a lyukasztót/nyomtatót eltömik némi papírral . így nem tudod érvényesíteni a jegyed - ergo lehet büntetni. Ritkán BKV-zom, de eddig kb. 5-ből 3 esetben előfordult...

KergeK@csa 2014.01.31. 17:58:21

1.) Nem rángatták, jól láthatóan kb. mozdulatlan volt a csoport, amikor a srác éppen nem próbált kiszabadulni. A közterületfelügyelő amúgy hatósági személy, és joga van visszatartani a távozástól (ebben hasonlít a rendőrre). A srác itt biztosan törvényt akart sérteni.
És az előkerült szemtanúk alapján tényleg nem akart lyukasztani, így még az első intézkedés is jogszerű volt.
(Mondom ezt úgy, hogy a bkv ellenőrjei/biztonságijai tényleg egy alulképzett moha IQ-szintjével rendelkeznek, és sokszor túllőnek a célon. Most viszont nem bkv alkalmazottakról van szó, és sem a videó, sem a szemtanúk nem a srác vallomását támasztják alá.)

2.) Az egy népszerű elképzelés az emberek körében, hogy dehogy fizetek a BKV-ért, mert drágának találom.
Akkor barátom, szépen mész autóval/gyalog/biciklivel, vagy amivel akarsz, de nem bliccelsz.
Ha drágának találod a kenyeret/felvágott/kólát/cigit/kaviárt, azt is lopsz magadnak? Hagyjuk már ezt az igazolást, lehet, hogy a c... pirézeknél ez érv, de akkor gratulálok, te is beférnél közéjük...

♔batyu♔ 2014.01.31. 18:11:08

Valamikor én is csináltam. jegy a lyukasztóban, vagy közel hozzá.

Jön az ellenőr, gyors lyukasztás. Volt, hogy lebuktam, sorry, fizettem.

A csókának ez nem jött be, visszatartották és persze neki áll feljebb.

engelbert (törölt) 2014.01.31. 18:28:02

Hülye nőci a nézők közül: "Na de így kell csinálni?Hárman egy ellen?" Mit gondol a szerencsétlen nyanya,hogy mi ez, valami lovagi bajvívás, ahol párokra oszolva küzdenek a felek? A közteresek azért kaptak hatósági jogkört és jogosítványt testi kényszer alkalmazására mert CSAK ÍGY TUDNAK ÉRVÉNYT SZEREZNI A TÖRVÉNYNEK.Ha nem lennének felhatalmazva erre, akkor egyszerűen kiröhögnék őket a bliccelők, és odébbállnának.

Mortanius 2014.01.31. 18:31:30

Közterület-felügyelő hivatalos személy és igen, igazoltathat, visszatarthat stb.
Vajh hány ezerszer kell még elmondani, leírni?!

béla a görög (törölt) 2014.01.31. 18:45:32

Karrier magyarországon:

1 csillag: BKV beléptető TROLL (pontszerűen álló troll)
2 csillag: BKV ellenőr (ő már egy vonal mentén mozog)
3 csillag: BKV közterületrendészek (ők már területet uralnak)
4 csillag: TEK - területet uralnak és nekik már fegyverük is van
5 csillag: Orbán trolljai

---
Fárasztó az ilyen embertépkedés. Legközelebb már sokkolót kell használnia az utasnak, hogy békén hagyják.
Tessék szíves lenni hamis iratokat használni. Nem bírom a fizikai megoldásokat. Ez már a XXI. század.

GonoszMostoha 2014.01.31. 18:48:27

Miért kellene előkészített bérlettel, jeggyel felszállni a tömegjárműre?
Ha tele a két kezem csomagokkal, ha babakocsitval, 1-2 több kisgyerekkel utazom, akkor hová a francba tegyem a bérletemet, jegyemet, talán a számba fogjam, mint a blöki, hátha kilopják onnan? Vagy kiejtem?
Amilyen állapotok vannak a tömegjáratokon, nekem inkább az lenne az első dolgom, hogy feljussak, biztonságba helyezzem magam, mert vad indításokkal aztán mindig számítani kell, és majd azután szétnézek, hogy hol is érvényesíthetem a jegyemet.
Nekem ebbe az élethelyzetbe simán belefér a 20 mp.
Ja, és a közteresek a kutyájukat az utcán szarató és a végterméket otthagyó embereket is lefoghatnák már egyszer. Kutyástól. Valahogy még azt sem láttam, hogy legalább rászóltak volna az illetőre, pedig több tízezer Ft is lenne a bírság. De úgy látszik, a köztetűk inkább állatbarátok, mint emberszeretők.

igi1 2014.01.31. 18:50:00

@Dávid András: még jó, hogy APEH már vagy három éve nincs.

