Tékozló Homár

Műanyagzacskóval együtt tálalják a kaját az Ecke 22 étteremben

2014.02.11. 12:02 | jackyll | komment

Nyilván bárhol előfordulhat (?), de vendéglátósként (?) azért hasznos lenne kezelni tudni egy ilyen szituációt:

A múlt hét pénteken sajnos meglátogattuk kollégáimmal a fenti éttermet a Lendvay utcában. Családi stílusi étteremként hirdetik  magukat. Nos, én nem tudom, ki hogyvan vele, de úgy gondolom, hogy ha otthon főzök, akkor nem találok az ételben műanyag darabokat.

Történt, hogy fél óra várakozás után odajött hozzánk egy kedvesnek nem mondható pincérnő és felvette a rendelést. Én, gondolván, hogy a tésztát nem lehet nagyon elrontani, azt rendeltem (tejszín, csirkemell és tészta). Pár falat után számban furcsa érzés támadt, valami furát le is nyeltem, majd a maradékot kihalásztam számból. Kb. egy 5 cm-es műanyag zacskó darab volt.

Kértem  a pincért, hozná oda  már a receptet, mert szerettem volna látni, hogy alkotó része-e a kajámnak a műanyag. Hát, minő meglepetés, nem volt a hozzávalók között. Kértem a hölgyet, hogy vigye el az ételt előlem,  nem kívánom elfogyasztani és kifizetni sem. Ekkor a hölgy távozott, semmi elnézés féle, vagy ne adj’ Isten bocsánat kérés nem hangzott el.

Hamarosan a többiek is befejezték az ebédet kértük a számlát. Rákérdeztem a minket “kiszolgáló” hölgyeménynél, hogy ugye, az  én étkem nem lett kiszámlázva. Mire foghegyről, méla undorral és lesajnálással költe, hogy ugye, nem. Úgy gondolom, hogy ez a viselkedés megengedhetetlen egy vendéglátó egységben, ahol már bocsánat, de a vendégből élnek. Ez más, jobb helyeken úgy zajlott volna, hogy minimum elnézést kér a pincér és felajánl egy másik ételt. Na itt ilyen veszély nem fenyegett. Majd azt is észrevettük, hogy 7 ember közül (ennyien mentünk át) négyen levest is kértek, de ezek nem lettek kiszámlázva. (lehet moslék volt? és azt nem számlázzák ki? már nem akarom tudni, hogy az miből készült). Voltak kollégáim olyan jó fejek,  hogy ezek után még az általuk elfogyasztott levesek árát is kitették az asztalra.

Nos, csak azt tudom javasolni, hogy aki tényleg családias ételeket, kiszolgálást akar kapni, az ne menjen az Ecke 22 étterembe, mert ha ilyen egy család, akkor inkább kösz, de nem kérek belőle!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atörökk 2014.02.11. 12:06:09

Micsoda insziunácijó.

CBF 2014.02.11. 12:10:15

na elolvastam, szerintem jobban is járt, hogy nem kapott másik kaját, mert az tuti extra feltétes lett volna.

Manyecska 2014.02.11. 12:14:42

Családias? anyám hozott nekünk rakott krumplit b+, a fiam ráharapott egy belesült műanyag kupakra -tejföl is volt benne:DD-, kiderült hogy az olajosüvegről nem vette le mielőtt belebahszta a jénaiba az olajat...mi köll még?:D Uram is mindig megkérdezi ha megyünk és süti a palacsintát-füsteffektek, stb.! -Mama, koncert lesz?
:D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:22:07

amugy ezert tart ott az orszag
pentek delben, munkaidoben masfeloras ebed a kollegakkal
naja
es meg problema az a kis muanyag..

Manyecska 2014.02.11. 12:25:05

@hagyma: most mér én szaunázni megyek mingyá!:DD:P

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:28:50

nem eleg hogy feloraig a kutya nem nez rajuk, meg levest is rendelnek / gondolom halaszlet persze/
ez milyen munkahely?
en jelentkeznek

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:31:26

a mai menu amugy ciganypecsenye hasabburgonyaval
az meg jo is lehet
az egri fekete loban nagyon jol csinaltak 30 eve

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:33:21

na mit mondtam?
4-en halaszle volt tesztaval
ezek munkaidoben halaszleznek

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.02.11. 12:33:44

-Kérek egy grilltálat parasztosan.
-Nesze, bazmeg!

Manyecska 2014.02.11. 12:37:21

@hagyma: nem. Én a Budmil kifőzdéjébe járok, néha.:D
Azt mondjátok meg kinek írjak: tele van a márket parkolója két hónapja csövesekkel! erőszakosan koldulják a százast a kocsiból.., az hagyján, teleturházza előtte a kezét zsepi híján.., kinek van gusztusa kocsit vinni?? ÁNTSZ?? Nagyon tele van velük a répám.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:38:17

@agresszív kismalac:
az ugy van pontosan, hogy
nesze bazdmeg zabalj!

