Tékozló Homár

A járatinfórmációért is fizetni kell a Wizzairnél? (frissült)

2014.02.13. 12:43 | jackyll | 34 komment

Áim a Wizzair hírleveléből értesült a csodálatos fejlesztésről, hogy ezentúl a +350 forintot fizetőket értesítik először a járatuk törléséről. Kérdés, hogy aki nem fizet, az direkt később kap ezután értesítést?

Nézd már Homár, mit kaptam! Ha probléma van (késés, törlés, bármi), akkor nem kötelesek értesíteni, csak ha fizetek érte??? WTF???? Megvan minden adatom, e-mail címem, telefonszámom.

wizzairflightinfo2.jpg

Ha van információjuk arról, hogy nem fogják betartani a szerződésben foglaltakat (mert a jegyvásárlás egy szerződés arra, hogy én fizetek, ők pedig adott időpontban elszállítanak A-ból B-be), akkor értesítsenek ki, és kérjenek sűrű elnézést! Nehogy már még én fizessek!

Természetesen a Wizzair oldalán nem említik, hogy mennyibe kerül, csak azt, hogy ingyenes iOS/Android app kell hozzá. Viszont az app alapszolgáltatásként hirdeti a járatok státuszinformációit, bár biztos nem küld róla automatikus üzenetet.

UPDATE 02/14: A WizzAir szerint két teljesen különálló dologról van szó: a Wizz Flight Info egy push szolgáltatás, a mobilapplikáció pedig nem küld üzenetet:

A Wizz Flight Info szolgáltatás lehetővé teszi az utasok számára, hogy a járatinformációról e-mail és push értesítéseket kapjanak. A Flight Info szolgáltatást jegyvásárláskor lehet a foglaláshoz adni mindössze 350 forintért, függetlenül attól, hány értesítést kap az utas, hogy mindig naprakész legyen a járatinformációt illetően.

“Mi a Wizz Airnél mindig arra törekszünk, hogy járataink mindig időben érkezzenek és ne legyenek késések” – mondta Daniel de Carvalho, a Wizz Air szóvivője. – “Ugyanakkor az időjárási viszonyok befolyásolhatják a járatok pontosságát, különösen télen. A Wizz Flight Info egy új szolgáltatás, amely tájékoztatja az utasokat az esetleges fennakadásokról vagy késésekről e-mailben és push értesítésekkel, így az új szolgáltatást igénybe vevők lesznek az elsők, akik értesülnek az aktuális járatinformációról."

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AtiSnatch 2014.02.13. 12:48:21

miért nincsenek hozzászólások?

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.02.13. 12:49:24

Firstly. Meglepődünk a korrektségen.

Rosszindulatú Vászka 2014.02.13. 12:56:29

@sugargiraffusplumps.: tegnapelőtt voltam a regedben, de nem engedett kommentezni.

Kellemes Zérókomponista (törölt) 2014.02.13. 12:57:16

@AtiSnatch: te mindig fényt csettintesz. Ez ilyen megújuló?

Leadfoot 2014.02.13. 12:59:16

KELL? Nem KELL, baszod, nem kötelező megrendelni a szolgáltatást.

E-mailben megkapod ingyen.

Atörökk 2014.02.13. 13:04:24

Háhogyne. Posztoló nem tuggya, a zinformácijó hatalom, aztat pedig pénzér' aggyák?

AtiSnatch 2014.02.13. 13:08:45

@Kellemes Zérókomponista: én vagyok a biciglidinamó a zéjszakába! :)

@atörökk: erről jut eszembe, érdekel igi csöcsösképe? occó ezeötcá :D

Atörökk 2014.02.13. 13:09:23

@AtiSnatch:
Darabja a csöcsöknek, vagy összesen? :)

batgirl · http://enbatgirl.blog.hu 2014.02.13. 13:10:12

én az első Wizzard géppel repültem, és még szendvicset is kaptunk, meg cólát!!!!!!!!!!!!bebebeeeee..
igaz, régen volt.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2014.02.13. 13:10:47

Aki nem fizet, az gondolom majd észreveszi hogy nem megy a járat - a reptéren :D

zdanee 2014.02.13. 13:12:32

Lehet nézni a reptér oldalát is, csak az nem küld SMS-t magától.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.13. 13:14:37

milyen vicces díjaik vannak ezeknek:

