Naiv ügyfél internet-tv-telefon kombóját akarta arrébb költöztetni, de ebből csak az első kettő sikerült, a telefon süket maradt másfél hónapig:
Költözés miatt a Telekom jóvoltából másfél hónapra telefon nélkül maradtunk. Ma írtam nekik panaszt, várom a válaszukat.
Tisztelt Magyar Telekom! 2013 decemberében költöztünk. Emiatt 2013. 12. 09-én a Mammut bevásárlóközpontban található üzletükben kértem az internet-, TV- és telefonvonalak áthelyezését az új címre). A szerelő úr 2013. 12. 23-án érkezett és átkötötte az internetet és a TV-t. A telefont sajnos akkor valami miatt nem tudta, de biztosított róla, hogy a telefonunk pár napon belül működni fog.Vártunk-vártunk, mire jött önöktől egy levél, hogy önök 30 napon belül kötelesek átkötni a vonalakat. Jó, akkor még várunk egy kicsit. Mivel több, mint másfél hónapon át nem történt semmi, így múlthéten (2014. 02. 11-én) ismét felkerestem üzletüket a Mammut bevásárlóközpontban. Az ügyfélszolgálatos hölgy nagy nehezen megértette a problémámat és felvette a panaszomat, majd azzal küldött el, hogy pár nap múlva jelentkeznek.
Pénteken (02. 14-én) hívtak is, hogy feldolgozásra került a bejelentésem, 72 órán belül elhárítják. Ezek után kaptam két SMS-t:
1.) Tisztelt ügyfelünk! Az Ön által 2014. 02. 14 12:18 bejelentett Telefon szolgáltatásának vizsgálatát elkezdtük, Hibajegy azonosító: xxx
2.) Tisztelt Ügyfelünk! Az Ön által az ügyfélszolgálatunkon bejelentett, Hibajegy azonosító: xxx Telefon szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk a hálózat meghibásodását állapította meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük.
Ok, legalább haladunk, gondoltam én. A hétvégét türelmesen kivártam, majd hétfőn (02. 17) délután megpróbáltam felhívni a vonalas telefonunkat, valamint arról hívást indítani. Az eredmény süket vonal. Pedig a 72 óra már eltelt. Akkor már elkezdtem fogalmazni a panaszlevelemet önöknek. Ám szerencséjükre este 8 után hívott egy kedves úriember önöktől, hogy kedden (02. 18) jönne megnézni a vonalat, mivel az nem működik. Gondoltam, ő az én emberem, ha már házhoz kijön, akkor csak csinál valami csodát és tudjuk végre használni a telefont. Mint az ma kiderült, az úrnak ki sem kellett jönnie, mivel valahogy sikerült megjavítani a vonalat és láss csodát működik a telefon! Az úrnak ezúton is nagyon szépen köszönöm a segítségét.
A problémám a következő: a számlákat így, hogy a vonal nem működött rendes előfizetőhöz méltóan fizettem. Tehát 2013. 12. 23-tól kezdve egy olyan telefon szolgáltatásért fizettem amelyet az önök hibájából (hiszen önök írták, hogy hálózati probléma van) nem tudtam használni a vonalas telefont. Ebből kifolyólag, többször is kellemetlen helyzetbe kerültem, önök miatt. Köszönöm!
Így arra kérem önöket hogy a már befizetett 1703,22 Ft-ot (számla 0068, befizetve 2014. 01. 24) valamint a még ki nem küldött februári számlán szereplő telefon előfizetési díjat (3464,57 Ft) a következő számlámon jóváírni szíveskedjenek.
Levelemet megküldöm a Tékozló Homár fogyasztóvédelmi blognak és a Fogyasztóvédő alapítványnak is.
Üdvözlettel,
XY, egy elégedetlen ügyfelük
Dr. Kix 2014.02.19. 14:11:03
Dr. Kix 2014.02.19. 14:13:02
anonex 2014.02.19. 14:14:17
RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2014.02.19. 14:17:46
Atörökk 2014.02.19. 14:20:40
A 21. században nincs drótos telefon. Remélem, poszter azért nem szenvedett maradandó mentális károsodást. Már a zeleve meglévőnél jobban persze.
Neela _ t 2014.02.19. 14:21:40
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:22:14
AtiSnatch 2014.02.19. 14:24:25
Manyecska 2014.02.19. 14:26:31
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.19. 14:27:58
Ne, mer a malac nem bírgya elóvasni!44!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.19. 14:29:18
Kinőtt a tejfogad?
AtiSnatch 2014.02.19. 14:30:51
Manyecska 2014.02.19. 14:31:03
Atörökk 2014.02.19. 14:35:40
Hát úgy, hogy felemeli a telefónt, tárcsázza ja kapcsolási hívószámot és jártassa a száját a mikrofónba bele!
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.19. 14:36:09
Uszonyt el ne felejcs szerelni rá!
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:39:27
AtiSnatch 2014.02.19. 14:42:48
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:46:47
Ja, Hatt azér tiltott ki, mer megemítettem, hogy mindenkit kitilt. Van ütemérzéke a tagnak.
