Naiv ingatlantulajdonos a negyedéves csekk hiányából jött rá, hogy kitették a hóra a Generali Providencia Biztosítónál. Mert csak.
Panasszal és mélységes felháborodással fordulnék az Önök biztosítója felé, ezen kívül az alábbi kérdésemre várom válaszukat. 1998. óta állok szerződésben Önökkel. Biztosítási évfordulóm minden év december 1-jén van. A mai napon vettem észre, hogy nem kaptam évfordulós levelet és az újabb negyedéves csekket Önöktől, melyet furcsállottam, úgy döntöttem, hogy jó ügyfélként utána járok a dolognak, hogy ne érhessen váratlan kellemetlenség. Mégis ért váratlan kellemetlenség, de mekkora! Felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatukat, ahol azt a felvilágosítást kaptam, hogy mindkét fél INDOKLÁS ÉS KÜLÖN ÉRTESITÉS NÉLKÜL felbonthatja a szerződést az évfordulón!
Döntésükkel szemben nem tudok mit tenni, de mélységesen felháborított amikor a hölgy közölte, hogy nem kötelesek kiértesiteni a szerződésbontásról. A hab a tortán az volt, amikor az ügyfélszolgálatos kolléganőjük közölte, hogy a biztosítás 90 napja sem él, ez is megszűnt 2013. december 1-jén!
Szeretném tudni milyen jogszabályok írják elő döntéseiket. Amennyiben jól értelmeztem a Hölgy szavait, akkor semmilyen biztosítás nem illetett volna meg, ha bármilyen káresemény bekövetkezett volna az ingatlanban az elmúlt 2 hónap során, így sodorva hatalmas kockázatba családunkat több szempontból is, pláne a téli hónapokban. Azt gondolom 15 éves ügyfélként egy sor értesítés megilletett volna szerződésbontásukról, legfőképpen azért, hogy gondoskodni tudjunk Ingatlanunk folytatólagos biztosításáról.
Mindenesetre a magam részéről mindent meg fogok tenni, hogy jó hírüket ne keltsem, és minél szélesebb körben felhívjam a figyelmet arra, hogy mire számíthatnak a Generali Providencia Biztosítóval szemben.
killerkaller 2014.02.07. 10:13:40
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.07. 10:22:33
ferand1979 2014.02.07. 10:32:39
Nem árt utánanézni folyamatosan ezeknek, mert különben meglepődünk..
Autós biztinél ez megoldódott, hogy önkényesen nem mondhatják fel csak úgy..
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.07. 10:32:56
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.07. 10:41:04
Jöhet a bankos poszt!
neet 2014.02.07. 10:41:36
pont ezt akartam írni
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.07. 10:53:33
Aztán azzal nyomás egy másik céghez...
andand 2014.02.07. 10:53:35
killerkaller 2014.02.07. 11:00:32
ÁSZF keresésre nincs találat.
Szúrópróba szerű dokumentum letöltési kísérletre: "Bad Request"
A lakásbiztosításról:
"Házőrző otthon- és életmód-biztosítás
ügyféltájékoztató és feltételek
Módosítás dátuma: 2012. május 25. Nysz.: 15166
Hatályos: 2012. május 11-étől
4. Társaságunk a PSZÁF által felügyelt tevékenység folytatására
jogosult szervezet, amely tevékenységünk vonatkozásában
fogyasztóvédelmi hatóságként a PSZÁF ellenőrzi"
A PSZÁF 2013. október 01-én megszűnt, innentől fogva cseppet hiteltelen a biztosító.
kakukk11 2014.02.07. 11:01:17
De javítson ki valaki, ha tévedek.
Manyecska 2014.02.07. 11:05:55
killerkaller 2014.02.07. 11:07:22
killerkaller 2014.02.07. 11:08:27
É2I 2014.02.07. 11:15:39
Biztos nem keveredett el egy csekk? A biztosítók bevett gyakorlata, hogy nem szólítanak fel az elmaradt befizetés miatt. Egyszerűen 90 nap után megszűnik a jogviszony.
Az meg, hogy nem fizet a biztosító badarság. Én minden évben visszakapom a biztosítás éves díját, még egy kicsit többet is, csak ügyesen kell csinálni ;P
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.07. 11:26:26
Manyecska 2014.02.07. 11:28:52
Atörökk 2014.02.07. 11:30:48
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.07. 11:40:16
Péntek van.
