Naiv autós decemberi bonus besorolása januárra két szintet romlott, aztán amikor ezt megreklamálta, tovább drágult a kötelező biztosítása:
Tisztelt Biztosító! Minden értesítő levelükben (számla, kötvény, felszólítás, stb...) azt jelzik, hogy az "ugyfelszolgalat@union24.hu" e-mail címre írjak probléma esetén. A "gyors" ügyintézés érdekében mindig kérik a kötvényszámot, én ezt mindig meg is adom. Ennek ellenére több hetes leveleimre semmilyen visszajelzés nem érkezett, ez már önmagában fogyasztóvédelmi kategória. Ennek ellenére megpróbálkozom újra, mivel mást sajnos nem tehetek, itt kezdődik a ügy:
2013-as évben a kötelező biztosításom Bonus-Malus besorolása B5 volt. 2013-ban egyetlen káreseményem volt, ennek megfelelően a 2014 évtől a Bonus-Malus besorolás B3-ra változott, ezt a korábbi biztosítóm az Allianz megfelelő módon bejelentette a nyilvántartásba. Önök 2013.12.21.-én megküldték részemre a 2014-es kötvényt, amin helyesen B3 besorolás látható.
2014.01.22-én kaptam Önöktől egy újabb kötvényt. Megdöbbenve tapasztaltam, hogy ezen minden ok nélkül a 2014-es Bonus-Malus besorolás B1-re változott, illetve a biztosítási díj is jelentősen növekedett. Mint fentebb írtam 2013-ban csak egyetlen káreseményem volt, az Allianz már egyszer visszasorolt a 2014-es évre, Önök pedig ezt teljesen jogtalanul újra megtették, amivel megkárosítottak.Ezt több ízben jeleztem Önöknek, azonban sajnos levelemre semmilyen érdemi válasz nem érkezett, sőt kaptam számlát és felszólítást is, miszerint megszüntetik a biztosításom, ha nem fizetem be a jogtalanul kért plusz összeget. Mivel Önök válaszra nem méltattak jeleztem az ügyet az alkuszomnak, a Netrisknek. Nekik annyit sikerült elérniük Önöknél, hogy újra lekérdezik a bonus besorolásom, ezzel a Netrisk szerint majd helyreáll a rend.
2014.02.14.-én, azaz sok levélküldés, de semmi válasz után kaptam Önöktől egy újabb megdöbbentő értesítést, miszerint nem tudták lekérdezni a bonus besorolásom, ezért, ha nem tudom azt igazolni visszasorolnak A0-ba. Állításuk szerint rosszul adtam meg a kártörténeti azonosítóm, mivel az már egy másik kötelező gépjármű-felelősségbiztosításnál érvényesítésre került. Ez már csak azért is nevetséges, mivel Önök ezt már egyszer sikeresen lekérdezték, és a megfelelő 2014-re érvényes B3 besorolást kapták eredményül.
Összefoglalva: B5-ből indultam, B3-ba kéne lennem, Önök jogtalanul átsoroltak B1-be, most pedig sokszori idegeskedés és levelezéssel annyit sikerült elérnem, hogy A0-ba szeretnének sorolni. Mostani levelem után talán már M2-be kerülök??? Ez egész egyszerűen már több a soknál.
Legutóbbi levelükben kérik, hogy "tisztázzam előzményem", azt gondolom ezt fent megtettem, bizonyítékképpen pedig mellékelve elküldöm ÚJRA elküldöm előző biztosítóm 2013-as és a fordulónapos felmondás előtt küldött 2014-es kötvényét, valamint a 2014-es díjértesítőjét, amin látszanak az egyes évek helyes bonus besorolásai, valamint az általam természetesen helyesen megadott kártörténeti ügyfél azonosító is.
A "gyors" ügyintézés érdekében újra megadom összes adatom:
Union kötvényszám: xxx
Kártörténeti ügyfél azonosító: xxx
Szerződő neve: xxx
Lakcím: xxx
Születési idő: xxx
Születési hely: xxx
Anyja neve: xxx
Email cím: xxx
Union24 azonosító: xxx
Telefonszám: xxx
Rendszám: xxx
Alvázszám: xxx
Gyártmány: xxx
Típus: xxx
Előző biztosító: Allianz
Előző biztosítónál a kötvényszám: xxx
Előző biztosítónál a kártörténeti ügyfél azonosító: xxx
Alkusz: Netrisk
A fentiek alapján haladéktalanul vegyék fel a kapcsolatot korábbi biztosítómmal (Allianz), az alkuszommal (Netrisk), és a központi nyilvántartóval az ügy megnyugtató rendezése érdekében. Nem automata leveleket, hanem konkrét ügyintézést várok.