AtiSnatch 2014.02.19. 14:50:33
ColT · http://kilatas.great-site.net 2014.02.19. 14:52:16
Amúgy vonalas... Nem sikeres...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 14:55:02
A legjobban akkor gurulok, mikor a heyesírási hibákat rója föl. Második legjobban, meg mikor a prosztóságot. Harmadik, mikor a főtolvaj index felhozza másik orgánumnak hogy tovaj.
Egyébként tényleg vannak jó meglátásai, de szerintem többet dolgozik, mint amennyi tehetsége van hozzá. A kevesebb több lenne.
AtiSnatch 2014.02.19. 15:00:52
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.02.19. 15:06:11
Ja.
A blogmoci fejlesztő is kitiltott, mert meg mertem említeni, hogy bögös a legújabb fejlesztésük. Megattam a megoldást is, de közölte, hogy nem az a baj, amit mondok, egyébként is senki másnak nem baj, csak nekem. Fejlesztenek orrbaszájba, a 8 éves hibák meg javítatlanul pusztítanak.
AtiSnatch 2014.02.19. 15:23:01
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2014.02.19. 15:25:50
gabors 2014.02.19. 15:26:15
utana meg lehet a telfon rezsit is csokkenteni
Ádám 2014.02.19. 15:31:43
Az oldalbordám palacsintákkal várt....:)
dr. phil. Sün‼ ツ · http://sunews.blog.hu 2014.02.19. 15:35:40
Én az erkölcsrendészetnek is írnék!!!4!
gabors 2014.02.19. 15:51:19
gabors 2014.02.19. 15:52:44
Magyaroszag Jobban Teljesit !!!
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.02.19. 16:57:07
Aureliano Buendía 2014.02.19. 17:18:38
Hacsak nem üzemeltet telefonszeksz-vonalat, akkor nem értem.
helianthus 2014.02.19. 17:23:41
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.19. 20:37:44
namost mikor az ember otthon van akkor a vonalast hasznalja, amikor nincs otthon, akkor a mobilt
ez ilyen egyszeru
Aureliano Buendía 2014.02.19. 20:53:06
Anno volt olyan, hogy valakivel 5 órán át beszéltem telefonon, de akkor a betárcsázós netezők miatt csak az első 120 forintot(?) számolta el, onnantól ingyé' ment a csevej. De ma már nem vinne rá a lélek, hogy ennyiket beszéljek telefon.
Erdélyben van mindig helyi sim-kártyám, és van mindig valami 2000 perc Orange hálózaton belül. Na, azt sem tudom lebeszélni két hét alatt sosenem.
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.02.20. 00:49:25
raadasul kedves nejemnek igen nagy a csaladja es veluk itthonrol beszel, neha orakat
bagoert
raadasul nem vagyunk telefonbuzik, igy a mobilon meg a legkisebb percet eleg valasztanunk
szamunkra megfelelo az egyensuly
amugy itt meg nagyon sokan tartjak a vonalast is
oersze teny ha a mostani 40 folottiek kihalnak, lehet kihal a vonalas is
nekem kell
Random51 2014.02.20. 06:59:17
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2014.02.20. 11:45:53
ferand1979 2014.02.20. 13:38:30
Minden érv melletted van. Ne tétovázz..
Én tavaly előtt 1,5 hónapnyi számlakedvezményt kaptam, tavaly pedig fél hónapnyit.. Így kb 1 év leforgása alatt 2 havidíjat nem kellett befizetnem. Szolgáltatás kiesés, rosz szolgáltatás, csekk késés miatt kaptam a kedvezményeket, a probléma elhárítása után, megnyugtatás címen...
Persze lehet írogatni a homárnak, hogy itt újfent köpködjék őket, csak lehetséges hogy így nem fogsz annyi kedvezményt kapni.. ha kapsz egyáltalán...
Mert azokat azért gondolom nemigen szeretik akik a rosz szolgáltatásukat kiemelik...
De ettől még ne add fel.. Kérd a kedvezményt. Jár Neked..
Szalai Nándorné Edit 2014.02.20. 15:56:04
135. § (2) Ha a szüneteltetés egy adott naptári hónapban meghaladja a 48 órát, a szolgáltató köteles visszatéríteni az egy hónapra eső előfizetési díjat."
138. §(4) Ha az előfizető a bejelentést a díjfizetési határidő lejárta előtt nyújtja be a szolgáltatóhoz, és a bejelentést a szolgáltató nem utasítja el 5 napon belül, a bejelentésben érintett díjtétel vonatkozásában a díjfizetési határidő a díjreklamáció megvizsgálásának időtartamával meghosszabbodik.
(6) Ha a szolgáltató a bejelentésnek helyt ad, havi díjfizetési kötelezettség esetén a következő havi elszámolás alkalmával, egyébként a bejelentés elbírálásától számított 30 napon belül – az előfizető választása szerint – a díjkülönbözetet és annak a díj befizetésének napjától járó kamatait az előfizető számláján egy összegben jóváírja vagy a díjkülönbözetet és annak kamatait az előfizető részére egy összegben visszafizeti. A díjkülönbözet jóváírása vagy visszafizetése esetén az előfizetőt megillető kamat mértéke legalább a szolgáltatót az előfizető díjfizetési késedelme esetén megillető kamat mértéke.