Naiv ügyfelet rábeszélték a Telekom alvállalkozói, hogyvonja össze csomagjait és 8000 forintot spórol havonta. Ehelyett a régi számlája mellé megkapta az új csomag számláját külön. Az ügyfélszolgálat azóta sem bírja megszüntetni a régi konstrukciót, és még őket nézik hülyének:
Jelen történet a nyugdíjas édesanyámmal történt meg, aki már évek óta a Magyar Telekom előfizetője. Rendelkezik tv, vezetékes telefon, valamint internet előfizetéssel is, amelyek után közel 15.000 Ft-okat fizetett már évek óta. Aztán egyszer csak kapott egy telefont a cég egyik külsős munkatársától (mert mint kiderült alvállalkozók is végzik a T-Com nevében történő díjcsomagváltások ajánlgatását), hogy ha a két különálló előfizetését egybe vonná, akkor kapna rá kedvezményt is, és az addigi 15 ezer Ft helyett mindösszesen 6950 Ft-ra menne le az előfizetése.
Édesanyám bele is ment a dologba, hiszen óriási kedvezmény volt ez a számára. Az ügyintéző csak annyit mondott, hogy semmit sem kell tennie, két héten belül átáll az új díjcsomag automatikusan és már erről fogja az új számlát kapni. Szóval elsőre örülhetett édesanyám a dolgok állásának, aztán jött a feketeleves, amikor a számla megérkezett. A kedvezményes csomag havidíját egyszerűen hozzá csapták a régi csomag mellé; egyszóval fizetnie kellett volna neki a régi és az új előfizetés összegét is.
Írtunk panaszleveleket, többször kerestük a telefonos ügyfélszolgálatot és még személyesen is voltunk bent a T-Com ügyfélszolgálatán, ahol mindig igen segítőkészek voltak a munkatársak és próbáltak segíteni nekünk. Egyszerűnek tűnt a helyzet, hiszen az egyik csomagot meg kellett volna szüntetni, míg a másikat helyette aktiválni, de ez sehogyan sem ment a T-Comos kollégáknak. Az ügyfélszolgálatos kollégákkal történő kommunikáció után mindig rendezettnek éreztük a dolgokat, de a csekkek hónapról hónapra mindig az emelt összegről érkeztek.
Az utolsó személyes ügyfélszolgálaton tett látogatásunk alatt sikerült egy kirendeltségvezetőt kifognunk, aki az ügyünket intézte. (Hozzáteszem csak bementünk, sorszámot húztunk, és ő fogadott minket az egyik pultnál). Ez csak azért érdekes, mert egy vezetőnek valamilyen példával kellene elől járnia a dolgozói előtt, de az eddig legalább segítőkészen hozzánk álló kollégák helyett egy flegma, nemtörődöm és idegesen reagáló embert kaptuk akkor ott. Beszéltünk hozzá, nem is nézett ránk, nem is válaszolt sokszor és erősen éreztette velünk, hogy nem kívánt személyek vagyunk és persze ostobák...
De legalább annyit odaböfögött a számunkra, hogy mi vagyunk az idióták, mert azért nem tudtak az új díjcsomagra váltani a kollégák, mert nem adtunk meg elérhetőségünket és ehhez az akciós csomaghoz egy szerelőnek ki kellene jönnie egy időpont egyeztetés után. Ez a kifogás csak azért hibádzik, mert korábban egyetlen kolléga sem említett ilyet; és ezt akár a telefonos ügyfélszolgálatosokkal történt korábbi beszélgetéseink visszahallgatásával is tudnám bizonyítani. Mindemellett egy telekommunikációs cég miért hivatkozik arra, hogy nem adtunk meg neki elérhetőséget? Ugye alapból ott van a vezetékes telefonszámunk, amit hivatalból ismerniük kellene, valamint a korábbi ügyintézések alkalmával két mobilszámot is megadtunk nekik. No comment.
Jelen levelem megírását inkább az motiválta, ahogyan a főnökasszony bánt velünk. Ez számomra teljesen elfogadhatatlan és legszívesebben orrba vágtam volna amiatt, amilyen bunkó módon kommunikált velünk. Ezt írásban érzékeltetni szinte lehetetlenség; csak élőben átélve lehet megtapasztalni.
A másik: a panaszleveleink többségére nem is érkezett válasz. A T-Com szerint kötelességünk volt az ő hibáik ellenére is a magasabb összegeket befizetni a semmiért cserébe.
Köszönjük T-Com!
Trunkel 2014.03.12. 09:52:37
Trunkel 2014.03.12. 09:55:39
Antalbaba 2014.03.12. 09:55:45
Antalbaba 2014.03.12. 09:59:50
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.12. 10:00:52
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.12. 10:10:01
szamaritánus 2014.03.12. 10:10:35
Tanácstalan · http://shipengine.blog.hu/ 2014.03.12. 10:25:00
2014.03.12. 10:26:46
Ez úgy hangzik, mint a tizenharmadik havi rezsi!
agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2014.03.12. 10:27:31
index.hu/belfold/2014/03/12/volt_jegye_a_railjeten_megis_megbuntettek/
Manyecska 2014.03.12. 10:30:53
Hereguru 2014.03.12. 10:50:19
Hereguru 2014.03.12. 10:51:24
Unbiased 2014.03.12. 11:00:18
Tron65 2014.03.12. 11:14:42
A csekket bezzeg tudják, hova kell küldeni ...