Ráadásul kezdődik az olimpina!
Atörökk 2014.02.07. 11:42:01
Nálam már elkezdődött!
Azt tudtad, hogy a kannibálok nagy felbontásban nézik az olimpinát?
Szabó F. Balázs 2014.02.07. 11:42:01
Nem feltétlen. Lehet, hogy olyan biztosítási kondíciókkal volt megkötve a biztosítása - folytatólagosan - amik 18 év után már nem voltak úgymond "kifizetődők" a Generalinak.
Ezzel együtt úgy érezhették, hogy 18 év után bontanak, felkínálnak egy drágábbat az ügyfél meg a 18 év "barátságra" tekintettel majd f*szául újraköti és akkor hepiség van.
Legalábbis ez is egy forgatókönyv...
killerkaller 2014.02.07. 12:02:21
olimpiás
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.07. 12:04:48
És ki nyert?
Csak nem a kis Pötsch?
emzéperiksz 2014.02.07. 13:13:57
Ami egyébként érhető is, ha az ilyeneket nem hajítják ki a picsába, az ő kárukat a normális ügyfélnek kell megfizetni, akinél pl. nem törik az ablak, nem ázik el a lakás, viharban meg van annyi esze, hogy áramtalanít.
emzéperiksz 2014.02.07. 13:15:57
Gianni7 2014.02.07. 13:48:31
Akkor 60 (vagy 90 nap után, biztosítója válogatja) szó nélkül törli a szerződést. Úgyhgy itt az ügyfél maradhatott el díjjal.
Tinman 2014.02.07. 14:18:35
Felmondtam náluk a KGFB-t, vissza is igazolták emailben és levélben hivatalos doksikkal is.
Majd pár nap múlva megterhelték a folyószámlám egy negyed éves KGFB díjjal.
Írtam nekik, nem reagáltak. Hívtuk őket ígértek elintézik. Majd 1 hónap múlva kaptam vissza a pénzt, persze a csoportos besz. megbízás és a tranzakciós díj bukta.
Azzal védekzetek, hogy miért nem tiltottam le a megbízást. LOL.
Azért mert nyitva hagyom a lakásom ajtaját, még nem kell kirabolni KÖCSÖGÖK!
Gazsibacsi 2014.02.07. 14:23:14
ff48bp 2014.02.07. 15:01:46
von schwarz 2014.02.07. 15:10:35
551/e:
"A szerződést írásban, a biztosítási időszak végére kell felmondani. A felmondási idő harminc nap."
ha telefonon beszéltél az ügyintézővel, azt kötelesek x évig (nem tudom meddig, de elég sokáig) megőrizni.
HUNczut 2014.02.07. 18:35:11
A Generaliról annyit (degenárli), hogy rendszerint a későn küldik meg az index-levelet az ügyfelek, mondjuk az előző példából kiindulva: ha neked nov.30-ig kellene felondanod a szerződést, akkor szinte biztos, hogy december elején kapod meg az értesítést.
Aljadék mocsok cég.