Csecsemő díj: Járatonként csecsemőnként 7 250,00 Ft

Garancia az érkezési idő betartására: Járatonként, utasonként 2 900,00 Ft

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.13. 13:28:03

@dr. phil. Sün‼ ツ: deviszontellenbe a fotó alapján ki lehet nyomtatni 3Dbe és föl lehet tenni a falra bekeretezve!

dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.13. 13:38:32

@sugargiraffusplumps.:
Végülis...ha a töröknek erre van igénye.
Este két pálesz között kettőt prüccent rajta, oszt a zesti szeksz is le van tudva.
Lehet menni a másik páleszé!

Atörökk 2014.02.13. 13:56:09

@dr. phil. Sün‼ ツ:
Hádde a fotón se mindegy, hogyér' vesztegetik!

SomethingWild 2014.02.13. 13:57:45

Tehátakkó hajóértem:

- emailben ingyen megkapod az infót
- a 350 JMF-ot kifizetve pedig ugyanazt elküldik SMS-ben

Hát nincs itt probléma, kérem. Tessék továbbhaladni, nincs itt semmi látnivaló.

Atörökk 2014.02.13. 14:21:20

@sugargiraffusplumps.:
Lyó, hát én csak örülök, hogy segíteni akartam :)

Genius2 2014.02.13. 15:54:38

legutoljára malévval repültem. Azóta nem. A wizair az mi? Lehúzós banda sznoboknak, csóróknak, nem?

zoli_ 2014.02.13. 18:12:05

@Genius2: Egy légitársaság, amelyik elvisz akár baromi olcsón a-ból b-be. Kb ennyi. Ha 7.000 forintért el akarsz utazni Rómába a tél közepén megteheted.
De akkor lofax sincs nálad, max két póló, és két alsónadrág.
A szolgáltatásuk kb ennyi. Vonattal elmenni Miskolcról Győrbe drágább, és még mocskos is a vonat.
Innentől viszont mindenért plusz pénzt kérnek.
Viszont gecik is, mert nyáron Korfura már 70 ezer a jegy...
Jah, hogy nincs se travel, se malev, rajtuk kívül? Xar ügy....

Gyorgy Nagy 2014.02.13. 20:01:09

Egyre SZARAB a szolgáltatásuk a pénzre mennek. Nemkène egy kicsit bolykottàlni öket?

lionking 2014.02.13. 20:12:25

"okostelefonjára küldött sms és email... "

nem tudom ki hogy van vele, de sms-t és email-t már az én egyik jórégi Nokia féle telefonom is tudott fogadni (sőt ugye sms-t bármelyik gsm rendszerű telefon ) úgyhogy nem tudom ez a wizz-nél miért olyan nagy szenzáció

B! 2014.02.13. 20:49:55

bud.hu - Tök ingyen, mobilról is.

vuvuzela importőr 2014.02.13. 21:02:01

@Gyorgy Nagy: Minden cég a pénzre megy, nem azzal van a gond. Csak egyre pofátlanabbak. Én is utaztam velük 15-20e-ért de most már lassan 40+ ugyanaz...

kacaj hangosan 2014.02.13. 21:16:39

Azert a repteren illik fel oraval mar elotte ott lenni. Legalabb. Akkora mar amugy azt is eszre lehet venni, ha kesik a repulo. Es akkor mar lancreakcioban mindenkit lehet figyelmeztetni, mert azert egy repulout minimum egy ora. Vagy masfel. Ketto. vagy tobb...

Meg nem fogom kicentizni a repuloutamat, ha vhova idore megyek. Repulok elotte egy nappal. igy ha kesne, akkor a legkorabbi masnapival tudok repulni. Ha szerencsem van :D

Yumurdzsak 2014.02.14. 14:00:52

wizzair azért nem tudta normálisan leírni az újítást, mert valami hülye hispánt bíztak meg a fordítással

PannonBoy 2014.02.14. 21:55:46

A Wizz egyre agresszívebben áraz, legalábbis egy jó ideje.
A Flight info ára egy kicsit magas. Alapesetben az e-mailes értesítés ingyenes kellene legyen, míg az SMS szolgáltatás lehet fizetős, hiszen ott mégis csak egy többletet ad azzal, hogy a telefonszámra is kiküldi az infót.