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.02.11. 12:38:43

@hagyma: Múlt hét pénteken nem 4-e volt. Senki nem mondta, hogy menüt ettek.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.11. 12:42:16

Hát sajnálatos a műanyag a kajában, de végülis nem számlázták ki... a modor meg az ő bajuk, hátha így kívánnak kitűnni a vendéglátók közül :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:44:02

@agresszív kismalac: hat pont attol meg ehettek halaszlevet:)
de nalunk fel ora az ebedido, ha csak a rendelesig eltelt 30 perc?

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 12:46:01

@sztahanovista Szőkenő Szarvas: egyreszt nincs repad
masreszt fejletteb orszagokban nem kell penzt nyomkodni a bevasarlokocsikba
harmadreszt ennek ellenere a kocsik mellett van kez/kocsifog/torlokendo

AtiSnatch 2014.02.11. 12:49:31

"Kértem a pincért, hozná oda már a receptet, mert szerettem volna látni, hogy alkotó része-e a kajámnak a műanyag. Hát, minő meglepetés, nem volt a hozzávalók között. "

Mondjuk ha ezt tényleg így mondtad, nem csodálkoznék a helyedben, hogy nem nyalták ki a segged...

ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.11. 12:57:34

@AtiSnatch: Szerintem idomult az étterem hozzáállásához :D

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.11. 13:08:30

Ha igazán jót akar enni a pószter, tudom ajánlani Svejcot!

Bérgyilkos Bohóc 2014.02.11. 13:17:13

Ha olyan visszataszító módon és cinikusan kezded, hogy hozzák oda (amúgy is IDE, b*meg) receptet, akkor miért csodálkozol, hogy nem kérnek elnézést?

Manyecska 2014.02.11. 13:17:41

@hagyma: há én fogom a nájlonszátyrom:P azt azt pakolom tele, hamár ilyen faszok.

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 13:23:02

@dr. phil. Sün‼ ツ: en meg a Svejket pragaban
kurva jot ettunk ott
es a sor se volt rossz
mernem meg ajanlani albaniat, de iden nem jottek le a rigok a hegyrol

Atörökk 2014.02.11. 13:24:26

@hagyma:
Svejk nevű kocsma? Tán Kehely, nem? :o

AtiSnatch 2014.02.11. 13:27:30

@ColT: vagy fordítva, na mindegy leszarom :D

@dr. phil. Sün‼ ツ: ha beengedik egyáltalán... :D

hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.11. 13:30:47

@atörökk: hat mar nem is emlekszem a kehelyben voltunk-e vagy valami svejkebn
de a knedlit sosem felejtem
nagyon jo volt
meg a cseh nok is
/szerintem voltunk a kehelyben is, meg sok-sok hostinyecben:)/

Atörökk 2014.02.11. 13:50:31

@hagyma:
Ja, Svejk az jó. Én még ittam is olyat!

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Svejc az jó hely! Ott kézzel gravírozott ezüst szelence sarkát raklyák a tésztába!4!!

heidt 2014.02.11. 14:04:52

@sztahanovista Szőkenő Szarvas: Ez sokáig így volt a Lidl boltoknál is. Viszont valaki kitalálta az ellenszert: nem kell pénz a kocsiba! Eredmény: eltűntek a csövingerek!
Ja, és ennek ellenére sem hagyják szét a kocsikat a vásárlók, 99%-uk szépen visszatolja a helyére. Ez már majdnem Európa!

FDToth 2014.02.11. 14:58:24

sajnos manapság még azok vannak megsértódve akik vétenek. mult héten vettem az egyik picon szep, drága sonkát. hazahozom, latom h teleraktak mindfele fecnivel (felul voltak a szep szeletek, alatta meg 1 cebtis vlg + cafatok). visszavittem, semmi elnezest vagy ilyesmi, szo nelkul adtak ujat...
vettem - asszem a cba-ban vmi sult csirket, kettot. viszem haza, enném, latom h nyers belul mindkettő. visszavittem, az arat visszadtak, de elnézést nem kéretek. ez manapsg mar nem divat :)

Black Hole 2014.02.11. 15:04:02

@AtiSnatch: szerinted ez 1 tahó? Mond + őszintén! :)

Black Hole 2014.02.11. 15:13:00

A régi szép időkben, mikor a fagyasztóban mindig volt előkészített hús, és a kockára vágott húsra volt téve cetli, pörköl felirattal, akkor én otthon találtam a pörköltben 1 pörkölt feliratot. Kértem az asszonyt, hozná oda már a receptet, mert szerettem volna látni, hogy alkotó része-e a kajámnak a cetli. Hát, minő meglepetés, nem volt a hozzávalók között.