Atörökk 2014.03.12. 11:21:36
FDToth 2014.03.12. 11:25:06
De mégis van működő netem! Ez úgy lehetséges, hogy fizikailag leszedték a modemet, de a régi előfizetést nem törölték, de visszaállítani nem lehet, mivel ilyen csomag már nincs.
Jöttek szépen a számlák, egyiket sem fizettem ki (+ még jóvá is írtak jó pár összeget)
Most ott tartunk, hogy hiába kérem azt, hogy valamilyen működőképes csomagot adjanak nekem, nem adnak! Egy megrendelés teljesítése jó 2-3 hónap..
Tehát van netem a gyakorlatban, de papíron nincsen szolgáltatás a címen. Telekom két szék közül a pad alá esett.
De azért próbálkoznak, még mindig számlázzák a kábeltelefont, holott ez sosem működött... nem is fizetem nekik. panaszkezelés alatt van jó fél éve...
Nem értik meg, hogy minél hamarabb megoldják a problémát, annál hamarabb jutnak a pénzükhöz...
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.12. 11:31:09
Atörökk 2014.03.12. 11:32:29
Igen, kb. ennyi. Nem kell birka mód se szóban, se írásban automatikusan rábólintani valamire.
Unbiased 2014.03.12. 11:33:28
Atörökk 2014.03.12. 11:34:27
Ha nem arról szól, akkor meg nem fizetem be. Ennyire egyszerű.
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.12. 11:50:19
Atörökk 2014.03.12. 11:58:37
Ezek szerint mégsem kért és kapott előre szerződést, szóval birka.
Tán tavaly az úpécétől zaklattak egy darabig valami ultraelőnyös ajánlattal, hogy csak itt, csak most, telefonban meg tudjuk beszélni,csak mondjam, hogy igen, és következő hónaptól nagyon jó lesz nekem. Párszor mondtam a telefonos papagájkisasszonynak, ha tényleg olyan jó ajánlat, postázzanak el egy szerződéstervezetet, elolvasom, ha teccik, aláírom és visszajuttatom. Nem könnyen, de nem értette meg, úgyhogy leszállt rólam, mint menthetetlenről :)
a GVTI fogyasztóvédők nem értenek hozzá · http://deciki.blog.hu/ 2014.03.12. 12:01:24
hagyma · http://hagyma.blog.hu/ 2014.03.12. 13:44:37
mi tortenhet 2 ev alatt?
berobban egy uj szolgaltato tized aron?
nem hiszem, sot kotve ketlem:)
Aureliano Buendía 2014.03.12. 15:44:37
béla a görög (törölt) 2014.03.13. 01:54:49
Mit néz a mama ennyiért? Ennyiért már csinálják a pornót...
Monnyuk egy T-ből kinézek mindent.
Mamát vidd át egy olyan lakásba ahol van DIGI. A net jó. TV az relatív - kivették az angol csatikat meg az AXN-t. Én lemondtam. Ott a net. 3000 Ft. szinte már szociális csomag. csak ez használható.
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2014.03.13. 07:14:54
A T-com meg ha meg akarná szüntetni, akkor a szoftverben kikeresi özv. Durchlieb Aranka előfizetőt (2 találat), és a régi előfizetésnél a sor végén rákattint az "előfizetés törlése" gombra. Ez kb. 20 másodperc munka, nem hónapok.
Ha nem ilyen a szoftver, akkor az Informatikai Igazgatónak kaktuszszülés, ha meg ilyen, akkor az Ügyfélszoli Igazgatónak kaktuszszülés.
Örülök, hogy megoldottam 5 perc alatt, 45000 Ft+ÁFA lesz a tanácsadói díjam/óra.
becsoccsent 2014.03.13. 08:17:58
akkor jott orban, es most mar mashogy van. en is ket evre irtam ala most, de igy 5k alatt van tv+telefon+net.
a poszter anyukaja tan milliomos, hogy evekig 15k-t fizetett? kb. 10+ eve voltak ilyen arak.
Lődörgő Hollandi 2014.03.13. 08:18:45
Másik trükk, hogy az ügyfél kérése nélkül bekapcsolnak TV csomagokat, amik pl. pár hónapig ingyenesek. Aztán fizetősbe fordul a dolog, az ügyfél talán észre sem veszi azt a havi extra pár száz forintot.
_B_ 2014.03.13. 08:46:47
fülesválasztó-punaszagú-tangakorc 2014.03.13. 09:23:00
Azóta kétévente új szerződést kötök mással, maradékot + eliszom! Upicikét elhajtottam.
2 lavor, 2 stik, 1 drótos net alig tizes.
vuvuvu2 2014.03.13. 09:59:57
A Telekom ügyfélszolgálatán személyesen nem tudsz semmit sem elintézni. Tavaly 3-szor voltunk bent ügyet intézni, sikertelenül. Hívd fel a telefonos ÜFSZ-üket, ők lesznek azok akik segítnek rajtad. Nemtom miért van, vagy nincs meg a megfelelő IT-s jogosultságuk hogy a rendszerben rögzítsenek azoknak akik a T-pontokon dolgoznak, vagy szimplán bénák.
UPC és Budapest Bank dettó, csak a telefonos ÜFSZ működik, a személyes/fióki nem.
vtec 2014.03.14. 08:14:30