NAV, te hülye.

Démonmac1 2014.01.31. 18:50:06

Nem értem, miért nem várja meg szép nyugodtan a rendőröket.
Minek kell a hiszti?

talpi 2014.01.31. 19:09:04

@Dávid András:
Na vegyük sorba a dolgokat:
-" elvtelen, gerinctelen férgek dolgoznak a közterületesek és a BKV soraiban."
Így igaz, viszont semmivel sem nagyobb arányban, mint vannak az egész társadalomban. Történeteket én is tudnék írni.
- " fűtetlen vagy épp nyáron hűtetlen buszokon, retkes bűzlő aluljárókban, bűnözőktől hemzsegő villamosokon kénytelen utazni."
Ez részben igaz. A tömegközlekedési eszközök ugyanis egyre jobbak, ez tény. Az aluljárók tisztasága az FKF Zrt. felelőssége. Bűnöző nem utazhat? Hogyan differenciálsz? Felszálláshoz erkölcsi kell? Kinek a feladata a bűncselekmények megelőzése, megszakítása, felderítése? Nem a rendőrségé? Bár, ha felügyelők utaznak a járatokon akkor ott biztos nem követnek el bűncselekményt.
- "Nem hiszem el, hogy a köztereseknek nincs más munkájuk. Söpörjenek, takarítsanak, tegyenek rendet a közterületeken."
Nem az ő dolguk. Amúgy a FÖRI csak a fővárosi tulajdonú területeken illetékes. Ezért jó az Önkormányzati törvény.
A konkrét üggyel kapcsolatban: ha elolvastad volna a kommenteket, olvashattad volna két szemtanú írását is. Ezek mindent elmondanak.
Amúgy a BKV bevételei jelentősen növekedtek az ellenőrzések bevezetése óta még a plusz költségeket is figyelembe véve.
A problémát egyrészt én abban látom, hogy az ellenőrök akik nem közalkalmazottak, de a köz alkalmazza őket jutalékot kapnak a büntetések után.
Másrészt a főváros minden kerületében saját közterület felügyelet van, és minden kerületben más kerületi jogszabályok vannak, más a felügyelet prioritása, szóval pl. az utca két oldalán más jog érvényesül.

Kuruckodni nálunk népszerű, csak a jogszabályokat betartani nem.

Helyszíni zsemle 2014.01.31. 19:11:13

Inkabb legyen ingyenes, vagy jelentosen olcsobb a jegy, mint ez a polgarhaborus allapot, amit a BKV evek ota fenttart. Valahogy ugy kene ingyenesse tenni, hogy azert az emberek tisztaban legyenek vele, hogy penzbe kerul, hogy komoly ertek.
Kb 100 ft-os jegy ar lenne elfogadhato.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.31. 19:18:35

@Helyszíni zsemle: "legyen ingyenes"

Igen, legyen ingyenes. semmivel se kerülne többe az adófizetőknek, mert a jegyeladás és ellenőrzés költségeit alig fedezi a jegybevétel. És rengeteg előnye lenne viszont.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.31. 19:20:28

@engelbert: "i ez, valami lovagi bajvívás, ahol párokra oszolva küzdenek a felek?"

:))

kranführer 2014.01.31. 19:51:27

Ingyenélő és szar alakok, akik a pici hatalmukkal visszaélnek, ha van jegyed és bérleted ha nem: Örs vezér tere, napjainkban, bérletem van, egy perc a Hév indulásig, droidunk továbbenged, majd utánam nyúl és visszahúz, addig nézegeti a bérletet míg lekésem a járatomat, de sajnálatomra 10 perc múlva indul egy másik Gödöllői Hév. Kijövök z ellenőrzött területről, majd ugyanannál a droidnál megyek vissza aki sajnálatát fejezi ki az miatt hogy lekéstem az előző járatot. Én is sajnálkoztam hogy a szecskavágó nem volt a születésénél az anyja picsája alatt. Megbeszéltük.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.31. 19:51:44

@Helyszíni zsemle: Én meg a 3,60-as kenyeret tartom elfogadhatónak.
És legyen megint forint a perec!

igi1 2014.01.31. 19:54:13

@engelbert: ő se tudta hová tenni, hogy hárman se tudnak leteperni egy embert. Milyen közteresek ezek? Szégyen.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.31. 19:55:15

@agresszív kismalac: Nehogy már a homár is ingyen legyen itten. Minden beküldött kommentért fizetsz tíz forintot, minden olvasó fizet egy forintot az elolvasásáért, a befolyt pénzen fenntartjuk a díj beszedését, a hiányzópnzt a kommentelők havidíjából pótoljuk ki. Frankó?