morga73 2014.02.07. 18:50:46
HUNczut 2014.02.07. 18:54:01
Tücsök1 2014.02.07. 19:07:51
morga73 2014.02.07. 19:17:35
Doktorlány 2014.02.07. 21:37:34
Doktorlány 2014.02.07. 21:38:59
Syaray Attila 2014.02.08. 03:19:48
▒█░░░ ▒█▀▀▀ ▒█▒█▒█ ▒█░▒█ ░▒█▒█░ ▒█▄▄█ ▒█░
▒█▄▄█ ▒█▄▄▄ ▒█░░▀█ ▒█▄▄▀ ░░▀▄▀░ ▒█░▒█ ▄█▄
▀█▀ ▒█░░░ ▒█▀▀▄ ▀█▀ ▒█░▄▀ ▒█▀▀▀█
▒█░ ▒█░░░ ▒█░▒█ ▒█░ ▒█▀▄░ ▒█░░▒█
▄█▄ ▒█▄▄█ ▒█▄▄▀ ▄█▄ ▒█░▒█ ▒█▄▄▄█
___d88888888b_____d88888888b
__d88?____d88b___d88b____`88b
_d8?_________d888b_________`8b
_8b_________________________d8
_b8__________________d8888b___d8888b
__d8________________d8?__d8b_d8b__`8b
___8ba_____________d8?_____d8b_____`8b
____`8da___________8b_______________d8
______`Y8b__________d8_____________8b
________`8b__________8ba_________ad8
__________`88_____88__`8da_____ab8?
____________8b___d8_____`Y8___8Y?
_____________`b_d?________`8_8?
______________`8?__________`8?
_______________"____________"
BlackWhite 2014.02.08. 07:51:19
BlackWhite 2014.02.08. 07:58:58
BlackWhite 2014.02.08. 08:01:01
BlackWhite 2014.02.08. 08:05:51
BlackWhite 2014.02.08. 08:11:03
BlackWhite 2014.02.08. 08:13:21
BlackWhite 2014.02.08. 08:18:26
ier6w7i 2014.02.08. 09:03:37
Ha meg akarnak tartani akkor irnak hogy figyelj nem fizettel meg fog szunni stb - de ha nem akarnak akkor hagyjak elhalni a dolgot. (Megjegyzem soha nem volt karkifizetes -szerencsere!)
Etikatlan a reszukrol! Lehet hogy jogszeru az evfordulora valo megszuntetes de akkor irjanak hogy nem tartjak fenn tobbe es pl ajanlanak egy masikat.
BlackWhite 2014.02.08. 09:40:17
Morgan kapitány (törölt) 2014.02.08. 09:59:57
épaetekmogyoo 2014.02.08. 11:16:51
Ez a passzus a szerződő felekről szól, azaz a biztosító is felmondhatja a szerződést a biztosítási időszak végére.
Jajistenkém...! :))
BlackWhite 2014.02.08. 13:00:04
BlackWhite 2014.02.08. 13:07:11
épaetekmogyoo 2014.02.08. 14:06:50
"Istenkém. Ez a passzus nem a biztosítóra, hanem a szerződőre vonatkozik, azaz ha nem akarja fizetni 30 nappal évforduló előtt felmondhatja."
Ezt írtad te.
Erre írtam, hogy nem csupán a szerződő mondhat fel évfordulóra.
Nem beszéltem sem respiróról, sem elmaradt díjról, sem kárról, főleg nem banki szerződésről.
;)
BlackWhite 2014.02.08. 15:25:54
épaetekmogyoo 2014.02.08. 17:43:40
tudatosbiztositas.hu · http://www.tudatosbiztositas.hu/ 2014.02.08. 18:25:02
Ugyanakkor a Biztosítónak törvényi kötelessége 60 nappal évforuló előtt megküldeni az erről szóló felmondó nyilatkozatot-tehát a Biztosító ügyfélszolgálatosa ezt nem jól mondta,könnyen lehet a Posta keverte el a levelet, de az is lehet a Generali hibázott, bár több mint 500.000 szerződés esetén természetesen előforulhat néha hiba (nem akarom védeni! )
Lényeges, hogy, a panaszos valószínűsítem, elfelejtette megemlíteni az úgynevezett kárhányadát, ugyanis ilyen esetek 95 % ban a magas és/vagy sorozatos kárkifizetés miatt lépik meg atársaságok!
Továbbá amikor az ügyfelek 100.000 rei mondják fel a kötelező és vagy lakásbiztosításukat ugyanígy, akkor a Biztosító sem háborog, és sértődik meg,hanem tudomásul veszi, szerencsére nagy a piac, lehet választani másik társaságot..
ferand1979 2014.02.10. 13:25:01
Tehát már 3 hónapja NEM fizette, ezt azért észre kellett volna venni..
De semmi gond, jó hogy nem volt káresemény, mert akkor az nagyobb bukta lett volna..
Át kell mennie egy másik biztosítóhoz, és szerződést kötni.. ÉS fizetni, akkor is, amikor nem érkezik meg a csekk akár a posta, akár a szélvész miatt... bármi miatt..
Be tudzs fáradni az ügyfélszolgálatra, és befizetni, vagy átutalni a bankszámlájukra... stb...
Hülyegyereknek azért nem mondanám magam, de ha Te ezt gondolod rólam, ám legyen.. A gondolataid viszont maradjanak csak gondolatok, és ne kijelentések leírva...
Én nem jellemeztelek Téged..
És ha nem tudnád, jó szokás itt a Homáron, hogy a "posztolót már lehet..."
Üdv
ahanem01 2014.04.11. 11:45:08