AtiSnatch 2014.02.11. 15:37:31

@Black Hole: tömören összefoglaltad a véleményem :) Az alatta lévő kommented +1 lájkos :D

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.11. 15:44:31

Úgylátszik én nem vagyok egy család, mert szoktam zacskós levest "főzni". Igaz, a zacskót még sose főztem bele.

Aureliano Buendía 2014.02.11. 16:56:16

@atpijkamo: én meg kb csak azt tudok főzni, de azt legalább nem baszom el:)

Jah, és zacskó nélkül szoktam tálalni.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.11. 17:01:24

@uraaam: Pedig a lehetőség megvan rá, mondjuk től kevés vagy sok vizet etszel hozzá, a tűzhely helett az ablakba teszed és nem forr fel, stb.

Aureliano Buendía 2014.02.11. 17:19:44

@atpijkamo: vagy nem bontom ki a zacskót, és így öntöm rá a forró vizet. pl.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.11. 17:25:24

@uraaam: :)) Látod, kreatívabb vagy nálam.

De szerintem egy szőke mindkettőnkön túltenne...

Manyecska 2014.02.11. 18:43:55

@heidt: :) épp ma láttam egy csövest, tolta a cuccát. Egy vadonatúj bevásárlókocsiban:(:D

WildBear 2014.02.12. 13:41:56

Mondanod kellett volna a puncérnőnek, hogy miért nem tette eléd nyíltan a műanyagos gyűjtőt, hogy "egyél, marha!" :-)

♔bаtyu♔ 2014.02.12. 13:59:14

Micsoda egy fos hely lehet. Utálom az ilyen éttermeket. Megjegyeztem a nevét.

Az a gond, hogy ezeket félig a turisták tartják el. Próbálná meg ezt nálunk.

Itt a vendégek nem szólnak. Azon veszi észre magát a tulaj, hogy ebédidőben egyedül van a pincéreivel. Udvariatlan pincérnő, ilyet utoljára vagy tíz évvel ezelőtt láttam, akkor is előttem rúgta ki a tulaj, mert egy vendég kérte a tulajt a pincérnő pedig flegmán letagadta. A vendég pedig nem reklamálni akart, hanem egy harmincfős rendelést leadni.

cirrmurr 2014.02.12. 14:02:27

Itt kérem még kommonizmus van. Örülj hogy kaját..is... kapsz a pénzedért.

Takács Sándor hentes és mészáros (Hatvan) 2014.02.12. 14:03:09

A pincérnő "tahó" volt, de hogy te is k*rva nagy seggfej vagy, te poszt-toló, az is biztos.

2014.02.12. 15:32:44

Evolúcióóóóó.!!!!!

Nézd a jobbik oldalát, ha megtudod emészteni a nájlont akkor Te a jövő embere vagy különleges tulajdonságokkal.
Idővel akár fröccsöntő műhelyed is lesz (saját préssel:))) ,de akkor le kell mondani a csülökről és a bunkó felszolgálókrl

főboszorka45 2014.02.12. 15:55:12

EGy ellenpélda: múltkor az újpesti OXYGÉN Pizza étteremből rendeletm többek között sertés pörköltet, csak magában, mert volt még otthon előző napról rizs, gondoltam ezzel fogom fogyasztani.. A pörkölthús keménysége vetekedett a cipőtalppal.
Jeleztem az étterem felé a hibát. Másnap jó néhányszor kerestek telefonon, abban egyeztünk meg, hogy a következő (nem netpincéren, hanem telefonon rendeljek, kérték)rendeléshez hoznak grátiszban desszertet. Nosza, rendeltem a következő napon étel, hovatkozva erre a megbeszélésre. Akkor már azt mondták, desszertet nem küldenének, de a rendelést NEM KELL kifizetnem ( megjegyszem, így joban jártam.) ÍGY IS LEHET ÁM! Itt ahogy látom tényleg tudják, ha hibáznak, akkor azt hogyan tudják helyrehozni, ez az igazi ügyfélbarát étterem!

szépjuhászné 2014.02.12. 17:07:08

@FDToth: A múltkor vártam egy Sparban grillcsirkére, látom ám, hogy a csemegés pultnál sonkát szeletel egy dolgozó és minden 4. szelet után betesz egy régebbit a raktárból kihozott tálcáról. Vevő meg azt gondolja, frisset kap.

szépjuhászné 2014.02.12. 17:10:01

@sztahanovista Szőkenő Szarvas: A piacon az egyik zöldséges egy Obis építőanyagos kocsival szállít.

Maraggymá 2014.02.12. 21:00:41

3,3 kerekítve 4,0
Így múlik el a világ dicsősége.

img.ctrlv.in/img/52fbd21bcc1f3.png
süti beállítások módosítása