Piha, ingyenebéd pediglen nincs.

igi1 2014.01.31. 19:57:58

@jóeznekem?: hát ha 20 mp alatt a te élethelyzetedbe megvan az, hogy gyerekekkel, cakk-pakkal letegyed a segged az ülésre, akkor arra is van időd, hogy kilyukasszad azt a rohadt jegyet, vagy netán elővedd akkor, amikor útközbe rohansz át a zebrán, gyerekkel a kezedben, merhogy ez nálad ugye opcijó.

Mert mihelyt felszállsz, igénybe vettél egy szolgáltatást, és nehogy már akkor kezdjél el kutakodni.

Szerencsére, az olyan hülyék ellen van kitalálva az ELSŐ AJTÓS FELSZÁLLLÁS, hogy időben elővedd a bérleted, jegyedet, és ne tudjál leslisszolni másnak a helyére.

Mert hiába morognak, hiába hőbörögnek a sorban állás miatt a sok b.f. akkor is rohadt jó dolgot vezettek be ezzel, és egy-két megállóban kulturáltan működik is a dolog. Aki nem bír alkalmazkodni, tudomásul venni, hogy a gyereket se viszed be az egyágyas szobába úgy, hogy nem konzultáltál előtte az orvossal.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.01.31. 20:01:16

Kilencvenkét éves korában elhunyt Jancsó Miklós.

www.origo.hu/filmklub/blog/halal/20140131-meghalt-jancso-miklos-filmrendezo.html

Nem szerettem, de a maga nemében egy zseni volt.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.31. 20:02:41

@atpijkamo: A Palacsintálózóba' csak 5 pénz a kommentelés! Nyomás át mindenki!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.31. 20:28:35

@atpijkamo: ...ja, és a kommentdíjat mindenki leeheti.

engelbert (törölt) 2014.01.31. 20:37:36

@igi1: Én levertem volna, mint vak a poharat...Humánusan próbálják visszatartani a csibészeket a közteresek, nem ártana gyakoroltatni velük a lábsöprést, ez gyorsan és hatékonyan elejét venné az ilyen rikácsolásnak,amit hallani a videón.

igi1 2014.01.31. 20:56:28

@engelbert: tényleg olyan, mintha egy berekedt tyúk rikácsolna, hogy engeggyémánel. :DDD

Mindenesetre hatalmas ez a videó, a nyanyákkal együtt.

Répázó 2014.01.31. 21:14:12

@talpi: Ennyit nem bírok el egyszerre! Bocs, de nincs már lelkierőm válaszolni.

Répázó 2014.01.31. 21:17:29

@igi1: Akik arra felé laknak azoknak az a gvadányi úti APEH maradt. Amúgy örömmel láttam, hogy a lényeget megragadva bekapcsolódtál a vitába. Érveid és cáfolataid áradatával félek nem fogunk elbírni. Sok hozzád hasonlóra lenne még szükség itt. :-D

bonebear · http://cinca.blog.hu 2014.01.31. 22:31:49

Szerencsére azért nem mindig igazoltathat a közteres sem, ezt sem árt leírni. Csak a rájuk vonatkozó törvényben tételesen felsorolt intézkedési jogkörükhöz kapcsolódóan és célhoz kötötten, és hivatalos személynek is csak e jogkörükben eljárva minősülnek.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.01.31. 23:06:35

Hogy micsoda emberek vannak! Hát nem kizabálták a marcipánosat a dugi szaloncukor-készletemből?

Jóléti Dán Kekszesdoboz 2014.01.31. 23:25:34

ez valami cionista ármány lehet, vagy az ellentettje, szíriuszi vérfasiszta hungaroring

Kovács Ferenc 14 2014.02.02. 08:20:35

Blee fél Budapest úgy utazik, hogy beáll a lyukasztó mellé, sasol ki az ablakon, ha lát ellenőrt, lyukaszt, ha nem lát, megtartja a jegyet. Nem csoda, ha harapnak érte a BKV-sok.
Más kérdés, hogy magyar fizetésből egy kicsit odaüt a tízezer forintos bérletár. Főleg, ha valakinek még fizetése sincs, csak havi 22800 Ft jövedelempótlója.