Fenti levelem továbbítom a fogyasztóvédelmi hatóságnak, a netrisknek, valamint a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak is...
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.17. 15:16:35
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.17. 15:18:00
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.17. 15:19:22
Hogy nem keveredik rajta össze a juzer?
neet 2014.02.17. 15:20:10
Még a fölös 160 Ft-ot is kiküldték címre. 60 ment a postásnak, a 100 a gyereknek, mindenki boldog :)
AtiSnatch 2014.02.17. 15:21:40
scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1/1960110_366044006869233_951138698_n.jpg
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.17. 15:23:49
AtiSnatch 2014.02.17. 15:29:26
2perc.net/2014-legborzasztobb-dala-te-meddig-birtad/ időt kommentenben várom :D
neet 2014.02.17. 15:30:53
AtiSnatch 2014.02.17. 15:33:28
AtiSnatch 2014.02.17. 15:36:54
neet 2014.02.17. 15:39:55
A zene most nem megy, kölök a csöndben aludt el, és én is azt tervezem, nem kockáztatok...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.17. 15:43:48
atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.17. 15:45:55
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.02.17. 15:48:42
Jópár éve eladtam a kocsimat. Felmondtam a biztosítást. (B10) Rendben is volt. Bő 1 év után vettem egy másik kocsit. Mivel unionnal nem volt semmi gondom ismét náluk akartam kötni. Bemegyek, kitöltjük a papírokat, majd közli az ügyintéző (miután átolvasott mindent, és látta, hogy az utolsó biztosításom náluk volt), hogy addig nem tudnak B10-be tenni, amíg nem mutatom be a bónusz igazolást az előző biztosítómtól.
Erre megkérdeztem, hogy Ő tudna-e adni nekem egy igazolást a korábbi kocsimra? Mert ha igen akkor egyből meg is tudnám mutatni neki. Aztán csak hebegett-habogott...
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.17. 15:49:01
ferand1979 2014.02.17. 15:52:46
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.02.17. 16:00:16
"Az üzembentartó már megszerzett bonus-malus fokozata megmarad, és az arra jogosító időtartam tovább folyik, ha a szerződés megszűnik és a szerződés megszűnésétől számított kettő éven belül a biztosított új szerződést köt akár ugyanazon, akár más biztosítónál."
Steckdose 2014.02.17. 16:00:37
neet 2014.02.17. 16:08:38
neet 2014.02.17. 16:11:56
ferand1979 2014.02.17. 16:30:33
Nagy bukta volt az.
Mondjuk ez kb 6-7 éve volt.. Azóta már 2 év után szüntetik meg a bónuszt?
(megnéztem, a Netrisk szerint már 2 év...)
amsz · http://www.amator-szexvideo.com 2014.02.17. 16:36:24
Aureliano Buendía 2014.02.17. 17:00:49
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.17. 17:49:06
Atörökk 2014.02.17. 18:15:20
Aureliano Buendía 2014.02.17. 18:33:16
Genius2 2014.02.17. 18:52:26
Genius2 2014.02.17. 18:55:24
Tomasz_a_gozmozdony 2014.02.17. 22:11:18
joska61 2014.02.18. 10:13:44
csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2014.02.18. 10:55:00
Az Unionnál nálam is történt hasonló. Az bonust nem személyhez, hanem gépjárműhöz kötik. Ráadásul éves szintű befizetéskor jóval nagyobb összegű a számla, de nekem sikerült tisztázni a helyzetet.
Írásban kellett a régi biztosítás adatait megadni és azt amire a bonust kell átvezetni. A különbözetet pedig visszaadták.
csabapayne · http://kulturcseppek.blog.hu/ 2014.02.18. 11:01:59
Ha netrisk-ről van szó, akkor ők csak ajánlatot tesznek, közvetítenek a biztosító felé, onnantól pedig mossák kezeiket. Mivel a tulajdonos beírhat náluk akármekkora bonus fokozatot.
A biztosító azonban ezt nem fogja automatikusan elhinni.
ferand1979 2014.02.18. 12:51:08
De nem jött össze, közben meg eltelt 1 év..
ferand1979 2014.02.18. 12:56:21
Utánakérdeztem, és nem volt még egy kerek évet sem az udvaron az autó leparkolva...
Utólag ezt 2-3 év távlatában lehet(ne) módósítani a bónuszt???
Steckdose 2014.02.18. 14:34:25
esef 2014.02.18. 16:57:54
ilyen nálam is volt, természetesen Allianz, márciusban jött a levél, júliusig tartott, a végén már kurvaanyázás ment a telefonban és személyesen is
Steckdose 2014.02.21. 10:55:16