R.G.I 2014.02.02. 12:08:29

@igi1: Várom a villamost, mmegérkezi, felszállok, előveszem a pénztárcám, előkeresem a jegyem, lyukasztok, és jóidő. Hogy miért? Mert kurvára megtehetem, azért. Ez felszállástól számítva, 10 rosszabb esetben 15 mp. És az ellenőrnek közteresnek kuss a neve. Nem azt mondom hogy a csávókám lyukasztani akart mert fingom sincs hogy mi az igazság de valószínüleg a homár összes kommentelője tisztánlátó, vagy ott volt az esetnél, mert mindenki bizton állítja hogy NEM akarta kezelni a jegyét.

Démonmac1 2014.02.02. 15:09:20

@R.G.I: Életszerű, hogy a járművön kezdem keresni a jegyet:))
minden bliccelőnek ez a trükkje
Aztán amikor jön az ellenőr akkor usgyí egy lukasztóhoz, itt nem volt szerencséje.

Ha ártatlan, miért próbál elmenekülni?
Miért tusakodik a közteresekkel?

(és miért ordít ökörséget, hogy ő a merénylő? :D

-creeper- 2014.02.03. 08:47:55

@kranführer: A beléptetésért felelős biztonsági őr nem érhet hozzád. Megkérhet, hogy jöjj vissza, de tettlegességet nem alkalmazhat úgy, hogy már elhaladtál az ellenőrzött terület előtt. Jó, hogy nem a járműről hív vissza.

AlexWolf 2014.02.03. 10:06:07

@Démonmac1: Azért próbált menekülni, amiért én is tenném, ha azt látom, hogy három aluliskolázott, de magát chuck norissnak-TEK-esnek képzelő gárdista megpróbálna lefogni.
Lehet, hogy Te hagynád magadat, mert tudod, hogy rettenetesen ártatlan vagy, de az legyen a saját perverziód.

pUxlock 2014.02.03. 12:34:09

Ha nem tudod mit akar az élet tőled, gyere el te is jegyellenőrnek
Állati nagy buli hidd el
Beszélhetsz akár a legjobb nővel
Például szevasz bébi a jegyedet adjad
Mondod neki és érzed, hogy nagy vagy
Elegáns kék ruha piros karszalag
A jármű ura, tutira az vagy
Úgy szállsz föl, mint az áramütés, a kék villám és indul a pörgés
Jegyeket, bérleteket mondod
És a kabátod lazán kibontod
És figyeled a neked szóló tiszteletet
Az arcokon a rémületet
Hogy otthonhagyták, nem vettek, vagy elfelejtettek lyukasztani.
Neked mindegy csak ki tudd őket akasztani
Hisz nekünk a hivatás a szívatás

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.03. 14:07:07

mától csak úgy szabad a buszra felszállni, ha magad előtt tartod a jegyed/bérleted hogy mindenki lássa nem akarsz bliccelni és PI (3,14) másodperced van a lyukasztásra és ha közben elindul a busz, nem kell megkapaszkodnod, csak miután a elrepültél, de akkor is a fejed fölé kell tartsd a jegyed....

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.03. 15:16:44

Nem cigány vót ez az utas?

Mert akkor hajrá, akkor jó is, hogy megverték!!!!!

Imre István Gálos 2014.02.06. 22:11:37

@Démonmac1: sokra vihetted volna a gestaponál vagy az ávh-nál. Szerencsénkre lemaradtál.

Démonmac1 2014.02.07. 01:31:30

@AlexWolf: eszembe nem jutna ellenállni a közterületeseknek.

Démonmac1 2014.02.07. 01:34:08

@Imre István Gálos:
Az Avh vagy gestanyó tagsághoz szerintem az is kell, hogy kívánjam, hogy az elkövetőt verjék péppé & börtönözzék be minimum 5 évre egy uránbányába - ez a tényállás nem valósult meg :)

Lorenz 2017.01.20. 18:33:27

"MEGVAN A TERRORISTA"

MEGVAN AZ IDIÓTA KÖZTERÜLETES
süti beállítások módosítása